• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 13:17:54 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 28, 2026, 13:17:54 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by User
[June 27, 2026, 16:40:19 pm]

Άτομα που άφησαν ιστορία ...
by el mariachi
[June 27, 2026, 11:00:16 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 27, 2026, 10:45:47 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by nmpampal
[June 26, 2026, 21:28:50 pm]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by sofi
[June 26, 2026, 15:58:48 pm]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Lalson
[June 25, 2026, 11:20:27 am]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431548
Total Topics: 32025
Online Today: 2561
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 26
Guests: 2517
Total: 2543
maria_s
femanak
dimitris585
mike1996
kakousios
Κaraflodaimonas
geoarg
Giannis Masterio
Northern Eagle
gk1234
kostas.de
grammaths
smith
geftihiakos
athenamits
bsp
Konlefk
Jard
Saint_GR
vajim
jimalexoud
dorapangeiou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Τεχνικά Θέματα > Περί Υπολογιστών... > Γενική συζήτηση, Απορίες, Τεχνολογικά Νεα, Εκθέσεις ... (Moderators: chatzikys, PolarBear) > Τι άποψη έχετε για το KNX?
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Τι άποψη έχετε για το KNX?  (Read 1700 times)
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Τι άποψη έχετε για το KNX?
« on: April 25, 2012, 12:47:49 pm »

http://www.knxtraining.gr/index.html
Logged

potatoes gonna potate..
PreDa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 155



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #1 on: April 25, 2012, 12:59:10 pm »

http://www.knxtraining.gr/tauiota-epsilon943nualphaiota-tauomicron-kappanuchi-deltaiotaalphagammaomeganuiotasigmamu972sigmaf-video-tauetasigmaf-kappanuchi-association.html

Χωρίς να διαβάσω πολλά και αηδιασμένος από το βίντεο, μπορώ να πω πως δεν με ενθουσιάζει αυτό που βλέπω. Ωραία τα ανοιχτά πρότυπα και όλα, αλλά έχουμε τόσο ανάγκη να ανοιγοκλείνουμε τα φώτα του σπιτιού μας από ένα tablet/smpartphone? Αυτό είναι η επόμενη προσφορά της τεχνολογίας στην ανθρωπότητα? Σε λίγο θα αγοράζουμε και σπίτια από την apple, μόνο και μόνο για να κάνουμε μόστρα στην κοπελιά που έρχεται επίσκεψη στο σπίτι μας.

Logged
Ex_Mechanus
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3741



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #2 on: April 25, 2012, 15:04:14 pm »

Γενικά η κεντρική διαχείριση των λειτουργιών μιας κατοικίας δεν την θεωρώ ασήμαντο θέμα, γιατί δεν αφορά μόνο ποζεριές με τα φώτα, συμπεριλαβάνει έλεγχο στην θέρμανση το μηχανοστάσιο etc (και σίγουρα δεν χρειάζεται αυτό να γίνεται από το υπερτιμημένο tablet σου), αλλά δεν βλέπω σε τι ακριβώς προσιδιάζει με τον εμπορευματικό φετιχισμό προΐόντων τύπου apple.
Logged

pay close attention
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #3 on: April 25, 2012, 15:59:25 pm »

Quote from: Ex_Mechanus on April 25, 2012, 15:04:14 pm
Γενικά η κεντρική διαχείριση των λειτουργιών μιας κατοικίας δεν την θεωρώ ασήμαντο θέμα, γιατί δεν αφορά μόνο ποζεριές με τα φώτα, συμπεριλαβάνει έλεγχο στην θέρμανση το μηχανοστάσιο etc (και σίγουρα δεν χρειάζεται αυτό να γίνεται από το υπερτιμημένο tablet σου), αλλά δεν βλέπω σε τι ακριβώς προσιδιάζει με τον εμπορευματικό φετιχισμό προΐόντων τύπου apple.

+1
Logged

bay bay timy.
PreDa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 155



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #4 on: April 25, 2012, 19:17:25 pm »

Quote from: provataki on April 25, 2012, 15:59:25 pm
Quote from: Ex_Mechanus on April 25, 2012, 15:04:14 pm
Γενικά η κεντρική διαχείριση των λειτουργιών μιας κατοικίας δεν την θεωρώ ασήμαντο θέμα, γιατί δεν αφορά μόνο ποζεριές με τα φώτα, συμπεριλαβάνει έλεγχο στην θέρμανση το μηχανοστάσιο etc (και σίγουρα δεν χρειάζεται αυτό να γίνεται από το υπερτιμημένο tablet σου), αλλά δεν βλέπω σε τι ακριβώς προσιδιάζει με τον εμπορευματικό φετιχισμό προΐόντων τύπου apple.

+1

Απολύτως δεκτό. Με ενοχλεί που η διαφήμιση δεν επικεντρώνεται στα καλά της κεντρικής διαχείρισης. Είτε είναι δύσκολο να προσεγγίσουν το θέμα από τη χρηστική του πλευρά, είτε απευθύνονται σε ηλίθιους που γουστάρουν αυτό που δείχνει η διαφήμιση. Και την apple την ανέφερα, γιατί νομίζω είδα προϊόν της στη διαφήμιση. Μπορεί να είδα και λάθος, αλλά ένα πράγμα είναι η ιδέα και ένα δεύτερο ξεχωριστό πράγμα η παρουσίαση αυτής. Μου φέρνει στο μυαλό ένα γεγονός. Στα πλαίσια μαθήματος με τον κ. Σεργιάδη, συζητούσαμε για την τρισδιάστατη τηλεόραση και τις εφαρμογές της. Και έπεσα στην κλασική πλάνη και ρώτησα αν ο κόσμος χρειάζεται την τρισδιάστατη τηλεόραση ή απλά θα την αγοράσει για να φιγουράρει σε φίλους και γνωστούς παρακολουθώντας 3D ποδόσφαιρο και τσόντες. Ο κ. Σεργιάδης μου απάντησε πως θα βοηθήσει πάρα πολύ στην εκπαιδευτική διαδικασία η δυνατότητα να παρατηρούμε όλες τις διαστάσεις του αντικειμένου μελέτης. Συμφώνησα και δεν είπα τίποτα άλλο. Καλή ή κακή χρήση του μέσου εξαρτάται αποκλειστικά από το χρήστη. Απλώς με τρώει κάθε φορά κάτι μέσα μου, πως η χρήση δεν θα είναι η πρέπουσα. Και η διαφήμιση έρχεται να το επιβεβαιώσει.
Logged
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #5 on: April 25, 2012, 20:17:16 pm »

Πρέπουσα ή όχι τι σημασία έχει?Εμείς το βλέπουμε απο την πλευρά του κατασκευαστή

Δεν είναι δα και κάνα προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν π.χ. όπλο καταστροφής (ώστε να κολλάς στο να το παράγεις ή όχι)

Το θέμα είναι είναι αν αξίζει να το παράγεις και έχει μέλλον...στη συγκεκριμένη περίπτωση αν αξίζει να εκπαιδευτείς σ'αυτό, σε πρώτη φάση.

Απο κεί και πέρα φυσικά ο καθένας θα το χρησιμοποιήσει όπως νομίζει...αν κάποιος γουστάρει φωτορυθμικά και άλλες καγκουριές για να ρίξει το γκομενάκι, μαγκιά του. :DΓιατί σε ενοχλεί τόσο?
Μήπως δεν γίνεται αυτό σχεδόν με όλα τα προϊόντα τεχνολογίας?
Logged

potatoes gonna potate..
PreDa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 155



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #6 on: April 25, 2012, 20:27:47 pm »

Quote from: Lampros on April 25, 2012, 20:17:16 pm
Πρέπουσα ή όχι τι σημασία έχει?Εμείς το βλέπουμε απο την πλευρά του κατασκευαστή

Δεν είναι δα και κάνα προϊόν που μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν π.χ. όπλο καταστροφής (ώστε να κολλάς στο να το παράγεις ή όχι)

Το θέμα είναι είναι αν αξίζει να το παράγεις και έχει μέλλον...στη συγκεκριμένη περίπτωση αν αξίζει να εκπαιδευτείς σ'αυτό, σε πρώτη φάση.

Απο κεί και πέρα φυσικά ο καθένας θα το χρησιμοποιήσει όπως νομίζει...αν κάποιος γουστάρει φωτορυθμικά και άλλες καγκουριές για να ρίξει το γκομενάκι, μαγκιά του. :DΓιατί σε ενοχλεί τόσο?
Μήπως δεν γίνεται αυτό σχεδόν με όλα τα προϊόντα τεχνολογίας?

Αυτό γίνεται. Απλά είπα τον καημό μου. Αν δεν μιλήσω και κάπου φοβάμαι θα λαλήσω :p
Καλύτερα θα ήταν να επικοινωνήσεις μαζί με κάποιον αρμόδιο.

Το ελληνικό φόρουμ της KNX
http://forum.e-dreams.gr/default.aspx?g=forum
και ένα αξιοπρεπέστερο βίντεο που εξηγεί τι είναι το KNX
http://www.knx.org/fileadmin/movies/en.html
Logged
i_am_batman
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 586



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #7 on: April 25, 2012, 22:31:46 pm »

Quote from: Lampros on April 25, 2012, 20:17:16 pm
Πρέπουσα ή όχι τι σημασία έχει?Εμείς το βλέπουμε απο την πλευρά του κατασκευαστή

Από τη μεριά του απλήρωτου, επισφαλή εργαζόμενου το βλέπουμε μάλλον.   Smiley
Logged

αυτόνομη παρέμβαση στους ηλ-μηχ: http://aphm.espivblogs.net/
συνέλευση για το κόστος φοίτησης: http://synkosfoi.espivblogs.net/

δυστοπία: http://dystopiarap.wordpress.com/
Lampros
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2343



View Profile
Re: Τι άποψη έχετε για το KNX?
« Reply #8 on: April 25, 2012, 23:27:45 pm »

Εντάξει μωρέ θεωρητικά μιλάμε  Roll Eyes
Logged

potatoes gonna potate..
Pages: [1] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...