• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 06:11:00 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 06:11:00 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 21, 2026, 22:58:40 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by sofi
[June 21, 2026, 22:55:14 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by Nikos_313
[June 18, 2026, 14:01:54 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by Roidos
[June 10, 2026, 21:37:48 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Karaμazoβ
[June 10, 2026, 18:42:33 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Ανάλυση πα...
by Giannis Masterio
[June 09, 2026, 20:27:57 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431494
Total Topics: 32024
Online Today: 2235
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 7
Guests: 1187
Total: 1194
Giannis Masterio
skoloni
pipitsenko
msapou
Darth Anna
evangenk
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20  (Read 55931 times)
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #75 on: December 13, 2019, 19:01:45 pm »

Γενικα αν χανουμε τα ορια στο Αν και GB για 0.3 επειδη προσπαθουμε να φτιαξουμε το phase margin πειραζει πολυ;  Cheesy Cheesy
Εμενα παντως η θα χανω για λιγες μοιρες τη φαση η θα χανω για λιγο τα αλλα δυο. Και τα 3 ταυτοχρονα δεν.
Υπαρχει μηπως καποιο προλημα με το σχημα μου ή απλά πρέπει να συνεχίζω να αλλάζω W1,W2,W7 μέχρι να βρω κάτι πιο σωστό;; Ακομα το ψαχνω και δεν..
« Last Edit: December 13, 2019, 20:52:58 pm by panosnikos1998 » Logged
HarryDresden
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 161


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #76 on: December 13, 2019, 20:31:51 pm »

Καποια βοηθεια για ποιο λογο μου βγαιζει αυτο το διαγραμμα;;
Logged
mermaid
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 842



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #77 on: December 13, 2019, 20:58:56 pm »

Quote from: kotsolis on December 13, 2019, 20:31:51 pm
Καποια βοηθεια για ποιο λογο μου βγαιζει αυτο το διαγραμμα;;

Έχεις ανάποδα τα τρανζιστορ 1,3,5,7 κανε ενα mirror vertically. Επισης στην Vdd δεν εχεις γειωση

Quote from: panosnikos1998 on December 13, 2019, 19:01:45 pm
Γενικα αν χανουμε τα ορια στο Αν και GB για 0.3 επειδη προσπαθουμε να φτιαξουμε το phase margin πειραζει πολυ;  Cheesy Cheesy
Εμενα παντως η θα χανω για λιγες μοιρες τη φαση η θα χανω για λιγο τα αλλα δυο. Και τα 3 ταυτοχρονα δεν.
Υπαρχει μηπως καποιο προλημα με το σχημα μου ή απλά πρέπει να συνεχίζω να αλλάζω W1,W2,W7 μέχρι να βρω κάτι πιο σωστό;; Ακομα το ψαχνω και δεν..

γενικα τα W οταν ειναι <1 τα κανουμε 1 κατευθειαν (πχ το 5 και το 8) ισως βοηθησει αυτο
« Last Edit: December 13, 2019, 21:34:53 pm by mermaid » Logged
HarryDresden
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 161


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #78 on: December 13, 2019, 21:23:18 pm »

Quote from: mermaid on December 13, 2019, 20:58:56 pm
Έχεις ανάποδα τα τρανζιστορ 1,3,5,7 κανε ενα mirror vertically. Επισης στην Vdd δεν εχεις γειωση

Σε ευχαριστω παρα παρα παρα πολυ χρωσταω χαρη
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #79 on: December 14, 2019, 17:32:00 pm »

Quote from: mermaid on December 13, 2019, 20:58:56 pm
Έχεις ανάποδα τα τρανζιστορ 1,3,5,7 κανε ενα mirror vertically. Επισης στην Vdd δεν εχεις γειωση

γενικα τα W οταν ειναι <1 τα κανουμε 1 κατευθειαν (πχ το 5 και το 8) ισως βοηθησει αυτο

μπα δεν αλλαξε και τιποτα παλι δεν μπορω και τα 3 κατευθειαν
Γενικα ειδα οτι αν ειναι μικρη η αποκλιση και ειδικα για τη φαση δεν θα με κοψουν κι ολας(μαλλον) αλλα δεν ξερω μηπως εχω και κατι λαθος.. Νομιζω και με W <1 μπορουμε παντως δεν ειναι υποχρεωτικο.
« Last Edit: December 14, 2019, 18:56:59 pm by panosnikos1998 » Logged
Αλέκος από Κω
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1033



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #80 on: December 16, 2019, 12:38:14 pm »

Quote from: kessoman on December 13, 2019, 13:15:15 pm


Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να κάνω σε αυτό με τη πηγή widlar? Τι προσομοιωσεις κλπ.
anybody?
Logged

Κλεισμένοι στο σπίτι σαν τρελοκομείο ανθρώποι κοιτάνε την πάρτη τους
Και μεις στην απέξω ελπίζουμε ακόμα μην γίνουμε ένα με την φάση τους

Να μείνει μυαλό μα και σώμα ατόφιο όταν φύγει ο νέος ιός
Ποιος έδωσε ποιον; Ποιος κόλλησε ποιον; Και ποιος θα μας σώσει τώρα, ποιος;
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #81 on: December 16, 2019, 14:13:42 pm »

εχω την εντυπωση οτι αφου ολοκληρωσεις ολες τις μετρησεις και βρεις ποιο ρευμα σε βολευει κανεις μια πηγη widlar που βγαζει αυτο το ρευμα και τις επαναλαμβανεις.
ξερεις τιποτα γι αυτο που ρωτησα πανω αν δεν πιασουμε ακριβως τα ορια;
Logged
Αλέκος από Κω
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1033



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #82 on: December 16, 2019, 15:44:27 pm »

Quote from: panosnikos1998 on December 16, 2019, 14:13:42 pm
εχω την εντυπωση οτι αφου ολοκληρωσεις ολες τις μετρησεις και βρεις ποιο ρευμα σε βολευει κανεις μια πηγη widlar που βγαζει αυτο το ρευμα και τις επαναλαμβανεις.
ξερεις τιποτα γι αυτο που ρωτησα πανω αν δεν πιασουμε ακριβως τα ορια;
δηστυχώς δε γνωρ'ιζω κάτι να σου πώ με σιγουριά.

Ξέρεις/Ξέρει κανείς πως θα κάνω πηγή widlar που να μου βγάζει  το συγκεκριμένο ρεύμα που θέλω?
Logged

Κλεισμένοι στο σπίτι σαν τρελοκομείο ανθρώποι κοιτάνε την πάρτη τους
Και μεις στην απέξω ελπίζουμε ακόμα μην γίνουμε ένα με την φάση τους

Να μείνει μυαλό μα και σώμα ατόφιο όταν φύγει ο νέος ιός
Ποιος έδωσε ποιον; Ποιος κόλλησε ποιον; Και ποιος θα μας σώσει τώρα, ποιος;
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #83 on: December 16, 2019, 16:48:50 pm »

Στη σελιδα 5 του πρωτου pdf εχει πως την κανεις εχει και εναν τυπο για το ρευμα. Ισως βοηθαει δεν ξερω ακομα τωρα παω να το κανω κι εγω
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #84 on: December 16, 2019, 21:43:39 pm »

Leo_paranoid:
Πρεπει να ξανακανουμε ολες τις μετρησεις με το widlar ή απλα να το βαλουμε στο σχημα και να κανουμε tuning για να πιασουμε το ρευμα που θελουμε.
Επισης ποια αρχεια ανεβαζουμε. Βλεπω στα παλια topics διαφορα αλλα μπερδευομαι λιγο. Ειχες καπου πει οτι θελετε μονο το schematic και την αναφορα. Αυτο σημαινει οτι θα εχετε μονο ενα απο αυτα που φτιαξαμε και οχι τις 2 εκδοχες πριν τη widlar(μια με Vac και μια με Vpulse) και τις 2 μετα. Αυτο θελετε ή τις θελετε ολες; Επειδη φευγω Παρασκευη πρωι απ την πολη και θα ηθελα να στειλω την εργασια πριν φυγω θα παρακαλουσα για μια απαντηση μεχρι την Πεμπτη αν γινεται, ευχαριστω εκ των προτερων Smiley .
Logged
HarryDresden
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 161


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #85 on: December 16, 2019, 23:54:21 pm »

Καποια ιδέα για ποιο λογο το SR μου βγαίνει τόσο λίγο
Logged
panosnikos1998
Θαμώνας
****
Posts: 301


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #86 on: December 17, 2019, 00:25:56 am »

Quote from: kotsolis on December 16, 2019, 23:54:21 pm
Καποια ιδέα για ποιο λογο το SR μου βγαίνει τόσο λίγο
δοκιμασε να αλλαξεις στη vpulse το V1 σε 0 η -1. PW=20u και PER=40u. Μπορείς επίσης να βάλεις τιμές στο TR και TF. να είναι ίσα με 1μs πχ. Γενικά για το SR αλλάζεις ρεύμα και Cc αν δεν κάνω λάθος
Logged
Αλέκος από Κω
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1033



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #87 on: December 17, 2019, 00:34:16 am »

panosnikos1998 σου εστειλα pm τσεκαρε το σε παρακαλω
Logged

Κλεισμένοι στο σπίτι σαν τρελοκομείο ανθρώποι κοιτάνε την πάρτη τους
Και μεις στην απέξω ελπίζουμε ακόμα μην γίνουμε ένα με την φάση τους

Να μείνει μυαλό μα και σώμα ατόφιο όταν φύγει ο νέος ιός
Ποιος έδωσε ποιον; Ποιος κόλλησε ποιον; Και ποιος θα μας σώσει τώρα, ποιος;
Αλέκος από Κω
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1033



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #88 on: December 17, 2019, 13:36:51 pm »

Καλό θα ήταν πάντως αν κάποιος ξέρει οτιδήποτε σε σχέση με τη widlar και δεν είναι απο αυτούς που γράφουν στο τόπικ,να μας το πεί και να μη το κρατήσει για τον εαυτό του.
Logged

Κλεισμένοι στο σπίτι σαν τρελοκομείο ανθρώποι κοιτάνε την πάρτη τους
Και μεις στην απέξω ελπίζουμε ακόμα μην γίνουμε ένα με την φάση τους

Να μείνει μυαλό μα και σώμα ατόφιο όταν φύγει ο νέος ιός
Ποιος έδωσε ποιον; Ποιος κόλλησε ποιον; Και ποιος θα μας σώσει τώρα, ποιος;
Αλέκος από Κω
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1033



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Σχεδιαστική Εργασία ΤΕ 2019/20
« Reply #89 on: December 18, 2019, 01:32:05 am »

Με το σκριπτακι στο ματλαμπ είχα βγάλει 11μΑ

Αλλάζονταας τη IRef σε widlaar  όσο και να πειράξω τη rb δεν μπορώμε τίποτα να βγάλω  το ίδιο ρεύμα παντα είμαι κοντά στο 1.7μΑ
Ξέρει κανείς τι πάει λάθος?
Logged

Κλεισμένοι στο σπίτι σαν τρελοκομείο ανθρώποι κοιτάνε την πάρτη τους
Και μεις στην απέξω ελπίζουμε ακόμα μην γίνουμε ένα με την φάση τους

Να μείνει μυαλό μα και σώμα ατόφιο όταν φύγει ο νέος ιός
Ποιος έδωσε ποιον; Ποιος κόλλησε ποιον; Και ποιος θα μας σώσει τώρα, ποιος;
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 22 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...