Επτά σημεία για την αλλαγή της Παιδείας

(1/13) > >>

Aurelius:
Επτά σημεία έχει η πρόταση του κ. Γ. Μπαμπινιώτη για την αναμόρφωση της Παιδείας. Ήδη η πρότασή του βρίσκεται στα χέρια των μελών του Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στο διάλογο για την Παιδεία.

Τα επτά σημεία της πρότασης του κ. Μπαμπινιώτη είναι:

1. Διενέργεια εισαγωγικών εξετάσεων μετά τη λήψη του απολυτηρίου της Γ΄ τάξης του Λυκείου, το οποίο πρέπει να αναβαθμιστεί και να θεσπιστεί ο θεσμός του εθνικού απολυτηρίου. Συνεπώς, κατάργηση των εισαγωγικών εξετάσεων στην Γ΄ τάξη του Λυκείου.

2. Οι εισαγωγικές εξετάσεις για τα ιδρύματα της ανώτατης εκπαίδευσης θα πρέπει να διενεργούνται από ειδικό μόνιμο εξεταστικό φορέα, από το εθνικό κέντρο αξιολόγησης, το οποίο θα αποτελεί ανεξάρτητο φορέα που δεν θα συνδέεται με το υπουργείο Παιδείας. Θα είναι όμως στελεχωμένο με εκπαιδευτικούς ειδικευμένους στην αξιολόγηση, σε συνεργασία με πανεπιστημιακούς που θα προέρχονται από αντίστοιχες ειδικότητες. Το κέντρο αξιολόγησης θα λειτουργεί με τράπεζα θεμάτων, τα οποία συνεχώς θα ανανεώνονται.

3. Οι υποψήφιοι θα έχουν δικαίωμα να προσέρχονται στις εξετάσεις που θα διενεργεί το εθνικό κέντρο αξιολόγησης τρεις φορές τον χρόνο (Σεπτέμβριο- Ιανουάριο- Ιούνιο). Επιτρέπεται η βελτίωση της βαθμολογίας τους, ενώ κάθε επαναληπτική εξέταση θα υπόκειται και σε αφαίρεση μορίων.

4. Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα λαμβάνεται υπόψη σε σημαντικό ποσοστό η συνολική επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις του λυκείου. Η επίδοση θα καθορίζεται από περιφερειακά τεστ που θα διενεργούνται από το εθνικό κέντρο αξιολόγησης στην Α΄ και στη Β΄ τάξη του Λυκείου, σε συνδυασμό με την προφορική αξιολόγηση και τον φάκελο του μαθητή. Εφόσον η αξιολόγηση της επίδοσης διαφέρει από την αξιολόγηση στις εισαγωγικές εξετάσεις, η διαφορά θα ρυθμίζεται με ειδικό αλγόριθμο.

5. Οι εισαγωγικές εξετάσεις θα περιλαμβάνουν τέσσερα αντικείμενα, κατά επιστημονική ειδικότητα, με δυνατότητα επιλογής και συνδυασμό περισσοτέρων αντικειμένων για την εισαγωγή σε παρεμφερείς σχολές.

6. Η ύλη των εξετάσεων θα προέρχεται από τα τρία έτη της ύλης που διδάσκεται στο λύκειο.

7. Στον προσδιορισμό της ύλης, καθώς και στα στελέχη του εθνικού κέντρου αξιολόγησης, θα συμμετέχουν τα αντίστοιχα τμήματα των ΑΕΙ. Τα τμήματα των ΑΕΙ θα καθορίζουν επίσης το ύψος της βαθμολογίας για την εισαγωγή φοιτητών στο οικείο πανεπιστήμιο.

Απο http://www.tvxs.gr/v24286

Larry_Flynt:
Εντάξει, ο καθένας λέει μια βλακεία, πετάγόμαστε οι μισοί λέμε καλα τα λέει ο άνθρωπος, οι άλλοι μισοι το άλλο.

Όλα τα συστήματα το ίδιο είναι.

Niels:
Ακριβώς αυτό... Η παιδεία θέλει άλλου είδους μεταρυθμίσεις, αυτά είναι πίπες

Verminoz:
Quote from: Larry_Flynt on October 25, 2009, 15:06:57 pm

Εντάξει, ο καθένας λέει μια βλακεία, πετάγόμαστε οι μισοί λέμε καλα τα λέει ο άνθρωπος, οι άλλοι μισοι το άλλο.

Όλα τα συστήματα το ίδιο είναι.


ενώ εσύ μέσα σε μια πρόταση κατάφερες να συνοψίσεις όλα τα ζητήματα της παιδείας! Εύγε! ;D

pmousoul:
"4. Για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια θα λαμβάνεται υπόψη σε σημαντικό ποσοστό η συνολική επίδοση των μαθητών και στις τρεις τάξεις του λυκείου. Η επίδοση θα καθορίζεται από περιφερειακά τεστ που θα διενεργούνται από το εθνικό κέντρο αξιολόγησης στην Α΄ και στη Β΄ τάξη του Λυκείου, σε συνδυασμό με την προφορική αξιολόγηση και τον φάκελο του μαθητή. Εφόσον η αξιολόγηση της επίδοσης διαφέρει από την αξιολόγηση στις εισαγωγικές εξετάσεις, η διαφορά θα ρυθμίζεται με ειδικό αλγόριθμο."

γιατί αδυνατώ να το καταλάβω αυτό..

μου φαίνεται σαν στέρηση των καλύτερων εφηβικών ετών και αντικατάστασή τους από έξοδα (για φροντιστήρια) και άγχος

γιατί αποκλείουν το γεγονός κάποιος απλά να βάλει τα δυνατά του στο τέλος, εφόσον έχει πάρει πια την απόφαση να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page