• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 21:58:08 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 21:58:08 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 15:02:45]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[Today at 14:04:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 28
Guests: 887
Total: 915
domb765
Psycher
vajim
Vgs
themis01
vasilis saitis
Fanisk
Nikossok118
femanak
Petross
Gone_Forever
mmikelo
mimaki
jim_sklab
secretcypriot
panagiotisv
papavlas
Dimos Bachlas
xristostsi03
asteristzv
ΡΙΤΟΣΧΑ
soa2002
micelethe
Sierra
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads
με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??  (Read 2822 times)
Cher
Guest
Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« on: January 14, 2016, 14:26:01 pm »

Εχω βαλει στο ματι το Dell venue 11.Ταμπλετ με Windows.Αλλα για τη σχολη θα μου χρησιμευσει για εργασιες?Θελω να περασω Autocad ,Compilers κλπ?Βασικα και να παιρνει θα ειναι ακριβως σαν ενα λαπτοπ?
Logged
Vlassis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2162


εφακ


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #1 on: January 14, 2016, 14:51:20 pm »

το συγκεκριμενο ταμπλετ που λες απ'οτι βλεπω βγαινει σε διαφορες εκδοσεις με διαφορές σε ram, ssd κλπ και με αναλογο κοστος.
Δεν εχω χρησιμοποιησει κατι τετοιο για να σου πω αν βοηθαει για τη σχολη νομιζω ομως πως με ενα λαπτοπ για το οποιο θα δωσεις τα ιδια λεφτα (για να παρεις και ενα παρομοιο ταμπλετ) θα εισαι πιο καλυμμενος/η και αν θες τοσο πολυ ενα ταμπλετ παιρνεις ενα απλο σχετικα, που μπορεις να το χρησιμοποιεις απλα για το διαβασμα σου και οχι για τις εργασιες.
επισης αλλο να κανεις εργασιες σε 10 ιντσες και αλλο σε 15,6 πχ  Cheesy
Logged

πρόπελ
Is any of it real? I mean, look at this. Look at it! A world built on fantasy! Synthetic emotions in the form of pills, psychological warfare in the form of advertising, mind-altering chemicals in the form of food, brainwashing seminars in the form of media, controlled isolated bubbles in the form of social networks. mr.robot s01e10
Argirios
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 11211



View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #2 on: January 14, 2016, 14:56:19 pm »

https://knowledge.autodesk.com/support/autocad/troubleshooting/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/System-requirements-for-AutoCAD-2016.html
Απ'ότι βλέπω στα ρεκουάιρμεντς θέλει αρκετή ram το autocad. Στα 32 bit 2gb και στα 64 bit 4gb, άμα πάρεις το 64bit autocad μπορεί να μη σου φτάνει η ram του dell. Όχι οτι δε θα μπορείς να βάλεις και το 32 αλλά νταξ.
« Last Edit: January 14, 2016, 15:08:00 pm by Argirios » Logged

Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #3 on: January 14, 2016, 15:35:28 pm »

Τα cad γενικά είναι περίεργη/απαιτητική κατηγορία προγραμμάτων αν και θα τα χρησιμοποιήσεις σχετικά λίγο στην σχολή. Γενικά όχι δεν θα μπορείς να τα χρησιμοποιείς σε tablet αλλά και σε 15άρι λάπτοπ θα ζορίζεσαι... βλέπε 22 οθόνη Tongue

Το tablet είναι χρηστικό κυρίως για διάβασμα όχι για προγράμματα.

Γενικά απ ότι έχω δει στην σχολή το λάπτοπ είναι μεγάλη βοήθεια  και εργαλείο για πολλά πράγματα, ομαδικές εργασίες, κοινά διαβάσματα, πειράματα εκτός σπιτιού κτλ.
Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
iason1907
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 827


vive le sport!


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #4 on: January 14, 2016, 15:37:30 pm »

πάρε ένα dell xps
Logged

Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #5 on: January 14, 2016, 15:38:11 pm »

Βασικά το ερώτημα είναι πόσα φράγκα θα δώσεις, γιατί να προτείνουμε laptop με 400 ευρώ δεν έχει νόημα.
Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
Cher
Guest
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #6 on: January 14, 2016, 15:59:30 pm »

Βασικα το λαπτοπ πως θα το κουβαλαω  πχ βιβλιοθηλη?Ειναι   βαρυ και φοβασαι και μη στο κλεψουν.Αλλα. ενα απο τα δυο εχω σκοπο να παρω.
Logged
rspappas
WebSlave
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
***
Posts: 2715



View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #7 on: January 14, 2016, 16:11:35 pm »

τα λαπτοπ δεν ειναι τοσο δυσχρηστα οσο νομιζεις. Εγω το εχω μονιμα μεσα στην τσαντα μου και δεν με νοιαζει. Ουτε βαρυ ειναι (2κ) ουτε τιποτα. Και για κλοπες, αν το εχεις κοντα σου, δεν θα στο κλεψει κανεις.

Το ταμπλετ δεν θα σε βοηθησει καθολου για εργασιες. Ισως να διευκολυνει λιγο στο διαβασμα σημειωσεων (και τημμυ), αλλα μεχρι εκει. Ασε που εισαι δεσμιος του ταμπλετ και του λειτουργικου του, δεν θα μπορεις να το πειραξεις (πχ να βαλεις λινουξ αν και οταν σου χρειαστουν, να εγκαταστησεις σπασμενα πραγματα ευκολα, κλπ)

οποτε, σε καθε περιπτωση, προτεινω λαπτοπ. και αν σε νοιαζει ο ογκος και το βαρος, δες τα 13 ιντσων.
Logged


http://en.wikipedia.org/wiki/Lopadotemachoselachogaleokranioleipsanodrimhypotrimmatosilphioparaomelitokatakechymenokichlepikossyphophattoperisteralektryonoptekephalliokigklopeleiolagoiosiraiobaphetraganopterygon

megali mpougatsa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377



View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #8 on: January 14, 2016, 16:22:28 pm »

Κι εγώ λέω laptop με χίλια... Μόνο στο κρεβάτι δεν βολεύει τόσο (αν και... με λίγη θέληση γίνεται), αλλά για εργασίες είναι απαραίτητο. Κι εγώ το έχω πάντα στην τσάντα πλάτης και δε το νιώθω σαν μεγάλο βάρος. Άμα έχει κι έναν δυνατό επεξεργαστή και κανέναν SSD, μπορείς να κάνεις και βαριές δουλειές... Cool
« Last Edit: January 14, 2016, 16:36:24 pm by megali mpougatsa » Logged
HAL 9000
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 109



View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #9 on: January 14, 2016, 18:38:37 pm »

Εγώ πήρα πριν μερικούς μήνες ένα laptop Dell 14ρων ιντσων και την κάνει τέλεια τη δουλειά του. Ούτε πολύ βαρυ είναι να μην κουβαλιέται ούτε πολυ μικρή οθόνη να μη βλέπεις τίποτα.
Logged

Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room!
Cher
Guest
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #10 on: January 15, 2016, 16:04:39 pm »

Σας ευχαριστω!!!!!Λαπτοπ θα παρω.Εχετε δικιο.Πηγα στο πλαισιο και με ζαλισανε να παρω κατι ταμπλετ turbo x.Για λαπτοπ τη συγκεριμενη μαρκα να την προτιμησω?
Logged
Obarack Sand
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 503


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #11 on: January 15, 2016, 16:22:21 pm »

Όπως είπε και ο Αλντεμπαράν νωρίτερα, θα βοηθούσε πολύ να δώσεις το budget σου.
Logged

https://gifs.com/gif/yx1MpB
Dealan
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1404


python was a mistake


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #12 on: January 15, 2016, 16:31:02 pm »

Μακριά από turbo-x, αν το θέλεις long-term.
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #13 on: January 15, 2016, 16:36:22 pm »

Όντως, όπως είπαν και τα παιδιά από πάνω, δώσε πόσα λεφτά είσαι διατεθειμένος να δώσεις για να πάρεις προτάσεις για laptop.
Logged

Cern O' Bill
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 362



View Profile
Re: Ταμπλετ με Windows η λάπτοπ για τη σχολη??
« Reply #14 on: January 15, 2016, 17:01:55 pm »

Quote from: Dealan on January 15, 2016, 16:31:02 pm
Μακριά από turbo-x, αν το θέλεις long-term.
++
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...