Δίδακτρα στο σχολείο

(1/1)

Αλντεμπαράν:
Μετά το περίφημο πλέον άρθρο του Τριανταφυλλίδη http://www.avgi.gr/article/6166852/apo-ti-theoria-stin-praxi
την σκυτάλη παίρνει ο γνωστός από το πρόσφατο παρελθόν Φορτσάκης http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=477250&catID=1 ο οποίος προφανώς και θεωρεί ότι αξίζει να συζητηθεί η πρόταση.

Αυτό που μου αρέσει σε αυτές τις προτάσεις είναι ότι αφού κάνεις την διαπίστωση οτι υπάρχει πρόβλημα σε κάποιον δημόσιο τομέα, χωρίς να λες ποιος και τι φταίει, προτείνεις μία βελτίωσή του η οποία με μαθηματική ακρίβεια μετακυλίει το κόστος και πάλι σε όσους τον χρησιμοποιούν και εξαρτώνται από αυτόν.
 
Πόση ξεφτίλα θα έπρεπε να νιώθουν οι Συριζαίοι που τους συγοντάρουν οι νεοδημοκράτες σε προτάσεις τους ;

pikachu93:
Η πρόταση είναι απαράδεκτη όχι μόνο για το προφανές, δηλαδή ότι επιβαρύνει οικονομικά τους πολίτες για την υποχρεωτική εκπαίδευση, αλλά και επειδή ο τρόπος με τον οποίον υπολογίζει τα 15000 ευρώ τον χρόνο είναι αστείος. Τι συμβαίνει αν και οι 25 φοιτητές είναι άποροι? Το ποιος είναι εύπορος και θα δίνει 1200 ευρώ τον χρόνο πως θα προκύπτει? Κατ' αναλογία με το πόσοι είναι άποροι στην ίδια τάξη προκειμένου να επιτευχθεί ο ποσοτικός στόχος των 15000 ευρώ?

Navigation

[0] Message Index