• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 08:55:44 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 08:55:44 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431511
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 14
Guests: 483
Total: 497
thanaf_231
trelonoobaki
femanak
mdimitrig
apob
Nikossok118
Κaraflodaimonas
saptoulax
Sickboy
kutsukellis
papaloui
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Κύκλου Ηλεκτρονικής & Υπολογιστών  > 7ο Εξάμηνο > Ηλεκτρονική ΙΙΙ (Moderators: geo66, Elliot Alderson, Prosontas, sassi, Tasos Bot) > [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 Go Down Print
Author Topic: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13  (Read 6387 times)
christgc
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 432



View Profile
[Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« on: March 04, 2013, 14:34:27 pm »

Το τόπικ είναι αποκλειστικά για την ενημέρωση των φοιτητών σχετικά με την ύλη που διδάσκεται φέτος στην Ηλεκτρονικη ΙΙΙ
(πανεπιστημιακό έτος 12-13).


Οποιοδήποτε άλλο ποστ θα διαγράφεται.


_________________________________________________ _____________

Προχώρησε καθόλου στην ύλη σήμερα;
« Last Edit: March 08, 2013, 20:29:01 pm by Ροκάς » Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #1 on: March 04, 2013, 15:20:54 pm »

Quote from: christgc on March 04, 2013, 14:34:27 pm
Προχώρησε καθόλου στην ύλη σήμερα;

Δεν εκανε τιποτα το ιδιαιτερο..μια επαναληψη του τελεστικου με mos μονο.
Logged

A pirate i was meant to be.
Grecs
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 6387


Lived in the air died on asphalt


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #2 on: March 11, 2013, 15:24:28 pm »

Να ναι καλα το ιντερνετ γαμω τον ευδοξο. Τι εκανε σημερα?
Logged

"I wish punk, pizza, coke, and skateboarding could be combined into one thing that I could taste, look at or play with."
Infinite Loop
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 706


We are the Harbinger of your perfection.


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #3 on: March 11, 2013, 15:28:12 pm »

Quote from: Grecs on March 11, 2013, 15:24:28 pm
Να ναι καλα το ιντερνετ γαμω τον ευδοξο. Τι εκανε σημερα?

Προχωρησε στην σχεδιαση τελεστικου δυο βαθμιδων, σελιδες 7 εως και 19 απο το .pdf στο ethmmy.
Logged

This one doesn't have time for your solid waste excretions.
Silvio
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 47


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #4 on: April 22, 2013, 13:35:17 pm »

Τι έκανε σήμερα? ( είχε πει και κάτι για αναπλήρωση αν θυμάμαι καλά.... )
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #5 on: April 22, 2013, 13:55:03 pm »

Quote from: Silvio on April 22, 2013, 13:35:17 pm
Τι έκανε σήμερα? ( είχε πει και κάτι για αναπλήρωση αν θυμάμαι καλά.... )

Τελειωσε ανορθωτες,μπηκε στις πηγες ρευματος/κυκλωματα αναφορας,δεν ειπε τιποτα για το ποτε θα γινει αναπληρωση.
« Last Edit: April 22, 2013, 14:09:50 pm by Ροκάς » Logged

A pirate i was meant to be.
chrimour
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 112


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #6 on: April 22, 2013, 18:05:51 pm »

Καποιος που να γνωριζει ποια κεφαλαια απο τα βιβλια ειναι εντος υλης και γενικα απο που διαβαζουμε για το μαθημα;
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #7 on: April 22, 2013, 20:47:12 pm »

Quote from: chrimour on April 22, 2013, 18:05:51 pm
Καποιος που να γνωριζει ποια κεφαλαια απο τα βιβλια ειναι εντος υλης και γενικα απο που διαβαζουμε για το μαθημα;

Quote from: Ροκάς on April 13, 2013, 11:16:01 am
Quote from: giannhs12 on April 13, 2013, 02:18:51 am
για να ρωτησω λιγο........προσπαθουσα να αντιστοιχισω τν υλη με καποια απο τα κεφαλαια του σεντρα σμιθ ή του αλλου βιβλιου που πηραμε (ο ενας συγγραφεας ονομαζεται gray)...........απο ποιο βιβλιο ειναι οι διαφανειςες του χατζοπουλου?............γενικα καμια προταση απο που διαβαζουμε για το μαθημα?


Διαβαζεις απο Sendra-smith και για οτι δεν υπαρχει εκει ανοιγεις τo βιβλιο των Gray/Hurst/Lewis/Meyer.
Logged

A pirate i was meant to be.
Salvation
Guest
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #8 on: May 20, 2013, 19:33:06 pm »

Γίνεται κάποιος να ενημερώσει που έχουμε φτάσει θεωρία;
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #9 on: May 20, 2013, 19:53:45 pm »

Quote from: My name is Legion for We Are Many on May 20, 2013, 19:33:06 pm
Γίνεται κάποιος να ενημερώσει που έχουμε φτάσει θεωρία;

Σταδια εξοδου/ενισχυτες ισχυος.
Logged

A pirate i was meant to be.
jt26
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 510


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #10 on: May 20, 2013, 20:14:05 pm »

Σημερα ποιος εκανε? Ο Μποντζιος ή ο Χατζόπουλος? Και ποιος θα κανει τις υπολοιπες μερες?
Logged
Nerevar
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3482


I'm Pickle Rick!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #11 on: May 20, 2013, 20:37:45 pm »

Quote from: manos3 on May 20, 2013, 20:14:05 pm
Σημερα ποιος εκανε? Ο Μποντζιος ή ο Χατζόπουλος? Και ποιος θα κανει τις υπολοιπες μερες?

Μποντζιος.
Μποντζιος.
Logged

A pirate i was meant to be.
Salvation
Guest
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #12 on: May 20, 2013, 22:22:51 pm »

Quote from: Ροκάς on May 20, 2013, 19:53:45 pm
Quote from: My name is Legion for We Are Many on May 20, 2013, 19:33:06 pm
Γίνεται κάποιος να ενημερώσει που έχουμε φτάσει θεωρία;

Σταδια εξοδου/ενισχυτες ισχυος.

Αυτό το κεφάλαιο ειναι από sedra/smith υποθέτω έτσι;
Logged
Silvio
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 47


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #13 on: May 20, 2013, 22:26:59 pm »

Quote from: My name is Legion for We Are Many on May 20, 2013, 22:22:51 pm
Quote from: Ροκάς on May 20, 2013, 19:53:45 pm
Quote from: My name is Legion for We Are Many on May 20, 2013, 19:33:06 pm
Γίνεται κάποιος να ενημερώσει που έχουμε φτάσει θεωρία;

Σταδια εξοδου/ενισχυτες ισχυος.

Αυτό το κεφάλαιο ειναι από sedra/smith υποθέτω έτσι;
κεφάλαιο 14 sedra/smith
Logged
adianohtos
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 869


κουτσουρακι...!


View Profile
Re: [Ηλεκτρονική ΙΙΙ] Yλη 2012/13
« Reply #14 on: May 21, 2013, 14:19:41 pm »

Ποια κεφαλαια απο sedra smith ειναι στην υλη ;;
Logged

ΠΑΟΚ -για να μην ξεχνιομαστε-
Pages: [1] 2 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...