• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:09:22 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 17, 2025, 14:09:22 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[Today at 13:58:20]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[Today at 13:19:53]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[Today at 12:08:25]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[Today at 12:06:57]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by okan
[Today at 02:33:21]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[Today at 02:29:21]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[June 16, 2025, 15:55:08 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[June 16, 2025, 10:22:18 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426688
Total Topics: 31710
Online Today: 169
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 46
Guests: 95
Total: 141
nikos_matall
cealexop
johnk
Pcsc
mkakale
amaliakon
hevidis3524
mike_x
Kenedy
Mr Watson
ELEF
swthrhs
Leftor
chaniotism
george14
jimalexoud
dtsiamis
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
Captain
Aristidis Aristidou
glavdakis
BlackClara
christina02
Nekt
cremidhs
nikitask
thomasdt
tzortzis
narcos
Marihouan820
mimaki
Fotis Roukoutakis
dnikoa
maestros
palladas
mmikelo
CasualUndergrad
thunder
sterlouk
chrisdardas
elena.v
dr.giorgos
Pakapis5
kmarkad
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Εσωτερικά Θέματα  > Μαθήματα - Εξεταστικές (Moderators: PolarBear, tzortzis) > Αντιμετώπιση της αντιγραφής
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 8 Go Down Print
Author Topic: Αντιμετώπιση της αντιγραφής  (Read 12485 times)
EAJ
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 576


Αντιλαμβάνεσαι τις επιλογές σου? Ξανασκέψου το...


View Profile
Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« on: July 10, 2010, 21:25:21 pm »

Με αφορμή το παρακάτω ποστ θα ήθελα να ξεκινήσει μία συζήτηση για την αντιμετώπιση της αντιγραφής κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Quote from: Krono on July 10, 2010, 20:26:05 pm
Quote from: aisxos on July 10, 2010, 17:23:34 pm
Quote from: Krono on July 10, 2010, 01:32:55 am
Χαίρομαι ιδιαίτερα που στα περισσότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης (εκτός από το Aachen) δεν το ζητάνε καθόλου. Δεν το έχω δώσει ποτέ και δεν θέλησα να το δώσω. Το θεωρώ απαξιωτικό για τον κόπο που έχω κάνει σε πάνω απο 61 εξετάσεις να μου ζητάνε να εξεταστώ σε κάτι τέτοιο.

Το ζήτημα συνάδελφε για αυτούς όμως είναι να αποδείξεις ότι όντως έκανες έναν κόπο για να περάσεις τα μαθήματα και για να μην μπούν αυτοί μετά στονίκόπο να σου δείξουν την πόρτα εξόδου! Καταλαβαίνω τι λες αλλά φαντάσου να έρθει κάποιος από αυτούς να δει τι γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια με την αντιγραφή - βλέπε πρόσφατα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙΙ όπου έγινε χαμός - κόλαση στην αντιγραφή, παρόλο που τον είχανε κράξει τον Μάργαρη παλιότερα για παρόμοιο θέμα, άντε τώρα να βρουν ποιοί γνωρίζουν π.χ. κυκλώματα ΙΙΙ και ποιοί πετάνε χαρταετό στον ουρανό. Την ίδια στιγμή που και οι μεν και οι δεν, το έχουν περάσει το μάθημα, προφανώς με όχι αντιπροσωπευτικό βαθμό!!!!!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη αντικειμενική λύση (έτσι όπως είναι τα πράγματα) από τις εξετάσεις αυτές.
Τώρα αν είναι απαξιωτικό ή όχι αυτό είναι στην κρίση του καθενός, νομίζω το ίδιο απαξιωτικό είναι όταν ένας συνάδελφος περνάει χωρίς διάβασμα ένα μάθημα και θεωρείται ισάξιος (ή πολλές φορές και καλύτερος λόγω γενικού βαθμού) με άλλους που διάβασαν και το πέρασαν με την αξία τους (θα μου πείτε:"ψάχνεις αξιοκρατία στην Ελλάδα? που ζεις?" χαχαχα και θα συμφωνήσω). Και αν νομίζετε ότι είναι λίγοι αυτοί που τελειώνουν έτσι την σχολή κάνετε λάθος.

Υ.Γ.: δεν το παίζω Ρομπέν των Δασών. Και εγώ έχω αντιγράψει αρκετές φορές σε εξετάσεις όπως όλοι νομίζω, απλά λέω ποιο είναι το σωστό κατά την γνώμη μου!

Χάνεις την ουσία των πραγμάτων.

Το συμπέρασμα από αυτά που λές είναι ότι δεν παίρνουν όλοι το βαθμό με την αξία τους και έτσι αυτός δεν είναι αρκετά αντιπροσωπευτικός. Συμφωνώ απόλυτα.

Πώς όμως θα το διορθώσουμε αυτό; Σίγουρα όχι προσθέτοντας μια ακόμα μη αντιπροσωπευτική εξέταση. Η ιδανική λύση θα ήταν να παταχθεί η αντιγραφή και έτσι όλοι να παίρνου βαθμό αντιπροσωπευτικό των γνώσεών τους.

Και αυτό ακριβώς είναι μια τελείως off topic κουβέντα που κακώς ξεκινήσαμε.

Η αντιγραφή είναι αδικία, απατεωνιά...είναι συνεισφορά στη διαιώνιση της αναξιοκρατίας και της διαφθοράς στην Ελλάδα , είναι ένα μελανό σημείο σε μία σχολή που έχει αντίκτυπο στο μέλλον των φοιτητών (ειδικά αν κάποιος θέλει να φύγει στο εξωτερικό...)
Γενικά η αντιγραφή έχει πολλά αρνητικά στοιχεία και κανένα θετικό...νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε με αυτό. Το θέμα είναι πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο?

Εγώ θα πρότεινα να μπουν κάμερες στις αίθουσες διδασκαλίας που τυχαίνει να είναι και αίθουσες εξετάσεων. Επιπλέον σαν ποινή την πρώτη φορά που θα εντοπιστεί κάποιος να αντιγράφει προτείνω τη 2 χρόνων καθυστέρηση λήψης του πτυχίου (μετά την ολοκλήρωση όλων των εξετάσεων και την εξέταση της διπλωματικής) από το φοιτητή που πιάστηκε να αντιγράφει και την οριστική διαγραφή αν υπάρξει και 2η φορά.
« Last Edit: July 10, 2010, 21:30:48 pm by EAJ » Logged

Αν ανατρέξεις στα ποστ μου θα βρεις:
Τη φωνή της επιστήμης, της αλήθειας και της ελευθερίας...

Νόμπελ Οικονομικών
λήθη
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1935



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #1 on: July 10, 2010, 21:30:43 pm »

Logged
abdel razek mahmut favala
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 775



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #2 on: July 10, 2010, 21:31:22 pm »

http://el.wikipedia.org/wiki/Panopticon
Logged

Δεν μπορούμε να πάμε για κάτι, παρά μόνο για μία ουτοπία, ξέροντας ότι δεν υπάρχει.
(Stalin)^2
Guest
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #3 on: July 10, 2010, 21:45:00 pm »

Ας κοπιάσουν...
Logged
aisxos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 285


Σκατά στα μούτρα κάθε κομματόσκυλου!!


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #4 on: July 10, 2010, 21:52:28 pm »

Quote from: EAJ on July 10, 2010, 21:25:21 pm
Γενικά η αντιγραφή έχει πολλά αρνητικά στοιχεία και κανένα θετικό...νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε με αυτό. Το θέμα είναι πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο?

Εγώ θα πρότεινα να μπουν κάμερες στις αίθουσες διδασκαλίας που τυχαίνει να είναι και αίθουσες εξετάσεων. Επιπλέον σαν ποινή την πρώτη φορά που θα εντοπιστεί κάποιος να αντιγράφει προτείνω τη 2 χρόνων καθυστέρηση λήψης του πτυχίου (μετά την ολοκλήρωση όλων των εξετάσεων και την εξέταση της διπλωματικής) από το φοιτητή που πιάστηκε να αντιγράφει και την οριστική διαγραφή αν υπάρξει και 2η φορά.

Νομίζω ότι λύσεις υπάρχουν και πολύ πιο ήπιες.
Μπορούμε να δίνουμε με ανοιχτά βιβλία όλα τα μαθήματα έτσι ώστε και να είσαι ελεύθερος να αντιγράψεις ότι θες, αλλά από την δομή και το ύφος της εξέτασης να μην έχεις λόγο να αντιγράψεις αφού η απάντηση δεν θα είναι μέσα από το βιβλίο ατόφια αλλά συνδυασμός γνώσεων.
Μπορούμε να κάνουμε εργασίες στο μάθημα και στο τέλος να υπάρχει προφορική εξέταση ώστε ο καθηγητής να αναγνωρίσει αν όντως έχεις δουλέψει και αν όντως εσύ έχεις κάνει την/τις εργασία/ες.

Τώρα όσων αφορά τις ποινές νομίζω ότι δεν είναι ανάγκη να φτάνουμε στα άκρα με διαγραφές κτλ. (αν και νομίζω ότι κάτι τέτοιο ισχύει στο πανεπιστήμιο μας αλλά δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ) εκτός αν γίνεται κατ' επανάληψη από το ίδιο άτομο η "μαμουνιά" Grin.
Νομίζω συνάδελφε ότι οι κάμερες είναι λίγο τραβηγμένη λύση και δεν εξυπηρετούν σε τίποτα παραπάνω από έναν επιτηρητή που κάνει καλά την δουλειά του!

Υ.Γ.: αν γινόμαστε γραφικοί κάνωντας αυτή τη συζήτηση για τα ελληνικά πανεπιστήμια παρακαλώ ας μας σταματήσει κάποιος! Grin Grin Grin Νομίζω ότι λέμε πράγματα αυτονόητα αλλά ανεφάρμοστα στο ελληνικό πανεπιστήμιο για κάποιον περίεργο λόγο!
Logged

Ο κομπλεξισμός των Ηλεκτρολόγων δεν φαίνεται στην σχολή, φαίνεται στο forum...και ΝΑΙ και γω Ηλεκτρολόγος είμαι!
di_em
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 829



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #5 on: July 10, 2010, 21:59:33 pm »

Quote from: EAJ on July 10, 2010, 21:25:21 pm
Με αφορμή το παρακάτω ποστ θα ήθελα να ξεκινήσει μία συζήτηση για την αντιμετώπιση της αντιγραφής κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

.....
.....

Η αντιγραφή είναι αδικία, απατεωνιά...είναι συνεισφορά στη διαιώνιση της αναξιοκρατίας και της διαφθοράς στην Ελλάδα , είναι ένα μελανό σημείο σε μία σχολή που έχει αντίκτυπο στο μέλλον των φοιτητών (ειδικά αν κάποιος θέλει να φύγει στο εξωτερικό...)
Γενικά η αντιγραφή έχει πολλά αρνητικά στοιχεία και κανένα θετικό...νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε με αυτό. Το θέμα είναι πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο?

Εγώ θα πρότεινα να μπουν κάμερες στις αίθουσες διδασκαλίας που τυχαίνει να είναι και αίθουσες εξετάσεων. Επιπλέον σαν ποινή την πρώτη φορά που θα εντοπιστεί κάποιος να αντιγράφει προτείνω τη 2 χρόνων καθυστέρηση λήψης του πτυχίου (μετά την ολοκλήρωση όλων των εξετάσεων και την εξέταση της διπλωματικής) από το φοιτητή που πιάστηκε να αντιγράφει και την οριστική διαγραφή αν υπάρξει και 2η φορά.

Όχι η λύση δεν είναι οι... κάμερες (που μόνο περισσότερα προβλήματα θα δημιουργήσουν) και οι ποινές. Η λύση είναι να καταλάβουμε όλοι μας πόσο λάθος είναι να κάνεις κάτι τέτοιο. Μόνο τότε θα αλλάξει αυτή η κατάσταση, και όχι μόνο... Παρ' όλα αυτά εγώ δεν θα στοιχημάτιζα σε αυτό...
Logged

What's wrong with naked?
png
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 2101



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #6 on: July 10, 2010, 22:04:05 pm »

Quote from: EAJ on July 10, 2010, 21:25:21 pm
Με αφορμή το παρακάτω ποστ θα ήθελα να ξεκινήσει μία συζήτηση για την αντιμετώπιση της αντιγραφής κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

Quote from: Krono on July 10, 2010, 20:26:05 pm
Quote from: aisxos on July 10, 2010, 17:23:34 pm
Quote from: Krono on July 10, 2010, 01:32:55 am
Χαίρομαι ιδιαίτερα που στα περισσότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης (εκτός από το Aachen) δεν το ζητάνε καθόλου. Δεν το έχω δώσει ποτέ και δεν θέλησα να το δώσω. Το θεωρώ απαξιωτικό για τον κόπο που έχω κάνει σε πάνω απο 61 εξετάσεις να μου ζητάνε να εξεταστώ σε κάτι τέτοιο.

Το ζήτημα συνάδελφε για αυτούς όμως είναι να αποδείξεις ότι όντως έκανες έναν κόπο για να περάσεις τα μαθήματα και για να μην μπούν αυτοί μετά στονίκόπο να σου δείξουν την πόρτα εξόδου! Καταλαβαίνω τι λες αλλά φαντάσου να έρθει κάποιος από αυτούς να δει τι γίνεται στα ελληνικά πανεπιστήμια με την αντιγραφή - βλέπε πρόσφατα ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΙΙΙ όπου έγινε χαμός - κόλαση στην αντιγραφή, παρόλο που τον είχανε κράξει τον Μάργαρη παλιότερα για παρόμοιο θέμα, άντε τώρα να βρουν ποιοί γνωρίζουν π.χ. κυκλώματα ΙΙΙ και ποιοί πετάνε χαρταετό στον ουρανό. Την ίδια στιγμή που και οι μεν και οι δεν, το έχουν περάσει το μάθημα, προφανώς με όχι αντιπροσωπευτικό βαθμό!!!!!
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άλλη αντικειμενική λύση (έτσι όπως είναι τα πράγματα) από τις εξετάσεις αυτές.
Τώρα αν είναι απαξιωτικό ή όχι αυτό είναι στην κρίση του καθενός, νομίζω το ίδιο απαξιωτικό είναι όταν ένας συνάδελφος περνάει χωρίς διάβασμα ένα μάθημα και θεωρείται ισάξιος (ή πολλές φορές και καλύτερος λόγω γενικού βαθμού) με άλλους που διάβασαν και το πέρασαν με την αξία τους (θα μου πείτε:"ψάχνεις αξιοκρατία στην Ελλάδα? που ζεις?" χαχαχα και θα συμφωνήσω). Και αν νομίζετε ότι είναι λίγοι αυτοί που τελειώνουν έτσι την σχολή κάνετε λάθος.

Υ.Γ.: δεν το παίζω Ρομπέν των Δασών. Και εγώ έχω αντιγράψει αρκετές φορές σε εξετάσεις όπως όλοι νομίζω, απλά λέω ποιο είναι το σωστό κατά την γνώμη μου!

Χάνεις την ουσία των πραγμάτων.

Το συμπέρασμα από αυτά που λές είναι ότι δεν παίρνουν όλοι το βαθμό με την αξία τους και έτσι αυτός δεν είναι αρκετά αντιπροσωπευτικός. Συμφωνώ απόλυτα.

Πώς όμως θα το διορθώσουμε αυτό; Σίγουρα όχι προσθέτοντας μια ακόμα μη αντιπροσωπευτική εξέταση. Η ιδανική λύση θα ήταν να παταχθεί η αντιγραφή και έτσι όλοι να παίρνου βαθμό αντιπροσωπευτικό των γνώσεών τους.

Και αυτό ακριβώς είναι μια τελείως off topic κουβέντα που κακώς ξεκινήσαμε.

Η αντιγραφή είναι αδικία, απατεωνιά...είναι συνεισφορά στη διαιώνιση της αναξιοκρατίας και της διαφθοράς στην Ελλάδα , είναι ένα μελανό σημείο σε μία σχολή που έχει αντίκτυπο στο μέλλον των φοιτητών (ειδικά αν κάποιος θέλει να φύγει στο εξωτερικό...)
Γενικά η αντιγραφή έχει πολλά αρνητικά στοιχεία και κανένα θετικό...νομίζω ότι όλοι συμφωνούμε με αυτό. Το θέμα είναι πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το φαινόμενο?

Εγώ θα πρότεινα να μπουν κάμερες στις αίθουσες διδασκαλίας που τυχαίνει να είναι και αίθουσες εξετάσεων. Επιπλέον σαν ποινή την πρώτη φορά που θα εντοπιστεί κάποιος να αντιγράφει προτείνω τη 2 χρόνων καθυστέρηση λήψης του πτυχίου (μετά την ολοκλήρωση όλων των εξετάσεων και την εξέταση της διπλωματικής) από το φοιτητή που πιάστηκε να αντιγράφει και την οριστική διαγραφή αν υπάρξει και 2η φορά.

γιατί κάτι μου λέει ότι έχεις πάρει πτυχίο οπότε δίνεις συμβουλές εκ του ασφαλούς; ε; γιατί; Tongue
ασε ρε eaj με τις κάμερες...
είδαμε και στους δρόμους, την πατάξαμε την τρομοκρατία.
περπατάς και πετάς.
Logged

τακτοποιημένο χάος
Tempus Fugit
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 6329


Tempus Mpatsit


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #7 on: July 10, 2010, 22:11:04 pm »

TROLL ALERT

I repeat; this is not a drill
Logged

"Αν θέλεις κάτι πάρα πολύ όλο το συμπαν θα συνομωτήσει για να σου σπάσει τ' αρχίδια"
-Coelho my ass



aisxos
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 285


Σκατά στα μούτρα κάθε κομματόσκυλου!!


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #8 on: July 10, 2010, 22:14:28 pm »

Quote from: Tempus Fugit on July 10, 2010, 22:11:04 pm
TROLL ALERT

I repeat; this is not a drill

Να κάνω και γω το off topic μου: τι είναι το trollaρισμα??? Tongue Tongue Tongue
Logged

Ο κομπλεξισμός των Ηλεκτρολόγων δεν φαίνεται στην σχολή, φαίνεται στο forum...και ΝΑΙ και γω Ηλεκτρολόγος είμαι!
BOBoMASTORAS
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 6082


It just doesn't get any easier! It gets worse...


View Profile
deleted
« Reply #9 on: July 10, 2010, 23:31:27 pm »

deleted
« Last Edit: June 14, 2015, 19:12:56 pm by BOBoMASTORAS » Logged

Της γενιάς μου βασιλιά,
μην κατέβεις τα σκαλιά.
Πιες αθάνατο νερό
να νικήσεις τον καιρό.

http://tools.ietf.org/html/rfc1149
The only reason we invent robots
Emfanever
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5284


Πολίτης


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #10 on: July 10, 2010, 23:32:35 pm »

Logged
Nessa NetMonster
Καταστραμμένος
********
Posts: 7044


Ιούνιος 1999 - 19/7/2009


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #11 on: July 11, 2010, 00:31:45 am »

Είναι σωστό κάποιος να περνάει με αντιγραφή από το διπλανό μαθήματα όπου δεν ξέρει ούτε τα βασικά, και που θα έπρεπε να τα ξέρει (πχ να περνάει Κυκλώματα κάποιος που δεν έχει καταλάβει τι κάνει ο πυκνωτής και τι κάνει το πηνίο); Προφανώς όχι (αν κάποιος απαντήσει ναι πολύ θα ήθελα να μάθω την αιτιολόγησή του). Πιστεύω συμφωνούμε ότι το πτυχίο πιστοποιεί ότι έχεις τουλάχιστον κάποιες γνώσεις (χωρίς να εξετάζουμε υψηλές/χαμηλές βαθμολογίες, επιλεγόμενα, αλλαγές προγράμματος, και άλλα που αφορούν σε "λεπτομέρειες" σε ό,τι αφορά τις γνώσεις που είναι απαραίτητες στο μηχανικό).

Υποθέτω λοιπόν ότι όσοι προασπίζονται την αντιγραφή αναφέρονται σε αντιγραφή που αφορά σε "παράλογες" απαιτήσεις του καθηγητή (με ή χωρίς εισαγωγικά), δηλαδή σε δύσκολους τύπους που θα τους παπαγαλίσεις και θα τους ξεχάσεις αμέσως ή πράγματα πολύ εξεζητημένα που δεν πρόκειται να σου χρειαστούν, ή οποιαδήποτε άλλη τεχνητή αύξηση της δυσκολίας ενός μαθήματος.

Εδώ όμως υπάρχει και η εξής παράμετρος: Στα περισσότερα από τα μαθήματα που έχουν τα παραπάνω χαρακτηριστικά, έχουμε το φαινόμενο των μαζικών κοψιμάτων (με λίγες εξαιρέσεις όπως πχ Μετρήσεις που με παπαγαλία γράφεις, και που το σκονάκι απλά σου σώζει χρόνο από το να κάτσεις να αποστηθίσεις πράγματα που μετά θα τα ξεχάσεις - εκεί ΟΚ, δε λέω για τέτοιες περιπτώσεις). Οπότε δημιουργείται ένα ζήτημα: Αυτοί που αντιγράφουν και γράφουν καλά δίνουν τη δικαιολογία στον καθηγητή να συνεχίσει στην ίδια νοοτροπία, με το επιχείρημα "να, αυτοί πώς τα γράψανε;" ή "το 10% πέρασε, οπότε είμαι εντάξει".

Και λέω εγώ τώρα: Αυτός που επέλεξε να εξαπατήσει τον καθηγητή καλυτερεύοντας τη δική του θέση αλλά χειροτερεύοντας τη θέση των άλλων, ακόμα και αν έχει δίκιο απέναντι στον καθηγητή, δεν είναι αντικοινωνικός προς τους συμφοιτητές του; Γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι ο παρτάκιας που έσωσε το τομάρι του αντιγράφοντας θα έρθει μετά να υποστηρίξει αυτούς που κόπηκαν σε μια διαμαρτυρία στον καθηγητή... ή επιλέγεις την ατομική λύση και βγάζεις την ουρά σου απ'έξω, ή τη συλλογική.

Κάπως έτσι διαιωνίζονται κάτι τραγικές καταστάσεις στο τμήμα...
Logged

Διεθνιστική Εργατική Αριστερά
Διεθνιστική Αριστερά
Εργατική Αριστερά
RedNet Θεσσαλονίκης
jason_
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 616


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #12 on: July 11, 2010, 01:19:27 am »

Εγώ προτείνω επί τόπου τραχειοτομή με το στυλό του.

Πάντως πέρα από τη πλάκα συμφωνώ 100% με νέσσα. Μιλάει ο άλλος για κάμερες και διαγραφές όταν η πλευρά των καθηγητών και των θεμάτων που βάζουν είναι μέσα στη σαπίλα. Σε πολλά μαθήματα ΔΕΝ εξετάζεται το κατά πόσον γνωρίζεις το αντικείμενο, και κατά συνέπεια ο βαθμός δεν πιστοποιεί και κάτι τέτοιο.
Logged

"He who must expend his life to prolong life cannot enjoy it, and he who is still seeking for his life does not have it and can as little enjoy it."
voyager
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 1051


View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #13 on: July 11, 2010, 01:52:34 am »

Έλεος με τις κάμερες Tongue

Quote from: Nessa NetMonster on July 11, 2010, 00:31:45 am
Είναι σωστό κάποιος να περνάει με αντιγραφή από το διπλανό μαθήματα όπου δεν ξέρει ούτε τα βασικά, και που θα έπρεπε να τα ξέρει (πχ να περνάει Κυκλώματα κάποιος που δεν έχει καταλάβει τι κάνει ο πυκνωτής και τι κάνει το πηνίο); Προφανώς όχι (αν κάποιος απαντήσει ναι πολύ θα ήθελα να μάθω την αιτιολόγησή του).

[...]

Υποθέτω λοιπόν ότι όσοι προασπίζονται την αντιγραφή αναφέρονται σε αντιγραφή που αφορά σε "παράλογες" απαιτήσεις του καθηγητή (με ή χωρίς εισαγωγικά), δηλαδή σε δύσκολους τύπους που θα τους παπαγαλίσεις και θα τους ξεχάσεις αμέσως ή πράγματα πολύ εξεζητημένα που δεν πρόκειται να σου χρειαστούν, ή οποιαδήποτε άλλη τεχνητή αύξηση της δυσκολίας ενός μαθήματος.

Υπάρχουν άτομα που δεν διστάζουν καν να σου πουν ότι αντέγραψαν (σε πολλά μαθήματα) και αν τους πεις οτιδήποτε θίγονται και από πάνω. Ακόμα, υπάρχουν λογικές του τύπου θα διαβάσω εγώ δύο από τα κεφάλαια, εσύ άλλα δύο και ο τρίτος της παρέας άλλα δύο και θα πάμε, θα λύσουμε από ένα θέμα και θα αντιγράψουμε όλοι και θα περάσουμε.

Quote from: Nessa NetMonster on July 11, 2010, 00:31:45 am
Και λέω εγώ τώρα: Αυτός που επέλεξε να εξαπατήσει τον καθηγητή καλυτερεύοντας τη δική του θέση αλλά χειροτερεύοντας τη θέση των άλλων, ακόμα και αν έχει δίκιο απέναντι στον καθηγητή, δεν είναι αντικοινωνικός προς τους συμφοιτητές του; Γιατί πραγματικά δε νομίζω ότι ο παρτάκιας που έσωσε το τομάρι του αντιγράφοντας θα έρθει μετά να υποστηρίξει αυτούς που κόπηκαν σε μια διαμαρτυρία στον καθηγητή... ή επιλέγεις την ατομική λύση και βγάζεις την ουρά σου απ'έξω, ή τη συλλογική.

Κάπως έτσι διαιωνίζονται κάτι τραγικές καταστάσεις στο τμήμα...

Θα το πάω λίγο παραπέρα για αυτούς που "δεν έχουν δίκιο απέναντι στον καθηγητή", αυτούς που τους έχει γίνει συνήθεια η αντιγραφή και που με λύπη μου διαπίστωσα πως είναι αρκετοί. Αυτός που συνήθισε να αντιμετωπίζει με λαμογιές  τα προβλήματα που του προκύπτουν πχ εξετάσεις, άντε εμπιστέψου τον να σου λύσει ένα πρόβλημα αργότερα. Θέλω να πω πως με την νοοτροπία που έχει αποκτήσει, η πιθανότητα να σου κάνει κάτι άρπα κόλλα είναι πολύ μεγάλη με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθείς ή ακόμα και να αποβεί επικίνδυνη η κατάσταση για σένα. Για τον καθένα μας δηλαδή. Κάπως έτσι διαιωνίζονται κάτι τραγικές καταστάσεις στην κοινωνία γενικότερα...
Logged

δυστυχώς συμβαίνει
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Αντιμετώπιση της αντιγραφής
« Reply #14 on: July 11, 2010, 02:57:31 am »

Quote from: aisxos on July 10, 2010, 21:52:28 pm
Μπορούμε να δίνουμε με ανοιχτά βιβλία όλα τα μαθήματα έτσι ώστε και να είσαι ελεύθερος να αντιγράψεις ότι θες, αλλά από την δομή και το ύφος της εξέτασης να μην έχεις λόγο να αντιγράψεις αφού η απάντηση δεν θα είναι μέσα από το βιβλίο ατόφια αλλά συνδυασμός γνώσεων.

Μπορούμε να κάνουμε εργασίες στο μάθημα και στο τέλος να υπάρχει προφορική εξέταση ώστε ο καθηγητής να αναγνωρίσει αν όντως έχεις δουλέψει και αν όντως εσύ έχεις κάνει την/τις εργασία/ες.
Σωστός και ειδικά στο θέμα των ανοιχτών βιβλίων, δεν νοείται δηλαδή ο μηχανικός να μαθαίνει απ' έξω πράγματα, αλλά να συνδιάζει αυτά που ξέρει.

Αλλά...

  • Για τόλμα να προτείνεις σε μάθημα που δίνεται με κλειστά βιβλία και μπαίνουν θέματα-ρετσέντες, δηλαδή τυποποιημένα που ξέρεις λίγο-πολύ τι θα σου βάλει, να δίνεται με ανοιχτά βιβλία. Θα πέσει το τμήμα να σε φάει γιατί "χάλασες" τα "στάνταρ" θέματα που πέφτανε.
  • Για τα εργαστήρια κι οι εργασίες θα σου πουν οι αριστεροφρονούντες του τμήματος ότι "εντατικοποιούν τις σπουδές μας" γιατί σου στερούν το πρωινό της Τρίτης που μπορείς να κοιμηθείς και το απόγευμα της Τετάρτης που θα πήγαινες για καφέ για φραπέ.
  • Ορισμένοι καθηγητές σε μαθήματα του βασικού κύκλου θα επικαλεστούν τον "πολύ μεγάλο αριθμό φοιτητών" για να αποφύγουν την εισαγωγή εργασιών-εργαστηρίων-προφορικής εξέτασης. Ένα μικρό δίκιο το έχουν βέβαια (άλλη ιστορία αυτή), αλλά η πραγματικότητα είναι ότι βαριούνται.

Κακές προτάσεις δεν είναι, ίσα-ίσα που εγώ συμφωνώ, αλλά ο δρόμος για την αντιμετώπιση είναι μακρύς. Roll Eyes
« Last Edit: July 11, 2010, 02:59:56 am by Γιώργος » Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Pages: [1] 2 3 ... 8 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...