• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 19:47:52 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 19:47:52 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by claus
[Today at 19:36:16]

14 Μαΐου η ψήφος σου είνα...
by Katarameno
[Today at 19:03:53]

ΤΣΕΜΔΕ vs ΤΕΒΕ
by Πατερ Ημμυων
[Today at 13:16:27]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Nikos_313
[Today at 12:14:56]

3 γραμματα...
by Nikos_313
[Today at 12:10:18]

ESA x SpaceDot - Satellit...
by Nikos_313
[Today at 12:06:16]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 22:35:15 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 10, 2025, 19:19:05 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 10, 2025, 16:38:41 pm]

Ποια είναι η σχέση σας με...
by tzortzis
[May 10, 2025, 14:16:00 pm]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by George_RT
[May 10, 2025, 14:02:02 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 10, 2025, 13:58:55 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 12:27:33 pm]

Erasmus Πληροφορίες & Εμπ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:13:27 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:00:45 am]

[Poll] Λύση για το θεμα τ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:59:15 am]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:53:02 am]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 22:40:55 pm]

[ΑΡΑΓΕ - Attack] Για τι π...
by Aris★
[May 07, 2025, 21:47:46 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:16 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9952
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426155
Total Topics: 31684
Online Today: 161
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 11
Guests: 123
Total: 134
Katarameno
iliaspapas
Denisivo
claus
mmikelo
daphlmhx
jprap05
theodoradr
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Η γωνιά του παιδιού > Παιχνίδια (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Των συνειρμών το παίγνιο...
0 Members and 8 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 7158 Go Down Print
Author Topic: Των συνειρμών το παίγνιο...  (Read 3505418 times)
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7065 on: January 26, 2007, 04:05:42 am »

τσι
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7066 on: January 26, 2007, 04:06:17 am »


τσίου
Logged
ASDF_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2520


Legalizacion


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7067 on: January 26, 2007, 04:08:16 am »

preza
Logged

Περπατώ στο δάσος και ακούω Πέγκυ Ζήνα... λες να απολύομαι τον άλλο μήνα??!!!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7068 on: January 26, 2007, 04:09:36 am »

ιμπρέζα (WRX Sti)
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Nightwish
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6527



View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7069 on: January 26, 2007, 04:13:12 am »

φρέζα
Logged

What must I do to become blessed? That I do not know, but I say to you: 'Be blessed and then do whatever you please.'

Clock Stooges

Erratic Escape
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7070 on: January 26, 2007, 04:17:37 am »


σχέδιο
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7071 on: January 26, 2007, 04:18:15 am »

ασχετικός
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
weliker
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6694


κανενα χερι δεν ειναι δικο μου...


View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7072 on: January 26, 2007, 04:18:22 am »

ασχετος  Tongue Tongue
Logged

♫ Γιατι τα ματια σου εγω εχω φιλησει, στην αγκαλια σου η καρδια μου εχει σβησει, κι οι δυο μας πηγαμε σε ονειρα με ταξη, μαζι σου αγαπη μου εγω εχω πεταξει... ♫
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7073 on: January 26, 2007, 04:18:54 am »


μηχανή
Logged
trapped
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 875


Αουτς.. Αυτό πρέπει να πόνεσε..


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7074 on: January 26, 2007, 04:23:33 am »

μηχανάκι
Logged

Έλα φεγγάρι στην αγκαλιά μου 
πάνω σου βλέπω το φως της μέρας 
έστω για λίγο μείνε κοντά μου 
πάλι φυσάει ζεστός αέρας.................. 
 
Πες της πως πήγα σε κάποια χώρα 
που τα ρολόγια δεν έχουν δείκτες 
και όλες οι ώρες σημαίνουν τώρα 
βάλτε φωτιά κάψτε τις νύχτες................
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7075 on: January 26, 2007, 04:24:27 am »


παπάκι
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7076 on: January 26, 2007, 04:25:31 am »

αυλάκι
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7077 on: January 26, 2007, 04:27:54 am »


ρυάκι
Logged
trapped
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 875


Αουτς.. Αυτό πρέπει να πόνεσε..


View Profile
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7078 on: January 26, 2007, 04:32:55 am »

τρεχει(τρεχει το νερο.. ) Tongue
Logged

Έλα φεγγάρι στην αγκαλιά μου 
πάνω σου βλέπω το φως της μέρας 
έστω για λίγο μείνε κοντά μου 
πάλι φυσάει ζεστός αέρας.................. 
 
Πες της πως πήγα σε κάποια χώρα 
που τα ρολόγια δεν έχουν δείκτες 
και όλες οι ώρες σημαίνουν τώρα 
βάλτε φωτιά κάψτε τις νύχτες................
pmousoul
Guest
Re: Των συνειρμών το παίγνιο...
« Reply #7079 on: January 26, 2007, 04:34:11 am »


τρέχει και δεν φτάνει!
Logged
Pages: 1 ... 470 471 [472] 473 474 ... 7158 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...