• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 23:18:55 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 15, 2025, 23:18:55 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[Today at 20:08:49]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[Today at 18:42:40]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by nmpampal
[Today at 16:25:56]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[Today at 06:43:15]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[Today at 00:50:23]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]

ΠΡΟΣΟΧΗ στο ανέβασμα θεμά...
by tzortzis
[June 14, 2025, 16:54:08 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by el mariachi
[June 14, 2025, 11:56:45 am]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:55 am]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 10:00:18 am]

Αρχείο Ανακοινώσεων [Arch...
by Nikos_313
[June 14, 2025, 09:58:14 am]

Αλέξης Τσίπρας, η επιστρο...
by Yamal
[June 14, 2025, 04:42:23 am]

Έναρξη Δηλώσεων Συμμετοχή...
by IEEE SB
[June 14, 2025, 00:10:19 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 13, 2025, 14:43:58 pm]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by soko_freta
[June 13, 2025, 01:05:36 am]

[Εφ.Θερμοδυναμική]Παλιά θ...
by Giannis Masterio
[June 12, 2025, 22:30:38 pm]

Paid Internships in a Eur...
by okan
[June 12, 2025, 22:30:02 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by tasos_ntv
[June 12, 2025, 21:38:52 pm]

[Ηλεκτρονική Ι] Απορίες σ...
by RogueSoftware
[June 12, 2025, 12:19:21 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by chris_krkls
[June 12, 2025, 11:20:29 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9957
Latest: valco08
Stats
Total Posts: 1426660
Total Topics: 31711
Online Today: 213
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 53
Guests: 107
Total: 160
kutsukellis
tourlaza
ArsenD
ecevz
ZontanosThrylos
koutsoure
Anonikos
ntelakis
almpandr
NickChalkias
Isidora
ntinara
Crainer
glavdakis
konsntai
AristeidisM
apostchris
spoun
BlackBeard
Fotis Roukoutakis
Orfanidis Stelios
anastasis_sid
bilbo
Nicotre
JulioL
Nikos.kouts
serafeim
alexfot
tsaliki
Vasilis Koudounis
George15
adelaine
DarkMagiK06
Jimlam
ligditsa
aplos paratiritis
Eirini25
Gauss111
Anatolim
dirac1
Thanos_Bog
Evripidis
mavropan
valco08
chatzikys
Βασιλης
kkon
Nikos_313
Νικη
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Συμβουλές καλής χρήσης του φόρουμ: Youtube embed code and links, Shoutbox, Notify, ...
Δείτε περισσότερα εδώ...
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Η πολιτική για το Πανεπιστήμιο (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Ισοδυναμία διπλώματος και master
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 Go Down Print
Author Topic: Ισοδυναμία διπλώματος και master  (Read 8179 times)
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #15 on: January 14, 2010, 23:02:43 pm »

ΝΟΜΙΖΩ ότι τα περισσότερα ξένα πανεπιστήμια δεν χρειάζονται "πιστοποιητικά". Με το που ακούνε "5 χρόνια" σου λένε "άρα Master". Tongue
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Juventina
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 2912


I' ll take that kiss now...


View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #16 on: January 14, 2010, 23:05:36 pm »

ισως εχει να κανει με τα credits.
Τι τους περασες εξω μπακαληδες να μετρανε με την οκα;

νκμ
Logged

larry4
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 24


View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #17 on: January 14, 2010, 23:14:38 pm »

Quote from: Γιώργος on January 14, 2010, 23:02:43 pm
ΝΟΜΙΖΩ ότι τα περισσότερα ξένα πανεπιστήμια δεν χρειάζονται "πιστοποιητικά". Με το που ακούνε "5 χρόνια" σου λένε "άρα Master". Tongue

Σε έμενα δηλαδή που τη τελειώνω τη σχολή σε 4 χρονια, επειδή μπηκα απο κατακτήριες δεν θα μου αναγνωρίζεται το master?  Tongue
Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Απ: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #18 on: January 14, 2010, 23:25:47 pm »

Quote from: Γιώργος on January 14, 2010, 23:02:43 pm
ΝΟΜΙΖΩ ότι τα περισσότερα ξένα πανεπιστήμια δεν χρειάζονται "πιστοποιητικά". Με το που ακούνε "5 χρόνια" σου λένε "άρα Master". Tongue

συνήθως ετσι γινεται (δεν είμαι σίγουρος για την Μ.Βρετανία)

το θέμα όμως δεν είναι απλά ακαδημαικό: σε συνδιασμό με την "απελευθερωση των κλειστών επαγγελμάτων" τιθενται σε κίνδυνο τα επαγγελματικά μας δικαιώματα-κεκτημένα. Η μη αναγνώριση μας ως master απο το ξεφτιλισμένο ελληνικό κράτος (και δεν ξέρω αν και οι αλλες ευρωπαικές χώρες κανουν το ίδιο) μας φέρνει , τυπικά πάντα και απο κρατική σκοπιά, στην ίδια επαγγελματική θέση με τον κάτοχο 3ετούς bachelor!


το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2
Logged

provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Απ: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #19 on: January 14, 2010, 23:27:38 pm »

Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:25:47 pm
το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2

να βαλουμε τα χερακια μας να βγαλουμε τα ματακια μας....
Logged

bay bay timy.
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #20 on: January 14, 2010, 23:34:53 pm »

Quote from: provataki on January 14, 2010, 23:27:38 pm
Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:25:47 pm
το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2

να βαλουμε τα χερακια μας να βγαλουμε τα ματακια μας....


αντιλαμβάνεσαι πέφτουμε αντικείμενα εκβιασμού: ηδη σε αρκετές πολεις ξέφυτρώνουν μερικά γραφεία με τίτλους "Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε." Δεν ξέρω αν θα μπορεσω να δεχθώ μειωμένα εργατικά δικαιώματα χαρακτηριζόμενος απο κρατος /εταιρία "κατοχος 5ετους (και βάλε) bachelor"

Logged

Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #21 on: January 15, 2010, 00:17:41 am »

Quote from: provataki on January 14, 2010, 23:27:38 pm
Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:25:47 pm
το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2

να βαλουμε τα χερακια μας να βγαλουμε τα ματακια μας....

Κάποιο πειστικότερο αντεπιχείρημα; Tongue
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #22 on: January 15, 2010, 00:26:39 am »

Quote from: Γιώργος on January 15, 2010, 00:17:41 am
Quote from: provataki on January 14, 2010, 23:27:38 pm
Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:25:47 pm
το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2

να βαλουμε τα χερακια μας να βγαλουμε τα ματακια μας....

Κάποιο πειστικότερο αντεπιχείρημα; Tongue

ρωτα την πανδωρα
Logged

bay bay timy.
provataki
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3834



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #23 on: January 15, 2010, 00:27:53 am »

Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:34:53 pm
Quote from: provataki on January 14, 2010, 23:27:38 pm
Quote from: Karaμazoβ on January 14, 2010, 23:25:47 pm
το χαρτί λενε να μας δώσουν εχει πιο πολύ συμβολική σημασία. Παρόλα αυτά για να σώσουμε τα κεκτημένα μας πρεπει με κάποιο τρόπο να αναγνωριστούμε ως master, έστω και με εικόνικο 3+2

να βαλουμε τα χερακια μας να βγαλουμε τα ματακια μας....


αντιλαμβάνεσαι πέφτουμε αντικείμενα εκβιασμού


συμφωνουμε.


Logged

bay bay timy.
Γιώργος
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Male
Posts: 3796



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #24 on: January 15, 2010, 01:02:00 am »

Quote from: provataki on January 15, 2010, 00:26:39 am
ρωτα την πανδωρα

Τους μεγάλους ή τους junior?
Logged

class Windows extends Throwable implements Failure
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #25 on: January 15, 2010, 11:41:10 am »

Quote from: Juventina on January 14, 2010, 23:05:36 pm
ισως εχει να κανει με τα credits.
Τι τους περασες εξω μπακαληδες να μετρανε με την οκα;
σωωωωπα ρε που σε ενα λογιστικο νουμερο συμπυκνωνεται το περιεχομενο των σπουδων και η συνδεση θεωριας με πραξη!!! Roll Eyes
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα
Διεστραμμένος
**********
Gender: Female
Posts: 15580


Έξω η μπουχεσαρία απ'το ΤΗΜΜΥ


View Profile WWW
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #26 on: January 15, 2010, 11:44:13 am »

Quote from: corina on January 14, 2010, 22:01:52 pm
μπορεί να ενημερώσει κανείς τι κόσμος ήταν σήμερα από φοιτητές στη γσ και τι ειπώθηκε στα διάφορα θέματα?

(δε βρίσκω το λινκ του αντίστοιχου τόπικ)


10-15 κνιτες
βαλε αλλους τοσους εαακιτες
και 4 δαπιτες

το τι ειπωθηκε ειναι πολυ μεγαλη ιστορια, δεδομενου οτι η συνελευση κρατησε απο 9 κ 30 μεχρι 2 κ 30  Cheesy Cheesy Cheesy
Logged

"Όσοι περιμένουν να βρουν πατημένα χνάρια θα απογοητευτούν γρήγορα. Όσοι δεν είναι έτοιμοι να πέσουν και να ξανασηκωθούν, να χάσουν τον δρόμο τους και να τον ξαναβρούν, να αγγίξουν όχι μια και δύο αλλά δέκα και εκατό φορές τον πάτο της έσχατης αμφιβολίας για τα σχέδια τους, για τις ιδέες τους, για τους συντρόφους τους, και για τους ίδιους τους εαυτούς τους, να αναμετρηθούν με τα χίλια δυο πρόσωπα της απόγνωσης και να ξανανέβουν στον αφρό, είναι καλύτερα να περιμένουν την κοινωνική αλλαγή απ' τον Αι Βασίλη ή, πράγμα που δεν διαφέρει πολύ, από κάποια αψεγάδιαστη δικαιωμένη "πρωτοπορία" .Εμείς δεν έχουμε να προσφέρουμε παρά την άχαρη γοητεία της καινούριας προσπάθειας, την ιστορική βεβαιότητα για τον σκοπό, την πάλη για τον ποιοτικό εμπλουτισμό του μαζί με την αδιάκοπη κριτική για τα μέσα, την στράτευση σε μια υπόθεση που χρειάζεται μαχητές αλλά θέλει να καταργήσει τους στρατιώτες"

https://www.facebook.com/arage.eaak  Knuppel
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #27 on: January 15, 2010, 15:56:39 pm »

τα κλειστα επαγγελματα τι σχεση εχουν με τους μηχανικους??

παντως το επαγγελμα του μηχανικου δν ειναι κλειστο...

μαλλον τα μπερδευουμε με τις επερχομενες αλλαγες στα εππαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων των ΤΕΙ....(επιτελους)
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #28 on: January 15, 2010, 19:32:05 pm »

Quote from: Αλυτος Γριφος on January 15, 2010, 11:44:13 am
Quote from: corina on January 14, 2010, 22:01:52 pm
μπορεί να ενημερώσει κανείς τι κόσμος ήταν σήμερα από φοιτητές στη γσ και τι ειπώθηκε στα διάφορα θέματα?

(δε βρίσκω το λινκ του αντίστοιχου τόπικ)


10-15 κνιτες
βαλε αλλους τοσους εαακιτες
και 4 δαπιτες

το τι ειπωθηκε ειναι πολυ μεγαλη ιστορια, δεδομενου οτι η συνελευση κρατησε απο 9 κ 30 μεχρι 2 κ 30  Cheesy Cheesy Cheesy

τι αποφασίστηκε τότε?
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
pandora
Καταστραμμένος
********
Gender: Female
Posts: 6443


madness


View Profile
Re: Ισοδυναμία διπλώματος και master
« Reply #29 on: January 15, 2010, 19:39:49 pm »

Βασικά αν θέλει κάποιος από εαακ - πκς - ό,τι άλλο,ας μου εξηγήσει ποιά είναι η συλλογιστική να μην αναγνωρίζεται το πτυχίο μας ως μάστερ...

Ο τελικός στόχος είναι η κατάργηση της κατάτμησης των σπουδών μας σε 3+2 όπως επιβάλλει η Μπολόνια, μια που, ειδικά σε επαγγέλματα όπως αυτό του μηχανικού, έχει αποδειχθεί μοντέλο δυσλειτουργικό, πανάκριβο, υποβαθμιστικό για την παιδεία και αναποτελεσματικό για τον επαγγελματικό χώρο.
Ίσως όμως ο δρόμος προς την κατάργησή του να περνάει μέσα από την αναγνώριση όλων των 5- ετών πτυχίων ως μάστερ, όπου όλοι θα περνουν στον δευτερο κύκλο, και έτσι θα γίνει προφανής η αναγκαιότητα των ενιαίων σπουδών πάνω από 3 ή 4 έτη.

Ίσως η συλλογιστική μου να είναι αφελής, αλλά αν όλοι αναγνωρίσουν τα πτυχία ως μάστερ, και όλοι έχουν μάστερ, κάποτε δε θα έχει νόημα ο διαχωρισμός από το bachelor. Ας εξηγήσει αν θέλει κάποιος εμπεριστατωμένα γιατί οι παρατάξεις που πρόσκεινται στην αριστερά δεν δέχονται κάτι τέτοιο και ποιά είναι η συλλογιστική τους.
Logged
Pages: 1 [2] 3 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...