• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
August 12, 2025, 12:02:15 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
August 12, 2025, 12:02:15 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Μου ήρθε το χαρτί!
by Rick Deckard
[Today at 11:42:45]

Χαρακτηριστικά Laptop
by kyrlef
[August 11, 2025, 23:24:49 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[August 11, 2025, 23:09:46 pm]

Καλοκαιρινή προετοιμασία ...
by ChrisKaloy-Kakou
[August 11, 2025, 21:51:53 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[August 11, 2025, 20:59:23 pm]

Πρόγραμμα Σπουδών Ακαδημα...
by Nikos_313
[August 10, 2025, 19:05:04 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[August 10, 2025, 00:10:10 am]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[August 09, 2025, 19:46:52 pm]

Έτοιμο το starter pack μο...
by Katarameno
[August 09, 2025, 19:28:08 pm]

Αστεία Βίντεο
by Katarameno
[August 09, 2025, 17:50:41 pm]

Ιντερνετ (Inalan ή HCN)
by chatzikys
[August 08, 2025, 20:16:40 pm]

Τεχνητή Νοημοσύνη
by Katarameno
[August 08, 2025, 00:47:02 am]

[Τομέας Ηλεκτρονικής] Μαθ...
by LowGround
[August 07, 2025, 18:08:42 pm]

ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΑΕ
by Katarameno
[August 07, 2025, 17:41:28 pm]

Οι μπράβοι του πρύτανη
by Katarameno
[August 07, 2025, 12:22:12 pm]

[Τομέας Ενέργειας] Μαθήμα...
by chatzikys
[August 07, 2025, 11:58:36 am]

[Σχεδίαση Συστημάτων VLSI...
by Mr Watson
[August 07, 2025, 11:04:05 am]

[ΨΕΣ] Να επιλέξω το μάθημ...
by cealexop
[August 06, 2025, 23:00:34 pm]

Άδεια ασκήσεως επαγγέλματ...
by Katarameno
[August 06, 2025, 14:06:14 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by MajorTom
[August 04, 2025, 21:18:05 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9992
Latest: Stylianos Kementzetzidis
Stats
Total Posts: 1427717
Total Topics: 31743
Online Today: 111
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 15
Guests: 70
Total: 85
mhtsakos02
George_RT
Tasos Bot
kst
apostchris
kmarkad
bit11
sassi
freakyy
thomasdt
trelogauros7
superkolios
antonis_giad
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Παρα-φόρουμ > Σχετικά με το THMMY.gr (Moderator: PolarBear) > Avatars post
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 59 Go Down Print
Author Topic: Avatars post  (Read 145763 times)
poly1
Guest
Απ: Avatars post
« Reply #300 on: August 01, 2006, 20:29:08 pm »

ΧΑ! γεια σου ρε δημητριαδη Wink
Logged
Ολύμπιος
Ανιάτων
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 458


Μη μου αντιμιλάς


View Profile
Απ: Avatars post
« Reply #301 on: August 01, 2006, 20:34:23 pm »

Γεια σου ρε χελωνονιντζάκι!  Cheesy
Logged

Αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται τις επιλογές του, είναι κυρίως δικό του πρόβλημα ...δεν είναι δικό μου
Τόξιν τζένεραλ σπείκινγκ
poly1
Guest
Απ: Avatars post
« Reply #302 on: August 01, 2006, 20:38:25 pm »

Wink
Logged
shiver
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 131


There are certain feelings we must not voice...


View Profile
Απ: Avatars post
« Reply #303 on: August 04, 2006, 10:01:13 am »

 Smiley
Logged

My body, My hand   
My heaven, My land
My guardian angel is mine

My Skin, My blood
My devil, My God
My freedom is what you see
aliakmwn
Guest
Απ: Avatars post
« Reply #304 on: August 05, 2006, 12:05:57 pm »

sdf
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: Avatars post
« Reply #305 on: August 08, 2006, 15:44:06 pm »

asd
Logged
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #306 on: August 09, 2006, 15:29:33 pm »

μπιπ
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
poly1
Guest
Απ: Avatars post
« Reply #307 on: August 09, 2006, 15:31:25 pm »

τι καλο Smiley

μπιππππ

χακ χακ Cheesy
Logged
meltemi
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2491



View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #308 on: August 09, 2006, 15:50:35 pm »

Τέλειο!!!!

It is a part of my perfect suicide plan  shifty
Logged
fugiFOX
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8962


Fugi+Fox μια νέα μορφή ζωής...


View Profile
Απ: Avatars post
« Reply #309 on: August 17, 2006, 18:22:17 pm »

t
Logged

http://www.mozilla.org/en-US/firefox/new/
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #310 on: August 18, 2006, 06:03:49 am »

jj
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Verminoz
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 8236


I smoke my friends down to the filter


View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #311 on: August 18, 2006, 14:44:01 pm »

kill karl
Logged



Englab - Open source scientific/engineering platform
Rebetologion - Contemporary/Experimental


Κακούργα ύπαρξις!
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #312 on: August 21, 2006, 16:37:55 pm »

porsik;o
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
Larry_Flynt
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5403



View Profile WWW
Απ: Avatars post
« Reply #313 on: August 25, 2006, 00:27:30 am »

night hawk
Logged

void DrawShadow()
        {
            shadow = Matrix.CreateShadow(-directionalLight0Direction, game.functions.GetPlane(ref game.player.position, 5));
            Matrix[] bones = game.heroPlayer.GetSkinTransforms();
            Matrix[] shadowBones = new Matrix[bones.Length];

            for (int i = 0; i < shadowBones.Length; i++)
            {
                shadowBones = bones * shadow;
            }

            foreach (ModelMesh mesh in game.heroModel.Meshes)
            {
                foreach (Effect effect in mesh.Effects)
                {
                    effect.CurrentTechnique = effect.Techniques["Shadow"];
effect.Parameters["Bones"].SetValue(shadowBones);  effect.Parameters["View"].SetValue(game.viewMatrix);
effect.Parameters["Projection"].SetValue(game.projectionMatrix);
                }
                mesh.Draw();
            }
           
        }
paris
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 149



View Profile
Απ: Avatars post
« Reply #314 on: August 27, 2006, 23:56:25 pm »

 Wink
Logged


http://www.pefkoshouses.gr/
Pages: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 59 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...