• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:10:27 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 00:10:27 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1075
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 45
Guests: 1043
Total: 1088
PrincessConsuela
vasilis saitis
ttsengel
Anastasiam
Akis Papanikolaou
ThanosKoutsoump
ioannisdamantis
anouba
user03
alekos87
Mavromati
Northern Eagle
kakousios
vmanousi
witchingHour
femanak
Anasta
Giannis Masterio
stathis_zch
georkala
EiriniGeo
kchristoua
Athinaaz
Anita
socrates
bennett
giannisdomu
larryen
themis01
menelaras
CodeBro
Cloud Strife
Papalamprous humor
iliaskou
nikol michalou
Mr Watson
UrbanCat
GK
RivenT
Getpwned
zaroumaria
Dimos Bachlas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Συντονισμός Μονώσεων-Προστασία έναντι Υπερτάσεων (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Down Print
Author Topic: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014  (Read 20994 times)
gioti488
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 155


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #15 on: December 09, 2014, 16:28:15 pm »

Γνωρίζει κανείς ποια είναι η ύλη από το βιβλίο του Στασινόπουλου για την 1η πρόοδο;
Logged
johnnykost
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 282


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #16 on: December 09, 2014, 17:55:52 pm »

Quote from: gioti488 on December 09, 2014, 16:28:15 pm
Γνωρίζει κανείς ποια είναι η ύλη από το βιβλίο του Στασινόπουλου για την 1η πρόοδο;
Μέχρι το φαινόμενο Penning
Logged
billbarrett
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 493


labor omnia vincit improbus


View Profile WWW
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #17 on: December 09, 2014, 18:07:13 pm »

Μπορει να πει καποιος τι ισχυει για τις προοδους ?

Logged

I am so happy that I am alive, in one piece and short. I\\\'m in a world of shit... yes. But I am alive. And I am not afraid.
gioti488
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 155


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #18 on: December 09, 2014, 19:11:24 pm »

Quote from: johnnykost on December 09, 2014, 17:55:52 pm
Quote from: gioti488 on December 09, 2014, 16:28:15 pm
Γνωρίζει κανείς ποια είναι η ύλη από το βιβλίο του Στασινόπουλου για την 1η πρόοδο;
Μέχρι το φαινόμενο Penning
Ευχαριστώ  Smiley
Logged
ANDREAMK
Guest
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #19 on: December 10, 2014, 12:26:48 pm »

παιδιά ας πεί κάποιος τι παίζει με τις προόδους με βαθμολογίες κτλ. Αν δώσουμε πρόοδο και κοπούμε μπορούμε μετά να δώσουμε και στην εξεταστική?
Logged
riko5
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 255



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #20 on: December 10, 2014, 12:32:19 pm »

Quote from: ANDREAMK on December 10, 2014, 12:26:48 pm
παιδιά ας πεί κάποιος τι παίζει με τις προόδους με βαθμολογίες κτλ. Αν δώσουμε πρόοδο και κοπούμε μπορούμε μετά να δώσουμε και στην εξεταστική?
+1
Logged
kp_13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 238



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #21 on: December 10, 2014, 16:47:54 pm »

Όποιος δώσει την πρόοδο δίνει υποχρεωτικά στην εξεταστική μόνο την υπόλοιπη ύλη. Το ίδιο ισχύει και το Σεπτέμβρη.

Όποιος δεν δώσει την πρόοδο δίνει όλη την ύλη στην εξεταστική.

Εσωτερική βάση δεν υπάρχει στην πρόοδο. Αρκεί ο συνολικός τελικός βαθμός να είναι πάνω από 5.
Logged
billbarrett
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 493


labor omnia vincit improbus


View Profile WWW
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #22 on: December 10, 2014, 17:28:20 pm »

Quote from: kp_13 on December 10, 2014, 16:47:54 pm
Όποιος δώσει την πρόοδο δίνει υποχρεωτικά στην εξεταστική μόνο την υπόλοιπη ύλη. Το ίδιο ισχύει και το Σεπτέμβρη.

Όποιος δεν δώσει την πρόοδο δίνει όλη την ύλη στην εξεταστική.

Εσωτερική βάση δεν υπάρχει στην πρόοδο. Αρκεί ο συνολικός τελικός βαθμός να είναι πάνω από 5.

thanks

O τελικος βαθμος ειναι ο μεσος ορος της προοδου και της τελικης εξετασης ?
Logged

I am so happy that I am alive, in one piece and short. I\\\'m in a world of shit... yes. But I am alive. And I am not afraid.
kp_13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 238



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #23 on: December 10, 2014, 18:00:21 pm »

Quote from: billbarrett on December 10, 2014, 17:28:20 pm
O τελικος βαθμος ειναι ο μεσος ορος της προοδου και της τελικης εξετασης ?

Ναι
Logged
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #24 on: December 10, 2014, 18:36:00 pm »

ισχύει ακόμα το όλο "απαλλακτική εργασία" ε?
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
kp_13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 238



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #25 on: December 10, 2014, 19:20:45 pm »

Quote from: τσαι-borg on December 10, 2014, 18:36:00 pm
ισχύει ακόμα το όλο "απαλλακτική εργασία" ε?

Θα πρέπει να ρωτήσετε τον κ. Μικρόπουλο σχετικά με τις εργασίες.
Logged
JakeLaMotta
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1341



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #26 on: December 11, 2014, 15:16:34 pm »

Η πρόοδος είναι στις 9 το πρωί??Δεν έχει μαθήματα στις αίθουσες 1 και 3 εκείνη την ώρα??
Logged
τσαι-borg
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1703


Central to nowhere.


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #27 on: December 11, 2014, 15:42:53 pm »

τη δευτέρα πάντως η 3 ήταν άδεια.
Logged

Θα ήθελα να υπενθυμίσω στη Διεύθυνση ότι τα ποτά είναι μπόμπες,ότι η γκαρσόνα με το καπέλο έχει σύφιλη κι ότι η ορχήστρα αποτελείται από πρώην SS τέρατα.
Ωστόσο,επειδή είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς κι έχω καρκίνο στο χείλος θα βάλω το χάρτινο καπέλο μου πάνω στη διάσεισή μου και θα χορέψω.
Save Earth
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #28 on: December 11, 2014, 20:10:55 pm »

Ρε παιδιά, εμείς που χουμε τα ΥΜΕΣ λόγω παραδοτέου εργασίας που χουμε μέχρι αύριο δυσκολευόμαστε στο διάβασμα της προόδου. Φαντάζομαι ότι υπάρχουν και άλλοι που βρίσκονται στην ίδια φάση. Θέλετε να μαζευτούμε και να μιλήσουμε στον κ. Μικρόπουλο για να μετακινηθεί η πρόοδος Τετάρτη ή Πέμπτη; Νομίζω δεν θα έβλαπτε κανέναν και θα βοηθούσε αρκετούς.
« Last Edit: December 12, 2014, 01:19:59 am by Save Earth » Logged

Αλήθεια οι ΠΟΛΥΘΡΟΝΕΣ γιατί λέγονται έτσι;;; Αφού μόνο ΕΝΑΣ κάθεται σ' αυτές!!!....
virts11
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 216


Jazz it up man!


View Profile
Re: [Υψηλές Τάσεις ΙV] Γενικες αποριες και ανακοινωσεις/επικαιροτητα 2014
« Reply #29 on: December 11, 2014, 21:26:26 pm »

Quote from: Save Earth on December 11, 2014, 20:10:55 pm
Ρε παιδιά, εμείς που χουμε τα ΥΜΕΣ λόγω παραδοτέου εργασίας που χουμε μέχρι αύριο δυσκολευόμαστε στο διάβασμα της 1ης προόδου. Φαντάζομαι ότι υπάρχουν και άλλοι που βρίσκονται στην ίδια φάση. Θέλετε να μαζευτούμε και να μιλήσουμε στον κ. Μικρόπουλο για να μετακινηθεί η πρόοδος Τετάρτη ή Πέμπτη; Νομίζω δεν θα έβλαπτε κανέναν και θα βοηθούσε αρκετούς.
Ισχύει φίλε ! ξέρω και γώ καποια ατομα που έχουμε θέμα.. πως θα μαζευτουμε?
Logged

https://soundcloud.com/allonetrio/albums
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...