• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 02:10:53 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 19, 2025, 02:10:53 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
H Στοά των Off Topic
by Katarameno
[June 18, 2025, 20:28:39 pm]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 19:40:47 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by chatzikys
[June 18, 2025, 19:26:00 pm]

Σιδηροδρομικό Δυστύχημα σ...
by Katarameno
[June 18, 2025, 18:22:39 pm]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by tzortzis
[June 18, 2025, 07:55:05 am]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[June 18, 2025, 00:45:33 am]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9965
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426723
Total Topics: 31711
Online Today: 187
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 32
Guests: 121
Total: 153
Karkarias
lina_zs
vaggelisx
Tsomp
coyg
Theosarm
jimpapdop
mavropan
sassi
kchristoua
manwlakhs
athena_apo
Konstantina Karamani
elias_farhood
geftihiakos
iropap
payniac
eirinistyl
ExecuteExe
kostas.de
Summand
kutsukellis
Dimos Bachlas
chryssana
Papadopoulosthanos
Captain
unreasonable
glavdakis
pantoulis
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Χαλαρή συζήτηση - κουβεντούλα > Φιλόσοφοι Μηχανικοί - Μηχανικοί Φιλόσοφοι > Πολιτικά (Moderators: Mr Watson, Tasos Bot) > Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Go Down Print
Author Topic: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική  (Read 29478 times)
Cyberkat
Guest
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #105 on: March 11, 2006, 20:19:27 pm »

Έχω την εντύπωση ότι συζητάμε χωρίς να θυμόμαστε το ιστορικό παρελθόν και την ιδιαιτερότητα των Βαλκανίων, που είναι μια περιοχή όπου ανα 50 χρόνια σκοτωνόμαστε μεταξύ μας για ένα κομμάτι γη και μια έξοδο στην Μεσόγειο, όπου οι εθνότητες και οι μειονότητες ήταν ανέκαθεν ένας αχταρμάς από τα προβυζαντινά χρόνια και κάποια στιγμή ήρθαν οι ντόπιοι και υπερπόντιοι τσιφλικάδες και μας "φυτέψανε" εθνική συνείδηση. Παρ' όλα αυτά στην σημερινή κατάσταση όπως έχει διαμορφωθεί, ούτε η διεκδίκηση του ονόματος από τους φίλους μας τους Μακεδόνες γίνεται για αγνούς εθνοπατριωτικούς λόγους ούτε εμείς ασκούμε βέτο επειδή νιώθουμε απόγονοι του Φιλίππου. Όλα γίνονται για γεωπολιτικούς λόγους και ίσως η κοντόφθαλμη ελληνική εξωτερική πολιτική πιστεύει ότι μην αναγνωρίζοντας τα Σκόπια ως Μακεδονία θέτει φρένο στις μετέπειτα διεκδικήσεις κάθε είδους των βόρειων γειτόνων μας. Ίσως πριν 10 χρόνια αυτό να ήταν ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί, πριν να αναγνωριστούν ως Μακεδόνες από όλους τους Ευρωπαίους πλην των Ελλήνων. Αλλά τώρα μας έμεινε στο χέρι και επειδή είμαστε και "περήφανος" λαός δεν θέλουμε να το πετάξουμε χωρίς αντάλλαγμα, ούτε κουβέντα να βρούμε κάποιο άλλο καλύτερο. Ίσως αν μας αφήσουν να τους στείλουμε μερικά σκατά από την Ψυττάλεια, να το δεχτούμε.  Wink
Σε έναν χώρο όπου ο καθένας μπορεί να φτιάξει ένα κρατίδιο για να αποσταθεροποιήσει την περιοχή και να πετάξει λίγο απεμπλουτισμένο ουράνιο δεν υπάρχει χώρος για αγνές προθέσεις. Όλοι παίζουμε βρώμικο παιχνίδι. Είναι θέμα επιβίωσης.
Αυτό που ισχύει δυστυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ότι στο τέλος την βγάζουν καθαρή οι μάγκες κι εμείς σαν λαός έχουμε φλωρέψει από την βόλεψη... Tongue

ΥΓ: Και για να είμαστε και σύμφωνοι με τον τίτλο του thread, το επιθυμητό και εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική είναι να πάψει να ασκείται από υπερφυσικούς μπούληδες, και να τεθεί ένα πλάνο υπερκομματικό, μπας και πιάσουμε στην ανηφόρα τους βαλκάνιους φίλους μας που έχουν ξεφύγει.
Το επιθυμητό και ανέφικτο είναι το όραμα του Ρήγα Φεραίου, κι ένα βήμα παραπέρα: να γίνουν τα Βαλκάνια μια ομοσπονδία χωρία επικρατούσα γλώσσα και θρησκεία, χωρίς ελληνική ή όποια άλλη κεντρική διοίκηση. Αλλά τώρα είναι πια αργά....οπότε ας χαρούμε τον μακεδονικό χαλβά, την σερραική μπουγάτσα και το ραβανί Βεροίας όσο είναι καιρός...
« Last Edit: March 11, 2006, 20:35:36 pm by Cyberkat » Logged
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #106 on: March 11, 2006, 21:23:03 pm »

offtopic *(λες και ποιο είναι το τόπικ αλλά τελοσπάντων)*

το πως το ατονικό σύστημα μπορεί να άποψη ομολογώ πως είναι μια ...ενδιαφέρουσα άποψη Smiley

ωστόσο εγώ έρχομαι εδώ να επιβεβαιώσω τον φίλο μου αλιάκμονα ότι όντως γνωρίζει άπταιστα το πολυτονικό Smiley

θυμάμαι όταν τον είχα πρωτογνωρίσει, στο διαγωνισμό debate τότε, ήμαστε στην ίδια ομάδα και σε καποιά στιγμή κοίταξα τις σημειώσεις του...νταξ...έμεινα μαλάκας...(με τι κατεστραμμένο έμπλεξα πάλι σκέφτηκα Tongue:P)

/offtopic

offtopic 2

ο μιλόσεβιτς κατέληξε σήμερα στη χάγη...

http://www.tanjug.co.yu/Dogadjaji/Milosevic/default.aspx

/offtopic 2

ixic_
Logged

βαθειά...
chabos4
Guest
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #107 on: March 11, 2006, 21:33:51 pm »

Αλιάκμων όταν διαβάζω τι μου απαντάς μου πονάει το κεφάλι.
Quote
Το ελληνικό έθνος με τις πόλεις κράτη ταυτίστηκε από τον Αριστοτέλη.

Πηγη θελω. Ονομαστικη αναφορα σε βιβλιο, κεφαλαιο, παραγραφο. Οχι μεταφορα μιας προτασης, αλλα παραπομπη, για να δουμε και τα συμφραζομενα...
Ομόγλωσσον, Όμαιμον, Ομότροπον, Ομόθρησκον.
Πηγή δεν γνωρίζω ακριβώς (το ελληνικό κράτος φρόντισε να μην εκδώσει ποτέ μαζικά την αρχαία βιβλιογραφία). Αλλά και η κουτσή Μαρία το ξέρει το συγκεκριμένο.
Στο συγκεκριμένο χωρίο ο Αριστοτέλης παρατηρεί πως υπάρχουν διάφορες πόλεις κράτη στον ελλαδικό χώρο. Στη συνέχεια δίνει τον ορισμό του έθνους με τέσσερις λέξεις (η πρώτη παγκόσμια αναφορά και ορισμός του όρου 'έθνος'). Τέλος παρατηρεί ότι οι κάτοικοι όλων των πόλεων κρατών ικανοποιούν τον ορισμό, άρα ανήκουν στο ίδιο έθνος.
Quote
Εδώ μιλάς μηδενιστικά.
Ο παππούς μου χρησιμοποιούσε λέξεις που εγώ τις χρησιμοποιώ αλλοιωμένες. Αυτό σημαίνει πως δεν έχω σχέση και πολιτιστική συνέχεια με τον παππού μου?

Μα πιδι'μ οι χουριατς ινι λουγικον να μιλουν τα γριεκικα λιγου αλλοιουμενα, σνηθς ινι αμουρφουτ' ανθρουποι!

Κατα τα αλλα, η παρατηρηση ειναι ακυρη... Δεν ειναι ατομικο το θεμα, για την ιστορια ενος λαου μιλαμε...
Δεν καταλαβαίνεις τίποτα και το χειρότερο είναι ότι νομίζεις πως καταλαβαίνεις και πως απαντάς επί της ουσίας.
Δεν μιλάω για τους χωριάτες. Ο παππούς ήταν πολύ μορφωμένος και χρησιμοποιούσε λέξεις ελληνικές που σήμερα έχουν αλλοιωθεί, όπως τα παιδιά σου και τα εγγόνια σου θα χρησιμοποιούν στο μέλλον διαφοροποιημένες λέξεις σε σχέση με τις σημερινές. Αυτός όμως δεν είναι λόγος για να θεωρηθεί ότι δεν υπάρχει άμεση σχέση και πολιτιστική συνέχεια μεταξύ εσού και των εγγονών σου. Γενικεύοντας, δεν σημαίνει, επειδή ο Λεωνίδας έλεγε ξειν κι εγώ λέω ξένε, ότι έχει χαθεί η πολιτιστική συνέχεια και η κοινή καταγωγή μεταξύ αρχαίων και σύγχρονων Ελλήνων. Και όλα αυτά τα είπα απαντώντας σε αυτό.
Quote
"Απογονοι των αρχαιων μακεδονων" δεν υπαρχουν.
Για φυλετικη συνεχεια ουτε λογος, μονο ηλιθιοι την φαντασιωνονται.
Οσο για την πολιτισμικη συνεχεια, η σχεση που εχει ο μακεδονας (αυτος που εσυ αποκαλεις "σκοπιανο") με την αρχαια Μακεδονια, ειναι πανω-κατω ιδια με τη σχεση που εχεις κι εσυ με το μειγμα που αποκαλουμε "αρχαιοελληνικο πολιτισμο". Εχει προχωρησει πολυ η ανθρωποτητα απο τοτε - εκτος αν ξερεις καμια οικογενεια νεοελληνων που μιλαει: "ΟΞΕΙΝΑΓΓΕΛΕΙΝΛΑΚΕΔΑΙΜΟΝΙΟΙΣ"
Στη συνέχεια λες
Quote
Οντως, ενα σλαβικο φυλο, που εμφανιστηκε εδω περιπου την εποχη που αναφερεις, μιλαει ενα σλαβικο ιδιωμα. Απο την εγκατασταση του και μετα, μεχρι την πτωση της Ανατολικης Ρωμαϊκης Αυτοκρατοριας, και απο την γεννηση της Οθωμανικης Αυτοκρατοριας μεχρι την πτωση της, κατοικουσε στα μακεδονικα εδαφη.
Οταν ολα τα εθνη επαναστατησαν εναντια στον οθωμανικο ζυγο, το καθενα κουβαλουσε μερικα κιλα ιστορια, που την υπερφουσκωσε πλαστογραφωντας την για να στηριξει κι αλλο την εθνικη του υποσταση. Το καθενα απο αυτα βρηκε κατι να πιαστει: Καποιοι ταυτιστηκαν με ενα μειγμα αρχαιου πολιτισμου και βυζαντιου, καποιοι αλλοι εφτιαξαν δικια τους εκκλησια, καποιοι αλλοι διατηρησαν τους δεσμους τους με το υπολοιπο διασκορπισμενο εθνος τους, ενω καποιοι βρηκαν πως το κοινο τους στοιχειο ειναι οτι ειναι γηγενεις. Αυτοι οι τελευταιοι, που δεν μιλουσαν ελληνικα, δεν ηταν μουσουλμανοι, αλλα ουτε και εξαρχικοι, ονομαστηκαν "μακεδονες", ακριβως επειδη ειναι ντοπιοι κατοικοι της Μακεδονιας (γεωγραφικη υποσταση του ορου)
Το πρόβλημα δεν είναι ότι αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες, οι σλάβοι που κατοικούν στην Μακεδονία επειδή κατοικούν εκεί από το 500μ.Χ.
Το πρόβλημα είναι ότι οι ίδιοι Σλάβοι υποστηρίζουν ότι είναι απόγονοι των Μακεδόνων που κατοικούσαν στην Μακεδονία το 350π.Χ. καπηλευόμενοι μέρος της ελληνικής ιστορίας για τους λόγος που έχω προαναφέρει.
Αν δεν είχε γενηθεί ποτέ ο Μέγας Αλέξανδρος, δεν θα υπήρχε σήμερα καμία τριβή για το όνομα Μακεδονία.
Quote
Αν το κρατίδιο ονομαστεί Μακεδονία θα έχει το δικαίωμα να πιέσει προς την απαγόρευση της χρήσης αυτού του ονόματος σε ελληνικά τοπονύμια και ελληνικά προιόντα. Για παράδειγμα όταν ο Έλληνας υπουργός αγροτικής ανάπτυξης πάει στην ΕΕ να ζητήσει χρηματοδότηση για το βαμβάκι που παράγεται στην Μακεδονία, θα του ζητηθεί από τους 'Μακεδόνες' ομολόγους του να χρησιμοποιήσει άλλο όνομα γιατί αυτό είναι όνομα κράτους. Τα ίδια ισχύουν για το χαλβά και όλα τα άλλα.

Οντως αυτο ειναι προβλημα... Θα σου απαντησω σε 2 κατευθυνσεις:

1) Χεστηκα για το κατα ποσον θα αντιμετωπισει προβλημα το ντοπιο κεφαλαιο στην προωθηση και διαθεση των προϊοντων προς τα εξω... Δεν δινουμε "μαχη" για να διευκολυνουμε τους εργοστασιαρχες να βγαλουν περισσοτερα, αλλα για να τα βρουν μεταξυ τους οι εργατες, ελληνες, μακεδονες, τουρκοι, βουλγαροι, αλβανοι, και αλλοι βαλκανιοι Grin

2) Ωστοσο το προβλημα ειναι πραγματι υπαρκτο. Δυστυχως ομως, δεν υπαρχει λυση. Το προβλημα προεκυψε απο τις λανθασμενες, εθνικιστικες επιλογες της πολιτικης ηγεσιας τα τελευταια 15 χρονια... Μονοι τους το δημιουργησαν, μονοι τους ας το λουστουν... Εμενα, εσενα, εμας, δεν μας απασχολει και τοσο αν ο χαλβας θα πουληθει εξω ή οχι... Εμεις ξερουμε πολυ καλα τι τρωμε οταν τρωμε μακεδονικο χαλβα Wink Αλλωστε ο χαλβας (που παρεμπιπτοντως δεν μου αρεσει καθολου) εχει καταναλωτικη αξια, δεν ειναι συμβολο εθνικης υπερηφανειας Grin

Κατα τα αλλα χαιρομαι οταν βλεπω οτι τα φασιστοπαιδα, μολις δουν οτι τα εθνικιστικα τους πυροτεχνηματα δεν πιανουν τοπο και δεν εγειρουν συναισθηματα, καταφευγουν σε επιχειρηματα τυπου χαλβα. Ρε τους χαλβαδες Grin Grin Grin

Οσο για το βαμβακι, κανενα προβλημα, θα λεει "βαμβακι απο τη βορεια Ελλαδα, το γεωγραφικο διαμερισμα της Μακεδονιας"
Πραγματικά έχεις πρόβλημα. Ίσως να σε έχουν πειράξει τα δακρυγόνα.
Που κολάει το κεφάλαιο και οι εταιρίες? Κάθε νοσταλγός των ταγμάτων εργασίας της Σιβηρίας στις 10 λέξεις που χρησιμοποιεί οι 5 θα είναι κεφάλαιο.
Ο χαλβάς είτε λέγεται μακεδονικός είτε βορειοελλαδίτικος το ίδιο θα πουληθεί. Για το βαμβάκι είτε πρόκειται για βαμβάκι Μακεδονίας είτε για βαμβάκι βόρειας Ελλάδας, ίδια επιχορήγηση θα δωθεί.
Το θέμα είναι ότι τα προιόντα που παράγονται στην Μακεδονία δεν θα μπορούν να ονομάζονται μακεδονικά. Ο όρος Μακεδονία δεν θα μπορεί να χρησιμοποιείται από την Ελλάδα ως τοπονύμιο.
Από εκεί που συζητούσαμε για το όνομα των Σκοπίων, τελικά θα χάσουμε το δικαίωμα της χρήσης του ονόματος στην Ελλάδα αν τελικά τα Σκόπια ονομαστούν Δημοκρατία της Μακεδονίας ή Μακεδονία σκέτο. Εκεί που μας χρωστούσαν θα μας πάρουν και το βόδι.

Τέλος είναι μικρότητα να ειρωνεύεσαι κάποιον για την ορθογραφία του. Μπορεί κάποιος να αγαπάει την Ελλάδα και τον πολιτισμό του και να νιώθει περήφανος για την γλώσσα του, όμως να μην είχε ποτέ την ευκαιρία να την μάθει άριστα επειδή το νεοελληνικό κράτος υπολείπεται των περιστάσεων όσον αφορά στην εκπαιδευτική οργάνωση.
Τον Turambar δεν τον έχει κριτικάρει κανείς κακοπροαίρετα, εσύ γιατί το κάνεις?
Το να κοροιδεύεις κάποιον για την ορθογραφία του είναι τόσο ηλίθιο όσο να κοροιδεύεις κάποιο κοριτσάκι που δεν ξέρει απλά μαθηματικά.
 
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #108 on: March 11, 2006, 21:41:56 pm »

Quote from: chabos4 on March 11, 2006, 21:33:51 pm
Αλιάκμων όταν διαβάζω τι μου απαντάς μου πονάει το κεφάλι.
Quote
Το ελληνικό έθνος με τις πόλεις κράτη ταυτίστηκε από τον Αριστοτέλη.

Πηγη θελω. Ονομαστικη αναφορα σε βιβλιο, κεφαλαιο, παραγραφο. Οχι μεταφορα μιας προτασης, αλλα παραπομπη, για να δουμε και τα συμφραζομενα...
Ομόγλωσσον, Όμαιμον, Ομότροπον, Ομόθρησκον.
Πηγή δεν γνωρίζω ακριβώς (το ελληνικό κράτος φρόντισε να μην εκδώσει ποτέ μαζικά την αρχαία βιβλιογραφία). Αλλά και η κουτσή Μαρία το ξέρει το συγκεκριμένο.
Στο συγκεκριμένο χωρίο ο Αριστοτέλης παρατηρεί πως υπάρχουν διάφορες πόλεις κράτη στον ελλαδικό χώρο. Στη συνέχεια δίνει τον ορισμό του έθνους με τέσσερις λέξεις (η πρώτη παγκόσμια αναφορά και ορισμός του όρου 'έθνος'). Τέλος παρατηρεί ότι οι κάτοικοι όλων των πόλεων κρατών ικανοποιούν τον ορισμό, άρα ανήκουν στο ίδιο έθνος.


Εχω την εντύπωση, χωρίς να ειμαι απόλυτα σίγουρος, οτι το "Ομόγλωσσον, Όμαιμον, Ομότροπον, Ομόθρησκον" ειναι από την ιστορία του Ηροδότου, στα βιβλία των Περσικών Πολέμων.Ειπώθηκε ως επεξήγηση προς τους Πέρσες για την συμμαχία των πολεων - κρατων (αν ειναι απο κει).
Μπορει καποιος να το ψάξει και να μας πει;
Logged

Cyberkat
Guest
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #109 on: March 11, 2006, 21:47:02 pm »

Quote from: chabos4 on March 11, 2006, 21:33:51 pm
Αν δεν είχε γενηθεί ποτέ ο Μέγας Αλέξανδρος, δεν θα υπήρχε σήμερα καμία τριβή για το όνομα Μακεδονία.
Grin Grin Grin Grin Grin Αυτό ήταν το καλύτερο!

Quote from: xristoforIC_ on March 11, 2006, 21:23:03 pm
θυμάμαι όταν τον είχα πρωτογνωρίσει, στο διαγωνισμό debate τότε, ήμαστε στην ίδια ομάδα και σε καποιά στιγμή κοίταξα τις σημειώσεις του...νταξ...έμεινα μαλάκας...
Grin Grin Grin Grin Διαγωνισμός debate!!!! Μετά από αυτό δεν έχετε δικαίωμα να κοροιδεύετε κανέναν... Grin Grin Grin

πάντα με καλή και γνήσια μακεδονική ανορθόγραφη διάθεση
Logged
xristoforos_
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3049


αλλάζοντας...


View Profile
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #110 on: March 11, 2006, 21:54:42 pm »

έλα ρε συ  Undecided.. γιατί... Embarrassed .ωραία ήταν redface

παρεπιπτώντος ο διαγωνισμός debate φέτος θα γίνει 7-9 μαΐου Wink

ixic_
Logged

βαθειά...
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #111 on: March 12, 2006, 02:17:15 am »

Ἡροδότου Μοῦσαι Ἱστοριῶν ὀγδόη ἐπιγραφομένη Οὐρανία   (ed. A. D. Godley. Cambridge 1920)

144. πρὸς μὲν Ἀλέξανδρον ταῦτα ὑπεκρίναντο, πρὸς δὲ τοὺς ἀπὸ Σπάρτης ἀγγέλους τάδε. “τὸ μὲν δεῖσαι Λακεδαιμονίους μὴ ὁμολογήσωμεν τῷ βαρβάρῳ, κάρτα ἀνθρωπήιον ἦν· ἀτὰρ αἰσχρῶς γε οἴκατε ἐξεπιστάμενοι τὸ Ἀθηναίων φρόνημα ἀρρωδῆσαι, ὅτι οὔτε χρυσός ἐστι γῆς οὐδαμόθι τοσοῦτος οὔτε χώρη κάλλεϊ καὶ ἀρετῇ μέγα ὑπερφέρουσα, τὰ ἡμεῖς δεξάμενοι ἐθέλοιμεν ἂν μηδίσαντες καταδουλῶσαι τὴν Ἑλλάδα. [2] πολλά τε γὰρ καὶ μεγάλα ἐστι τὰ διακωλύοντα ταῦτα μὴ ποιέειν μηδ᾽ ἢν ἐθέλωμεν, πρῶτα μὲν καὶ μέγιστα τῶν θεῶν τὰ ἀγάλματα καὶ τὰ οἰκήματα ἐμπεπρησμένα τε καὶ συγκεχωσμένα, τοῖσι ἡμέας ἀναγκαίως ἔχει τιμωρέειν ἐς τὰ μέγιστα μᾶλλον ἤ περ ὁμολογέειν τῷ ταῦτα ἐργασαμένῳ, αὖτις δὲ τὸ Ἑλληνικὸν ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα, τῶν προδότας γενέσθαι Ἀθηναίους οὐκ ἂν εὖ ἔχοι. [3] ἐπίστασθέ τε οὕτω, εἰ μὴ πρότερον ἐτυγχάνετε ἐπιστάμενοι, ἔστ᾽ ἂν καὶ εἷς περιῇ Ἀθηναίων, μηδαμὰ ὁμολογήσοντας ἡμέας Ξέρξῃ. ὑμέων μέντοι ἀγάμεθα τὴν προνοίην τὴν πρὸς ἡμέας ἐοῦσαν, ὅτι προείδετε ἡμέων οἰκοφθορημένων οὕτω ὥστε ἐπιθρέψαι ἐθέλειν ἡμέων τοὺς οἰκέτας. [4] καὶ ὑμῖν μὲν ἡ χάρις ἐκπεπλήρωται, ἡμεῖς μέντοι λιπαρήσομεν οὕτω ὅκως ἂν ἔχωμεν, οὐδὲν λυπέοντες ὑμέας. νῦν δέ, ὡς οὕτω ἐχόντων, στρατιὴν ὡς τάχιστα ἐκπέμπετε. [5] ὡς γὰρ ἡμεῖς εἰκάζομεν, οὐκ ἑκὰς χρόνου παρέσται ὁ βάρβαρος ἐσβαλὼν ἐς τὴν ἡμετέρην, ἀλλ᾽ ἐπειδὰν τάχιστα πύθηται τὴν ἀγγελίην ὅτι οὐδὲν ποιήσομεν τῶν ἐκεῖνος ἡμέων προσεδέετο. πρὶν ὦν παρεῖναι ἐκεῖνον ἐς τὴν Ἀττικήν, ἡμέας καιρός ἐστι προβοηθῆσαι ἐς τὴν Βοιωτίην”. οἳ μὲν ταῦτα ὑποκριναμένων Ἀθηναίων ἀπαλλάσσοντο ἐς Σπάρτην.

Από τον Περσέα, μετάφραση στα Αγγλικά, γιατί το να μεταφράσετε στα νέα Ελληνικά, χλωμό το βλέπω:

 CXLIV. Such was their answer to Alexander, but to the Spartan envoys they said, “It was most human that the Lacedaemonians should fear our making an agreement with the barbarian. We think that it is an ignoble thing to be afraid, especially since we know the Athenian temper to be such that there is nowhere on earth such store of gold or such territory of surpassing fairness and excellence that the gift of it should win us to take the Persian part and enslave Hellas. [2] For there are many great reasons why we should not do this, even if we so desired; first and foremost, the burning and destruction of the adornments and temples of our gods, whom we are constrained to avenge to the utmost rather than make pacts with the perpetrator of these things, and next the kinship of all Greeks in blood and speech, and the shrines of gods and the sacrifices that we have in common, and the likeness of our way of life, to all of which it would not befit the Athenians to be false. [3] Know this now, if you knew it not before, that as long as one Athenian is left alive we will make no agreement with Xerxes. Nevertheless we thank you for your forethought concerning us, in that you have so provided for our wasted state that you offer to nourish our households. [4] For your part, you have given us full measure of kindness, yet for ourselves, we will make shift to endure as best we may, and not be burdensome to you. But now, seeing that this is so, send your army with all speed, [5] for as we guess, the barbarian will be upon us and invade our country in no long time as soon as the message comes to him that we will do nothing that he requires of us; therefore, before he comes into Attica, now is the time for us to march first into Boeotia.” At this reply of the Athenians the envoys returned back to Sparta.
--------------------------------------------------------------------------------
................................................. ..................................

Αυτά περί ... Αριστοτέλη και περί .... έθνους. Δεν περιμένω φυσικά να αντιληφθούν και πολλοί το μέγεθος της α-νοησίας. Στην εποχή της κυριαρχίας του λειτουργικού αναλφαβητισμού ζω.  Είναι εκπληκτικό πάντως το  πόσο μεγάλη είναι η άγνοια, το θράσος και η χυδαία εκμετάλλευση της ιστορίας.
Ο Ηρόδοτος διδάχθηκε σε μετάφραση στη Α' Γυμνασίου. Κάθε χρόνο η Ελλαδίτσα πληρώνει μαζικά 150.000 βιβλία της Ιστορίας του για να 'μορφώνει' λαμπρά ελληνόπουλα, που στα είκοσι δύο  τους έχουν μπερδέψει την γραβάτα με το σώβρακο και είναι πανέτοιμα να την χώσουνε στο γύψο στο όνομα του ... Αριστοτέλη.
Για τι πράγμα μιλάτε βρε ανελλήνιστοι; Ανοίξτε κανένα βιβλίο για να μη γίνεστε ρόμπες.

Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ούτε ένας που να μπορεί να ανεβάσει από το βιβλίο τους της Α' Γυμνασίου τη μετάφραση του κειμένου για να την διαβάσουν οι άσχετοι και να ξεστραβωθούν. Διαψεύστε με μέχρι αύριο το πρωί, αλλιώς θα το κάνω εγώ!
« Last Edit: March 12, 2006, 11:48:58 am by Vulcan » Logged
chabos4
Guest
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #112 on: March 12, 2006, 02:41:35 am »

Ε, και? Και ο Αριστοτέλης αναφέρεται σε ομόγλωσσον ομότροπον, όμαιμον και ομόθρησκον.
Logged
Vulcan
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Posts: 245



View Profile
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική/Να ξεκαθαρίζουμε
« Reply #113 on: March 12, 2006, 03:05:22 am »

Quote from: chabos4 on March 12, 2006, 02:41:35 am
Ε, και? Και ο Αριστοτέλης αναφέρεται σε ομόγλωσσον ομότροπον, όμαιμον και ομόθρησκον.

Γενικά δεν μιλώ μαζί σου. Αναφέρομαι στα κείμενά σου πάντα σε τρίτο πρόσωπο. Σου ξεκαθάρισα από την αρχή-αρχή  ότι σε θεωρώ 'ξεβράκωτο' δηλ. φασιστοειδές που έχει αποκαλυφθεί. Φαίνεται πάντως ότι είσαι τελείως ανεπαρκής.
Τέλος πάντων, βρες το και φέρ' το. Θα το περιποιηθούμε.

Αλιάκμονα παλικάρι μου, βάρα αλύπητα, no mercy. Είναι τελείως άσχετοι. Έχουν βρει δυο γραμμές στο καλύτερο ίσως μέρος του Ηρόδοτου, εκεί που οι Αθηναίοι ξεφτιλίζουν τον Αλέξανδρο τον Α' τον Μακεδόνα, τσιράκι του Ξέρξη, και ξεμπροστιάζουν τους Σπαρτιάτες απεσταλμένους λίγο πριν την μάχη των Πλαταιών. Δέκα γραμμές πιο πάνω αναφέρεται η λέξη 'έθνος' με άλλη σημασία. Νόμισαν ότι βρήκαν την εθνικοφροσύνη τους στον Ηρόδοτο οι αγύρτες! Είναι η ίδια δουλειά που γίνονταν και σαράντα χρόνια πριν. Οι κ. Μάργαρης, gpap και Δημάκης θα τα θυμούνται.   
« Last Edit: March 12, 2006, 11:47:20 am by Vulcan » Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #114 on: March 12, 2006, 03:24:29 am »

VIII144. Aπάντηση στους Λακεδαιμονίους.
Λοιπόν αυτή την απάντηση έδωσαν στον Αλέξανδρο , ενώ στους απεσταλμένους της Σπάρτης την ακόλουθη:
<<Βέβαια η ανησυχία των Λακεδαιμονίων μήπως κάνουμε συνθήκες με τους βάρβαρους ήταν ανθρώπινη ΄όμως σχεδόν πρέπει να ντρέπεστε γι'αυτό το φόβο σας , την ώρα που ξέρετε καλά το φρόνημα των Αθηναίων , ότι σε κανένα μέρος της γής δε βρίσκεται τόσο χρυσάφι , ούτε χώρα υπέροχη σε ομορφιά και γονιμότητα , που θα δεχόμασταν ως αντάλλαγμα του μηδισμού και της υποδούλωσης της Ελλάδας.Γιατί είναι πολλά και μεγάλα που μας εμποδίζουν να το κάνουμε αυτό , έστω κι αν το θέλαμε , πρώτα πρώτα πάνω απ΄όλα τα αγάλματα και οι ναοί των θεών που πυρπολήθηκαν κι έγιναν ερείπία ,που μας υποχρέωνουν να πάρουμε τη μεγαλύτερη εκδίκηση που μπορούμε , και πολύ λιγότερο να συνομολογήουμε συνθήκες μ'αυτόν που τα έπραξε ΄και κατόπιν ο ελληνισμός ,ένας κόσμος που στις φλέβες κυλά το ίδιο αίμα και που μιλά την ίδια γλώσσα κι έχει κοινά τα λατρευτικά κέντρα των θεών και θυσίες και συνήθειες ίδιες και απαράλλαχτες - η προδοσία όλων αυτών θα ήταν αίσχος για τους Αθηναίους .Και να ξέρετε καλά τούτο ,αν τυχαίνει να μην το ξέρετε ως τώρα , όσο θα μένει ζωντανός έστω κι ένας Αθηναίος , δε θα κάνουμε συνθήκες με τον Ξέρξη ποτέ.>>
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
chabos4
Guest
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #115 on: March 12, 2006, 03:31:23 am »

http://www.aee.gr/hellenic/1contents/contents.html
Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #116 on: March 12, 2006, 03:36:38 am »

Χμμ, άσχετο με το γενικό κλίμα, αλλά να το πω.
Quote from: aliakmwn on March 11, 2006, 00:22:06 am
"Απογονοι των αρχαιων μακεδονων" δεν υπαρχουν.
Για φυλετικη συνεχεια ουτε λογος, μονο ηλιθιοι την φαντασιωνονται.

Πραγματικοί απόγονοι (απευθείας??) των αρχαίων μακεδόνων είναι εκείνοι οι τύποι σε ένα οροπέδιο στην Ασία που, αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο, ζουν στην αποκλεισμένη κυριολεκτικά κοινωνία τους μέχρι τα σύγχρονα χρόνια, μιλώντας κάτι που θυμίζει ελληνικά.
Λοιπόν, δεν μπορώ να βρω το περιοδικό όπου λέει το όνομα της φυλής, αλλά αυτοί οι τύποι θεωρούνται αποτέλεσμα του περάσματος της στρατιάς του Αλεξάνδρου Β.

edit: Όντως, χάμπε. Όποιος θέλει, ας δει: http://en.wikipedia.org/wiki/Kalas
« Last Edit: March 12, 2006, 03:51:12 am by 4Dcube » Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
chabos4
Guest
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #117 on: March 12, 2006, 03:37:26 am »

Καλάς
Logged
chabos4
Guest
Re: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #118 on: March 12, 2006, 04:08:39 am »

Μέσω των συντεταγμένων που δίνονται ανοίξτε έναν χάρτη (mapquest).
Βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από την Κίνα!
Logged
Cyberkat
Guest
Απ: Tο επιθυμητό και το εφικτό στην ελληνική εξωτερική πολιτική
« Reply #119 on: March 12, 2006, 12:02:37 pm »

Όσο για τον Αριστοτέλη και τους ιδεαλιστές φίλους του...

"Χωρίς τη γνώση αυτής της ανήλεης διελκυστίνδας ανάμεσα στο αρρωστιάρικο κλίμα του 4ου αιώνα που δημιούργησε η άρχουσα τάξη με τους εκπροσώπους της, Πλάτωνα και τους συνεχιστές του, Αριστοτέλη, Σκεπτικιστές και Στωικούς, σαν αντίδραση στους Ίωνες διαφωτιστές και στους διαδόχους τους σοφιστές και Επικούρειους και την ανθρωπιστική τους ιδεολογία δε θα μπορέσουμε ποτέ, εμείς οι ίδιοι οι Έλληνες, να κατανοήσουμε την κατάρρευση του ελληνικού κόσμου και του πολιτισμού του, που θυσιάστηκε για την διάσωση και την επιβίωση μιας τάξης. Οι πρώτοι αγωνίζονταν μόνο για την τάξη τους και τα προνόμιά τους, ενώ οι τελευταίοι για το σύνολο και την πρόοδό του. Όλα όσα έγιναν, πόλεμοι, τυραννίες, δουλοκτητικοί πόλεμοι, υποδούλωση σε ξένους ηγεμόνες, ως και η εισβολή του χριστιανισμού, όλα ήταν αποτέλεσμα της άμυνας των ιδεαλιστών κατά της επικράτησης της Δημοκρατίας στην αρχαία Αθήνα. Ένας συνειδητός ταξικός πόλεμος καμουφλαρισμένος κάτω από χίλια προσωπεία και ανάλογα προσχήματα για να καλυφτεί ο ένας και μοναδικός στόχος: η διατήρηση του λαού στη θέση των υποζυγίων.
Αυτό στάθηκε το προπατορικό αμάρτημα των αρχαίων Ελλήνων: Η καθιέρωση της ταξικής μισαλλοδοξίας και η θεμελίωση της με μια ιδεολογία που βρήκε την ιδανική εφαρμογή της στον εβραιο-χριστιανισμό με την απόλυτη παραβίαση της λογικής. [...] Και τούτο το προπατορικό αμάρτημα δεν είναι μεταφυσικό αλλά ιστορικό."

Επίσης την εποχή που ο Πλάτωνας δίδασκε ότι οι αστρικοί θεοί συνδέονται με την μετεμψύχωση, οι Ίωνες φυσικοί φιλόσοφοι ισχυρίζονται ότι οι μετεωρίτες αποτελούνται από χώμα και πέτρες, και 80 χρόνια μετά τον Πλάτωνα, που δεχόταν στην ακαδημία μόνο αριστοκρατικούς γόνους και φερέλπιδες τυραννίσκους, ο Επίκουρος είχε ανοίξει τον Κήπο του ακόμη και στους χωρικούς και τις γυναίκες.
Γι' αυτό αρκούν οι άκριτες αναφορές σε αρχαίες αυθεντίες. Σε λίγο θα μας κατεβάσετε και τσιτάτα από τον Πλούταρχο, το πιο ρωμαιόφιλο τομάρι της αρχαιότητας.

Το μόνο σίγουρο, είναι ότι στο σχολείο μας μαθαίνουν μπαρούφες. Και ότι αυτό συμβαίνει σε αυτή τη χώρα από αρχαιοτάτων χρόνων.

Το απόσπασμα από το βιβλίο "ΑΝΤΙΓΝώΣΗ" της Λιλής Ζωγράφου
« Last Edit: March 12, 2006, 12:04:46 pm by Cyberkat » Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 19 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...