• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:33:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 22, 2026, 14:33:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[Today at 13:58:02]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by el mariachi
[Today at 13:49:46]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[Today at 12:15:31]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[Today at 11:59:21]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[Today at 11:47:27]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[Today at 11:25:27]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Juror8
[June 21, 2026, 13:30:45 pm]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10402
Latest: anton
Stats
Total Posts: 1431502
Total Topics: 32024
Online Today: 2799
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 57
Guests: 1318
Total: 1375
fkaravi
mikebel
evgeniaz
high_pres
Nikos_313
BENEDICTVS
marnikol
ggalamat
georgino
Konstantinos Kotoulas
tfarmaka
ichariti
ThanosKoutsoump
Randomuser762
Leonidas Kaitatzis
azelfos
nikol michalou
Jim_07
fungi
matrozos
ttsengel
Vaskas
ntelakis
AggelosK
Zoe06
chris123
Kokoko
Aris★
Jim4
CodeBro
Naks404
maik
cremidhs
m.renia
femanak
mike1996
LelisNiko
estoimea
filon05
apob
PurpleWitch
giorgosss03
Etsakan
gkouskou
grepanis
stefanoskal
leolam
EliasLykas
The Web
Master oogway
athinakal
Milky
evtrents
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 8ο Εξάμηνο > Γραφική με υπολογιστές (Moderator: Tasos Bot) > [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013  (Read 4896 times)
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
[Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« on: March 24, 2013, 18:25:19 pm »

Καλησπέρα μήπως είναι κανείς που να ξεκίνησε την πρώτη εργασία?








edit by mod: tag
« Last Edit: March 26, 2013, 17:29:39 pm by nasia!! » Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Orfikoss
Veteran
Θαμώνας
******
Gender: Male
Posts: 357



View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #1 on: March 30, 2013, 14:46:03 pm »

προσπαθούμε...
Logged

master of disaster
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 92


Away, away...


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #2 on: March 30, 2013, 19:16:08 pm »

+1.
Logged

"Abandon hope all ye who enter here..."
                                    -Dante, Inferno
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #3 on: March 31, 2013, 15:39:05 pm »

Να σας πω....μπορεί κάποιος να μου πει πως γίνετε η γραμμική παρεμβολή στα χρώματα??? δηλαδή πως βρίσκουμε τα βάρη???

απάντηση


Xa=λ*Χ1+ (1-λ)*Χ2

με λ=1-<ΧαΧ1>/<Χ1Χ2>
« Last Edit: March 31, 2013, 23:45:31 pm by MARIOS » Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #4 on: March 31, 2013, 23:46:27 pm »

λοιπόν να κάνω μια ερώτηση?

Έχω βρει τις τρεις ευθείες που σχηματίζουν το τρίγωνο.....πως μπορώ να βρω τώρα τα εσωτερικά σημεία?
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #5 on: April 01, 2013, 03:21:48 am »

Μιας και μου σκάλωμα, στην εκφώνηση λέει ότι μόνο εργασίες που η colordemo λειτουργεί θα αξιολογηθούν. Δηλαδή εργασίες που έχουν σωστό το προγραμματιστικό κομμάτι?Δηλαδή τι θα αξιολογηθεί? Όλες θα πρέπει να πάρουν το max
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #6 on: April 01, 2013, 22:56:50 pm »

Να κάνω και γω μια ερώτηση για την εργασία, από που ξεκινάμε?  Cheesy
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #7 on: April 01, 2013, 22:59:25 pm »

Quote from: MARIOS on April 01, 2013, 03:21:48 am
Μιας και μου σκάλωμα, στην εκφώνηση λέει ότι μόνο εργασίες που η colordemo λειτουργεί θα αξιολογηθούν. Δηλαδή εργασίες που έχουν σωστό το προγραμματιστικό κομμάτι?Δηλαδή τι θα αξιολογηθεί? Όλες θα πρέπει να πάρουν το max


Θα αξιολογηθεί μόνο αν τρέχει η colordemo. Αν βγάζει σωστό αποτέλεσμα είναι άλλο καπέλο
« Last Edit: April 01, 2013, 23:01:33 pm by ale26 » Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #8 on: April 02, 2013, 16:19:34 pm »

Να σας ρωτήσω....έχω τον πίνακα C έτοιμο αλλά για κάθε σημείο έχω 0 στις χρωματικές συνιστώσες.

και τώρα θέλω να το χρωματίσω....λογικά κάποιος θα έχει φτάσει σε αυτό το σημείο. Οπότε αν μπορεί κάποιος να μου στείλει ένα Pm γιατί έχω μπλοκάρει πολύ...
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
soso
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Female
Posts: 724


Shake ya @$$ but watch yourself


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #9 on: April 02, 2013, 17:10:47 pm »

Απ' ότι  κατάλαβα θα κάνεις έναν αλγόριθμο για πλήρωση του τριγώνου. Μια μια τις γραμμούλες του πίνακα. Θα αλλάζεις το χρώμα κάθε Pixel με γραμμική παρεμβολή.
Logged


crap  Γιατί έγραψα καλά στις πανελλήνιες?!?!?  angry4
 CryBaby mopping
abadasa13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167



View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #10 on: April 02, 2013, 17:21:44 pm »

Εν τέλει, για να καταλάβω, τα παραδοτέα αρχεία είναι:

1) Η συνάρτηση Α (σε αρχείο .m)
2) Η συνάρτηση Β (σε αρχείο .m)
3) Η συνάρτηση colordemo (επίσης .m)
4) Ένα pdf π.χ. που περιγράφει τι γίνεται πάνω κάτω

Αυτά;;;
Logged

ytold
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #11 on: April 02, 2013, 17:31:45 pm »

ναι
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
abadasa13
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 167



View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #12 on: April 02, 2013, 17:58:44 pm »

Νά'σαι καλά!  Cool
Logged

ytold
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #13 on: April 02, 2013, 18:18:17 pm »

τίποτα φίλε......
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [Γραφική με Υπολογιστές] 1η Εργασία 2013
« Reply #14 on: April 02, 2013, 18:28:33 pm »

γενικά αυτό που έχω στο μυαλό μου εγώ και προσπαθώ τώρα να βρω πως θα το υλοποιήσω πάει ως εξής:

Εφόσον μια εικόνα είναι ένας πίνακας MxNx3 τότε για κάθε χρωματική συνιστώσα σαρώνω τον πίνακα και βάζω μία μία τις τιμές με βάση την εξίσωση γρ.παρεμβολής.

αυτό για κάθε μία διάσταση του πίνακα
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...