• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 01:23:49 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 01:23:49 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1130
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 27
Guests: 878
Total: 905
andreassifo
ioannisk
christina02
ioannisfa
witchingHour
FINngineer
Giannis Masterio
larryen
vpoug
abunchofcells
antreassv
gramniko
Oracle
Elbowshot
Tzikaman
gk1234
Pcsc
leolam
filon05
amarkar
0restis
Gone_Forever
Xlapatsas
Kwstas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Ειδικά Κεφάλαια Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
Ναι - 33 (76.7%)
Όχι - 10 (23.3%)
Total Voters: 43

Pages: [1] 2 Go Down Print
Author Topic: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;  (Read 4438 times)
ffcopo
Αρχάριος/Αρχάρια

Posts: 4


View Profile
[ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« on: December 16, 2012, 15:40:20 pm »

Καλησπέρα παιδιά,

 Δεδομένου ότι εμείς του 9ου εξαμήνου(τουλάχιστον) έχουμε ένα σωρό εργασίες μέχρι το Μάρτιο, χώρια η εξεταστική, μου φαίνεται ότι μπορούμε να ζητήσουμε να χαλαρώσει κάπως το πρόγραμμα μας, δηλαδή να ζητήσουμε να πάρει παράταση μέχρι το Μάη (ή έστω μέσα Απρίλη!) η  υποβολή της εργασίας, όπως γινόταν κάθε χρόνο μέχρι φέτος!

 Προτείνω να μαζέψουμε κάποια ονόματα που είναι υπερ της παράτασης και να τα στείλουμε στους υπεύθυνους του μαθήματος με το αίτημα μας.
 Όσο περισσότεροι και όσο το δυνατόν συντομότερα τόσο το καλύτερο!

 Έχει κανείς ιδέα γιατί το πίεσαν φέτος τόσο πολύ χρονικά;  Embarrassed
« Last Edit: December 16, 2012, 15:45:39 pm by provataki » Logged
afroditeschild
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 255



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #1 on: December 16, 2012, 15:43:16 pm »

+1
Logged
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #2 on: December 16, 2012, 15:44:45 pm »

+1

το κάνω sticky
Logged

bay bay timy.
vouz
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 64


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #3 on: December 17, 2012, 01:32:14 am »

+1
Logged
Αθηρ
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #4 on: December 17, 2012, 20:28:18 pm »

Εγω προτεινω να παει μεχρι την εξεταστικη του εαρινου εξαμηνου και να κλειδωσει εκει για παντα! Επισης ας μπει επιτελους στο προγραμμα σπουδων κατι που θα δινει σαφες και συγκεκριμενο σχεδιο μαθηματος..
Logged

Τιποτα
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #5 on: December 20, 2012, 22:26:20 pm »

utr....

παιδιά περνάει ο καιρός. αν ειναι να κάνουμε κάτι πρέπει να το κάνουμε το πολύ την πρώτη βδομάδα μετά τις γιορτές...
Logged

bay bay timy.
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #6 on: January 08, 2013, 23:31:20 pm »

utr.

παιδιά θα κινηθεί το θέμα καθόλου;  Roll Eyes
Logged

bay bay timy.
patoho
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1258


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #7 on: January 09, 2013, 15:58:59 pm »

+1!!!!!
Logged

ειμαι σε απογνωση
natha
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 80



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #8 on: January 12, 2013, 12:02:55 pm »

+1
Logged
haas
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #9 on: January 12, 2013, 14:13:28 pm »

με τα +1 ρε παιδια δεν μας βλεπω να βγαλουμε ακρη να ξερετε
Logged
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #10 on: January 12, 2013, 22:45:54 pm »

Quote from: haas on January 12, 2013, 14:13:28 pm
με τα +1 ρε παιδια δεν μας βλεπω να βγαλουμε ακρη να ξερετε

συμφωνώ
θελετε να αρχισουμε καπως να μαζευουμε μια λιστα απο ονόματα ή ομάδες και να στείλουμε ενα email;
Logged

bay bay timy.
haas
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #11 on: January 15, 2013, 15:04:46 pm »

Μετα απο επισκεψη στο γραφειο του κ.Ανδρεου και κατοπιν ερωτησεως αυτου περι του θεματος αυτου ανακοινωνω πως ουδεμια αλλαγη θα γινει στην ημερομηνια παραδοσης της εργασιας.Τα προβληματα ειναι διαδικαστικα.Πρεπει να ανεβουν οι βαθμοι (γραμματεια) στην εξεταστικη Φεβρουαριου.Μεχρι και περσι ανεβαιναν στην εξεταστικη Ιουνιου και υπηρχαν για αυτο διαφορα προβληματα για τα οποια επρεπε να βρεθει λυση.Το ζητημα εχει περασει και απο συνελευση τμηματος.
Logged
kelly
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 84


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #12 on: February 13, 2013, 14:12:01 pm »

καλημερα! υπαρχει μια νεα ιδεα να προτεινουμε στον Κ.Ανδρεου να γινουν δυο εξετασεις πανω στην εργασια!μια τις προγραμματισμενες ημερομηνιες ωστε να παραδωσουν την εργασια οσοι την εχουν τελειωσει και θελουν να περαστει ο βαθμος τους στο χειμερινο εξαμηνο και μια αργοτερα π.χ. το Μαιο και ας περαστουν οι βαθμοι το Σεπτεμβρη! βεβαια αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να γινει μια επιπλεον φορα η διαδικασια της παραδοσης εργασιων και εξετασης και δεν ξερω αν ειναι ιδιαιτερα ευφικτο αλλα αν μαζευτουμε καποια ατομα δεν χανουμε να ρωτησουμε!
με το παρον προγραμμα οι περισσοτεροι δεν προλαβαινουν να παραδωσουν τωρα εργασια και πανε για Σεπτεμβρη οποτε μια τετοιου ειδους διευκολυνση θα μας βολευε λογικα!
βεβαια οπως ανεφερα δεν ειναι ιδιαιτερα ευφικτο αλλα δεν υπαρχει και καποια αλλη προταση!
Logged
haas
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 495



View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #13 on: February 13, 2013, 14:36:50 pm »

Quote from: kelly on February 13, 2013, 14:12:01 pm
καλημερα! υπαρχει μια νεα ιδεα να προτεινουμε στον Κ.Ανδρεου να γινουν δυο εξετασεις πανω στην εργασια!μια τις προγραμματισμενες ημερομηνιες ωστε να παραδωσουν την εργασια οσοι την εχουν τελειωσει και θελουν να περαστει ο βαθμος τους στο χειμερινο εξαμηνο και μια αργοτερα π.χ. το Μαιο και ας περαστουν οι βαθμοι το Σεπτεμβρη! βεβαια αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να γινει μια επιπλεον φορα η διαδικασια της παραδοσης εργασιων και εξετασης και δεν ξερω αν ειναι ιδιαιτερα ευφικτο αλλα αν μαζευτουμε καποια ατομα δεν χανουμε να ρωτησουμε!
με το παρον προγραμμα οι περισσοτεροι δεν προλαβαινουν να παραδωσουν τωρα εργασια και πανε για Σεπτεμβρη οποτε μια τετοιου ειδους διευκολυνση θα μας βολευε λογικα!
βεβαια οπως ανεφερα δεν ειναι ιδιαιτερα ευφικτο αλλα δεν υπαρχει και καποια αλλη προταση!

Ναι καλη ιδεα.Οι περισσοτεροι απο εμας εχουμε προφορικα ισχυος 2 μεσα μαρτιου και μετα μενουν 2 βδομαδες για την παραδοση της εργασιας.Δεν γινεται αυτο ελεος.Πρεπει να πεθανουμε πανω στα βιβλια μας επειδη υπαρχουν τετοια προβληματα?Και στην τελικη αυτοι οι λιγοι που εχουν προβλημα δημιουργουν ακομα μεγαλυτερο προβλημα σε αλλα 200 ατομα.Εγω προτεινω να μαζευτουν υπογραφες τον Μαρτιο για να παει μια λιστα με ονοματα που να λεει οτι ζητουμε ολοι να γινει αυτο που ειπες.Οπως ειχε γινει δηλαδη αντιστοιχα σε ενα αλλο μαθημα περσι δεν θυμαμαι ακριβως
Logged
kelly
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Posts: 84


View Profile
Re: [ΕΚΣΗΕ]Θέλετε να ζητήσουμε παράταση της παράδοσης της εργασίας;
« Reply #14 on: February 13, 2013, 14:43:24 pm »

ναι δυστυχως ετσι ειναι η κατασταση!ειτε αυτο λοιπον ειτε να παμε απο τ γραφειο του αλλα να ειμαστε πολλα ατομα!
Logged
Pages: [1] 2 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...