• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 17:30:52 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 17:30:52 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by PolarBear
[Today at 14:04:43]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431521
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 44
Guests: 1289
Total: 1333
varvoutis
dsaragiotis
eplysia
giorgosss03
genethalsss74
mariachatz
PolarBear
ThanosKoutsoump
jimalexoud
Vgs
filkilkis
Giannis Masterio
charisvt
nikol michalou
Elbowshot
nikd
ALeXLe
Hliaspapak
Limpolits
meletis
andreassifo
christina02
faalexandr
kakousios
babistso
chryssana
Nekt
xristostsi03
mike1996
rafa98p
chris123
Foteini_K
Anasalex
unreasonable
litsolou
amoinick
kostisgialamas
koystravasvasilis
Juror8
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για ανανέωση (ή προσθήκη νέου) avatar, πρέπει η μεγαλύτερη διάσταση της εικόνας να είναι 110 pixels.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 51 Go Down Print
Author Topic: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014  (Read 137066 times)
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #330 on: September 27, 2014, 11:53:42 am »

Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 11:49:45 am
Quote from: ~Irida~ on September 25, 2014, 01:41:14 am
φυσικήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
 

καλά θα φέρω και κανένα ξύδι μαζί να στανιάρουμε  Cheesy Grin
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

heavy melon
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1386


making things complex


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #331 on: September 27, 2014, 12:42:37 pm »

Quote from: pentium4 on September 27, 2014, 11:53:42 am
Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 11:49:45 am
Quote from: ~Irida~ on September 25, 2014, 01:41:14 am
φυσικήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
 

καλά θα φέρω και κανένα ξύδι μαζί να στανιάρουμε  Cheesy Grin

ένα τζιν με τόνικ κ στυμμένο στο πίσω τραπέζι, παρακαλωωωωωωωωωώ
Logged

Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά
τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα
pentium4
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 7940


εφακ


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #332 on: September 27, 2014, 13:27:00 pm »

Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 12:42:37 pm
Quote from: pentium4 on September 27, 2014, 11:53:42 am
Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 11:49:45 am
Quote from: ~Irida~ on September 25, 2014, 01:41:14 am
φυσικήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
 

καλά θα φέρω και κανένα ξύδι μαζί να στανιάρουμε  Cheesy Grin

ένα τζιν με τόνικ κ στυμμένο στο πίσω τραπέζι, παρακαλωωωωωωωωωώ

ξεκινάει να έρθει  Grin
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=doMu-YNc4wM&feature=emb_title

heavy melon
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1386


making things complex


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #333 on: September 28, 2014, 11:39:03 am »

Quote from: pentium4 on September 27, 2014, 13:27:00 pm
Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 12:42:37 pm
Quote from: pentium4 on September 27, 2014, 11:53:42 am
Quote from: ~Irida~ on September 27, 2014, 11:49:45 am
Quote from: ~Irida~ on September 25, 2014, 01:41:14 am
φυσικήηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη
 

καλά θα φέρω και κανένα ξύδι μαζί να στανιάρουμε  Cheesy Grin

ένα τζιν με τόνικ κ στυμμένο στο πίσω τραπέζι, παρακαλωωωωωωωωωώ

ξεκινάει να έρθει  Grin

you big lier.
 NoNo
Logged

Μη γκρινιάζεις που δε σου 'ρθε η ζαριά
τζογάρισες στο όνειρο κι είσαι έτοιμος για όλα
riko5
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 255



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #334 on: September 28, 2014, 11:49:54 am »

Quote from: Μουργόλυκος on September 25, 2014, 14:59:46 pm
Quote from: riko5 on September 25, 2014, 14:43:59 pm
Μπορω να δω το γραπτο μου αλλη μερα στον λογισμο 2 γιατι Δευτερα θα δινω μαθημα την εκεινη την ωρα?... 
Στειλε μειλ στον ατρεα και πες του το. Λογικα θα σου πει να πας αλλη μερα
Εδινα ομως με Ξενο που δεν νμζ να βλεπει τα μαιλ του δεν ξερω αν εχει κιολας...  Huh
Logged
Eragon
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 672



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #335 on: September 28, 2014, 16:19:39 pm »

Quote from: riko5 on September 28, 2014, 11:49:54 am
Quote from: Μουργόλυκος on September 25, 2014, 14:59:46 pm
Quote from: riko5 on September 25, 2014, 14:43:59 pm
Μπορω να δω το γραπτο μου αλλη μερα στον λογισμο 2 γιατι Δευτερα θα δινω μαθημα την εκεινη την ωρα?... 
Στειλε μειλ στον ατρεα και πες του το. Λογικα θα σου πει να πας αλλη μερα
Εδινα ομως με Ξενο που δεν νμζ να βλεπει τα μαιλ του δεν ξερω αν εχει κιολας...  Huh
Και έχει και τα βλέπει και αρκετά σύντομα (τουλάχιστον τα έβλεπε πριν 3 χρόνια που είχα επικοινωνήσει μαζί του τελευταία φορά  Huh )
Logged

Change happens by listening and then starting a dialogue with the people who are doing something you don't believe is right.

Jane Goodall
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #336 on: September 28, 2014, 21:25:59 pm »

μετρησεις 1 ξερει κανεις ποσο αργουν συνηθως;
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
saddodancererer
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1367


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #337 on: September 28, 2014, 21:41:30 pm »

ηλεκτρονικη 3  Angry
Logged
AckermanMik
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1627

Όμορφη μικρή κουκλίτσα


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #338 on: September 28, 2014, 22:05:43 pm »

O λαός απαιτεί ΚΙΙΙ και Χασαπακλα τώρααα
Logged

Quote from: opcode on September 26, 2015, 16:01:50 pm
Μια χαρά βγαίνουν όλα ... αν έχεις όρεξη για διάβασμα φυσικά. Ααα και Ευφυή Συστήματα Ρομπότ μην ξεχάσεις. Σπανίως βλέπεις τα δύο σμαράγδια της σχολής να διδάσκουν μαζί ένα μάθημα αυτομάτου ελέγχου. Είναι σαν να σου διδάσκει αρχιτεκτονική υπολογιστών ο Turing με τον Von Neumann.  Cheesy
Αλντεμπαράν
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 2963


גם זה יעבור


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #339 on: September 28, 2014, 22:43:58 pm »

Μετρήσεις Ι να πάρουμε λίγο κουράγιο  Cheesy
Logged

http://de.academic.ru/pictures/dewiki/75/Kemenche-Salut_de_trebizonde-Danse_aux_sabres.jpg
vasilis94
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1511



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #340 on: September 29, 2014, 11:35:04 am »

Άντε και κανά αναλογικό σιγά σιγά  Cool
Logged
mostel
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 436


Think well, sleep well, love well


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #341 on: September 29, 2014, 12:47:30 pm »

Φυσική τι φάση;
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=qQL0RAkDOSk
...

"Σκίζω τον τοίχο, βρίσκομαι στους δρόμους, χρωματισμένους εφιαλτικά κι οι μπάντες να χτυπάνε στους ρυθμούς ξέφρενα, ενώ εγώ χάνομαι μέσα στον χρόνο, μόνος, έρημος, μέσα από εκεί που ήρθα, αφήνοντας πίσω μου ένα χαμόγελο παντοτινό στη μνήμη των ανθρώπων. Γιατί ποτέ κανείς δεν θα γνωρίσει αν ήρθα, αν έφυγα κι αν πράγματι υπήρξα κάποτε τυχαία ανάμεσά τους."

Μάνος Χατζιδάκις
Rising Force
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Female
Posts: 113



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #342 on: September 29, 2014, 13:10:57 pm »

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ 3 ΑΝΤΕ
Logged

we took the wrong step years ago
virts11
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 216


Jazz it up man!


View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #343 on: September 29, 2014, 13:12:03 pm »

Quote from: mostel on September 29, 2014, 12:47:30 pm
Φυσική τι φάση;
+1

Μηχανές Α ... βαρεσαμε διάλυση ε?? ή σπασιμο νεύρων ?? ή και τα δύο?? εεεε? Angry
Logged

https://soundcloud.com/allonetrio/albums
megali mpougatsa
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1377



View Profile
Re: Πότε θα βγει το μάθημα? - Σεπτέμβριος 2014
« Reply #344 on: September 29, 2014, 13:33:23 pm »

Quote from: mostel on September 29, 2014, 12:47:30 pm
Φυσική τι φάση;
-π/6.........

Αντε ρε βγαλτε φυσικη......
« Last Edit: September 29, 2014, 13:35:26 pm by somerain » Logged
Pages: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 51 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...