• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:33:49 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 11:33:49 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Nikos_313
[Today at 08:53:31]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[Today at 07:55:05]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426709
Total Topics: 31711
Online Today: 215
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 73
Guests: 108
Total: 181
Aria10
Cersei Tsoulannister
Theo_24
stavros0201
anastas1a
stefpapa21
tanidis
stergiosb
angelomp
LelisNiko
zachard
Mr Watson
Arispap
iakov
glavdakis
sylaiangel
kstavroulis
electro_lux
noimaginationforthis
miltan8
Manifold
antonis_giad
papatmaria
Steward
geojohn
kchatziae
salonikios
daphnenik
narcos
Fenia04
mikrosdia
Oxil
dimitris kiziridis
tols1
evgeniaz
kassamanwlhs
Billyskotsikas
Le ece
dionmant
bit11
Τζιτζίς
sofipout
alexter
chris_p30
karthos
jimalexoud
idtr10
Andreas04
ThanosTheTT
Νικηφόρος Πατσιούρας
sofaki
tzortzis
eseleng
Chr1sgr
aimgk
aris123321
aachmet
grepanis
spoun
mikebel
babistso
Pastellaki
elena_k
kkotsopo
Annapar
dkoukn
mgrivab
George15
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Φοιτητής στο τμήμα ΗΜΜΥ (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Poll
Question: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;  (Voting closed: April 06, 2012, 15:21:45 pm)
Ένα - 8 (12.1%)
Δύο - 10 (15.2%)
Τρία - 4 (6.1%)
Τέσσερα όπως τώρα - 11 (16.7%)
Πέντε (!!!) - 33 (50%)
Total Voters: 63

Pages: 1 2 [3] 4 Go Down Print
Author Topic: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;  (Read 7414 times)
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #30 on: March 22, 2012, 19:28:19 pm »

Δε θελω ουτε να με φανταστω να κανω εργαστηρια σε 200 ατομα και να διορθώνω 50+ εργασίες...
Logged

Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #31 on: March 22, 2012, 19:30:10 pm »

Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone
Logged
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #32 on: March 22, 2012, 19:56:41 pm »

τι περιμενεις απο καποιον που παιζει με καλωδια σπιτι του  Cheesy
Logged
KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #33 on: March 22, 2012, 21:01:15 pm »

Quote from: ale26 on March 22, 2012, 19:30:10 pm
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.
Logged

4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #34 on: March 22, 2012, 21:15:42 pm »

φιλοσοφία πάνω στα εφαρμοσμένα μαθηματικά που έχουμε να μας κάνουν!
αν κοτάει κανένας!
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #35 on: March 22, 2012, 21:23:49 pm »

Quote from: 4Dcube on March 22, 2012, 21:15:42 pm
φιλοσοφία πάνω στα εφαρμοσμένα μαθηματικά που έχουμε να μας κάνουν!
αν κοτάει κανένας!

Τα μαθηματικά είναι εργαλείο για το μηχανικό. Τίποτα περισσότερο. Δυστυχώς στη σχολή δίνεται ιδιαίτερη βάση στα μαθηματικά. Αλλά αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει όταν και οι καθηγητές που διδάσκουν μαθήματα "μηχανικών" έχουν ως κριτήριο αξιολόγησης τα μαθηματικά.

Με λίγα λόγια ο Κάππος και ο Κανάκης και ο οποιοσδήποτε βρίσκουν και τα κάνουν.
Logged

Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #36 on: March 22, 2012, 21:39:15 pm »

Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 21:01:15 pm
Quote from: ale26 on March 22, 2012, 19:30:10 pm
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.




τί ετος είσαι?
Logged

KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #37 on: March 22, 2012, 21:52:38 pm »

Quote from: Karaμazoβ on March 22, 2012, 21:39:15 pm
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 21:01:15 pm
Quote from: ale26 on March 22, 2012, 19:30:10 pm
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm
Να μια σειρά μαθημάτων που διδάσκονται λες και κάνουμε φιλοσοφία ...
Εδω φασκεις..
Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 19:23:22 pm

Η εστίαση γίνεται στη μαθηματική προσέγγιση των φυσικών φαινομένων χωρίς να εστιάζουν στην κατανόηση αυτών.

κι εδω αντιφασκεις.. welldone


Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.




τί ετος είσαι?

Έχω ορκιστεί στα πέντε χρόνια πριν μια τριετία/τετραετία.
Logged

Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #38 on: March 22, 2012, 22:12:07 pm »

οκ και γω αποφοιτος ειμαι Tongue

δεν εχεις απολυτο αδικο, και μενα με προβληματιζει το ζητημα γιατι καποια στιγμη θα ανακατευτώ στις ασκήσεις του Πεδίου. Ας πουμε, αυτη η αποστηθιση τυπων ασκήσεων και η ακριτη, χωρις συζητηση, αντιγραφή απο τον πινακα, πρεπει να σταματησει. Σιγουρα, θα επιθυμουσα να αλλαξουν και τα θεματα των εξετάσεω, χωρίς να φυγουν τα μαθηματικά κατα την αποψη μου γιατι εμπεριεχουν μια κατανόηση του προβληματος, αλλα να στραφούμε προς θεματα που εξεταζουν τη φυσικη σημασία και την κριση του φοιτητη. Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορέσω να επηρεασω το ζήτημα ή αν θα βαρεθω στο τέλος. Γενικα υπαρχουν εντονες συζητησεις για αλλαγη της φιλοσοφιας των θεματων, αλλα υπαρχει και διστακτικότητα γιατι μολις γινει η αλλαγη τα ποσοστα αποτυχίας (τουλαχιστον στην αρχη) θα εκτοξευτουν.


Να σου πω τωρα που διαφωνω. Το Πεδίο είναι μάθημα βάσης, δεν εχει σκοπο να αντικαταστήσει το μαθημα των κεραιών ή αλλα, που είναι ακόμα περισσότερο προσανατολισμενα σε εφαρμογες. Αυτά θα έρθουν αργότερα. Ο σκοπός του είναι να εισαγει τον φοιτητή στα ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα και την κατανοηση τους. Και όπως όλα τα πρακτικα προβληματα στην εξελιξη των επιστημων, παντα ξεκινάμει απο καποια απλοποιημενα μη ρεαλιστικά μοντέλα, οπως απειροι αγωγοι, σχηματα που τεινουν σε τελειες σφαιρες και κυλινδρους. Συμφωνα με την εκπαιδευτική ιδεα, αμα κατεχεις την βαση μπορεις αργοτερα να περασεις σε πιο περιπλοκα και ρεαλιστικα θεματα. Και παλι ίσως να έπρεπε να υπήρχαν κάποια hints για την συνδεση αυτης της θεωρίας με την πραξη.


Εργαστηρια και εργασίες με 200 ατομα και κανεναν ΕΔΙΙΠ, δεν πρόκειται να γίνουν.
Logged

asmd
Guest
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #39 on: March 22, 2012, 22:29:37 pm »

Πάντως υπάρχουν πολλά σημεία που, όσο καλή φυσική αντίληψη και να έχεις, εάν δεν το προσεγγίσεις μαθηματικά ενδέχεται να μπερδευτείς ή τελικά να μην βγάλεις άκρη.

Για το θέμα των ασκήσεων, όχι μόνο στα πεδία, αλλά γενικά, θα μπορούσαν να δίνονται σε κάθε μάθημα ασκήσεων 2 ασκήσεις να λυθούν επί τόπου από τους φοιτητές και να αναρτώνται οι λύσεις στο διαδίκτυο. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές (φοιτητές, διδάσκοντες).

Τώρα όσον αφορά τις εξετάσεις, πιστεύω ότι με τις παρούσες συνθήκες (πρόγραμμα σπουδών, τρόπος που γίνονται οι ασκήσεις, αριθμός φοιτητών, εύρος της ύλης) οι διδάσκοντες στα πεδία προσπαθούν να είναι όσο μπορούν επιεικείς γιατί διαφορετικά τα ποσοστά επιτυχίας θα προσέγγιζαν το μηδέν.
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #40 on: March 22, 2012, 22:44:36 pm »

Quote from: asmd on March 22, 2012, 22:29:37 pm
Για το θέμα των ασκήσεων, όχι μόνο στα πεδία, αλλά γενικά, θα μπορούσαν να δίνονται σε κάθε μάθημα ασκήσεων 2 ασκήσεις να λυθούν επί τόπου από τους φοιτητές και να αναρτώνται οι λύσεις στο διαδίκτυο. Κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιο ωφέλιμο και για τις δύο πλευρές (φοιτητές, διδάσκοντες).

έτσι κάνουν στο EPFL τις ασκησεις των Πεδίων. Τους δίνουν και "homework" για το επεξεργαστουν στο επόμενο μαθημα. Βεβαια εκει είναι πολυ λιγοτεροι φοιτητες και περισσότεροι υπ. διδακτορες , αλλα τί να κανουμε.

Τοσα χρόνια, τοσες ασκήσεις κυκλοφορουν απο τα φυλλαδια και παραλληλα ο Τσιμπουκης εχει 2 τομους με λυμενες ασκησεις. Το μονο που μενει είναι καποια στιγμη να ανεβουν και εκεινες του φυλλαδίου στο internet (σε αυτό πρεπει να πιεσετε εσεις οι φοιτητές).
Αναρωτιέμαι τελικα αν υπάρχει καποιο νοημα στην αντιγραφή τοσων ασκησεων καθε χρόνο απο τον πινακα, και μετα να ψαχνόμαστε αν εγινε η Φ13 ή αν καποιος έχει την Φ3...

Logged

KalODIa
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 196



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #41 on: March 22, 2012, 22:48:06 pm »

Quote from: Karaμazoβ on March 22, 2012, 22:12:07 pm
οκ και γω αποφοιτος ειμαι Tongue

δεν εχεις απολυτο αδικο, και μενα με προβληματιζει το ζητημα γιατι καποια στιγμη θα ανακατευτώ στις ασκήσεις του Πεδίου. Ας πουμε, αυτη η αποστηθιση τυπων ασκήσεων και η ακριτη, χωρις συζητηση, αντιγραφή απο τον πινακα, πρεπει να σταματησει. Σιγουρα, θα επιθυμουσα να αλλαξουν και τα θεματα των εξετάσεω, χωρίς να φυγουν τα μαθηματικά κατα την αποψη μου γιατι εμπεριεχουν μια κατανόηση του προβληματος, αλλα να στραφούμε προς θεματα που εξεταζουν τη φυσικη σημασία και την κριση του φοιτητη. Δεν ξερω κατα ποσο θα μπορέσω να επηρεασω το ζήτημα ή αν θα βαρεθω στο τέλος. Γενικα υπαρχουν εντονες συζητησεις για αλλαγη της φιλοσοφιας των θεματων, αλλα υπαρχει και διστακτικότητα γιατι μολις γινει η αλλαγη τα ποσοστα αποτυχίας (τουλαχιστον στην αρχη) θα εκτοξευτουν.


Να σου πω τωρα που διαφωνω. Το Πεδίο είναι μάθημα βάσης, δεν εχει σκοπο να αντικαταστήσει το μαθημα των κεραιών ή αλλα, που είναι ακόμα περισσότερο προσανατολισμενα σε εφαρμογες. Αυτά θα έρθουν αργότερα. Ο σκοπός του είναι να εισαγει τον φοιτητή στα ηλεκτρομαγνητικά φαινόμενα και την κατανοηση τους. Και όπως όλα τα πρακτικα προβληματα στην εξελιξη των επιστημων, παντα ξεκινάμει απο καποια απλοποιημενα μη ρεαλιστικά μοντέλα, οπως απειροι αγωγοι, σχηματα που τεινουν σε τελειες σφαιρες και κυλινδρους. Συμφωνα με την εκπαιδευτική ιδεα, αμα κατεχεις την βαση μπορεις αργοτερα να περασεις σε πιο περιπλοκα και ρεαλιστικα θεματα. Και παλι ίσως να έπρεπε να υπήρχαν κάποια hints για την συνδεση αυτης της θεωρίας με την πραξη.


Εργαστηρια και εργασίες με 200 ατομα και κανεναν ΕΔΙΙΠ, δεν πρόκειται να γίνουν.

Συμφωνώ μαζί σου σε αρκετά. Δεν ήθελα να παρερμηνευτώ... Δεν λέω να φύγουν τα μαθηματικά από το μάθημα ούτε οι ασκήσεις. Αλλά το μάθημα δεν είναι μόνο μαθηματικά και ασκήσεις. Επιπλέον το μάθημα το θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό αλλά έτσι όπως διδάσκεται καταλήγει ιδιαιτέρως άχρηστο. Η πλειοψηφία των φοιτητών που περνάει το μάθημα δεν έχει μάθει τπτ ουσιαστικό για τα πεδία. Και όταν λέω να μάθει εννοώ να το κατανοήσει σε βάθος. Όταν δεν συνδέεται με την πράξη ή με πειράματα δεν πρόκειται η πλειοψηφία να συνειδητοποιήσει την ουσία.

Επίσης, όχι θέματα κρίσεως. Θεωρώ το 90% των καθηγητών αρκετά στενόμυαλους για να δεχτούν μια διαφορετική άποψη έστω και τεκμηριωμένη. Στα θέματα κρίσεως καταλήγει να γίνεται αντιπαράθεση μεταξύ ιδεών καθηγητή και φοιτητή. Οι καθηγητές καλώς ή κακώς δεν έχουν μάθει να ανέχονται την αμφισβήτηση και τα θέματα κρίσεως θα αποτελέσουν αφορμή για να ακονίσουν τα χασαπομάχερα.

Θεωρώ ότι η αξιολόγηση πρέπει να γίνεται σε μικρό βαθμό μέσω ασκήσεων και κυρίως μέσω κάποιου πειράματος, του οποίου ο φοιτητής θα προυπολογίσει το αποτέλεσμα. Τα πειράματα αυτά μπορούν να γίνουν σε οποιαδήποτε εργαστήριο ή ακόμα και με βίντεο. Δεν μπορούμε σα μηχανικοί να μιλάμε για ηλεκτρομαγνητικό πεδίο και διανύσματα και το ακροατήριο να φαντάζεται ufo και εξωγήινους. Πρέπει να το δουν πως δρα.

ΥΓ Για τα πειράματα που λέω. Μπορεί ο καθηγητής να τα κάνει σε κάποιο εργαστήριο και να τραβήξει βίντεο. Το ότι το ελληνικό κράτος πληρώνει καθηγητές για να κάνουν δημόσιες σχέσεις και εξωτερικές εργασίες για να πλουτίσουν τσέπες ή βιογράφικο το θεωρώ απαράδεκτο. Εάν θέλουν εξωτερικές εργασίες να ανοίξουν γραφείο και να παραιτηθούν. Εάν δεν προλαβαίνουν να διαχειριστούν έρευνες να παραιτηθούν και να γίνουν ερευνητές. Δεν θα την πληρώνουν πάντα οι φοιτητές ...
« Last Edit: March 22, 2012, 23:04:33 pm by KalODIa » Logged

asmd
Guest
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #42 on: March 22, 2012, 22:50:13 pm »

@Karaμazoβ

κοίταξε.. εγώ δεν το πρότεινα γιατί άκουσα ότι το κάνουν αλλού.. απλά μόνο όταν κάτσεις και προσπαθήσεις να λύσεις μόνος έχεις κάποιο αποτέλεσμα - σε όλα τα μαθήματα

τώρα εάν έχεις και 1-2 πάνω από το κεφάλι σου να σου δώσουν και μια γραμμή όταν δεν προχωράς, ακόμα καλύτερα

το θέμα είναι ότι οι λυμένες ασκήσεις πιο πολύ κακό παρά καλό κάνουν


οι πιο βοηθητικές ακσήσεις για παράδειγμα στα κυκλώματα ήταν οι άλυτες στο τέλος του κεφαλαίου - μπορεί να έτρωγες ώρες μέχρι να λύσεις μία.. αλλά κάθε φορά κέρδιζες κάτι. Το άλλο βιβλίο με τις λυμένες δεν το είχα ανοίξει καν.. και πολλές φορές έχανα μονάδες στις εξετάσεις από κανένα τρικ που είχε στις λυμένες και δεν τις είχα ρίξει μια ματιά.. γιατί πάντα μου την έσπαγε να διαβάζω ασκήσεις - βέβαια όπως μπορεί ο καθένας.
Logged
asmd
Guest
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #43 on: March 22, 2012, 23:00:32 pm »


επίσης πάντα μου την έσπαγε το τροχάδι για να καλυφθεί η ύλη..

έφτανες ως τους πυκνωτές.. και μετά τροχάδι ενέργεια, δυνάμεις, πόλωση, κατοπτρισμός

αυτά τα μαθήματα χρειάζονται μία σειρά.. εάν η μισή ύλη τρέχει και δεν μπορείς να την ακολουθήσεις δυσκολεύουν τα πράγματα..

και μπορώ να σου πω πως μετά το δεύτερο έτος, μετά από μία τραυματική εμπειρία που είχα με την ιωαννίδου στον λογισμό ΙΙ.. σε ελάχιστες περιπτώσεις (όχι σε ελάχιστα μαθήματα - ελάχιστες παρακολουθήσεις εννοώ) πήγα είτε σε ασκήσεις, είτε σε παρακολούθηση..

βιβλιοθήκες, βιβλία.. κάλυψη του αντικειμένου, διάβασμα για τις εξετάσεις - γιατί άλλο να μάθεις και άλλο να περάσεις το μάθημα.. και τα δύο μαζί απαιτούν 1,5 της προσπάθειας για να περάσεις ένα μάθημα.. ενώ αυτό δεν θα έπρεπε να ισχύει - το αντίθετο μάλιστα.

Logged
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: Πόσα Πεδία θέλετε να έχουμε στο τμήμα;;;
« Reply #44 on: March 23, 2012, 11:35:56 am »

Quote from: KalODIa on March 22, 2012, 21:01:15 pm

Φαντάζομαι καταλαβαίνεις τη διαφορά μεταξύ θεωρίας-φιλοσοφίας και πράξης.

Πράξη αποτελεί πχ μια εφαρμογή στην κινητή τηλεφωνία.

Τα μαθηματικά είναι θετική επιστήμη όταν εφαρμόζονται. Και το συγκεκριμένο μάθημα ουδεμία επαφή δεν έχει με την πραγματικότητα. 

Το μάθημα εστιάζει στην μαθηματική επίλυση ανύρπακτων προβλημάτων, ασύνδετων με την πραγματικότητα και όχι στην ουσιαστική κατανόηση και μελέτη των πεδίων από τη σκοπιά ενός μηχανικού.


Το ποιντ μου ηταν οτι η φιλοσοφια σε μεγαλο βαθμο αφορα τη κατανοηση φυσικων φαινομενων οποτε το να λες οτι
το μαθημα γινεται σαν φιλοσοφια και οτι δεν εστιαζει στην κατανοηση των φυσικων φαινομενων ειναι καπως αντιφατικο.
« Last Edit: March 23, 2012, 11:43:46 am by ale26 » Logged
Pages: 1 2 [3] 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...