• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 14:04:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 14:04:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 12:19:48]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431510
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 70
Guests: 1019
Total: 1089
PolarBear
PAPARI69
ppoug
dsaragiotis
spyros36
kostaspap
filkilkis
Kyrisan
kostisgialamas
kaskas12
anouba
CodeBro
Lalson
Stelioskyr
dseid
mhtsakos02
Joaakim
arkou
malkinot
balligeorgia
Lykaonia
swkraths
Rithan
stathis_zch
katrine_riziq1
iasonaskaraminas
stefpapa21
ellimoschou
VagT
vpoug
Maria Golia
Nikos_313
vasilis saitis
Tasos Bot
Papakas
AggelosK
grigorad
Giannis Masterio
panapasc05
acolak
aggp
Carot1456
mdimitrig
Dimos Bachlas
stelisama
axilleas
Save Earth
kostantinos klonidis
BCosT
chriskazakos
Apostolos adam
ThanosKoutsoump
iliaskou
chatzisot
apob
Jim_07
filippovna
George_RT
Papalamprous humor
idchatzi
spaschal
GregKal
mike1996
Randomuser762
kakousios
Κaraflodaimonas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Εξεταστικής Εαρινού Εξαμήνου 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > DOGE το Αμερικανικό
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: DOGE το Αμερικανικό  (Read 1603 times)
RíoGrande
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 176



View Profile
DOGE το Αμερικανικό
« on: February 15, 2025, 16:24:44 pm »

Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει η δράση του νεοσύστατου Department Of Government Efficiency (DOGE) στις ΗΠΑ.

Αγνοώντας προς στιγμήν διάφορες πολιτικές προεκτάσεις και τη θέση του καθενός μας στον Αμερικανικό πολιτικό διάλογο, τι γνώμη έχετε γενικά για τη χρήση νέων τεχνολογιών σε μία προσπάθεια αναδιάρθρωσης των παθογενειών του κρατικού μηχανισμού και εξάλειψης (ή περιορισμού) της διαφθοράς;

* Πιστεύετε ότι θα πρέπει να εμπλέκονται περισσότεροι ΗΜΜΥ, Πληροφορικάριοι κτλ. στη δημόσια διοίκηση και λιγότεροι "παραδοσιακοί" υπάλληλοι;

* Πιστεύετε ότι εφαρμογές ΑΙ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο άμεσο μέλλον για την αυτοματοποιημένη ψηφιοποίηση των αχανών έγγραφων αρχείων των δημοσίων υπηρεσιών;

* Είναι ανταγωνιστική για τον κρατικό προϋπολογισμό η συντήρηση ενός διευρυμένου σώματος δημοσίων υπαλλήλων ή συμφέρει σε κάθε περίπτωση η ψηφιοποίηση ( => λίγοι δημόσιοι υπάλληλοι) ;  Παράλληλα, τι συμφέρει την αγορά (εταιρίες, οργανισμούς, ιδιώτες κτλ.) ;
Logged

♪ "Εσύ που κάνεις όλα πως τα ξέρεις, κι όλο εξυπνάδες έχεις στο μυαλό
πες μου για να μάθω κι εγώ ποιό έχει γίνει, πρώτα η κότα ή τ' αυγό;;" ♪
okan
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 753



View Profile
Re: DOGE το Αμερικανικό
« Reply #1 on: February 16, 2025, 03:50:15 am »

Quote from: RíoGrande on February 15, 2025, 16:24:44 pm
* Πιστεύετε ότι θα πρέπει να εμπλέκονται περισσότεροι ΗΜΜΥ, Πληροφορικάριοι κτλ. στη δημόσια διοίκηση και λιγότεροι "παραδοσιακοί" υπάλληλοι;

Ο καθένας έχει το ρόλο του και το ότι είμαστε μηχανικοί δεν μας κάνει θεούς. Η Δημόσια Διοίκηση είναι κάτι παραπάνω από μπλιμπλίκια και αριθμοί και αυτό φαίνεται σε κάθε "τεχνοκρατική" κυβέρνηση όπου βλέπεις αριθμούς να πάνε τάπα (βλ. ανάπτυξη) και ανθρώπους να παλεύουν για να βγει ο μήνας.

Quote
* Πιστεύετε ότι εφαρμογές ΑΙ θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν στο άμεσο μέλλον για την αυτοματοποιημένη ψηφιοποίηση των αχανών έγγραφων αρχείων των δημοσίων υπηρεσιών;

Το ερώτημα είναι πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό.

Quote
* Είναι ανταγωνιστική για τον κρατικό προϋπολογισμό η συντήρηση ενός διευρυμένου σώματος δημοσίων υπαλλήλων ή συμφέρει σε κάθε περίπτωση η ψηφιοποίηση ( => λίγοι δημόσιοι υπάλληλοι) ;  Παράλληλα, τι συμφέρει την αγορά (εταιρίες, οργανισμούς, ιδιώτες κτλ.) ;

Σαν μηχανικοί βλέποντας την κοινωνική διάσταση θα έπρεπε να φτιάχνουμε τεχνολογία για να βοηθάμε τους ανθρώπους να δουλεύουν λιγότερο, αλλά πλέον βλέπουμε να φτιάχνεται τεχνολογία, να απολύονται άνθρωποι και οι εναπομείναντες να δουλεύουν περισσότερο. Η τεχνολογία δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της.

Όσον αφορά τους δημοσίους υπαλλήλους, πρέπει να σκεφτούμε πως οι δημόσιοι υπάλληλοι ό,τι παίρνουν το επιστρέφουν στην τοπική κοινωνία μέσω αγορών, ενοικίων κλπ. Για κάθε μία δημόσια υπηρεσία που κλείνει, χάνονται πολλαπλάσιες θέσεις εργασίας οι οποίες δεν αναπληρώνονται κάπως.

Btw το τι συμφέρει την αγορά δεν είναι και καλό ερώτημα, γιατί η αγορά δεν είναι ένα ενιαίο σώμα όπως δεν είναι και η κοινωνία. Για παράδειγμα, τον Μυτιληναίο τον βολεύει το ψηφιακό τιμολόγιο και η ηλεκτρονική πληρωμή, αλλά τώρα αν κάθεται ο κάθε μικροεπαγγελματίας αντί για μετρητά να παίρνει IRIS και τρέχα γύρευε περισσότερο χρόνο χάνει, παρά κερδίζει. Εν τέλει και λεφτά χάνει, γιατί σε κάθε χρήση κάρτας η τράπεζα παίρνει προμήθεια, άρα ο επαγγελματίας αυξάνει την τιμή και εν τέλει οι μεγάλοι χαμένοι είναι οι καταναλωτές. Επίσης, πλέον το κράτος τους υποχρεώνει να έχουν Ψηφιακό Δελτίο Αποστολής, δηλαδή κάτι που καταγράφει τη μετακίνηση αγαθών ψηφιακά πριν αυτό συμβεί. Τώρα για μικροεπιχειρηματίες αυτό είναι εντελώς ό,τι να ναι γιατί χρειάζονται παραπάνω χρόνο για κάθε μετακίνηση. Εμένα ένας παραγωγός στην λαϊκή που πουλάει και χονδρική μου είπε πως θα δει πώς θα πάνε τα επόμενα 1-2 χρόνια και σκέφτεται να σταματήσει γιατί τον έχουν κουράσει με τα ψηφιακά και τα βαριέται. Δεν το έχουν όλοι το ίδιο και κάποιοι απλά θέλουν να κάνουν τη δουλειά τους.

Τέλος, συγκεκριμένα για το DOGE, δεν μπορώ να αγνοήσω ότι πρόκεται ξεκάθαρα για τον λύκο που φυλάει τα πρόβατα, γιατί είναι ένας τρελάκιας με φασίζουσα νοοτροπία που πρακτικά μπορεί να απολύσει αυτούς που τον ελέγχουν και ως επιχειρηματία, όπως και ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι θα κάνει. Μου θυμίζει τη σύμβαση που έχει υπογράψει η κυβέρνηση της ΝΔ με την εταιρεία Ελληνικός Χρυσός για τις Σκουριές, όπου έχει υποχρέωση η εταιρεία να προσλάβει τους περιβαλλοντικούς επιθεωρητές που θα την ελέγχουν Cheesy
Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...