• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:57:44 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 22:57:44 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 63
Guests: 148
Total: 211
m.renia
soule
florianm
georsoti
cheinopor
christina02
pavlaras
thomassamaras
dimant
Born_Confused
chris123
Kenedy
theofr
xristostsi03
maria_s
stavr0s16
nikosmonov
gntitsios
fivosfivos1
chris_p30
Fidelity
Pcsc
tzortzis
kkotsopo
anastas1a
chaniotism
filkilkis
dioannidi
smanio
Nekt
Mr Z
nasos
grammaths
dimitire
ikallima
engineer2030
Yamal
apol
Apaugasma
plapas
thaliatsk
iliaskou
zille
mpaltzak
Kelly Tsimpouri
AristeidisM
msandr
tmpadasn
andreassifo
mpizos
evrinasto
Mr Watson
miltan8
stavros0201
petrtheo
ggalamat
Katarameno
ThanosKoutsoump
chriskazakos
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
  Όταν ανεβάζουμε φωτογραφίες στις Ανακοινώσεις και Έκτακτα νέα, βάζουμε τη μεγαλύτερη πλευρά 400 (width=400 ή height=400 ). π.χ. [img height=400 (κλείνει η αγκύλη) 
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ  (Read 907 times)
XristosGakidis
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 131


View Profile
[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« on: February 19, 2023, 21:02:18 pm »

Την περασμένη Πέμπτη (16/2) ο Φοιτητικός Σύλλογος έκανε παρέμβαση στο Τμήμα καθηγητών, μια κίνηση που αποτελεί νίκη του σχήματος, η οποία μέσω κινητοποίησης στον Ρέκκανο εξασφάλισε την θέση του Φοιτητικού Συλλόγου στο Τμήμα καθηγητών.
   Τα αιτήματα που τέθηκαν από τον σύλλογο αφορούσαν τόσο την καθημερινότητά μας, όσο και τις συνθήκες φοίτησής μας μέσα στην σχολή, ενώ δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στο θέμα των Ηλεκτρονικών Εκλογών, ενόψει και της 21ης Φλεβάρη. Πιο συγκεκριμένα, ο φοιτητικός μας σύλλογος απαίτησε την ακύρωση των ηλεκτρονικών εκλογών, καθώς και ανακοίνωση του Τμήματος Καθηγητών σχετικά με αυτές καθώς όπως υποστήριξε προωθούν τον πολιτικό από χρωματισμό και υπονομεύουν το άσυλο μέσα από το ενιαίο ψηφοδέλτιο και το ηλεκτρονικό τους σκέλος. Επίσης από τα θέματα που συζητήθηκαν και προφανώς δεν έλειπαν από την κουβέντα είναι και η μάστιγα του τμήματος Ηλ-Μηχ, τα μαζικά κοψίματα και τα φίλτρα τομέα που συνεισφέρουν στην εντατικοποίηση των σπουδών μας. Τέλος, απαιτήθηκε και η επίλυση υλικοτεχνικών προβλημάτων της σχολής, τρανό παράδειγμα των οποίων αποτελούν η νησίδα Βεργίνα που κλείνει κάθε φορά που βρέχει γιατί πλημμυρίζει και τα εργαστήρια Ηλεκτρονικής τα οποία είναι "εφοδιασμένα" με απαρχαιωμένο εξοπλισμό.
   Κάπου εδώ όμως ξεκινάει κάτι το οξύμωρο. Το Τμήμα καθηγητών αναγνώρισε την αναγκαιότητα της παρέμβασης του Φοιτητικού Συλλόγου στη  Γενική Συνέλευση Τμήματος (ΓΣΤ) όταν συζητιούνται Φοιτητικά θέματα κατανοώντας ταυτόχρονα τον πολιτικό αποχρωματισμό που φέρει το ενιαίο ψηφοδέλτιο, με το οποίο η πλειονότητα διαφωνούν. Ωστόσο οι καθηγητές έδειξαν τόσο μέσα όσο και έξω από το τμήμα, σε συζητήσεις που έγιναν, την ευχαρίστησή τους απέναντι στο ηλεκτρονικό κομμάτι των εκλογών που έρχονται. Αυτό δείχνει πως παρόλο που βλέπουν την σημασία της παρέμβασης στην ΓΤΣ, ακαδημαϊκοί που έχουν περάσει δεκαετίες μέσα σε πανεπιστήμια, αδυνατούν να καταλάβουν την σημασία του ασύλου και πως αυτό υπονομευεται μέσα από τις ηλεκτρονικές εκλογές.
   Και τώρα δημιουργείται το εύλογο ερώτημα. Πως θα κινηθεί το Τμήμα καθηγητών σχετικά με τις ηλεκτρονικές εκλογές;
Δεν θέλουμε να είμαστε προκαταλημένοι και ελπίζουμε να μην ξανα γίνουμε μάρτυρες τις ίδιας ιστορίας του δεν κάνουμε τίποτα. Αυτή η στάση έρχεται με το πρόσχημα του κατά πόσο είναι νόμιμη η οποιασδήποτε ενέργεια, ακόμα και η δημοσίευση μιας ανακοίνωσης σχετικά με την θέση του Τμήματος απέναντι στις Ηλεκτρονικές Εκλογές. Κάτι τέτοιο όμως, σε μια περίοδο που βλέπουμε ολόκληρο το καθηγητικό προσωπικό της Δραματικής σχολής του Εθνικού θεάτρου να παραιτείται κατά την διεκδίκηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων της σχολής τους, φαίνεται τουλάχιστον γελοίο. Από τη μία έχουμε καθηγητές που είναι πρόθυμοι να μείνουν άνεργοι και από την άλλη καθηγητές και προέδρους τμημάτων που αρνούνται ακόμα και να δημοσιεύσουν ανακοίνωση σχετικά με τις Ηλεκτρονικές Εκλογές, φοβούμενοι τις επιπλήξεις που μπορεί να έχει αυτή στο πρόσωπό τους.

Έτσι, σε αυτή την απάθεια του Τμήματος καθηγητών απαντάμε με:
•   Στήριξη της κατάληψης της Πρυτανείας για την ανατροπή των Ηλεκτρονικών Εκλογών που θα γίνει την Τρίτη 21/2 με απόφαση Φοιτητικών Συλλόγων  μέσα από Γενικές Συνελεύσεις
•   Κινητοποιήσεις στους προέδρους για την παρουσία μας και στις επόμενες  Γενικές Συνελεύσεις Τμήματος
•   Κινητοποιήσεις σε καθηγητές σε περίπτωση μαζικού κοψίματος
Logged
Thunderlord
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2217



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« Reply #1 on: February 19, 2023, 23:37:02 pm »

Ποιο είναι το φίλτρο τομέα που γράφετε;
sent from mTHMMY 
Logged
Caterpillar
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 10046



View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« Reply #2 on: February 19, 2023, 23:42:56 pm »

Quote from: Thunderlord on February 19, 2023, 23:37:02 pm
Ποιο είναι το φίλτρο τομέα που γράφετε;
sent from mTHMMY  
τα ects μάλλον εννοουν.
Μα αν κάποιος δεν έχει φτάσει τα ects καλύτερα όντως να μην πάρει τομέα, θα μπλέξει τα μπούτια του, καλύτερα να κάτσει ένα χρόνο να περάσει αυτά που είναι να περάσει και μετά να πάρει τομέα. 120 ects που είναι για να πάρει κανείς ολόκληρο τομέα, τότε θα πρέπει να περάσει (θεωρώντας οτι το καθε μάθημα έχει 6 ects κατα μ.ο. στον κορμο) τοτε 120/6 = 20 μαθήματα, μέσα σε εννιά εξεταστικές δλδ 20/9 = 2.2222 δλδ αν δεν μπορεί να περάσει κανείς 2.κάτι μαθήματα ανα εξεταστική κάποιο πρόβλημα υπάρχει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να περάσει κάποιος 2 μαθήματα ανά εξεταστική. Αν έχει τέτοιο πρόβλημα και πάρει τομέα χειρότερη θα γίνει η κατάσταση, θα μπλέξει ακόμα περισσότερο.
Logged

Quote from: kinezos on May 15, 2007, 00:54:29 am
Μάργαρης, εν έτει 2003 "Για να κάνεις μια μεγάλη ανακάλυψη, πρέπει πρώτα να κάνεις μια μεγάλη μαλακία!
Quote from: pentium4 on March 07, 2016, 23:32:28 pm
ότι αξίζει πονάει και είναι δύσκολο
"Το πρόβλημα δεν είναι οι αιώνιοι φοιτητές. Το πρόβλημα είναι οι αιώνιοι συμφεροντολόγοι πολιτικοί (οποιασδήποτε βαθμίδας)."
"Ο άνθρωπος μοιάζει με κλάσμα όπου ο αριθμητής είναι ο πραγματικός εαυτός του και ο παρονομαστής η ιδέα που έχει για τον εαυτό του. Όσο μεγαλύτερος ο παρονομαστής, τόσο μικρότερη η αξία του κλάσματος. Και όσο ο παρανομαστείς διογκώνεται προς το άπειρο, τόσο το κλάσμα τείνει προς το μηδέν."
"Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το εφεύρεις"


MajorTom
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1184


God's got a sick sense of humor.


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« Reply #3 on: February 19, 2023, 23:45:04 pm »

Νομίζω τα μαθήματα επιλογής στο 6ο εξάμηνο εννοούν.
Logged

Το πε παλιά κι ο μάγκας που δήλωσε Θεός
Χωρίς αγάπη όλους ο διάολος θα σας πάρει...
Katsavidi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 269


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« Reply #4 on: February 20, 2023, 03:32:33 am »

Quote from: Caterpillar on February 19, 2023, 23:42:56 pm
Μα αν κάποιος δεν έχει φτάσει τα ects καλύτερα όντως να μην πάρει τομέα, θα μπλέξει τα μπούτια του, καλύτερα να κάτσει ένα χρόνο να περάσει αυτά που είναι να περάσει και μετά να πάρει τομέα. 120 ects που είναι για να πάρει κανείς ολόκληρο τομέα, τότε θα πρέπει να περάσει (θεωρώντας οτι το καθε μάθημα έχει 6 ects κατα μ.ο. στον κορμο) τοτε 120/6 = 20 μαθήματα, μέσα σε εννιά εξεταστικές δλδ 20/9 = 2.2222 δλδ αν δεν μπορεί να περάσει κανείς 2.κάτι μαθήματα ανα εξεταστική κάποιο πρόβλημα υπάρχει, δεν υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να περάσει κάποιος 2 μαθήματα ανά εξεταστική. Αν έχει τέτοιο πρόβλημα και πάρει τομέα χειρότερη θα γίνει η κατάσταση, θα μπλέξει ακόμα περισσότερο.

Διαφωνώ στο κομμάτι ότι πρώτα πρέπει να περάσεις ένα μεγάλο κομμάτι του κορμού για να πάρεις τομέα. Πολλές σχολές (βασικά οι περισσότερες) δεν έχουν φίλτρα για τομέα και μια χαρά βγαίνουν(πχ μηχανολογοι). Για την ακρίβεια όχι απλά βγαίνουν μια χαρά αλλά έχουν και χαμηλότερο Μ.Ο. αποφοίτησης. Αλλά επειδή αυτό είναι πολυπαραγοντικό ζήτημα και εύκολα μπορεί κανείς να ανταπαντήσει ότι φταίει κάτι άλλο (η δυσκολία πχ,κλπ) θα πω την θεωρία μου για το πως δυσκολεύει το φίλτρο τη σχολή παρά την διευκολύνει...

Ξεκινάω λέγοντας πως κατανοώ το γεγονός ότι πολλά προτομεακά βοηθάνε σαν βάση για μαθήματα τομέα και ότι 2 μαθήματα/εξεταστική είναι σε γενικές γραμμές νούμερο που πιάνεται εύκολα (αν δεν παίζουν εξωγενείς παράγοντες όπως δουλειά,ιατρικά προβλήματα, ψυχολογικά, κλπ,κλπ). Παρόλαυτα:

1)Μεγάλο κομμάτι των προτομεακών μαθημάτων είναι αρκετά βαρετό και στείρο(θα μου πεις εισαγωγικά είναι). Και πολλές φορές είναι αρκετά δύσκολο να αφοσιωθείς και να καταλάβεις κάτι χωρίς να βλέπεις το ''μετά''. Το που χρειάζεται,τι επιλύνει κλπ. Πολλοί φοιτητές βρίσκουν το ενδιαφέρον στη σχολή στον τομέα και αγκομαχούν ή αγγαρειομαχούν μέχρι τότε δίνοντας πολύ κακή εντύπωση για τη σχολή. Οπότε ναι μεν τα προτομεακά θεωρούνται βάση αλλά καμιά φορά δουλευει και αντίστροφα. Βλέποντας την εφαρμογή ή το πρόβλημα που θες να επιλύσεις αναζητάς την επίλυση και κατανοείς καλύτερα πως λειτουργεί η βάση που έμαθες. Προσωπικό τρανό παράδειγμα για εμένα ήταν ότι πεδίο κατανόησα καλύτερα όταν πρωτοδιάβασα για ηλεκτρικές μηχανές. Ηλεκτρονικη ''ενιωσα'' όταν πρωτοδιάβασα για ηλεκτρονικά ισχύος. Τα εξηγούσαν καλύτερα ή πιο αναλυτικά ή εμβάθυναν περισσότερο στον τομέα? Όχι προφανώς. Αλλά το context,η εφαρμογή και η πιο γενική εικόνα έδωσαν νόημα στο στείρο μαθηματικό μοντέλο ή την μεθοδολογία. Και σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλη ψυχολογική ανάταση να αισθάνεσαι ότι κάνεις/μαθαίνεις κάτι πιο απτό για να διατηρηθεί το ενδιαφέρον στη σχολή και σε αυτό το οποίο θα κάνεις στη ζωή σου και όχι απλά 3 χρόνια μαθηματικά,εισαγωγικά αόριστα πράγματα και μεθοδολογίες. Εξαιρώ τα προγραμματιστικά μαθήματα.

2)Για να είμαστε απόλυτα ειλικρινεις είναι υπερβολή να πούμε ότι πραγματικά χρειάζονται 20 μαθήματα (και μάλιστα ΟΠΟΙΑ είκοσι) για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στον κάθε τομέα. Ζήτημα να είναι 3-4 αυτά που χωρίς αυτά θα δυσκολευτείς σε ακραίο βαθμό και άντε άλλα τόσα για να πεις ότι θα βοηθηθείς περισσότερο. Τα περισσότερα περνιούνται (ευκολότερα ή δυσκολότερα) και μόνα τους. Ή χρειάζεται ένα μικρό κομμάτι τους που θα αναγκαστείς να μάθεις για να περάσεις το τομεακό και μετά θα γυρίσεις πιο έτοιμος για να περάσεις πιο εύκολα το προτομεακό.

3) Είμαστε μεγάλα παιδιά. Μπορούμε να κάνουμε και μόνοι μας έναν προγραμματισμό ή μια τυπική οργάνωση. Αν βρω τα σκούρα σε ένα μάθημα γιατί χρωστάω κυκλώματα πχ. Ε θα κάτσω να μάθω κυκλώματα ή να περάσω πρώτα αυτά πριν πάω να δώσω το άλλο. Καλός είναι ο μπούσουλας αλλά ας μην είμαστε και τόσο αυστηροί. Δίνεται ο μπούσουλας μέσω του προγράμματος σπουδών. Από εκεί και πέρα να διαφοροποιηθείς και λίγο δεν είναι και τραγικό ίσα ίσα έχοντας στο μυαλό μου τα 1. και 2.

Τα λέω από προσωπικό βίωμα. ΠΠΣ είμαι και τότε είχαμε 61 μαθήματα συνολικά με 33 προτομεακά (αρκετά πλέον στο ΝΠΣ δεν υπάρχουν καν, για να κατανοήσεις το πόσο ότι νάναι άσχετα μαθήματα ήταν μερικά) και ξερό νούμερο 17 σαν όριο για να πάρεις τομέα. Πέρα από τα δικά μου ζητήματα(δουλεία,προσωπικά,κα) μου που με έκαναν να καθυστερήσω να πάρω τομέα (ναι δεν περνούσα ούτε 2 την εξεταστική) αργότερα κατάλαβα ότι ένας παράγοντας ήταν και το ''φίλτρο''. Σιχτίριζα ρε παιδί μου. Ένιωθα ότι έκανα ηλίθια πράγματα που δεν έβλεπα τι νόημα είχαν. Σαν 4η λυκειου μαθήματα τα έβλεπα. Απλα αγγαρεία. Και όταν πήρα τομέα πως να το πω. Ξεκλειδώθηκα. Πήρα θάρρος. Αυξήθηκε η παραγωγικότητα και το πέρασμα μαθημάτων μου 400% (και κυριολεκτώ για το νούμερο). Φαν φακτ πάλι (ενώ παιρνούσα μιξ μαθήματα) πρώτα τελείωσα με τα προτομεακά και τώρα μου έμειναν ελάχιστα τομέα. Θα μου πεις είναι προσωπική εμπειρία και δεν λέει και πολλά. Μαζί σου. Ας αφήσουμε όμως τον κόσμο να διαλέξεις στην τελική πως θέλει να το κάνει. Ας φύγει το φίλτρο και αμα θέλει ο άλλος ας περάσει και όλα τα προτομεακά πρώτα πριν ακουμπήσει τον τομέα. Δεν θα του επιβάλλει κανείς άμα δεν έχει φίλτρο να πάρει τομέα ή να τον περάσει όλο.

ΥΓ πως στο διαόλο καταλήγω κάθε φορά να απαντάω στα ποστ της λες και υπερασπίζομαι την αντίσταση, ενώ διαφωνώ πάρα πολύ με το πολιτικό τους σκεπτικό δεν ξέρω (αν και ότι τα μαζικά κοψίματα και τα αψυχολόγητα ''κολλήματα'' κομματιού του τμήματος είναι μάστιγα στη σχολή συμφωνώ). Η θεωρία μου είναι πως η επικοινωνιακή αμπαλοσύνη τους καμιά φορά με αγχώνει ότι μαζί με τα ξερά θα καούν και τα χλωρά και νιώθω την ανάγκη να παρέμβω...
Logged
Σουλης
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 679


θκο μας παιδακ


View Profile
Re: [ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΑΑΚ] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
« Reply #5 on: February 21, 2023, 02:31:10 am »

πέρα απ'τα αλλα που πολύ σωστά ανέλυσε ο Κατσαβίδης είναι και τιμωρητικό το "πάρε ένα χρόνο μετά τομέα" αντί έστω αυτό να ήταν ένα εξάμηνο. και μην ακούσω για γραφειοκρατίες, εδώ μιλάμε για 6 μήνες από τη ζωή κάποιου/ας που μπορεί να πιάσει το όριο μέσα σε ενα εξάμηνο και μετά τι, τιμωρία άλλο ένα;
Logged

Quote from: Karaμazoβ on March 01, 2010, 00:49:39 am
μη φοβάσαι δεν θα τον κλείσουν, θα τον πουλήσουν. Και ως ιδιωτικό μονοπωλιο (μαζι με τα αεροπλάνα του Βγενό και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ) θα μας γαμήκουν.
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...