• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:23:04 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:23:04 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426688
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 51
Guests: 112
Total: 163
Captain
vaggelisx
DKarakatsanis
Giorgosap
tzortzis
gp6
illupo_kd
Haralampos
dsaragiotis
lsim
okatapo
antontsiorvas
aachmet
apapamichail
fatseas
Sofiana
chaniotism
evgeniaz
Pcsc
kappakhpos
thanos_voucharas
Mr Watson
goustafson
glavdakis
Bit4Thought
Fotis Roukoutakis
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
alexfot
shamaelas
diamantis
jimalexoud
mzacharop
anastas1a
DimitrisL
vagk
nikos_matall
cealexop
johnk
mkakale
amaliakon
hevidis3524
mike_x
Kenedy
ELEF
swthrhs
Leftor
george14
dtsiamis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Μετά την κατάληψη... τι;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: Μετά την κατάληψη... τι;  (Read 9946 times)
cecs
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3560


Είμαι ΠΑΟΚΙ,υπάρχει πρόβλημα;


View Profile
Απ: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #15 on: August 29, 2006, 11:24:14 am »

Ωχ,κατάλαβα τι μας έρχεται στο εγγύς μέλλον...
Logged

Να κοιμηθούμε αγκαλιά...
να μπερδευτούν τα όνειρά μας..
και στων φιλιών τη μουσική..
ρυθμό να δίνει η καρδιά μας..!!
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #16 on: August 30, 2006, 15:12:05 pm »

Πάτε εδώ:


http://www.thmmy.gr/smf/index.php?topic=7426.0
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #17 on: August 30, 2006, 15:54:50 pm »

Quote from: dimakis on August 28, 2006, 20:07:36 pm
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_242186_26/08/2006_195399
Oπως αναφέρεται, η κυβέρνηση έχει στα χέρια της μια σειρά από στοιχεία ερευνών που δείχνουν ότι η κοινή γνώμη της χώρας έχει περίπου αγανακτήσει, αν όχι αηδιάσει από τις αντιδράσεις που εξαπολύθηκαν στην προσπάθεια της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.


Ακολουθεί προσωπική-υποκειμενική μου ανάλυση επί των γεγονότων:

Εδώ και χρόνια σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινής γνώμης έχει καλλιεργηθεί μια πλαστή εικόνα για τα πανεπιστήμια, μια εικόνα που απειλεί να τα καταστρέψει. Για παράδειγμα, κάθε φορά που καταστρεφόταν πανεπιστημιακή περιουσία ή κινδύνευαν ζωές από τους γνωστούς άγνωστους μπαχαλάκηδες έβγαιναν οι "ειδήμονες" των Μ.Μ.Ε. και φώναζαν ότι φταίει το άσυλο. Και στο χορό αυτόν ακολουθούσαν και πολλοί τηλεθεατές. Το ίδιο έγινε και με την αξιολόγηση, πολλοι απορούσαν γιατί να υπάρχουν αυτές οι αντιδράσεις από καθηγητές και φοιτητές για την αξιολόγηση. Βέβαια, το πρόβλημα είναι ότι αυτοί που είτε στα κανάλια είτε ως τηλεθεατές-κοινή γνώμη λέγανε ότι "φταίει το άσυλο και πρέπει να καταργηθεί" ή "η αξιολόγηση θα μας σώσει, γιατί αντιδρούν" δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους τι λέει για το άσυλο και την αξιολόγηση ο νόμος πλαίσιο 1268 που διέπει τη λειτουργία των ΑΕΙ από το 1982. Γιατί αν τον διάβαζαν θα διαπίστωναν προς μεγάλη τους έκπληξη ότι:

α) Απο πουθενά δεν προκύπτει ότι το άσυλο ευθύνεται για τις καταστροφές που γίνονται από τους γνωστούς αγνώστους. Επιπροσθέτως, προβλέπει ότι σε περίπτωση κακουργήματος (αδικήματος κατά ζωής) μπορεί να μπει η αστυνομία δίχως να ζητήσει άδεια από κανέναν.

β) Ο νόμος πλαίσιο 1268 καθιέρωνε από τότε την αξιολόγηση του διδακτικού έργου των διδασκόντων από τους φοιτητές. Επίσης, καθιέρωνε και τη συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα συνδιοίκησης, μέσω της οποίας θα μπορούσαν οι φοιτητές να ασκήσουν έλεγχο στη διοίκηση του τμήματος, στο που πάνε τα λεφτά, στην ανέλιξη των καθηγητών σε ανώτερες βαθμίδες ΔΕΠ. Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η έλλειψη θεσμοθέτησης αυτού του ελέγχου και της αξιολόγησης, αλλά το πώς εφαρμόστηκε από πλευράς φοιτητών τόσα χρόνια και το πώς πάει να εφαρμοστεί τώρα με το νόμο που ψήφισε πέρσι η κυβέρνηση.

Δυστυχώς, πολλοί, είτε "ειδήμονες" των καναλιών, είτε απλοί άνθρωποι λένε ό,τι τους κατέβει για το Πανεπιστήμιο, τη στιγμή που η μόνη σχέση που έχουν με αυτό είναι ότι καμιά φορά περνάνε έξω από τις πόρτες του πηγαίνοντας για τη δουλειά τους.. Το φαινόμενο αυτό γιγαντώθηκε την περίοδο των καταλήψεων, όπου έβγαιναν διάφοροι δημοσιογράφοι (πχ. Τράγκας) και το μόνο που κάνανε ήταν να πετάνε λάσπη προς το Πανεπιστήμιο. Το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι ότι από αυτούς τους "ειδήμονες" έχει δημιουργηθεί σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης μια πλαστή εικόνα για το Πανεπιστήμιο που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και με τα πραγματικά προβλήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ακριβώς γιατί και αυτοί οι "ειδήμονες" ουδέποτε μελέτησαν του νόμους και την πραγματικότητα που επικρατεί στα πανεπιστήμια).

Η κυβέρνηση της ΝΔ, όντας μια κυβέρνηση που κυβερνά με βάση τα γκάλοπ, βασίζεται σ'αυτήν την πλαστή εικόνα που υπάρχει σε ένα κομμάτι της κοινής και προσπαθεί να περάσει ένα σωρό μέτρα, τα οποία θα είναι αρεστά σ'αυτό το κομμάτι της κοινής γνώμης (αφού θα λύνουν τα δήθεν προβλήματα που παρουσιάζει αυτή η πλαστή εικόνα), αλλά στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να λύσουν κανένα υπαρκτό πρόβλημα των Πανεπιστημίων. Αν είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι η μεταβίβαση της ευθύνης για την άρση του ασύλου από την επιτροπή ασύλου στο πρυτανικό συμβούλειο θα λύσει το πρόβλημα των γνωστών αγνώστων που προκαλούν φθορές στο πανεπιστήμιο κάθε επέτειο της 17 Νοέμβρη. Ακόμα και στη συζήτηση στη Βουλή για το Προσχέδιο Νόμου που γινόταν το Καλοκαίρι βγήκε ο Πρύτανης (και μέλος του Πρυτανικού Συμβουλείου) του Πανεπιστημίου Αιγαίου και δήλωσε ευθαρσώς στην υπουργό ότι αυτό το μέτρο δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα.

Η κυβέρνηση δυστυχώς, απ'ότι φαίνεται δεν ενδιαφέρεται να λύσει τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης. Την ενδιαφέρει απλά το επικοινωνιακό κομμάτι της όλης ιστορίας, να πείσει την κοινή γνώμη ότι δήθεν κάνει κάτι για την Εκπαίδευση για να εξασφαλίσει και μια δεύτερη τετραετία στις εκλογές που θα γίνουν του χρόνου.


Γι'αυτό και μεις πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Να παραμερίσουμε αυτήν την αισχρή συμμαχία υπουργείου-μεγαλοειδημόνων των καναλιών και να βάλουμε μπροστά τις δικές μας προτάσεις και τα όνειρά μας για την Παιδεία. Να διαμορφώσουμε την Παιδεία όπως την θέλουμε, ξεκινώντας από τα πιο μικρά (για παράδειγμα βελτιώνοντας την υποδομή της σχολής μας, πχ. τα πρόσφατα εγκαίνια της νησίδας Η/Υ μας) έως τα πιο μεγάλα (το πρόγραμμα σπουδών μας, την αξία των πτυχίων μας).



Υ.Γ.: Οι παραπάνω σκέψεις ήταν αυτές που με ώθησαν να συμμετάσχω στις καταλήψεις. Όταν από το 1ο σχεδόν έτος περνάς όλη σου τη μέρα στο Πανεπιστήμιο, είτε λόγω των μαθημάτων, είτε λόγω των διάφορων πολιτιστικών ομάδων , και αυτός ο χώρος έχει γίνει πλέον δεύτερο σπίτι σου, δεν είναι δυνατόν να τον αφήνεις να τον απαξιώνουν με τόσο αισχρό τρόπο οι "ειδήμονες" των καναλιών και το υπουργείο.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #18 on: August 30, 2006, 19:13:55 pm »

Πες τα ρε electroSOK!!!
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #19 on: August 30, 2006, 19:20:59 pm »

Α)Ο νομος θα σου πει αν ευθυνεται το ασυλο για τους βανδαλισμους? Το ασυλο απλα ειναι ενα διχτυ ασφαλειας για αυτους που θελουν να κανουν κακο...Να σπασουν το γραφειο του Βασσαλου κτλ κτλ...Μα ειναι δυνατον ο νομος - πλαισιο να σου πει οτι φταιει το ασυλο? Οσο για το αν η αστυνομια μπορει να μπει μεσα στο Πανεπιστημιο, κατσε να μπει και αν δεν ξεσηκωθεις πρωτος εσυ να μιλησεις για Χουντα, ελα να τα πουμε τοτε...

Β)Αξιολογηση μεσω φοιτητων?Ελεος...Πως θα τους κρινουμε στο γνωστικο τους αντικειμενο? Ο μονος τομεας κριτικης απο την πλευρα μας ειναι το αν ερχονται στην αιθουσα και αν παραδιδουν το μαθημα σωστα..Στα αλλα τι λογο εχουμε?Τι παραπανω εξουσια πρεπει να εχουμε πανω τους?


Τα καναλια  πιστευεις οτι προπαγανδιζουν την αξιολογηση? Δυστυχως, τα καναλια δεν εχουν ουτε καν αποψη. Ειναι εκμεταλλευτες των γεγονοτων και διαμορφωτες πολιτικου κλιματος αναλογα με τις οικονομικες επιδιωξεις των εργοληπτων-καναλαρχων....
Η κοινη γνωμη δε θελει να ξερει τι γινεται στο Πανεπιστημιο και τι σχεσεις ανομες υπαρχουν μεσα σε αυτο.Φανταζεται, και δικαιως, οτι υπαρχει διαφθορα και βλεπει τα παιδια της να μην κανουν μαθηματα και να παλευουν με εξεταστικη 45 ημερων για να προασπισουν τα συμφεροντα των Καθηγητων. Βλεπει οτι χανει χρηματα. Βλεπει οτι τα "εξυπνα" παιδια δεν εκαναν καταληψεις, διαβαζαν. Βλεπει ενα τελμα.Απο προσωπικες συζητησεις με πολυ σκεπτομενους ανθρωπους (φιλελευθερους τε και σοσιαλιζοντες) εγω αυτα αποκομισα.

Αυτη τη φορα η κοινη γνωμη, παρα την κινητοποιηση, δεν ειναι μαζι με τους φοιτητες σε εναν αγωνα με "φλου" διεκδικησεις και "φλου" αποτελεσματα. Αυτη τη φορα το κινημα εχει μεινει πισω, δεν πρωτοπορει.
Οσο για την κυβερνηση, κανει μεγαλα λαθη που ειναι ομως αναγκαια. Θα της καταλογισω μια ακομη χαμενη ευκαιρια αν κουτσουρεψει αυτο το Σχεδιο Νομου που ειναι απο μονο του συντηρητικο. Φοβαται μη χασει τις εκλογες γιατι με αυτα τα πραγματα δεν παιζεις. Και αν τη γλιτωσε στο τσακ απο τις "βακτηριες" (sic) των ΜΑΤ, αρκει ενα λαθος μονο για να τη ριξει...

ΥΓ: Ολα αυτα ειναι προσωπικη γνωμη στα των καταληψεων και οχι προσωπικη επιθεση ετσι?
Logged
Aurelius
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 4056


Τρια πουλακια καθονταν, στον κηπο και λαλούσαν...


View Profile
Απ: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #20 on: August 30, 2006, 20:10:00 pm »

Α)Το ασυλο δεν ειναι διχτυ ασφαλειας. Αν θες να σπασεις κατι, το σπας ανετα οπουδηποτε. Το αν θα σε πιασουν η οχι δεν νομιζω οτι εχει σχεση με το ασυλο, αλλα κυριως με τους ανικανους που τυγχανει να εχουμε ως προστατες της κοινωνιας, ακα μπατσους.

Β)Οταν λεμε αξιολογηση απο τους φοιτητε, εννουμε ως προς το διδακτικο τους εργο. Αυτο θα επρεπε να παιζει σημαντικοτατο ρολο. Αντιθετα το εχουν γραμμενο στα ... οταν γινονται κρισεις...

Γ)Φυσικα προπαγανδιζουν τις κινητοποιησεις. Οταν μια δημοσιοργαφος που υποτιθεται πρεπει να δηοσιευει τα γεγονοτα σχετικα αμεροληπτα ρωταει: "τι αισθανεστε που αναγκαζεται τους συμφοιτητες σας να χασουν μαθηματα" και δεν δεχεται να της πουνε τις αποψεις τους, τοτε πως λεγεταια αυτο;; Οταν βγαινει ο καραγκιοζης ο Τραγκας και λεει οτι του κατεβει στο κατω κεφαλι(κοινως οτι του καυλωσει) αυτο τι ειναι. Οταν λεει για τα γεγονοτα με τους μπατσους οτι αυτοι απλα κανουν την δουλεια τους και να μην διαμαρτυρομαστε εμεις τι ειναι αυτο; Στην τελικη αυτο που λες εσυ ειναι αυτο που λεμε εμεις. Τα συμφεροντα των ιδιοκτητων των καναλιων ειναι ουτως η αλλως υπερ των νεων μετρων, αφου αυτοι ειναι που θα ανοιξουν σχεδον πρωτοι αναλογες σχολες.

Δ)Φυσικα και το κινημα εχει μεινει πισω, απο την στιγμη που δεν ξεσηκωθηκαν ολοι να τους πιασουν στις κλωτσιες. Οι σχεσεις οι ανομες γινονται κυριως απο παραταξεις οι οποιες προσκεινται στις κυβερνητικες και μη. Οχι απο τον απλο φοιτητοκοσμο. Γινεται απο ΔΑΠ(π.χ. τα αισχρα φαινομενα του ΠΑΜΑΚ) και ΠΑΣΠ. Αν θελουν να τα αλλαξουν ας τα καταΡγησουν. ΑΠΛΑ. Και οι εξυπνοι φοιτητες δεν ηταν αυτοι που διαβαζαν. Αυτοι που θελουν απλα να τελειωσουν για να βολευτουν σε καμια θεση ή να πανε καπου και χεστηκαν για ολα τα υπολοιπα.Ή ατομα που απλα συμφωνουν και αυτους δεν μπορεις να τους πεις τιποτα, αποψη τους.

Τελος θα ηθελα να κανω μια ερωτηση και ας μου απαντησει ποιος ξερει. Οσοι ειναι υπερ των νεων μετρων και γενικα εχουν μια λογικη "γιατι να μην πληρωνουμε, αφου ουτως η αλλως ετσι γινεται", γιατι δεν πηγαν πουθενα εκτος Ελλαδας, καπου που θα μπορουσαν να πληρωσουν ανετα, στα "καλυτερα" πανεπιστημια. Γιατι προτιμησαν να ερθουν στα ταπεινα Δημοσια που ειναι και τζαμπε(τι μπαναλ);;; Και αν περιμεναν να βρουν αλλιως τα πραγματα, γιατι δεν εφυγαν μολις ειδαν οτι δεν τους αρεσει η κατασταση;;;
Logged

My website: http://staff.science.uva.nl/~gavves/
My blog: http://stratisgavves.blogspot.com/

Και τελος, το νεο site που φτιαχνω, www.antoniagavve.com. Αν υπαρχουν τιποτα ιδεες, ή προτασεις ειναι ιδιαιτερως ευπροσδεκτες. Αν καποιος ξερει και νορβηγικα, ακομα καλυτερα Tongue
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #21 on: August 30, 2006, 20:30:51 pm »

A)Ειναι θεμα ανικανοτητας των αστυνομικων ή μιας εντολης απο το Υπουργειο?Τελικα, πρεπει να μπαινουν οι αστυνομικοι στο Πανεπιστημιο ή οχι?

Β)Μα συμφωνω, αλλα προτεινω και απο επιτροπες Καθηγητων κοινης αποδοχης και εγνωσμενης αξιας πανω στα αντικειμενα, δτην ερευνα, στην πρωτοτυπια.

Γ)Δεν πολυκαταλαβα αυτο
Quote
Φυσικα προπαγανδιζουν τις κινητοποιησεις. Οταν μια δημοσιοργαφος που υποτιθεται πρεπει να δηοσιευει τα γεγονοτα σχετικα αμεροληπτα ρωταει: "τι αισθανεστε που αναγκαζεται τους συμφοιτητες σας να χασουν μαθηματα" και δεν δεχεται να της πουνε τις αποψεις τους, τοτε πως λεγεταια αυτο;;

Στα υπολοιπα:Ναι ο Τραγκας ειναι καραγκιοζης, αλλα: Οταν εβγαινε εκεινη η γνωστη σε ολους κοπελια απο την Ιατρικη (καθε μερα και πιο βαμμενη) και εκτοξευε ακυρα επιχειρηματα, λιβελους και υβρεις εναντιον των επικριτων των κινητοποιησεων και ελεγε κυριολεκτικα μπαρουφες γιατι δεν της ελεγε κανεις τιποτα και την προμοταριζαν εναντι των υπολοιπων συνομιλητων? Χαθηκε ενας electroshock εκει να αναπτυξει τις θεσεις του κινηματος?
Αληθεια, ΜEGA εβλεπες καθολου τοτε?Δεν καταλαβαινετε οτι πολυ απλα τα καναλια να πουλησουν θελουν και εκμεταλλευονται τις κινητοποιησεις?

Δ)Οχι φιλε μου.Εδω διαφωνω.Το κινημα εχει μεινει πισω γιατι αγκυλωνεται απο την εμμονη του στις ιδεολογιες των κομματων στα οποια προσκεινται. Ποιες κανουριες ιδεολογιες εχουν εισαχθει? Για την ακριβεια τι ιδεολογια ειχε το κινημα περα απο το ΟΧΙ? Τι αποφασεις εβγαλε για να  τις ριξει στο τραπεζι του απο μηδενικη βαση διαλογου? Εγω δεν ειδα καμια προταση συγκροτημενη...Ποσο μαλλ
59;ν μια προταση που δε θα ζηταει μονο δωρεαν σιτιση και στεγαση αλλα και προσαρμογη στην πραγματικοτητα του 1990, ουτε καν του 2006??

Το τελευταιο...Ειμαι υπερ ακομα πιο ριζοσπαστικων (για αλλους αντιδραστικων - ως προς τι αραγε?) λυσεων στο χωρο της Παιδειας..Θα πηγαινα στο εξωτερικο αν ημουν αποφασισμενος να χαλασω χρηματα και αν νομιζω πως αξιζει.Δεν ειναι μπαναλ τα Δημοσια ειναι η μονη σοβαρη επιλογη.
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #22 on: August 30, 2006, 21:14:37 pm »

Το ποστ μου ετσι οπως το εγραψα ειχε καποιες ασαφειες, γι'αυτο το αναδιατυπωνω και το ξαναπαραθετω παρακατω για οποιον θελει να το διαβασει. Αυτα που αλλαξα ειναι τα bold στην παράγραφο πριν το Υ.Γ. (και τα οποία είναι το ζουμί αυτής της παραγράφου) καθώς και η προσθηκη ερωτηματικού στο τέλος της φράσης "αφού η αξιολόγηση θα μας σώσει, γιατί αντιδρούν".


Ακολουθεί προσωπική-υποκειμενική μου ανάλυση επί των γεγονότων:

Εδώ και χρόνια σε ένα μεγάλο κομμάτι της κοινής γνώμης έχει καλλιεργηθεί μια πλαστή εικόνα για τα πανεπιστήμια, μια εικόνα που απειλεί να τα καταστρέψει. Για παράδειγμα, κάθε φορά που καταστρεφόταν πανεπιστημιακή περιουσία ή κινδύνευαν ζωές από τους γνωστούς άγνωστους μπαχαλάκηδες έβγαιναν οι "ειδήμονες" των Μ.Μ.Ε. και φώναζαν ότι φταίει το άσυλο. Και στο χορό αυτόν ακολουθούσαν και πολλοί τηλεθεατές. Το ίδιο έγινε και με την αξιολόγηση, πολλοι απορούσαν γιατί να υπάρχουν αυτές οι αντιδράσεις από καθηγητές και φοιτητές για την αξιολόγηση. Βέβαια, το πρόβλημα είναι ότι αυτοί που είτε στα κανάλια είτε ως τηλεθεατές-κοινή γνώμη λέγανε ότι "φταίει το άσυλο και πρέπει να καταργηθεί" ή "αφού η αξιολόγηση θα μας σώσει, γιατί αντιδρούν??" δεν έχουν διαβάσει ποτέ τους τι λέει για το άσυλο και την αξιολόγηση ο νόμος πλαίσιο 1268 που διέπει τη λειτουργία των ΑΕΙ από το 1982. Γιατί αν τον διάβαζαν θα διαπίστωναν προς μεγάλη τους έκπληξη ότι:

α) Απο πουθενά δεν προκύπτει ότι το άσυλο ευθύνεται για τις καταστροφές που γίνονται από τους γνωστούς αγνώστους. Επιπροσθέτως, προβλέπει ότι σε περίπτωση κακουργήματος (αδικήματος κατά ζωής) μπορεί να μπει η αστυνομία δίχως να ζητήσει άδεια από κανέναν.

β) Ο νόμος πλαίσιο 1268 καθιέρωνε από τότε την αξιολόγηση του διδακτικού έργου των διδασκόντων από τους φοιτητές. Επίσης, καθιέρωνε και τη συμμετοχή των φοιτητών στα όργανα συνδιοίκησης, μέσω της οποίας θα μπορούσαν οι φοιτητές να ασκήσουν έλεγχο στη διοίκηση του τμήματος, στο που πάνε τα λεφτά, στην ανέλιξη των καθηγητών σε ανώτερες βαθμίδες ΔΕΠ. Το πρόβλημα δεν είναι λοιπόν η έλλειψη θεσμοθέτησης αυτού του ελέγχου και της αξιολόγησης, αλλά το πώς εφαρμόστηκε από πλευράς φοιτητών τόσα χρόνια και το πώς πάει να εφαρμοστεί τώρα με το νόμο που ψήφισε πέρσι η κυβέρνηση.

Δυστυχώς, πολλοί, είτε "ειδήμονες" των καναλιών, είτε απλοί άνθρωποι λένε ό,τι τους κατέβει για το Πανεπιστήμιο, τη στιγμή που η μόνη σχέση που έχουν με αυτό είναι ότι καμιά φορά περνάνε έξω από τις πόρτες του πηγαίνοντας για τη δουλειά τους.. Το φαινόμενο αυτό γιγαντώθηκε την περίοδο των καταλήψεων, όπου έβγαιναν διάφοροι δημοσιογράφοι (πχ. Τράγκας) και το μόνο που κάνανε ήταν να πετάνε λάσπη προς το Πανεπιστήμιο. Το αποτέλεσμα δυστυχώς είναι ότι από αυτούς τους "ειδήμονες" έχει δημιουργηθεί σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης μια πλαστή εικόνα για το Πανεπιστήμιο που ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα και με τα πραγματικά προβλήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ακριβώς γιατί και αυτοί οι "ειδήμονες" ουδέποτε μελέτησαν του νόμους και την πραγματικότητα που επικρατεί στα πανεπιστήμια).

Η κυβέρνηση της ΝΔ, όντας μια κυβέρνηση που κυβερνά με βάση τα γκάλοπ, βασίζεται σ'αυτήν την πλαστή εικόνα που υπάρχει σε ένα κομμάτι της κοινής γνώμης και προσπαθεί να περάσει ένα σωρό μέτρα, τα οποία θα είναι αρεστά σ'αυτό το κομμάτι (αφού θα λύνουν τα δήθεν προβλήματα που παρουσιάζει αυτή η πλαστή εικόνα), αλλά στην πραγματικότητα δεν πρόκειται να λύσουν κανένα υπαρκτό πρόβλημα των Πανεπιστημίων. Αν είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς ότι η μεταβίβαση της ευθύνης για την άρση του ασύλου από την επιτροπή ασύλου στο πρυτανικό συμβούλειο θα λύσει το πρόβλημα των γνωστών αγνώστων που προκαλούν φθορές στο πανεπιστήμιο κάθε επέτειο της 17 Νοέμβρη. Ακόμα και στη συζήτηση στη Βουλή για το Προσχέδιο Νόμου που γινόταν το Καλοκαίρι βγήκε ο Πρύτανης (και μέλος του Πρυτανικού Συμβουλείου) του Πανεπιστημίου Αιγαίου και δήλωσε ευθαρσώς στην υπουργό ότι αυτό το μέτρο δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα.

Η κυβέρνηση δυστυχώς, απ'ότι φαίνεται δεν ενδιαφέρεται να λύσει τα πραγματικά προβλήματα της εκπαίδευσης. Την ενδιαφέρει απλά το επικοινωνιακό κομμάτι της όλης ιστορίας, να πείσει την κοινή γνώμη ότι δήθεν κάνει κάτι για την Εκπαίδευση για να εξασφαλίσει και μια δεύτερη τετραετία στις εκλογές που θα γίνουν του χρόνου.


Γι'αυτό και μεις πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Να παραμερίσουμε αυτήν την αισχρή συμμαχία υπουργείου-μεγαλοειδημόνων των καναλιών και να βάλουμε μπροστά τις δικές μας προτάσεις και τα όνειρά μας για την Παιδεία. Να διαμορφώσουμε την Παιδεία όπως την θέλουμε ΕΜΕΙΣ, ξεκινώντας από τα πιο μικρά (για παράδειγμα βελτιώνοντας την υποδομή της σχολής μας, πχ. τα πρόσφατα εγκαίνια της νησίδας Η/Υ μας) έως τα πιο μεγάλα (το πρόγραμμα σπουδών μας, την αξία των πτυχίων μας).



Υ.Γ.: Οι παραπάνω σκέψεις ήταν αυτές που με ώθησαν να συμμετάσχω στις καταλήψεις. Όταν από το 1ο σχεδόν έτος περνάς όλη σου τη μέρα στο Πανεπιστήμιο, είτε λόγω των μαθημάτων, είτε λόγω των διάφορων πολιτιστικών ομάδων , και αυτός ο χώρος έχει γίνει πλέον δεύτερο σπίτι σου, δεν είναι δυνατόν να τον αφήνεις να τον απαξιώνουν με τόσο αισχρό τρόπο οι "ειδήμονες" των καναλιών και το υπουργείο.
« Last Edit: August 30, 2006, 21:19:33 pm by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #23 on: August 30, 2006, 21:58:27 pm »

Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 19:20:59 pm
Α)Ο νομος θα σου πει αν ευθυνεται το ασυλο για τους βανδαλισμους? Το ασυλο απλα ειναι ενα διχτυ ασφαλειας για αυτους που θελουν να κανουν κακο...Να σπασουν το γραφειο του Βασσαλου κτλ κτλ...Μα ειναι δυνατον ο νομος - πλαισιο να σου πει οτι φταιει το ασυλο? Οσο για το αν η αστυνομια μπορει να μπει μεσα στο Πανεπιστημιο, κατσε να μπει και αν δεν ξεσηκωθεις πρωτος εσυ να μιλησεις για Χουντα, ελα να τα πουμε τοτε...

Β)Αξιολογηση μεσω φοιτητων?Ελεος...Πως θα τους κρινουμε στο γνωστικο τους αντικειμενο? Ο μονος τομεας κριτικης απο την πλευρα μας ειναι το αν ερχονται στην αιθουσα και αν παραδιδουν το μαθημα σωστα..Στα αλλα τι λογο εχουμε?Τι παραπανω εξουσια πρεπει να εχουμε πανω τους?

Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα. Ακριβως και γω (οπως και συ) επικρινω αυτους που λενε οτι "για τις καταστροφες στο Πανεπιστημιο φταινε αυτα που προβλεπει ο νομος πλαισιο του '82 για το ασυλο γι'αυτο και πρεπει να αλλαξει ο νομος". Οσο για το αν προσωπικα θα αφηνα την αστυνομια να μπει στο Πανεπιστημιο σε περιπτωση κακουργηματος, όπως άλλωστε επιτρεπει και ο νομος για το ασυλο, ναι, θα την αφηνα, αλλά μονο γι'αυτο. Οποτε μην προκαταβαλεις τις κινησεις μου, νομιζοντας οτι ταυτιζομαι με μια ταμπελα.

Οσο για την Αξιολογηση, προφανως εμεις το μονο που μπορουμε να κρινουμε ειναι το κατα ποσο ο καθηγητης ειναι ενταξει στις υποχρεωσεις του στο μαθημα ή το κατά πόσο το βιβλίο του είναι ευανάγνωστο. Αυτο όμως το οποιο εθιξα με το ποστ μου ειναι οτι σε ενα μεγαλο κομματι της κοινης γνωμης υπαρχει η εντυπωση οτι επιτελους οι φοιτητες θα μπορουν πλέον με την αξιολόγηση να έλεγχουν τους καθηγητες, κάτι που είναι βλακώδες σαν εντύπωση (ειδικά αυτό το "επιτέλους") γιατί αυτό το πράγμα είναι θεσμοθετημμένο από το 1982. Αλλού είναι το πρόβλημα. Η ουσια είναι ποιος την κανει την αξιολογηση, οι φοιτητες ασκουσαν επαρκως μεχρι τωρα κριτικη στο κατα ποσο ο καθηγητης ηταν ενταξει στις υποχρεωσεις του στο μαθημα?, ποια ειναι τα κριτηρια της αξιολογησης. Δυστυχώς όλη η κουβέντα που γίνεται για την Αξιολόγηση είναι γενικόλογη και δεν μπαίνει σ'αυτά τα ζητήματα ουσίας που έθιξα παραπάνω. Γι'αυτό λέω ότι όλη η κίνηση του υπουργείου μου δείχνει ότι γίνεται απλά για επικοινωνιακούς λόγους, για να δείξουμε ότι δήθεν κάτι κάνουμε για το καλό της εκπαίδευσης.


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 19:20:59 pm
Φανταζεται, και δικαιως, οτι υπαρχει διαφθορα και βλεπει τα παιδια της να μην κανουν μαθηματα και να παλευουν με εξεταστικη 45 ημερων για να προασπισουν τα συμφεροντα των Καθηγητων. Βλεπει οτι χανει χρηματα. Βλεπει οτι τα "εξυπνα" παιδια δεν εκαναν καταληψεις, διαβαζαν. Βλεπει ενα τελμα.Απο προσωπικες συζητησεις με πολυ σκεπτομενους ανθρωπους (φιλελευθερους τε και σοσιαλιζοντες) εγω αυτα αποκομισα.

Ε, τώρα πες και ότι χάθηκαν τα χρήματα για την Παιδεία λόγω των καταλήψεων.. ή ότι η Ανώτατη Εκπαίδευση είναι στο κακό της χάλι λόγω των καταλήψεων.. Η Ανώτατη Εκπαίδευση είναι σε άσχημη κατάσταση λόγω της προχειρότητας με την οποία αντιμετωπίζεται εδώ και χρόνια από τις εκαστοτε κυβερνήσεις και λόγω της υποχρηματοδότησης (ξέρεις ότι η σχολή μας εδώ και χρόνια συντηρείται σχεδόν αποκλειστικά από τους πόρους του ΤΣΜΕΔΕ, χωρίς τους οποίους δεν ξέρω και γω πώς θα λειτουργούσε ακόμα?). Αν θες σου στέλνω και τον ετήσιο προυπολογισμό του τμήματός μας να τα δεις όλα αυτά. Το υπουργείο φταίει που δεν προκηρύσσονται νέες θέσεις μελών ΔΕΠ τη στιγμή που ο αριθμός των φοιτητών στη σχολή μας είναι αναντίστοιχος με τον αριθμό των μελών ΔΕΠ. Δικαίως διαμαρτύρονται οι γονείς για την εκπαίδευση, αλλά ο ένοχος για όλη αυτήν την κατάσταση είναι οι κυβερνήσεις της τελευταίας δεκαετίας. Οι καταληψίες φοιτητές είχαν αιτήματα που στόχο έχουν να βελτιωθεί την κατάσταση στην εκπαίδευση.

Προσωπικη σου άποψη είναι ότι τα "εξυπνα" παιδιά διάβαζαν και δεν κάνανε καταλήψεις. Εγώ αυτό που αποκόμισα είναι ότι συμμετείχαν πολλοί φοιτητές που είναι από τους λεγόμενους πολύ καλούς ή μελετηρούς φοιτητές, που και βαθμό βγάζουν και δεν χρωστούν μαθήματα. Αυτό μπορούν να στο επιβεβαιώσουν και άλλοι. Και αυτό έγινε γιατί εκτός από καλοί φοιτητές είναι και ενεργοί πολίτες που έχουν άποψη για την Παιδεία και δεν έρχονται εδώ μόνο για να πάρουν το δίπλωμα τους και αυτό μονο. Πονάνε την σχολή τους και δεν μπορούν να την βλέπουν άλλο να απαξιώνεται από το υπουργείο.

Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #24 on: August 30, 2006, 22:34:28 pm »

Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 20:30:51 pm
Στα υπολοιπα:Ναι ο Τραγκας ειναι καραγκιοζης,

Και όχι μόνο ο Τράγκας.
Συγγνώμη αλλά όταν ο Πρετεντέρης ρωτούσε διαρκώς στα παράθυρα τον εκπρόσωπο του συντονιστικού κατάληψης "Δηλ. στα πόσα έτη πιστεύετε ότι πρέπει να αποβάλλονται οι αιώνιοι φοιτητές?" λες και το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι αυτό, στα πόσα χρόνια πρέπει να αποβάλλονται οι αιώνιοι, όταν η δημοσιογράφος του ΜΕΓΚΑ την πρώτη εβδομάδα των καταλήψεων πήρε συνέντευξη από φοιτητές Πολιτικούς Μηχανικούς του ΑΠΘ και το μόνο που τους ρώτησε είναι τι έχουν να πουνε για την εξεταστική που θα χαθεί, και όταν τα παιδιά της είπαν "Μα καλά δεν θα μας ρωτήσετε ποιά είναι τα αιτήματά μας?" εκείνη τους απάντησε, από την Αθήνα μου είπαν μόνο αυτό να σας ρωτήσω, τότε τι θες να πιστέψω? Ότι τα κανάλια τουλάχιστον το πρώτο μισό των καταλήψεων δεν ήταν εναντίον μας?



Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 20:30:51 pm
Για την ακριβεια τι ιδεολογια ειχε το κινημα περα απο το ΟΧΙ? Τι αποφασεις εβγαλε για να  τις ριξει στο τραπεζι του απο μηδενικη βαση διαλογου? Εγω δεν ειδα καμια προταση συγκροτημενη...

Κάποιες από τις προτάσεις που είναι γραμμένες και στην απόφαση του τελευταίου Πανελλαδικού Συντονιστικού:

Ενιαίο πτυχίο ανά γνωστικό αντικείμενο με κοινό πρόγραμμα σπουδών, με όλα τα εργασιακά δικαιώματα για την εύρεση δουλειάς μέσα σ'αυτό.

Φοιτητικός έλεγχος πάνω στα προγράμματα σπουδών.

Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης.

Και από κει και πέρα κάθε Σύλλογος έβαζε και κάποια ζητήματα της σχολής του. Για παράδειγμα στο δικό μας Σύλλογο είχε μπει το αίτημα να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε παραπάνω του 1 συγγράμματα (δηλ. κατάργηση της μονοκρατορίας του 1 συγγράμματος-αυθεντίας) με την προϋποθέση να είναι δωρεάν (πχ. σε βιβλιοθήκες ή ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες) και να μπορούμε 1 τουλάχιστον να το κρατήσουμε σπίτι μας για πάντα. Και άλλες πολλές προτάσεις για τα Εργαστήρια μας, για το Πρόγραμμα Σπουδών μας και για τα Συγγράμματα υπάρχουν στα 3 χαρτονένια κουτιά που αυτή τη στιγμή αναπαύονται στο δωμάτιο μου και από Οκτώβρη θα ξαναρθούν στη σχολή για να συνεχίσουμε αυτή τη διαδικασία της διατύπωσης προτάσεων και να βάλουμε μπρος για υλοποίηση κάποιες από αυτές ή και όλες.



Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 20:30:51 pm
Δ)Οχι φιλε μου.Εδω διαφωνω.Το κινημα εχει μεινει πισω γιατι αγκυλωνεται απο την εμμονη του στις ιδεολογιες των κομματων στα οποια προσκεινται. Ποιες κανουριες ιδεολογιες εχουν εισαχθει?

Φυσικά και σ'αυτές τις καταλήψεις είχαμε κάτι νέο. Είχαμε τη μεγάλη συμμετοχή ανένταχτων φοιτητών που συνέβαλαν στην διατύπωση προτάσεων και στη διαμόρφωση της πορείας του κινήματος, παραμερίζοντας ως ένα βαθμό την εξουσία των κομμάτων. Και η ΔΑΠ εχει προτάσεις για την Παιδεία, είναι πάνω κάτω οι προτάσεις της ΝΔ. Οι προτάσεις όμως που βγήκαν από τις καταλήψεις είναι προτάσεις στις οποίες συνέβαλαν πολλοί απλοί καθημερινοί φοιτητές που απλά ήθελαν το καλό της Παιδείας και όχι να εξυπηρετήσουν μικροπαραταξιακά συμφέροντα. Αυτό είναι το πολύ σημαντικό καινούριο στοιχείο που εισήγαγαν οι καταλήψεις Μαίου-Ιουνίου 2006 στο φοιτητικό κίνημα.


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 20:30:51 pm
Τι αποφασεις εβγαλε για να  τις ριξει στο τραπεζι του απο μηδενικη βαση διαλογου?

Κάποιοι πανεπιστημιακοί καθηγητές ζήτησαν το καλοκαίρι από την κυβέρνηση διάλογο από μηδενική βάση. Ο πρώτος που αρνήθηκε τον διάλογο από μηδενική βάση ήταν η κυβέρνηση. Ο διάλογος που θέλει να κάνει η κυβέρνηση είναι πάνω στο προσχέδιο νόμου που κατέθεσε. Δηλ. να καθόμαστε και να συζητάμε στα πόσα έτη να αποβάλλονται οι αιώνιοι φοιτητές, όπως έκανε ο Πρετεντέρης με τον φοιτητή στα παράθυρα του ΜΕΓΚΑ, λες και αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα της εκπαίδευσης, στα πόσα χρόνια θα φεύγουν οι αιώνιοι φοιτητές. Το προσχέδιο αυτό είναι μακριά από τα πραγματικά προβλήματα της ανώτατης εκπαίδευσης και δεν μπορεί να αποτελέσει βάση διαλόγου.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
NetBuster
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1716



View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #25 on: August 30, 2006, 22:34:40 pm »

Oχι δεν καταλαβα τι εγραψες..Συμφωνω οτι ο νεος νομος για το ασυλο δε θα κανει τη διαφορα με τον παλιο.Ειναι καλο ομως να επκαιροποιει. Δε σου βαζω ταμπελα, απλα σου λεω τι θα συμβει μολις μπουν οι αστυνομικοι (και οχι μπατσοι - εκτος αν μιλαμε για παιδαρελια) στο Πανεπιστημιο. Θα αρχισουν οι διαμαρτυριες για φιμωση, πολιτικες συλληψεις και λοιπες μπουρδες.(προσωπικη μου εκτιμηση)

Μεγαλο μερος (συντριπτικο θα ελεγα) θελει οι ΔΥ να κρινονται.Οχι μονο απο τους φοιτητες αλλα απο τους φορεις.. Το "επιτελους"  δεν ειναι καθολου βλακωδες. Δεν το νοιαζει τον πολυ κοσμο αν ο νομος υπαρχει. Και παλι μπαινει το θεμα της επικαιροποιησης αλλα και της προσθηκης νεων μεθοδων αξιολογησης.Προφανως ειναι και επικοινωνιακοι οι λογοι, αλλα ρωταω:Η Αξιολογηση δεν ειναι απαραιτητ?Πιο κατω θα δειξω ποιους πιστευω οτι θιγει..


Βαζεις λογια στο στομα μου που δεν ειπα. (Ταμπελα) Ρωταω: Ποιον θιγει η αξιολογηση? Τους καθηγητες δεν αξιολογουμε? Τι λεει η πρωτη παραγραφος του πορισματος? Χρειαζεται χρηματοδοτηση κρατικη και ιδιωτικη. Εσυ νομιζεις πως θα αδικηθει ενας καθηγητης απο την αξιολογηση επειδη δεν εχει τα μεσα διδασκαλιας που πρεπει? Αν ενας Ευρωπαιος Πανεπιστημιακος ερθει και δεν δει καλη δουλεια δε θα πει οτι " ο αβθρωπος οτι μπορει κανει'' ?

Φυσικα και ξερω οτι το Τμημα ζει λογω του ΤΣΜΕΔΕ.Δεν ειπα οτι εχουμε λεφτα.Αυτο ομως τι σημαινει?Οτι ολα θα πανε πισω επειδη δεν εχουμε λεφτα?Λογικη δεν υπαρχει? Ναι ο ενοχος ειναι οι κυβερνησεις. Και οι φοιτητες εχουν αιτηματα τα οποια ειναι:"Δωστε μας σιτιση-στεγαση, δωστε μας δικαιωματα για να επεκτεινουμε τον ελεγχο στους Καθηγητες οπως τοσο καλα κανουμε, δωστε μας λεφτα". Δε λεω σωστα αλλα για κατσε λιγο...Χωρις αξιολογηση γιατι θα μας θιξει? Χωρις αλλαγη στο ασυλο γιατι θα μας "φιμωσουν"?Χωρις αλλαγη στην ιδιωτικη πρωτοβουλια γιατι πρεπει να μεινουμε πισω?

Το κινημα με τι θεσεις παει στον Εθνικο Διαλογο?Θελει μηδενικη βαση? Γιατι για να σκεφτει εκεινη την ωρα με υφος καρδιναλιου τι θελει να παρει?

Τα "εξυπνα" (προφανως εννοω πονηρα και υποψιασμενα) παιδια δεν κανανε καταληψη.Γιατι οπως ειχε καποτε καποιος τους λεγανε:"Διαβασε τωρα που οι αλλοι μαλακιζονται..." Ποναω τη σχολη μου σημαινει βλεπω γυρω μου την πραγματικοτητα  και αντιδρω αναλογα...
Logged
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #26 on: August 30, 2006, 23:09:20 pm »

Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 pm
Η Αξιολογηση δεν ειναι απαραιτητη?

Κάνεις και συ αυτό που κάνει το υπουργείο. Κάνεις μια γενικόλογη συζήτηση επί της αρχής για το αν η αξιολόγηση είναι απαραίτητη ή όχι. Εμένα με ενδιαφέρει η ουσία του προβλήματος. Με αφήνει αδιάφορο μια γενικόλογη συζήτηση επί της αρχής για το αν ειναι καλή ή κακή η αξιολόγηση, και επικεντρώνομαι στα εξής κρίσιμα, τα οποία θα κρίνουν την πορεία της αξιολόγησης και τα οποία στα θέτω ως ερωτήματα για να μου απαντήσεις και για να μπαίνουμε επιτέλους στην ουσία:

Ποιά θα είναι τα κριτήρια της Αξιολόγησης?
Ποιοί θα συμμετέχουν στην Αξιολόγηση?
Ποιοί φορείς της αγοράς στην Ελλάδα θα συμμετάσχουν στην εξωτερική αξιολογηση?
Με ποιόν τρόπο (πχ. ερωτηματολόγια?) θα συμμετέχουν οι φοιτητές στην εσωτερική αξιολόγηση?
Θα συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές?
Πόσο θα λαμβάνεται υπόψην η εσωτερική αξιολόγηση στο τελικό πόρισμα των αξιολογητών?
Η αξιολόγηση θα είναι δεσμευτική για το υπουργείο ή θα αφήνει τα πανεπιστήμια στη μοίρα τους κατηγοριοποιώντας τα κιόλας?


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 pm
Ρωταω: Ποιον θιγει η αξιολογηση? Τους καθηγητες δεν αξιολογουμε? Τι λεει η πρωτη παραγραφος του πορισματος? Χρειαζεται χρηματοδοτηση κρατικη και ιδιωτικη. Εσυ νομιζεις πως θα αδικηθει ενας καθηγητης απο την αξιολογηση επειδη δεν εχει τα μεσα διδασκαλιας που πρεπει? Αν ενας Ευρωπαιος Πανεπιστημιακος ερθει και δεν δει καλη δουλεια δε θα πει οτι " ο αβθρωπος οτι μπορει κανει'' ?

Ο επαγγελματικός φορέας που, όπως προβλέπεται από τον νόμο που ψήφισε πέρσι η κυβέρνηση, θα συμμετάσχει στην εξωτερική αξιολόγηση θα πει ενα σκετο: "Αυτο το πανεπιστημιο δεν βγαζει χρησιμους για την αγορα αποφοιτους". Και δεν θα τον νοιάξει τίποτε άλλο παραπάνω. 


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 pm
Και οι φοιτητες εχουν αιτηματα τα οποια ειναι:"Δωστε μας σιτιση-στεγαση, δωστε μας δικαιωματα για να επεκτεινουμε τον ελεγχο στους Καθηγητες οπως τοσο καλα κανουμε, δωστε μας λεφτα". Δε λεω σωστα αλλα για κατσε λιγο...Χωρις αξιολογηση γιατι θα μας θιξει? Χωρις αλλαγη στο ασυλο γιατι θα μας "φιμωσουν"?Χωρις αλλαγη στην ιδιωτικη πρωτοβουλια γιατι πρεπει να μεινουμε πισω?

Δεν σε πιάνω..Καν'το μου λιγο πιο λιανα, η συνταξη σου με μπερδευει, σορρυ.


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 pm
Ποναω τη σχολη μου σημαινει βλεπω γυρω μου την πραγματικοτητα  και αντιδρω αναλογα...

Και ποιά είναι η πραγματικότητα ακριβώς?  (άλλο ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί για να σταματήσουμε την γενικόλογη κουβέντα και να μπούμε στην ουσία..)
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
KorkoLyk
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 840


Δεν αντέχω τόση πραγματικότητα


View Profile
Απ: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #27 on: August 30, 2006, 23:20:50 pm »

Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 pm
Τα "εξυπνα" (προφανως εννοω πονηρα και υποψιασμενα) παιδια δεν κανανε καταληψη.Γιατι οπως ειχε κάποτε καποιος τους λεγανε:"Διαβασε τωρα που οι αλλοι μαλακιζονται..." Ποναω τη σχολη μου σημαινει βλεπω γυρω μου την πραγματικοτητα  και αντιδρω αναλογα...

Χμμμ...αυτό έχει διπλή ανάγνωση. Πιθανόν σημαίνει "πονάω τη σχολή μου και βλέπω ότι ( όπως και άλλες )  δεν είναι τόσο καλή όσο πρέπει ή της λείπουν βασικά πράγματα οπότε παλεύω για να τα αλλάξω όπως μπορώ - ακόμα και με κατάληψη - και δεν κοιτάω να βγάλω τον κώλο μου απ' έξω μια ώρα αρχύτερα..."

Τώρα, το θέμα του με τί θέσεις θα πάει το κίνημα στον εθνικό διάλογο - αν  πάει - είναι σοβαρό. Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι ελλείψη κοινής θέσης από μια μεγάλη μερίδα φοιτητών, δε μπορείς να συζητήσεις με μια κυβέρνηση. Όχι ότι δεν πρέπει, αλλά δυστυχώς από τη μία βλέπω την συγκεκριμένη κυβέρνηση, από την άλλη τους εκπροσώπους των φοιτητών και δε βλέπω μέλλον. Αλλά νομίζω ότι για να είναι έτσι τα πράγματα, από μεριάς φοιτητών τουλάχιστον, αυτό οφείλεται σε μια μεγάλη μερίδα φοιτητών που δεν έχουν άποψη ή που έχουν αλλά κατευθυνόμενη. Το ζήτημα είναι να αλλάζει αυτό - κάτι στο οποίο οι καταλήψεις, έστω και λίγο, ωφέλησαν.

Και για να μη με προλάβει ο φίλος μου ο Τάσος:  Wink Όχι ότι δεν υπήρχαν άτομα από τους φοιτητές και μάλιστα πολλά που έδειξαν ότι έχουν άποψη...απλά εγώ λέω για τους υπόλοιπους...

Για την αξιολόγηση με καλύπτει ο Τάσος πλήρως.
Logged

"The fact that each individual sees apathy in his fellows perpetuates the common reluctance to organize for change."

Port Huron Statement
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #28 on: August 31, 2006, 00:00:24 am »

Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 19:20:59 pm
τα παιδια της να μην κανουν μαθηματα και να παλευουν με εξεταστικη 45 ημερων για να προασπισουν τα συμφεροντα των Καθηγητων.

Προφανώς και διαφωνούμε. Τη Δημόσια και Δωρεάν Παιδεία πάνω απ'όλα προασπίζαμε.

Περιμένω απάντηση στα ερωτήματα ουσίας που έθεσα στο παραπάνω μου ποστ.  Wink

Τα επαναλαμβάνω:
Ποιά θα είναι τα κριτήρια της Αξιολόγησης?
Ποιοί θα συμμετέχουν στην Αξιολόγηση?
Ποιοί φορείς της αγοράς στην Ελλάδα θα συμμετάσχουν στην εξωτερική αξιολογηση?
Με ποιόν τρόπο (πχ. ερωτηματολόγια?) θα συμμετέχουν οι φοιτητές στην εσωτερική αξιολόγηση?
Θα συμμετέχουν όλοι οι φοιτητές?
Πόσο θα λαμβάνεται υπόψην η εσωτερική αξιολόγηση στο τελικό πόρισμα των αξιολογητών?
Η αξιολόγηση θα είναι δεσμευτική για το υπουργείο ή θα αφήνει τα πανεπιστήμια στη μοίρα τους κατηγοριοποιώντας τα κιόλας?


Quote from: NetBuster on August 30, 2006, 22:34:40 PM
"Ποναω τη σχολη μου σημαινει βλεπω γυρω μου την πραγματικοτητα  και αντιδρω αναλογα..."

Και ποιά είναι η πραγματικότητα ακριβώς?  (άλλο ένα ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί για να σταματήσουμε την γενικόλογη κουβέντα και να μπούμε στην ουσία..)

« Last Edit: August 31, 2006, 00:04:14 am by electroSOK » Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
electroSOK
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1648


ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΠΙΣΩ ΔΕΝ ΓΥΡΝΑ!


View Profile
Re: Μετά την κατάληψη... τι;
« Reply #29 on: September 01, 2006, 00:24:31 am »

Quote from: electroSOK on August 30, 2006, 21:14:37 pm
Γι'αυτό και μεις πρέπει να συνεχίσουμε τον αγώνα μας. Να παραμερίσουμε αυτήν την αισχρή συμμαχία υπουργείου-μεγαλοειδημόνων των καναλιών και να βάλουμε μπροστά τις δικές μας προτάσεις και τα όνειρά μας για την Παιδεία.

Αυτό δεν σημαίνει κατ'ανάγκη ΟΧΙ στον διάλογο με την κυβέρνηση. Μπορεί να σημαίνει και ΝΑΙ σ'έναν διάλογο που θα γίνει όμως με τους δικούς μας όρους.
Logged

Ο άνθρωπος πρέπει να περπατάει με το μέτωπο προς τον ήλιο. Για να μπορεί αυτός, καίγοντάς το να το σημαδεύει με αξιοπρέπεια. Αν ο άνθρωπος σκύψει το κεφάλι, χάνει την αξιοπρέπειά του.
Ernesto Che Guevara


Ουτοπία είναι αυτό που όταν κάνεις ένα βήμα για να το φτάσεις εκείνο κάνει δύο πίσω. Όταν κάνεις και δεύτερο βήμα για να το φτάσεις, εκείνο κάνει αλλά δυο πίσω.
Και τότε σε τι χρησιμεύει η ουτοπία???
Σε κάνει να βαδίζεις μπροστά!

Eduardo Galeano Ουρουγουανός ποιητής

Ο κόσμος πάει μπροστά κυνηγώντας την ουτοπία και το όνειρο!
Δυστυχής η κοινωνία που οι νέοι της δεν κάνουν όνειρα.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...