• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 22:32:40 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 03, 2025, 22:32:40 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by nmpampal
[Today at 21:29:36]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[Today at 13:56:19]

Ρύθμιση θερμικού για μοτέ...
by chatzikys
[August 02, 2025, 21:29:19 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 02, 2025, 19:59:00 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Ma8hths Indou
[August 02, 2025, 17:30:47 pm]

[Τηλεπικοινωνιακά Συστήμα...
by Thanasis_pap
[August 02, 2025, 17:06:37 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by The Web
[August 02, 2025, 13:25:49 pm]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by Nikos_313
[August 02, 2025, 09:51:26 am]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:30:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 01:04:15 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Διάλεξις
[August 02, 2025, 00:59:05 am]

Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέ...
by inverter
[August 01, 2025, 20:35:12 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 01, 2025, 15:13:09 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by PolarBear
[August 01, 2025, 15:03:05 pm]

Aναζωπύρωση των εχθροπραξ...
by Katarameno
[July 31, 2025, 21:15:48 pm]

Καμμένα...!!
by Godat
[July 31, 2025, 21:07:58 pm]

[ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ] Ανακοίνωση γι...
by Katarameno
[July 31, 2025, 20:31:30 pm]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[July 31, 2025, 15:33:28 pm]

ΤΗΜΜΥ-Σκάκι
by L
[July 31, 2025, 13:24:56 pm]

Τα παράσιτα ανάμεσά μας
by Katarameno
[July 30, 2025, 13:47:28 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9988
Latest: kyrlef
Stats
Total Posts: 1427652
Total Topics: 31739
Online Today: 129
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 104
Total: 118
chris123
filkilkis
abunchofcells
christina02
Elliot Alderson
iliaspapam
George_RT
RivenT
Giopan
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙΙ (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Go Down Print
Author Topic: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις  (Read 16230 times)
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #105 on: July 09, 2009, 22:51:55 pm »

ο τελευταίος βγάζει και ενα t παραπάνω
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #106 on: July 09, 2009, 22:53:10 pm »

Eπειδη ειναι διπλος πολος(s+2)2
Logged
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #107 on: July 09, 2009, 22:56:15 pm »

Quote from: sarovios on July 09, 2009, 22:49:08 pm
Οταν ενας βροχος απο πυκνωτες και τασεις εχει και αντιστασεις δεν ειναι εκφυλισμενο το κυκλωμα ετσι?
Οταν ομως ενα κομβος αποτελειται απο πηνια και πηγες ρευματος τοτε μας ενδιαφερει αν εχουμε αντιστασεις η οχι στον κομβο αυτο?
Noμιζω,χωρις να ειμαι βεβαιος,οτι αν εχεις αντιστασεις ας πουμε μαζι με πηνια η πηγες ρευματος που καταληγουν σε κομβο δεν μετραει.Ειχα δει ενα παραδειγμα που ενω ειχε και αντισταση σε κλαδο που κατεληγε σε κομβο που τον ονομαζε μετα εκφυλισμενο.Καλα για αντισταση μαζι με πηγη ρευματος που καταληγουν σε κομβο εννοειται οτι δεν μετραει,τωρα για πηνιο δεν ξερω,ας διαφωτισει κανας αλλος Tongue
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #108 on: July 09, 2009, 22:57:34 pm »

μα ο αντίστροφος laplace toy 1/(s+2)^2 einai te^2t

Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #109 on: July 09, 2009, 22:58:57 pm »

ε ναι...
Logged
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #110 on: July 09, 2009, 23:00:13 pm »

Βασικα te-2t
Logged
hatzf
Θαμώνας
****
Posts: 382

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #111 on: July 09, 2009, 23:01:20 pm »

Ρε παιδια με κανεναν απο τους 2 τροπους δε βγαινει ακριβως στον εναν εχει εναν 0 αναποδα ενο στον αλλον ειναι λαθος το κλασμα. Εσας σας βγαινει κανονικα?
Logged
hatzf
Θαμώνας
****
Posts: 382

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #112 on: July 09, 2009, 23:03:12 pm »

Quote from: Cthulu on July 09, 2009, 22:33:20 pm
Όχι, αυτό το βάζεις σε μιγαδικές ρίζες.
Εδώ θέλει α/(s+2) + β/(s+2)2

Ετσι μηδενιζεται το Α καθως βγαινει κ ενα Αs^2 το οποιο ειναι 0
Logged
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #113 on: July 09, 2009, 23:03:23 pm »

E μην παιδευεσαι,μαλλον αλλο ενα λαθος,δεν θα ειναι το πρωτο.Δες την σελιδα 227 του βιβλιου θεωριας,καταλαβε την και μαλλον εισαι οκ.
Logged
Merlin
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377


The Phantom Blot


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #114 on: July 09, 2009, 23:04:12 pm »

Quote from: hatzf on July 09, 2009, 23:03:12 pm
Quote from: Cthulu on July 09, 2009, 22:33:20 pm
Όχι, αυτό το βάζεις σε μιγαδικές ρίζες.
Εδώ θέλει α/(s+2) + β/(s+2)2

Ετσι μηδενιζεται το Α καθως βγαινει κ ενα Αs^2 το οποιο ειναι 0
Δεν τα βρισκεις ετσι τα υπολοιπα,κανεις μεθοδο του heaviside,δες θεωρια σελ 225
Logged
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #115 on: July 09, 2009, 23:04:49 pm »

Να σας πω απο κεφάλαιο 18-19 έχουμε καμια ελπίδα; Εκεί θα την φάμε.
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
hatzf
Θαμώνας
****
Posts: 382

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #116 on: July 09, 2009, 23:07:10 pm »

Quote from: Merlin on July 09, 2009, 22:50:26 pm
Νομιζω αναλυει σε απλα κλασματα a/s+1/2 + b/s+2 + c/(s+2)2 και μετα κανει heaviside για να υπολογισει τα υπολοιπα.Αν το φερει σε μορφη με απλα κλασματα μετα οι αντιστροφοι μετ/μοι προκυπτουν ολοι e-καθε_πολος *t

Μηπως ειναι α/(s+1/2) +b/(s+2) + (Cs +d)/(s+2)^2????

Eτσι βγαινει παρομοιο με αυτο που εχει
Logged
hatzf
Θαμώνας
****
Posts: 382

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #117 on: July 09, 2009, 23:09:41 pm »

Quote from: hatzf on July 09, 2009, 23:07:10 pm
Quote from: Merlin on July 09, 2009, 22:50:26 pm
Νομιζω αναλυει σε απλα κλασματα a/s+1/2 + b/s+2 + c/(s+2)2 και μετα κανει heaviside για να υπολογισει τα υπολοιπα.Αν το φερει σε μορφη με απλα κλασματα μετα οι αντιστροφοι μετ/μοι προκυπτουν ολοι e-καθε_πολος *t



Μηπως ειναι α/(s+1/2) +b/(s+2) + (Cs +d)/(s+2)^2????

Eτσι βγαινει παρομοιο με αυτο που εχει


ΛΑθος (στις πραξεις ακομα μια φορα) τελικα δικιο ειχες φιλε. Ευχαριτω
Logged
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #118 on: July 09, 2009, 23:10:11 pm »

ρε τι αγχωνεστε!!

να σας πω εγω τι θα πεσει , 4 θεματα απο το κεφαλαιο 24  Tongue
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
sarovios
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 800


kill the fly!!!


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙΙ] Απορίες σε Ασκήσεις
« Reply #119 on: July 09, 2009, 23:11:47 pm »

Quote from: Larry_Flynt on July 09, 2009, 23:04:49 pm
Να σας πω απο κεφάλαιο 18-19 έχουμε καμια ελπίδα; Εκεί θα την φάμε.

Βασικα μπορει να βαλει κατι απο αυτα?
Αφου στο τελος κανει τα ιδια απλα μεσο laplace.
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...