ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤ

<< < (3/12) > >>

gate4:
Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.
Καλα για τους καθηγητες μην απορεις γιατι δεν ισχυει το ασυμβιβαστο, για τους βουλευτες επισης δεν ισχυει..Αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και διδασκοντες και διοικουντες.Οι δεπ γιατι ειναι τοσοι πολλοι?Τι χρειαζονται οι 4 βαθμιδες και αλλες τοσες διοικητικα?Τοσες πολλες γραμματειες? Με αποτελεσμα 1 ατομο ανα 20 φοιτητες λεει η 50..Στρατος φαση..
Οι διδασκοντες θα μπορουσαν και λιγοτεροι να πετυχουν καλη αναλογια αν εργαζονταν περισσοτερες ωρες η ασχολουνταν αποκλειστα με την διδασκαλια.




Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
Quote from: gate4 on March 29, 2012, 03:21:46 am

Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.

http://www.youtube.com/watch?v=VsgczP1cYrw
Μια λύση μετανάστευση
όταν η ανεργία
την χώρα μας μαστίζει
μα στην οικονομία
ας δούμε τι κοστίζει
μια λύση μετανάστευση
σε πλάνο ατομικό

Όταν εργάτης φεύγεις
δεκαοκτώ χρονό
στον τόπο σου ακόμα
είσαι παθητικό
κι ενώ έχεις κοστίσει
στον τόπο στον λαό
σε ξένο τόπο δίνεις
το ενεργητικό

Από την άλλη πάλι
στον ντόπιο αφεντικό
το άνεργο στοιχείο
επαναστατικό

Μια λύση μετανάστευση
για σένα απελπισίας
ανάγκες που μπαλώνει
μα το δικό σου τόπο
το βλέπεις πως ζημιώνει
μια λύση μετανάστευση
σε πλάνο ατομικό

KalODIa:
Quote from: gate4 on March 29, 2012, 03:21:46 am

Για το θεμα των εισακτεων πιστευω οσοι μπαινουν τοσοι πρεπει να βγαινουν ανα ετος γιατι οσοι μενουν κοστιζουν.Μετα αφου ειναι δημοσιο το πανεπιστημιο υποτιθεται επρεπε να υπηρετει το δημοσιο συμφερον,οποτε ποσοι χρειαζονται στην αγορα εργασιας της Ελλαδας?Τοσοι..αυτη τη περιοδο χρειαζονται βασικα 0 εισακτεοι...Αν ημασταν ευρωπαικο πανεπιστημιο και μας ζητουσε η ευρωπαικη αγορα εργασιας οι εισακτεοι θα εμπαιναν και με αυτη τη ζητηση.
Καλα για τους καθηγητες μην απορεις γιατι δεν ισχυει το ασυμβιβαστο, για τους βουλευτες επισης δεν ισχυει..Αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι πολλοι και διδασκοντες και διοικουντες.Οι δεπ γιατι ειναι τοσοι πολλοι?Τι χρειαζονται οι 4 βαθμιδες και αλλες τοσες διοικητικα?Τοσες πολλες γραμματειες? Με αποτελεσμα 1 ατομο ανα 20 φοιτητες λεει η 50..Στρατος φαση..
Οι διδασκοντες θα μπορουσαν και λιγοτεροι να πετυχουν καλη αναλογια αν εργαζονταν περισσοτερες ωρες η ασχολουνταν αποκλειστα με την διδασκαλια.



Όλοι αυτοί στηρίζουν ένα γραφειοκρατικό σύστημα. Και πέρα από προσωπικό όπως πχ μερικοί από τη διοίκηση, μερικοί από γραμματεία, προσωπικό ασφαλείας/πυρόσβεσης/καθαριότητας και διδασκόντων είναι περιττοί. Προσωπικά για εμένα δεν λογίζεται καθηγητής που δεν διδάσκει. Εάν δεν του αρέσει να μπαίνει στην αίθουσα και να βρίσκει παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας τότε πολύ απλά είναι περιττός.     Εάν θέλουν να ασχοληθούν με επιπλέον δραστηριότητες αυτές να μην έχουν ως αντίκτυπο την εργασία τους ως καθηγητές.
Διαφορετικά απόλυση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε τους καθηγητές για να πλουτίζουν το βιογραφικό τους, ενώ αντίθετα ο απλός πολίτης πρέπει να πληρώνει για να το καταφέρει.

πάντως παιδιά εγώ βλέπω να τρολλάρετε εσείς και όχι ο gate4. λέει τις απόψεις του και εσείς ειρωνεύεστε.

gate4:
Quote from: KalODIa on March 29, 2012, 03:36:43 am

Όλοι αυτοί στηρίζουν ένα γραφειοκρατικό σύστημα. Και πέρα από προσωπικό όπως πχ μερικοί από τη διοίκηση, μερικοί από γραμματεία, προσωπικό ασφαλείας/πυρόσβεσης/καθαριότητας και διδασκόντων είναι περιττοί. Προσωπικά για εμένα δεν λογίζεται καθηγητής που δεν διδάσκει. Εάν δεν του αρέσει να μπαίνει στην αίθουσα και να βρίσκει παιδαγωγικές μεθόδους διδασκαλίας τότε πολύ απλά είναι περιττός.     Εάν θέλουν να ασχοληθούν με επιπλέον δραστηριότητες αυτές να μην έχουν ως αντίκτυπο την εργασία τους ως καθηγητές.
Διαφορετικά απόλυση. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώνουμε τους καθηγητές για να πλουτίζουν το βιογραφικό τους, ενώ αντίθετα ο απλός πολίτης πρέπει να πληρώνει για να το καταφέρει.

πάντως παιδιά εγώ βλέπω να τρολλάρετε εσείς και όχι ο gate4. λέει τις απόψεις του και εσείς ειρωνεύεστε.

Kαι γω στην ουσια αυτο λεω και συμφωνω. Για αυτο πρεπει να προσδιορισουν τι ειναι εργο των καθηγητων και να γινεται σωστη αξιολογηση. Ειναι ποσα βιβλια και αρθρα θα γραψει και ποσες αναφορες θα εχει, ποσο καλος ειναι πολιτικα και ποσες ψηφους φερνει στην παραταξη του, ποσο καλα διαχειριζεται τα οικονομικα και τι επενδυσεις κανει η αν μπορει να διδαξει και να παραγει ατομα που απορροφωνται απο την αγορα εργασιας? Το τελευταιο κυριως και ελαχιστα το πρωτο. Για τα αλλα υπαρχει η πολιτικη καριερα και για τα επιχειρηματικα ταλεντα ο ιδιωτικος τομεας...! Και ακριβως οπως το ειπες τα παρασημα να τα παρουν εκτος δημοσιας χρηματοδοτησης και οχι σε βαρος της εκπαιδευσης.
Λογω του δημοσιου πανεπιστημιου σε μεγαλο ποσοστο εγινε η χρεωκοπια αν το σκεφτεις. Το προβλημα ηταν οτι δεν υπηρχε παραγωγη και υπηρχε ενα τεραστιο δημοσιο υπηρεσιων που σπαταλουσε το αεπ.Αυτοι που στελεχωναν τα τελευταια το λιγοτερο 20 χρονια ηταν 90% αποφοιτοι του ελληνικου πανεπιστημιου. Δεν περπατουσε το συστημα,αφου οι αποφοιτοι ηταν υπερβολικα πολλοι! Αντι να τους μειωσουν η να αλλαξουν αντικειμενο σπουδων εκαναν κι αλλα πανεπιστημια μεχρι και στα κατσικοχωρια να τους βολεψουν εκει σαν καθηγητες,διδακτορες,μεταπτυχιακους,βοηθους κοκ! Αυτο απ την αλλη βολευει τους καθηγητες γιατι αυτοι ασχολουνται με "σοβαρες" δουλειες και βαζουν τους κατωτερους να βγαλουν την σκαταδουρα. Εσκασε αυτο το συστημα,και ο,τι πηγε να γινει δηθεν με τα stage επισης απετυχε,και οι αποφοιτοι ειναι ανεργοι η δεν δουλευουν στο αντικειμενο τους.

Ο απλυτος γριφος και οι παρομοιοι δεν ξερουν τιποτα αλλο εκτος απο τα πλαισια τους.Τι να σου πει το πλαισιο? Το ξερω..

Καμένος:
Το πανεπιστήμιο δεν είναι εργοστάσιο κατασκευής εργατών.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page