• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 23:35:21 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 23:35:21 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2561
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 21
Guests: 839
Total: 860
Lits
CHRISTOFO CHATZIANTONIOU
vaggelisx
engineer2030
Hyperlaz02
Adreas Seg
christina02
Tonis Mpalonis
Roidos
George15
DKarakatsanis
mdimitrig
kchristoua
gpapmtb
stavros0201
jojos
zgeorgitz
kakousios
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Αποτελέσματα Εξεταστικής Ιουνίου 2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > 4ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Εισαγωγή στην Ενεργειακή Τεχνολογία Ι (Moderators: RivenT, tony stank) > [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Down Print
Author Topic: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013  (Read 24490 times)
Fcoriolis
Guest
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #60 on: July 04, 2013, 16:36:43 pm »

Quote from: MARIOS on July 04, 2013, 16:34:41 pm
Ναι.....

γιατί??
Logged
zisis00
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 176


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #61 on: July 04, 2013, 16:37:13 pm »

Quote from: The Batman on July 04, 2013, 16:32:16 pm
Όταν ο μετασχηματιστής λειτουργεί εν κενώ καταναλώνει ενέργεια?

Yeap, check chapter 7.2 & 7.2.2 ;-)
Logged
parascat
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #62 on: July 04, 2013, 17:47:23 pm »

Έχει λύσει κανείς το 1ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012 που είναι στα downloads να ρωτήσω κάτι;
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #63 on: July 04, 2013, 17:51:00 pm »

Όταν μας δίνει μια τάση πχ..... σε μια άσκηση....αυτή θα είναι φασική η πολική?
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #64 on: July 04, 2013, 17:52:42 pm »

Quote from: MARIOS on July 04, 2013, 17:51:00 pm
Όταν μας δίνει μια τάση πχ..... σε μια άσκηση....αυτή θα είναι φασική η πολική?

Αν δε διευκρινίζει, θα δίνεται η πολική.
Logged

Terzos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 253


Fanatic Kopimist


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #65 on: July 04, 2013, 19:25:58 pm »

Quote from: parascat on July 04, 2013, 17:47:23 pm
Έχει λύσει κανείς το 1ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012 που είναι στα downloads να ρωτήσω κάτι;

Τώρα το κοιτάω, και έχω και εγώ μία απορία για την αντίσταση του καταναλωτή
Χρειάζεται να κάνουμε καμιά μετατροπή πριν την υπολογίσουμε σε per unit? (επειδή λέει ανα φάση, για αυτο) Undecided
Για ρώτα και εσύ μπας και ξέρω  Tongue
Logged
parascat
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 85



View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #66 on: July 04, 2013, 19:43:14 pm »

Quote from: Terzos on July 04, 2013, 19:25:58 pm
Quote from: parascat on July 04, 2013, 17:47:23 pm
Έχει λύσει κανείς το 1ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012 που είναι στα downloads να ρωτήσω κάτι;

Τώρα το κοιτάω, και έχω και εγώ μία απορία για την αντίσταση του καταναλωτή
Χρειάζεται να κάνουμε καμιά μετατροπή πριν την υπολογίσουμε σε per unit? (επειδή λέει ανα φάση, για αυτο) Undecided
Για ρώτα και εσύ μπας και ξέρω  Tongue
Για την αντίσταση νομίζω δεν κάνεις μετατροπή. Γιατί απο ότι είδα και στην άσκηση 4 στη σειρά για το pu δεν κάνει μετατροπή. Εγώ απ τη στιγμή που βρίσκω το pu κύκλωμα βγάζω τη σχέση VL=e-i*zολικό και δεν μπορώ να βρω το i για να υπολογίσω το VL... Υπάρχει άλλος τρόπος;;; Undecided
Logged
Terzos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 253


Fanatic Kopimist


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρ
« Reply #67 on: July 04, 2013, 20:16:02 pm »

Quote from: parascat on July 04, 2013, 19:43:14 pm
Quote from: Terzos on July 04, 2013, 19:25:58 pm
Quote from: parascat on July 04, 2013, 17:47:23 pm
Έχει λύσει κανείς το 1ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012 που είναι στα downloads να ρωτήσω κάτι;

Τώρα το κοιτάω, και έχω και εγώ μία απορία για την αντίσταση του καταναλωτή
Χρειάζεται να κάνουμε καμιά μετατροπή πριν την υπολογίσουμε σε per unit? (επειδή λέει ανα φάση, για αυτο) Undecided
Για ρώτα και εσύ μπας και ξέρω  Tongue
Για την αντίσταση νομίζω δεν κάνεις μετατροπή. Γιατί απο ότι είδα και στην άσκηση 4 στη σειρά για το pu δεν κάνει μετατροπή. Εγώ απ τη στιγμή που βρίσκω το pu κύκλωμα βγάζω τη σχέση VL=e-i*zολικό και δεν μπορώ να βρω το i για να υπολογίσω το VL... Υπάρχει άλλος τρόπος;;; Undecided

Μήπως βάζεις I=VL/Z όπου Z η αντίσταση του φορτίου

Εδιτ: VL=e-i*zχωρίς το φορτίο
« Last Edit: July 04, 2013, 20:23:35 pm by Terzos » Logged
george99
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 67


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #68 on: July 04, 2013, 21:11:21 pm »

Έχει λύσει κανείς το 2ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012? τι κάνουμε με την ωμική αντίσταση του καλωδίου?
Logged

Ignorance Rules; Knowledge Liberates.
TrueForce
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 3156


Κλέβω Μπάτσους


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #69 on: July 04, 2013, 22:45:19 pm »

Quote from: Exomag on July 04, 2013, 17:52:42 pm
Quote from: MARIOS on July 04, 2013, 17:51:00 pm
Όταν μας δίνει μια τάση πχ..... σε μια άσκηση....αυτή θα είναι φασική η πολική?

Αν δε διευκρινίζει, θα δίνεται η πολική.
η φασικη είναι η τάση τις τριφασικης συνιστωσας, ετσι; Cheesy
Logged

c0ndemn3d's da b0sS

Ηλεκτρονική ο τομέας της βίας, του punk και της αλητείας
 Knuppel guitar  Cool
Exomag
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 22045


unfortunate...


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #70 on: July 04, 2013, 23:30:24 pm »

Quote from: TrueForce on July 04, 2013, 22:45:19 pm
Quote from: Exomag on July 04, 2013, 17:52:42 pm
Quote from: MARIOS on July 04, 2013, 17:51:00 pm
Όταν μας δίνει μια τάση πχ..... σε μια άσκηση....αυτή θα είναι φασική η πολική?

Αν δε διευκρινίζει, θα δίνεται η πολική.
η φασικη είναι η τάση τις τριφασικης συνιστωσας, ετσι; Cheesy

Φασική τάση είναι αυτή μεταξύ ενός άκρου του αστέρα/τριγώνου και της γείωσης (που συμπίπτει με τον ουδέτερο).
Logged

aredhel
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Female
Posts: 99



View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #71 on: July 04, 2013, 23:34:45 pm »

Quote from: george99 on July 04, 2013, 21:11:21 pm
Έχει λύσει κανείς το 2ο θέμα του Σεπτεμβίου 2012? τι κάνουμε με την ωμική αντίσταση του καλωδίου?

Αν γίνεται κάποιος να κάνει τον κόπο να περιγράψει την λύση..
Logged

http://www.youtube.com/watch?v=kabRx5uW8PM
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #72 on: July 05, 2013, 02:04:08 am »

Να σας πω.... στα θέματα του 2012 στην άσκηση των pu..... η βάση στην μεριά που είναι τα πηνία..... πως βγαίνει????? Πηγαίνοντας από αριστερά στα δεξιά.....Ub1=6.9kV      Ub2=(150/6.9)*6.9=150kV και το κρατάμε μέχρι τον μετασχηματιστή T2 και μετά από δεξιά του μετασχηματιστή Ub3=(22/165)*150kV?

Έτσι δεν είναι ή μου ξεφεύγει κάτι????
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Luffy
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 636



View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #73 on: July 05, 2013, 03:13:13 am »

ετσι ειναι ναι
Logged
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: [ΕΕΤ Ι] Γενικές απορίες και ανακοινώσεις/επικαιρότητα 2013
« Reply #74 on: July 05, 2013, 03:18:00 am »

Να σου πω.... έχεις όρεξη να σε ρωτήσω κάτι ακόμη?
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...