• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:52:17 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 12:52:17 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431500
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 64
Guests: 1936
Total: 2000
vasiliki_m
vpoug
ThanosKoutsoump
meliii
Kyrisan
leolam
mdimitrig
Juror8
sassi
themisb
marinaanastasiou
gpr000
vaggelis.ntokas
ntinos²
Χαρούμενη Πατάτα
ttsaliki
saptoulax
christina02
Nikostrim
hacky
Κaraflodaimonas
migk
themis01
athinakal
giorgosss03
ok
manmylonak
gilaros
femanak
linda
Roidos
programmer2004
Lalson
kakousios
Tasaris
Nikos_313
kassamanwlhs
galexy8
Louisa
Leonidas Kaitatzis
thanoswyd
Vassoula
Randomuser762
Antonis(123)
Stathis Ioannidis
chris123
nikd
spaschal
nikolaos
PrepeiNaDiavasw
Carotbaby
jimalexoud
makato
Stavkan
Anasalex
amekrasa
fopapadopoulos
kurt
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Τηλεπικοινωνίες (Moderators: chatzikys, PolarBear) > 50mbps αλλα οχι 30;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: 50mbps αλλα οχι 30;  (Read 2654 times)
GkBlue
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 162


How do you do, fellow gamers?


View Profile
50mbps αλλα οχι 30;
« on: January 30, 2020, 22:05:58 pm »

Επισκέφθηκα την Vodafone πρόσφατα με την ιδέα οτι θα βάλω VDSL, καθώς η ADSL απλως δεν υπάρχει. Στην σελίδα τους υπάρχουν δύο αρκετά ελκυστικές προσφορές για φοιτητές μια έως 50mbps και μια έως 30mbps. Στο κατάστημα λοιπόν μου είπαν ότι δικαιούμαι μόνο την 50ρα γραμμή (και σε τιμή μεγαλύτερη απο αυτή του σάιτ χμμμμ...). Και ερωτώ εγώ, αφου και οι δυο είναι VDSL και οι δυο την ιδια υποδομή δεν έχον; απλώς η κάθε μια έχει "όριο" την αντίστοιχη ταχύτητα (και καλά).
Logged

Quote from: Caterpillar on October 14, 2021, 14:21:32 pm
Το μαθημα επιτελους εφυγε ο κλοουν και εγινε κανονικο.
Δρ. Σπίτης
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 135


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #1 on: January 30, 2020, 22:13:59 pm »

Τα 30άρια είναι μόνο για την περίπτωση του VDSL από αστικό κέντρο (δηλαδή αν το σπίτι σου απέχει λιγότερο 500 μέτρα από το τοπικό Α/Κ του ΟΤΕ και δεν υπάρχει εγκατεστημένη καμπίνα στη γειτονιά σου). Για VDSL από καμπίνα διατίθενται μόνο 50άρια και 100άρια (βάσει αποφάσεων της ΕΕΤΤ)

Επίσης οι καλύτερες προσφορές είναι σχεδόν πάντα από το τηλέφωνο. Μετά σάητ και τέλος (οι πιο ακριβές) κατάστημα
« Last Edit: January 30, 2020, 22:17:10 pm by Δρ. Σπίτης » Logged
GkBlue
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 162


How do you do, fellow gamers?


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #2 on: January 30, 2020, 22:18:58 pm »

Μααλιστα, οποτε η 30 δεν εξυπηρετεί και τόσα πολλά άτομα.. Thanks mate!!
Μαλλον θα παιχτει 50ρα cosmote γιατι Vodafone sorry αλλα εισαι γτπ
Logged

Quote from: Caterpillar on October 14, 2021, 14:21:32 pm
Το μαθημα επιτελους εφυγε ο κλοουν και εγινε κανονικο.
Argirios
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 11211



View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #3 on: January 30, 2020, 22:29:07 pm »

Quote from: GkBlue on January 30, 2020, 22:18:58 pm
Μααλιστα, οποτε η 30 δεν εξυπηρετεί και τόσα πολλά άτομα.. Thanks mate!!
Μαλλον θα παιχτει 50ρα cosmote γιατι Vodafone sorry αλλα εισαι γτπ
Κοίταξε και για 100ρα αμα θες, εγώ τώρα έβαλα, είχα κάνει αίτηση πριν ένα μήνα. Οι εγκαταστάσεις στην πολυκατοικία μου τελείωσαν πριν 4 μέρες, φέρνουν οπτικές ίνες στο σπίτι σου και είναι όλα πληρωμένα από ΕΣΠΑ (εγκατάσταση, μεταφορά κλπ) και βγαίνει 32.5 ευρώ το μήνα. Αν και ακόμα δε μου έστειλαν το ρούτερ δε ξέρω τι ταχύτητα θα πιάνει.
Logged

GkBlue
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 162


How do you do, fellow gamers?


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #4 on: January 30, 2020, 22:48:44 pm »

Quote from: Argirios on January 30, 2020, 22:29:07 pm
Κοίταξε και για 100ρα αμα θες, εγώ τώρα έβαλα, είχα κάνει αίτηση πριν ένα μήνα. Οι εγκαταστάσεις στην πολυκατοικία μου τελείωσαν πριν 4 μέρες, φέρνουν οπτικές ίνες στο σπίτι σου και είναι όλα πληρωμένα από ΕΣΠΑ (εγκατάσταση, μεταφορά κλπ) και βγαίνει 32.5 ευρώ το μήνα. Αν και ακόμα δε μου έστειλαν το ρούτερ δε ξέρω τι ταχύτητα θα πιάνει.

Εγώ βασικά θέλω να βάλω VDSL γιατί αυτή την στιγμή πιάνω εξευτελιστικά μικρή ταχύτητα και μένω στην περιοχή γύρω από την ΣΣΑΣ δηλαδή αρκετά κεντρικά. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η μεγάλη ταχύτητα αλλά κατι αξιοπρεπές. (μιλάω για Attainable Rate (Up/Down)  616/3384 kbps μικρή, μην μιλήσω για actual) ΔΗΛΑΔΗ ΑΙΣΧΟΣ

Thanks anyway tho
Logged

Quote from: Caterpillar on October 14, 2021, 14:21:32 pm
Το μαθημα επιτελους εφυγε ο κλοουν και εγινε κανονικο.
pkarakal
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 85


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #5 on: January 30, 2020, 22:57:44 pm »

Πρόσφατα είχα μιλήσει με τα κεντρικά της Vodafone και τελικά το VDSL τους για 30 και 50 Mbps δεν έχει την ίδια υποδομή από ότι με είπαν. Το 30αρι συνεχίζει να είναι με χαλκό αλλά από 50αρι και πάνω πάμε σε optic fiber. Δες και παρόχους οπτικής ίνας (πχ inalan, hcn) αν σε καλύπτουν. Ίσως μπορέσεις να βρεις καλύτερο deal σε αυτές
sent from mTHMMY 
Logged
Frenzyx
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 241


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #6 on: January 30, 2020, 23:07:07 pm »

Quote from: pkarakal on January 30, 2020, 22:57:44 pm
Πρόσφατα είχα μιλήσει με τα κεντρικά της Vodafone και τελικά το VDSL τους για 30 και 50 Mbps δεν έχει την ίδια υποδομή από ότι με είπαν. Το 30αρι συνεχίζει να είναι με χαλκό αλλά από 50αρι και πάνω πάμε σε optic fiber. Δες και παρόχους οπτικής ίνας (πχ inalan, hcn) αν σε καλύπτουν. Ίσως μπορέσεις να βρεις καλύτερο deal σε αυτές
sent from mTHMMY 

+1 για HCN και Inalan, αν έχεις κάλυψη στην περιοχή σου οπωσδήποτε να πας σε αυτές. Εγώ με HCN δίνω 26,25 το μήνα για συμμετρικό 120/120, Inalan νομίζω είναι 28 για 100/100.
Απλά πάρε να ρωτήσεις πρώτα γιατί αν δεν έχει σε κάποια διπλανή πολυκατοικία υπάρχει περίπτωση να περιμένεις καιρό.
Logged
pkarakal
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 85


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #7 on: January 30, 2020, 23:15:34 pm »

Quote from: Frenzyx on January 30, 2020, 23:07:07 pm
+1 για HCN και Inalan, αν έχεις κάλυψη στην περιοχή σου οπωσδήποτε να πας σε αυτές. Εγώ με HCN δίνω 26,25 το μήνα για συμμετρικό 120/120, Inalan νομίζω είναι 28 για 100/100.
Απλά πάρε να ρωτήσεις πρώτα γιατί αν δεν έχει σε κάποια διπλανή πολυκατοικία υπάρχει περίπτωση να περιμένεις καιρό.

Μπορείς πάντα να κάνεις αίτηση και απλά να μη συνδεθείς εν τέλει. Να είναι έτοιμες οι υποδομές για όταν μπορέσεις όντως να πας. (Πχ αν έχεις συμβόλαιο και πρέπει να πληρώσεις ρήτρα για να το σπάσεις , οι εταιρείες έχουν διαφορετική ρήτρα ανάλογα με τον μήνα που θα το σπάσεις, και μπορεί να περιμένεις απλά να πέσει η ρήτρα.) Δεν είναι κακό. Επενδύουν οι εταιρείες στις υποδομές τους και αυξάνεται ο ανταγωνισμός κάτι καλό για μας τους καταναλωτές κυρίως.β
sent from mTHMMY 
Logged
Arcade
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1003



View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #8 on: January 30, 2020, 23:20:28 pm »

Quote from: GkBlue on January 30, 2020, 22:48:44 pm
Εγώ βασικά θέλω να βάλω VDSL γιατί αυτή την στιγμή πιάνω εξευτελιστικά μικρή ταχύτητα και μένω στην περιοχή γύρω από την ΣΣΑΣ δηλαδή αρκετά κεντρικά. Δεν με ενδιαφέρει τόσο η μεγάλη ταχύτητα αλλά κατι αξιοπρεπές. (μιλάω για Attainable Rate (Up/Down)  616/3384 kbps μικρή, μην μιλήσω για actual) ΔΗΛΑΔΗ ΑΙΣΧΟΣ

Thanks anyway tho

Βάζεις το 50άρι της κοσμοτέ και ταυτόχρονα κάνεις και αίτηση στην hcn. Μέχρι να πάρει άδειες να σκάψει και να σε συνδέσουν θα περάσει κανένας χρόνος, οπότε θα λήγει και το συμβόλαιό σου με κοσμοτέ. Problem solved.
Logged

“We rip out so much of ourselves to be cured of things faster than we should, that we go bankrupt by the age of thirty and have less to offer each time we start with someone new. But to make yourself feel nothing, so as not to feel anything - what a waste!”
― André Aciman
GkBlue
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 162


How do you do, fellow gamers?


View Profile
Re: 50mbps αλλα οχι 30;
« Reply #9 on: January 31, 2020, 01:30:32 am »

Μάλλον θα παιχτεί Cosmote φοιτητική 50ρα και αίτηση HCN με την ελπίδα ότι θα σκάψουν πριν τελειώσω με την σχολή (εδώ γελάμε).
Το γεγονός οτι και τα δυο ειναι στην ιδια τιμη /μήνα με διαφορα 70-80mbps....

Quote from: Just Me on January 30, 2020, 23:35:57 pm
Νομίζω η cosmote δίνει σχεδόν αποκλειστικά 24μηνα πακέτα, κάτι το οποίο είναι πρόβλημα γενικά.
Γενικώς τα καινούρια συμβόλαια στις κλασσικές γνωστές εταιρίες είναι 24μηνα.
Logged

Quote from: Caterpillar on October 14, 2021, 14:21:32 pm
Το μαθημα επιτελους εφυγε ο κλοουν και εγινε κανονικο.
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...