• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 02:30:26 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 23, 2026, 02:30:26 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
[Η/Μ Πεδίο ΙΙ] Γενικές απ...
by georkala
[Today at 00:03:44]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by chatzikys
[June 22, 2026, 23:17:08 pm]

[Δομημένος Προγραμματισμό...
by Lalson
[June 22, 2026, 13:58:02 pm]

[Ισχύος II] Γενικές απορί...
by Nikos_313
[June 22, 2026, 12:15:31 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by chatzikys
[June 22, 2026, 11:59:21 am]

[Δ.Υ.Σ.] Γενικές απορίες ...
by Nekt
[June 22, 2026, 11:47:27 am]

[Συστήματα Μετρήσεων] Γεν...
by rigas_s
[June 22, 2026, 11:25:27 am]

[Αριθμητική Ανάλυση] Γενι...
by Petross
[June 21, 2026, 12:15:38 pm]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by χηρουλα Αλεξίου
[June 21, 2026, 01:07:36 am]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by george14
[June 19, 2026, 23:19:07 pm]

[Ηλεκτρονική ΙΙ] Γενικές ...
by nmpampal
[June 18, 2026, 07:37:37 am]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by Lalson
[June 17, 2026, 10:37:39 am]

Κάμερες στην Πρυτανεία το...
by RivenT
[June 16, 2026, 23:48:23 pm]

[Μικροεπεξεργαστές] Γενικ...
by G.V.
[June 16, 2026, 15:31:13 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by femanak
[June 16, 2026, 11:11:17 am]

H Στοά των Off Topic
by χηρουλα Αλεξίου
[June 15, 2026, 17:39:58 pm]

Γιατί οι ΤΗΜΜΥδες έχουν μ...
by Karaμazoβ
[June 15, 2026, 14:31:16 pm]

[ΣΗΕ ΙΙ] Γενικές απορίες ...
by Λαμπτήρας
[June 12, 2026, 13:36:19 pm]

[Ημιαγωγά Υλικά] Απορίες ...
by Nikos_313
[June 11, 2026, 10:23:04 am]

[Ευφυή και Προσαρμοστικά ...
by grepanis
[June 11, 2026, 10:11:51 am]
Στατιστικά
Members
Total Members: 10404
Latest: OzB
Stats
Total Posts: 1431504
Total Topics: 32024
Online Today: 1130
Online Ever: 18918
(April 06, 2026, 16:05:31 pm)
Users Online
Users: 15
Guests: 704
Total: 719
victoria
Gewrgiadhs
Giannisl
Το παγώνι
Kwstas
Northern Eagle
Mangoutis
athena_apo
GregKal
FINngineer
Psycher
okanpala
tzesi
ALeXLe
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Πρόγραμμα Επαναληπτικής Εξεταστικής 2025-2026
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Ενεργειακού Κύκλου > 9ο Εξάμηνο > Υπολογιστικές Μέθοδοι στα Ενεργειακά Συστήματα (Moderators: Chr1sgr, ThanosTheTT) > [ΥΜΕΣ] Γενικά
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 [2] 3 4 Go Down Print
Author Topic: [ΥΜΕΣ] Γενικά  (Read 10746 times)
elen//
Θαμώνας
****
Posts: 323


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #15 on: January 06, 2011, 21:58:57 pm »

ξερει καποιος τι εννοει στην εκφωνηση στα ερωτηματα 4,5,6 πως μπορουμε να βρουμε την συμβολη των γεννητριων και του ζυγου στα ρευματα που ζηταει?ευχαριστω
Logged
Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #16 on: January 08, 2011, 12:18:44 pm »

Στην πρώτη κάναμε Loadflow.Στο ερώτημα 5 μία φορά κάναμε τριφασικό βραχυκύκλωμα στο ζυγό Β2 και μία μονοφασικό.Κάθε περίπτωση βραχυκυκλώματος είχε μία φορά το διακόπτη της μονάδας ΜΤ1 ανοικτό και μα φορά κλειστό.
Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #17 on: January 08, 2011, 12:56:27 pm »

Quote from: Austriakos on January 08, 2011, 12:18:44 pm
Στην πρώτη κάναμε Loadflow.Στο ερώτημα 5 μία φορά κάναμε τριφασικό βραχυκύκλωμα στο ζυγό Β2 και μία μονοφασικό.Κάθε περίπτωση βραχυκυκλώματος είχε μία φορά το διακόπτη της μονάδας ΜΤ1 ανοικτό και μα φορά κλειστό.
και στο πρωτο σκέλος του ερωτήματος 5 τη συμβολη των γεννητριων και των ζυγων πως την υπολογίσατε?
στο 2ο σκέλος με κλειστο το διακόπτη τα αποτελέσματα δεν ειναι αυτα που ειχατε παρει στα προηγουμενα ερωτηματα?
Logged

elen//
Θαμώνας
****
Posts: 323


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #18 on: January 09, 2011, 17:50:05 pm »

Quote from: megapixel on January 08, 2011, 12:56:27 pm
Quote from: Austriakos on January 08, 2011, 12:18:44 pm
Στην πρώτη κάναμε Loadflow.Στο ερώτημα 5 μία φορά κάναμε τριφασικό βραχυκύκλωμα στο ζυγό Β2 και μία μονοφασικό.Κάθε περίπτωση βραχυκυκλώματος είχε μία φορά το διακόπτη της μονάδας ΜΤ1 ανοικτό και μα φορά κλειστό.
και στο πρωτο σκέλος του ερωτήματος 5 τη συμβολη των γεννητριων και των ζυγων πως την υπολογίσατε?
στο 2ο σκέλος με κλειστο το διακόπτη τα αποτελέσματα δεν ειναι αυτα που ειχατε παρει στα προηγουμενα ερωτηματα?

εχει βγαλει καποιος ακρη με αυτο το ερωτημα τι πρεπει να κανουμε?
Logged
Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #19 on: January 09, 2011, 20:23:35 pm »

Στο δεύτερο σκέλος με κλειστό το διακόπτη τα αποτελέσματα είναι ίδια με τα ερωτήματα 2 και 3.Τη συμβολή των γεννητριών και των ζυγών την βρίσκεις κάνοντας ανάλυση κανονικά Short Circuit και βλέπεις το Ικ που βγάζει κάτω από κάθε στοιχείο.
Logged
Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #20 on: January 10, 2011, 00:22:33 am »

Για να βρούμε τα θερμικά ρεύματα στην καρτέλα Short Circuit Parameters και στην υποκαρτέλα Result File βάζουμε το όνομα του αρχείου που επιθυμούμε και κάνουμε κλικ στην επιλογή Write after calculation κι έπειτα κάνουμε προσομοίωση. Μετά την προσομοίωση κι αφού επεξεργαστούμε με Notepad το αρχείο που προκύπτει βρίσκουμε το θερμικό ρεύμα που διαρρέει είτε και τις τρεις φάσεις(σε τριφασικό βραχυκύκλωμα) είτε μόνο την φάση L1(καθώς το Neplan πραγματοποιεί μονοφασικό βραχυκύκλωμα στην φάση L1).
Από τα ΕΚΣΗΕ το Ikmax μας δίνει το ρεύμα μηχανικής καταπόνησης και το Ikmin το ρεύμα συντονισμού των μέσων προστασίας.
Logged
sbird
Καταξιωμένος/Καταξιωμένη
***
Gender: Male
Posts: 282


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #21 on: January 10, 2011, 23:11:08 pm »

Καλησπέρα,
ξέρει κανείς εαν έγινε το μάθημα σήμερα ???
Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #22 on: January 11, 2011, 14:03:57 pm »

Quote from: Austriakos on January 09, 2011, 20:23:35 pm
Τη συμβολή των γεννητριών και των ζυγών την βρίσκεις κάνοντας ανάλυση κανονικά Short Circuit και βλέπεις το Ικ που βγάζει κάτω από κάθε στοιχείο.
Δλδ πχ για τις ανεμογεννητριες θα βαλω να γινει σφαλμα στο ζυγο Β3 και θα δω τι Ικ θα βγαλει στις ανεμογεννητριες?

εδιτ: απο οτι ειδα βγαζει στου ΜΣ και οχι στις γεννητριες.
« Last Edit: January 11, 2011, 14:07:02 pm by megapixel » Logged

Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #23 on: January 11, 2011, 18:48:58 pm »

Ναι megapixel.Επίσης και τα ρεύματα μηχανικής καταπόνησης(Ip) βγαίνουν από το αρχείο που επεξεργαζόμαστε με το Notepad.
Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #24 on: January 11, 2011, 19:27:31 pm »

Quote from: Austriakos on January 11, 2011, 18:48:58 pm
Ναι megapixel.Επίσης και τα ρεύματα μηχανικής καταπόνησης(Ip) βγαίνουν από το αρχείο που επεξεργαζόμαστε με το Notepad.
ναι αλλα δε μου βγαζει τιποτα στις γεννητριες αλλα στους ΜΣ, αυτα τα Ικ που βλεπω στους ΜΣπρπει να γραψω?

Αναγκαστικα μεσω notepad πρεπει να βρουμε τα υπολοιπα?Δε γινεται απο εδω?: Analysis-> short circuit->show results
Το αρχειο που λες που το βρισκουμε?


ΕΔΙΤ: επισης το ρευμα μηχανικης καταπονησης ειπες στο προηγουμενο ποστ οτι ειναι Ikmax. τελικα τι ισχυει?
« Last Edit: January 11, 2011, 19:39:57 pm by megapixel » Logged

Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #25 on: January 11, 2011, 19:37:23 pm »

Ναι,εμείς που έχουμε π.χ. το ερώτημα 5 γράψαμε ότι τα ρεύματα πάνω από τους ΜΣ πάνε από το ζυγό Β1 στο ζυγό Β2 κ.λπ.Εμείς με Notepad το κάναμε .Αν βρεις άλλο τρόπο πεσ τον ευπρόσδεκτος.
Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #26 on: January 11, 2011, 19:40:29 pm »

Quote from: Austriakos on January 11, 2011, 19:37:23 pm
Ναι,εμείς που έχουμε π.χ. το ερώτημα 5 γράψαμε ότι τα ρεύματα πάνω από τους ΜΣ πάνε από το ζυγό Β1 στο ζυγό Β2 κ.λπ.Εμείς με Notepad το κάναμε .Αν βρεις άλλο τρόπο πεσ τον ευπρόσδεκτος.
το αρχειο που λες που το βρισκουμε?
Με τον παραπανω τροπο που σου ειπα και καναμε και  στο εργαστηριο δε γινεται?
Logged

Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #27 on: January 11, 2011, 19:50:31 pm »

Στο εργαστήριο δεν θυμάμαι να μας είχαν πει για θερμικά ρεύματα.Σε παραπάνω post λέω πως γίνεται.
Logged
megapixel
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 777


θέλω φρέσκο κρέας!!!


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #28 on: January 11, 2011, 19:58:43 pm »

Quote from: Austriakos on January 11, 2011, 19:50:31 pm
Στο εργαστήριο δεν θυμάμαι να μας είχαν πει για θερμικά ρεύματα.Σε παραπάνω post λέω πως γίνεται.
Κατσε γιατι μπερδευτηκα.
Στην ουσια το τελευταιο ερωτημα αποτελείται απο 2:

1.    Για το ζυγό Β3 να υπολογιστεί η συμβολή της κάθε ανεμογεννήτριας καθώς και των άμεσα συνδεδεμένων ζυγών Β2 και Β4 στα μέγιστα και ελάχιστα τριφασικά και μονοφασικά ρεύματα βραχυκυκλώματος, θερμικά και μηχανικής καταπόνησης.


και


2. Με δεδομένο ότι η γεννήτρια WG1 κάποιες φορές είναι συνδεδεμένη στο ζυγό Β3 και κάποιες όχι με βάση ποια τιμή ρεύματος θα υπολογιστεί η μέγιστη θερμική καταπόνηση, η μέγιστη μηχανική καταπόνηση και ο συντονισμός των μέσων προστασίας στο σημείο αυτό. Να αιτιολογήσετε τις απαντήσεις σας.
-----------------
Για το 1: υπολογιζουμε τη συμβολη όλων αυτων για τα μεγιστα και ελαχιστα τριων ρευματων. Τα βραχυκυκλωματος, θερμικα, και καταπονησης. Ετσι δεν ειναι?

Για το 2: παιζουμε με το διακόπτη on/off και πρεπει να βρουμε για τις 2 καταστασεις 3 ρευματα παλι: θερμικής καταπόνησης, μηχανικης, και συντονισμου μεσων προστασιας.
Ετσι δεν ειναι?
Logged

Austriakos
Ανερχόμενος/Ανερχόμενη
**
Gender: Male
Posts: 74


Austrian Crew


View Profile
Re: [ΥΜΕΣ] Γενικά
« Reply #29 on: January 11, 2011, 20:07:07 pm »

Ακριβώς.
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...