• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
January 21, 2021, 00:04:27 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
January 21, 2021, 00:04:27 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Γεωηλεκτρομαγνητισμος] Γ...
by Pignite
[January 20, 2021, 23:50:53 pm]

[Ηλεκτρακουστική Ι] Γενικ...
by Valaam
[January 20, 2021, 23:36:05 pm]

[Ψ.Ε.Σ.] Γενικές απορίες ...
by constance
[January 20, 2021, 23:08:59 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by sgpapadam
[January 20, 2021, 22:56:57 pm]

[Λογική Σχεδίαση] Γενικές...
by manek
[January 20, 2021, 22:29:43 pm]

[Ψηφιακά Συστήματα ΗW σε ...
by giannisgk
[January 20, 2021, 21:53:24 pm]

Το νομοσχέδιο Κεραμέως θα...
by feoudarxhs
[January 20, 2021, 21:05:59 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Θιασώτης
[January 20, 2021, 20:22:12 pm]

Ποιο τραγούδι ακούσατε 5+...
by Katarameno
[January 20, 2021, 20:17:09 pm]

[Κυκλώματα ΙΙΙ] Γενικές α...
by Save Earth
[January 20, 2021, 20:15:06 pm]

[Πολυμέσα] Εργασία 2020-2...
by Numb3rs
[January 20, 2021, 20:09:12 pm]

[Πυρηνική Τεχνολογία] Γεν...
by τόνγκα
[January 20, 2021, 20:06:09 pm]

Αστείες Φωτογραφίες!
by Katarameno
[January 20, 2021, 19:25:47 pm]

Νέα Δημοκρατία (and Co. I...
by Katarameno
[January 20, 2021, 19:22:46 pm]

[Στοχαστικό] Λύσεις θεμάτ...
by stogkous
[January 20, 2021, 19:13:58 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 8412
Latest: michales
Stats
Total Posts: 1356768
Total Topics: 28942
Online Today: 127
Online Ever: 901
(October 13, 2020, 15:39:09 pm)
Users Online
Users: 45
Guests: 81
Total: 126
mar18
SpirosGiazitzis
Condoriano
Emperor7
τόνγκα
alexvach
mpampastroumf
Patatompataria
plio
kostas.13v
arg_13
Kwstas
dimigiak
manek
tctelios
xd
stelkour
nilatos
lekas
Mariamp
kongr45gpen
tsomokos
atpvk
superdonut
FinalKraken
mmakatou
Φασολάκια με Πρόβειο
ikellari
Pignite
Christina15
Odysseask
legen___dary
donespav
vgkogkogl
nataliakosto
chrispol
Niri
Εμφάνιση

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 4ο Εξάμηνο > Αριθμητική Ανάλυση (Moderators: The Audacious AI, Don) > [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές Πληροφορίες
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές Πληροφορίες  (Read 4171 times)
Orfikoss
Veteran
Θαμώνας
******
Gender: Male
Posts: 359



View Profile
[Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές Πληροφορίες
« on: April 17, 2011, 15:16:01 pm »

!!OUTDATED!! Δες παρακάτω για νέες πληροφορίες!

    Τίτλος Μαθήματος:
    Αριθμητική Ανάλυση

    Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2010-11):

    Μυγδαλάς Αθανάσιος, samig[at]gen.auth.gr, 2310 994368

    Αντικείμενο μαθήματος:

    Σφάλματα αριθμητικών μεθόδων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση εξισώσεων με μία μεταβλητή. Πολυωνυμικές προσεγγίσεις συναρτήσεων (παρεμβολή). Mέθοδοι αριθμητικής ολοκλήρωσης. Mέθοδοι επίλυσης γραμμικών συστημάτων. Mητρώα: χαρακτηριστικές τιμές και διανύσματα. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση συνήθων διαφορικών εξισώσεων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση των διαφορικών εξισώσεων με μερικές παραγώγους.
    Η περιγραφή του μαθήματος στη σελίδα του τμήματος

    Συγγραμμα:
    • "Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση", Ακριβης Γ.Δ., Δουγαλης Β.Α., 2009, ITE-Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, ISBN: 978-960-524-022-6   
      "Αλγόριθμοι Προγράμματα Εφαρμογές με Fortran & Visual Basic", Τσουρος Κλαυδιος-Κωνσταντινος, 2009, Ζυγός
    • "Αριθμητικές Μέθοδοι και Προγράμματα Για Μαθηματικούς Υπολογισμούς", Forsythe G.E., Malcolm M.A., Moler C.B., 2000, ITE-Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, ISBN: 978-960-7309-55-6   
      "Αλγόριθμοι Προγράμματα Εφαρμογές Με Fortran & Visual Basic", Τσουρος Κλαυδιος-Κωνσταντίνος, 2009, Ζυγος

    Διανομή (ακαδ. έτος 2010-11):

    • ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ, ΑΝΘ.ΠΟΥΛΟΥΚΤΣΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
      ΔιεύθυνσηΛΑΣΣΑΝΗ 3
      Ταχυδρομικός Κώδικας54622
      Emailpuluktsi[at]otenet.gr
      Σταθερό Τηλέφωνο2310237463
      Fax   2310285857
      Ώρες Λειτουργίας Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή 17.00-20.00
      Σημείο στο ΧάρτηΠατήστε Εδώ

    • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΖΥΓΟΣ - ΙΩΑΝ. ΜΑΡΚΟΥ Κ ΥΙΟΣ Ο.Ε.
      ΔιεύθυνσηΑΓΓΕΛΑΚΗ 39
      Ταχυδρομικός Κώδικας54621
      Emailekdoseis[at]zygos.gr
      Σταθερό Τηλέφωνο2310271055
      Fax   2310271043
      Ώρες Λειτουργίας12:00 - 19:00 Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός Σαββάτου)
      Σημείο στο ΧάρτηΠατήστε Εδώ

    Ύλη και οδηγίες μελέτης (από την κ. Μυγδαλά)
    Συμβουλή: Ασχοληθείτε πρωτίστως με τις περιλήψεις και τις ασκήσεις που έχω ανεβάσει. Ανατρέξτε στις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη (ή τις δικές μου) όταν οι περιλήψεις δεν ικανοποιούν. Ασχοληθείτε και με τα παραδείγματα στις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη (ή τις δικές).

    • Σφάλματα και Αριθμοί κινητής υποδιαστολής Από τις σημειώσεις που ανέβασα ή τ' αντίστοιχο Κεφάλαιο 1 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη.

      [Στις σημειώσεις που έχετε αναρτήσει για την ενότητα 1 του μαθήματος της αριθμητικής ανάλυσης , σελίδα 6 , σειρά 7: Το Πι είναι 3,1415926535 και όχι 3,14115926535 !!!Ελπίζω να διορθωθεί γιατί μου βγήκε το μάτι όταν το είδα ! Ευχαριστώ , Κανελλόπουλος Παναγιώτης ] Κι εγώ ευχαριστώ Παναγιώτη!

    • Ενότητα της Προσεγγιστικής Επίλυσης Εξισώσεων Μιας Μεταβλητής Από τις σημειώσεις που ανέβασα ή τ' αντίστοιχο Κεφάλαιο 2 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη. Η επιλογή δική σας με τις εξής μόνο παρατηρήσεις: (α) ο κ. Πιτσούλης αποκαλεί την Regula Falsi μέθοδο μεταβαλόμενης χορδής ενώ εγώ Μέθοδο Εσφαλμένης ή Ψευδούς Θέσης. (β) Τόσο στην συγκεκριμένη μέθοδο όσο και στην ((καθαρόαιμη)) μέθοδο της χορδής ο κ. Πιτσούλης χρησιμοποιεί τον τύπο (22) της σελίδας 26 των σημειώσεών του που εμείς τον χαρακτηρίσαμε αριθμητικά ασταθή.

    • Πολυωνυμική παρεμβολή Από τις σημειώσεις που ανέβασα ή τ' αντίστοιχο Κεφάλαιο 3 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη. Η μέθοδος Aitken ( Παράγραφος 3.6) δεν εξετάζεται.

    • Αριθμητική ολοκλήρωση Κεφάλαιο 5 από τις Σημειώσεις του κ. Πιτσούλη. ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις σημειώσεις αυτές λείπει ο κανόνας Newton. Επίσης ο κανόνας του ορθογωνίου αναφέρεται ως κανόνας Μεσ. Σημείου. Αυτό που ο κ. Πιτσούλης αναφέρει ως κανόνα Παραλληλογράμου είναι ό,τι στην αίθουσα αναφέραμε ως αριστερό ορθογώνιο (υπάρχει και το αντίστοιχο δεξιό). Εμας μας ενδιαφέρει μόνο το ορθογώνιο μεσ. σημείου. Την παράγραφο 5.6 την μελετάμε μόνο σε πληροφορική βάση και δεν θα εξετασθεί.

    • Αριθμητική επίλυση διαφορικών εξισώσεων Κεφάλαιο 10 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη. Ο,τι ο κ. Πιτσούλης αναφέρει ως βελτιωμένη μέθοδο Euler εμεις την ονομάσαμε Euler-Cauchy. Την παράγραφο 10.6 και 10.7 την μελετάμε σε πληροφορική βάση και δεν εξετάζεται.

    • Αριθμητική Γραμμική Άλγεβρα

      Κεφάλαιο 8 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη. Η παράγραφος 8.3 δεν εξετάζεται.

      Κεφάλαιο 7 από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη με τις εξής συμπληρώσεις:
      • Κεφάλαιο 4 από τις Σημειώσει του κ. Πιτσούλη: Μόνον η παράγραφος 4.3 εξετάζεται. Οι παράγραφοι 4.1-4.2 μελετούνται μόνον σε πληροφορική βάση.
      • Κεφάλαιο 6 από τις Σημειώσεις του κ. Πιτσούλη: Μόνον η παράγραφος 6.3.2 εξετάζεται. Οι υπόλοιποι παράγραφοι μελετούνται σε πληροφορική μόνον βάση.
      ΠΡΟΣΟΧΗ: Στην μέθοδο QR ο τύπος για τον μετασχηματισμό Householder εμφανίζεται στις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη πιο περίπλοκος απ' ό,τι πραγματικά είναι. Είναι όμως ισοδύναμος μ' αυτόν που ανήρτησα στην περίληψη της ενότητας. Η επιλογή δική σας.

    Τι και πως πρέπει να διαβάσω για τις εξετάσεις (από την κ. Μυγδαλά – 2009)
    • Το υλικό από το eTHMMY. Οι ασκήσεις καλύπτουν σχεδόν όλα τα ενδεχόμενα ενώ τα πρότυπα δίδουν μία εικόνα για τον τρόπο που ενδεχομένως θα εκφωνηθούν στις εξετάσεις αλλά και για τον τρόπο βαθμολόγησής τους.
    • Από τις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη: (΄Ο,τι εμφανίζεται με αστερίσκο αϕορά σε γνώσεις για την κατανόηση της κυρίως ύλης, σε προαπαιτούμενες ή πρόσθετες γνώσεις και δεν εξετάζονται αυτούσια)
      • (*) Κεφάλαιο 1: Αλγόριθμοι και Σφάλματα
      • Κεφάλαιο 2: Επίλυση Εξισώσεων [ *§2.6 Επαναληπτική Μέθοδος Σταθερού Σημείου]
      • Κεφάλαιο 3: Παρεμβολή [*§3.6 Μέθοδος Aitken ]
      • Κεφάλαιο 4: Προσέγγιση [*§4.2 Βασικά Αποτελέσματα από την Γραμμική ΄Αλγεβρα]
      • Κεφάλαιο 5: Αριθμητική Ολοκλήρωση [*§5.2 Κανόνας Παραλληλογράμμου].
        [ΠΡΟΣΟΧΗ: Αυτό που εμείς αναφέρουμε ως κανόνα παραλληλογράμμου ή τετραγώνου αντιστοιχεί στον Κανόνα Μεσαίου Σημείου, §5.5, στις σημειώσεις του κ. Πιτσούλη].
        [ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εφόσον απαιτηθεί υπολογισμός σφάλματος ϑα δοθεί τυπολόγιο από το οποίο ο εξεταζόμενος ϑα πρέπει να επιλέξει τον ορθό τύπο]
      • (*) Κεφάλαιο 6: Πίνακες, Ιδιοτιμές και Ιδιοδιανύσματα
        [ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η §6.3.2 Μέθοδος QR ανήκει ουσιαστικά στο επόμενο κεφάλαιο]
      • Κεφάλαιο 7: Παραγοντοποίηση QR
      • Κεφάλαιο 8: Γραμμικά Συστήματα Εξισώσεων [ *§8.3 Επαναληπτικές Μέθοδοι, *§8.6 Σφάλματα]
      • Κεφάλαιο 10: Κανονικές Dιαφορικές Εξισώσεις [ Εκτός ύλης : *§10.6 Μέθοδοι Πολλαπλού Βήματος].
        [ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Η μέθοδος βελτιωμένου Euler, §10.2, είναι αυτή που εμείς αναφέρουμε ως μέθοδο Euler-Cauchy]
        [ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εφόσον απαιτηθεί η μέθοδος Runge-Kutta θα δοθεί τυπολόγιο από το οποίο ο εξεταζόμενος θα πρέπει να επιλέξει τους ορθούς τύπους και την ορθή σειρά εκτέλεσής των]

    Τρόπος εξέτασης:
    Κλασσικός. ΔΕΝ προβλέπονται ανοιχτά βιβλία. Οι τύποι δίνονται όταν κρίνεται ότι είναι απαραίτητοι.

    Επιπλέον υλικό:
    Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα και τις σημειώσεις (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

    Ιστοσελίδα:
    Ιστοσελίδα μαθήματος στο eTHMMY

    Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
    Burlitsa: αν κάποιος διαβάσει αυτά που ανεβάζει στο ethmmy ο κ. Μυγδαλάς το περνάει σχετικά εύκολα!
    Juan:Δώστε το μάθημα Ιούνιο. Στατιστικά τα θέματα του Σεπτεμβρίου είναι πιο δύσκολα. Επίσης μην πλανάστε από το τυπολόγιο. Πρέπει να έχετε κατανοήσει καλά τους τύπους σε κάθε μέθοδο διότι είναι πιθανό να χρειαστεί να μετασχηματίσετε κάποιον που σας δίνεται. Κατά τα άλλα το μάθημα, με προσεκτικό διάβασμα περνιέται και με έναν καλό βαθμό.[/list]
    « Last Edit: March 07, 2016, 01:24:16 am by Apostolof » Logged

    Apostolof
    WebSlave
    Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
    ***
    Gender: Male
    Posts: 2495


    Κεραυνοί, φωτιές, ece


    View Profile WWW
    [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές Πληροφορίες
    « Reply #1 on: March 07, 2016, 01:25:17 am »

    Τίτλος Μαθήματος:
    Αριθμητική Ανάλυση

    Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2015-16):

    Παπαλάμπρου Κωνσταντίνος papalamprou@auth.gr

    Αντικείμενο μαθήματος:

    Σφάλματα αριθμητικών μεθόδων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση εξισώσεων με μία μεταβλητή. Πολυωνυμικές προσεγγίσεις συναρτήσεων (παρεμβολή). Mέθοδοι αριθμητικής ολοκλήρωσης. Mέθοδοι επίλυσης γραμμικών συστημάτων. Mητρώα: χαρακτηριστικές τιμές και διανύσματα. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση συνήθων διαφορικών εξισώσεων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση των διαφορικών εξισώσεων με μερικές παραγώγους.
    Η περιγραφή του μαθήματος στη σελίδα του τμήματος

    Συγγραμμα:
    ?

    Διανομή (ακαδ. έτος 2015-16):

    ?

    Ύλη:
    Από το βιβλίο "Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση" του κ.Πιτσούλη τα κεφάλαια που καλύπτουν τις Βασικές Ενότητες του μαθήματος είναι τα: 1 έως και 9, 10.1 έως και 10.5 και το 11.

    Τρόπος εξέτασης:
    Κλασσικός. ΔΕΝ προβλέπονται ανοιχτά βιβλία. Επιτρέπεται και προτείνεται να έχετε μαζί σας αριθμομηχανή ("κομπιουτεράκι"). Τύποι που μπορούν να σας φανούν χρήσιμοι θα δίνονται μαζί με τα θέματα.

    Επιπλέον υλικό:
    Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα και τις σημειώσεις (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

    Ιστοσελίδα:
    Ιστοσελίδα μαθήματος στο eTHMMY

    Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
    Vlassis: Αρκετά βαρετές οι παρακολουθήσεις (και σε κακή ώρα) αλλά και καθόλου απαραίτητες. Διαβάζοντας το βιβλίο και ψάχνοντας λίγο τα παλιά θέματα αρκεί για να γράψεις στο τέλος και να αποκτήσεις μια ιδέα σχετικά με την αριθμητική ανάλυση. Μπορεί να βάλει θέματα που να τους δυσκολέψει όλους (βλ. Ιούνιος 2015) αλλά συνήθως τα θέματα είναι στην ίδια νοοτροπία και μπορείς να γράψεις βαθμό!

    Αν γνωρίζεται κάτι χρήσιμο για τον τρόπο που γίνετε το μάθημα στείλτε προσωπικό μήνυμα σε έναν από τους διαχειριστές!!
    Πληροφορίες σχετικά με τα συγγράμματα για το μάθημα θα ανέβουν σύντομα.
    Για επισήμανση οποιασδήποτε ανακρίβειας, λάθους ή παράλειψης επικοινωνήστε με προσωπικό μήνυμα με έναν από τους διαχειριστές.
    « Last Edit: March 18, 2016, 15:55:23 pm by Vlassis » Logged

    We don't want to be like a dead fly.
    Don
    Συντονιστής
    Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
    ***
    Gender: Male
    Posts: 2289



    View Profile
    Re: [Αριθμητική Ανάλυση] Γενικές Πληροφορίες
    « Reply #2 on: November 25, 2020, 00:12:17 am »

    Τίτλος Μαθήματος:
    Αριθμητική Ανάλυση

    Διδάσκοντες (ακαδημαϊκό έτος 2020-21):
    Κωνσταντίνος Παπαλάμπρου, papalamprou@auth.gr

    Αντικείμενο μαθήματος:
    Σφάλματα αριθμητικών μεθόδων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση εξισώσεων με μία μεταβλητή. Πολυωνυμικές προσεγγίσεις συναρτήσεων (παρεμβολή). Mέθοδοι αριθμητικής ολοκλήρωσης. Mέθοδοι επίλυσης γραμμικών συστημάτων. Mητρώα: χαρακτηριστικές τιμές και διανύσματα. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση συνήθων διαφορικών εξισώσεων. Aριθμητικές μέθοδοι για την επίλυση των διαφορικών εξισώσεων με μερικές παραγώγους.

    Εργαστήριο:
    Δεν έχει

    Εργασίες - Μπόνους:
    Δεν έχει

    Συγγράμματα:
    1)"Εισαγωγή στην Αριθμητική Ανάλυση", 2η Έκδοση, Πιτσούλης Λεωνίδας
    2)"ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ", ΑΚΡΙΒΗΣ Γ.Δ., ΔΟΥΓΑΛΗΣ Β.Α.

    Τρόπος εξέτασης:
    Τρίωρη περίπου εξέταση, χωρίς ανοιχτά βιβλία. Δίνει συγκεκριμένους τύπους σε ορισμένες ασκήσεις.
    Εποχή COVID:Δίωρη περίπου ηλεκτρονική γραπτή εξέταση με ασκήσεις, σκανάρισμα και ανέβασμα, χωρίς ανοιχτά βιβλία. Δίνει συγκεκριμένους τύπους σε ορισμένες ασκήσεις.

    Επιπλέον πληροφορίες:
    Το μάθημα είναι ένα εκ των δύο επιλογής του 4ου Εξαμήνου.

    Επιπλέον υλικό:
    Στον τομέα downloads, και συγκεκριμένα ΕΔΩ μπορείτε να βρείτε παλιά θέματα (ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για να αποκτήσετε πρόσβαση στα θέματα πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος του forum. Οι απλοί επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση.)

    Ιστοσελίδες:
    Η σελίδα του μαθήματος στο elearning

    Σχόλια - απόψεις - συμβουλές:
    Εδώ βρίσκονται απόψεις για το μάθημα από φοιτητές που το επέλεξαν.
    « Last Edit: November 25, 2020, 00:34:16 am by Don » Logged

    You can't just kill someone 'cause of the way they looked at you
    Pages: [1] Go Up Print
    Jump to:  

    Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
    Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
    Loading...