THMMY.gr

Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία => Κατάληψη => Topic started by: th_oikonomou on February 22, 2007, 01:18:14 am



Title: Αποτελέσματα Συνέλευσης 22/02/2007.
Post by: th_oikonomou on February 22, 2007, 01:18:14 am
Μήπως μπορεί κάποιος να ανακοινώσει τα αποτελέσματα της σημερινής Γενικής Συνέλευσης?

edited: Μετατροπή τίτλου σε πεζά γράμματα


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: aika on February 22, 2007, 01:19:21 am
http://genesis.ee.auth.gr/student/
Des στην σελίδα του συλλόγου φοιτητών.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 10:03:44 am
Καλημέρα,

Εριξα μια ματιά στα αποτελέσματα της χθεσινής συνέλευσης και κοιτώντας τα στη σειρά στο site του συλλόγου διαπίστωσα το βαθμό της ...αποχής.
Με την κατάθεση του ν. πλαίσιου, θα περίμενα τουλάχιστον μια μεγαλύτερη προσέλευση και συσπείρωση υπέρ της μιάς ή της άλλης άποψης.

Πριν 2 περίπου μήνες σε εκείνη την άτυπη συγκέντρωση που καναμε στο Τμήμα έβαζα επιτακτικά το θέμα της τακτικής των κινητοποιήσεων. Τότε δεν
πήρα απάντηση. Μήπως σήμερα ωρίμασαν περισσότερο τα πράγματα?

Τι θέλω να πώ. Πέρασαν σχεδόν 2 μήνες με μια σειρά καταλήψεων που σίγουρα (κρίνοντας τουλάχιστον από το Τμήμα μας) δεν κατάφεραν να συσπειρώσουν τον κόσμο.
Το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων αυτών θα αξιολογηθεί θετικά, εξαιτίας απλά μιας πολιτικής (ή πολιτικάντικης αν θέλετε) κίνησης του ΠΑΣΟΚ που τίναξε στον αέρα πρακτικά όλη τη συνταγματική αναθεώρηση. Σήμερα φαίνενται ότι η κυβέρνηση βιάζεται να κλείνει τα ανοιχτα θέματα της τριτοβάθμιας με ..συνοπτικές διαδικασίες.

'Πέταξε' λοιπόν στη βουλή ένα βιαστικό, κακοφτιαγμένο, σε πρακτικά λίγο πιο ..light version των όσων φημολογιών είχαν κυκλοφορήσει την άνοιξη, νομοσχέδιο που πάει ..φουνταριστό για ψήφισμα με τη διαδιακασία (μάλλον) του κατεπείγοντος. Κάποιοι μπορεί να διαφωνούν ολικά, κάποιοι μερικά, κάποιοι ίσως και να το θεωρούν 'μνημειώδη μεταρρύθμιση'. Θα έπρεπε ίσως όλοι αυτοί να βρεθούν και να κουβεντιάσουν? Ετσι για το ...γαμώτο έστω..ρε, ακόμη και ..κουτσομπολίστικα...

Γιατί το ρωτάω αυτό. Διότι βλέπω τις κινητοποιήσεις να ..εκφυλλίζονται, την αγωνία του καθένα μας γα τις ..απώλειες να κορυφώνεται και την κουβέντα να οδηγείται σε ..ποδοσφαιρικό-οπαδική αντιπαράθεση (τόσες σχολές εσείς κλείσατε τόσες εμείς ανοίξαμε και άμα λάχει σου ρίχνω και κανένα ....).

Και επειδή οι ..απώλειες μπορεί με κάποιον τρόπο να αναπληρώνονται, αλλά η ιστορική απώλεια καταγράφεται και δεν διορθώνεται, θα ήθελα πραγματικά να ακούσω κάποιες σκέψεις, ιδέες, κάποια αυτοκριτική και κάποιες προτάσεις..έστω και εδώ μιας και ζωντανά είναι αδύνατο να βρεθούμε.

Και ας μπεί κάποιος στον κόπο να ανεβάσει το χθεσινό πλαίσιο που ψηφίστηκε. Ισως μέσα στη συνηθισμένη ξύλινη γλώσσα των πλαισίων, που τόσο πολύ σας αρέσει, ανιχνεύσουμε την αγωνία σας.

Γρηγόρης Παπαγιάννης

   


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 10:13:32 am

Τι να σχολιάσουμε gpap, αφού η κυβέρνηση σερβίρει μια απ' τα ίδια σε διαφορετικό πιάτο... για να μην δυσαρεστήσει μερικούς που δεν τους άρεσε το πιάτο!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 10:18:11 am
Η κυβέρνηση (καλώς ή κακώς) κάνει τη δουλειά της.

Το ερώτημα το δικό μου είναι, εμείς τι κάνουμε?

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 10:19:17 am

Οι καθηγητές ή οι φοιτητές;


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 10:22:57 am
Όλοι μας.
Προφανώς όμως περιμένω από εσάς τις δικές σας απόψεις. Αν και θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τι θα θέλατε να γίνει
από την ..άλλη όχθη.  ;)

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: Jalk on February 22, 2007, 10:36:00 am
Εμείς  (φοιτητές) πρέπει να ξεκολλήσουμε λίγο.


Να μην μαλώνουμε μεταξύ μας για άσχετα με την κατάσταση πράγματα, θα έχουμε χρόνο αργότερα για αυτά.
Αφού στα συγκεκριμένα θέματα έχουμε ένα κοινό στόχο γιατί πρέπει πάντα να βρίσκουμε κάτι για να αλληλόκραζόμαστε;

(μιλάω φυσικά για τους φοιτητές που είναι κατά αναθεώρησης και νόμου πλαίσιο)

Και πρέπει τους φοιτητές που δεν ασχολούνται καθόλου να τους κάνουμε να καταλάβουν ότι και αυτοί θα νιώσουν τις επιπτώσεις από αυτές τις αρνητικές μεταρρυθμίσεις έτσι ώστε να ενεργοποιηθούν.

Ξέρετε τι θα πρότεινα;
Αν την επόμενη βδομάδα η συνέλευση είναι πάλι έτσι, να ανοίξουμε τη σχολή για μια βδομάδα για να αναγκαστούν να έρθουν όσοι δεν ασχολούνται και στην επόμενη Γεν. συνέλευση να την ξανακλείσουμε...

Γιατί δεν τίθεται θέμα ανοίγματος προς την κοινωνία όταν υπάρχουν ακόμα φοιτητές που δεν ξέρουν τι λέει το άρθρο 16 και ο Ν.Πλαίσιο...


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: anonymous-root on February 22, 2007, 11:02:01 am
Πως είναι δυνατόν το πλαίσιο της χτεσινής συνέλευσης (21/2) να αποφασίζει κατάληψη της σχολής εώς και τις 21/2 ?

Ας μπει το σωστό πλαίσιο!!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 11:27:38 am
Το νομικό πλαίσιο της κυβέρνησης είναι για τα μάτια του κόσμου. Για να μπορέσει να δικαιολογήσει τις εξαγγελείες της περί μεταρρύθμισης!

Εμείς οι φοιτητές έχουμε πρόβλημα... Έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε πολλά, αλλά για χάρη του συνδικαλισμού αρκούμαστε στα λίγα! Με αποτέλεσμα αρκετοί να κουράζονται, να απογοητεύονται, να βαριούνται... να τα παρατάνε γιατί νιώθουν ότι παλεύουν μόνοι απέναντι σε πολλά!

Ένας από τους λόγους που απογοητεύονται οι φοιτητές είναι και οι καθηγητές, οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για τα ιδρύματα, γνωρίζουν πολύ καλά τα προβλήματα του πανεπιστημίου, έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν την μορφή τους, αλλά ωστόσο δεν κάνουν τίποτα γι' αυτά!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 11:44:48 am
Quote
Ένας από τους λόγους που απογοητεύονται οι φοιτητές είναι και οι καθηγητές, οι οποίοι έχουν το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για τα ιδρύματα, γνωρίζουν πολύ καλά τα προβλήματα του πανεπιστημίου, έχουν την δυνατότητα να αλλάξουν την μορφή τους, αλλά ωστόσο δεν κάνουν τίποτα γι' αυτά!

Αυτό μου ακούγεται σαν ..αφοριστικό. Για όλα φταίνει οι ..Ινδιάνοι!
Γνωρίζουμε λες καλά τα προβλήματα του πανεπιστημίου. Ας το δεχτούμε προς στιγμή αυτό. Πού και πώς βλέπεις ότι έχουμε τη δυνατότητα να τα αλλάξουμε. Μιλάμε θεσμικά, όχι κλισέ επιχειρήματα του τύπου δεν πατάνε στο πανεπιστήμιο, δεν πάνε στα μαθήματα, δεν , δεν...... (εξάλου ίσως οι πιο τολμηρές θέσεις απέναντι στον προτεινόμενο ν. πλαίσιο γράφτηκαν από τον Παρασκευόπουλο στη χθεσινή Ε, όπου καταγγέλει το Υπουργείο για χαρακτηριστική ατολμία να βάλει επιτέλους ..χέρι σε κάποιους καθηγητές, η πλειοψηφία των οποίων, συμπτωματικά, ανήκει πολιτικά στο χώρο της).
Και για να καταλαβαίνουν και οι υπόλοιποι που δεν είναι ίσως κααι τόσο ψαγμένοι, ας το εξειδικεύσουμε στο ΤΗΜΜΥ. Θεωρούμε ότι με βάση το μέσο όρο των ελληνικών πανεπιστημίων στεκόμαστε καλά, και ίσως είναι και αλήθεια. Απογοητεύονται οι φοιτητές μας? Και αν ναι γιατί? Και από τους πιθανούς λόγους, σε πόσους και ποιούς μπορώ πχ εγώ να παρέμβω και να τους αλλάξω.

Αν με το 'δεν κάνουν τίποτε για αυτό' εννοείς ότι δεν ...συμμετέχουμε στην αποχή από τα διδακτικά μας καθήκοντα που ψήφισε τις προάλλες ο ΕΣΔΕΠ....έ ας μη το σχολιάσω καλύτερα γιατί θα γίνω ..πολύ κακός.

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 12:02:02 pm
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι καθηγητές παρόλο που βλέπουν προβλήματα στον χώρο τους δεν βγαίνουν τουλάχιστον να τα κοινοποιήσουν! Ο λόγος των καθηγητών έχει βάρος και απήχηση στην κοινωνία, ενώ ο λόγος των φοιτητών έχει απήχηση μόνο εφόσον είναι συμπαγής.

Η απογοήτευση που προανέφερα αφορά την δράση του συνόλου των καθηγητών όσον αφορά το μέλλον των πανεπιστημίων... Δεν γίνεται οι καθηγητές να μην έχουν προτάσεις και να περιμένουν το νόμο πλαίσιο του υπουργείου για να βγουν να μιλήσουν! Αυτό ακριβώς εννοώ όταν μιλάω για αδιαφορία. Γιατί τα προβλήματα δεν εμφανίζονται από την μια μέρα στην άλλη.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 12:19:32 pm
Πάλι σε τσάκωσα..αδιάβαστο!

Τον τελευταίο χρόνο τουλάχιστον, μιάς και το καζάνι 'πανεπιστήμιο' έβραζε (όχι φυσικά εξαιτίας των ..κινητοποιήσεων των καθηγητών.. ;)) κι αν δεν παρέλασαν επώνυμοι και ανώνυμοι καθηγητές ΑΕΙ και ΤΕΙ από τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Ακούστηκαν και γράφτηκαν άπειρα πράγματα. Κατάλαβε ο κόσμος τίποτε?

Να σου πω εγώ τι κατάλαβε.

1. Οι φοιτητές βαριούνται να διαβάζουν, γουστάρουν τζερτζελέ και ..κατάληψη, να τους παν το πτυχίο σπίτι, κατά προτίμηση με καλό βαθμό και να τους βρούν και μια δουλειά, υποχρεωτικά με ..χαλαρό ωράριο και πανύψηλο μισθό.
2. Τα πανεπιστήμια είναι ένα μπ......., όπου διακινούνται ναρκωτικά, σκοτώνεται, βιάζεται κόσμος, ανθεί το παραεμπόριο κλπ κλπ και όλα αυτά με την ανοχή (να μην πούμε ότι παίρνουν και την ..προμήθειαά τους) των πανεπιστημιακών φορέων.
3. Οποιος θέλει μπουκάρει σο άσυλο, τρώει τζάμπα, πίνει τζάμπα, ...μπορεί να κάνει και τίποτε άλλο τζάμπα, αν του χρειάζεται κανένα laptop τσιμπάει και κανένα, αν δεν έχει που να μείνει ..απαλλοτριώνει κανένα δωμάτιο, κτίριο κλπ και αν βαριέται παίζει ξύλο με τα ΜΑΤ ή καίει κανενα αυτοκίνητο, κτίριο, κάγκελο, δένδρο κλπ...
4. Οι καθηγητές είναι οι πιο βολεμένοι από όλους. Ετσι κι αλλιώς χαραμοφάηδες είναι, τα κονομάνε από εκατό μεριές, και τώρα κάθονται σπίτι τους, πληρώνονται και κάνουν και ΙΧ δουλειές...
5. Και αμα λάχει υποκινούν και τους φοιτητές...
6. και από πάνω δεν θέλουν και τα ιδιωτικά για να μην βγούν οι ..πομπές τους στη φόρα...και γίνουν και ρεζίλι των σκυλιών
7. Μωρέ εγώ ήξερα το κόλπο, στείλε το παιδί έξω για σπουδές, και χ.... και φροντιστήρια και καταλήψεις  (μη γ....), αλλά ας όψεται η κυρά μου που χωρίς το καμάρι της...την πιάνουν τα ..ψυχολογικά της.

Θέλεις και άλλα? Διότι αν οι φοιτητές είναι 200.000 και έχουν 10 παρατάξεις, οι καθηγητές είναι 3000 και έχουν 5000 απόψεις (και θυμήσου λίγο το ..μπάχαλο με τα ..ψηφίσματα, όπου κάποιοι ..καλοί συνάδελφοι, πέρα από το ότι είχαν υπογράψει ένα κάρρο αντικρουόμενα ψηφίσματα, στο τέλος ξεχάσαν και σε ποιά υπέγραψαν!)

Αρα λοιπόν για ποιά απήχηση μιλάμε και για ποιά κοινωνική παρέμβαση.

Και βέβαια υπάρχει και μια ...δοσμένη αδιαφορία για κάθε τι έξω από τον καθημερινό (και μίζερο τις πιο πολλές φορές) μικρόκοσμό μας. Εδώ δεν μπορούμε να διεκδικήσουμε αύξηση στις αμοιβές μας...για να καταλάβεις την κατάντια του ...σώματος.

ΓΠ

 


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 12:28:49 pm

...για να καταλάβεις την κατάντια του ...σώματος.

ΓΠ
 

Δάσκαλε, αυτό πιστεύω πως είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του πανεπιστημίου σήμερα.



Μουσουλιώτης Παναγιώτης


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 12:41:57 pm
Συμφωνώ, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα (αν και τα ..μεγέθους σημαντικά συντάσσονται με...επιφύλαξη).
Τα άλλα όμως ποιά είναι Παναγιώτη? Ή μήπως δεν υπάρχουν ...άλλα?

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 12:58:38 pm
Συμφωνώ, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα (αν και τα ..μεγέθους σημαντικά συντάσσονται με...επιφύλαξη).
Τα άλλα όμως ποιά είναι Παναγιώτη? Ή μήπως δεν υπάρχουν ...άλλα?

ΓΠ

Υπάρχουν! (Θα επανέλθω αργότερα...)

Αλλά θα ήθελα να ακούσω και την δική σου γνώμη-απάντηση σε αυτήν την ερώτηση.

Λόγω θέσης και εμπειρίας θα γνωρίζεις προβλήματα που δεν τα βλέπουμε εμείς οι φοιτητές!

Εκτός και αν η απάντηση είναι πως δεν υπάρχουν.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 13:03:04 pm
Παναγιώτη ...πρώτος εγώ ρώτησα  ;D



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 13:16:57 pm
Αυτό μου ακούγεται σαν ..αφοριστικό. Για όλα φταίνει οι ..Ινδιάνοι!

Καθόλου αφοριστικό δεν είναι!
Οι καθηγητές βρίσκονται στο πανεπιστήμιο και βιώνουν την κατάντια του εδώ και 30 χρόνια.
Εμείς ως φοιτητές μπήκαμε χθες και θα βγούμε αύριο.
Παρ' όλα αυτά όμως βλέπουμε πως οι φοιτητές κάνουν κάτι γι' αυτό, ενώ οι καθηγητές το μόνο που κάνουν είναι να ..τρέχουν (ιδρωμένοι και λαχανιασμένοι) από πίσω.

Και μιας και αναφέρατε την αποχή που υπάρχει από τις ΓΣ μας (η οποία πράγματι με λυπεί), ας ρίξουμε μια ματιά και στην δικιά σας αποχή (ως καθηγητές) από της Συνελεύσεις του ΕΣΔΕΠ...



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 13:18:21 pm
Ας μπει το σωστό πλαίσιο!!
Το πλαίσιο που ανέβηκε έχει μερικά λαθάκια.
Σε λίγο θα ανεβάσουμε και το διορθωμένο...


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: Doctor_Doctor on February 22, 2007, 13:23:51 pm
Κατά τη γνώμη μου δύο σημαντικά προβλήματα που υπάρχουν κανείς δε μιλάει γι' αυτά, τουλάχιστον αναφορικά με νομοσχέδια και τα ρέστα:
Το ένα είναι η επιλογή της σχολής που κάνουν οι τελειόφοιτοι μαθητές. Τα κριτήρια είναι κυρίως η απορρόφηση στην αγορά εργασίας και η υψηλή βάση και ούτε λόγος για το τι σου αρέσει και τι όχι. Είναι λογικό όταν κάτι δύσκολο (σπουδές) δε σου αρέσει, και μάλιστα πολύ, να μη μπορείς να το κάνεις καλά. Συμβαίνει σε όλα. Αν οι φοιτητές του ΤΗΜΜΥ γούσταραν αυτό που κάνουν και δεν ήταν αγγαρεία, θα είχαν το περιθώριο σε μία αίθουσα να είναι παραπάνω άτομα ή να διαβάζουν ένα κακογραμμένο σύγγραμα. Άλλωστε με την πολυποίκιλη ενασχόληση ένα κακό σύγγραμα ή μια γεμάτη αίθουσα θα αντιμετωπίζονταν.
Το δεύτερο είναι ότι τα πάντα γυρίζουν γύρω από τις εξετάσεις: Δεν έχουμε πανεπιστήμια για να μορφωθούμε αλλά για να εξεταστούμε. Στο μάθημα πηγαίνεις για να δεις τι θα μπει στις εξετάσεις, στην ύλη διαβάζεις αυτά που θα πέσουν στις εξετάσεις, η απορία στον καθηγητή είναι αν κάτι μπορεί να μπει στις εξετάσεις. Δε χρειάζεται νομοσχέδιο για να γίνουν οι εξετάσεις παράπλευρη απώλεια της πανεπιστημιακής ζωής. Χρειάζεται όρεξη και θέληση από τους φοιτητές και πρωτοβουλία από τους καθηγητές.

Αλλά ειδικά το πρώτο δε νομίζω ότι υπάρχει τελικά. Όταν ένα μάθημα δε μας αρέσει, δεν προσπαθούμε να κάνουμε κάτι να βελτιωθεί: Απλά δεν πηγαίνουμε. Κι αν το μάθημα δε μας αρέσει, δε φταίει μόνο ο καθηγητής (που μπορεί και να φταίει βέβαια) ή το σύγγραμα, φταίει και το αντικείμενο που δε μας αρέσει. Αλλά αυτό δε θα το λύσει κανένα νομοσχέδιο, ποτέ και πουθενά.

Ασφαλώς και δεν υποβαθμίζω τα υπόλοιπα προβλήματα (υποχρηματοδότηση, μεγάλη αναλογία φοιτητών προς καθηγητές, διαφθορά και άλλα), αλλά γι' αυτά μιλάνε όλοι. Πιστεύω όμως ότι εκτός από το υπουργείο υπάρχουν και πράγματα που εμείς οι ίδιοι θα μπορούσαμε να κάνουμε - σε κάθε σχολή ξεχωριστά.

ΥΓ. Δέχομαι ότι κρίνω λίγο εξ ιδίων τα αλλότρια και υποθέτω επίσης ότι στο πολυτεχνείο τα πράγματα ίσως να είναι αρκετά καλύτερα από το μέσο όρο των πανεπιστημίων στην Ελλάδα.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 13:26:36 pm
Το αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων αυτών θα αξιολογηθεί θετικά, εξαιτίας απλά μιας πολιτικής (ή πολιτικάντικης αν θέλετε) κίνησης του ΠΑΣΟΚ που τίναξε στον αέρα πρακτικά όλη τη συνταγματική αναθεώρηση. Σήμερα φαίνενται ότι η κυβέρνηση βιάζεται να κλείνει τα ανοιχτα θέματα της τριτοβάθμιας με ..συνοπτικές διαδικασίες.
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά θεωρείτε ότι οι καταλήψεις δεν έχουν πετύχει (σχεδόν) τίποτα και θα λέμε ότι πέτυχαν επειδή έκανε την κίνηση αυτή το ΠΑΣΟΚ?
Η παραπάνω πρόταση με βρίσκει κάθετα αντίθετο. Η κίνηση αυτή του ΠΑΣΟΚ δεν θα γινόταν εάν δεν υπήρχε η πίεση από τους φοιτητές. Εάν οι φοιτητές δεν είχαν ξεσηκωθεί, ο νόμος πλαίσιο θα είχε ψηφιστεί ήδη από το καλοκαίρι.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 13:29:23 pm
Quote
Οι καθηγητές βρίσκονται στο πανεπιστήμιο και βιώνουν την κατάντια του εδώ και 30 χρόνια.

Τελικά με αυτό που έγραψες Χρήστο, απλά επιβεβαίωσες το πόσο αφοριστικά και μονόπλευρα αντιμετωπίζετε την κατάσταση.
Δηλαδή κατά την άποψή σου, οι κινητοποιήσεις ενάντια στον ν. 815 το 1980-81, ο ν.1268 με την κατάργση της έδρας, τις λυσσαλαίες αντιδράσεις των τότε
καθηγητών, τις προσφυγές κλπ κλπ δεν ήταν ...μεταρρύθμιση? Και αν ήταν, σίγουρα οφείλονταν στους τότε συναδέλφους σου, που κάναν και τότε τον αγώνα τον καλό, αλλά και σε πολλούς άλλους που ξεκινώντας τότε είτε σαν φοιτητές είτε σαν βοηθοί, επιμελητές κλπ είναι σήμερα καθηγητές, εκφράζοντας για σένα το ..πνεύμα του κακού.

Βλέπεις λοιπόν ότι τα πράγματα δεν είναι άσπρο μαύρο?

Τώρα σε σχέση με το τελευταίο επιχείρημα...τι να σου απαντήσω? Συγκρίνεις πράγματα τελείως ανόμοια και μη συγκρίσιμα. Μου θυμίζει εκείνο το παλιό ανέκδοτο που λέγαν οι Σοβιετικοί στους Αμερικάνους...'και εσείς καταπιέζετε τους μαύρους'

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: Θάνος on February 22, 2007, 13:34:01 pm
Κοίτα... το ότι η συνέλευση δεν είχε κόσμο είναι απόλυτα λογικό. Από Τρίτη την κάναμε Τετάρτη για να ..βγουν οι "καταλήψεις στο δρόμο".. Έπειτα έγινε στις 2, άρα καλές 4.. Οι φοιτητές έχουν και άλλα πράγματα να κάνουν το απόγευμα, ίσως μαθήματα (εγώ προσωπικά).. Καλό θα είναι η επόμενη συνέλευση να γίνει 12, με 3 ΤΟ ΠΟΛΥ!!! αλλιώς θα φύγει κόσμος, και δεν το λέω με κακία!!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: emmanuel on February 22, 2007, 13:36:25 pm
όσον αφορά τι καταλαβε ο κόσμος,ένα εχω να πω:

η παιδεία είναι κάτι πολύ ευαισθητο που κατακτάμε στα πρωτα χρόνια της ζωής  μας.στη συνέχεια,όσοι (δλδ οι περισσότεροι)που θα συνεχίσουν σε άλλο κλάδο(και όχι σαν καθηγητές,δασκαλο κτλ,αλλά σαν απλός λαός εργαζόμενος) αρχίζουν και "ζουν" τη ζωή,αρχίζουν    να τους απασχολουν άλλ πράγματα,πιο "ρεαλιστικά",με αποτέλεσμα να μην μπορουν να δουν εκ των "εσω" την κατάσταση στην παιδεία....έτσι συμβαίνει και με τα ΜΜΕ,τα οποαι δεν εχουν κυριολεκτικα κανενα λογω να υποστηριξουν,ετσι και με τους ταξιτζηδες πυο τους κλεισαμε την εγνατια και μας βριζανε,ετσι με τους "γονεις" που πληρωνουν για να "σπουδασεις" και να παρεις το κωλοχαρτο,χωρις να τους ενδιαφερει τοσο τι μαθαινεις,αλλα ποτε θα τελειωσεις,ποτε θα πρεις το κωλοχαρτο για να παρεις κι αλλο(προσφατα στα νεα ειχε οτι η αυξηση των μεταπτυχιακων 450% τα τελευταια 10 χρονια).
γενικά χανουνε την ουσια και κοιτανε τη διαδικασια,με χαρακτηριστικοτερο παραδειγμα,οταν κανανε απεργια οι δασκαλοι,πιο πολυ προβαλανε τους "κακομοιρους" τους παππουδες που  προσεχανε τα παιδια επειδη τα σχολεια ηταν κλειστα, παρα τα ιδια τα αιτηματα κα ιτην αιτια των απεργιων.λες ακ ιτο σχολειο ειναι κατι για να περναιε η ωρα,για να απασχολουνται τα σκασμενα μεχρι να μεγαλωσουν.

γιαυτο ο μονος τροπος θα ηταν να ανεξαρτητοποιηθει περισσοτερο αυτο που λεμε παιδεια,να μπουνε σαυτην υπευθυνοι ανθρωποι και οχι μανατζερ ή παραταξεις ή δε εξρω γω τι.όλα τα αλλα,οσο και αν συζηταμε ειναι  πανω σε σαθρα ερεισματα.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: dimakis on February 22, 2007, 13:37:16 pm
......................
Το ένα είναι η επιλογή της σχολής που κάνουν οι τελειόφοιτοι μαθητές. Τα κριτήρια είναι κυρίως η απορρόφηση στην αγορά εργασίας και η υψηλή βάση και ούτε λόγος για το τι σου αρέσει και τι όχι. Είναι λογικό όταν κάτι δύσκολο (σπουδές) δε σου αρέσει, και μάλιστα πολύ, να μη μπορείς να το κάνεις καλά. ..................
...........................
Το δεύτερο είναι ότι τα πάντα γυρίζουν γύρω από τις εξετάσεις: Δεν έχουμε πανεπιστήμια για να μορφωθούμε αλλά για να εξεταστούμε. .................


Εντοπίζεις δυο καίρια σημεία που είναι ... ένα.
Λέγεται: Τι κάνει το εκπαιδευτικό σύστημα (όλο), παιδεύει (μορφώνει) ή καταρτίζει;
Το λάθος σου είναι ότι εύκολα γυρίζεις στον εαυτό σου, κλείνεσαι και χάνεις.
Είναι καίριο ζήτημα πολιτικά, υπόθεση κυβέρνησης και νόμων.

Και στο βάθος, χωρίς να φαίνεται, αυτό είναι και η αιτία της όλης αναταραχής.
Το οτι δεν αναδεικνύεται σε όλο του το πλάτος και το βάθος είναι επιτυχία της κυβερνητικής τακτικής και αποτυχία του φοιτητικού κινήματος (οι υπόλοιποι είναι κομπάρσοι, διακοσμητικοί)





Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 13:48:01 pm
Δηλαδή κατά την άποψή σου, οι κινητοποιήσεις ενάντια στον ν. 815 το 1980-81, ο ν.1268 με την κατάργση της έδρας, τις λυσσαλαίες αντιδράσεις των τότε
καθηγητών, τις προσφυγές κλπ κλπ δεν ήταν ...μεταρρύθμιση?
Μα, τότε κ. Παπαγιάννη δεν είχα καν γεννηθεί!!!
Εγώ αναφέρομαι στο ΤΩΡΑ. Και δυστυχώς τώρα η πανεπιστημιακή κοινότητα δεν φαίνεται να στέκεται σοβαρά και υπεύθυνα απέναντι στις απαιτήσεις των καιρών.

Και αν ήταν, σίγουρα οφείλονταν στους τότε συναδέλφους σου, που κάναν και τότε τον αγώνα τον καλό, αλλά και σε πολλούς άλλους που ξεκινώντας τότε είτε σαν φοιτητές είτε σαν βοηθοί, επιμελητές κλπ είναι σήμερα καθηγητές, εκφράζοντας για σένα το ..πνεύμα του κακού.

Βλέπεις λοιπόν ότι τα πράγματα δεν είναι άσπρο μαύρο?

Εγώ φυσικά πουθενά δεν μίλησα για πνεύμα κακού, οπότε μην βάζετε λόγια στο στόμα μου. Ούτε σας βλέπω σαν αντίπαλο στρατόπεδο. Απλά εκνευρίζομαι με την τακτική που ακολουθείτε.

Οι καθηγητές υποτίθεται πως είναι η ελίτ της κοινωνίας.
Διαθέτουν μόρφωση, παιδεία κοκ.
Ο μέσος όρος ηλικίας των καθηγητών είναι άνω των 55 χρόνων.
Άρα λοιπόν θα περίμενε κανείς οι άνθρωποι αυτοί να μπορούν να κάνουν όλοι μαζί διάλογο, να δείξουν διαλακτικότητα και να καταλήξουν σε συγκεκριμένες προτάσεις - δράσεις για την αναβάθμιση του πανεπιστημίου. Αντ' αυτού, το μόνο που κάνουν είναι να διχάζονται, να δρουν αποσπασματικά και -μερικοί από αυτούς- να εξυπηρετούν άμεσα κομματικά συμφέροντα.

Για πείτε μου, εφόσον η υποτιθέμενη ελίτ της κοινωνίας δεν μπορεί να κάνει το αυτονόητο, η υπόλοιπη κοινωνία τι θα πρέπει να κάνει? Χαρακίρι???


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 13:55:33 pm
Quote
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά θεωρείτε ότι οι καταλήψεις δεν έχουν πετύχει (σχεδόν) τίποτα και θα λέμε ότι πέτυχαν επειδή έκανε την κίνηση αυτή το ΠΑΣΟΚ?

Δεν κατάλαβες καλά, ή μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά αυτό που έγραψα. Μίλησα για τις τελευταίες καταλήψεις μόνο και για το αποτέλεσμά τους. Και ναι πιστεύω ότι αν δεν γίνονταν ότι έγινε με το ΠΑΣΟΚ (που εκεί μπορούμε να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε στους λόγους για τους οποίους έγινε αυτό που έγινε), θα είχατε κάνει ...μια τρύπα στο νερό. Και ίσως κάτι πολύ χειρότερο από πλευράς τακτικής, όταν σέρνετε 320 σχολές για 2+ μήνες σε κατάληψη για την (άγνωστη) αναθεώρηση του άρθρου 16, τη στιγμή που από πίσω έρχονται (και το ξέρετε πολύ καλά) ν. πλαίσιο, εξεταστικά, Μπολώνιες, μεταπτυχιακά και στην επόμενη Βουλή  αυτή καθ' εαυτή η αναθεώρηση του άρθρου 16. Πώς θα κλιμακώσετε τότε τον αγώνα σας? Καίγοντας το δωρεάν και δημόσιο πανεπιστήμιο? (στη λογική του κόκκινο πανεπιστήμιο είναι μόνο αυτό που καίγεται).

@Doctor Πολύ σωστά εντοπίζεις ότι η άβουλη επιλογή, οι συνθήκες υπερπληθυσμού, η εξετασιοκεντρική αντίληψη των φοιτητών-μαθητών αποτελούν βασικούς παράγοντες της κακοδαιμονίας του ελληνικού πανεπιστημίου. Και για να επιτείνω το σκεπτικό σου επέτρεψέ μου να αντιγράψω από έναν .. συνάδελφο καθηγητή (από αυτούς ντε τους κακούς), τον οποίον μόνο από τα κείμενά του γνωρίζω και πολύ εκτιμώ.

'Για τον τροχό της τύχης εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας, εξαρτημένα ανακλαστικά τους ενσταλλάσουμε αντί για κριτική σκέψη. Και αντί στους δασκάλους πολλά να δίνουμε και περισσότερα από αυτούς να ζητάμε, τους θέλουμε άβουλα υπαλληλοποιημένα γραμμόφωνα. Έχουμε δηλαδή μια βιομηχανία αποβλάκωσης σε εθνική κλίμακα, έχουμε μια ύπουλη πνευματική γενοκτονία.
Τι κάνουμε όσοι βλέπουμε και μας καίει αυτό στο πετσί μας; Βάζουμε τις φωνές βέβαια και ουρλιάζουμε ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός, αλλά το κράξιμο δεν αρκεί. Μέχρι να συνειδητοποιηθούν οι κρατούντες, σημερινοί και επίδοξοι, εναλλασσόμενοι και μονιμάδες, εμείς μπορεί και να έχουμε πεθάνει...(σ.τ.Μ ..αυτοί συμπτωματικά είναι σαν τη Ελλάδα. Πότε δεν πεθαίνουν!). Οφείλουμε να καταγράψουμε την αντίφασηανάμεσα σε στόχους (κριτική σκέψη) και σε μέσα (παπαγαλία), διεξοδικά, εξειδικευμένα, κατά τάξη και μάθημα, όπως θα όφειλαν να κάνουν τα παιδαγωγικά τμήματα της χώρας. Αν θέλουμε, όποιοι θέλουμε, να αλλάξουμε τα πράγματα, χρειάζονται και συστηματική κριτική και συγκεκριμένες προτάσεις και προσπάθειες πειραματισμού'.

Γρηγόρης Παπαγιάννης



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 14:12:20 pm
Δεν κατάλαβες καλά, ή μάλλον δεν διάβασες προσεκτικά αυτό που έγραψα. Μίλησα για τις τελευταίες καταλήψεις μόνο και για το αποτέλεσμά τους. Και ναι πιστεύω ότι αν δεν γίνονταν ότι έγινε με το ΠΑΣΟΚ (που εκεί μπορούμε να συμφωνούμε ή να διαφωνούμε στους λόγους για τους οποίους έγινε αυτό που έγινε), θα είχατε κάνει ...μια τρύπα στο νερό.

Δυστυχώς νομίζω το βλέπετε πολύ ρηχά το πράγμα.
Στόχος των καταλήψεων δεν είναι απλά και μόνο η αλλαγή του πολιτικού σκηνικού ή το να μην περάσει ο νόμος πλαίσιο. Στόχος είναι να αναδείξουμε τις λειτουργίες του πανεπιστημίου όπως θα θέλαμε να γίνονται. Να καθίσουμε να συζητήσουμε και να προτείνουμε συγκεκριμένες αλλαγές που θέλουμε να γίνουν εδώ και τώρα.

Κάνουμε αντιμαθήματα (όπως για παράδειγμα η διημερίδα ανοιχτού λογισμικού), τα οποία συγκεντρώνουν δεκάδες κόσμου, περισσότερο από οποιοδήποτε μάθημα γίνεται στο τμήμα σε "κανονική λειτουργία", σε τέτοιο σημείο που να μην χωράμε στην αίθουσα 5 και καθόμαστε στα σκαλιά και όρθιοι. Ε, το να το λέμε αυτό μία "τρύπα στο νερό" είναι όχι μόνο ισοπέδωση, αλλά και προσβολή σε όλα τα παιδιά που έτρεξαν και τρέχουν καθημερινά...

Και ίσως κάτι πολύ χειρότερο από πλευράς τακτικής, όταν σέρνετε 320 σχολές για 2+ μήνες σε κατάληψη για την (άγνωστη) αναθεώρηση του άρθρου 16, τη στιγμή που από πίσω έρχονται (και το ξέρετε πολύ καλά) ν. πλαίσιο, εξεταστικά, Μπολώνιες, μεταπτυχιακά και στην επόμενη Βουλή  αυτή καθ' εαυτή η αναθεώρηση του άρθρου 16. Πώς θα κλιμακώσετε τότε τον αγώνα σας? Καίγοντας το δωρεάν και δημόσιο πανεπιστήμιο? (στη λογική του κόκκινο πανεπιστήμιο είναι μόνο αυτό που καίγεται).

Σε λίγο θα αρχίσετε να μιλάτε για μειοψηφίες που σέρνουν τα πανεπιστήμια σε καταλήψεις!!!
ΔΕΝ ΣΕΡΝΟΥΜΕ καμία σχολή και κανένα τμήμα (αυτή η φράση σας με παραξένεψε και με πίκρανε). Οι σχολές και τα τμήματα αποφασίζουν τις καταλήψεις από μόνα τους με δημοκρατικότατες διαδικασίες. Και στην τελική, τα πανεπιστήμια αποτελούνται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους από φοιτητές. Φαντάζεστε ένα πανεπιστήμιο χωρίς φοιτητές? Αυτό θα ήταν ένα νεκρό πανεπιστήμιο!! Οι φοιτητές λοιπόν κάνουν συνελεύσεις και αποφασίζουν. Αποφασίζουν ότι τέρμα, δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση. Σηκώνουν την φωνή τους, αγωνίζονται και απαιτούν. Απαιτούν πράγματα αυτονόητα, που η λοιπή πανεπιστημιακή κοινότητα δεν αξιώθηκε να απαιτήσει εδώ και χρόνια. Ας τους βοηθήσουμε να διανύσουν τον δύσκολο δρόμο (γιατί οι καταλήψεις είναι δύσκολες και ζημιογόνες για όλους μας) και ας σταθούμε στο πλευρό τους.

Ο χρόνος είναι τώρα, ο τόπος είναι εδώ. Τα πράγματα που θέτετε έχουν ανοίξει όλα προ πολλού. Ο νόμος πλαίσιο έχει ήδη κατατεθεί και οδεύει προς ψήφιση και εσείς προτείνετε να σταματήσουμε εδώ και τώρα τον αγώνα μας?



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 14:29:15 pm
Λυπάμαι αλλά πάλι δεν καταλαβαίνεις αυτό που γράφω.

Αξιολογούμε πολιτικά τα αποτελέσματα ενός αγώνα με βάση το τι πετυχαίνουμε. Το αν περνάμε καλά στην κατάληψη, το αν κάθε φοιτητής δικαιούται το ..Πολυτεχνείο του, το αν οι καταλήψεις συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση των φοιτητών και στην καταπολέμηση της ..υπογονιμότητας είναι μάλλον αντικείμενο κοινωνικής παρά πολιτικής αξιολόγησης.
Όσο για τα αντιμαθήματα, άστο καλύτερα. Το άκουσα και στην ΕΤ3 και φλίπαρα...Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια δεν κάναμε κανένα μάθημα της προκοπής, κανένας δεν έμαθε ποτέ τίποτε και έπρεπε να έρθουν τα αντι-μαθήματα της κατάληψης για να μάθετε τα πάντα..Έλεος. Δηλαδή μια τέτοια πρωτοβουλία δεν θα μπορούσε να γίνει όταν το πανεπιστήμιο λειτουργεί? Και αν όχι σκέψου το γιατί. Όσο δε για το χαρακτηρισμό 'τρύπα στο νερό' αναφέρεται προφανώς στο αποτέλεσμα των κινητοποιήσεων και σε καμμιά περίπτωση δεν στοχεύει στο να ισοπεδώσει τις προθέσεις και τις προσπάθειες όσων συμμετέχουν.

Όσο για το β' μέρος του post σου, φοβάμαι ότι πάλι μιλάμε άλλη γλώσσα. Όταν ένα πολιτικός χώρος (παρέεα, παράταξη, συνασπισμός) κατεβάζει ένα πλαίσιο πρόταση, καθοδηγεί το μαζικό κίνημα. Σε ενόχλησε ο όρος 'σέρνετε'? Μα, εσείς προτείνετε την τακτική (πλαίσια, κινητοποιήσεις κλπ). Αρα τι κάνετε? Γράφετε έκθεση ιδεών? Οσο δε για το τι προτείνω, εγώ δεν προτείνω απολύτως τίποτε (πώς θα μπορούσα άλλωστε? ως ..'πατερούλης'?). Απλά αναρωτιέμαι ποιές θα είναι οι επόμενές σας κινήσεις. Και με πόσους φοιτητές. Τόσο απλό! Και μακάρι τα γεγονότα να αποδείξουν ότι είμαι ένας μίζερος πεσσιμιστής γέρος! Πρώτος εγώ θα το χαρώ περισσότερο απο σας!

ΓΠ


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: chggr005 on February 22, 2007, 14:54:03 pm
Δηλαδή όλα αυτά τα χρόνια δεν κάναμε κανένα μάθημα της προκοπής, κανένας δεν έμαθε ποτέ τίποτε και έπρεπε να έρθουν τα αντι-μαθήματα της κατάληψης για να μάθετε τα πάντα..Έλεος.

Και πάλι εγώ δεν είπα πουθενά κάτι τέτοιο. Ο λόγος σας είναι απόλυτος, αφού χρησιμοποιείτε απόλυτη φρασεολογία (ποτέ, τίποτε, πάντα κοκ). Αυτό που είπα είναι ότι μέσω αυτών των δραστηριοτήτων προτείνουμε κάτι το διαφορετικό. Κάτι που θα βελτιώσει την σημερινή διαδικασία...

Δηλαδή μια τέτοια πρωτοβουλία δεν θα μπορούσε να γίνει όταν το πανεπιστήμιο λειτουργεί? Και αν όχι σκέψου το γιατί.

Φυσικά και όχι. Διότι όταν το πανεπιστήμιο λειτουργεί, τα παιδιά που τρέχουν τέτοιες εκδηλώσεις δεν βρίσκουν χρόνο ούτε για κατούρημα...

Όσο για το β' μέρος του post σου, φοβάμαι ότι πάλι μιλάμε άλλη γλώσσα. Όταν ένα πολιτικός χώρος (παρέεα, παράταξη, συνασπισμός) κατεβάζει ένα πλαίσιο πρόταση, καθοδηγεί το μαζικό κίνημα. Σε ενόχλησε ο όρος 'σέρνετε'? Μα, εσείς προτείνετε την τακτική (πλαίσια, κινητοποιήσεις κλπ). Αρα τι κάνετε? Γράφετε έκθεση ιδεών? Οσο δε για το τι προτείνω, εγώ δεν προτείνω απολύτως τίποτε (πώς θα μπορούσα άλλωστε? ως ..'πατερούλης'?). Απλά αναρωτιέμαι ποιές θα είναι οι επόμενές σας κινήσεις. Και με πόσους φοιτητές. Τόσο απλό! Και μακάρι τα γεγονότα να αποδείξουν ότι είμαι ένας μίζερος πεσσιμιστής γέρος! Πρώτος εγώ θα το χαρώ περισσότερο απο σας!

Βεβαίως και με ενόχλησε ο όρος "σέρνετε". Δηλαδή θεωρείτε ότι "καθοδηγούμε το μαζικό κίνημα", ότι δηλαδή αυτό το κίνημα είναι μία ορδή προβάτων που ακούνε σε κελεύσματα 10 ατόμων (οι μειοψηφίες που λέγαμε)??? Δυστυχώς θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σας.

Ο καθένας μπορεί να βγει και να προτείνει ό,τι θέλει. Να κατεβάσει δικό του πλαίσιο με τις σκέψεις και τις ιδέες του και να το θέσει προς ψήφιση.

Και ναι, τα πλαίσια είναι μία έκθεση ιδεών. Όποιος συμφωνεί με τις ιδέες που καταγράφονται, τα ψηφίζει. Όποιος διαφωνεί, συνθέτει την δικιά του έκθεση ιδεών και την καταθέτει προς ψηφοφορία - τόσο απλά. Και φυσικά εμείς είμαστε νέοι 20-23 χρονών, οπότε είναι λογικό να γράφουμε εκθέσεις ιδεών. Βλέπετε ακόμη δεν έχουμε συνηθίσει στον σκληρό και ξύλινο πολιτικό λόγο.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: dimakis on February 22, 2007, 15:01:48 pm
Ο χρόνος είναι τώρα, ο τόπος είναι εδώ. Τα πράγματα που θέτετε έχουν ανοίξει όλα προ πολλού. Ο νόμος πλαίσιο έχει ήδη κατατεθεί και οδεύει προς ψήφιση και εσείς προτείνετε να σταματήσουμε εδώ και τώρα τον αγώνα μας?

Είπα και πιο πάνω ότι το 'σώμα' των καθηγητών και όλα τα άλλα παρελκόμενα είναι απλά decorative elements σε αυτή την μετωπική σύγκρουση.
Η πανεπιστημιακή κοινότητα συντίθεται ως universitas (συντεχνία, που δεν πρέπει να ντρέπεται για την φύση της) από δασκάλους και φοιτητές και κάτι υπόλοιπα ψιλά.
Ο προηγούμενος νόμος 1268 αναγνώρισε δικαιώματα στον έναν εταίρο, τους φοιτητές, που μέχρι τότε τα ονειρεύονταν.
Έδωσε επίσης δυνατότητες δημοκρατικών λειτουργιών, που μέχρι τότε επίσης τις ονειρεύονταν οι δάσκαλοι.
Τα 25 χρόνια λειτουργίας του νόμου απέδειξαν ότι οι δάσκαλοι δεν ήταν ικανοί να λειτουργήσουν, οι φοιτητές δεν μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητές τους.
Αν κάπου οι δάσκαλοι φάνηκαν ικανοί ήταν στο πώς να διώξουν τους φοιτητές από τα όργανα...
Στο δικό μας τμήμα, εξαίρεση στον κανόνα, καταφέραμε να σας μαζέψουμε.

Στο σημερινό αδιέξοδο, οι καθηγητές είναι εντελώς ανίκανοι ως σώμα να εκφέρουν οποιονδήποτε συγκροτημένο και σώφρονα λόγο.
Αναγκαστικά το βάρος της σύγκρουσης περνάει στις πλάτες σας.
Είσαστε μόνοι.

Μπορούμε να σας δώσουμε, όσοι μπορούμε, μόνο τις ευχές μας για επιτυχία στον αγώνα σας και να σας συμπαρασταθούμε διακριτικά.
 
Ο Παπαγιάνης είναι ένα ραμολιμέντο   ^ytold^  που επιμένει ότι μπορεί να έχει λόγο, να σας κρίνει και να σας ... την λέει.
Μη του δίνετε σημασία, έμεινε και πολύ καιρό χωρίς παρέα και το έχασε. ^seestars^


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: MARIOS on February 22, 2007, 15:06:28 pm
Ο χρόνος είναι τώρα, ο τόπος είναι εδώ. Τα πράγματα που θέτετε έχουν ανοίξει όλα προ πολλού. Ο νόμος πλαίσιο έχει ήδη κατατεθεί και οδεύει προς ψήφιση και εσείς προτείνετε να σταματήσουμε εδώ και τώρα τον αγώνα μας?

Είπα και πιο πάνω ότι το 'σώμα' των καθηγητών και όλα τα άλλα παρελκόμενα είναι απλά decorative elements σε αυτή την μετωπική σύγκρουση.
Η πανεπιστημιακή κοινότητα συντίθεται ως universitas (συντεχνία, που δεν πρέπει να ντρέπεται για την φύση της) από δασκάλους και φοιτητές και κάτι υπόλοιπα ψιλά.
Ο προηγούμενος νόμος 1268 αναγνώρισε δικαιώματα στον έναν εταίρο, τους φοιτητές, που μέχρι τότε τα ονειρεύονταν.
Έδωσε επίσης δυνατότητες δημοκρατικών λειτουργιών, που μέχρι τότε επίσης τις ονειρεύονταν οι δάσκαλοι.
Τα 25 χρόνια λειτουργίας του νόμου απέδειξαν ότι οι δάσκαλοι δεν ήταν ικανοί να λειτουργήσουν, οι φοιτητές δεν μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητές τους.
Αν κάπου οι δάσκαλοι φάνηκαν ικανοί ήταν στο πώς να διώξουν τους φοιτητές από τα όργανα...
Στο δικό μας τμήμα, εξαίρεση στον κανόνα, καταφέραμε να σας μαζέψουμε.

Στο σημερινό αδιέξοδο, οι καθηγητές είναι εντελώς ανίκανοι ως σώμα να εκφέρουν οποιονδήποτε συγκροτημένο και σώφρονα λόγο.
Αναγκαστικά το βάρος της σύγκρουσης περνάει στις πλάτες σας.
Είσαστε μόνοι.

Μπορούμε να σας δώσουμε, όσοι μπορούμε, μόνο τις ευχές μας για επιτυχία στον αγώνα σας και να σας συμπαρασταθούμε διακριτικά.
 
Ο Παπαγιάνης είναι ένα ραμολιμέντο   ^ytold^  που επιμένει ότι μπορεί να έχει λόγο, να σας κρίνει και να σας ... την λέει.
Μη του δίνεται σημασία, έμεινε και πολύ καιρό χωρίς παρέα και το έχασε. ^seestars^

Εσείς σαν καθηγητές πιες μορφές πάλης μπορείτε να υποστοιρίξετε??Ας αρχίσουμε από εκεί!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 15:29:18 pm
Α ρε Δημάκη, πραγματικά μου έλειψες!!!  ;D ;D

Χρήστο (Γκέκα, τι να κάνουμε με ..Χρήστους έμπλεξα..), με το είπες, είπα δεν πάει πουθενά η κουβέντα. Σίγουρα βλέπουμε τα πράγματα διαφορετικά (το περίεργο θα ήταν να τα βλέπαμε με το ίδιο τρόπο), άσε με εμένα στην γκρίνια μου που λέει και ο Δημάκης (σαν τους γέρους των muppets για όσους βλέπουν παλιές σειρές) και προχωρείστε εσείς. Απλά, στο άναμμα του αγώνα μην ξεχνάτε τη μαγική λέξη....αυτοκριτική. Καμμιά φορά χρειάζεται.

Οσο δε για τα υπόλοιπα, σκέψου το ότι όλοι τρέχουν και κανένας δεν μοιάζει πρόθυμος να αναζητήσει τον καιρό των μαθημάτων, τίποτα έξω από ύλη και θέματα SOS, είναι μήπως μέρος του προβλήματος? Και να ναι πώς το αντιμετωπίζεις? Με μια καλή κατάληψη? ... Ίσως!  ;)

Και βέβαια όποιος κατεβάζει δημοκρατικότατα μια πρόταση στη δημακρατική σας γενική συνέλευση στοχεύει στο να καθοδηγήσει τους συναδέλφους του. Γιατί σε ενοχλεί η λέξη! Και ναι, τα πλαίσια σας (αυτά τουλάχιστον που διαβάζω) είναι γραμμένα σε ξύλινη γλώσσα. Μακάρι να γράφατε εκθέσεις ιδεών. Και το χειρότερο είναι ότι ούτε που το καταλαβαίνετε!

ΓΠ

ΥΓ Και αντί να γράφουμε κατεβατά, ας βρεθούμε καλύτερα να ρίξουμε κανέναν καλό (πολιτικό) καυγά από κοντά.
 


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: aliakmwn on February 22, 2007, 15:38:01 pm
Και ναι, τα πλαίσια σας (αυτά τουλάχιστον που διαβάζω) είναι γραμμένα σε ξύλινη γλώσσα. Μακάρι να γράφατε εκθέσεις ιδεών. Και το χειρότερο είναι ότι ούτε που το καταλαβαίνετε!

Gpap, καλυτερα ξυλινη γλωσσα παρα πλαστικη :D



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: 4Dcube on February 22, 2007, 19:42:05 pm
Και ναι, τα πλαίσια σας (αυτά τουλάχιστον που διαβάζω) είναι γραμμένα σε ξύλινη γλώσσα. Μακάρι να γράφατε εκθέσεις ιδεών. Και το χειρότερο είναι ότι ούτε που το καταλαβαίνετε!

Gpap, καλυτερα ξυλινη γλωσσα παρα πλαστικη :D


Ξέχασες τις στρατευμένες πλαστικές τέχνες :D


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: emmanuel on February 22, 2007, 21:18:02 pm
κύριε gpap,αυτο το "σερνετε" και μενα δε μου αρεσε,και δε θα μακρυγορησω,θα τοπω με μιαι κουβεντα... το οτι στο κοινο πλαισιο κατεβαινει καταληψη δε σημαινει απολυτως τίποτα ,ισα ισα αν ψηφίζεται αναδεικνυει οτι ισως καποιοι ψηφιζουν χωρις να ξερουν....  η γσ ειναι ορισμενη θεσμικα,τωρα αν λαμβανει συνειδητες ή κατευθυνομενες αποφασεις ειναι αλλο θεμα. ειναι κατι που δε μπορει να αλλαξει.και νομιζω το διλημμα εδω ειναι πολυ πιο ευκολο απο τις εκλογες,οπου ενα λευκο ή ενα μικρο κομμα θα οδηγουσε σε αμφιβολα αποτελσεματα.ειναι τοσο απλο αυτοι οι 180 να ψηφισουν λευκο,να μην ψηφισουν,ή να ψηφισουν κατι αλλο,ή να κατεβασουν αλλο πλαισιο
μιλαω πληρει συνειδηση,εχω ψηφισει 6 φορες λευκο.και ναι, πολλες φορες το λευκο ξεπερασε τον αριθμο της δαπ ή της πασπ.αυτο θα πρεπει να σημαινει κατι για τα κομματα.

υγ:ειπατε οτι δε γινονται  αντιμαθηματα σε φυσιολογικο καιρο,αλλα σε καταληψεις.και ολοι ξερουμε το γιατι.αντιγραφω αυτο πυο ειχα ξαναγραψει τον ιουνη,απο ενα τηλεοπτικο περιοδικο...
Ποιοί είναι οι σημερινοί φοιτητές;  Παιδιά που τα βλέπεις στα τηλεοπτικά παράθυρα με συγκροτημένο λόγο, με άποψη, ανησυχίες και αγωνίες. Μαχητικά και οργισμένα. Δικαίως. Ας σκεφτούμε μόνο πόσα χρόνια στα θρανία, πόσες ώρες στα φροντιστήρια, πόσος κόπος και χρήματα από τις οικογένειες τους, πόση προσπάθεια για να πάρουν ένα πτυχίο που τους οδηγεί στην ανεργία. Αυτοί είναι οι σημερινοί φοιτητέ Πολύ δεν πάει;


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 21:54:07 pm
Φίλε emmanuel και λοιποί συνομιλητές,

Εχετε μια δυσεξήγητη ευαισθησία σε κάποιους όρους και λέξεις. Σας πείραξε το 'σερνετε' και δεν σας πείραξε το άθροισμα των φοιτητών που φθίνει τραγικά από Δευτέρα σε Δευτέρα. Δεν σας πείραξε η ελάχιστη συμμετοχή στην τωρινή κατάληψη. Πείτε μου ειλικρινά, τι κοινά χαρακτηριστικά είχε η τωρινή κατάληψη με τα γνήσια και αυθόρμητα χαρακτηριστικά των ανοιξιάτικων κινητοποιήσεων. Εμένα μου μύριζε λίγο ...μπόχα και χωματίλα. Ισως ήταν λόγω ..εποχής!

Πραγματικά πιστεύετε ότι ένα συντονιστικό, το όποιο συντονιστικό, λειτουργεί τελείως αυτόνομα και αναρχικά δημοκρατικά? Μα, η φιλική κουβέντα του ..Παπαγιάνη, πέρα για πέρα δημοκρατικά κατατεθημένη στη συνέλευση του συντονιστικού, που λέει 'ρε συνάδελφοι 300 σχολές είναι σε κατάληψη, δεν πρέπει να κάνουμε πίσω' είναι καθοδήγηση. Είναι το συντονιστικό των καταλήψεων, είναι οι παρατάξεις, είναι τα κόμματα που κάπου έχουν μοιράσει τα χαρτιά νωρίτερα και όλοι μας παίζουμε με σημαδεμένη την τράπουλα. Είναι εκείνο που δήλωσε ο συνάδελφος πριν 2 μήνες, ότι υπάρχει πρόταση να πάμε μέχρι τις 22/2. Αν αυτό δεν είναι καθοδήγηση, σύρσιμο πολιτικό, τι είναι?

Και σε κάθε περίπτωση, για να μην θεωρηθώ και ..αντιδραστικός (πού είναι ρε ο aliakmwn να μου τα ..χώσει χοντρα, με σώζει φαίνεται ακόμη το ..αριστερό μου παρελθόν) να δηλώσω ρητά και ξάστερα, ωστε να γίνει πέρα για πέρα αντιληπτό. Δεν είπα ότι ήταν λάθος πολιτικό οι καταλήψεις. Δεν είπα ότι κακώς έγιναν. Θεωρώ ότι η ανοιξιάτικη απόσυρση του νόμου είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του φκ μεταπολιτευτικά. Απλά εκφράζω τον προβληματισμό μου και την αγωνία μου, αν θελετε, για το τι θα γίνει από δω και πέρα. Γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος και φοβάμαι ότι τα .. καλύτερα παιδιά κουράστηκαν και γύρισαν στο σπίτι.

Τέλος δεν κατάλαβα πραγματικά τη σχέση αυτού που παρέθεσες σε σχέση με την άποψή μου, ότι το πανεπιστήμιο πρέπει να γίνει τρόπος ζωής και όχι συνέχεια του Λυκείου. Στο θέμα αυτό επέτρεψέ μου να μη δεχτώ δικαιολογίες του τύπου διαβάζουν και δεν προλαβαίνουν. Γιατί η ζωή τρέχει και αυτοί θα μείνουν εκεί.
Επιλογές όμως είναι αυτές, όσοι το κάνουν ας είναι άξιοι της μοίρας τους.

Γρηγόρης Παπαγιάννης



Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: emmanuel on February 22, 2007, 22:05:43 pm
το οτι υπαρχει καποιος που κατευθυνει δε σημαινει απολυτως τιποτα.υποτιθεται ειμαστε μεγαλοι ανθρωποι και κρινουμε
πηγα σε πολλα συντονιστικα,σε ολες τις συνελευσεις,σε ολες τις πορειες.δε ψηφισα ουτε μια φορα(μεχρι χτες)καταληψη.πιστευω δικαιουμαι να επιμενω οτι ειμαστε ανθρωποι εξυπνοι και κρινουμε.
δεν πρπειε να κρινουμε τοσο αυτους πυο "κατευθυνουν",οσο αυτους που  υπακουουν. :???:νομιζω.

οσο για αυτο που παρεθεσα,ειναι πολυ δυσκολο για καποιον πυο εχει φτασει μεχρι εδω κατευθυνομενος(φροντιστηρια σχολεια κλπ)να αλλαξει μεσα σε 4-5 χρονια και να γινει "πολιτης του κοσμου". η ολη αντιδραση του φκ ειναι για να αλλαξει αυτο,για να γινει το πανεπσιτημιο "βιωμα" των φοτιητων. 
αν αυτο δε γινεται,τοτε δεν μενει τιποτα αλλο απο το αυτοονοητο,και αληθινο,οτι φταιει το συστημα που μας εφερε μεχρι εδω.οι νομοι,τα σχολεια,η ΠΑΙΔΕΙΑ.και αν διαβαζει οποιος διαβαζει(και κρινω εξ'ιδιων),δε ξερω κατα ποσο επιλογη του ειναι.δε ξερω κατα ποσο ειναι επιλογη καποιου που σπουδαζει 500 χμ μακρυα απο το σπιτι του και  κανει οτι μπορει  για να μη μενει "πισω",για να ειναι ενταξει με τη συνειδηση του.

να σας πω τι ξερω εγω?ποιο εινα ιτο μονο μελημα καποιων πυο στελνουν το παιδι τους μακρυα?να σπουδασει και να παρει το κωλοχαρτο.και να βολευτει στο δημοσιο.και το ξερετε πολυ καλα.αν δε φταιει το συστημα γιαυτο,αλλα ο φοιτητης που υπακουει,ε τοτε νομιζω ειστε αδικος.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 22:08:51 pm
Νομίζω ότι απάντησα σε άλλο topic!  :)


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 22:09:24 pm
Συμφωνώ, ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα (αν και τα ..μεγέθους σημαντικά συντάσσονται με...επιφύλαξη).
Τα άλλα όμως ποιά είναι Παναγιώτη? Ή μήπως δεν υπάρχουν ...άλλα?

ΓΠ

Υπάρχουν! (Θα επανέλθω αργότερα...)

Αλλά θα ήθελα να ακούσω και την δική σου γνώμη-απάντηση σε αυτήν την ερώτηση.

Λόγω θέσης και εμπειρίας θα γνωρίζεις προβλήματα που δεν τα βλέπουμε εμείς οι φοιτητές!

Εκτός και αν η απάντηση είναι πως δεν υπάρχουν.

Tελικά ειπώθηκαν πολλά...


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: Johnny English on February 22, 2007, 22:10:07 pm
ΥΓ Και αντί να γράφουμε κατεβατά, ας βρεθούμε καλύτερα να ρίξουμε κανέναν καλό (πολιτικό) καυγά από κοντά.

Να το κανονίσουμε αυτό μέσα στις επόμενες μέρες? :)

Αλλά η συνάντηση θα έχει πολιτική θεματολογία.. και ελπίζω περισσότερη σύνθεση παρά ανάλυση ;)


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 22:13:43 pm
Δηλώνω συμμετοχή από τώρα. Αλλά να μην ..είμαστε οι ..συνήθεις ύποπτοι. Γιατί με τον Δημάκη, τον Χατζηαθανασίου και τον Μάργαρη τα έχουμε κουβεντιάσει πολλές φορές.
Εσάς θέλουμε να ακούσουμε και με εσάς να κουβεντιάσουμε.

Όσο για τη σύνθεση.... :-\


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: pmousoul on February 22, 2007, 22:17:13 pm

ΥΓ Και αντί να γράφουμε κατεβατά, ας βρεθούμε καλύτερα να ρίξουμε κανέναν καλό (πολιτικό) καυγά από κοντά.

Να το κανονίσουμε αυτό μέσα στις επόμενες μέρες? :)

Αλλά η συνάντηση θα έχει πολιτική θεματολογία.. και ελπίζω περισσότερη σύνθεση παρά ανάλυση ;)

Μέσα κι εγώ!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: Johnny English on February 22, 2007, 22:28:02 pm
Δηλώνουμε συμμετοχές.. ;)

.:: http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=12067.msg232342#msg232342 ::.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: aliakmwn on February 22, 2007, 22:45:41 pm
(πού είναι ρε ο aliakmwn να μου τα ..χώσει χοντρα, με σώζει φαίνεται ακόμη το ..αριστερό μου παρελθόν)

Gpap, εδω και 4-5 μερες ο aliakmwn προσπαθει απεγνωσμενα να ακολουθησει τα ενδοξα βηματα των Vulcan, Abbis και Cyberkat, αυτοκτονωντας ως πραξη απογνωσης απεναντι στην πλημμυριδα της βλακειας. Η τραγικοτητα της προσπαθειας του πλησιαζει επικινδυνα τον.. Καρυωτακη. Οσο για το αριστερο σας παρελθον, δεν σας σωζει για δυο λογους: Πρωτον, ακριβως επειδη ειναι παρελθον και οχι παρον και μελλον, και δευτερον επειδη η σ/φισσα Αλεκα, και απο το βημα της Βουλης, καταδικασε τον αντι-δεξιο [αρα και αριστερολαγνο] συμπλεγματισμο. Δεν υπαρχει αριστερα και δεξια gpap, "Τερμα πια οι αυταπατες, ή με το κεφαλαιο ή με τους εργατες".

Απο 'κει και περα, η αντιδραση μας σε λεξεις-ταμπου οπως "καθοδηγηση", "σερνουμε" και αλλες πολλες, δεν οφειλεται στο οτι μας ενοχλουν. Ειναι αποτελεσμα του μεταφυσικου τροπου σκεψης που μας καλλιεργησατε εσεις, ως γονεις και δασκαλοι μας. Δαιμονοποιηση (και αντιστοιχα θεοποιηση) λεξεων, εννοιων, καταστασεων, ή απλα σκιων. Συνδυασμος αστικης υποκρισιας και μικροαστικης "ασφαλειας" ειναι - τιποτα πρωτοτυπο.

Σημερα απ' τις ειδησεις του ALPHA μου 'μειναν 2 στιγμιοτυπα:
Το πρωτο ειναι εκει που το παιδαρελι που βαλαν για παρουσιαστη εκανε μαθηματα ελληνικης γλωσσας στον αντιπρυτανη του ΕΜΠ.
Το δευτερο οτι η γραμμη Πολjυδωρα προς τους μπατσους ειναι "προσοχη παιδια, να μην εχουμε νεο Τεμπονερα" Αφιερωμενο στους θιασωτες της μετριοπαθειας, της αντικειμενικοτητας, της ουδετεροτητας κλπ κλπ κλπ

Gpap, οταν ανακοινωνετε την υλη των ΕΕΤ, γιατι βγαζετε καταλογο σελιδων (βιβλιο ΤΑΔΕ, σελιδες Α εως Β, Κ εως Λ κλπ) και οχι μια παραγραφουλα με την περιγραφη του αντικειμενου του μαθηματος, οπως υπαρχει στο site του τμηματος?
Ξεκινηστε την κριτικη απο τα του δικου σας (ακαδημαϊκου) οικου, και μετα θα σας μιλησω για τον δευτερο νομο της διαλεχτικης, περι ποσοτικων αλλαγων που μετατρεπονται σε ποιοτικα αλματα :D

Ο αλιακμονας σας αποχαιρετα, και παει για αλλη μια προσπαθεια εγκαταλειψης του ματαιου τουτου.. forum. Αμφιβαλω βεβαια αν θα τα καταφερει, μαλλον θα τον ξεβρασει και παλι η αμπωτη...


ΥΓ: Το φυσικο προσωπο, αειθαλες γαρ, εννοειται πως θα σας τιμησει σε καθε προσπαθεια συζητησης/καυγα in vivo.


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 22:52:08 pm
Quote
Gpap, οταν ανακοινωνετε την υλη των ΕΕΤ, γιατι βγαζετε καταλογο σελιδων (βιβλιο ΤΑΔΕ, σελιδες Α εως Β, Κ εως Λ κλπ) και οχι μια παραγραφουλα με την περιγραφη του αντικειμενου του μαθηματος, οπως υπαρχει στο site του τμηματος?
Ξεκινηστε την κριτικη απο τα του δικου σας (ακαδημαϊκου) οικου, και μετα θα σας μιλησω για τον δευτερο νομο της διαλεχτικης, περι ποσοτικων αλλαγων που μετατρεπονται σε ποιοτικα αλματα Cheesy

Γιατί με την ηλίθια αυτή ανακοίνωση δέχομαι 50 e-mails που ρωτάνε αν η ..λεζάντα της φωτο είναι μέσα στην ύλη. Αν το κάνω έτσι όπως λες, θα πρέπει να βγω σαν τον Οδυσσέα στο βουνό, κουβαλώντας όχι κουπί. αλλά ένα modem, και να ..στεριώσω εκεί που θα ..μου το κοπανήσουν στο κεφάλι (για να μην πω ότι θα μου το χώσουν κάπου αλλού).  ;D ;D

(χαλαρά, γιατί ...παρασοβαρέψατε!)


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: aliakmwn on February 22, 2007, 23:15:03 pm
Quote
Gpap, οταν ανακοινωνετε την υλη των ΕΕΤ, γιατι βγαζετε καταλογο σελιδων (βιβλιο ΤΑΔΕ, σελιδες Α εως Β, Κ εως Λ κλπ) και οχι μια παραγραφουλα με την περιγραφη του αντικειμενου του μαθηματος, οπως υπαρχει στο site του τμηματος?
Ξεκινηστε την κριτικη απο τα του δικου σας (ακαδημαϊκου) οικου, και μετα θα σας μιλησω για τον δευτερο νομο της διαλεχτικης, περι ποσοτικων αλλαγων που μετατρεπονται σε ποιοτικα αλματα Cheesy

Γιατί με την ηλίθια αυτή ανακοίνωση δέχομαι 50 e-mails που ρωτάνε αν η ..λεζάντα της φωτο είναι μέσα στην ύλη.

Τελικα ειναι ή δεν ειναι? Να ξερω τι να διαβασω...


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: apostolos1986 on February 22, 2007, 23:16:12 pm
Quote
Gpap, οταν ανακοινωνετε την υλη των ΕΕΤ, γιατι βγαζετε καταλογο σελιδων (βιβλιο ΤΑΔΕ, σελιδες Α εως Β, Κ εως Λ κλπ) και οχι μια παραγραφουλα με την περιγραφη του αντικειμενου του μαθηματος, οπως υπαρχει στο site του τμηματος?
Ξεκινηστε την κριτικη απο τα του δικου σας (ακαδημαϊκου) οικου, και μετα θα σας μιλησω για τον δευτερο νομο της διαλεχτικης, περι ποσοτικων αλλαγων που μετατρεπονται σε ποιοτικα αλματα Cheesy

Γιατί με την ηλίθια αυτή ανακοίνωση δέχομαι 50 e-mails που ρωτάνε αν η ..λεζάντα της φωτο είναι μέσα στην ύλη.

Τελικα ειναι ή δεν ειναι? Να ξερω τι να διαβασω...

είναι είναι!!
είναι και SOS!!


Title: Re: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 22/02/2007.
Post by: gpap on February 22, 2007, 23:18:32 pm
Οχι ρε Απόστολε! SOS είναι η ...φώτο! (τη λεζάντα την έχουμε για ...παραπλάνηση)