• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:27:42 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 10:27:42 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 09:48:06]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431505
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 39
Guests: 841
Total: 880
kav-liaris
Kyrisan
vajulin
vpoug
azelfos
alex6kyr
dimopoul
samamidou
kostas.13v
gkirgkirs
giannhs
iximini
movstitch
apovl
dsaragiotis
mike1996
kakousios
stathis_zch
dimikotz
fischer03
georgeb
Anasalex
sinex
iliaskou
MrGreekArrow
PAPARI69
Thanasis_pap
Σοφιστικέ Κοτόπουλο
AlexKyr
akoryf
spaschal
smantzaa
kerfy
koystravasvasilis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική Ι (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis, RivenT, tony stank) > [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019  (Read 18892 times)
AnaxKGS
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 18


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #30 on: December 28, 2018, 14:04:06 pm »

Για αλλαγη μεταβλητής του χ αξονα στο παραθυρο του simulation κλικαρουμε στο "plot" και επιλεγουμε το "axis settings" απ το dropdown menu. Μας εμφανίζεται ενα νεο παράθυρο ρυθμίσεων οπου στο tab "x axis" διαλέγουμε το "axis variable..." και επιλεγουμε την μεταβλητή που θέλουμε να εχει ο χ αξονας.
Logged
Todo
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 90


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #31 on: December 28, 2018, 14:16:18 pm »

Το άλλαξα αλλα εξακολουθώ να βλέπω καμπύλες Cry
Logged
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #32 on: December 28, 2018, 14:35:25 pm »

Θεωρώ πως ψάχνετε να κάνετε αυτό που δείχνει το βίντεο.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=vaiRDVM9oy8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vaiRDVM9oy8</a>

Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #33 on: December 28, 2018, 14:44:49 pm »

http://prntscr.com/m0kg3l

1ον Οι κυματομορφή εξόδου γιατί μου βγαίνει τόσο ψηλά και όχι γύρω από τον άξονα σαν ημιτονοειδής;
2ον Έχει ως αποτέλεσμα να βγαίνει η ενίσχυση πολύ μεγάλη.

Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιο είναι το πρόβλημα;

edit: το λάθος ήταν ότι είχα επιλέξει λάθος τάση στην απεικόνιση.
« Last Edit: December 28, 2018, 14:46:51 pm by The Audacious AI » Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
Soulaki
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #34 on: December 28, 2018, 15:24:41 pm »

Την εργασία την ανεβάζουμε σε μορφή pdf με screenshot τα αποτελέσματα και σύντομη περιγραφή; Επίσης χρειάζεται να βάλουμε συγκεκριμένο όνομα αρχείου στο pdf;
sent from mTHMMY 
Logged
AnaxKGS
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 18


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #35 on: December 28, 2018, 15:26:40 pm »

Quote from: zanastat on December 28, 2018, 15:24:41 pm
Την εργασία την ανεβάζουμε σε μορφή pdf με screenshot τα αποτελέσματα και σύντομη περιγραφή; Επίσης χρειάζεται να βάλουμε συγκεκριμένο όνομα αρχείου στο pdf;
sent from mTHMMY 

Ναι. Το ονομα αρχείου ειναι ελεύθερο αλλα σχετικό με την εργασια. Δλδ spice_aem_name.pdf
Logged
xristosp59
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 142


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #36 on: December 30, 2018, 19:50:14 pm »

Στην 3 στο 19, που λέει σε ποιες συχνότητες παρουσιάζει μέγιστο κέρδος, βάζουμε το πλαίσιο στο οποίο απλά δεν πέφτει πολύ μακριά από το μαξ ή  βγαίνει από συγκεκριμένο τύπο;
Γιατί αν το βγάζουμε με το μάτι με το μαξ εγώ θα έβαζα 110Hz-5MHz...
Logged
Nick Mour
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 60


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #37 on: January 02, 2019, 18:38:06 pm »

Παιδιά στις ασκήσεις 2,3 που πρέπει να τοποθετήσουμε τα VCC και στο How_to_Spice λέει οτι το τοποθετούμε απο το place->Off Page Connector σας βγάζει το σύμβολο που πρέπει ?  Γτ σε εμένα βγάζει ενα σύμβολο << αντί για αυτό που έχει στο φυλλάδιο του εργαστηρίου. Πρέπει να βάλουμε μήπως κάτι άλλο ή είναι το ίδιο πράγμα ?
Logged
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #38 on: January 02, 2019, 18:58:37 pm »

Quote from: Nick Mour on January 02, 2019, 18:38:06 pm
Παιδιά στις ασκήσεις 2,3 που πρέπει να τοποθετήσουμε τα VCC και στο How_to_Spice λέει οτι το τοποθετούμε απο το place->Off Page Connector σας βγάζει το σύμβολο που πρέπει ?  Γτ σε εμένα βγάζει ενα σύμβολο << αντί για αυτό που έχει στο φυλλάδιο του εργαστηρίου. Πρέπει να βάλουμε μήπως κάτι άλλο ή είναι το ίδιο πράγμα ?

Δε χρειάζεται να μπεις σε τέτοιο μπελά. Μπορείς απλώς να τοποθετήσεις την πηγή κανονικά στο κύκλωμα και να κάνεις κανονικά τις μετρήσεις σου.
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
The Audacious AI
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 5252


21/3/2023


View Profile WWW
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #39 on: January 02, 2019, 19:33:53 pm »

Quote from: Nick Mour on January 02, 2019, 18:38:06 pm
Παιδιά στις ασκήσεις 2,3 που πρέπει να τοποθετήσουμε τα VCC

Προσωπικά χρησιμοποίηση alias. Με το alias ουσιαστικά δίνει ένα "ψευδώνυμο" σε έναν ακροδέκτη/καλώδιο πες το όπως θες και καθετί που έχει alias με ίδιο όνομα συνδέεται με αυτό. (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα). Και έτσι μοιάζει σχεδόν ίδιο το σχήμα μου με το ζητούμενο της άσκησης.

Quote from: cvkagias on January 02, 2019, 18:58:37 pm
Δε χρειάζεται να μπεις σε τέτοιο μπελά. Μπορείς απλώς να τοποθετήσεις την πηγή κανονικά στο κύκλωμα και να κάνεις κανονικά τις μετρήσεις σου.

Έτσι όμως "αλλάζεις" την εκφώνηση κατά κάποιο τρόπο. Αν δεν στείλεις όμως το σχήμα μου σου, ναι θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Logged

Το thmmy εάλω loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....                                loading....
Mandalorian
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1347



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #40 on: January 02, 2019, 19:45:13 pm »

Quote from: The Audacious AI on January 02, 2019, 19:33:53 pm
Έτσι όμως "αλλάζεις" την εκφώνηση κατά κάποιο τρόπο. Αν δεν στείλεις όμως το σχήμα μου σου, ναι θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Από όσο θυμάμαι δε ζητούσε σχήμα (εκτός και αν άλλαξε η εκφώνηση), αλλά αν ζητάει ναι πρέπει να το κανει με το off-page connector. Εγώ απλώς είπα αν θέλει να πάρει μόνο τη μέτρηση να μην μπλέξει με connectors
Logged

Software is like sex. It's better when it's free---Notepad++ update window
Nick Mour
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 60


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #41 on: January 02, 2019, 20:52:22 pm »

Quote from: cvkagias on January 02, 2019, 18:58:37 pm
Δε χρειάζεται να μπεις σε τέτοιο μπελά. Μπορείς απλώς να τοποθετήσεις την πηγή κανονικά στο κύκλωμα και να κάνεις κανονικά τις μετρήσεις σου.
Ναι δίκιο έχεις απλά επειδή βάζω τα κυκλώματα στην αναφορά ήθελα να το κάνω όπως ακριβώς δίνεται. Δεν είχα κάποιο πρόβλημα λειτούργησε και έτσι μια χαρα. Ήθελα να δω μήπως κάποιος άλλος το βρήκε να το κάνει σωστά ή αν ξέρω γω είπαν τον τρόπο στο εργαστήριο και αυτό που κάνω είναι λάθος.

Quote from: The Audacious AI on January 02, 2019, 19:33:53 pm
Προσωπικά χρησιμοποίηση alias. Με το alias ουσιαστικά δίνει ένα "ψευδώνυμο" σε έναν ακροδέκτη/καλώδιο πες το όπως θες και καθετί που έχει alias με ίδιο όνομα συνδέεται με αυτό. (τουλάχιστον έτσι κατάλαβα). Και έτσι μοιάζει σχεδόν ίδιο το σχήμα μου με το ζητούμενο της άσκησης.
Ναι το είδα και το net alias απλά επειδή πάλι δεν ήταν ακριβως ίδιο έβαλα το off page connector και άλλαξα απλά το όνομα σε VCC.
Logged
Soulaki
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #42 on: January 02, 2019, 23:03:04 pm »

Quote from: Nick Mour on January 02, 2019, 18:38:06 pm
Παιδιά στις ασκήσεις 2,3 που πρέπει να τοποθετήσουμε τα VCC και στο How_to_Spice λέει οτι το τοποθετούμε απο το place->Off Page Connector σας βγάζει το σύμβολο που πρέπει ?  Γτ σε εμένα βγάζει ενα σύμβολο << αντί για αυτό που έχει στο φυλλάδιο του εργαστηρίου. Πρέπει να βάλουμε μήπως κάτι άλλο ή είναι το ίδιο πράγμα ?

Μπορείς να το κάνεις και με τη βιβλιοθήκη capsym (αυτή που εχει τις γειωσεις) διαλέγοντας το Vcc. Είναι σαν το off page connector αλλα με σχήμα connector που μοιάζει περισσότερο με αυτο του ζητουμενου σχήματος.
Logged
Nick Mour
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 60


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #43 on: January 02, 2019, 23:18:53 pm »

Quote from: zanastat on January 02, 2019, 23:03:04 pm
Μπορείς να το κάνεις και με τη βιβλιοθήκη capsym (αυτή που εχει τις γειωσεις) διαλέγοντας το Vcc. Είναι σαν το off page connector αλλα με σχήμα connector που μοιάζει περισσότερο με αυτο του ζητουμενου σχήματος.
Ναι μπράβο αυτό ήθελα. Ευχαριστώ  Smiley
Logged
Ούγκι
Veteran
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
******
Gender: Male
Posts: 210



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική Ι] Απορίες στο SPICE 2018/2019
« Reply #44 on: January 04, 2019, 02:21:40 am »

Quote from: Ούγκι on December 24, 2018, 20:36:27 pm
http://alexander.ee.auth.gr:8083/eTHMMY/archive%5C83%5CcustomStore%5CErgastirio-2009-v5.pdf

Στην άσκηση 2 στο κομμάτι του spice στο ερώτημα 9 πως βρίσκω την κατάλληλη R1 θεωρητικά?

Λίγο αργά, αλλά για όσους έχουν την ίδια απορία, δείτε το παράδειγμα στο sedra Smith σελίδα 470
sent from mTHMMY 
Logged

Quote from: Μπιγκόνια
ώπα, στο πανεπιστήμιο λέμε κόπηκα όταν ζητάμε εμείς να πάρουμε κάτω από τη βάση. Είναι γνωστό πως είτε πέρασες εσύ με την αξία σου είτε σε έκοψε ο/η διδάσκων.
Pages: 1 2 [3] 4 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...