• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:24:51 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 16, 2025, 21:24:51 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 19:49:00]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[Today at 16:56:56]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by Λαμπτήρας
[Today at 15:55:08]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[Today at 13:28:21]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[Today at 12:13:45]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[Today at 12:01:53]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by George_RT
[Today at 10:22:18]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[Today at 01:56:37]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 15, 2025, 20:08:49 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[June 15, 2025, 16:25:56 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9960
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426676
Total Topics: 31711
Online Today: 226
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 78
Guests: 114
Total: 192
johnnypap
manos_diakakis
georkala
BENEDICTVS
IBOURAS
krith
gorilaki
DimKaratzas
diamantis
Argiris
moutdimi
Notac
mrotskos
NickSpan
Retroman07
mimaki
sassi
xarabalios
giannisd
aalmpanb
superkolios
mdimitrig
qwertyuiop
tasakis
andreaspaper
airam
vagk
sigklitiki
jim_sklab
skopsinos
ddantono
thenoface
dimchin
sterlouk
dimitrisblioumis
Nefeli Nikita
pdiamantis
andyy
iropap
chrysaep
Andreas K
Soto Gonzalez
Stathiss
lapin
jojos
mkakale
george14
Fotis
agapi
mrodi
theofr
dem05
soktas
ioannisfa
stergios03
miltan8
gntitsios
geojohn
gkg
Petross
Saint_GR
VeGGoS
thanosk
ggalamat
avatangg
AA RE LEWN
simosilias
Denisivo
Ioannakoliou
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Εφαρμοσμένα Μαθηματικά I (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > 10 ΛΟΓΟΙ
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: 10 ΛΟΓΟΙ  (Read 4864 times)
shuffle
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 60

Είμαι ηλεκτρολόγος, συμβαίνει κάτι;


View Profile
Re: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #15 on: February 04, 2006, 16:08:55 pm »

Εγω πιστευω οτι η αποδειξη της ανισοτητας Cauchy για  0.8 μοναδες παραηταν ευκολη  Wink Wink
Το σεπτεμβριο περιμενω αποδειξη του Θ.Laurent(2+ σελιδες) για μιση μοναδα   Cheesy
Logged

Χεζε ψηλα κι' αγναντευε...
aliakmwn
Guest
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #16 on: February 04, 2006, 16:40:42 pm »

Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.........

Γιατι δεν κανονιζετε μια συναντηση, για να ερθετε σε επαφη με τον Κανακη και να διαμαρτυρηθειτε?

Επισης, μπορειτε να διαμαρτυρηθειτε αρχικα στο Μαργαρη, και αμεσως μετα στον προεδρο του Γενικου Τμηματος της Πολυτεχνικης...
Logged
liago13
Θαμώνας
****
Gender: Male
Posts: 424

Είμαι ηλεκτρολόγος, καλά ξεμπερδέματα...


View Profile
Re: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #17 on: February 04, 2006, 17:20:13 pm »

Κανακης-Ηλεκτρολογοι 2-0  Ασος το σημειο

Για οσους το παιζαν στο στοιχημα ηταν απο τα στανταρ!
Logged
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #18 on: February 04, 2006, 17:55:26 pm »

Quote from: aliakmwn on February 04, 2006, 16:40:42 pm
Τα πολλα λογια ειναι φτωχεια.........

Γιατι δεν κανονιζετε μια συναντηση, για να ερθετε σε επαφη με τον Κανακη και να διαμαρτυρηθειτε?

Επισης, μπορειτε να διαμαρτυρηθειτε αρχικα στο Μαργαρη, και αμεσως μετα στον προεδρο του Γενικου Τμηματος της Πολυτεχνικης...

Μην αποφεύγετε να απαντήσετε, εδώ είναι η ουσία του τι κάνουμε για να βελτιώσουμε τα πράγματα στη σχολή! Κανονίστε λοιπόν για να μην έχετε και άλλα εξάμηνα να θάβετε τον κ. Κανάκη (εκτός κι αν σας... αρέσει).
Εγώ προσωπικά θα σας έλεγα ότι αν παρακολουθούσατε το μάθημα κανονικά θα είχατε περισσότερες τύχες (αν και φυσικά τα πολλά θέματα σημαίνει ότι πρέπει να είστε στην τσίτα και να ξεσκιστείτε λίγο στον χρόνο, αλλά το έχουν κάνει και άλλοι αυτό).
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #19 on: February 04, 2006, 18:24:43 pm »

είμαι ένας από τους 10-20 που παρακολουθούσαν τον κανάκη ΟΛΗ τη χρονιά.Δεν μπορώ να πώ ότι είναι σπατάλη χρόνου,και σίγουρα η ενασχόληση με ένα μάθημα επι ένα εξάμηνο βοηθάει έστω και λίγο στο να αποδώσεις.

Από την άλλη ο κανάκης είναι έτσι όπως είναι.Δε σημαίνει ότι αν τον παρακολουθήσεις θα σε βοηθήσει,γιαυτό καταλήγει το μάθημα να γίνεται με 20 άτομα.Όποια διαμαρτυρία δεν νομίζω ότι θα του αλλάξει όποιες απόψεις,τις οποίες έχει εκφράσει πολλές φορές.Το μάθημα το κάνει όπως θέλει αυτός(ο κεχαγίας πλέον έχει ρόλο guest,προτείνει ενα δύο θέματα και "επαφύεται στα χέρια του κανάκη"),έχει την πεποίθηση ότι το κάνει καλά,και θεωρεί "γαιδούρια" όσους φεύγουν απο την τάξη την ώρα του μαθήματος,γιατί ΄"μπορει τωρα να τα θεωρούν ανιαρά,αλλα στο τέλος του εξαμήνου έρχονται και με ρωτάνε απλά πράγματα.και γω τους λέω ας προσέχατε".έχει την πεποίθηση ότι αν διαβάσεις το βιβλίο "απαντάς σε 3 γραμμες το κάθε θέμα",θεωρεί το βιβλίο των εφαρμοσμένων την απόλυτη βίβλο για μιγαδικές,και τέλος,πιστευέι ότι είναι χρήσιμο στο κάθε μάθημα να ανλώσνουμε το 70% της ώρας σε θεωρίες και αποδείξεις.

δεν λέω ότι τα παραπάνω είναι όλα παράλογα ή παράξενα,απλα αυτή είναι η λογική του εν λόγω ατόμου,καλώς ή κακώς.δεν είναι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος καθηγητής που κάνει το μάθημα με τρόπο "μη ελκυστικό",ενώ τηρουμένων των αναλογιών,των πεποιθήσεων και των μεθόδων,αυτά που ζητάει είναι εντός "λογικών" ορίων.
Logged

tu/e
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #20 on: February 05, 2006, 01:19:02 am »

Συμφωνώ, αλλά γιατί δεν το δοκιμάζετε μιας και υπάρχει αγανάκτηση να ακούσετε έστω και μια καλή δικαιολογία? Δεν είπα ούτε ότι είναι άγιος ούτε ότι θα σας χαριστεί. Απλά να μην κατηγορούμε απλά, να βλέπουμε αν μπορούμε να κάνουμε και κάτι!
Επίσης, το να φέυγεις από την αίθουσα είναι γαϊδουριά ότι και να λέμε...
Logged
aliakmwn
Guest
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #21 on: February 05, 2006, 03:15:57 am »

Quote from: Alexkasgr on February 05, 2006, 01:19:02 am
Επίσης, το να φέυγεις από την αίθουσα είναι γαϊδουριά ότι και να λέμε...

Ετσι ακριβως...
Με εξαιρεση πολυ ακραιες περιπτωσεις, ολοι μπορουν να κανουν υπομονη λιγα λεπτα μεχρι να ερθει το διαλειμμα...

Να τονισουμε ομως πως κατι τετοιο δεν ισχυει σε περιπτωσεις καθηγητων που κανουν 2 ωρες συνεχομενα χωρις διαλειμμα...

Quote from: emmanuel on February 04, 2006, 18:24:43 pm
έχει την πεποίθηση ότι αν διαβάσεις το βιβλίο "απαντάς σε 3 γραμμες το κάθε θέμα"

Και συμφωνω απολυτα μαζι του, μια μικρη ενσταση ομως: Για να φτασεις στο επιπεδο να απαντας οχι μονο σε 3 γραμμες, αλλα και σε 3 λεπτα, πρεπει, αφου μελετησεις διεξοδικα τη θεωρια, να εχεις προσβαση σε καμια 50-100αδα ασκησεις, για να εφαρμοσεις στην πραξη αυτα που μαθαινεις στη θεωρια... Και το βιβλιο μας δεν περιλαμβανει ασκησεις, εκτος απο μερικες δειγματοληπτικα, και απ' οσο θυμαμαι ο ιδιος δεν μοιραζει κανενα φυλλαδιο..........

Quote from: emmanuel on February 04, 2006, 18:24:43 pm
θεωρεί το βιβλίο των εφαρμοσμένων την απόλυτη βίβλο για μιγαδικές

Επισης συμφωνω, το συγκεκριμενο βιβλιο ειναι ΚΟΡΥΦΑΙΟ, οσο το διαβασα. Ειναι απο τα λιγα βιβλια μαθηματικων που εχω διαβασει, τοσο καλογραμμενο, και οσο αναλυτικο χρειαζεται!

Αλλα προφανως δεν απευθυνεται σ' αυτον που θελει να "ξεπεταξει" το μαθημα σε 2-3 μερες...

Quote from: emmanuel on February 04, 2006, 18:24:43 pm
και τέλος,πιστευέι ότι είναι χρήσιμο στο κάθε μάθημα να ανλώσνουμε το 70% της ώρας σε θεωρίες και αποδείξεις.

Εδω ηρθε η ωρα να διαφωνησω... με το ποσοστο.

Κατ' εμε, οχι το 70, αλλα το 100% της καθε διαλεξης πρεπει να αναλωνεται στη θεωρια! Ποτε μου δεν καταλαβα τα μαθηματα που εχουν και "ωρες ασκησεων"... Σε ποιους νομιζουν πως απευθυνονται? Μα μονο σε παπαγαλους!!!

Αυτο βεβαια προϋποθετει, οτι η θεωρια θα διδασκεται με τον καταλληλο τροπο...


Εγω, ξεκαθαρα, διαμαρτυρομαι μονο για το πληθος των θεματων κατα την εξεταση, σε συνδυασμο με το μικρο χρονικο περιθωριο που δινει...
Το μονο που πιστευω πως δικαιουμαστε να ζητησουμε, ειναι ειτε περισσοτερο χρονο εξετασης, ειτε λιγοτερα θεματα...
Κατα τα αλλα, το μαθημα μου αρεσει πολυ οπως γινεται!
Logged
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #22 on: February 05, 2006, 08:42:35 am »

Οι ασκήσεις είναι απαραίτητες πιστεύω... ανάλογα με το μάθημα πάντα.

Κυρίως όμως να γίνονται για να συμμετέχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ οι φοιτητές (με το να δίνετε η ευκαιρία να δοκιμάσουν πρώτα οι μόνοι τους, και να το κάνουν οι λεχρήτες (με το συμπάθειο) αντί να χαζολογάνε κάθε φορά που ο καθηγητής σωπαίνει για λίγο).

Αυτό γιατί
1ον, πολλές απορίες μπορούν να προκύψουν στην διάρκεια της λύσης μιας άσκησης, που στην θεωρία το μυαλό μας την θεωρεί δεδομένη την απάντηση
2ον, να γίνετε κατανοητή η θεωρία πολύ καλύτερα (σκέτη θεωρία για μερικά μυαλά δεν σημαίνει τίποτα)
3ον, να καταλάβει ο φοιτητής το επίπεδο της κατανόησης που απαιτείται από αυτόν.

Η παραπάνω σειρά είναι τυχαία και θα μπορούσαν να προστεθούν και άλλα στην δικαιολόγηση των ασκήσεων την ώρα του μαθήματος.
Logged

byeeee
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #23 on: February 05, 2006, 10:53:47 am »

Επειδή το θέμα εξελίχθηκε σε bash kanakis -  love kehagias, να πω κι εγώ την ταπεινή μου άποψη ότι ο τρόπος διδασκαλίας του κ.Κανάκη είναι ιδιαίτερα ιδιόμορφος. Η ροή του μαθήματός του δεν είναι συνεχής, διότι τυχαίνει από το ένα θέμα να πηδάει στο άλλο, πράγμα που κάνει αρκετούς συναδέλφους να δυσανασχετούν. Προσωπικά τον δικαιολογώ, έχω γνωρίσει άλλους 2-3 τέτοιους μαθηματικούς. Σε αντίθεση τώρα με τον κ.Κεχαγιά που έχει μια πιο παιδαγωγική προσέγγιση του θέματος.

Να πω και κάτι άλλο. Στην αρχή της χρονιάς (που παρακολουθούσα εφαρμοσμένα), στην αίθουσα δεν μπορούσες να καθήσεις σαν άνθρωπος (καθόμουν συνήθως σε μισή θέση στις πίσω πίσω θέσεις) από την πολυκοσμία, πόσο μάλλον να παρακολουθήσεις. Όταν το αναφέραμε αυτό, μας είπε χαρακτηριστικά "θα περιμένουμε 2-3 βδομάδες κι αν δεν έχουμε αραιώσει θα ψάξω για επιπλέουσα αίθουσα τελευταίας λύσης". Δηλαδή ότι όταν οι φοιτητές θα αγανακτήσουν πια από τις δυσκολίες παρακολούθησης, και δε θα έρχονται, δε θα χρειαστεί να κάνει τίποτα, γιατί θα έχουν μείνει λίγοι, οι οποίοι λόγω του μικρού πλήθους τους δε δικαιούνται να διαμαρτύρονται!!! (Οκ, συμβαίνει σε κάθε μάθημα στην αρχή αυτό, αλλά να το πούμε, δεν είναι αυτονόητο)

Το άλλο ωραίο είναι ότι αν πας να ρωτήσεις τίποτα, αμέσως παραπέμπεσαι σε "αυτά τα έχω πει και άλλη φορά".

Χώρια που κινδυνεύεις να πας από ιπτάμενη κιμωλία μες στο μάθημα επειδή μιλάει ο πίσω σου...
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Alexkasgr
Honoured Member - Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
**********
Gender: Male
Posts: 4577


Έτη φωτός μπροστά...


View Profile
Απ: 10 ΛΟΓΟΙ
« Reply #24 on: February 05, 2006, 14:09:58 pm »

Quote from: 4Dcube on February 05, 2006, 10:53:47 am
Να πω και κάτι άλλο. Στην αρχή της χρονιάς (που παρακολουθούσα εφαρμοσμένα), στην αίθουσα δεν μπορούσες να καθήσεις σαν άνθρωπος (καθόμουν συνήθως σε μισή θέση στις πίσω πίσω θέσεις) από την πολυκοσμία, πόσο μάλλον να παρακολουθήσεις. Όταν το αναφέραμε αυτό, μας είπε χαρακτηριστικά "θα περιμένουμε 2-3 βδομάδες κι αν δεν έχουμε αραιώσει θα ψάξω για επιπλέουσα αίθουσα τελευταίας λύσης". Δηλαδή ότι όταν οι φοιτητές θα αγανακτήσουν πια από τις δυσκολίες παρακολούθησης, και δε θα έρχονται, δε θα χρειαστεί να κάνει τίποτα, γιατί θα έχουν μείνει λίγοι, οι οποίοι λόγω του μικρού πλήθους τους δε δικαιούνται να διαμαρτύρονται!!! (Οκ, συμβαίνει σε κάθε μάθημα στην αρχή αυτό, αλλά να το πούμε, δεν είναι αυτονόητο)

Mε κίνδυνο να γίνω κουραστικός, αυτό βαραίνει αποκλειστικά τους φοιτητές οι οποίοι προτιμάνε την εύκολη λύση της μη-παρακολούθησης με το πρόσχημα της πολυκοσμίας.
Το φετινό 3ο έτος μοίρασε τα μαθήματά που υπήρχε πρόβλημα με το ακροατήριο σε τμήματα, κατόπιν συνεννοήσεως με τους καθηγητές. Δεν λύθηκαν όλα τα προβλήματα, μιας και δεν υπάρχει ικανός αριθμός μελών ΔΕΠ και αιθουσών για να γίνει αυτό σε όλα τα μαθήματα, αλλά βοήθησε. Οργανωθείτε στο έτος σας με μία μίνι συνέλευση, δείτε τα προβλήματα και προχωρήστε σε λύσεις. Ο electrosok έχει γεμίσει το forum και τη σχολή με ανακοινώσεις για το πρόγραμμα συνδιαχείρισης αιθουσών. Σκεφτείτε από τώρα για το 4ο εξάμηνο, ρωτώντας τους παλαιότερους για τα προβλήματα και κανονίστε την δράση σας.
Έτσι η γκρίνια μας (σας) για τα κακώς κείμενα της σχολής θα γίνει εποικοδομητική.
Logged
Pages: 1 [2] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...