• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:29:14 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 13:29:14 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426687
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 67
Guests: 72
Total: 139
asemas
annaparask
Roidos
Yamal
kmarkad
Eirini AlfaPi
micelethe
teosimeon
aggnwstos
Giannis Masterio
airam
Rizotto
anastas1a
ggalamat
bit11
tzortzis
Pastellaki
Saint_GR
idchatzi
chidi anagonye
Juror8
msandr
dimitavram
vdelimpalta
Xontroulis
thanoswyd
ThanosKoutsoump
shamaelas
Arakapas
chrisg
mmikelo
sassi
dimitris kiziridis
Leftor
dnikoa
gsifnio
ZontanosThrylos
thomasdt
ellimoschou
kvas
athena_apo
aggelina
Giannis_Kako
giannisd
papaloui
MrGreekArrow
Mavromati
alexkont
mike1996
dimopoul
paristetos
George_RT
gpap
Geoth
panagiot
Maximos7
programmer2004
DimKaratzas
superkolios
acolak
noimaginationforthis
Gray139
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντιμετώπιση της αντιγραφής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Go Down Print
Author Topic: Αντιμετώπιση της αντιγραφής  (Read 12477 times)
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #75 on: July 16, 2010, 01:21:25 am »

@EAJ

Θες να πεις ότι οι κάμερες χρειάζονται γιατί δεν γίνεται αλλιώς να αποδείξεις ότι κάποιος αντιγράφει?
Αυτό είναι το πρόβλημα στο πειθαρχικό? Τα αποδεικτικά στοιχεία?
Όχι για παρακολούθηση και ανεύρεση των ενόχων?

Επίσης, δεν είναι θέμα του πώς θα πείσεις το παιδάκι/φοιτητή να σπουδάσει κανονικά, αλλά αν έχει την δυνατότητα να σπουδάσει κανονικά.
Δεν είναι διάλεξη φιλοσοφίας η εκπαίδευση του μηχανικού. (που ακόμα και αυτή δείχνει στείρα όταν το μόνο που μπορεί να κάνει ο ακροατής είναι μια ερώτηση και αυτή στα πεταχτά). Σαν τηλεπικοινωνιακός θα πρέπει να έχεις δει την αξία του να κάνεις μάθημα με λίγους φοιτητές στην αίθουσα. Αν και πάλι, αν δεν το έχει ο καθηγητής.... δεν γίνεται τίποτα.



Όσο για το κατά πόσο συνδέεται η παπαγαλία με την αντιγραφή. Βλέπεις και εσύ ότι συνδέονται.
Δεν θα μιλήσουμε για το τι μπορεί να χρειάζεται ο χημικός, ο θεολόγος ή ο ιστορικός.

Το να παπαγαλίζεις ασκήσεις καθόλου δεν διαφέρει από το να αντιγράφεις, στο πεδίο μας. Εκτός ίσως από το ότι το ένα επιτρέπεται και το άλλο όχι.
Και τα δύο σου, δεν σου προσφέρουν τίποτα στο τέλος, και εκεί καταδεικνύεται η αποτυχία του συστήματος, ή έστω κάποιων καθηγητών μας.
Δεν λέω ότι είμαστε παιδάκια και δεν φέρουμε ευθύνη. Όμως αυτοί που μπορούν άμεσα να αλλάξουν κάτι δεν κάνουν τίποτα, ή έστω δεν το κάνουν αρκετοί ώστε να αλλάξει κάτι στον αέρα.

Πολλούς βολεύει η όλη κατάσταση, και από τις δυο πλευρές, και για αυτό μένει η σαπίλα που αφήνει την άσχημη μυρωδιά στους διαδρόμους.

Το θέμα είναι η λύση του προβλήματος. Η καταστολή μόνο το περιορίζει.



ΥΓ όσο για τους διδάκτωρες, υποψήφιους διδακτορες και τα σχετικά και το τι φαντάστηκα πράγματα κάνουν, θέλει άλλο τόπικ για να το συζητήσουμε, γιατί πραγματικά δεν κολλάει εδώ.
Logged

byeeee
dnitsos
Θαμώνας
****
Posts: 325



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #76 on: July 16, 2010, 01:51:25 am »

Η πραγματική Πολυτεχνική Εκπαίδευση στα Πολυτεχνεία και όχι η φροντιστηριακού τύπου εκπαίδευση και αξιολόγηση, είναι αυτή που θα στείλει στον κάλαθο των αχρήστων και την ανάγκη της αντιγραφής αλλά και τους άχρηστους αντιπαιδαγωγικούς και κομπλεξικούς καθηγητές.   
Logged
dnitsos
Θαμώνας
****
Posts: 325



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #77 on: July 16, 2010, 01:56:22 am »

Σημείωση: με τον όρο Πολυτεχνική Εκπαίδευση πρέπει να ασχοληθούμε με πολλές ώρες κουβέντας...
                 απλά, ένα παράδειγμα, είναι μέθοδοι και τα μέσα εκπαίδευσης που χρησιμοποιούν στο ΜΙΤ όπως επίσης
                 και στα πολυτεχνικά ιδρύματα της πάλαι Σοβιετικής Ένωσης.

 ....δηλαδή με λίγα λόγια λεφτά για την παιδεία!!!   όπως αυτό το γ@@μένο 15% του κρατικού προϋπολογισμού που ζητάμε δεκαετίες τώρα.
Logged
smo
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1929


aoum


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #78 on: July 16, 2010, 03:11:21 am »

Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό... [...] θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...

εδω με καλυψε η νεσσα οταν συμφωνησατε περι μη υπαρξης επιχειρηματος


Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
το παράδειγμα της απάτης που έχω, δεν έχει προφανώς συγκεκριμένα θύματα/ατομα καθώς μπορεί να ειναι και απάτη προς το δημόσιο οπότε είσαι τραγικά εκτός νοήματος...η σχέση ισοδυναμίας προκύπτει από το ελάχιστο σύνολο κοινών ιδιοτήτων που προφανές είναι "αδίκημα που τιμωρείται από το νόμο"..." ανεξάρτητα της βαρύτητας του αδικήματος"

αν μαυτο οντως προσπαθεις να στηριξεις την σχεση μεταξυ της αντιγραφης δεκτο , βεβαια αυτο στηριζει μονο τη συναφεια δεν εχει να κανει καμια σχεση με την ποινη ποσο μαλλον με τα αμεσα θυματα
Logged

oblivion
ant
Guest
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #79 on: July 16, 2010, 05:04:11 am »

Quote from: Turambar on July 16, 2010, 01:21:25 am
Το θέμα είναι η λύση του προβλήματος. Η καταστολή μόνο το περιορίζει.

Συμφωνοι. Ας ξεκινησουμε ομως με καταστολη και υστερα συνεχιζουμε και με τη λυση του προβληματος. Ολα μαζι δε γινονται...
Logged
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #80 on: July 16, 2010, 10:10:10 am »

Α,συμφωνήσαμε τότε όλοι μαζί ότι η αντιγραφή είναι μεγάλο πρόβλημα μεν,και πρέπει να αφιερώσουμε και δυνάμεις για να την πατάξουμε...

http://www.southparkstudios.com/clips/104259http://www.southparkstudios.com/clips/104259
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #81 on: July 16, 2010, 11:48:32 am »

Που διαφωνείς με το πλαίσιο μας!


Η αντιγραφή είναι έκφανση του αποτυχημένου τρόπου εκπαίδευσης και εξέτασης.
Διαφωνείς με την παραπάνω πρόταση?
Logged

byeeee
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #82 on: July 16, 2010, 12:01:59 pm »

Quote from: Turambar on July 16, 2010, 11:48:32 am
Η αντιγραφή είναι έκφανση του αποτυχημένου τρόπου εκπαίδευσης και εξέτασης.
Διαφωνείς με την παραπάνω πρόταση?

Δεν διαφωνώ,ΑΛΛΑ

Και οι συνάδελφοι που πχ περάσαν φέτος κυκλώματα 3 με ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια θέματα με πέρσι, δεν ήταν μέρος της ίδια αποτυχημένης διαδικασίας?
Αυτοί που περάσαν "νύχτα" ηλεκτρονικές επειδή ο κοντολέοντας είχε κέφια και έβαζε εύκολα?
Αυτοί που παίρνουν μαθήματα επιλογής με μόνο κριτήριο να είναι εύκολα?
Αυτοί που....

Δεν βλέπω όμως κίνηση να πάει κάποιος πχ στον μάργαρη και να του πει να κηρύξει τα κυκλώματα 3 μη διδαχθέντα επειδή γίνανε καμιά 3-4 μαθήματα μόνο φέτος και επειδή στις εξετάσεις πέσαν ακριβώς τα ίδια με πέρσι(καλά,αν γινόταν αυτό μετά στο φόρουμ το τόπικ θα έφτανε 100 σελίδες ασταμάτητο βρίσιμο)
Ούτε είδα ποτέ κανέναν να ανησυχεί και να κάνει κάτι για να διορθώσει για το pattern πολλών καθηγητών "Δύσκολα θέματα,ακόμα δυσκολότερα θέματα ,συνειδητοποίηση ότι το μάθημα το χρωστάνε 500, γελοία θέματα, περνάνε 300, repeat"


Αυτό που ουσιαστικά γίνεται είναι ότι η αντιγραφή χτυπάει το "αίσθημα" της δικαιοσύνης σε ανθρώπους που έχουν το "εγώ" σαν κοσμοθεωρία(κάπου στην 2η σελίδα έλεγε γι'αυτό). Και επειδή αυτό τους πειράζει ατομικά(εγώ που διάβασα και ξεκωλώθηκα πήρα Χ, και ο άλλος που αντέγραψε Χ+2).Πιο πολλά του γιατί το παραπάνω είναι άσχημη λογική υπάρχει πάλι σε ένα ποστ μου γύρω στην 2η σελίδα.Dont get me wrong,όπως έχω πει και σε άλλη περίσταση δεν θέλω ούτε να κοπούνε αυτοί που πέρασαν κυκλώματα 3 φέτος ούτε τίποτα τέτοιο.Απλά προσπαθώ να σας δείξω το λάθος στην συλλογιστική αλλά και στην δράση σας.

tl;dr
Μαζί με την αντιγραφή(που είναι έκφανση αποτυχημένου τρόπου εκπαίδευσης και εξέτασης) θα συγκρουστεί κανείς με ακόμη πιο αποτυχημένες εκφάνσεις(όπως το πως μπαίνουν και βαθμολογούνται τα θέματα) ή απλά θα κλαφτούμε για την αντιγραφή επειδή αυτό ικανοποιεί το εγώ μας?
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #83 on: July 16, 2010, 13:40:42 pm »

Εγώ από την άλλη συμφωνώ πλ΄ήρως με σένα
Logged

byeeee
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #84 on: July 19, 2010, 23:15:22 pm »

Quote from: Nessa NetMonster on July 15, 2010, 22:53:27 pm
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
Quote from: Nessa NetMonster on July 15, 2010, 21:19:17 pm
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
Ξαναεπαναλαμβάνω ότι πουθενά δεν έγραψα για ηθική ικανοποίηση του θύματος και ούτε έδωσα έμφαση σε αυτό... [...] θα ήθελα πολύ να σε δω να λες στα θύματα αυτών των περιπτώσεων ότι οι ποινές είναι περιττές και συνολικά μία βλακεία...

Αυτό δηλαδή δεν είναι έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος;

Όχι ότι συμφωνώ με το smo σε ό,τι αφορά την ηθική ικανοποίηση του αδικημένου... αλλά να καταλαβαίνουμε τι λέμε.

Επίσης αυτό
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 20:56:31 pm
τα παραδείγματα που ανέφερα είναι χαρακτηριστικές περιπτώσεις παρόμοιες με αυτές της αντιγραφής
είναι κουφό. Η αδικία στην περίπτωση της αντιγραφής, όπου υπάρχει, είναι έμμεση και διαμοιρασμένη σε όλους. Μπορείς να τη συγκρίνεις με τη φοροδιαφυγή πχ, όχι με το φόνο.

Θα σου απαντήσω... για μία φορά όμως οπότε μη χαίρεσαι...

για το πρώτο που λες, όχι, δε δίνω έμφαση στην ηθική ικανοποίηση του θύματος αλλά εκφράζω την απορία μου για το θέαμα που θα απολάμβανα βλέποντας ένα τέτοιο σκηνικό το οποίο προφανώς και θα περιελάμβανε ξυλοφόρτωμα

Άρα μου λες ότι δεν ήταν επιχείρημα. ΟΚ τότε συμφωνούμε.


 crazy
πότε επιχειρημάτησε ο smo για να του απαντήσω με επιχειρήματα οέο?
και πότε είπα ότι ήταν επιχείρημα αυτό που έγραψα οέο?
μην απαντάς...είναι ρητορικά ερωτήματα...μάλλον χρειάζεται να κάνω διευκρινήσεις για το αν γράφω επιχειρήματα ή όχι  Grin

Quote from: Nessa NetMonster on July 15, 2010, 22:53:27 pm
Quote from: EAJ on July 15, 2010, 22:14:16 pm
για το 2ο που λες εξαρτάται  από τη σχέση ισοδυναμίας που χρησιμοποιεί κανείς για να κατατάξει τις παρόμοιες περιπτώσεις σε κλάσεις ισοδυναμίας...προφανώς η άλγεβρα δεν είναι ο τομέας σου...ας δούμε πώς προκύπτει η σχέση ισοδυναμίας από τα παραδείγματα που ανέφερα

Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

το παράδειγμα της απάτης που έχω, δεν έχει προφανώς συγκεκριμένα θύματα/ατομα καθώς μπορεί να ειναι και απάτη προς το δημόσιο οπότε είσαι τραγικά εκτός νοήματος...η σχέση ισοδυναμίας προκύπτει από το ελάχιστο σύνολο κοινών ιδιοτήτων που προφανές είναι "αδίκημα που τιμωρείται από το νόμο"..." ανεξάρτητα της βαρύτητας του αδικήματος"


Όχι. Εσύ έκανες σαφή αναφορά σε θύματα. Αν κάποιος εξαπατήσει το δημόσιο μπορεί εμμέσως να σε βλάπτει με διάφορους τρόπους, αλλά δε μπορείς να του ζητήσεις αποζημίωση γιατί δε θεωρείσαι "θύμα". Ομοίως δεν θεωρείσαι "θύμα" αυτού που αντιγράφει.

Ελπίζω τώρα να είδες καλύτερα τη λέξη "συγκεκριμένα"
Όταν αποζημιώνεται το δημόσιο, αποζημιωνόμαστε όλοι γιατί το δημόσιο ανήκει σε όλους...σαν υποτιθέμενη σοσιαλίστρια θα έπρεπε να το ξες καλύτερα αυτό...επιπλέον φυσικά και είμαι θύμα αυτού που αντιγράφει γτ και αμαυρώνει το πτυχίο μου (αργότερα σε άλλες σπουδές ή στην εργασία του) και καταλαμβάνει θέσεις εργασίας που αντιστοιχούν στο πτυχίο μου χωρίς να έχει το δικαιώμα...επιπλέον εξαπατεί το δημόσιο αλλά και τους τυχόν εργοδότες του που θα τον προσλάβουν...αν ανοίξω εταιρεία και έρθει κάποιος που έκλεψε το πτυχίο του φυσικά και θα πρέπει να μου επιστρέψει μέρος αν όχι το σύνολο των χρημάτων που του έδωσα σαν εργοδότης...και φυσικά και τις ασφαλιστικές εισφορές που πλήρωσα...

Quote from: Godhatesusall on July 16, 2010, 12:01:59 pm
Quote from: Turambar on July 16, 2010, 11:48:32 am
Η αντιγραφή είναι έκφανση του αποτυχημένου τρόπου εκπαίδευσης και εξέτασης.
Διαφωνείς με την παραπάνω πρόταση?

Δεν διαφωνώ,ΑΛΛΑ

Και οι συνάδελφοι που πχ περάσαν φέτος κυκλώματα 3 με ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια θέματα με πέρσι, δεν ήταν μέρος της ίδια αποτυχημένης διαδικασίας?
Αυτοί που περάσαν "νύχτα" ηλεκτρονικές επειδή ο κοντολέοντας είχε κέφια και έβαζε εύκολα?
Αυτοί που παίρνουν μαθήματα επιλογής με μόνο κριτήριο να είναι εύκολα?
Αυτοί που....

Αυτά τα φαινόμενα (εκτός αυτού με το μάθημα επιλογής) καλλιεργούν το πνεύμα της αντιγραφής αλλά αυτό δε νομιμοποιεί την αντιγραφή...ειδικά όπως την γράφεις εδώ:

Quote from: Godhatesusall on July 11, 2010, 12:50:53 pm

Ο δεύτερος τρόπος είναι να βλέπεις τους συμφοιτητές σου ως συναδέλφους, που αφού βγείτε από την σχολή, θα φάτε τα ίδια σκατά στην αγορά εργασίας. Άρα λοιπόν λίγο(ως καθόλου) σε νοιάζει πως επιλέγει ο καθένας να περνάει τα μαθήματα του. Θες να αντιγράψεις δίκτυα γιατί μισείς την τηλεπικοινωνιακή θεωρία κίνησης? Σίγουρα, θα σου δώσω όσα θέματα μπορώ. Εργασία είπες? Sure, άμα την έχω έτοιμη για μένα....
.

Quote from: Godhatesusall on July 16, 2010, 12:01:59 pm

Αυτό που ουσιαστικά γίνεται είναι ότι η αντιγραφή χτυπάει το "αίσθημα" της δικαιοσύνης σε ανθρώπους που έχουν το "εγώ" σαν κοσμοθεωρία(κάπου στην 2η σελίδα έλεγε γι'αυτό). Και επειδή αυτό τους πειράζει ατομικά(εγώ που διάβασα και ξεκωλώθηκα πήρα Χ, και ο άλλος που αντέγραψε Χ+2).Πιο πολλά του γιατί το παραπάνω είναι άσχημη λογική υπάρχει πάλι σε ένα ποστ μου γύρω στην 2η σελίδα.Dont get me wrong,όπως έχω πει και σε άλλη περίσταση δεν θέλω ούτε να κοπούνε αυτοί που πέρασαν κυκλώματα 3 φέτος ούτε τίποτα τέτοιο.Απλά προσπαθώ να σας δείξω το λάθος στην συλλογιστική αλλά και στην δράση σας.

tl;dr
Μαζί με την αντιγραφή(που είναι έκφανση αποτυχημένου τρόπου εκπαίδευσης και εξέτασης) θα συγκρουστεί κανείς με ακόμη πιο αποτυχημένες εκφάνσεις(όπως το πως μπαίνουν και βαθμολογούνται τα θέματα) ή απλά θα κλαφτούμε για την αντιγραφή επειδή αυτό ικανοποιεί το εγώ μας?

Μου αρέσει που θες και αμερικές και ξένα πανεπιστήμια...για πάνε και αντέγραψε έξω για να δεις το τι συνέπειες θα έχεις για όλη σου τη ζωή σε περίπτωση που σε πιάσουν...και το ότι δεν είναι οι ιδανικές συνθήκες στα Ελληνικά πανεπιστήμια δε συνεπάγεται νομιμοποίηση της αντιγραφής...αυτά μου ακούγονται σαν φθηνές δικαιολογίες...

και για τα θέματα και τη βαθμολογία προφανώς και συμφωνούμε...κανονικά το τμήμα μας θα έπρεπε να έχει θέματα αντίστοιχης δυσκολίας με αυτά που βάζει η μαθηματική εταιρεία, η ένωση φυσικών κλπ όπως και ισχύει για το ΜΙΤ για παράδειγμα...με αυτόν τον τρόπο η σχολή θα βγάζει όντως άξιους μηχανικούς που μπορούν να αντεπεξέλθουν σε δύσκολα προβήματα αλλά και να παρακολουθούν την πρόοδο της τεχνολογίας
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #85 on: July 20, 2010, 00:23:26 am »

EAJ

Μέχρι τώρα δε βλέπω να έχει καταρρεύσει η τεχνολογική υποδομή της Ελλάδας επειδή βγάζει ανάξιους μηχανικούς. Άρα το επίπεδο της σχολής είναι λίγο πολύ αυτό που χρειάζεται. Θέματα επιπέδου μαθηματικής εταιρίας δε βάζουν ούτε στο μαθηματικό (στο φυσικό δεν ξέρω τι κάνουνε). Τι νόημα έχει, προκειμένου να περάσεις ένα μάθημα, να εξεταστείς σε κάτι που δεν είναι απαραίτητο για τη δουλειά που θα κάνεις; (Για την εξέταση λέω, όχι για το στιλ του βιβλίου ή της παράδοσης που μπορεί να πιάνει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.) Πες ότι η κοινωνία χρειάζεται y μηχανικούς με x ικανότητες, αν ήταν να βγαίνουν μόνο οι καλύτεροι τότε δε θα κάλυπταν τη ζήτηση εργασίας για τις λιγότερο απαιτητικές θέσεις. Εκτός, ξαναλέω, αν οι απαιτήσεις όντως δεν καλύπτονται οπότε θα καταρρεύσουν τα πάντα Cheesy

Αυτά για όταν βγούμε. Από την άλλη, όσο είμαστε εδώ... όπως σου αρέσει και σένα να επαναλαμβάνεις κάθε λίγο και λιγάκι, εδώ δεν είναι σχολείο. Άμα δε γουστάρεις το επίπεδο των συμφοιτητών σου, δε σε υποχρεώνει κανένας να τους υπομένεις. Κάτσε σπίτι σου και διάβασε, και πήγαινε πού και πού σε καμιά παράδοση μόνο αν έχεις μαζεμένες απορίες. Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις τόσο πολύ να διώξεις όσους δεν είναι τόσο καλοί. Δεν σε επηρεάζει σε κάτι αυτό.
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #86 on: July 20, 2010, 00:44:03 am »

http://ocw.mit.edu/courses/electrical-engineering-and-computer-science/6-002-circuits-and-electronics-spring-2007/exams/
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
N3ikoN
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1018


one piece 4ever


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #87 on: July 20, 2010, 00:46:55 am »

Quote from: Social_waste on July 20, 2010, 00:44:03 am
http://ocw.mit.edu/courses/electrical-engineering-and-computer-science/6-002-circuits-and-electronics-spring-2007/exams/

+ στο αναλογικο σημα επισης που ετυχε να κοιταξω ειναι πιο απλα απο τα δικα μας..
Logged

o,ti aksizei na to kaneis , aksizei na to parakaneis!
Diamond
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 283



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #88 on: July 20, 2010, 00:58:23 am »

Αυτά με τις τιμωρίες μου ακούγονται σαν τις ιστορίες που μου έλεγε ο πατέρας μου όταν ήταν στο γυμνάσιο που ο διευθυντής έδερνε και εξευτέλιζε τον μαθητή που έκανε μια ζαβολιά μπροστά στους συμμαθητές του μετά την προσευχή. Καλές οι ποινές του ΜΙΤ αλλά δεν νομίζω ότι έχουν τα δικά μας βιβλία ούτε 200 άτομα που προσπαθούν να χωρέσουν σ' ένα αμφιθέατρο των 100.

Πάντως στις εξετάσεις όταν ακούω ψιθύρους γύρω μου και άτομα να ανταλλάσσουν ολόκληρες ασκήσεις εκνευρίζομαι κυρίως γιατί κάνουν πολύ θόρυβο και με αποσυγκεντρώνουν. Αλλά ακόμα κι αν θεωρούσα την αντιγραφή ηθική σε άτομα που προσπαθούν να πάρουν ένα 5άκι σ' ένα μάθημα που δεν τους πολυενδιαφέρει, την θεωρώ προκλητική όταν προσπαθούν να πάρουν και βαθμό μέσω αυτής. Μου έχει τύχει όχι απλά κάποιος να περνάει σκονάκια στον άλλο ή να ψιθυρίζει κάτι, αλλά να γίνονται ένα σωρό συζητήσεις και εξακριβώσεις επιμέρους αλλά και τελικών αποτελεσμάτων δημιουργώντας τρομερό σούσουρο με τις πλάτες του επιτηρητή.

Παρ' όλ' αυτά δεν θεωρώ κακό κάποιος να κάνει σκονάκι κάποιον τύπο μακαρόνι ή κάτι που θα το ξεχάσει την επόμενη μέρα.

Το καλύτερο απ' όλα όπως είπαν πολλά παιδιά πιο πάνω είναι τα ανοιχτά βιβλία, τυπολόγια, χωρίς απαραίτητα ασκήσεις κλπ.

Ε, κι αν μπορείς σ' ένα μάθημα να γράψεις άριστα μόνο αντιγράφοντας από το βιβλίο καλά έκανες και το πέρασες έτσι. Το θέμα είναι να καταλαβαίνεις. Αν μπορείς κάτι να το χρησιμοποιήσεις αυτούσιο από το βιβλίο δεν είναι τίποτα παραπάνω από παπαγαλία και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ανοίγοντας απλά το βιβλίο κι όχι απομνημονεύοντάς το.   

Βέβαια, σε ό,τι αφορά το επίπεδο της σχολής, αυτό που μ' εκνευρίζει είναι η υποκρισία. Πολλοί καθηγητές βάζουν θέματα επιπέδου έτσι για να φαίνεται ότι απαιτούν ιδιαίτερη γνώση για να περάσεις το μάθημά τους αλλά τα θέματα αυτά ανακυκλώνονται τα τελευταία χρόνια. Έτσι ο φοιτητής δεν κάνει τίποτα άλλο από το να μελετήσει επιφανειακά και να εστιάσει στο στιλ των θεμάτων που πέφτουν. Το ξέρω συμφέρει και τις δυο πλευρές αλλά αυτό είναι κοροϊδία.

Και σε ό,τι αφορά την αντιγραφή να υπάρχει καλύτερη επιτήρηση (και δεν εννοώ να κάθονται σαν κέρβεροι πάνω από τα κεφάλια μας) και σε περίπτωση που διαπιστωθεί αντιγραφή να τους παίρνουν το γραπτό χωρίς διαπραγματεύσεις.
Logged

Krono
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1381


Καληνύχτα ΤΗΜΜΥ!


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #89 on: July 20, 2010, 01:44:43 am »

Quote from: Social_waste on July 20, 2010, 00:44:03 am
http://ocw.mit.edu/courses/electrical-engineering-and-computer-science/6-002-circuits-and-electronics-spring-2007/exams/

Μήπως τα θέματα του MIT είναι απλές εφαρμογούλες;!
Logged

Ουδέν Σχόλιον!
Pages: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...