• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:06:22 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 18:06:22 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by asemas
[Today at 16:20:27]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 14:25:00]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426690
Total Topics: 31710
Online Today: 218
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 82
Guests: 109
Total: 191
summersunshine
grethem
Cersei Tsoulannister
Tasaras
σπυρτσιωμ
glavdakis
qwertyuiop
genethalsss74
alex_g
tols1
Bigie_Cheese
Billyskotsikas
dkoukn
redwolf
palladas
Nikos_313
LelisNiko
vasilikitsatsi
A-TheITGuy
bougatsa
Smaragda
kstavroulis
George_RT
Vassoula
vasilis saitis
dmadarak
Athinaaz
IoannisMich
abiki
gianst
BossiTsif
asimomyti
victoria
odysseaskar
harischris
meliou
mprova
anastasis34
athena_apo
mayia psarikoglou
EvP
folas
cealexop
θσερναμε
Vangelan
george14
Don
stergios03
Andreas K
Nicotre
nikos123321
theofr
Belafonte
trelogauros7
Psychoktonos_
Carot1456
Kenedy
mailon
stelinas
chondrosp
papakyrn
Christop
dkatsoul
victoria ginikopoulou
spyros36
Δημητρης Αξιμιωτης
elenak
jimalexoud
hraklis2002
giorgosss03
drimagm
nikpamp
Pakapis5
tmpadasn
papatmaria
dkoui
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Η γραμματεία είναι ανοιχτή καθημερινά 12:00-13:30 Tongue
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντιμετώπιση της αντιγραφής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Go Down Print
Author Topic: Αντιμετώπιση της αντιγραφής  (Read 12525 times)
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #45 on: July 12, 2010, 09:33:34 am »

Quote from: Antίλογος on July 12, 2010, 03:43:33 am
Quote from: Godhatesusall on July 11, 2010, 12:50:53 pm
Προφανώς εγώ ασπάζομαι τον 2ο τρόπο,και έτσι δρω. Έτσι λοιπόν δεν βλέπω κανέναν λόγο να "κρύψω" το γραπτό μου από έναν συνάδελφο, γιατί δεν τον βλέπω ως ανταγωνιστή, αλλά ως σύμμαχο.

Εισαι ανευθυνος και λαϊκιστης. Βραχυπροθεσμα μπορει να τον βοηθας ( περναει το μαθημα ) μακροπροθεσμα ομως τον γαμας ( θα κανει καμια μαλακια αργοτερα σε καμια δουλεια απο αμαθεια και θα τρεχει και δε θα φτανει ) Μην ξεχνας πως δε θα σ εχει παντα διπλα του

Στο πανεπιστημιο μαθαινουμε πρωτα απ ολα να σκεφτομαστε, οχι να περνουμε ετοιματζιδικη γνωση ( ασχετα αν εχει εκφυλιστει σε κατι τετοιο τελικα το πανεπιστημιο )

Με τον τροπο σου αναπαραγεις διεκπεραιωτες μηχανικους και οχι δημιουργικους μηχανικους... Οι οποιοι αυριο μεθαυριο ελεγχονται πανευκολα απο καποιον που εχει μαθει να σκεφτεται και δεν εκτελει απλως Αν θες να βοηθησεις καποιον πραγματικα αφιερωσε χρονο και εξηγησε του μια ασκηση, μην του τη δινεις στο πιατο.

Και οπως λεει και ο Ουμπερτο Εκο: Αν θες να ταΐσεις εναν ανθρωπο για μια μερα δως του ενα ψαρι. Αν θες να ταΐσεις εναν ανθρωπο για μια ζωη μαθε του να ψαρευει.

Η αντιγραφη ειναι παρανομη, ανηθικη και γαμαει την αξιοκρατια... Επισης υφισταται, πρωτα απ ολα με την ανοχη των καθηγητων μας. Οποιος καθηγητης το αρνειται ειναι το λιγοτερο υποκριτης και εν μερει υπευθυνος για μελλοντικους "κακους" μηχανικους...

Το 5αρι υπαρχει για να πιστοποιει καποιες ελαχιστες γνωσεις, δεν υπαρχει για πλακα. Τις καληνυχτες μου

Thats the point dude, ΕΓΩ δεν παίρνω ΚΑΜΙΑ απόφαση για το πως κάποιος συμφοιτητής μου θέλει να τελειώσει την σχολή. ΔΕΝ τον αναγκάζω να αντιγράψει, ΑΥΤΟΣ το επιλέγει με βάση του τι θέλει να κάνει στην ζωή. Προφανώς όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι αν πχ περάσεις νύχτα ψηφιακά 1+2 ηλεκτρονικές οι πιθανότητες σου να καταλάβεις τον τομέα ηλεκτρονικής(ή και γενικότερα να ασχοληθείς με το αντικείμενος της ηλεκτρονικής) είναι μηδαμινές.

Η αντιγραφή δηλαδή σαν πράξη δεν είναι ανήθικη γιατί πολύ απλά η ηθική μου δεν επικεντρώνεται γύρω από το "πως θα βγάλουμε τον καλύτερο μηχανικό του κόσμου", αλλά επιτρέπει στον συνάδελφο( ο οποίος είναι σε ηλικία να έχει πλήρη συνείδηση των πράξεών του) να επιλέξει το πως θα οργανώσει την (επαγγελματική) του ζωή.

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ. Και αυτό γιατί σε μερικές εξεταστικές ο καθηγητής βάζει εύκολα θέματα,γιατί μπορεί να έτυχε να διάβασες την προηγούμενη μέρα σε κάτι σημειώσεις το θέμα που έπεσε και άλλα τέτοια. Και μην νομίζεις ότι αυτό δεν γίνεται μαζικά..... Όταν θα ξεφορτώσει ο κάππος/κανάκης από λογισμό 2 , θα περάσει το 50% αυτών που δώσανε το μάθημα με βαθμούς 5 ή 6. Αυτοί σε μια "κανονική" εξεταστική θα παίρνανε από 2 μέχρι 3. Και όμως δεν σε βλέπω να βγαίνεις να φωνάζεις "κύριε καθηγητά βάλατε εύκολα θέματα,και τώρα πως θα βγούμε μηχανικοί". Αν το καλοσκεφτείς στην τελική το αντιγράφω και περνάω είναι ακριβώς το ίδιο(ηθικά) με το περνάω το μάθημα σε μια εξεταστική στην οποία ο καθηγητής,σπάζοντας την παράδοσή του, βάζει θέματα παιδική χαρά.

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....
Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Καμένος
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2322


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #46 on: July 12, 2010, 10:03:24 am »

Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 09:33:34 am

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

...

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....

Exactly..
Logged
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #47 on: July 12, 2010, 13:51:45 pm »

Quote from: Καμένος on July 12, 2010, 10:03:24 am
Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 09:33:34 am

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

...

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....

Exactly..

+090....!
Logged

bay bay timy.
aisxos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 285


Σκατά στα μούτρα κάθε κομματόσκυλου!!


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #48 on: July 12, 2010, 14:12:30 pm »

Quote from: provataki on July 12, 2010, 13:51:45 pm
Quote from: Καμένος on July 12, 2010, 10:03:24 am
Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 09:33:34 am

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

...

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....

Exactly..

+090....!

Άρα για να συνδέσουμε και την αρχική συζήτηση από όπου ξεκινήσαμε περί βαθμού πτυχίου - τελικά συμφωνούμε ότι ο βαθμός πτυχίου δεν είναι αντιπροσωπευτικός των δυνατοτήτων - γνώσεων και είναι λάθος η χρήση του σαν απόλυτο κριτήριο.
Logged

Ο κομπλεξισμός των Ηλεκτρολόγων δεν φαίνεται στην σχολή, φαίνεται στο forum...και ΝΑΙ και γω Ηλεκτρολόγος είμαι!
pmousoul
Guest
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #49 on: July 12, 2010, 15:06:57 pm »

Quote from: aisxos on July 12, 2010, 14:12:30 pm
Quote from: provataki on July 12, 2010, 13:51:45 pm
Quote from: Καμένος on July 12, 2010, 10:03:24 am
Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 09:33:34 am

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

...

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....

Exactly..

+090....!

Άρα για να συνδέσουμε και την αρχική συζήτηση από όπου ξεκινήσαμε περί βαθμού πτυχίου - τελικά συμφωνούμε ότι ο βαθμός πτυχίου δεν είναι αντιπροσωπευτικός των δυνατοτήτων - γνώσεων και είναι λάθος η χρήση του σαν απόλυτο κριτήριο.

Ναι αλλά αυτό ισχύει στην δική μας περίπτωση.. στην Ελλάδα.

Αλλού μπορεί να μην ισχύει αυτό το συμπέρασμα ή να ισχύει σε πολύ μικρότερο βαθμό.

Άρα δεν μπορούμε να γενικεύσουμε.

Επίσης το θέμα είναι πώς θα σε κρίνουν στο εξωτερικό, όπου ο βαθμός πτυχίου θεωρείται αντιπροσωπευτικός των δυνατοτήτων?

Το πιο πιθανόν.. με τον βαθμό του πτυχίου ως πρώτο κριτήριο..

Και για να προσθέσω στην συζήτηση κάτι καινούριο.. κάποια σοβαρά ιδρύματα θεωρούν πολύ σημαντικό να έχεις κάποια χρόνια στην αγορά εργασίας.. και σε παίρνουν ακόμα και με βαθμό πτυχίου 6.5..
Logged
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #50 on: July 12, 2010, 19:06:49 pm »

Quote from: κουνελαρχης on July 11, 2010, 17:33:30 pm
Quote from: EAJ on July 11, 2010, 17:15:18 pm
Πάντως αισθάνομαι πολύ superstar σε αυτό το φόρουμ... Cheesy

Και η Τζούλια σουπερσταρ αισθάνεται, βασίλισσα του κόσμου που όλοι ασχολούνται μαζί της, σκέψου το!


ΥΓ: Έκανες δάνειο για να ανοίξεις επιχειρηση ή ακόμα?

Η περίπτωση της Τζούλιας ταιριάζει με την περίπτωση των μικρών κομμάτων γιατί
1) αποτελούν μειοψηφία τόσο στο γενικό πληθυσμό όσο και στον επιστημονικό κόσμο (βλέπε Νόμπελ Οικονομικών)
2) κάπου 5% του λαού θεωρούν και τα 2 φαινόμενα σούπερσταρς...

Για το δάνειο...είσαι τρελλός? Η Ελλάδα με αυτή τη φορολογία επιχειρήσεων και αυτούς τους μισθούς δεν είναι για να ανοίξεις επιχείρηση αλλά για να την κάνεις ...εκτός και αν κάποιος είναι τόσο μπασμένος μέσα στην αγορά που έχει  βρει θύλακες που ακόμα ενδείκνυνται για επένδυση...

Quote from: Tempus Fugit on July 11, 2010, 17:38:22 pm
Quote from: EAJ on July 11, 2010, 17:00:17 pm
τώρα πάντε να ρίξετε μία ματιά και στα θέματα που μπαίνουν στην αντίστοιχη σχολή στο ΜΙΤ

Αν έχεις παλιά θέματα του ΜΙΤ παρακαλείσαι να τα ανεβάσεις στα downloads. Το φορμά είναι:
ΜΙΤ - μάθημα - εξεταστική περίοδος

έτυχε και είδα μερικά θεματα στο νετ...αν πάει κανείς στα open courses στο σάιτ του μιτ θα δει και θέματα εξετάσεων...

Quote from: kORTAS on July 12, 2010, 02:50:21 am
Quote from: Godhatesusall on July 11, 2010, 12:50:53 pm
Κοιτάξτε να δείτε,υπάρχουν ,χοντρικά, 2 τρόποι να βλέπεις κανείς τους συμφοιτητές του:

Ο πρώτος είναι να τους βλέπεις σαν μελλοντικούς ανταγωνιστές σου, οπότε κάθε μονάδα που θα πάρεις παραπάνω σε κάθε εξέταση μετράει, γιατί ο εργοδότης θα σε δει "με λίγο καλύτερο μάτι" αν τελειώσεις πρώτος στο έτος σου, αν έχει πτυχίο με άριστα, αν ...(συμπληρώστε κατά βούληση). Όποιος ακολουθεί την λογική αυτή λοιπόν θεωρεί ότι ο συμφοιτητής του είναι ο εχθρός και άρα πρέπει με κάθε τρόπο να νικήσει στην κονταρομαχία "ποιος θα τελειώσει με καλύτερους όρους την σχολή". Και btw, αυτό ακριβώς γίνεται στο αγγλοσαξονικό σύστημα( η ζωή μου ο θάνατός σου). Έτσι λοιπόν ο φοιτητής που σκέφτεται έτσι κάνει διάφορες καγκουριές(αρνείται να βοηθήσει σε εργασίες/εξετάσεις και διάφορα τέτοια)

Ο δεύτερος τρόπος είναι να βλέπεις τους συμφοιτητές σου ως συναδέλφους, που αφού βγείτε από την σχολή, θα φάτε τα ίδια σκατά στην αγορά εργασίας. Άρα λοιπόν λίγο(ως καθόλου) σε νοιάζει πως επιλέγει ο καθένας να περνάει τα μαθήματα του. Θες να αντιγράψεις δίκτυα γιατί μισείς την τηλεπικοινωνιακή θεωρία κίνησης? Σίγουρα, θα σου δώσω όσα θέματα μπορώ. Εργασία είπες? Sure, άμα την έχω έτοιμη για μένα.... Δηλαδή ο καθένας μας θα πρέπει να επιλέξει αρκετά συνειδητά το πως θα τελειώσει τις σπουδές του. Μπορεί να θέλει απλά να τελειώνει γρήγορα να βγει καμιά δουλειά σε ΗΜ/στανταρ δουλειές μηχανικού (και άρα να αντιγράφει όποτε και όπου μπορεί) η μπορεί να ενδιαφέρεται πολύ για το αντικείμενο και άρα να αντιγράφει από καθόλου εώς ελάχιστα(σε κάτι μαθήματα σαν την φυσική και τις μετρήσεις)

Προφανώς εγώ ασπάζομαι τον 2ο τρόπο,και έτσι δρω. Έτσι λοιπόν δεν βλέπω κανέναν λόγο να "κρύψω" το γραπτό μου από έναν συνάδελφο, γιατί δεν τον βλέπω ως ανταγωνιστή, αλλά ως σύμμαχο.

Κάτσε ρε φίλε! Αυτός που αντιγράφει σχεδόν σε κάθε μάθημα και έχει βαθμό πτυχίου 1,5-2 μονάδες πάνω από κάποιον συνάδελφό του που δεν αντέγραψε ποτέ, πώς ακριβώς "χτυπάει" τη λογική του ανταγωνισμού; Με τη λογική του αθέμιτου ανταγωνισμού;

Παρτάκιας του κερατά είναι και μη μου πεις όχι. Όσο και αν το ωραιοποιείτε μερικοί, η αντιγραφή είναι κλεψιά και γίνεται για όχι και τόσο αλτρουϊστικούς λόγους. Είναι σα να μου λες "σε κλέβω για να σου δείξω ότι το χρήμα δεν έχει αξία", αλλά φυσικά αυτά που κλέβεις πάνε στην τσέπη σου.

kORTAS, ο Godhatesusall ξέχασε να αναφέρει ότο ο τρόπος που επέλεξε είναι ο "τα μισά δικά μου και τα μισά δικά σου" ...και δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας ζωής στη χώρα μας και για αυτό πάμε για φούντο τώρα...είναι προφανές ότι ο Godhatesusall και οι όμοιοι του δεν ήρθαν στη σχολή για να μορφωθούν αλλά για να πάρουν το πτυχίο (με οποιονδήποτε τρόπο) και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα...
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
Godhatesusall
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3123



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #51 on: July 12, 2010, 22:27:30 pm »

Quote from: EAJ on July 12, 2010, 19:06:49 pm
είναι προφανές ότι ο Godhatesusall και οι όμοιοι του δεν ήρθαν στη σχολή για να μορφωθούν αλλά για να πάρουν το πτυχίο (με οποιονδήποτε τρόπο) και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα...
είναι προφανές ότι είσαι ηλίθιος

Logged

YARRRRRRRRRRRRRR
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #52 on: July 13, 2010, 01:22:16 am »

Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 22:27:30 pm
Quote from: EAJ on July 12, 2010, 19:06:49 pm
είναι προφανές ότι ο Godhatesusall και οι όμοιοι του δεν ήρθαν στη σχολή για να μορφωθούν αλλά για να πάρουν το πτυχίο (με οποιονδήποτε τρόπο) και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα...
είναι προφανές ότι είσαι ηλίθιος



Ρίχνεις το επίπεδο...
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #53 on: July 13, 2010, 16:34:42 pm »

Quote from: λήθη on July 10, 2010, 21:30:43 pm

Shocked Shocked Shocked Shocked
είναι σχέδιο από το μπερσέρκ του κεντάρο μιούρα !!
Shocked Shocked
(μου φάνηκε παράξενο)




Πάνω στο θέμα.
Δε γίνεται να σταματήσεις μια ανθρώπινη συμπεριφορά με έλεγχο. Δεν. Γίνεται. Πάντα θα εμφανίζεται, ίσως με άλλο τρόπο. Δεν είναι καν σίγουρο ότι θα μειωθούν οι εμφανίσεις της.

Με άλλο τρόπο γίνεται να λιγοστεύσουν εμφανίσεις μιας συμπεριφοράς, όχι τόσο βίαια παρεμβατικό: Αλλαγή στην παιδεία, στη νοοτροπία. Επειδή κάτι τέτοιο αναφέρθηκε, δεν μπορεί να παρομοιαστεί ο αμερικάνικος με τον ελληνικό λαό. Είναι ανόητο. Κάτι τέτοιο έχει νόημα μόνο αν δούμε τις παραμέτρους, όπως τη σχέση του λαού με την εξουσία, ιστορικά, το αν ή κατά πόσο δίνει σημασία ο λαός στα άτομά του και τις ικανότητές τους, κλπ.

Συζητήθηκε για το πώς μπορούμε να διαμορφώσουμε την είσοδο αφήνοντας ίδιο το σύστημα για μια πιο σταθερή έξοδο, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι το ίδιο το σύστημα είναι στραβό.
Θα μου πείτε, κάτι μας είπες.
Κι όμως, υπάρχουν ωραίες προτάσεις για αντικατάσταση έστω και μέρους των τόσο προβληματικών γραπτών εξετάσεων.

Βέβαια, αυτός που άνοιξε το τόπικ είναι γνωστό ότι ήθελε να προκαλέσει αντιδράσεις. Προβάλλει κλασικά κόμπλεξ δικά του επίτηδες για να κάνει χάζι. Ενώ λιάζει τα παπάρια του στον ήλιο πίνοντας χυμό μήλο.
Οκ, στο τελευταίο περιγράφω εμένα Tongue
Αλλά άι θινκ γιου γκετ δε πόιντ.
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #54 on: July 13, 2010, 23:27:57 pm »

Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 22:27:30 pm
Quote from: EAJ on July 12, 2010, 19:06:49 pm
είναι προφανές ότι ο Godhatesusall και οι όμοιοι του δεν ήρθαν στη σχολή για να μορφωθούν αλλά για να πάρουν το πτυχίο (με οποιονδήποτε τρόπο) και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα...
είναι προφανές ότι είσαι ηλίθιος


Ηλίθιοι είναι αυτοί που νομίζουν ότι έγιναν μηχανικοί επειδή αντέγραψαν στα μισά μαθήματα της σχολής...


@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
di_em
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 829



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #55 on: July 13, 2010, 23:57:05 pm »

Quote from: EAJ on July 13, 2010, 23:27:57 pm
Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 22:27:30 pm
Quote from: EAJ on July 12, 2010, 19:06:49 pm
είναι προφανές ότι ο Godhatesusall και οι όμοιοι του δεν ήρθαν στη σχολή για να μορφωθούν αλλά για να πάρουν το πτυχίο (με οποιονδήποτε τρόπο) και να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα...
είναι προφανές ότι είσαι ηλίθιος


Ηλίθιοι είναι αυτοί που νομίζουν ότι έγιναν μηχανικοί επειδή αντέγραψαν στα μισά μαθήματα της σχολής...


@ Σε όσους εκφράζουν αντιλήψεις του στυλ "δε χρειάζονται ποινές και κανόνες, αλλά καλλιέργεια της συνείδησης" θα πρότεινα να παν να πουν τα ίδια σε όλα τα θύματα ληστείας, βιασμού, απάτης κλπ και μετα να κάνουν μία κωλοτούμπα για να δουν αν επέστρεψε ο εγκέφαλος στη θέση του ...

Προφανώς η καλλιέργεια συνείδησης και σε αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν πολύ πιο αποτελεσματική απο τις ποινές και τις τιμωρίες...
Logged

What's wrong with naked?
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #56 on: July 14, 2010, 00:00:30 am »

Όπως και στην περίπτωση του ρουσφετιού, της αναξιοκρατίας κλπ κλπ...περίμενε εσύ τώρα να αλλάξει κάτι έτσι όπως λες και κοίτα παράλληλα τη διαφορά στα αποτελέσματα στις άλλες χώρες που εφαρμόζουν ποινές...στο εξωτερικό η συνείδηση καλλιεργείται και με ποινές όπως το πρόστιμο στην περίπτωση της καταστροφής δημόσιας περιουσίας (έστω και κατά λάθως) όπως πχ είναι στη Γερμανία...
Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #57 on: July 14, 2010, 00:33:19 am »

Quote from: EAJ on July 10, 2010, 21:25:21 pm
Με αφορμή το παρακάτω ποστ θα ήθελα να ξεκινήσει μία συζήτηση για την αντιμετώπιση της αντιγραφής κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Quote from: Krono on July 10, 2010, 20:26:05 pm
Quote from: aisxos on July 10, 2010, 17:23:34 pm
Quote from: Krono on July 10, 2010, 01:32:55 am
Χαίρομαι ιδιαίτερα που στα περισσότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης (εκτός από το Aachen) δεν το ζητάνε καθόλου. Δεν το έχω δώσει ποτέ και δεν θέλησα να το δώσω. Το θεωρώ απαξιωτικό για τον κόπο που έχω κάνει σε πάνω απο 61 εξετάσεις να μου ζητάνε να εξεταστώ σε κάτι τέτοιο.

Το ζήτημα συνάδελφε για αυτούς όμως είναι να αποδείξεις ότι όντως έκανες έναν κόπο για να περάσεις τα μαθήματα και για να μην μπούν αυτοί μετά στονίκόπο να σου δείξουν την πόρτα εξόδου! Καταλαβαίνω τι λες αλλά φαντάσου να έρθει κάποιος από αυτούς να δει τι γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια με την αντιγραφή - βλέπε πρόσφατα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙΙ όπου έγινε χαμός - κόλαση στην αντιγραφή, παρόλο που τον είχανε κράξει τον Μάργαρη παλιότερα για παρόμοιο θέμα, άντε τώρα να βρουν ποιοί γνωρίζουν π.χ. κυκλώματα ΙΙΙ και ποιοί πετάνε χαρταετό στον ουρανό. Την ίδια στιγμή που και οι μεν και οι δεν, το έχουν περάσει το μάθημα, προφανώς με όχι αντιπροσωπευτικό βαθμό!!!!!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη αντικειμενική λύση (έτσι όπως είναι τα πράγματα) από τις εξετάσεις αυτές.
Τώρα αν είναι απαξιωτικό ή όχι αυτό είναι στην κρίση του καθενός, νομίζω το ίδιο απαξιωτικό είναι όταν ένας συνάδελφος περνάει χωρίς διάβασμα ένα μάθημα και θεωρείται ισάξιος (ή πολλές φορές και καλύτερος λόγω γενικού βαθμού) με άλλους που διάβασαν και το πέρασαν με την αξία τους (θα μου πείτε:"ψάχνεις αξιοκρατία στην Ελλάδα? που ζεις?" χαχαχα και θα συμφωνήσω). Και αν νομίζετε ότι είναι λίγοι αυτοί που τελειώνουν έτσι την σχολή κάνετε λάθος.

Υ.Γ.: δεν το παίζω Ρομπέν των Δασών. Και εγώ έχω αντιγράψει αρκετές φορές σε εξετάσεις όπως όλοι νομίζω, απλά λέω ποιο είναι το σωστό κατά την γνώμη μου!

Χάνεις την ουσία των πραγμάτων.

Το συμπέρασμα από αυτά που λές είναι ότι δεν παίρνουν όλοι το βαθμό με την αξία τους και έτσι αυτός δεν είναι αρκετά αντιπροσωπευτικός. Συμφωνώ απόλυτα.

Πώς όμως θα το διορθώσουμε αυτό; Σίγουρα όχι προσθέτοντας μια ακόμα μη αντιπροσωπευτική εξέταση. Η ιδανική λύση θα ήταν να παταχθεί η αντιγραφή και έτσι όλοι να παίρνου βαθμό αντιπροσωπευτικό των γνώσεών τους.

Και αυτό ακριβώς είναι μια τελείως off topic κουβέντα που κακώς ξεκινήσαμε.

Η αντιγραφή είναι αδικία, απατεωνιά...είναι συνεισφορά στη διαιώνιση της αναξιοκρατίας και της διαφθοράς στην Ελλάδα , είναι ένα μελανό σημείο σε μία σχολή που έχει αντίκτυπο στο μέλλον των φοιτητών (ειδικά αν κάποιος θέλει να φύγει στο εξωτερικό...)
Γενικά η αντιγραφή έχει πολλά αρνητικά στοιχεία και κανένα θετικό...νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε με αυτό. Το θέμα είναι πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο?

Εγώ θα πρότεινα να μπουν κάμερες στις αίθουσες διδασκαλίας που τυχαίνει να είναι και αίθουσες εξετάσεων. Επιπλέον σαν ποινή την πρώτη φορά που θα εντοπιστεί κάποιος να αντιγράφει προτείνω τη 2 χρόνων καθυστέρηση λήψης του πτυχίου (μετά την ολοκλήρωση όλων των εξετάσεων και την εξέταση της διπλωματικής) από το φοιτητή που πιάστηκε να αντιγράφει και την οριστική διαγραφή αν υπάρξει και 2η φορά.
εγω προτεινω την πρωτη φορα να παταει ο επιτηρητης τον συναγερμο να μπουκαρουν τα ματ και να πλακωνουν τον φοιτητη στις γκλοπιες.Επισης οποιος φοιτητης βοηθησει το εργο εγκαθιδρυσης αξιοκρατειας και αναβαθμισης στα ελληνικα πανεπιστημια(ρουφιανεψει εναν αντιγραφεα) να παιρνει μπονους μια μοναδα. Ενοειται οτι αν πιαστει καποιος να αντιγραφει πανω απο μια φορα οι ποινες θα ειναι πιο αυστηρες! Απο το να γραψει τιμωρια σε κολλες Α4 1 δις φορες "δεν θα ξανααντιγραψω" με καλλιγραφικα μεχρι να παιρνει πουλο απο την σχολη και να υπαρχει οικογενειακη ευθυνη για τις επομενες τρεις γενιες του αντιγραφεα  Grin Grin
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
gate4
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1996


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #58 on: July 14, 2010, 00:42:50 am »

Quote from: Καμένος on July 12, 2010, 10:03:24 am
Quote from: Godhatesusall on July 12, 2010, 09:33:34 am

Α,και το 5άρι, και σε αυτό συμφωνούμε νομίζω όλοι εδώ μέσα δεν συμβολίζει ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.

...

Για να μην αναφέρω την χαοτική διαφορά ανάμεσα στο διάβασα το μάθημα-κατάλαβα το μάθημα- πέρασα το μάθημα, γιατί τότε θα κλάψουν μανούλες....

Exactly..

Για να μην αναφερω την πικρη αληθεια οτι 50 απο τα 61 μαθηματα σου ειναι παντελως αχρηστα σχετικα μαυτο που προκειται η δεν προκειται να κανεις...
Logged

Διαμαντοπουλου: Οι καταλήψεις είναι μια μορφή πάλης και θα έλεγα ότι είναι η ανώτατη μορφή πάλης. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν και αυτή τη φορά με την ανώτατη μορφή πάλης που είναι οι καταλήψεις, όμως όταν κάποιος επιλέγει να αγωνιστεί με τέτοιες μορφές έχει και ένα κόστος.



我學會并且講仅中文,因為沒人明白我,當我講希臘語時
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #59 on: July 14, 2010, 02:15:11 am »

Quote from: γνωστός μελισσοκόμος on July 14, 2010, 02:13:01 am
Τί λες ρε;;;
Πες μου ένα χρήσιμο μάθημα!

Μετρήσεις!! kleidaria kleidaria kleidaria kleidaria
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...