• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 19:59:47 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 25, 2026, 19:59:47 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by Anstasia
[Today at 17:49:43]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Μπιγκόνια
[Today at 15:53:57]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by LelisNiko
[Today at 15:20:50]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[Today at 11:20:27]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431522
Total Topics: 32025
Online Today: 2314
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 43
Guests: 1003
Total: 1046
Dimos Bachlas
vaggelis.ntokas
Christofanis
kskou
femanak
Stauros
klaintit
stavros0201
apob
Stathis Ioannidis
kakousios
VagsS
jason6157
Stavkan
vpoug
Ulmo
Haralampos
ThanosKoutsoump
sinakos
Jim4
vasilikitsatsi
panagiotisv
vasilis saitis
acolak
Papakas
Alex Kosmas
eliannaantonarou
diesel
PAPARI69
birimfoukios
johnnypap
EvanTsir
dsaragiotis
George_RT
mdimitrig
basbas
Hyperlaz02
babistso
georgino
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πληροφορίες Καθηγητών
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙ (Moderators: RivenT, tony stank) > [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14  (Read 11881 times)
saddodancererer
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1367


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #15 on: January 18, 2014, 20:00:32 pm »

συγνωμη εχω μια απορια.. Οι ασκησεις ειναι απο το βιβλιο του sendra smith? Γιατι δεν ταιριαζουν νουμερα και σχηματα.. Αν οχι, απο πιο βιβλιο ειναι?
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #16 on: January 18, 2014, 20:11:12 pm »

Quote from: saddodancererer on January 18, 2014, 20:00:32 pm
συγνωμη εχω μια απορια.. Οι ασκησεις ειναι απο το βιβλιο του sendra smith? Γιατι δεν ταιριαζουν νουμερα και σχηματα.. Αν οχι, απο πιο βιβλιο ειναι?

Οι περισσότερες είναι παλιά θέματα, νομίζω. Πολλές μπορεί να μοιάζουν, σε κάποιο βαθμό, και με ασκήσεις από Sendra-Smith.
Logged

saddodancererer
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1367


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #17 on: January 18, 2014, 20:22:57 pm »

εε ειπα κ εγω..!!  Cheesy ευχαριστω μαν!  Smiley
Logged
New_Entry
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 369



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #18 on: January 22, 2014, 14:03:57 pm »

στις πρώτες ασκήσεις, στους τύπους για τα κέρδη, αντί για Ad γράφεις Vout.... μάλλον λάθος αντιγραφής, απλά το επισημαίνω σε περίπτωση που αναρωτιούνται κ άλλοι...
Logged

And thus ever, by day and night, under the sun and under the stars, coming and going so strangely, to meet and to act and react on one another, move all we restless travellers through the pilgrimage of life...
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #19 on: January 22, 2014, 16:27:22 pm »

Quote from: New_Entry on January 22, 2014, 14:03:57 pm
στις πρώτες ασκήσεις, στους τύπους για τα κέρδη, αντί για Ad γράφεις Vout.... μάλλον λάθος αντιγραφής, απλά το επισημαίνω σε περίπτωση που αναρωτιούνται κ άλλοι...

Thx για τη διόρθωση! Wink

Θα ανεβάσω διορθωμένες τις σημειώσεις αργότερα, και στο τελικό .pdf θα είναι διορθωμένα.
Logged

saddodancererer
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1367


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #20 on: January 22, 2014, 17:39:59 pm »

δεν εκανε ασκησεις με ταλαντωτες?..  Shocked
Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #21 on: January 22, 2014, 18:43:36 pm »

Quote from: saddodancererer on January 22, 2014, 17:39:59 pm
δεν εκανε ασκησεις με ταλαντωτες?..  Shocked

Η τελευταία είναι με ταλαντωτή μόνο, αν δεν κάνω λάθος.
Logged

New_Entry
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 369



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #22 on: January 22, 2014, 19:53:56 pm »

α ρε Exomag, τι θα κάναμε χωρίς εσένα!!!  Smiley Smiley

Επίσης, στην άσκηση 7 στο ερώτημα i), γιατί -Vov?? +Vov δε βγαίνει?
Logged

And thus ever, by day and night, under the sun and under the stars, coming and going so strangely, to meet and to act and react on one another, move all we restless travellers through the pilgrimage of life...
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #23 on: January 22, 2014, 20:35:15 pm »

Quote from: New_Entry on January 22, 2014, 19:53:56 pm
α ρε Exomag, τι θα κάναμε χωρίς εσένα!!!  Smiley Smiley

Επίσης, στην άσκηση 7 στο ερώτημα i), γιατί -Vov?? +Vov δε βγαίνει?

Αν δεις την από πάνω σειρά, είναι -VOV4. Το VOV4 είναι αρνητικό (γιατί το Q4 είναι p-MOS transistor), οπότε ισούται με -|VOV|.
Logged

New_Entry
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 369



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #24 on: January 22, 2014, 20:39:49 pm »

Quote from: Exomag on January 22, 2014, 20:35:15 pm
Quote from: New_Entry on January 22, 2014, 19:53:56 pm
α ρε Exomag, τι θα κάναμε χωρίς εσένα!!!  Smiley Smiley

Επίσης, στην άσκηση 7 στο ερώτημα i), γιατί -Vov?? +Vov δε βγαίνει?

Αν δεις την από πάνω σειρά, είναι -VOV4. Το VOV4 είναι αρνητικό (γιατί το Q4 είναι p-MOS transistor), οπότε ισούται με -|VOV|.

μάλιστα! thanks a lot! Smiley
Logged

And thus ever, by day and night, under the sun and under the stars, coming and going so strangely, to meet and to act and react on one another, move all we restless travellers through the pilgrimage of life...
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #25 on: January 23, 2014, 11:49:51 am »

Ορίστε και όλες οι σημειώσεις, ενοποιημένες σε ένα .pdf


Σημειώσεις
« Last Edit: June 04, 2014, 22:52:28 pm by Exomag » Logged

jingsaw
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 17


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #26 on: January 23, 2014, 14:40:10 pm »

exomag, καταρχήν πολύ καλή δουλειά! Στις σημειώσεις αυτές αλλά και σε αυτές που κράτησα εγώ, νομίζω ότι η Καδή έχει κάνει κάποια λαθάκια(συγκρίνοντας πάντα με τις ενδεικτικές λύσεις για το sedra smith).

Συγκεκριμένα:

Άσκηση 20(7.101 sedra): Στην πρώτη από τις 2 εξισώσεις από τις οποίες προκύπτουν τα ρεύματα, δε θα πρέπει να υπάρχει και ένα -10 στο δεύτερο μέλος?

Άσκηση 21(8.34 sedra): Σχετικά με τον υπολογισμό της Rd2: Καταρχήν, πρέπει να έχει ξεχάσει ένα 200k, δλδ είναι 200k//200k. Επίσης, το (β+1) λογικά θα πρέπει να πολλαπλασιάζει όχι μόνο το re3 αλλά και όλο το υπόλοιπο(δλδ το 20k//20k//2k//1M).

Σχετικά με τον υπολογισμό της R0: Λογικά, ο όρος (β+1) δε χρειάζεται να μπει πριν το re3.

Logged
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #27 on: January 24, 2014, 00:10:26 am »

Quote from: jingsaw on January 23, 2014, 14:40:10 pm
exomag, καταρχήν πολύ καλή δουλειά! Στις σημειώσεις αυτές αλλά και σε αυτές που κράτησα εγώ, νομίζω ότι η Καδή έχει κάνει κάποια λαθάκια(συγκρίνοντας πάντα με τις ενδεικτικές λύσεις για το sedra smith).

Συγκεκριμένα:

Άσκηση 20(7.101 sedra): Στην πρώτη από τις 2 εξισώσεις από τις οποίες προκύπτουν τα ρεύματα, δε θα πρέπει να υπάρχει και ένα -10 στο δεύτερο μέλος?

Άσκηση 21(8.34 sedra): Σχετικά με τον υπολογισμό της Rd2: Καταρχήν, πρέπει να έχει ξεχάσει ένα 200k, δλδ είναι 200k//200k. Επίσης, το (β+1) λογικά θα πρέπει να πολλαπλασιάζει όχι μόνο το re3 αλλά και όλο το υπόλοιπο(δλδ το 20k//20k//2k//1M).

Σχετικά με τον υπολογισμό της R0: Λογικά, ο όρος (β+1) δε χρειάζεται να μπει πριν το re3.



Καταρχάς να ξεκαθαρίσω ότι μπορεί να έκανα λάθος και εγώ κατά την αντιγραφή. Αν έχεις και εσύ τα ίδια λάθη με εμένα, όντως τότε κατά πάσα πιθανότητα έχει κάνει η Καδή κάποιο λάθος στη λύση της. Οπότε οποιοδήποτε λάθος βρίσκεις σημείωσε το εδώ, προκειμένου να φαίνεται σε περίπτωση που διαβάζει και κάποιος άλλος τις σημειώσεις! Wink
Logged

4emonas
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1820



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #28 on: January 21, 2015, 01:08:46 am »

Υπάρχει κάποιος απο 3ετής να επιβεβαιώσει πως αυτές οι ασκήσεις μοιάζουν με τις φετινές??

Επίσης έχει και ενα lymena.rar στα downloads.. Ποιό πιστεύετε βοηθάει περισσότερο στο να περάσουμε το μάθημα?   roll_over
Logged

Perasmus
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 214



View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙ] Σημειώσεις Ασκήσεων 2013/14
« Reply #29 on: January 22, 2015, 17:38:23 pm »

Quote from: 4emonas on January 21, 2015, 01:08:46 am
Υπάρχει κάποιος απο 3ετής να επιβεβαιώσει πως αυτές οι ασκήσεις μοιάζουν με τις φετινές??

Επίσης έχει και ενα lymena.rar στα downloads.. Ποιό πιστεύετε βοηθάει περισσότερο στο να περάσουμε το μάθημα?   roll_over


Ναιι οντως, ποιό ;  Γιατί σε κάποιο τόπικ έγραφε κάποιος ότι το lymena.rar μόνο χρειάζεται, άλλος έλεγε οτι αυτές οι σημειώσεις του Exomag είναι και μόνο.. Γενικά όντως αν έχει κανείς λίγο χρόνο και πολυτέλεια να κοιτάξει ένα απο τα δύο , ποιό απο τα δύο είναι το πιο βοηθητικό;
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...