• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:02:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 20:02:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Yamal
[Today at 19:07:04]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426694
Total Topics: 31710
Online Today: 224
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 83
Guests: 140
Total: 223
aachmet
Γιώργος Τσανακτσιίης
Nekt
tasos potsakis
VengeX
tzortzis
xarisagraf
eli_k
LambisTr
ggalamat
arafail
TheKingInTheNorth
thomaitheodosiadou
stolieras
ThanosKoutsoump
gourgaris
alexiosmara
statiris
κοτζακ
Cersei Tsoulannister
nikolihss
chris_p30
gianniss
redwolf
PanosPapaspirou
kostas1507
NickSpan
HlektrikhPatata
Guts
Joaakim
xristodoulou
Thanos_gr
gkarapip
BB
ELEF
jimalexoud
Saint_GR
Papalamprous humor
christina02
rigas_s
Paschalina.S
abiki
glavdakis
DimiTout
vevi
Ioannakoliou
sosak
George15
rafa98p
akpapako
pantoc
nikoskaza
Zoe06
koskyr
MASV
Eleniiii
Bill g
antontsiorvas
ellimoschou
gksp
elias_farhood
pave
bougatsa
hevidis3524
trelogauros7
gpapmtb
chrysa.tsilika
kpapama
kstavroulis
kkotsopo
george14
dkoukn
Ariadni
Elenit
kalantzopoulos
bsp
mpournaz
dimitrisif
kokkinosgior
soktas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Διάφορα > Συγκοινωνίες και Μέσα Μεταφοράς (Moderators: Don, Nikos_313, chatzikys, Tasos Bot) > Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Go Down Print
Author Topic: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά  (Read 23462 times)
miss_elec
Θαμώνας
****
Posts: 486



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #105 on: November 01, 2006, 20:13:19 pm »


Σόρρυ που κατάλαβα διαφορετικά! ʼλλα έτσι όπως το είχες διατυπώσει άνετα καταλάβαινε κανείς ότι κι εγώ..
Logged

www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=639.0;attach=33889
poso sas bariemai!
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #106 on: November 01, 2006, 22:02:59 pm »

Κοίτα ο Μπόμπολας πέρα από την υποθαλάσσια ...έχει πάρει και το Δημαρχείο...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
miss_elec
Θαμώνας
****
Posts: 486



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #107 on: November 01, 2006, 22:07:25 pm »

Δένει ακόμη καλύτερα το όλο σκηνικό τότε! Cheesy

Geia sou Ellada,
poios 8eos den zhlepse,
ta 8aumata sou.

Em, ta sfalmata sou ennoousa..
Logged

www.thmmy.gr/smf/index.php?action=dlattach;topic=639.0;attach=33889
poso sas bariemai!
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #108 on: November 02, 2006, 00:14:39 am »

Νομικές διαδικασίες για τη ματαίωση της υποθαλάσσιας αρτηρίας στη Θεσσαλονίκη
Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας, σκοπεύουν να καταθέσουν τις επόμενες μέρες, με στόχο τη ματαίωση της κατασκευής της υποθαλάσσιας αρτηρίας, οι «Πολίτες κατά της Υποθαλάσσιας»

Όπως επεσήμαναν το μεσημέρι, σε συνέντευξη τύπου, υπάρχει διαφοροποίηση κατά τη Β' Φάση Δημοπράτησης «των τεχνικών χαρακτηριστικών της πρότασης, που είχε γνωστοποιηθεί» και ζητούν την άμεση αναστολή του έργου, μέχρι να συζητηθεί «με ή χωρίς το δημοψήφισμα του δημάρχου, από όλους τους φορείς και τους κατοίκους».

Οι «Πολίτες κατά της Υποθαλάσσιας» υποστήριξαν ακόμη ότι η συζήτηση για το δημοψήφισμα στο δημοτικό συμβούλιο, αναλώθηκε στην προσπάθεια «ξεγυμνώματος των αντιπολιτευόμενων στελεχών», ενώ καταδείχθηκε «από την τελική της κατάληξη, η αδυναμία της πόλης μέσα από θεσμικούς ρόλους και όργανα να πάρει πρωτοβουλίες για αυτά που την αφορούν».

«Σοβαρές ευθύνες τόσο στη διοίκηση, όσο και σε όσους συνέβαλαν να μην ανοίξει ο διάλογος για το έργο» καταλογίζει με δήλωση του, ο επικεφαλής της δημοτικής παράταξης «Κίνηση των Πολιτών και της Οικολογίας» Τάσος Κουράκης.

Τέλος, την ανησυχία του «για τις σημαντικές αρνητικές επιπτώσεις, που επιφυλάσσει στη συνολική αρχιτεκτονική φυσιογνωμία, το χαρακτήρα και την ταυτότητα της πόλης» η κατασκευή της υποθαλάσσιας αρτηρίας, εκφράζει με ανακοίνωση του και το Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. και ζητά την αναστολή της κατασκευής της.

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #109 on: November 24, 2006, 13:28:22 pm »

Γ.Σουφλιάς :Την επόμενη εβδομάδα κατατίθεται προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση για την υποθαλάσσια αρτηρία


Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να υποβληθεί προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης για την υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης, από την οποία υπολογίζεται ότι θα διέρχονται καθημερινά 80.000 ΙΧ, μειώνοντας την κίνηση στις οδούς Τσιμισκή και Βασιλίσσης Όλγας κατά 45%-50% στις ώρες αιχμής, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γεώργιος Σουφλιάς, στη διάρκεια πολύωρης ενημερωτικής συνάντησης με φορείς της πόλης.
“Δεν υπάρχει καμία λογική στην άποψη ότι δεν πρέπει να γίνει το έργο” επεσήμανε ο Υπουργός και πρόσθεσε ότι η υποθαλάσσια δεν είναι “ξεκρέμαστη”, αφού αποτελεί μέρος ενός συνολικού συγκοινωνιακού σχεδιασμού για τη Θεσσαλονίκη. «Οι Θεσσαλονικείς έχουν δικαίωμα να απαιτούν, αλλά η μεμψιμοιρία και η γκρίνια δεν ωφελούν» είπε ο κ.Σουφλιάς και εξέφρασε τη θλίψη του γιατί “υπό την επήρεια του εκλογικού κλίματος, το έργο απέκτησε όψιμα πολέμιους”.
Επ΄ευκαιρία της συνάντησης, ο κ.Σουφλιάς ανακοίνωσε ακόμη ότι ήδη μελετώνται η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά και η δημιουργία της εξωτερικής περιφερειακής οδού, έργα που θα ενταχθούν αμφότερα στο Δʼ ΚΠΣ.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι, στο πλαίσιο των έργων για την υποθαλάσσια, η παραλιακή λεωφόρος Θεσσαλονίκης (Λ.Νίκης) θα πεζοδρομηθεί, ενώ διέψευσε φήμες περί αμφιδρόμησης των οδών Ανθέων και Β.Ολγας (τονίζοντας ότι στη δεύτερη περίπτωση συζητάται -αλλά δεν έχει αποφασιστεί- το ενδεχόμενο αμφιδρόμησης μόνο μίας λωρίδας, για τα λεωφορεία). Τόνισε ότι η “ανάδυση” της υποθαλάσσιας δεν θα γίνει τελικά μπροστά στις πολυκατοικίες (στο ύψος του Μ. Παλάς).
Εξήγησε ότι ο χαρακτηρισμός της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου ως “εθνικής οδού”, στο πλαίσιο της υποθαλάσσιας, έχει να κάνει μόνο με θέματα συντήρησης και όχι ταχυτήτων διέλευσης των αυτοκινήτων. “Η Μ.Αλεξάνδρου είναι αστικός δρόμος 1.300 μέτρων με πέντε φανάρια, όπου οι ταχύτητες δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα 60 χλμ”, είπε. Διέψευσε δε, ότι “καταργούνται” όλες οι αριστερές στροφές της Μ.Αλεξάνδρου.

Για το ζήτημα της επιβολής διοδίων στην υποθαλάσσια -και απαντώντας στη θέση του νομάρχη Θεσσαλονίκης, Π.Ψωμιάδη, ότι “μετά από 30 χρόνια η πόλη δικαιούται ένα έργο από τον κρατικό κορβανά”- ο κ.Σουφλιάς είπε: “Το κράτος δεν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει όλα τα έργα”, για να προσθέσει ότι από το σύνολο των έργων, ύψους 2 δισ. ευρώ, που κατασκευάζονται σήμερα στη Θεσσαλονίκη, αρκετά είναι δημόσια. Ο ίδιος σημείωσε ότι, ενώ στο Γ΄ΚΠΣ η Κεντρική Μακεδονία είχε συμμετοχή 15% στα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ και η Αττική 31%, στο Δʼ τα ποσοστά αυτά γίνονται 30% και 14% αντίστοιχα.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι τα έργα κατασκευής της υποθαλάσσιας θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο και υπενθύμισε ότι η αρτηρία, μήκους 6,5 χλμ, θα “ενώνει” τις οδούς Κωλέττη και Συνδίκα, με πέντε εισόδους ενδιαμέσως, συντομεύοντας σημαντικά τον χρόνο μετακίνησης, μειώνοντας τις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, αλλά και την κατανάλωση καυσίμων. Ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν τρεις πεζογέφυρες (οι δύο και με κυλιόμενες σκάλες) ενώ, για τον εξαερισμό της αρτηρίας θα δημιουργηθεί πύργος, ύψους 15 μέτρων, στην προβλήτα 1 του λιμανιού και ενδεχομένως ένας δεύτερος, αν χρειαστεί, στην περιοχή της παλιάς Ηλεκτρικής Εταιρίας.

Ο κ.Σουφλιάς καταφέρθηκε και κατά της κίνησης “Πολίτες κατά της υποθαλάσσιας”, τονίζοντας ότι το ενημερωτικό φυλλάδιο που διανέμει περιλαμβάνει “πολλά ψέματα” και ότι θα έπρεπε να ονομάζεται “Πολίτες κατά της Θεσσαλονίκης”. Δήλωσε βέβαιος πως όσοι σήμερα βάλλουν κατά του έργου, αύριο θα ζητάνε συγγνώμη”.

Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα της συνάντησης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι αυτή έγινε τελικά “σε πολύ καλύτερο επίπεδο, από αυτό που υπολόγιζε και φοβόταν”, για να προσθέσει ότι οι προτάσεις που έχουν βάση και έγιναν χωρίς επιθετικότητα θα ληφθούν υπόψη και θα συζητηθούν, “με τη διαφορά ότι το έργο, στον βασικό κορμό του, δεν μπορεί να αλλάξει”. Εξέφρασε, τέλος, την πεποίθηση ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα χρόνια από την έναρξή του.

Οι θέσεις των φορέων

Την ικανοποίησή τους για το γεγονός ότι ενημερώθηκαν εκτενώς για το έργο, εξέφρασαν στην πλειοψηφία τους οι συμμετέχοντες φορείς της Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντας, πάντως, προηγούμενο έλλειμμα ενημέρωσης. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι επεξηγήσεις και διευκρινίσεις του κ.Σουφλιά στάθηκαν αφορμή για να άρουν τις επιφυλάξεις τους ως προς συγκεκριμένα στοιχεία του έργου.

Ωστόσο, τις επιφυλάξεις του διατήρησε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Όπως είπε, δεν ήταν ποτέ κατά της υποθαλάσσιας, αλλά εναντίον ορισμένων σημείων της και ακόμη δεν έχει πειστεί. Ο νομάρχης σημείωσε ότι δεν έχει καμία μελέτη στα χέρια του για το έργο, εξέφρασε εκ νέου την αντίθεσή του στην επιβολή διοδίων και τον φόβο του για την υπερβολική κυκλοφοριακή συμφόρηση, που θα αναγκαστεί να “σηκώσει” η οδός Μητροπόλεως. Σημείωσε ότι δύο μεγάλα έργα -το μετρό και η υποθαλάσσια- ξεκινούν ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο και θα προκαλέσουν “μπάχαλο”, για να προσθέσει, ωστόσο, ότι η νομαρχία θα στηρίξει αυτό το έργο πνοής.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, δήλωσε ευτυχής που δύο μεγάλα έργα ξεκινούν, επισημαίνοντας ότι πρέπει να κινηθούμε ταχύτατα και ότι “είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε και άλλα μεγάλα έργα”.

Λιγότεροι ενθουσιώδεις εμφανίστηκαν οι Τάσος Κουράκης, Γιάννης Μπουτάρης και Μιχάλης Τρεμόπουλος. Ο κ.Κουράκης ζήτησε αντίγραφο της μελέτης που εκπόνησε η κατασκευαστική για το έργο και επέμεινε στη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ενώ πρόσθεσε ότι υπήρχε πρόβλημα συνολικά στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε αρχικά το έργο. Ο κ.Μπουτάρης επεσήμανε ότι η αρτηρία εξυπηρετεί μόνο τα ΙΧ, αφού “δεν ακούμε τίποτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς”, ενώ πρόσθεσε ότι δεν τίθεται “καθόλου κατά ενός μεγάλου έργου”, αλλά προτιμούσε σαφώς την προηγούμενη “κολοβή” υποθαλάσσια, που ήταν δημόσιο έργο. Ο κ.Τρεμόπουλος επέμεινε στη θέση του για τη δημιουργία τραμ, προσθέτοντας ότι, με τον αριθμό των νέων ΙΧ, που “προστίθενται” κάθε χρόνο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, το όφελος από την υποθαλάσσια θα “εξουδετερωθεί” σε 1,5 έτος.

Εκπροσωπώντας την κίνηση “Πολίτες κατά της Υποθαλάσσιας”, η αρχιτέκτων μηχανικός - ιστορικός περιβαλλοντολόγος, Βιβιάνα Μεταλληνού, μετέφερε τους φόβους της για την καταστροφή ιστορικών κτιρίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και την “αποκοπή” του θαλάσσιου μετώπου της πόλης (αφού, όπως είπε, 4 χλμ της υποθαλάσσιας θα “ακουμπούν” σε αυτό το “δύσκολο” κομμάτι της πόλης, που καθορίζει και την ταυτότητά της). Η ίδια εξέφρασε την αντίθεσή της και στο να γίνει η δυτική είσοδος της πόλης, είσοδος της υποθαλάσσιας, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Τις θέσεις και τις προτάσεις τους για την υποθαλάσσια παρουσίασαν ακόμη -μεταξύ άλλων- οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Άκης Τσοχατζόπουλος και Γιάννης Μαγκριώτης και ο δημοτικός σύμβουλος, Σπύρος Βούγιας.


Πηγή:Thessaloniki Net News Blog
« Last Edit: November 24, 2006, 13:54:43 pm by NetBuster » Logged
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #110 on: November 24, 2006, 13:49:58 pm »

Γ.Σουφλιάς :Την επόμενη εβδομάδα κατατίθεται προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση για την υποθαλάσσια αρτηρία


Την επόμενη εβδομάδα πρόκειται να υποβληθεί προς έγκριση στη Βουλή η σύμβαση παραχώρησης για την υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης, από την οποία υπολογίζεται ότι θα διέρχονται καθημερινά 80.000 ΙΧ, μειώνοντας την κίνηση στις οδούς Τσιμισκή και Βασιλίσσης Όλγας κατά 45%-50% στις ώρες αιχμής, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γεώργιος Σουφλιάς, στη διάρκεια πολύωρης ενημερωτικής συνάντησης με φορείς της πόλης.
“Δεν υπάρχει καμία λογική στην άποψη ότι δεν πρέπει να γίνει το έργο” επεσήμανε ο Υπουργός και πρόσθεσε ότι η υποθαλάσσια δεν είναι “ξεκρέμαστη”, αφού αποτελεί μέρος ενός συνολικού συγκοινωνιακού σχεδιασμού για τη Θεσσαλονίκη. «Οι Θεσσαλονικείς έχουν δικαίωμα να απαιτούν, αλλά η μεμψιμοιρία και η γκρίνια δεν ωφελούν» είπε ο κ.Σουφλιάς και εξέφρασε τη θλίψη του γιατί “υπό την επήρεια του εκλογικού κλίματος, το έργο απέκτησε όψιμα πολέμιους”.
Επ΄ευκαιρία της συνάντησης, ο κ.Σουφλιάς ανακοίνωσε ακόμη ότι ήδη μελετώνται η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά και η δημιουργία της εξωτερικής περιφερειακής οδού, έργα που θα ενταχθούν αμφότερα στο Δʼ ΚΠΣ.

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι, στο πλαίσιο των έργων για την υποθαλάσσια, η παραλιακή λεωφόρος Θεσσαλονίκης (Λ.Νίκης) θα πεζοδρομηθεί, ενώ διέψευσε φήμες περί αμφιδρόμησης των οδών Ανθέων και Β.Ολγας (τονίζοντας ότι στη δεύτερη περίπτωση συζητάται -αλλά δεν έχει αποφασιστεί- το ενδεχόμενο αμφιδρόμησης μόνο μίας λωρίδας, για τα λεωφορεία). Τόνισε ότι η “ανάδυση” της υποθαλάσσιας δεν θα γίνει τελικά μπροστά στις πολυκατοικίες (στο ύψος του Μ. Παλάς).
Εξήγησε ότι ο χαρακτηρισμός της Λεωφόρου Μεγάλου Αλεξάνδρου ως “εθνικής οδού”, στο πλαίσιο της υποθαλάσσιας, έχει να κάνει μόνο με θέματα συντήρησης και όχι ταχυτήτων διέλευσης των αυτοκινήτων. “Η Μ.Αλεξάνδρου είναι αστικός δρόμος 1.300 μέτρων με πέντε φανάρια, όπου οι ταχύτητες δεν μπορούν να υπερβαίνουν τα 60 χλμ”, είπε. Διέψευσε δε, ότι “καταργούνται” όλες οι αριστερές στροφές της Μ.Αλεξάνδρου.

Για το ζήτημα της επιβολής διοδίων στην υποθαλάσσια -και απαντώντας στη θέση του νομάρχη Θεσσαλονίκης, Π.Ψωμιάδη, ότι “μετά από 30 χρόνια η πόλη δικαιούται ένα έργο από τον κρατικό κορβανά”- ο κ.Σουφλιάς είπε: “Το κράτος δεν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει όλα τα έργα”, για να προσθέσει ότι από το σύνολο των έργων, ύψους 2 δισ. ευρώ, που κατασκευάζονται σήμερα στη Θεσσαλονίκη, αρκετά είναι δημόσια. Ο ίδιος σημείωσε ότι, ενώ στο Γ΄ΚΠΣ η Κεντρική Μακεδονία είχε συμμετοχή 15% στα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ και η Αττική 31%, στο Δʼ τα ποσοστά αυτά γίνονται 30% και 14% αντίστοιχα.

Ο υπουργός επανέλαβε ότι τα έργα κατασκευής της υποθαλάσσιας θα ξεκινήσουν τον Απρίλιο και υπενθύμισε ότι η αρτηρία, μήκους 6,5 χλμ, θα “ενώνει” τις οδούς Κωλέττη και Συνδίκα, με πέντε εισόδους ενδιαμέσως, συντομεύοντας σημαντικά τον χρόνο μετακίνησης, μειώνοντας τις εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα, αλλά και την κατανάλωση καυσίμων. Ανακοίνωσε ότι θα κατασκευαστούν τρεις πεζογέφυρες (οι δύο και με κυλιόμενες σκάλες) ενώ, για τον εξαερισμό της αρτηρίας θα δημιουργηθεί πύργος, ύψους 15 μέτρων, στην προβλήτα 1 του λιμανιού και ενδεχομένως ένας δεύτερος, αν χρειαστεί, στην περιοχή της παλιάς Ηλεκτρικής Εταιρίας.

Ο κ.Σουφλιάς καταφέρθηκε και κατά της κίνησης “Πολίτες κατά της υποθαλάσσιας”, τονίζοντας ότι το ενημερωτικό φυλλάδιο που διανέμει περιλαμβάνει “πολλά ψέματα” και ότι θα έπρεπε να ονομάζεται “Πολίτες κατά της Θεσσαλονίκης”. Δήλωσε βέβαιος πως όσοι σήμερα βάλλουν κατά του έργου, αύριο θα ζητάνε συγγνώμη”.

Συνοψίζοντας τα αποτελέσματα της συνάντησης, εξέφρασε την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι αυτή έγινε τελικά “σε πολύ καλύτερο επίπεδο, από αυτό που υπολόγιζε και φοβόταν”, για να προσθέσει ότι οι προτάσεις που έχουν βάση και έγιναν χωρίς επιθετικότητα θα ληφθούν υπόψη και θα συζητηθούν, “με τη διαφορά ότι το έργο, στον βασικό κορμό του, δεν μπορεί να αλλάξει”. Εξέφρασε, τέλος, την πεποίθηση ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε τέσσερα χρόνια από την έναρξή του.

Οι θέσεις των φορέων

Την ικανοποίησή τους για το γεγονός ότι ενημερώθηκαν εκτενώς για το έργο, εξέφρασαν στην πλειοψηφία τους οι συμμετέχοντες φορείς της Θεσσαλονίκης, καταγγέλλοντας, πάντως, προηγούμενο έλλειμμα ενημέρωσης. Μάλιστα, σε αρκετές περιπτώσεις, οι επεξηγήσεις και διευκρινίσεις του κ.Σουφλιά στάθηκαν αφορμή για να άρουν τις επιφυλάξεις τους ως προς συγκεκριμένα στοιχεία του έργου.

Ωστόσο, τις επιφυλάξεις του διατήρησε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Όπως είπε, δεν ήταν ποτέ κατά της υποθαλάσσιας, αλλά εναντίον ορισμένων σημείων της και ακόμη δεν έχει πειστεί. Ο νομάρχης σημείωσε ότι δεν έχει καμία μελέτη στα χέρια του για το έργο, εξέφρασε εκ νέου την αντίθεσή του στην επιβολή διοδίων και τον φόβο του για την υπερβολική κυκλοφοριακή συμφόρηση, που θα αναγκαστεί να “σηκώσει” η οδός Μητροπόλεως. Σημείωσε ότι δύο μεγάλα έργα -το μετρό και η υποθαλάσσια- ξεκινούν ταυτόχρονα στο ίδιο σημείο και θα προκαλέσουν “μπάχαλο”, για να προσθέσει, ωστόσο, ότι η νομαρχία θα στηρίξει αυτό το έργο πνοής.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Βασίλης Παπαγεωργόπουλος, δήλωσε ευτυχής που δύο μεγάλα έργα ξεκινούν, επισημαίνοντας ότι πρέπει να κινηθούμε ταχύτατα και ότι “είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε και άλλα μεγάλα έργα”.

Λιγότεροι ενθουσιώδεις εμφανίστηκαν οι Τάσος Κουράκης, Γιάννης Μπουτάρης και Μιχάλης Τρεμόπουλος. Ο κ.Κουράκης ζήτησε αντίγραφο της μελέτης που εκπόνησε η κατασκευαστική για το έργο και επέμεινε στη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, ενώ πρόσθεσε ότι υπήρχε πρόβλημα συνολικά στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάστηκε αρχικά το έργο. Ο κ.Μπουτάρης επεσήμανε ότι η αρτηρία εξυπηρετεί μόνο τα ΙΧ, αφού “δεν ακούμε τίποτα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς”, ενώ πρόσθεσε ότι δεν τίθεται “καθόλου κατά ενός μεγάλου έργου”, αλλά προτιμούσε σαφώς την προηγούμενη “κολοβή” υποθαλάσσια, που ήταν δημόσιο έργο. Ο κ.Τρεμόπουλος επέμεινε στη θέση του για τη δημιουργία τραμ, προσθέτοντας ότι, με τον αριθμό των νέων ΙΧ, που “προστίθενται” κάθε χρόνο στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, το όφελος από την υποθαλάσσια θα “εξουδετερωθεί” σε 1,5 έτος.

Εκπροσωπώντας την κίνηση “Πολίτες κατά της Υποθαλάσσιας”, η αρχιτέκτων μηχανικός - ιστορικός περιβαλλοντολόγος, Βιβιάνα Μεταλληνού, μετέφερε τους φόβους της για την καταστροφή ιστορικών κτιρίων του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και την “αποκοπή” του θαλάσσιου μετώπου της πόλης (αφού, όπως είπε, 4 χλμ της υποθαλάσσιας θα “ακουμπούν” σε αυτό το “δύσκολο” κομμάτι της πόλης, που καθορίζει και την ταυτότητά της). Η ίδια εξέφρασε την αντίθεσή της και στο να γίνει η δυτική είσοδος της πόλης, είσοδος της υποθαλάσσιας, με ό,τι συνεπάγεται αυτό. Τις θέσεις και τις προτάσεις τους για την υποθαλάσσια παρουσίασαν ακόμη -μεταξύ άλλων- οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Άκης Τσοχατζόπουλος και Γιάννης Μαγκριώτης και ο δημοτικός σύμβουλος, Σπύρος Βούγιας.


Πηγή:Thessaloniki Net News Blog
« Last Edit: November 24, 2006, 13:54:22 pm by NetBuster » Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #111 on: November 24, 2006, 14:56:15 pm »

το επόμενο Σάββατο (καθώς αυτό θα είμαστε όλοι λίγο κουρασμενοι για... ευνόητους λόγους)
θα διοργανωθεί εξόρμηση ενημέρωσης στην πόλη.
Stay in touch Wink
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #112 on: November 24, 2006, 14:56:47 pm »

Quote from: fugiFOX on November 24, 2006, 14:56:15 pm
το επόμενο Σάββατο (καθώς αυτό θα είμαστε όλοι λίγο κουρασμενοι για... ευνόητους λόγους)
θα διοργανωθεί εξόρμηση ενημέρωσης στην πόλη.
Stay in touch Wink
τζάμπα κόπος 8)
Logged

TODO ES FERPECTO
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #113 on: November 24, 2006, 15:11:14 pm »

γιατί;
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #114 on: November 24, 2006, 15:11:58 pm »

γιατί το έργο θα γίνει ... όσα φυλλάδια κι αν μοιράσεις
Logged

TODO ES FERPECTO
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #115 on: November 24, 2006, 18:14:48 pm »

τπτ δεν είναι σίγουρο ακόμη.
Εκκρεμεί η απόφαση του ΣτΕ.
Και επίσης δεν θα είναι ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά
που μια σύμβαση παγώνει.
Στην Ελλάδα όλα λειτουργούν με βάση το πολιτικό κόσοτς.
Εάν λοιπόν καταφέρουμε ενημερώνοντας τον κόσμο
να τον στρέψουμε εναντίον της υποθαλάσσιας τότε
έχουμε μεγάλες πιθανότητες να αποφύγουμε το έκτρωμα της πόλης
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #116 on: November 24, 2006, 20:43:35 pm »

Quote from: XA! on November 24, 2006, 15:11:58 pm
γιατί το έργο θα γίνει ... όσα φυλλάδια κι αν μοιράσεις
Υποτίθεται ότι ο Παπαγεωργόπουλος θα κάνει πρώτα δημοψήφισμα Smiley
Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
xenia
Καταστραμμένος
********
Posts: 9150


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #117 on: November 24, 2006, 20:46:17 pm »

Quote from: chggr005 on November 24, 2006, 20:43:35 pm
Quote from: XA! on November 24, 2006, 15:11:58 pm
γιατί το έργο θα γίνει ... όσα φυλλάδια κι αν μοιράσεις
Υποτίθεται ότι ο Παπαγεωργόπουλος θα κάνει πρώτα δημοψήφισμα Smiley

ακριβώς , υποτίθεται Wink
Logged

TODO ES FERPECTO
Damien
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 545


Έλα στο φανάρι αν τολμάς......


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #118 on: November 24, 2006, 22:26:43 pm »

Kαλά μου φαίνεται ότι τελικά δεν ξέρετε τί θέλετε εσείς οι ..... περίεργοι!!!!  '' Θέλουμε έργα '' φωνάζετε συνέχεια '' Να φύγει η μιζέρια από την πόλη'' διαλαλείτε  '' Να γίνει κάτι στην ξεχασμένη Θεσσαλονίκη'' ουρλιάζετε και τώρα που έρχεται η ώρα της ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ  η ώρα της αλλαγής προσώπου είστε ενάντια στο METRO ενάντια στην ΥΠΟΘΑΛΛΑΣΙΑ ενάντια στο ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ. Καλώς η κακώς αυτά τα έργα ψηφίστηκαν αυτά μας αναλογούν σταματήστε να ονειρεύστε χαζομάρες και στηρίξτε επιτέλους αυτά τα έργα!!!!!!! Σταματήστε να είστε ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ και ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ οτι με την αντίδραση σε όλα ποτέ δεν βγαίνει ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΟ. ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ τις συνέπειες με όλα αυτά που κάνετε που μας πηγαίνουν χρόνια πίσω και καθιστούν την κατάσταση στην Θεσσαλονίκη ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΚΡΥΘΜΗ. Είστε ΕΣΕΙΣ ΟΙ '' περίεργοι'' που λένε ΟΧΙ σε ΟΛΑ και με τις συνεχείς διαμαρτυρίες κάνετε όλους αυτούς που θέλουν να ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΓΟ να μένουν στάσιμοι. ΛΟΙΠΟΝ. ΒΑΛΤΕ ΜΥΑΛΟ ,ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΗ ΣΑΣ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΤΟ!!! ΓΙΝΕΤΕ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΙΣ ΤΗΣ !!!!!!! Ελπίζω να εισακουστώ και να σώσω έστω έναν από αυτό τον φαύλο κύκλο των συνεχόμενων διαμαρτυριών που μόνο κακό κάνουν.

Υ.Σ.Γνωρίζετε πως όταν γίνονται πορείες στο κέντρο τις Θεσσαλονίκης αφαιρείτε το δικαίωμα του ΚΑΘΕ πολίτη από το να είναι εκεί εκείνη τη στιγμή???? Ποιοί είστε εσείς που κλείνετε δρόμους, βάζετε φωτιές καταστρέφετε και καταφέρνετε να κάνετε τον απλό κόσμο ΝΑ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ όταν γίνονται πορείες ????Όλα ξεκινούν με την συνεχή αντίδραση.....

Υ.Γ.2 Η μειοψηφία δεν μπορεί να αποφασίζει για την πλειοψηφία . Βασική αρχή της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ που τόσο πολύ'' προστατέυετε'' αλλά έχετε ξεχάσει τί είναι.....
Logged

To γκάζι του αμαξιού μου σαν πατώ
Όλα μου τα προβλήματα ξεχνώ....
aika
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 424

mein gott


View Profile
Re: Υποθαλάσσια/επίγεια αρτηρία - το έγκλημα είναι ακόμη στα χαρτιά
« Reply #119 on: November 25, 2006, 10:37:42 am »

Δε μου λες Damien, πρωτού γράψεις κάτι χρησιμοποιείς καθόλου το μυαλό σου; Δεν κατάλαβα το (ασυνάρτητο) και άκυρο κατηγορώ σου. Σε ποιους νομίζεις ότι απευθύνεσαι??
Δεν είμαι υποχρεωμένη πάντως να απαντάω στον κάθε ένα εδώ μέσα που λέει ότι του κατέβει.

Ο φίλτατος Netbuster (φιλικά προσκείμενος στην κυβερνητική πολιτική  Kiss) υπογράμμισε κάποια σημεία που θεώρησε σημαντικά. Να ρωτήσω και εγώ κάποια επίσης σημαντικά (απευθύνω και στον Damien τα ερωτήματα, να ξεσκονίσει λίγο και το μυαλό του)

-γιατί το έργο δεν είναι μέρος μιας ολοκληρωμένης πολιτικής για λύση του κυκλοφοριακού της πόλης, η οποία  θα έπρεπε να προκύψει με συμμετοχή όλων των φορέων της πόλης;
-γιατί η ενημέρωση των ενδιαφερομένων (όπως αυτή η πρόσφατη) γίνεται τελευταία στιγμή, σε ένα έργο που η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να περάσει ως έχει; ποια η δυνατότητα για επανασχεδιασμό, επαναπροσδιορισμό και βελτιωτικές κινήσεις; καμμία προφανώς
-το έργο έχει προϋπολογισμό το μισό του μετρό της Θεσσαλονίκης (α' φάση) πλην όμως καμμία κρατική συμμετοχή ούτε ευρωπαϊκά κονδύλια!! Είμαστε σοβαροί; Γιατί ο πολίτης να πρέπει να πληρώνει για τα επόμενα 30(!) χρόνια διόδια για να κυκλοφορεί μέσα στην πόλη; (1 διαδρομή 0.90 ευρώ) Και μάλιστα να εξαναγκάζεται να πάει από την υποθαλάσσια, αφού πεζοδρομείται η νίκης;
-Για την αλλοίωση της φυσιογνωμίας της πόλης νοιάζεται κανείς;
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...