• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 03:07:44 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 03:07:44 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:01:53 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426680
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 14
Guests: 92
Total: 106
ALeXLe
stathopm
petralexiou
andreassifo
Nikikouss
tsakalokagkouras
Orgianelis
Yamal
Patroklis
simos
Nianaro
DimiTout
Crainer
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Χειμερινής Εξεταστικής 2024-2025
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 2ο Εξάμηνο > Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (Moderators: chatzikys, tzortzis) > [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]  (Read 6837 times)
nikitas350
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 201



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #15 on: December 16, 2011, 23:32:31 pm »

Quote from: aris_silvo on December 16, 2011, 23:26:39 pm
που? δεν καταλαβαινω

Δεν έχει νόημα μια virtual function χωρίς κληρονομικότητα.
Logged
ValmadiaN
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #16 on: December 17, 2011, 00:55:16 am »

Μπορείς να δημιουργήσεις μια abstract κλάση product με virtual συναρτήσεις.
Οι κλάσεις product1,product2 θα είναι public παραγόμενες της product και η
κάθε μία θα  υλοποιεί διαφορετικά τις virtual συναρτήσεις
π.χ. για τον υπολογισμό
του όγκου ενός τεμαχίου έχεις την
virtual float volume()=0;
στην κλάση product και κάθε κλάση από τις product1,product2 υλοποιεί διαφορετικά
τη συνάρτηση ανάλογα με το σχήμα του αντικειμένου της.

Η συνάρτηση production θα λειτουργεί με pointers στην βασική κλάση product
πράγμα που θα την κάνει ανεξάρτητη του τύπου των τεμαχίων που θέλει να δημιουργήσει.

στο ethmmy->υλικό μαθήματος->παραδείγματα
υπάρχει το epanalipsi_anexartisia_main.cpp .
Είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα για τον τρόπο αυτό.

Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα!
« Last Edit: December 17, 2011, 00:59:02 am by ValmadiaN » Logged

Maximus: Brothers, what we do in life... echoes in eternity.

Τις νύχτες ντύνεσαι θεός και σταματάς το χρόνο/
γίνεται ο κόσμος πιο απλός χωρίς χαρά και πόνο/
τις νύχτες μοιάζει το κερί με ήλιο που ανατέλει/
και το δωμάτιο μια γη που μόνο εσένα θέλει!!!
Infinite Loop
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 706


We are the Harbinger of your perfection.


View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #17 on: December 17, 2011, 01:06:37 am »

Quote from: ValmadiaN on December 17, 2011, 00:55:16 am
Μπορείς να δημιουργήσεις μια abstract κλάση product με virtual συναρτήσεις.
Οι κλάσεις product1,product2 θα είναι public παραγόμενες της product και η
κάθε μία θα  υλοποιεί διαφορετικά τις virtual συναρτήσεις
π.χ. για τον υπολογισμό
του όγκου ενός τεμαχίου έχεις την
virtual float volume()=0;
στην κλάση product και κάθε κλάση από τις product1,product2 υλοποιεί διαφορετικά
τη συνάρτηση ανάλογα με το σχήμα του αντικειμένου της.

Η συνάρτηση production θα λειτουργεί με pointers στην βασική κλάση product
πράγμα που θα την κάνει ανεξάρτητη του τύπου των τεμαχίων που θέλει να δημιουργήσει.

στο ethmmy->υλικό μαθήματος->παραδείγματα
υπάρχει το epanalipsi_anexartisia_main.cpp .
Είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα για τον τρόπο αυτό.

Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα!

Yep, κι εγω τελικα ακριβως ετσι το υλοποιησα. Ειχα ηδη δηλωσει (οπως λες) μια product σαν base class, απλα δεν ειχα ορισει τις συναρτησεις virtual (και τωρα που το σκεφτομαι, βγαινει πιο ευκολα ετσι). Βεβαια δεν ειχα ιδεα οτι στην θεωρια ειχε μπει στις virtual functions γιατι εχω να πατησω εκει απο το πρωτο μαθημα... Tongue
Logged

This one doesn't have time for your solid waste excretions.
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #18 on: December 17, 2011, 14:06:12 pm »

Quote from: ValmadiaN on December 17, 2011, 00:55:16 am
Μπορείς να δημιουργήσεις μια abstract κλάση product με virtual συναρτήσεις.
Οι κλάσεις product1,product2 θα είναι public παραγόμενες της product και η
κάθε μία θα  υλοποιεί διαφορετικά τις virtual συναρτήσεις
π.χ. για τον υπολογισμό
του όγκου ενός τεμαχίου έχεις την
virtual float volume()=0;
στην κλάση product και κάθε κλάση από τις product1,product2 υλοποιεί διαφορετικά
τη συνάρτηση ανάλογα με το σχήμα του αντικειμένου της.

Η συνάρτηση production θα λειτουργεί με pointers στην βασική κλάση product
πράγμα που θα την κάνει ανεξάρτητη του τύπου των τεμαχίων που θέλει να δημιουργήσει.

στο ethmmy->υλικό μαθήματος->παραδείγματα
υπάρχει το epanalipsi_anexartisia_main.cpp .
Είναι ένα ενδεικτικό παράδειγμα για τον τρόπο αυτό.

Ελπίζω να βοήθησα και να μην μπέρδεψα περισσότερο τα πράγματα!

οχι με βοηθησες παρα πολυ. Και ουσιαστικα η production ειναι ανεξαρτητη του τυπου του τεμαχιου αλλα οχι απο το υλικο που θα φτιαχτουν
Logged
ValmadiaN
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #19 on: December 17, 2011, 15:01:01 pm »

Quote from: aris_silvo on December 17, 2011, 14:06:12 pm
οχι με βοηθησες παρα πολυ. Και ουσιαστικα η production ειναι ανεξαρτητη του τυπου του τεμαχιου αλλα οχι απο το υλικο που θα φτιαχτουν

Ναι, έτσι κι αλλιώς εμάς η ανεξαρτησία της production από τον τύπο του τεμαχίου μας
ενδιαφέρει(σύμφωνα με την εκφώνηση).Για τα υλικά μπορεί να δέχεται έναν πίνακα με αντικείμενα της κλάσης material
και να κάνει τη δουλειά της.
« Last Edit: December 17, 2011, 15:09:20 pm by ValmadiaN » Logged

Maximus: Brothers, what we do in life... echoes in eternity.

Τις νύχτες ντύνεσαι θεός και σταματάς το χρόνο/
γίνεται ο κόσμος πιο απλός χωρίς χαρά και πόνο/
τις νύχτες μοιάζει το κερί με ήλιο που ανατέλει/
και το δωμάτιο μια γη που μόνο εσένα θέλει!!!
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #20 on: December 17, 2011, 16:02:57 pm »

Quote from: ValmadiaN on December 17, 2011, 15:01:01 pm
Quote from: aris_silvo on December 17, 2011, 14:06:12 pm
οχι με βοηθησες παρα πολυ. Και ουσιαστικα η production ειναι ανεξαρτητη του τυπου του τεμαχιου αλλα οχι απο το υλικο που θα φτιαχτουν

Ναι, έτσι κι αλλιώς εμάς η ανεξαρτησία της production από τον τύπο του τεμαχίου μας
ενδιαφέρει(σύμφωνα με την εκφώνηση).Για τα υλικά μπορεί να δέχεται έναν πίνακα με αντικείμενα της κλάσης material
και να κάνει τη δουλειά της.

Σαγαπω πολυ  Kiss
Logged
princess_of_the_dawn
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 5768


με μια σφαίρα στο κεφάλι το μυαλό σου θ αλλάξει!


View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #21 on: December 17, 2011, 19:27:48 pm »

δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουμε ειδικά βάρη όγκους μάζες κλπ
Πού μας χρησιμεύουν;
Logged

λευκά κελιά για σένα

https://www.behance.net/Thomas_Kef
Laza G
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 229



View Profile WWW
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #22 on: December 17, 2011, 20:41:31 pm »

δωστε κανα hint τι κανει η production μεσα και τι ορισματα βαζουμε..
thanks in advance
Logged

Mous
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 211



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #23 on: December 17, 2011, 21:41:26 pm »

Η συνάρτηση production() να καλείται μια μόνο φορά.????? τ εννοει ο ποιητης? αφου εχουμε για 9 αντικειμενα
Logged
PanosGo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 106



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #24 on: December 17, 2011, 23:01:11 pm »

εμένα με μπερδεύει πως θα ξέρουμε τι μέταλλα θα χρησιμοποιούμε για κάθε τεμάχιο... θα τα παίρνουμε από τον χρήστη μέσα στην production;;;
Logged

Τι μας κάνουν οχτώ Μπίτ Μπαζάρ;
Ένα Μπάιτ Μπαζάρ....
Davvol
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 12



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #25 on: December 18, 2011, 01:50:41 am »

Quote from: PanosGo on December 17, 2011, 23:01:11 pm
εμένα με μπερδεύει πως θα ξέρουμε τι μέταλλα θα χρησιμοποιούμε για κάθε τεμάχιο... θα τα παίρνουμε από τον χρήστη μέσα στην production;;;

Η εκφώνηση λέει πως η σείρα είναι προκαθορισμένη οπότε πιστέυω πως στην ουσία τα βάζουμε με όποια σειρά θέλουμε, δεδομένου ότι δεν μας ενδιαφέρει από τι υλικό φτιάχνουμε τα αντικείμενα.
Logged
ValmadiaN
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 300



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #26 on: December 18, 2011, 04:03:58 am »

@princess
 Η μάζα του μετάλλου είναι η ποσότητα που υπάρχει και είναι διαθέσιμη για χρήση.
π.χ. 5kg.
Το ειδικό βάρος έχει μονάδες μέτρησης kg/(m^3).
Οπότε αν έχεις ένα τεμάχιο με όγκο 4(m^3) και το μέταλλο που θα χρησιμοποιήσεις
έχει ειδικό βάρος 5kg/(m^3) θα χρειαστείς
5*4 [(m^3)*kg/(m^3)]=20 kg
μετάλλου για να υλοποιήσεις το τεμάχιο.Γι αυτό τα χρειάζεσαι όλα αυτά.Για να ξέρεις
δηλαδή τι ποσότητα μετάλλου σου χρειάζεται για το κάθε τεμάχιο.

@Laza G
Η συνάρτηση production() χρειάζεται τουλάχτον έναν πίνακα με τα μέταλλα(αντικείμενα στην κλάση material) , έναν πίνακα απο pointers σε αντικείμενα της βασικής κλάσης (product) ο οποίος θα έχει
μέσα του pointers στα αντικείμενα των κλάσεων product1,product2 τα οποία θα είναι ουσιαστικά οι
παραγγελίες, καθώς και 2 ακεραίους που να δείχνουν από πόσα στοιχεία αποτελείται ο κάθε πίνακας.
Αυτά θεωρώ ότι χρειάζεται σαν βασικά.Τώρα για τη δική σου υλοποίηση είσαι ελεύθερος να βάλεις σαν
ορίσματα ότι θεωρείς απαραίτητο!Στην εκφώνηση δεν καθορίζεται ούτε ο αριθμός ,ούτε το είδος των
ορισμάτων της production() , οπότε δεν υπάρχουν περιορισμοί!

@Mous
Ο ποιητής εννοεί ότι τα 9 αυτά αντικείμενα θα πρέπει να δωθούν όλα μαζί τη 1 φορά που θα
τρέξει η production() .Μπορείς να δημιουργήσεις έναν pointer σε κάθε ένα αντικείμενο και τους 9
αυτούς pointers να τους βάλεις σε έναν πίνακα από pointers ο οποίος θα δίνεται και σαν όρισμα στην
συνάρτηση production().Ο πίνακας αυτός θα είναι δηλωμένος στην βασίκη κλάση (product) ώστε να είναι
δυνατή η χρήση των virtual συναρτήσεων.Δηλάδη να είναι κάπως έτσι
product **p;
Logged

Maximus: Brothers, what we do in life... echoes in eternity.

Τις νύχτες ντύνεσαι θεός και σταματάς το χρόνο/
γίνεται ο κόσμος πιο απλός χωρίς χαρά και πόνο/
τις νύχτες μοιάζει το κερί με ήλιο που ανατέλει/
και το δωμάτιο μια γη που μόνο εσένα θέλει!!!
PanosGo
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 106



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #27 on: December 18, 2011, 12:09:52 pm »

Quote from: Davvol on December 18, 2011, 01:50:41 am
Quote from: PanosGo on December 17, 2011, 23:01:11 pm
εμένα με μπερδεύει πως θα ξέρουμε τι μέταλλα θα χρησιμοποιούμε για κάθε τεμάχιο... θα τα παίρνουμε από τον χρήστη μέσα στην production;;;

Η εκφώνηση λέει πως η σείρα είναι προκαθορισμένη οπότε πιστέυω πως στην ουσία τα βάζουμε με όποια σειρά θέλουμε, δεδομένου ότι δεν μας ενδιαφέρει από τι υλικό φτιάχνουμε τα αντικείμενα.

ναι αλλά αν δεν μας ενδιαφέρει με τι υλικά φτιάχνεται το κάθε αντικείμενο, η κλάση material καθίσταται αυτόματα άχρηστη... Smiley
Logged

Τι μας κάνουν οχτώ Μπίτ Μπαζάρ;
Ένα Μπάιτ Μπαζάρ....
Silvo the Beautiful
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Posts: 3784



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #28 on: December 18, 2011, 13:26:00 pm »

Ρε παιδια ομως.... Αν ειναι virutal θα πρεπει να καλεστει 2 φορες για τα 5 αντικειμενα της product 1 και για τα 4 της product 2.

Ειμαι λαθος?
Logged
pepper ann
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1132



View Profile
Re: [C++] ΕΡΓΑΣΙΑ E [2011-2012]
« Reply #29 on: December 18, 2011, 13:47:46 pm »

Quote from: aris_silvo on December 18, 2011, 13:26:00 pm
Ρε παιδια ομως.... Αν ειναι virutal θα πρεπει να καλεστει 2 φορες για τα 5 αντικειμενα της product 1 και για τα 4 της product 2.

Ειμαι λαθος?
γιατί να είναι η production virtual?
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...