• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 11:27:32 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 11:27:32 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georgino
[Today at 09:48:06]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431505
Total Topics: 32024
Online Today: 1363
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 61
Guests: 902
Total: 963
gfragkak
themis01
idchatzi
iliaskou
georgeb
Azagoul
kvas
anouba
kostas.13v
karadimitras
astra
AODON
anrkos
apob
kaskas12
Konlefk
kostisgialamas
PrincessConsuela
Ecet
elena_k
Getpwned
marios2912
vpoug
mimaki
Bit4Thought
nataliakara
qwertyuiop
yiannis
Antonistsak
Nicolasstamou
geoarg
YetAnotherECEStudent
vivbi
femanak
florianm
Stathis Ioannidis
cmastroy
serafeim
Thanasis_pap
chris123
mdimitrig
nthanos
MichelRiemann
gpr000
akoil
BigBrainz
chatzikys
vajulin
ezarkad
Mr Watson
thenoface
mavrhs
Arispap
Sarikas
teles
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για αλλαγή του public name σας, επικοινωνήστε με έναν από τους Admins.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Συστήματα Ηλεκτροκίνησης (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Go Down Print
Author Topic: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011  (Read 28043 times)
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #135 on: March 10, 2011, 13:26:10 pm »

Quote from: elen// on March 10, 2011, 11:57:06 am
ναι νομιζω.αυτο δεν αντιστοιχει στην δευτερη στηλη απο τους καταλογους η κανω λαθος?

Εγώ το πήρα από την 1η .  Μην  ρωτάς  το  γιατί   Cheesy Cheesy Cheesy.

Τώρα  η  επορία  σχετικά  με την  αναγωγή  της  ροπής  αδράνειας  του φορτίου  λύθηκε. Πήγε κανένας στον Δημουλιά;

Πως θα βρούμε τα  24  και  25;;;
« Last Edit: March 10, 2011, 13:32:32 pm by support » Logged
DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #136 on: March 10, 2011, 13:31:09 pm »

Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω, ο Δημουλιάς δεν είναι σχολή... Ίσως περάσω και εγώ αργότερα...
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #137 on: March 10, 2011, 13:33:56 pm »

Quote from: support on March 10, 2011, 13:26:10 pm
Quote from: elen// on March 10, 2011, 11:57:06 am
ναι νομιζω.αυτο δεν αντιστοιχει στην δευτερη στηλη απο τους καταλογους η κανω λαθος?

Εγώ το πήρα από την 1η .  Μην  ρωτάς  το  γιατί   Cheesy Cheesy Cheesy.

Τώρα  η  επορία  σχετικά  με την  αναγωγή  της  ροπής  αδράνειας  του φορτίου  λύθηκε. Πήγε κανένας στον Δημουλιά;
Τώρα ρωτάς ή απαντάς?Τελεία έβαλες εκεί.

Τεσπά,εγώ να σχολιάσω επειδή το χω λιώσει το θέμα και είμαι αρκετά σίγουρος για την άποψη μου.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΕΧΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑ.Το θέμα είναι τι θέλει να δει ο Δημουλιάς.

Ιδανικά,αν το Psim είχε και εξομοιωτή κιβωτίου ταχυτήτων(γιατί περί κιβωτίου ταχυτήτων πρόκειται απλά έχει ΜΙΑ μόνο ταχύτητα) στο οποίο να βάζαμε σχέση μετάδοσης i και βαθμό απόδοσης n τοτε θα μπορούσαμε να βγάλουμε ακριβή αποτελέσματα.Δεν επεκτείνομαι παραπάνω γιατί δε βρισκω νοημα και εχω κουραστει ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μ'αυτη τη μαλακια την εργασια.

Quote from: DotA_ftw
Σύμφωνα με πληροφορίες εκ των έσω, ο Δημουλιάς δεν είναι σχολή... Ίσως περάσω και εγώ αργότερα...
Σωστές οι πληροφορίες σου.6η γείωση που φαγα σε 9 μέρες.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #138 on: March 10, 2011, 14:52:40 pm »

Τελικά ρε ανύπαρκτε τι έκανες με το φορτίο σου? Διαίρεσες με /i^2 ή με /n*i^2 ???
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #139 on: March 10, 2011, 15:20:51 pm »

Διαιρεσα με ni^2 (όπως η μισή σχολή πιστευω) και έκανα άπειρες εξηγήσεις που δε θα κάνω καν copy paste εδω.If i'm right,i'm awesome.If i'm wrong i won't take you down with me  Grin (γιατι σιγουρα κάποιοι θα της Pastαρουν κι αμα φανε fail θα με βριζουν κι απο πανω).
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #140 on: March 10, 2011, 15:24:41 pm »

και το ερώτημα 11 τι το έκανες? γιατί αν κάνεις αλλαγή μόνο στο φορτίο θα πιάσεις φυσικά την τέλεια επιτάχυνση στο Psim αλλά στην επιβράδυνση θα πέσεις έξω. εκτός αν άλλαξες τον τύπο που έδωσε η Δημουλιάς στο 11
Logged
Anyparktos
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1116


(╯°□°)╯︵ ┻━┻


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #141 on: March 10, 2011, 15:26:44 pm »

Μαντεψε: ο τυπος του Δημουλια ειναι σωστος και το psim δε μπορει να προσομοιωσει αυτη τη μη-γραμμικη συμπεριφορα της μηχανικής απόδοσης.Οπως ειπα πιο πανω δεν υπαρχει σωστο και λαθος γιατι ολα αποκλινουν.
Logged


With great power come great circuit breakers.And great cross sections.And great relays.
MiKiS86
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 111


Θα πάω να γίνω μάγειρας!!


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #142 on: March 10, 2011, 15:28:29 pm »

Quote from: A.N. on March 10, 2011, 01:10:55 am
παιδια το Id1 einai του κινητηρα και το Id του driver?

ναι
Logged
DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #143 on: March 10, 2011, 15:31:02 pm »

Πολύ ωραία. Ας πάω στην γωνιά μου να δακρύσω. Πέρσι μέσος όρος 9.5, φέτος μέσος όρος 5. Go for it...
Logged
support
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 27


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #144 on: March 10, 2011, 15:46:21 pm »

Μπορείς κάποιος να απαντήσει για το αν θα μπορούσαμε να πάμε σε κινητήρα ή drive μικρότερης τάξεως ;  ΜΙλάω  για το ερώτημα 22.

Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #145 on: March 10, 2011, 16:01:59 pm »

Quote from: Anyparktos on March 10, 2011, 15:26:44 pm
Μαντεψε: ο τυπος του Δημουλια ειναι σωστος και το psim δε μπορει να προσομοιωσει αυτη τη μη-γραμμικη συμπεριφορα της μηχανικής απόδοσης.Οπως ειπα πιο πανω δεν υπαρχει σωστο και λαθος γιατι ολα αποκλινουν.
γιατι αποκλίνουν? λόγω των κενών του Psim?
Logged

DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #146 on: March 10, 2011, 17:27:39 pm »

Για το ερώτημα 25, μπας και τελειώσουμε ποτέ, έχει κανείς μια σαφή απάντηση??
Logged
kkostorp
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 551



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #147 on: March 10, 2011, 18:14:35 pm »

Βασικά  υπάρχει  κάποιος  που  δεν  διαίρεσε  με  i^2  αλλά  ούτε  και  με  n*ι^2  ??????????

Όλοι  δηλαδή  ή  με  τον  ένα  ή  με  άλλο  τρόπο  ???????
Logged

Παιχνίδι στο σεξ είναι να χρησιμοποιείς φτερό. Ανωμαλία είναι να χρησιμοποιείς ολόκληρη την κότα ...
DotA_ftw
Θαμώνας
****
Posts: 352


View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #148 on: March 10, 2011, 18:34:51 pm »

Quote from: kkostorp on March 10, 2011, 18:14:35 pm
Βασικά  υπάρχει  κάποιος  που  δεν  διαίρεσε  με  i^2  αλλά  ούτε  και  με  n*ι^2  ??????????

Όλοι  δηλαδή  ή  με  τον  ένα  ή  με  άλλο  τρόπο  ???????
ε τι αλλο??? Cheesy Cheesy
Logged
kostantinosg
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 153



View Profile
Re: [Συστήματα Ηλεκτροκίνησης] Εργασια 2011
« Reply #149 on: March 10, 2011, 18:42:14 pm »

Η αντισταση στο 25 μας βγαινει 140Ω.Εσεις τι βγαλατε.Παντως στο φυλλαδιο δεν υπαρχουν τοσο μεγαλες αντιστασεις.Οποτε περνουμε περισσοτερες σε σειρα?Δε ξερω,εσεις τι βγαλατε?
Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...