• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:32:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 21:32:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 21:32:50]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[Today at 21:25:42]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[Today at 20:59:13]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 19:46:54]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[Today at 18:56:22]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426698
Total Topics: 31710
Online Today: 242
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 76
Guests: 140
Total: 216
Katarameno
_Stef
PolarBear
alexandros_and
Mr Watson
Nekt
Deviate
ganasto
waterfall101
mpizos
stavros0201
m.renia
gkarapip
AA RE LEWN
lasef
chriskazakos
petralexiou
pavlaras
ntelakis
tzortzis
dkonst
Tsomp
Paschalina.S
maranageo
sotolagg
amprozos
ariadnipm
Ponan
thegreekbaron
Papadopoulosthanos
marilita
kkuro123
andripappa
gpap
apapathe
Captain
chris_p30
Don Corleone
chaniotism
mdoulge
akinous
ntina
Cersei Tsoulannister
nchatzo
elenak
kkotsopo
mantzjim
apol
blacknick
ichariti
christina02
nikos.a
MASV
Tolizz
Kwstas
iodim
manwlakhs
Annapar
ioathemar
Phlikon
theodoridoueu
kiriakos234
Νικη
georkala
unreasonable
DKarakatsanis
Kaniki
rafa98p
smoul
vajim
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Κινητοποιήσεις - Πρωτοβουλίες Φοιτητών (Moderators: Starki, MomostheGreen) > [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ  (Read 391 times)
TheBadSalesman
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 11


View Profile
[ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
« on: February 14, 2023, 00:19:34 am »

ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΦ ΗΛ.-ΜΗΧ.
ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΤΙΣ 15.00 ΑΙΘΡΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ

ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ
ΤΡΙΤΗ ΣΤΙΣ 17.00 ΚΑΜΑΡΑΚΙ ΗΛ.ΜΗΧ. (ΠΤΕΡΥΓΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ)

Μέσα σε μια θυελλώδη συγκυρία, που το κρύο μας χτυπάει την πόρτα και μας υπενθυμίζει την φτώχεια μας, που τα εργασιακά μας δικαιώματα είναι ανύπαρκτα, που οι πολιτικές ελευθερίες πλήττονται, που η τέχνη διώκεται, που η ακροδεξιά και φασιστική απειλή διογκώνεται, που το άγχος μας για την εξεταστική και το μέλλον  μας παραλύει να πάρουμε τις ζωές μας στα χέρια μας και να φέρουμε τα κάτω-πάνω.

**Η συνεχώς αυξανόμενη ακρίβεια μας φτωχοποιεί καθημερινά όλο και περισσότερο. Οι τιμές στην ενέργεια, στο σούπερ μάρκετ και τα απαγορευτικά νοίκια καθιστούν πρακτικά αδύνατη την δυνατότητα μας να σπουδάσουμε ή ακόμα και να βγάλουμε την μέρα μας.

**Σε όλη αυτή την κατάσταση παγκόσμιας κρίσης που οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι, οι ενδοκαπιταλιστικοί ανταγωνισμοί φουντώνουν, οδηγώντας στην απειλή ενός γενικευμένου πολέμου. Η πολεμική σύρραξη στην Ουκρανία φανερώνει ότι ο οικονομικός πόλεμος μεταξύ των κεφαλαιοκρατών μπορεί ανά πάσα στιγμή να μετατραπεί ακόμα και σε μια στρατιωτική αναμέτρηση για να διασφαλιστούν τα συμφέροντα τους. Ο ελληνοτουρκικός ανταγωνισμός αποτελεί ακόμα ένα τέτοιο παράδειγμα, όπου για τις θαλάσσιες ζώνες, τις εξορύξεις, τους ενεργειακούς και εμπορικούς δρόμους στο Αιγαίο κινδυνεύουν να αιματοκυλιστούν οι δύο λαοί. Ενώ ταυτόχρονα τα εξοπλιστικά προγράμματα, σαν καρκινώματα, εντείνουν τις πολιτικές λιτότητας και φτώχειας.

** Οι ηλεκτρονικές εκλογές της Κεραμέως στα πανεπιστήμια έρχονται για να καταστείλουν το κυρίαρχο μέσο που έχουμε ως φοιτητές για να παλέψουμε για ένα καλύτερο μέλλον, τους φοιτητικούς συλλόγους. Το κράτος θέλει να ελέγξει την ανεξάρτητη λειτουργία τους και να διαβρώσει την λειτουργία τους. Να μετατραπούν σε μια φιέστα όπως τα 15μελή των σχολείων που δεν θα ψηφίζεις πολιτικό σκεπτικό αλλά δημοφιλείς συμφοιτητές. Κάθε έννοια συλλογικού μέσα σε αυτές χάνεται και όλα είναι απρόσωπα αφού χάνεται η δια ζώσης επαφή, σύν ότι θέλουν να μας κάνουν συνένοχους στην αντεκπαιδευτική πολιτική βάζοντας μας να συνδιαχειριστούμε την λειτουργία ενός πανεπιστημίου που εμείς θέλουμε να αλλάξουμε ολοκληρωτικά.

** Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση βάζει την τέχνη υπό διωγμό, φέρνοντας το προεδρικό διάταγμα 85, το οποίο πρακτικά εξισώνει τα πτυχία των καλλιτεχνικών σχολών με απολυτήρια λυκείου. Στερώντας τους οποιαδήποτε εργασιακή προοπτική και μη αναγνωρίζοντας το πτυχίο τους ως κομμάτι της ανώτατης εκπαιδευτικής εκπαίδευσης. Μετά την παραμέληση τους την διάρκεια της καραντίνας το υπουργείο δείχνει ξανά την αντίληψη του για τον πολιτισμό.

**Και σαν μην έφταναν όλα αυτά βγήκαν και οι φασίστες παγανιά. Σχεδόν κάθε βδομάδα τα ορφανά του Χίτλερ μαζεύονται και βάφουν σβάστικες στο ΑΠΘ, στοχοποιώντας σχήματα σχολών που αγωνίζονται για καλύτερες σπουδές και μέλλον. Ήρθε η ώρα να τους ξανααπομονώσουμε.

Καλούμε κάθε αγωνιζομενη δύναμη του συλλόγου και κάθε ανένταχτο/η αγωνιστή/αγωνίστρια, σε μία ανοιχτή συνδιαμορφωση πλαισίου για να αποφασίσουμε από κοινού τις δράσεις μας ,σε μία πραγματικά απο τα κάτω διαδικασία, χωρίς ειδικούς.

ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ
Logged
Thunderlord
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2217



View Profile
Re: [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
« Reply #1 on: February 14, 2023, 14:37:31 pm »

Quote from: TheBadSalesman on February 14, 2023, 00:19:34 am

** Ταυτόχρονα, η κυβέρνηση βάζει την τέχνη υπό διωγμό, φέρνοντας το προεδρικό διάταγμα 85, το οποίο πρακτικά εξισώνει τα πτυχία των καλλιτεχνικών σχολών με απολυτήρια λυκείου. Στερώντας τους οποιαδήποτε εργασιακή προοπτική και μη αναγνωρίζοντας το πτυχίο τους ως κομμάτι της ανώτατης εκπαιδευτικής εκπαίδευσης. Μετά την παραμέληση τους την διάρκεια της καραντίνας το υπουργείο δείχνει ξανά την αντίληψη του για τον πολιτισμό.


Θέλω λίγο να σχολιάσω αυτό, γιατί ίσως να μου ξέφυγε και μένα, αλλά δεν έχω δει κανένα ποστ στο τημμυ από καποια παράταξη και μου έκανε εντύπωση.

Ποια είναι η στάση του ΑΡΑΓΕ σε αυτό; Και ρωτάω γιατί το θέμα είναι λίγο περίπλοκο:

από τη μία, η κυβέρνηση με έναν τέρμα ισοπεδωτικό νόμο υποβαθμίζει πολύ τον ρόλο της τέχνης. Από την άλλη, όλες οι δραματικές σχολές είναι ιδιωτικές. Οπότε μπορούμε να φωνάζουμε πως θέλουμε να δίνουν τίτλο πανεπιστημίου και την ίδια στιγμή να επιμένουμε πως τα οικονομικά κολέγια πχ δεν πρέπει να δίνουν τίτλο πανεπιστήμιου; Αυτό δεν είναι αντιφατικό;
Logged
Katsavidi
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 269


View Profile
Re: [ΑΡΑΓΕ ΕΑΑΚ] ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ
« Reply #2 on: February 14, 2023, 17:33:18 pm »

Quote from: Thunderlord on February 14, 2023, 14:37:31 pm
Θέλω λίγο να σχολιάσω αυτό, γιατί ίσως να μου ξέφυγε και μένα, αλλά δεν έχω δει κανένα ποστ στο τημμυ από καποια παράταξη και μου έκανε εντύπωση.

Ποια είναι η στάση του ΑΡΑΓΕ σε αυτό; Και ρωτάω γιατί το θέμα είναι λίγο περίπλοκο:

από τη μία, η κυβέρνηση με έναν τέρμα ισοπεδωτικό νόμο υποβαθμίζει πολύ τον ρόλο της τέχνης. Από την άλλη, όλες οι δραματικές σχολές είναι ιδιωτικές. Οπότε μπορούμε να φωνάζουμε πως θέλουμε να δίνουν τίτλο πανεπιστημίου και την ίδια στιγμή να επιμένουμε πως τα οικονομικά κολέγια πχ δεν πρέπει να δίνουν τίτλο πανεπιστήμιου; Αυτό δεν είναι αντιφατικό;

Δεν ξέρω για το αραγε αλλά επειδή και εγώ είχα αγνοια με το τι συνέβαινε και την φαινομενική αντίφαση, οπότε ψάχτηκα λίγο και βρήκα (από ανακοίνωση καλλιτεχνών και οι υπογραμμίσεις δικές μου) αυτό:
 ''Από το 2003 και έπειτα, η ανώτερη βαθμίδα εκπαίδευσης, μετά από Ευρωπαϊκή Οδηγία, καταργήθηκε στην Ελλάδα (οπότε και τα τριετούς φοίτησης ΤΕΙ μετατράπηκαν σε τετραετούς φοίτησης ΑΤΕΙ. Οι απόφοιτοι των καλλιτεχνικών σχολών έως το 2003, ακριβώς λόγω των προβλέψεων των παραπάνω νομοθετημάτων, ίσχυε η δυνατότητα ισοτίμησης των σπουδών τους μέσω ΙΤΕ, αρχικά, και ΕΟΠΕΠ έπειτα, με ΤΕΙ, άρα την κατάταξή τους σε εργαζόμενους ΤΕ. Έκτοτε, όμως, στην Ελλάδα, τη χώρα που περηφανεύεται διεθνώς πως είναι «το λίκνο του Πολιτισμού» και ιδιαιτέρως του θεάτρου, το ίδιο το κράτος έχει σκοπίμως δημιουργήσει ένα καφκικό θεσμικό κενό, όπου δεν προβλέπεται και δεν υπάρχει καμία διάθεση για δημιουργία Ανώτατης βαθμίδας εκπαίδευσης για τις Παραστατικές Τέχνες, με παράλληλη λύση για το ζήτημα της διαβάθμισης των σπουδών των χιλιάδων αποφοίτων από το 2003 έως και τη δημιουργία αυτής της βαθμίδας. .......
..... Προς αποφυγή οποιασδήποτε παρανόησης, πάγιο αίτημά μας η δημιουργία Πανεπιστημιακής Σχολής Παραστατικών Τεχνών, στα πρότυπα της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, όπου ΕΠΙΣΗΣ οι καλλιτέχνες δεν εισάγονται με πανελλήνιες εξετάσεις μεν, δεν αποκλείονται όμως και από την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, τα πτυχία τους αναγνωρίζονται και το πρόγραμμα σπουδών τους είναι εναρμονισμένο και σε απόλυτη σύνδεση με το πρόγραμμα του Θεωρητικού τμήματος Ιστορίας και Θεωρίας της Τέχνης της ίδιας σχολής. ''

Εν ολίγοις εως τώρα υπήρχε ισοδυναμία με ΤΕ (δηλαδή με τα πρώην ΤΕΙ). Οι καλλιτέχνες ζητάνε ως μεταβατική/ρυθμιστική λύση την ισοδυναμία με ΤΕ (εφόσον δεν προβλέπεται ''ενδιάμεση'' βαθμίδα πλέον) για όσους ήδη έχουν δίπλωμα ή όσους παίρνουν μέσω ιδιωτικών και σαν μονιμη συνταγματική(με βάση το άρθρο 16) λύση την δημιουργία σχολής ΑΕΙ. Πολύ straightforward μου φαίνεται. Έτσι ούτε τα ιδιωτικά εξισώνονται με τα δημόσια, ούτε ανοίγει η πόρτα για ιδιωτικα πανεπιστήμια και ταυτόχρονα διατηρούν επαγγελματικά δικαιώματα (+ φτιάχνονται και καλύτερα με τη δημιουργία σχολής ΑΕΙ).


ΥΓ επειδή και γω χάθηκα λίγο..ΑνωΤΕΡη -> ΤΕ (πρωην ΤΕΙ ,κλπ) . ΑνωΤΑΤη -> ΠΕ ( ΑΕΙ). Η ανώτερη καταργήθηκε το 2003. Το ελληνικό κράτος 2003-2018 έκανε την εξής μπακαλιστικη λύση. Έκανε τα τει απο 3ετη->4ετη και τα ονόμαστε ΑΤΕΙ (ανώτατα τεχνολογικα δηλαδη από σκέτο τεχνολογικά). Από το σχεδιο αθηνά βέβαια και έπειτα κάνει διάφορες τρολιές όπως συγχώνεση/καταργηση και τα είπε ΑΕΙ (με εξαίρεση κάποια στην κρήτη που έμειναν ΑΤΕΙ). Ούτε ξέρω αν θεωρούνται ακόμα ΤΕ ή ΠΕ. Και my best guess ούτε το κράτος ξέρει...Γενικά ότι νάναι. Και αντί να πάνε να συμμαζέψουν το μπάχαλο πάνε και κάνουν εξυπνάδες με τους καλλιτέχνες και ανοίγουν το δρόμο για εξίσωση με τα ιδιωτικά.
« Last Edit: February 14, 2023, 17:41:07 pm by Katsavidi » Logged
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...