• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:45:37 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:45:37 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 60
Guests: 139
Total: 199
ikallima
engineer2030
fivosfivos1
Yamal
apol
Apaugasma
plapas
thaliatsk
iliaskou
chaniotism
zille
mpaltzak
Mr Z
Kelly Tsimpouri
AristeidisM
msandr
tmpadasn
andreassifo
mpizos
evrinasto
Mr Watson
miltan8
stavros0201
petrtheo
ggalamat
Katarameno
ThanosKoutsoump
chriskazakos
tzortzis
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
jh13
Jordann
kmarkad
sterxz
christina02
PANKRAV
anastas1a
ppapadoe
mimaki
kouf
τσακαλι
Raphael
leorizos
Born_Confused
xanthosp
ANDVRONTZOS
okanpala
gntitsios
bougatsa
Pakapis5
George15
nick_slendy
giorgosm05
mixkats
alexanton
dioannidi
kkotsopo
maestros
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Go Down Print
Author Topic: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο  (Read 17530 times)
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #105 on: October 13, 2006, 14:11:46 pm »

H κατάσταση οξύνεται όλο και περισσότερο!!

Το συντονιστικό των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων της επικράτειας εξέδωσε δελτίο τύπου. Παρατίθεται όπως ανακοινώθηκε:

Η Παιδεία είναι ένα καζάνι που βράζει. Τα δίκαια αιτήματα των δασκάλων μας, των μαθητών και των φοιτητών προσπίπτουν πάνω στο τείχος της αδιαλλαξίας της κυβέρνησης Καραμανλή. Ο αγώνας πρέπει να ενταθεί ακόμα περισσότερο, οποιαδήποτε πίεση ασκείται υπερ των αιτημάτων της πανεκπαιδευτικής κοινότητας είναι ευπρόσδεκτη.

Η νεοφιλελεύθερη πολιτική αποκλείει την λαϊκή οικογένεια από τον δρόμο της μάθησης και της γνώσης. Η συνεχής υποβάθμιση των δημοσίων σχολείων λόγω της υποχρηματοδότησης από το κοινωνικά ανάλγητο κράτος οδηγεί στην ανάπτυξη των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων που μόνο τους στόχο έχουν την οικονομική αφαίμαξη και όχι την προσφορά γνώσης – παιδείας. Η παγκοσμιοποιημένη καπιταλιστική λαίλαπα ορθώνει λοιπόν νεοταξικούς φραγμούς ανάμεσα στα παιδιά των κατώτερων οικονομικών και κοινωνικών στρωμάτων και σε αυτά των πλουτοκρατών. Η μάθηση παύει να γίνεται δικαίωμα του κάθε πολίτη από τον πιο ταπεινό προλετάριο μέχρι τον πιο σιχαμερό καφαλαιούχο.

¨Ετσι το συντονιστικό όργανο παιδικών σταθμών-νηπιαγωγείων παρατάσει τις δυνάμεις του με τις λοιπές ομάδες που αγωνίζονται, δάσκαλοι, μαθητές, φοιτητές, οικοδόμοι και τον Γιώργο Νταλάρα.

Προχωρά σε

1.Κοινές πορείες με τους άνωθι αναφερόμενους.
2.Κατάληψη όλων των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων της χώρας σε συνεργασία με τους μαθητές λυκείων και γυμνασίων.
3.Διατάραξη της κοινής ησυχίας με στόχο την αφύπνιση της κοινωνίας.
4.Αφόδευση εις πάντας τους ανοικτούς χώρους πάρκα πλατείες.
5.Παραβίαση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας με τα πατίνια και τα ποδήλατά μας.


Αγωνιζόμαστε για:

Παιδεία ποιότητας!

Περισσότερα χρήματα στην Παιδεία!

Έξω οι βάσεις του ΝΑΤΟ!

Να μειωθούν οι βάσεις των πολυτεχνικών, ιατρικών και νομικών σχολών!

Μεγαλύτερο μερίδιο των τηλεπτικών προβολών να καταλαμβάνουν τα παιδικά και τα κινούμενα σχέδια!


Τα αιτήματα μας είναι αδιαπραγμάτευτα, αλλά η υπουργός παιδείας και θρησεκυμάτων δεν δέχεται τον διάλογο.

Το συντονιστικό των Παιδικών Σταθμών κ΄ Νηπιαγωγείων (Π.Σ.Ν.)



http://anarchisminpatras.blogspot.com/2006/10/blog-post_12.html

(Το 666ο μου post!!!!!!!!)
 wav
« Last Edit: October 13, 2006, 14:19:30 pm by Zarathoustra » Logged
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #106 on: October 13, 2006, 14:17:59 pm »

Ρε Ζαρατούστρα... ρε Ζαρατούστρα... Roll Eyes
Logged
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #107 on: October 13, 2006, 14:30:52 pm »

Quote from: Νessa on October 13, 2006, 13:19:56 pm
Αυτοί που ζητούν κατάληψη μόνο μπάχαλοι και "τσουτσέκια" δεν είναι (κάποιοι είναι και αριστούχοι).

Σαφέστατα ...Δεν τίθεται θέμα...ΑΠλά παρατήρησα το συγκεκριμένο φαινόμενο και δε μπορούσα να το αφήσω να περάσει ασχολίαστο...Αν και δε χρειάζεται να είναι κάποιος "αριστούχος"(τελικά έχω κόμπλεξ με αυτήν τη λέξη.... Grin Grin Grin),για να έχει άποψη...Εγώ μίλησα για εντελώς χύμα άτομα...(όχι ότι αυτοί που ασχολούνται με τα μαθήματα δεν είναι ...αλλά καταλαβαίνετε τι λέω..)

@Zaratoustra:Ούτε όλοι είναι ΚΚΕ(όχι ότι είναι κακό να είσαι ΚΚΕ...) ,ούτε μιλάν με τρόπο που προσπαθείς τώρα να σατιρίσεις.Εσύ δεν καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν προβλήματα στο εκπαιδευτικό σύστημα???Πιστεύεις ότι αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική θα αλλάξει κάτι???(μιλάω για πολιτική όχι για κόμματα)...Πιστεύεις ότι για την αλλαγή της κατάστασης αυτής αρκεί μόνο να πάνε τα μαθήματα στις πανελλαδικές από 6 στα 4 και από τα 4 στα 10 και ξανά η ίδια ιστορία???Γιατί όλες οι σπουδαίες μεταρυθμίσεις στην παιδεία εδώ και 30 και βάλε χρόνια μόνο αυτό πετυχαίνουν.Και αν ακόμα υποστηρίζεις τη Γιαννάκου να σου θυμίσω το κράξιμο που έφαγε από την ΕΕ...
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #108 on: October 13, 2006, 16:49:31 pm »

Quote from: jimi on October 13, 2006, 14:30:52 pm
Quote from: Νessa on October 13, 2006, 13:19:56 pm
Αυτοί που ζητούν κατάληψη μόνο μπάχαλοι και "τσουτσέκια" δεν είναι (κάποιοι είναι και αριστούχοι).

Σαφέστατα ...Δεν τίθεται θέμα...ΑΠλά παρατήρησα το συγκεκριμένο φαινόμενο και δε μπορούσα να το αφήσω να περάσει ασχολίαστο...Αν και δε χρειάζεται να είναι κάποιος "αριστούχος"(τελικά έχω κόμπλεξ με αυτήν τη λέξη.... Grin Grin Grin),για να έχει άποψη...Εγώ μίλησα για εντελώς χύμα άτομα...(όχι ότι αυτοί που ασχολούνται με τα μαθήματα δεν είναι ...αλλά καταλαβαίνετε τι λέω..)

Ουτε ργώ διαφωνω,αλλα οπως και να το κάνεις,αυτοί που έχουν φάει στη μάπα το σύστημα είναι ο ιαριστούχοι και "δικαιωματικά" δεν μπορουν να τους κατηγορησουν για ρεμπελιο(βλ. τραγκα που επιτιθοταν στον φοιτητη ιατρικης για απλυσια).Αν φωναζει η οποιαδηποτε γιαννακου οτι την επανασταση την υποκινουν "οικοδομοι" και πεφτει σε τετοιο επιπεδο,τοτε ...
Logged

tu/e
Zarathoustra
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1436



View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #109 on: October 13, 2006, 16:51:24 pm »

 @Jimmy εγώ πιστεύω ότι το το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι σάπιο και απαιτούνται ριζοσπαστικές αλλαγές (αποδέσμευση του σχολείου από το κράτος, εισαγωγή "κουπονιών" εκπαίδευσης) μαζί με αύξηση της χρηματοδότησης.Είχα ποστάρει λίγες σελίδες πριν ένα άρθρο με το οποίο συμφωνώ σε γενικές γραμμές.Εναλλακτικές λύσεις και ιδέες για την βελτίωση του συστήματος υπάρχουν πολλές, απαιτείται όμως διάθεση για πραγματικές μεταρρυθμίσεις που δεν την βλέπω δυστυχώς πουθενά,ούτε στην κυβέρνηση αλλά ούτε και σε αυτούς που διαμαρτύρονται.

Τώρα, η κατάργηση της εξομολόγησης στα γυμνάσια ήταν μία πολύ θετική κίνηση, αλλά θα συμφωνήσω πώς πέρα από αυτό η Μαριέττα δεν έχει τίποτε άλλο να επιδείξει.
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #110 on: October 13, 2006, 17:01:11 pm »

Quote from: Juan on October 12, 2006, 21:29:42 pm
Quote from: corina on October 12, 2006, 16:28:32 pm
Σίγουρα είναι παραπάνω από όσες είναι γραμμένες στο εδώ πολυτεχνείο. Στη Θεσσαλονίκη, για παράδειγμα, είναι σίγουρα και το 14ο...

Έκανε κατάληψη το 14ο???  Shocked Shocked Shocked  Grin Grin Grin (Άρα και το 21ο αφού συστεγάζονται σε δύο βάρδιες)

Όταν πήγαινα σχολείο, έμπαινε ο λυκειάρχης με κόφτη μέσα και διέλυε την κατάληψη...
στο 21ο πήγαινες;
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #111 on: October 13, 2006, 19:28:54 pm »

Λοιπόν η εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι εντελώς χάλι,από το δημοτικό.Από εκεί πρέπει να ξεκινήσει η μεταρύθμιση και μετά όταν τα πρώτα παιδιά του δημοτικού που θα έκαναν μάθημα με ένα νέο σύστημα πηγαιναν στο γυμνάσιο τότε να γινόταν και η αλλαγή στο γυμνάσιο,και ούτο καθεξής.Και οι αλλαγές στο δημοτικό να μην επηρέαζαν τα παιδιά της έκτης,πέμπτης και τετάρτης δημοτικού.Από πρώτη μέχρι και τρίτη.Τώρα το να προσπαθείς να αλλάξεις τον τρόπο που έμαθαν να ζουν 20δες και 22δες το θεωρώλίγο χαζό.Επείσης θεωρώ και λίγο απαράδεκτη την στάση των δασκάλων.Δουλεύουν εννιά μήνες από τρεις ώρες την ημέρα και παίρνουν 1000 και ευρώ τον μήνα(δεν λέω μόνο για τον βασικό μισθό τους).Λίγο υπερεκτιμημένοι δεν είναι?
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #112 on: October 13, 2006, 19:42:45 pm »

Quote from: MARIOS on October 13, 2006, 19:28:54 pm
Επείσης θεωρώ και λίγο απαράδεκτη την στάση των δασκάλων.Δουλεύουν εννιά μήνες από τρεις ώρες την ημέρα και παίρνουν 1000 και ευρώ τον μήνα(δεν λέω μόνο για τον βασικό μισθό τους).Λίγο υπερεκτιμημένοι δεν είναι?

7 ώρες την ημέρα για τους δασκάλους...Και με τα ολοήμερα είναι άλλη ιστορία...Οι καθηγητές ξεκινάν να δουλεύουν 21 ώρες την εβδομάδα(τα 12 πρώτα χρόνια υπηρεσίας,αν θυμάμαι καλά) ,μετά γίνεται 18 ώρες το ωράριο και τέλος πέρα από τον 20ο χρόνο υπηρεσίας μειώνεται στις 16 ώρες την εβδομάδα.Η δουλειά δε μετριέται μόνο σε ποσότητα ,αλλά και σε ποιότητα...Αυτή είναι η φύση της δουλειάς του δασκάλου και του καθηγητή...Αλλά από κει και πέρα και μένα τα 1500 ευρώ μου φάνηκαν κάπως υπερβολικά...Αλλά ζητάς πολλά για να πάρεις έστω και λίγα στις διαπραγματεύσεις... Wink

Για τα μισθολογικά θα πω και κάτι άλλο...Όλα τα "νούμερα" του ΟΤΕ και της ΔΕΗ που είχαν θέσεις προισταμένων και διορίστηκαν κατά τη διάρκεια της χούντας έπαιρναν κάτι μισθούς της τάξης των 3000 ευρώ...Και συντάξεις αντίστοιχου μεγέθους..Και μη μου πεις ότι δούλευαν...Οπότε καλύτερα να μην εστιάζουμε την προσοχή μας εκεί...Στην Ελλάδα υπάρχει αναξιοκρατία και χαμηλότεροι μισθοί σε όλες τις δουλειές σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη.Πρέπει να δούμε θεωρητικά το αν απέδιδαν πόσο θα έπρεπε να πέρνουν...Και φυσικά μιας μορφής ελέγχου θα έπρεπε να γίνεται όχι τόσο από το κράτος αλλά από μας τους ίδιους.Είναι η γενικότερη σαπίλα της κοινωνίας στην Ελλάδα που έχει και αντίκτυπο στο χώρο της εκπαίδευσης... Smiley
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
Νessa
Guest
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #113 on: October 13, 2006, 19:44:39 pm »

Ξανά μανά: Οι δάσκαλοι δε δικαιούνται τις άδειες που δικαιούνται οι άλλοι υπάλληλοι. Αν βάλεις μαζί όλες τις άδειες που δικαιούται ένας υπάλληλος (όχι μόνο των διακοπών) βγαίνουν περίπου όσο και οι τρεις μήνες των δασκάλων. Όσο για το "τρεις ώρες την ημέρα", από όσο ξέρω είναι κάπου πέντε διδακτικές στο σχολείο και τουλάχιστον δύο στο σπίτι, άρα σίγουρα παραπάνω από τρεις. Και είναι και πολύ κουραστική και υπεύθυνη δουλειά (έχεις κάνει ποτέ ιδιαίτερα; όχι να μπεις σε τάξη - που έχει πολλαπλάσια δυσκολία! - ιδιαίτερα, σε ένα παιδί).
Logged
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #114 on: October 13, 2006, 20:16:56 pm »

Quote from: Zarathoustra on October 13, 2006, 16:51:24 pm
@Jimmy εγώ πιστεύω ότι το το εκπαιδευτικό μας σύστημα είναι σάπιο και απαιτούνται ριζοσπαστικές αλλαγές (αποδέσμευση του σχολείου από το κράτος, εισαγωγή "κουπονιών" εκπαίδευσης) μαζί με αύξηση της χρηματοδότησης.Είχα ποστάρει λίγες σελίδες πριν ένα άρθρο με το οποίο συμφωνώ σε γενικές γραμμές.Εναλλακτικές λύσεις και ιδέες για την βελτίωση του συστήματος υπάρχουν πολλές, απαιτείται όμως διάθεση για πραγματικές μεταρρυθμίσεις που δεν την βλέπω δυστυχώς πουθενά,ούτε στην κυβέρνηση αλλά ούτε και σε αυτούς που διαμαρτύρονται.

Και εγώ ακριβώς το ίδιο πιστεύω.Ότι γενικά η κοινωνία είναι σάπια(όχι μόνο το εκπαιδευτικό σύστημα).Και οι περισσότεροι εδώ μέσα το ίδιο πιστεύουν(τουλάχιστον αυτοί που συμμετέχουν σε αυτή τη συζήτηση)
Αλλά όταν λες αποδέσμευση του σχολείου από το κράτος???Όλα τα σχολεία να γίνουν ιδιωικά???Εγώ γενικά δεν πιστεύω ότι το ξεπούλημα είναι η λύση...Πρέπει να παλέψουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο αυτά που έχουμε...Νομίζεις ότι ένα ιδιωτικό σχολείο λειτουργεί καλύτερα από ένα δημόσιο???Η Φινλανδία πως κατάφερε να έχει ένα πολύ καλό εκπαιδευτικό σύστημα και να μην έχει ούτε ένα ιδιωτικό??? Από κει και πέρα για την έλλειψη διάθεσης για ουσιαστικές μεταρυθμίσεις θα συμφωνήσω και εγώ...Και αυτό το κατανοούν και αρκετοί πως είναι αναγκαία μια εκ των θεμελίων αλλαγή...Οι διαφοροποιήσεις μάλλον βρίσκονται στις προτάσεις βελτίωσης που προτείνει ο καθένας. Cheesy Wink

Το ό,τι καπελώνονται πολλές φορές οι διάφορες μορφές αντίδρασης από κάποιους επιτήδειους είναι αλήθεια...Και μένα δε με εκφράζουν πολλά συνθήματα στις πορείες ή στις καταλήψεις ή στις απεργίες(για αυτό και γκρίνιαζα κατά τη διάρκεια των δικών μας κινητοποιήσεων  Cheesy Smiley).Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να αντιδρούμε... Wink
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
chggr005
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 2566


Free ...as a bird (Beatles)


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #115 on: October 16, 2006, 12:53:10 pm »

Η χρηματοδότηση της παιδείας από το κράτος μετά την αναθεώρηση του ΑΕΠ στο +25% (τρομάρα μας) έχει πέσει στο 2,5 % του ΑΕΠ. Πλέον είμαστε τελευταίοι στην ΕΕ και με διαφορά! Μπράβο μας....

Σημειωτέον ότι η κυβέρνηση της ΝΔ είχε υποσχεθεί προεκλογικά αύξηση της χρηματοδότησης στο 5% του ΑΕΠ, δηλαδή στον κοινοντικό μέσο όρο. Αντ' αυτού η χρηματοδότηση έχει μειωθεί ακόμη και σε σύγκριση με τα πενιχρά ποσοστά χρηματοδότησης επί ΠΑΣΟΚ!
« Last Edit: October 16, 2006, 12:55:50 pm by chggr005 » Logged

Goodbye to you, my trusted friend.
We've known each other since we were nine or ten.
Together we 've  climbed hills or trees.
Learned of love and ABC's,
skinned our hearts and skinned our knees.

Goodbye my friend, it's hard to die,
when all the birds are singing in the sky,
Now that the spring is in the air.
Ο λογαριασμός έχει παραβιαστεί, μην ανοίξετε το link. are everywhere.
When you see them I'll be there.

We had joy, we had fun, we had seasons in the sun.
But the hills that we climbed
were just seasons out of time.

Terry Jacks - Seasons In The Sun


Οι πρωτοετείς φοιτητές μπορούν να ενημερωθούν για τον Σύλλογο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανολόγων Μηχανικών από εδώ:  Σύλλογος Φοιτητών
jimi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1273


Live Free or Die...


View Profile
Απ: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #116 on: October 16, 2006, 15:31:58 pm »

Quote from: chggr005 on October 16, 2006, 12:53:10 pm
Σημειωτέον ότι η κυβέρνηση της ΝΔ είχε υποσχεθεί προεκλογικά αύξηση της χρηματοδότησης στο 5% του ΑΕΠ, δηλαδή στον κοινοντικό μέσο όρο. Αντ' αυτού η χρηματοδότηση έχει μειωθεί ακόμη και σε σύγκριση με τα πενιχρά ποσοστά χρηματοδότησης επί ΠΑΣΟΚ!

Κάτσε να βγει ξανά στις βουλευτικές εκλογές και θα δεις τι θα γίνει...Όχι ότι το Πασόκ τα έκανε καλύτερα ,αλλά αυτοί παραείναι αδείστακτοι.Μετά και 1 χρόνο κατάληψη να κάνουμε δεν πρόκειται να σταματήσουν το φοβερό "μεταρυθμιστικό" τους έργο ,αφού πια θα έχουν και την "πλήρη" συγκατάθεση από το λαό.Μόνο αν ανατινάξουμε το υπουργείο και αν....
Logged

Καιρός να  αφήσουμε τους εγωισμούς και να κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας.....
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #117 on: October 16, 2006, 16:51:03 pm »

          Τι μας είπαν οι μαθητές


Την περασμένη Πέμπτη μετά τις εξετάσεις του Στοχαστικού Σήματος, μια παρέα 3 ηλεκτρολόγοι πήραμε το αμάξι και ψάξαμε να βρούμε κάποιο σχολείο υπό κατάληψη για να ενημερωθούμε από τους μαθητές για τα αιτήματα και τις κινητοποιήσεις τους. Όλα από τα οποία περάσαμε ήταν κλειστά γιατί λόγω δημοτικών εκλογών τα είχαν παραδώσει οι μαθητές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, βρήκαμε όμως εντέλει ένα στην Καλαμαριά, όπου λόγω του ότι δεν ήταν εκλογικό κέντρο, οι μαθητές συνέχιζαν την κατάληψη. Ήταν το 8ο Γυμνάσιο & 9ο Λύκειο (ή 8ο Γυμνάσιο & 7ο Λύκειο, δεν θυμάμαι πολύ καλά, αλλά τα νούμερα ήταν 7ή 8 ή 9). Προφανώς και δεν ζητήσαμε να μπούμε μέσα στο σχολείο, κυρίως για λόγους σεβασμού καθότι ο χώρος είναι των μαθητών και εμείς πήγαμε απλά για ενημέρωση.

Πλησιάζοντας στο σχολείο οι μουσικές από "Τα μωρά στην φωτιά" και "Τις Τρύπες" έφταναν όλο και πιο δυνατά στα αυτιά μας. Στην αρχή μιλήσαμε με τον φύλακα, ο οποίος μας είπε ότι όλη την ώρα κάθεται έξω από το σχολείο από φόβο μήπως έρθει κανένας εξωσχολικός ή καμιά παρακρατική οργάνωση (βλέπε Χρυσή Αυγή) και κάνει επεισόδια. Μετά πιάσαμε από τα κάγκελα κουβέντα με τους μαθητές (Λύκειο πάνε) οι οποίοι με την σειρά τους μας ενημέρωσαν ότι έχουν φτιάξει ομάδα περιφρούρησης με τα κατάλληλα σύνεργα (παλούκια) σε περίπτωση που τους επιτεθούν. Επίσης, η πόρτα ήταν κλειδωμένη και όποιος ήθελε να μπει ή να βγει ενημέρωνε μια κοπελιά και ένα αγόρι που ήταν διαρκώς στο προαύλιο για να τους ανοίξει.
Τους ρωτήσαμε αν τους δημιούργησε πρόβλημα κανένας αυτές τις μέρες. Μας είπαν ότι τα βράδια έρχονται διάφοροι που θέλουν να μπουν στο προαύλιο του σχολείου γιατί θέλουν να δουν τις κόντρες με τα αμάξια που γίνονται στην Εθνικής Αντιστάσεως..(το προαύλιο βλέπει φάτσα κάρτα στην Εθνικής Αντιστάσεως). Αλλά τους διώχνουν. Επίσης, μια μέρα μας είπαν ότι ήρθε ο Λυκειάρχης τους και τους απειλούσε ότι θα τους αποβάλει όλους και ότι θα σπάσει την κατάληψη, αλλά βγήκαν στο προαύλιο όλοι οι μαθητές που ήταν μέσα στο σχολείο και τον έδιωξαν.

Τους ζητήσαμε να μας δώσουν κάποιο χαρτί με τα αιτήματα τους. Μας είπαν ότι μια κοπέλα τα έχει τα χαρτιά, αλλά αυτήν τη στιγμή δεν είναι εδώ. Αλλά θα ρθει σε λίγο, οπότε αν θέλαμε να περιμένουμε. Είπαμε να περιμένουμε οπότε συνεχίσαμε την κουβέντα με άλλα θέματα. Τους ρωτήσαμε πώς ξεκίνησαν τις καταλήψεις. Μας είπαν ότι ένα πρωινό (μετά την πρωινή προσευχή μάλλον) σηκώθηκαν μια ομάδα 20 ατόμων και πρότειναν στους υπόλοιπους μαθητές να κάνουνε κατάληψη με τα ακόλουθα αιτήματα (για τα αιτήματα θα αναφέρθω παρακάτω). Με ψηφοφορία αποφασίστηκε να γίνει κατάληψη. Για να μην ενοχοποιηθούν μόνο αυτοί οι 20 μαθητές (και τους εκδικηθεί μετά ο λυκειάρχης με αποβολές), αναφέρθηκε το εξής "Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όποιος δεν θέλει κατάληψη ας ψηφίσει κατά, δεν θα του πει κανένας τίποτα, όποιος όμως ψηφίσει κατάληψη να το κάνει συνειδητά και να γράψει και το όνομά του σ'αυτήν την λίστα για να μην λένε μετά ότι την κατάληψη την κάναμε μόνο 20 μαθητές". Εντέλει μαζευτηκαν 221 ονόματα.
Και η αλήθεια είναι ότι και την ώρα που πήγαμε εμείς, στο προαύλιο του σχολείου είχε αρκετούς μαθητές, οι περισσότεροι από τους οποίους παίζανε μπάσκετ ή συζητούσαν μεταξύ τους. Μας είπαν ότι το βράδυ αρκετοί κοιμούνταν μέσα στο σχολείο. Επίσης, η ομάδα περιφρούρησης λειτουργεί με βάρδιες. Τους ρωτήσαμε αν κάνουν καμιά συζήτηση ή καμιά εκδήλωση. Μας είπαν ότι πέραν από τις συνελευσεις δεν εχουν κανει κατι αλλο ακομα μεχρι στιγμης περαν απο μια μερα που καθησαν και φτιαξανε καποια πανο και στρατσα με διαφορα ποιητικα τσιτατα πανω, τα οποια τα ειχαν κρεμασμενα στα καγκελα.
Τους ρωτήσαμε τι στάση τηρούνε τα Μ.Μ.Ε. απέναντί τους. Διαμαρτυρήθηκαν ότι τα αθηνα'ι'κά κανάλια τηρούν απαράδεκτη στάση. Μας είπαν ότι το ΜΕΓΚΑ ήρθε να τους πάρει συνέντευξη και σε κάποια φάση ο μαθητής που μιλούσε στο μικρόφωνο έκανε ένα σαρδάμ. Στο δελτίο ειδήσεων του ΜΕΓΚΑ εντέλει δείξανε μόνο το σαρδάμ και κάνανε οι δημοσιογράφοι σχόλιο ότι οι μαθητές δεν ξέρουν τι να πουν και δεν έχουν αιτήματα. Αυτό τους εξόργισε, όπως μας είπαν, και έτσι την επόμενη μέρα που ήρθε η ΕΤ3 να τους πάρει συνέντευξη, αρνήθηκαν με το αιτιολογικό "δεν προβάλλετε σωστά τα αιτήματά μας". Η δημοσιογράφος της ΕΤ3 τους παρακάλεσε να δώσουν συνέντευξη. Επίσης τους ενημέρωσε ότι είναι απευθείας η σύνδεση και άρα δεν θα υποστούν λογοκρισία και ότι μπορούν να καταγγείλουν στην κάμερα της ΕΤ3 την απαράδεκτη στάση του ΜΕΓΚΑ. Και έτσι και κάνανε.

Η ώρα περνούσε και η κοπελιά με τα κείμενα των αιτημάτων δεν είχε έρθει ακόμη. Εντέλει τους ζητήσαμε να μας ενημερώσουν προφορικά. Δεν είχαν αιτήματα της πλάκας (πχ. το κυλικείο δεν κάνει καλές τυρόπιτες κτλ.). Επειδή το συγκεκριμένο σχολείο στο οποίο έτυχε να πάμε λειτουργεί με διπλοβάρδια και δεν έχει και ενισχυτική διδασκαλία, θέτουν ανάμεσα στα αιτήματά τους την κατάργηση της διπλοβάρδιας και την καθιέρωση ενισχυτικής διδασκαλίας. Επίσης, απαιτούν την καθιέρωση ενός συστήματος ελέγχου των καθηγητών τους γιατί όπως μας είπαν υπάρχουν κάποιοι καθηγητές τους που... ξύνονται αντί να κάνουν σωστό μάθημα, ζητούν την αύξηση στο 5% του ΑΕΠ των δημοσίων δαπανών στην Παιδεία, ζητούν την μη ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, ζητούν την κατάργηση της βάσης του 10 και τέλος συμπαραστέκονται στον αγώνα των δασκάλων της α'βάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης, εκφράζουν την αγανάκτησή τους για το υπάρχον σύστημα εισαγωγής στην Γ'Βάθμια Εκπαίδευση, που τους εξοντώνει ψυχικά και κάνει τα φροντιστήρια (ιδιωτική εκπαίδευση) να ανθούν. Είχαν και κάποια άλλα αιτήματα, αλλά δυστυχώς δεν τα θυμάμαι τώρα.

Τους χαιρετίσαμε και μας είπαν "Θα τα πούμε και στις πορείες, μέχρι στιγμής έχουμε πάει σε όλες". Φεύγοντας προσπαθούσαμε να βρούμε τα κοινά και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά που έχει η κατάληψή τους σε σύγκριση την κατάληψη που κάναμε εμείς τον Μάιο-Ιούνιο. Πέραν πάντως από την σοβαρή ανάλυση που χρειάζεται να γίνει καθ'ότι τα αιτήματα των μαθητών είναι σοβαρά, σίγουρα ανάμεσα στα...αστεία κοινά συμπεριλαμβάνεται η προτίμηση στο delivery φαγητού (εκείνη την ώρα που φεύγαμε εμφανίστηκε το delivery μηχανάκι μιας πιτσαρίας)! Cheesy
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #118 on: October 16, 2006, 16:54:30 pm »

Το παρακάτω άρθρο νομίζω είναι από τα καλύτερα που έχουν γραφτεί αυτές τις μέρες για τις κινητοποιήσεις των εκπαιδευτικών.


ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

«Να ξυπνήσουμε!»

Του ΝΑΣΟΥ ΓΚΟΛΕΜΗ



Είναι η απεργία του φιλότιμου. Αυτή που γίνεται με άδειες τσέπες αλλά γεμάτη καρδιά. Που έχει ψυχή πολύχρωμη αλλά και σφιγμένα αποφασισμένα χείλη: -Δεν πάει άλλο η κοροϊδία.


 
Οι δάσκαλοι της 4ης εβδομάδας αγώνα δεν είναι από άλλο πλανήτη. Ταυτίζονται με τη σημερινή κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας στη διπλανή ή τη δική μας πόρτα.

Στη χώρα που ζούμε -όσοι τη διαχειρίζονται- θεωρούν ότι έχουμε πλήρως καταπιεί την καραμέλα του άδειου ταμείου. Θαρρούν πως περιμένουμε τη μεγάλη κίνηση του «λογιστάκου» που θα πετάξει μερικά ψίχουλα από το τραπέζι του μεγάλου φαγοποτιού και ευθύς αμέσως θα σκύψουμε να φάμε αφού φιλήσουμε το χέρι του οικοδεσπότη.

Ακόμη πιστεύουν ότι είναι μαέστροι στο τερτίπι και την εικόνα, ότι είναι παιδιά του μπαμπά τους ή ανίψια του θείου τους κι όλοι εμείς οι «ορφανοί» από μεγάλα τζάκια, τους κοιτάμε καταμεσής στο στόμα, να το ανοίξουν και να μας φωτίσουν. Αλλο αν αυτοί το ανοίγουν συνήθως για να χασμουρηθούν.

Κάπου όμως κι εμείς χάσαμε το τρένο...

Πιστεύουμε ότι όλα θα τα λύσει η τηλεόραση, ότι οι γυάλινοι μαϊντανοί της πολιτικής κάτι παραπάνω ξέρουν, ότι ο κύκλος της διεκδίκησης έκλεισε κι ότι ο συνδικαλισμός μας πρέπει να βγάζει βουλευτές και ομοτράπεζους της εξουσίας.

Ριγμένοι στη μιζέρια τού σήμερα, της κάθε μέρας και νύχτας, έχουμε πειστεί ότι όλα είναι ίδια, άνευρα, στατικά. Ψάχνουμε για χαρισματικούς και οραματιστές, ενώ ούτε ένα προσωπικό όραμα δεν δωρίζουμε στους εαυτούς μας.

Η απεργία των δασκάλων, ας το καταλάβουμε, είναι οραματική και μεγάλη. Εχει αιφνιδιάσει το σκληρό πυρήνα της πολιτικής των δημοσκόπων. Ερχεται από τους ταπεινούς, τους απρόβλεπτους, γι' αυτό και την αισθάνονται επικίνδυνη. Η δε «ψευτοελίτ» βγάζει τα συνήθη εξανθήματα...

Δεν έχει χαρακτήρα επαναστατικής γυμναστικής, πληρώνεται με «αίμα» από τους εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν, με απλήρωτο νοίκι, άδειο ψυγείο, παιδιά στις πορείες, κιλά χημικών και σιδηρογροθιές.

Στα σίγουρα είναι μια κινητοποίηση που δεν καπελώνεται -απόδειξη τα μισόλογα του πράσινου στρατοπέδου-, είναι ένα ξέσπασμα, μια αναμέτρηση τιμής.

Γιατί για την τιμή σου παλεύεις, όταν ζητάς ποιότητα ζωής, μεροκάματο που σε κάνει να νιώθεις άνθρωπος. Η απεργία των δασκάλων διαπερνά όλο τον κοινωνικό ιστό από τη μεταπολίτευση και εντεύθεν. Σπάει το απόστημα της κακομοιριάς που έντεχνα έχουν περάσει σε όλους τους εργαζόμενους, αλλά και τη λογική των φιλοδωρημάτων ανά τετραετία. Αφρίζουν για αύξηση 30% στους δασκάλους, αλλά ξεμεσιάζονται στις υποκλίσεις όταν πρόκειται για 130% αύξηση κερδών των τραπεζών. Κι εκεί μιλάμε για χρήμα, όχι για 250 ευρώ.

Ακόμη, η απεργία αυτή πετάει στο καλάθι το υποσχεσιολόγιο των δήθεν προγραμμάτων που μας σερβίρουν τα κόμματα εξουσίας.

Αξίζει λοιπόν, ν' ανακατευτείς με αυτούς, τους εργαζόμενους στις συγκεντρώσεις και τις πορείες τους.

Σπάει κόκαλα η μαχητικότητά τους. Με το σώμα, με το σύνθημα, κορίτσια και άνδρες προσπαθούν να σπάσουν τείχη ασπίδων και ψεκαστήρια, να ξεβολέψουν τον έγκλειστο του Μαξίμου.

Στις ανάπαυλες, μοιάζουν με φυλακτό τιμής οι φτηνομάρκες τσιγάρων που βλέπεις στα τσεπάκια τους. Ενα και δυο πακέτα διαφορετικά, σαν να πέρασαν από το περίπτερο και να σάρωσαν το... οικονομικότερο. Και σαν σου προσφέρουν τσιγάρο, νιώθεις πως κάνεις μια τζούρα ευλογίας.

Πιο πολύ όμως αξίζει να τους παρατηρείς να φτάνουν ώς το Πολυτεχνείο. Να βλέπεις την πορεία να στρίβει την Πατησίων και να ριγάς. Κι αμέσως να πετιούνται μπροστά οι μεγαλύτεροι:

- Είναι δικό μας αυτό, και να «ψάλλουν» πρώτοι το σύνθημα «ψωμί, παιδεία, ελευθερία».

Αλήθεια, 20 χρόνια σοσιαλιστικούρας και δεν αναδείχθηκε άλλο σημείο αναφοράς για αγώνες και διεκδικήσεις; Η εξέγερση του '73 μόνο;

Ομως όταν χτυπούν οι σημερινοί δάσκαλοι τα θυρόφυλλα της γενιάς του Νοέμβρη κάποιος πρέπει να τους ανοίξει. Και δεν είναι άλλος από την κοινωνία. Την κοινωνία των κινημάτων και της αλληλεγγύης. Οσο κι αν βολευτήκαμε, όσο και αν στο μαγείρεμα των τελευταίων χρόνων ανακατέψαμε ή μας ανακάτεψαν με την κουτάλα, ας συνειδητοποιήσουμε ότι η συνταγή απέτυχε.

Το φαγητό της «ήπιας διαχείρισης του συστήματος» κάηκε και το σερβίρισμα από τα κόμματα εξουσίας γίνεται πια χωρίς γάντια. Ωμά και απροκάλυπτα: -Δεν δίνω άλλα.

Ας φροντίσουμε λοιπόν ν' αφυπνιστούμε ή επί το σωστότερον να ξυπνήσουμε! Μαθητές, φοιτητές, καθηγητές, πανεπιστημιακοί αλλά και η κοινωνία ολόκληρη οφείλει να συμπαρασταθεί έμπρακτα, να κατέβει σε πορείες, απεργίες, καταλήψεις. Τα σωματεία να βάλουν το χέρι στα απεργιακά ταμεία και να βοηθήσουν τους δασκάλους. Το ηρωικό ΕΚΑ ήδη το έκανε, η δικιά μας ΕΣΗΕΑ γιατί όχι;

Αφησα τελευταίο τον Κώστα Καραμανλή. Πρωθυπουργός, μέσα από ενδοκομματικές μάχες αναρρίχησης και καθιέρωσης κέρδισε τις εκλογές, την εξουσία και φρόντισε για μια εικόνα ηθικοπλάστη διαχειριστή.

Σεμνά, ταπεινά, νέα διακυβέρνηση κ.λπ. η προσωπική του φαρέτρα. Ετοιμος ή ανέτοιμος, άλλος ή αυτός, παραμένει το κέντρο λήψης αποφάσεων για τη χώρα και τους πολίτες. Αλλά πρέπει καλά να γνωρίζει ότι κάποιες φορές «ό,τι δεν κάνει πίσω», σπάει! Και τώρα το κλαδί που κάθεται φροντίζει ο ίδιος να πριονίζει με τις εμμονές και την αδιαλλαξία του.

Ακούω πως καμιά φορά πίνει τα ουζάκια του στη Ραφήνα. Μ' αρέσει αυτό. Το ούζο -όπως γνωρίζει- είναι παρεΐστικο ποτό, αλλά έχει και μερικές γουλιές απολύτως προσωπικές. Ετσι για τα δευτερόλεπτα που το μυαλό φεύγει και η αυλή, η εξουσία παραμερίζουν, ας του αφιερώσουμε δυο στίχους από τον Λειβαδίτη:

Είσαι μικρός και δεν χωράς τον αναστεναγμό μας.




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/10/2006
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Κινητοποιήσεις Εκπαιδευτικών & Πανεκπαιδευτικό Μέτωπο
« Reply #119 on: October 16, 2006, 16:55:32 pm »

Βάστα δάσκαλε...


Οι Ελληνες δάσκαλοι ξανά στους δρόμους. Το αίτημά τους απλό, δίκαιο, τεκμηριωμένο: αξιοπρέπεια. Για να δώσουν και να δοθούν, να διαπαιδαγωγήσουν, να μάθουν στα παιδιά μας γράμματα, να τα κάνουν ανθρώπους. Αυτά τα πολλά και ωραία σε μια εποχή που μια ασύδοτη αγορά με τα αντι-σχολεία της πασχίζει να μας κάνει καταναλωτές. Κι όμως, οι δάσκαλοι επιμένουν, στο μετερίζι της σχολικής τάξης και των κοινωνικών αγώνων για δημόσια δωρεάν παιδεία.


Με τα όμορφα παιδικά ματάκια απέναντί τους, μεταδίδουν τη γνώση, τον πολιτισμό, μπολιάζουν τις μικρές ψυχές με το όραμα για μια καλύτερη κοινωνία, για να σταθούμε ψηλότερα, λίγο αργότερα... Και η Πολιτεία; Για ανταμοιβή τους ΜΑΤ-ώνει στους δρόμους, τους... βοηθά με τα «χημικά της όπλα» να διδάξουν βιωματικά τη χημεία στα παιδιά...

Βάστα δάσκαλε,

Με όσα βλέπεις, ακούς, βιώνεις. Εσύ ξέρεις πώς να μένεις όρθιος, πώς να αντιστέκεσαι. Εξάλλου, με ιστορικούς αγώνες πέτυχες τις ιστορικές κατακτήσεις σου. Από τα «Παιδαγωγικά Φροντιστήρια» της «ελεύθερης Ελλάδας», την εκπαίδευσή σου στο Πανεπιστήμιο, τα πολιτικά σου δικαιώματα, το ενιαίο μισθολόγιο-βαθμολόγιο κ.ά.

Βάστα δάσκαλε,

Γιατί η κοινωνία σε χρειάζεται. Γι' αυτό και σου παρέδιδε τα παιδιά της με εμπιστοσύνη: «Δάσκαλε το κρέας δικό σου τα κόκκαλα δικά μου»... και αν τα παιδιά σού λένε και καμιά φορά «Σώπα δάσκαλε να ακούσω το πουλί», εσύ σωπαίνεις. Πώς να σωπάσεις, όμως, τώρα με τέτοιες επιθέσεις που δέχεσαι; Πώς να σωπάσεις όταν οι «σεμνοί» και οι «έντιμοι» επιχειρούν να σε ταπεινώσουν, να βαπτίσουν τον αγώνα σου ανέντιμο;

Βάστα δάσκαλε,

Εξάλλου, εσύ έχεις και ιστορική μνήμη από την εποχή που σου απαγόρευαν το «συνομπρελίζεσθαι» (σπουδαστής και σπουδάστρια της Ακαδημίας κάτω από την ίδια ομπρέλα), όταν σε απέλυαν διότι «είχες αριστεράς ροπάς», σ' «έκοβαν» από τις Ακαδημίες λόγω ύψους, σε επιστράτευαν, το 1961, επειδή απεργούσες, σε επέπλητταν οι επιθεωρητές επειδή «συγκατοικούσες μετά τινός γυναικός»... Τι να πρωτοθυμηθείς, δάσκαλε...

Βάστα δάσκαλε,

Κάνε την πίκρα σου δύναμη δημιουργίας, κάνε την οργή σου για τις απαράδεκτες αμοιβές που σου έδινε και συνεχίζει να σου δίνει η Πολιτεία προσφορά. Εσύ να θυμάσαι και να το κάνεις πάντοτε σημαία σου. Οι κοινωνίες, ιδιαίτερα σήμερα, χρειάζονται τρία πράγματα: το πρώτο είναι παιδεία, το δεύτερο είναι παιδεία, το τρίτο είναι παιδεία. Και η παιδεία χρειάζεται, επίσης, τρία πράγματα: το πρώτο είναι δάσκαλος, το δεύτερο είναι δάσκαλος και το τρίτο είναι δάσκαλος.

Βάστα έντιμε δάσκαλε,

Εμείς σε εμπιστευόμαστε, ακουμπούμε επάνω σου. Μαζί θα φθάσουμε στην κορυφή πετώντας. Εκεί, βέβαια, μπορεί να φθάσουν κι άλλοι με άλλους τρόπους. Ο καθένας με τους τρόπους του, με τα όπλα του, με το ήθος του... Καλό αγώνα δάσκαλε.


ΣΗΦΗΣ ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ Καθηγητής Ιστορίας Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών



ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 11/10/2006
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...