Εξεταστική του κάθε πικραμένου... μάλλον του κάθε βολεμένου

(1/13) > >>

bilpan:
Ως εδω και μη παρεκει, είπαμε έγινε 1 φορα, 2 φορές , 3φορές ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ...
Τις τελευταίες μέρες οι συμπεριφορά ορισμένων συναδέλφων σε μία ομάδικη ενός έτους του τμήματός μας με το όνομα Ημμύθεοι είναι άκρως ανάρμοστη.
Λίγες μέρες πριν την εξέταση του κάθε μαθήματος , θα βρεθεί ένας πικραμένος  που θα χει την ιδέα να δημιουργήσει μια νέα ομαδική προκειμένου να "συνεργαστεί" (ανταλάξει τις λύσεις των εξετάσεων την ώρα της εξέτασης, μόνο που αυτό δεν λεγεται συνεργασία ) με κάποιους άλλους 50 περίπου πικραμένους. Το να οργανώνεται ομαδική αντιγραφή μπροστά στα μάτια άλλων 250 περίπου συναδέλφων που είτε έχουν περάσει το μάθημα με την ΑΞΙΑ τους σε προηγούμενη εξεταστική είτε κοπιάζουν και μελετούν το μάθημα για να το περάσουν με την ΑΞΙΑ τους είτε το χουν γραμμένο στα παλία τους τα παπούτσια
είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ. Προφανώς αυτοί οι "πικραμένοι" δεν έχουν αρχές ,ούτε αξίες τα κάνουν όλα είτε για να περάσουν το μάθημα είτε για να πάρουν  ένα καλύτερο νούμερο για βαθμό , αλλα τελικά αυτοί έχουν γίνει τα μεγαλύτερα ΝΟΥΜΕΡΑ μπροστά στα μάτια των συμφοιτητών τους. Προσωπικά  από δω και πέρα θα βλέπω με καλύτερο μάτι έναν φοιτητή του παιδαγωγικού που πέρασε ΑΞΙΑ την ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Ι με 9 και τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΙΙ με 5 παρά έναν "πικραμένο συνάδελφο" που πέρασε το ΠΕΔΙΟ Ι με 5 και το ΛΟΓΙΣΜΟ ΙΙ με 9 αντιγράφοντας λύσεις που ούτε και αυτός δεν ξέρει τη γράφουν.
Εύχομαι Καλή Επιτυχία  στις αυριανές εξετάσεις, όχι όμως και στις ομαδικές αντιγραφής που κάποιοι οργανώνουν μέρες  τώρα. Κρίμα που κάποια από αυτά τα άτομα κάνουν τους παντογνώστες στα αμφιθέατρα, συμμετέχουν σε ομάδες του πανεπιστημίου μας και κάποια άλλα είναι ενεργά μέλη του φόρουμ μας.
ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ.
ΜΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ COVID.
ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΓΕΛΟΙΟΙ.

panos98:
αδελφε γραψτους ολους στα παπαρια σου γιατι  το τι θα βγεις απο αυτη τη σχολη το καθοριζει η διαδρομη που θα ακολουθησεις οχι το τελος αυτης

The Audacious AI:
Το αστείο και τραγικό της υπόθεσης είναι ότι οι καθηγητές γνωρίζουν τι γίνεται οπότε βάζουν είτε πολλά θέματα σε λίγο χρόνο ή απλώς δύσκολα θέματα. Οπότε την πατάμε εμείς πάλι.

Από την άλλη είναι και αυτοί που βάζουν σε όλους 10.  :D


ΥΓ. Αυτό το φαινόμενο που λες δεν είναι ούτε της σχολής ούτε Ελληνικό. Σε κάθε πανεπιστήμιο με εξ αποστάσεως εξεταστική έγινε κάτι τέτοιο.

mpraskafoutas:
μπήκες στον κόπο να κάνεις λογαριασμό στο τημμυ μόνο και μόνο για να κράξεις αυτούς που αντιγράφουν;

http://www.youtube.com/watch?v=yezp7xkyD8U

Odysseask:
Η ικανότητα αντιγραφής είναι αδυναμία του κάθε συστήματος αξιολόγησης και έγκειται στα ευρύτερα θέματα που καθιστούν το κάθε σύστημα αξιοκρατικό κλπ. κλπ. Προφανώς αυτό δε θα πει ότι τα άτομα δε φέρουν ευθύνη. Ειδικά στις περιτπώσεις που έχουμε ολόκληρες σπείρες και συστήματα που ουκ ολίγες φορές λειτουργούν και με πληρωμή (π.χ. να έρχεται άλλος να γράψει στη θέση σου ή μαζί σου, πληρωμένες εργασίες και διπλωματικές κ.ά.). Περιττό να αναφέρουμε τα προβλήματα που μπορούν αυτά να επιφέρουν - σε αντίθεση με τα μεμονωμένα περιστατικά αντιγραφών - ευρύτερα στους φοιτητές, πράγμα που συνδέεται και με άλλα ζητούμενα (φροντιστήρια κλπ.) ενώ ουκ ολίγες φορές αποδείχτηκε ότι τέτοιες ομάδες ήταν κομματικές, με περιπτώσεις που πιθανότερα συνεργάζονταν με καθηγητές, πράγμα που όπως καταλαβαίνεις πάει τη συζήτηση τελείως αλλού.

Όσον αφορά το συγκεκριμένο ποστ ωστόσο να προτείνω να αποφεύγουμε την εκδήλωση στερεοτύπων προς άλλα ακαδημαϊκά αντικείμενα. Συγκεκριμένα εδώ αναφορικά με μαθήματα των τμημάτων καλών τεχνών που σε τελική ανάλυση έχουν ίδιο και μεγαλύτερο αριθμό μαθημάτων από σχολές που δεν έχουν την ανάλογη ρετσινιά όπως το μαθηματικό και μάλιστα απαιτώντας περισσότερο χρόνο απ'το μέσο φοιτητή για την αποκόμιση πτυχίου από αυτό - λίγο άκυρο αλλά το τμήμα μουσικών σπουδών πρέπει να είναι από τις πιο δύσκολες σχολές (προφανώς ο καθένας ορίζει το δύσκολη σχολή διαφορετικά) δίπλα σε ιατρική, τημμυ κ.ά. χωρίς όμως να έχει δυστυχώς την αναγνώριση μεταπτυχιακού που θα έπρεπε όπως έχουμε εμείς.

Edit: Ξέρω η αναφορά πήγαινε στο παιδαγωγικό αλλά αυτό δεν παύει να σημαίνει ότι η αντιμετώπιση τμημάτων με τον ανάλογο τρόπο επειδή για το χ και ψ λόγο είναι πιο εύκολες στην αποκόμιση πτυχίου, αποτελεί εμμέσως πλην σαφώς επίθεση και προς το ίδιο το ακαδημαϊκό αντικείμενο - χωρίς όμως αυτό να γίνεται με σωστή ανάλυση και κριτική του αντικειμένου (δε λέω φυσικά ότι δεν μπορούμε να ασκούμε κριτική σε ακαδημαϊκά αντικείμενα, αλλά η επίθεση σε αυτά με βάση την κατάσταση των τμημάτων τους στη χώρα δεν αρμόζει στον πανεπιστημιακό διάλογο).

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page