• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 18:12:43 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 24, 2026, 18:12:43 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by MeTheWizard
[Today at 13:49:11]

[Αντικειμενοστραφής Πρ.] ...
by Vaskas
[Today at 12:41:32]

[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[June 23, 2026, 15:02:45 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by PolarBear
[June 23, 2026, 14:04:44 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431513
Total Topics: 32024
Online Today: 2292
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 60
Guests: 1200
Total: 1260
kvas
anstaik
Giannis Masterio
arafail
ioannisfa
tasos potsakis
George_RT
anrkos
danet
Sarikas
vpoug
IASONK
Psycher
Nikos_313
Kamillentee
theodoridoueu
bougatsa
BENEDICTVS
mrPink
Christina_R
apob
elias_farhood
leolam
fungi
Spyrtos14
arisap
Xp__2004
chriskazakos
Naks404
dimitrisblioumis
geoarg
kakousios
ඞ
eliannaantonarou
vaggelis.ntokas
Reidemption
gkaramp
unreasonable
CodeBro
georkala
marnikol
Konstantina Karamani
Captain
Retroman07
mpizos
kav-liaris
Alex Kosmas
dmoral
alexkoutsman
Ariadni
simielen
Maximilion
femanak
petralexiou
mimaki
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Χιούμορ - Ανέκδοτα - Φωτογραφίες (Moderators: Nikos_313, Tasos Bot) > ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Down Print
Author Topic: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...  (Read 16200 times)
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #45 on: April 02, 2005, 18:52:32 pm »

ένας χαζός κάθεται πάνω ΄πό ένα πηγάδι και φωνάζει δείχνοντας μέσα: " Ετά! Ετά! ". Μαζεύεται ο κόσμος και προσπαθεί να τον ηρεμήσει. Ο χαζός συνεχίζει να φωνάζει : " Ετά! Ετά! ". Ο πιο θαρραλέος από τους συγκεντρωμένους τον πλησιάζει και τον ρωτάει τι κάνει. Ο χαζός συνεχίζει να λέει " Ετά! Ετά! " και να δείχνει μέσα στο πηγάδι. Σκύβει ο θαρραλέος στο πηγάδι για να δει τι γίνετ και ο χαζός του τραβάει μια κλωτσιά, τον ρίχνει μέσα και συνεχίζει " Οτώ! Οτώ! "  Grin
Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #46 on: April 02, 2005, 18:56:55 pm »

το τελευταίο για να μην βαρεθείτε είναι σύντομο:
  -Τι κοινό έχουν μια καμμένη πίτσα και μια έγκυος γυναίκα;
  -Και στις δύο περιπτώσεις άργησες να τη βγάλεις!! ^tongue^
Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #47 on: April 07, 2005, 00:02:21 am »

λοιπόν... αν και κανονικά ως γυναίκα δε θα έπρεπε να διαδίδω τέτοιου είδους ανέκδοτα, το συγκεκριμένο επειδή είναι έξυπνο θα σας το πω( για να δείτε ότι οι γυναίκες είμαστε υπεράνω σεξισμού!  Tongue ) :
 -Τι κοινό έχουν τα τσουνάμι και οι γυναίκες;
 - Και τα δύο έρχονται ήσυχα και αθώα και φεύγουν με σπίτια και αμάξια!!   Roll Eyes  Tongue
« Last Edit: April 07, 2005, 00:03:59 am by mousitsa » Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #48 on: April 09, 2005, 21:34:35 pm »

Ας γράψω και το ανεκδοτάτσι της ημέρας...! Wink

 Τρεις φίλοι συζητούν για το πως κοιμούνται με τις γυναίκες τους. λέει ο πρώτος : " εγώ παιδιά κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο και στο ίδιο κρεβάτι με τη γυναίκα μου. άμα θέλω να κάνω κάτι, γυρνάω προς το μέρος της άμα θέλει εκείνη, γυρνάει εκείνη προς το μέρος μου". Λέει ο δεύτερος : " Α πα πα! Εγώ κοιμάμαι στο ίδιο δωμάτιο , αλλά σε ξεχωριστό κρεβάτι. Άμα θέλω κάτι, πάω εγώ στο κρεβάτι της, άμα θέλει αυτή, έρχεται στο δικό μου". Λέει και ο τρίτος : " Εγώ όχι μόνο κοιμάμαι σε διαφορετικό κρεβάτι, αλλά και σε διαφορετικό δωμάτιο. Άμα θέλω να κάνω κάτι, της σφυρίζω, και εκείνη έρχεται. Άμα θέλει εκείνη, έρχεται στο δωμάτιό μου και με ρωτάει: " Μήπως σφύριξες;;".    Tongue
Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
dictator23
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 612


Fat Bullshido oops... Aikido Mastah...


View Profile
Re: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #49 on: April 09, 2005, 21:45:30 pm »

Πολλα σεξουαλικα ανεκδοτα η μουσιτσα Tongue.Moυσιτσα...Wink.Το ανεκδοτο για παπανδρεου-μητσοτακη ωραιο!Αν
 και θα επρεπε να ειναι αλλο προσωπο στη θεση του παπανδρεου :O.
Logged
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #50 on: April 09, 2005, 21:51:31 pm »

Τι να κάνω ρε παιδιά; Να πάω σε άλλη κατηγορία; Καλώς ή κακώς αυτά μου λένε..  Wink
  Αν θέλετε πάντως τα κόβω!  Tongue
« Last Edit: April 10, 2005, 00:20:04 am by mousitsa » Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
dictator23
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 612


Fat Bullshido oops... Aikido Mastah...


View Profile
Re: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #51 on: April 09, 2005, 22:08:17 pm »

Μπα μην τα κοβεις με παρεξηγησες μαλλον.Μια παρατηρηση εκανα απλως.Για λογοκρισια ουτε λογος!
Logged
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #52 on: May 28, 2005, 15:44:49 pm »

Επανέρχομαι με ανεκδοτάκι τρελό
για να σπάσω τη μουντάδα του καιρού και του διαβάσματος!!

   -Ποιος είναι ο αγαπημένος άγιος των ξανθών;;
   -... ο eye-liner!!  Grin  Cheesy
 
 (...Ελπίζω να το κατάλαβαν και τα αγόρια! Tongue)
Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
Gostas
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 142


I'm walking on sunshine...


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #53 on: September 10, 2005, 00:57:26 am »

Ναυάγησε ο Μητσάρας σε ένα νησί με την Pamela...  Tongue
την έψηνε λοιπόν να γ@μη80un πολύ καιρό , αλλά αυτή δεν καθόταν .
Περνάει ο καιρός , περνάν τα χρόνια , του κάθεται
... έλα όμως που με τον καιρό άρχισε να βαριέται  αυτός..( Αυτή τον ήθελε τρελά γιατί ήταν ΜΗΤΣΑΡΑΣ   Wink )
άρχισε να είναι λιγομίλητος και κακομούτσουνος , να κοιτάει κάτω... Ανησυχούσε αυτή.
Της λέει μια μέρα :
" Ρε συ Πάμελα... Μήπως μπορεις να φορέσεις το παντελόνι μου;;"
Τί να κάνει η γκόμενα; το φοράει
" Ρε συ Πάμελα... Μήπως μπορεις να φορέσεις και το πουκάμισό μου;;"
 Ρε συ Πάμελα... Μήπως μπορεις να φορέσεις και τα παπούτσια μου;;
-Εντάξει Μητσο, άν έτσι θα φτιάξει το κέφι σου...
 -Ρε συ Πάμελα... Μήπως μπορεις να φορέσεις και τη γραβάτα μου;;
 Ρε συ Πάμελα... Μήπως μπορεις να κόψεις και τα μαλλιά σου;  Huh
 Ρε συ Πάμελα... Να σε φωνάζω και Μπαμπη;  Huh Angry
-Εντάξει Μητσο"
Καθεται δίπλα της , της πιάνει απαλά την πλάτη......
"...που λες Μπάμπη γ@μ#ω εεεεένα μ$%νί......."  Grin
Logged

FUTURAMA 3-11 "The cyber house rules"
Fry:
-Leela...There's nothing wrong with anything.
voyager
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1051


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #54 on: September 11, 2005, 04:22:31 am »

Ο νέος μάγος της φυλής των Ινδιάνων δεν τα καταφέρνει και τόσο
καλά στην τέχνη του. Μόλις μπαίνει ο χειμώνας οι Ινδιάνοι τον ρωτάν:
- Θα κάνει φέτος βαρύ χειμώνα; Να μαζέψουμε πολλά ξύλα;
"Καλού κακού", σκέφτεται αυτός, "ας τους πω ότι θα κάνει κι αν δεν
κάνει δεν πειράζει".
- Θα κάνει, θα κάνει, τους λέει.
Μαζεύουν οι Ινδιάνοι ξύλα, χτίζουν και νέα αποθήκη και τα βάζουν μέσα.

Μετά από μια βδομάδα τον ξαναρωτάνε:
- Μήπως θα κάνει πολύ βαρύ χειμώνα και μείνουμε από ξύλα;
"Λες να 'χουν δίκιο; Για καλό και για κακό ας έχουμε πολλά ξύλα και
βλέπουμε"σκέφτεται πάλι ο μάγος.
- Ναι, ναι τους λέει, μαζέψτε κι άλλα ξύλα.
Μαζεύουν ξύλα οι Ινδιάνοι, χτίζουν κι άλλη αποθήκη και τα βάζουν
μέσα.Ο μάγος όμως κάθεται σ' αναμμένα κάρβουνα. "Ρε λες να μην
κάνει βαρύ χειμώνα και να γίνω ρεζίλι"; Και κατεβαίνει στην πόλη να
ρωτήσει την μετεωρολογική υπηρεσία για να μάθει.

- Φυσικά και θα κάνει βαρύ χειμώνα, του απαντούν εκεί, δε βλέπεις τους
Ινδιάνους που γέμισαν δυο αποθήκες ξύλα; Grin Cheesy
Logged

δυστυχώς συμβαίνει
Nessa NetMonster
Guest
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #55 on: September 20, 2005, 15:01:40 pm »

Ήτανε μια φορά κι έναν καιρό η e^x κι είχε βγει για καφέ με τη φίλη της τη σταθερά. Σε κάποια φάση η σταθερά βλέπει κάτι και χλωμιάζει από την τρομάρα.

"Βοήθεια! Κρύψε με! Shocked"

"Τι έπαθες καλέ;"

"Ήρθε η παράγωγος και θα με εξαφανίσει!"

Με το που το ακούει αυτό η e^x τα παίρνει και σηκώνεται επάνω.

"Ε όχι, δε θα το επιτρέψω! Κανένας δε θα εξαφανίσει τη φιλενάδα μου! Έτσι και πλησιάσει, θα την αρπάξω από το γιακά και θα της πω: Άκου να δεις κυρά μου, εγώ που με βλέπεις είμαι εκθετική και τα νταηλίκια σου δεν τα σηκώνω! Θα αφήσεις τη φίλη μου ήσυχη ή θα σε πάρει ο διάολος;"

Εκείνη τη στιγμή φτάνει η παράγωγος.

"Βρε βρε τα πουλάκια μου. Κάντε την προσευχή σας, ήρθε η ώρα να σας παραγωγίσω!"

"Εγώ δε σε φοβάμαι! Είμαι η e^x!"

"Κι εγώ η d/dy!!" Grin Grin Grin

Καλά αποτελέσματα σε όσους έγραφαν σήμερα Λογισμό ΙΙ (ανάμεσά τους και εγώ)!
Logged
Starr
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 247



View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #56 on: October 26, 2005, 20:56:09 pm »

Και μια και πήρα φόρα...

Τι χρειάζεται να διαθέτεις για να διοριστείς στο δημόσιο;

Bluetooth!
Logged

Αν δεν στηρίζεις το ένα σου πόδι έξω απ' τη Γη, ποτέ σου δεν θα μπορέσεις να σταθείς απάνω της.
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20654

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: ΑΝΕΚΔΟΤΟ... (H μικρή Αννούλα)
« Reply #57 on: November 06, 2005, 23:48:20 pm »

Άλλο ανέκδοτο ήθελα να γράψω αλλά για λόγους που δε μπορώ να εξηγήσω τώρα θα γράψω αυτό.

Η μικρή Αννούλα είναι εκ γεννετή τυφλή. 16 χρονών πια, έρχονται οι γονείς της μια μέρα και της λένε.
"Μικρή μας Αννούλα, το νέο θαύμα της επιστήμης είναι μια αλοιφή. Την βάζεις το βράδυ πριν κοιμηθείς και το πρωί που θα σηκωθείς και πλυθείς μπορείς να δεις τον ήλιο τους φίλους σου τα παιδάκια να παίξεις."
"Μαμά, μπαμπά! Σας παρακαλώ, θα μου πάρετε αυτή την αλοιφή να την βάλω το βράδυ πριν κοιμηθώ και το πρωί που θα ξυπνήσω να μπορώ να δω τον ήλιο τους φίλους μου τα παιδάκια να παίξω;"
"Βεβαίως μικρή μας Αννούλα"
Το βράδυ έρχονται οι γονείς της, της δίνουν την αλοιφή και της λένε:
"Ορίστε μικρή μας Αννούλα. Βάλε τώρα την αλοιφή και το πρωί που σηκώνεσαι μπορείς να δεις τον ήλιο τους φίλους σου τα παιδάκια να παίξεις."
Βάζει η μικρή Αννούλα την αλοιφή και πάει για ύπνο. Ύπνος όμως δεν την κολάει γιατί έχει πολύ άγχος. Γιατί από την άλλη μέρα που θα σηκωθεί και θα πλυθεί θα μπορεί να δει τον ήλιο, τους φίλους της, τα παιδάκια, να παίξει.
Έρχονται οι γονείς της το πρωί, την σηκώνουν, την βάζουν μπροστά στο νεροχύτη, ανοίγουν τη βρύση και της λένε.
"Μικρή μας Αννούλα, ΠΛΥΣΟΥ! ΠΛΥΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ, ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ,ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ!!!!"
Πλένεται η μικρή Αννούλα. Πλένεται.
"Μα... δε μπορώ να δω τίποτα..."
"Πρωταπριλιά!" Λένε γελώντας τρανταχτά οι γονείς της.
Αυτή η σειρά γράφεται με μοναδικό σκοπό να παρασύρα τα μάτια σας από την τελευταία ατάκα των γονιών της που θα είναι κακό Spoiler. Το ανέκδοτο τελίωσε και μπορείτε να μορφάσετε με ένα επιφώνημα αποστροφής.
Logged

byeeee
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20654

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: ΑΝΕΚΔΟΤΟ... (Αγγλιστή)
« Reply #58 on: November 06, 2005, 23:52:20 pm »

Το ανέκδοτο διαβάζεται φωναχτά και σε γρήγορο ρυθμό.

Άγγλος τουρίστας, σε ελληνικό ξενοδοχείο, κατεβαίνει στην ρεσεψιόν και λέει στον ρεσεψιονίστα:
Two tea to room two.
Και αυτός απαντάει:
Pam-pam parapam pam?
Logged

byeeee
mousitsa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 466


This is not a bush-week


View Profile
Απ: ΑΝΕΚΔΟΤΟ...
« Reply #59 on: November 10, 2005, 22:36:59 pm »

Λοιπόν δεν ξέρω αν είναι παλιό το ανεκδοτάκι αλλά εμένα χτες μου το είπαν:
   

 - Τι έχει μια μελαχροινή που βάφεται ξανθιά;
 - Αυτογνωσία!
 - Τι έχει μια ξανθιά που βάφεται μελαχροινή;;
 - Τεχνητή Νοημοσύνη!!!!  Grin  Grin  Kiss
« Last Edit: November 10, 2005, 22:39:16 pm by mousitsa » Logged

.........fast backwards


Burn process completed successfully...!!!!
Pages: 1 2 3 [4] 5 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...