Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου

<< < (12/13) > >>

τόνγκα:
Quote from: pesto80 on September 11, 2020, 22:48:44 pm

μαυρη μαμπα; εσυ;


ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
sent from mTHMMY 

ChrisKaloy-Kakou:
Προσθετικά στα όσα έχουν πει τα άλλα παιδιά.

1. Οι εξετάσεις δεν παρέχουν γνώση. Θεωρητικά γνώση μπορεί να παρέχει το μάθημα, το εργαστήριο, το διάβασμα, η συζήτηση, το περιβάλλον το οποίο επιτρέπει τέτοια πράγματα και μαντέψτε τι σημαίνει αυτό για μεθόδους όπως η τηλεκπαίδευση. Οι εξετάσεις έχουν σαν στόχο να πιστοποιήσουν ότι έλαβες αυτή τη γνώση, με κριτήρια βέβαια εξαιρετικά υποκειμενικά που εξαρτώνται από τον κάθε καθηγητή. Αυτό που σου ζητούν είναι αποτύπωση πληροφορίας και όχι γνώσης και μιας και έχουμε τελειώσει το λύκειο και πλέον είμαστε πανεπιστήμιο καλό είναι να μάθουμε να διαχωρίζουμε αυτά τα 2. Ίσα-ίσα, είναι σκοταδιστική η αντίληψη ότι η πληροφορία από μόνη της είναι γνώση και οδηγεί καταρτισμένους φυσικούς να μας λένε ότι η γη είναι επίπεδη επειδή δεν υπάρχει βαρύτητα, αλλά η γη κινείται προς τα πάνω με 9,8 m/s^2. Ενώ ο λόγος που δεν είναι επίπεδη είναι το ότι βγάλαμε φωτογραφίες και δεν ήταν.

2. Ο βαθμός στις εξετάσεις δεν έχει άμεση σχέση με το πόσο γνωρίζεις το αντικείμενο. Πόσα μαθήματα έχουμε περάσει νύχτα, σε πόσα κοπήκαμε ενώ ασχολούμαστε από 15 χρονών (καθόλου ασυνήθιστο στη σχολή μας); Αλλά και πόσα περάσαμε με 10 αλλά στην πραγματικότητα δεν ξέρουμε την τύφλα μας εξαιτίας του πανεπιστημίου; Τα περισσότερα πρακτικά θα τα μάθεις στη δουλειά, η σχολή είναι για σου δώσει βασικά κριτήρια και εργαλεία διότι ζούμε σε μια εποχή μεγάλης εξειδίκευσης και άρα ακόμα κι αν μάθεις τώρα τα πρακτικά, σε 5 χρόνια θα σου είναι άχρηστα γιατί θα έχουν βγει άλλα. Και αυτό δεν υπάρχει κλειστός τρόπος να το τεστάρεις. Οι εξετάσεις υπάρχουν κυρίως για να ρυθμίζονται οι εισροές-εκροές των ιδρυμάτων, γι αυτό και τώρα τους μεγαλοετείς τους περνάνε με σκούπες.

3. Ο βαθμός δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την επαγγελματική αποκατάσταση. Σχέση με αυτό έχει το θέμα της διπλωματικής που έκανες, γι αυτό και στη διπλωματική οι περισσότεροι παίρνουν 10 ώστε να μη δημιουργούνται αδικίες. Επίσης, η σχέση μισθών-κερδών δεν εξαρτάται από το βαθμό, το πτυχίο, το ΑΕΠ της χώρας ή οτιδήποτε άλλο πέραν της ταξικής πάλης. Να το πω αλλιώς: είμαστε 5ετής σχολή και έχουμε integrated master. Κι όμως συνάδελφοι μας δουλεύουν με 500 ευρώ επειδή τους δηλώνουν ως υπάλληλους γραφείου. Φταίει που δεν ήταν αρκετά μαγικό το μελάνι της σφραγίδας στο ΦΕΚ με τα επαγγελματικά μας δικαιώματα ή ότι δεν ήταν αρκετά θεόπνευστο; Όχι. Φταίει το ότι δεν τα ζητάμε. Και ότι βαθμό και να πάρεις, αν στη δουλειά είσαι φλώρος και δε ζητάς μαζί με τους συναδέλφους σου και το σωματείο, μια ζωή θα είσαι στη φάπα του εργοδότη σου, ανεξάρτητα από το αν αντέγραψαν ή όχι οι διπλανοί σου.

4. Όλοι μπορούν να μάθουν τα πάντα. Αρκεί να έχουν την ευκαιρία (χρόνος, πολυτέλεια, όροι ζωής) και αν έχουν αυτό, να έχουν και τη διάθεση. Δεν είσαι τόσο σημαντικός επειδή πέρασες ηλ μηχ, σόρρυ. Ούτε το ότι πέρασες ηλ μηχ σημαίνει ότι είσαι πιο έξυπνος από το μέσο όρο. Το ίδιο ισχύει και για 'μένα. και για όλους μας.

5. Μπορώ να καταλάβω ότι ο βαθμός είναι ένα είδος ηθικής ανταμοιβής, αλλά πρέπει να μάθεις να το ελέγχεις. Εγώ πχ κυνηγάω βαθμό στα μαθήματα που μου αρέσουν και σε αυτά που είναι καψόνια χωρίς λόγο από αντίδραση και μόνο διαβάζω για το 5. Από αυτά που λες φίλε, εμένα μου φαίνεται ότι δε σου αρέσει τόσο η σχολή και γι αυτό πιέζεσαι. Αν πέφτω έξω, τότε υπάρχει το άλλο σενάριο: μην είσαι πρεζάκι με την ηθική ανταμοιβή, γιατί είναι ηθική. Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να νιώθουμε όμορφα με τον εαυτό μας.

6. Το μόνο πράγμα με πραγματικό αντίκτυπο είναι ότι αν έχεις Μ.Ο. πάνω από 7 μπορείς να μπεις σε όποιο διδακτορικό γουστάρεις. Αυτό όντως ισχύει ρε φίλε και το καταλαβαίνω (σαν ψιλοεμπειρικό κανόνα). Απλά ρε φίλε, αυτό σημαίνει ότι εσύ πρέπει να έχεις πάνω από 7, δεν έχει σχέση με τους διπλανούς σου.

7. Είμαι απίστευτα υπέρ της αντιγραφής, υπό κάποιους όρους όμως. Πρώτον, αν βοηθάς κόσμο μόνο και μόνο για να το παίξεις σωτήρας και γαμάτος, ψόφα. Κανείς δε σε έχει ανάγκη. Δεύτερον, όποιοι βοηθούνται θα πρέπει να βοηθήσουν και στο μέλλον, δε λέω να μετράμε και να κάνουμε ισοζύγια, αλλά με βάση τις δυνατότητες του καθενός να υπάρχει αυτό. Άσε που ούτως ή άλλως μπορεί να είσαι genius στον προγραμματισμό αλλά σκράπας στα ενεργειακά, συμβαίνει αυτό και θα συμβαίνει και στη δουλειά, γι αυτό υπάρχουν τα επιτελεία. Τρίτον, επειδή η ομαδοσυνεργατική είναι πολύ πιο κοντά στο πώς γίνεται η δουλειά από οτιδήποτε μαθαίνουμε γενικότερα στη σχολή. Τέταρτον, επειδή εγώ δεν μπορώ να περιμένω από το παιδί που έχει ένα μάθημα για να πάρει τομέα ή πτυχίο να μάθει τώρα πχ υλικά. Αν θέλουν να μην αντιγράφουμε, ας μην κάνουν τόσο σημαντικές τις εξετάσεις. Υπάρχει και μια κοινωνική κρίση και θέλουμε πτυχίο.

8. Τα παιδιά που πέρασαν μαθήματα με αντιγραφή δε θα σου φάνε τη δουλειά. Τη δουλειά θα σου τη φάνε οι κυβερνήσεις και η ΕΕ που ακολουθούν μια πολιτική μετατροπής της Ελλάδας σε τουριστική χαβούζα χωρίς παραγωγικό τομέα. Θα στη φάνε αυτοί που με τα ΣΔΙΤ αυξάνουν το δημόσιο χρέος, αυτοί που φέρνουν επενδυτές με δικές μας θυσίες και μετά αυτοί φεύγουν επειδή βρήκαν καλύτερους μαλάκες να εκμετάλλευτούν. Χεράκια έχουμε, ποδαράκια έχουμε, μυαλλουδάκια έχουμε, πόρους έχουμε, ιδέες έχουμε, διάθεση έχουμε. Γιατί να πρέπει να μας "επιτρέψει κάποιος να δουλέψουμε"; Δε χρειάζονται πολλοί μηχανικοί το 2020; Που είναι τα όνειρα και οι μεγάλες αφηγήσεις; Για την ανεργία φταίνε οι "αντιγραφείς", το ότι δεν κάνουμε Linkedin που είπε ο επαγγελματίας δαπίτης Κυρανάκης ή μήπως το ότι ακολουθείται μια πολιτική που οδηγεί σε 15% ύφεση, ανεργία και οικονομική κρίση σχεδόν παγκοσμίως εδώ και 12 χρόνια;

Judas Priest saved me:
Chris πως τον πετσόκοψες έτσι ??

pesto80:
Quote from: ChrisKaloy-Kakou on September 11, 2020, 23:43:52 pm

[...] Τη δουλειά θα σου τη φάνε οι κυβερνήσεις και η ΕΕ [...]


καταραμενη ΕΕ

Μαύρη Μάμπα:
Quote from: ΕΧΩ ΚΑΣΩΣΕΙ on September 11, 2020, 23:08:06 pm

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
sent from mTHMMY 


Σκιά που σε στοιχειώνει

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page