Καλη σχολικη χρονια!

<< < (2/7) > >>

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
ΠΑΜΕ
Αγώνας για το σχολείο των λαϊκών αναγκών

Ανακοίνωση, με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς



Ο αγώνας για Παιδεία που να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες είναι στις προτεραιότητες του αγώνα του ΠΑΜΕ


«Οχι στην Παιδεία - εμπόρευμα. Αγώνας για το σχολείο των λαϊκών αναγκών». Αυτό είναι το αγωνιστικό σάλπισμα του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου, προς τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές, με αφορμή την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς.

«Τα σχολεία άνοιξαν και τα προβλήματα της Παιδείας έρχονται στην επιφάνεια με ιδιαίτερη οξύτητα», τονίζει το ΠΑΜΕ και εξηγεί:

«Σχολεία ακατάλληλα και διπλοβάρδιες, αντιεπιστημονικά βιβλία και προγράμματα σπουδών, ελλείψεις εκπαιδευτικών και βιβλίων, υπεράριθμα τμήματα μαθητών, συνθέτουν την Παιδεία των ταξικών φραγμών.

Η λαϊκή εργατική οικογένεια, που ταλανίζεται από τη αυξανόμενη ανεργία, και την ακρίβεια στα είδη πρώτης ανάγκης, εξαναγκάζεται να δώσει και φέτος ένα μεγάλο μέρος από το πενιχρό εισόδημά της για τα αναγκαία σχολικά είδη των παιδιών της.

Με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 280 εκατομμύρια ευρώ από τις τσέπες των γονιών θα δοθούν για τα αναγκαία σχολικά είδη των παιδιών τους!

Οι μαθητές βιώνουν το σχολείο της αγοράς, ένα σχολείο βαθιά ταξικό, ένα σχολείο της απόγνωσης και όχι της γνώσης, της ημιμάθειας, του ατομικισμού και της περιθωριοποίησης.

Οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, με την πολιτική της αποκέντρωσης, μείωσαν δραματικά τις δαπάνες για την Παιδεία, μετέτρεψαν την Παιδεία σε ακριβό εμπόρευμα. Εχουν μεταφέρει τους κρατικούς παιδικούς σταθμούς στους Δήμους επιβάλλοντας τροφεία στους γονείς, ενώ ταυτόχρονα αρνήθηκαν τη δίχρονη υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή, στέλνοντας τα προνήπια στους ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς.

Μόνο στο Δήμο της Αθήνας αποκλείστηκαν 3.078 παιδιά των λαϊκών οικογενειών από τους παιδικούς σταθμούς.

Απέναντι σε αυτήν την κατάσταση, οι ταξικές δυνάμεις, το ΠΑΜΕ, έχοντας πλήρη επίγνωση ότι το ζήτημα της Παιδείας είναι υπόθεση πρώτα και κύρια της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων, διεκδικεί ένα άλλο σχολείο, μια άλλη παιδεία των σύγχρονων λαϊκών αναγκών. Ενα σχολείο στο οποίο θα έχουν ισότιμη πρόσβαση όλα τα παιδιά της εργατικής τάξης, ανεξάρτητα από φυλετική ή θρησκευτική προέλευση. Ενα σχολείο της ολόπλευρης διαπαιδαγώγησης και μόρφωσης που θα στηρίζεται σε έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης, της λαϊκής οικονομίας και εξουσίας.

Σ' αυτήν την κατεύθυνση, το ΠΑΜΕ προωθεί την αναγκαία κοινωνική συμμαχία με τα κινήματα των γονιών, των εκπαιδευτικών, της νεολαίας.

Ενα τέτοιο σχολείο, μια τέτοια Παιδεία, έρχεται σε σύγκρουση με τις στρατηγικές του κεφαλαίου, της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, των δυνάμεων του ευρωμονόδρομου. Ερχεται σε σύγκρουση και με τις συμβιβασμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ - ΔΟΕ. Μάλιστα, οι πλειοψηφίες στη ΓΣΕΕ και στην ΑΔΕΔΥ πρωτοστατούν στην ιδιωτικοποίηση της Παιδείας, ιδρύοντας την Ακαδημία Εργασίας ΓΣΕΕ, το ΠΟΛΥΚΕΝΤΡΟ της ΑΔΕΔΥ και υλοποιούν ευρωπαϊκά επιχειρησιακά προγράμματα, διά βίου κατάρτισης, χρηματοδοτούν πανεπιστήμια για μεταπτυχιακά κ.ά.», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Το ΠΑΜΕ καλεί γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές να διεκδικήσουν τώρα:

    * Αμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση της «νέας γρίπης» στα σχολεία και στην κοινωνία. Καμία τάξη πάνω από 20 μαθητές. Αύξηση των κρατικών δαπανών για την Παιδεία στο 15% του Γ.Κ.Π.
    * Αποκλειστικά ενιαία δημόσια και δωρεάν Παιδεία για όλους. Κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής εκπαίδευσης και κάθε μορφής επιχειρηματικής δραστηριότητας στην Παιδεία.
    * Κατάργηση των αντιεκπαιδευτικών νόμων ΠΑΣΟΚ - ΝΔ.
    * Μέτρα για την ομαλή και εύρυθμη εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστών».

Η ΝΔ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Επικίνδυνα σχέδια πίσω από τις αοριστολογίες και τις ευχές

Η πολιτική που βαθαίνει την εμπορευματοποίηση είναι κοινός τους τόπος, όπως φάνηκε και από τις χτεσινές ομιλίες των προέδρων τους σε σχολεία

Ανέξοδες ευχές, αλλά και την ουσία της αντιδραστικής πολιτικής τους στο χώρο της εκπαίδευσης, μετέφεραν σε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές οι πολιτικοί αρχηγοί ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, κατά την παρουσία τους χτες σε σχολεία του Περιστερίου και της Θεσσαλονίκης αντίστοιχα. Ο πρωθυπουργός, Κ. Καραμανλής, επισκέφτηκε το 17ο Γυμνάσιο Περιστερίου. Αποστρέφοντας το «βλέμμα» του απ' τις οδυνηρές συνέπειες που έχει για τα λαϊκά στρώματα η πολιτική ραγδαίας εμπορευματοποίησης της Παιδείας, επέλεξε να αναδείξει σαν «δύναμη και πλεονέκτημα» των μαθητών την «εξοικείωσή τους» με την «τεχνολογία», την πρόσβαση των σχολείων στο διαδίκτυο και την πορεία προς την ψηφιακή εκπαίδευση...

Κάλεσε τους μαθητές να «προσπαθούν για το καλύτερο» γιατί έτσι «χαράζετε το μέλλον σας και δημιουργείτε τις προϋποθέσεις για να εκπληρώσετε τα όνειρά σας». Σαν να πρόκειται η εξέλιξη του καθενός να είναι ζήτημα προσωπικής ευθύνης και όχι ταξικής επιλογής που κάνει το ίδιο το σύστημα, πολύ περισσότερο που με την πολιτική της κυβέρνησης πολλαπλασιάστηκαν οι προϋποθέσεις για να παραμένουν τα όνειρα της νέας γενιάς ανεκπλήρωτα. Οσο για τους εκπαιδευτικούς, ο Κ. Καραμανλής τους συνεχάρη για το έργο τους και τους μοίρασε ευχές... Δεν παρέλειψε φυσικά να ευλογήσει τα γένια της κυβέρνησής του υπενθυμίζοντας το «δώρο» ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή στους μαθητές της Α' Γυμνασίου.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου, επισκέφτηκε το 2ο Δημοτικό και 3ο Γυμνάσιο Συκεών, απ' όπου κάλεσε άπαντες να διατηρήσουν τη «χαρά» τους, παρότι η κατάσταση της δημόσιας εκπαίδευσης κάθε άλλο παρά «χαρά» εμπνέει στην εργατική λαϊκή οικογένεια. Στο πλαίσιο των ανέξοδων προεκλογικών υποσχέσεων που αφειδώς μοιράζονται, δήλωσε πως το ΠΑΣΟΚ θα ξοφλήσει το χρέος - που σε μεγάλο βαθμό το ίδιο με την πολιτική του δημιούργησε - για «σωστές υποδομές, σωστή μάθηση», αν και - όπως ισχυρίστηκε προκαλώντας όλους όσοι γνωρίζουν και βιώνουν την πραγματικότητα - το σημερινό σχολείο εφοδιάζει με «εργαλεία για να κάνετε πράξη τα οράματά σας, να φτιάξετε έναν κόσμο καλύτερο και βέβαια να μπορέσετε να φτιάξετε κι εσείς τη δική σας καριέρα, τη δική σας οικογένεια»!

Οι διαθέσεις και πολιτικές προθέσεις του ΠΑΣΟΚ απέναντι στη δημόσια εκπαίδευση αποκαλύφθηκαν όταν ο Γ. Παπανδρέου εξήρε το έργο του δημάρχου και της σχολικής επιτροπής, σημειώνοντας: «Δείχνει πόσο η τοπική κοινωνία και η Αυτοδιοίκηση έχουν ρόλο και καθοριστική προσφορά, σημαντικό ρόλο στην Παιδεία». Επί της ουσίας, υπερασπίστηκε μια πολιτική που θέλει την «απεμπλοκή» του κράτους απ' την ευθύνη της εκπαίδευσης και τη μετακύλησή της στις πλάτες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των γονιών, στο όνομα της περίφημης αποκέντρωσης που οξύνει τους ταξικούς φραγμούς και ανοίγει διάπλατα την πόρτα στους επιχειρηματίες, στο όνομα της σύνδεσης του σχολείου με την «τοπική κοινωνία».

Ο πρόεδρος του ΣΥΝ, Αλ. Τσίπρας, επισκέφτηκε το 1ο ΕΠΑΛ Αγ. Αναργύρων. Ο πρόεδρος του ΛΑ.Ο.Σ., Γ. Καρατζαφέρης, απ' το 6ο Βιοκλιματικό Σχολείο Παλαιού Φαλήρου προέτρεψε σε «γερή προσπάθεια» γιατί, όπως ισχυρίστηκε, όσοι προσπαθούν γερά τα καταφέρνουν όλα. Μάλιστα, προσπάθησε να ενισχύσει τη δική του εικόνα σαν «αυτοδημιούργητου», λέγοντας πως «η δική μου ζωή είναι πάντα μια διεκδίκηση προς ένα αποτέλεσμα». Ο Γ. Καρατζαφέρης, όπως αναμενόταν, ούτε μια λέξη δε βρήκε να πει για το χάλι της Παιδείας, τους υπαίτιους για τα τεράστια βάρη που επωμίζονται οι εργατικές λαϊκές οικογένειες.

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Σοβαρά κτιριακά προβλήματα σε σχολεία

Σοβάς τραυμάτισε ένα μαθητή, προχτές, στο 1ο Δημοτικό σχολείο Κορυδαλλού

Την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκονται πολλά από τα σχολεία της περιοχής του Πειραιά καθώς είναι παμπάλαια και δεν γίνεται επαρκής συντήρηση, αποκαλύπτει ο ελαφρύς, ευτυχώς, τραυματισμός μαθητή, στο 1ο Δημοτικό σχολείο Κορυδαλλού από κομμάτι σοβά του ταβανιού που έπεσε στο κεφάλι του. Το περιστατικό συνέβη προχτές το πρωί, κατά την ώρα του μαθήματος και το παιδί μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Οπως διαπίστωσαν οι γιατροί, έφερε μόνο κάποιες εκδορές στο χέρι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το καλοκαίρι συνεργεία του δήμου είχαν κάνει κάποιες επισκευές στο κτίριο, όπως μόνωση. Ομως, το κτίριο που στεγάζεται το σχολείο έχει κτιστεί πριν το 1950!

Το περιστατικό αυτό, όπως τόνισε η πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων Πειραιά, Σοφία Σοφικίτη, αναδεικνύει την ανάγκη να υπάρχει τεχνικός ασφαλείας ο οποίος θα ελέγχει τις επισκευές που γίνονται αλλά και την κατάσταση των σχολείων. Να υπάρχει επίσης βιβλίο επισκευών όπου θα φαίνεται τι έργα συντήρησης έχουν γίνει και τι πρέπει ακόμα να γίνει. Οσον αφορά την έλλειψη ελεύθερων χώρων στην ευρύτερη περιοχή για την ανέγερση νέων σχολείων, επισήμανε πως οι αρμόδιοι, αν θέλουν να λύσουν το πρόβλημα, μπορούν να εξασφαλίσουν χώρους με αναγκαστικές απαλλοτριώσεις.
Σοβαρά προβλήματα και σε άλλα σχολεία

Κτιριακά προβλήματα ταλανίζουν πολλά σχολεία του Πειραιά, πράγμα που αναδείχθηκε και από τις δεκάδες περιοδείες που έκανε το τελευταίο διάστημα η Κομματική Οργάνωση Πειραιά του ΚΚΕ στα σχολεία. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

Ζάνειο Γυμνάσιο Πειραιά. Το κτίριο, στο οποίο επίσης στεγάζονται το Ζάνειο Λύκειο, το 6ο ΕΠΑΛ και το 13ο Λύκειο Πειραιά, είναι απαρχαιωμένο, άβαφο, με σπασμένα τζάμια και χρειάζεται διαρκώς συντήρηση. Ο περιβάλλοντας χώρος όμως, τα τελευταία χρόνια είναι από τα πιο βρώμικα σημεία του Πειραιά! Πεζοδρόμια σπασμένα, άπλυτα και γεμάτα σκουπίδια. Κυριολεκτικά εστία μόλυνσης. Επομένως όση καθαριότητα κι αν επιτύχει το προσωπικό στο εσωτερικό του σχολείου, κάθε προσπάθεια ματαιώνεται από την κατάσταση που επικρατεί στον περίγυρο.

9ο ΕΠΑΛ Πειραιά (Ναυτικό Λύκειο). Το εξαώροφο κτίριο στο οποίο στεγάζεται είναι χαρακτηρισμένο από την Πολεοδομία ως αποθήκη και οι αρμόδιες υπηρεσίες δεν δίνουν άδεια για να λειτουργήσει κυλικείο. Ως σχολείο όμως, λειτουργεί!

Κάθε φορά που βρέχει, το υπόγειο όπου βρίσκονται τα εργαστήρια, πλημμυρίζει, χτυπάει σειρήνα υποχρεώνοντας τους μαθητές να βγουν αμέσως έξω, καθώς υπάρχει άμεσος κίνδυνος ηλεκτροπληξίας. Ο χώρος συχνά γεμίζει καπνούς και συχνά γίνονται απολυμάνσεις για τον κίνδυνο μικροβίων. Οι σκάλες είναι επικίνδυνες και έχει τοποθετηθεί αφρολέξ για... να μην χτυπούν τα κεφάλια τους οι μαθητές όταν τις ανεβοκατεβαίνουν. Εξοδος κινδύνου δεν υπάρχει.
Νηπιαγωγεία που δεν αερίζονται!

11ο νηπιαγωγείο Κορυδαλλού. Ο χώρος που κοιμούνται τα νήπια ήταν παλιά αποθήκη και δεν έχει κανένα παράθυρο. Επομένως, κανένας εξαερισμός του χώρου με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Επιπλέον δεν έχει αυλή και τα παιδιά κατεβαίνουν στο δρόμο για να προαυλιστούν στην αυλή διπλανού νηπιαγωγείου.

Ιδια η κατάσταση και στο 2ο και 8ο νηπιαγωγείο Κερατσινίου όπου οι αίθουσες δεν έχουν παράθυρα. Οι αρμόδιοι έχουν ήδη γνωματεύσει πως η κατάσταση «θεωρείται επιβλαβής». Για την αντιμετώπιση του προβλήματος, η Ενωση Γονέων ζητάει έκτακτη επιχορήγηση της σχολικής επιτροπής. Διαφορετικά καλεί τους αρμόδιους «να αναλάβουν εξ ολοκλήρου την ευθύνη τυχόν ασθενειών νηπίων ή νηπιαγωγών».

ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ
Δε χωρούν οι μαθητές στο σχολείο!

Σε κινητοποιήσεις προχώρησαν γονείς, μαθητές κι εκπαιδευτικοί. Την αλληλεγγύη της εκφράζει η Αχτιδική Επιτροπή Εορδαίας Κοζάνης του ΚΚΕ

Η αύξηση των μαθητών, από 12 που ήταν πέρσι σε 20 φέτος, έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα χώρου στο Ειδικό Σχολείο (νηπιαγωγείο και δημοτικό) της Πτολεμαΐδας, το οποίο συστεγάζεται με το Ειδικό Εργαστήρι σε ένα ισόγειο κτίριο του δήμου, που όμως με τα σημερινά δεδομένα καθίσταται ακατάλληλο για τη λειτουργία του σχολείου. Γονείς, μαθητές κι εκπαιδευτικοί, που δικαιολογημένα είναι ανάστατοι, προχώρησαν χτες και προχτές σε αποχή από τα μαθήματα, απαιτώντας άμεση λύση, που να ικανοποιεί φυσικά τις ανάγκες των μαθητών ΑμΕΑ.

Την αλληλεγγύη της στις κινητοποιήσεις γονιών, μαθητών κι εκπαιδευτικών, εξέφρασε με ανακοίνωσή της η Αχτιδική Επιτροπή Εορδαίας του ΚΚΕ. «Εν έτει 2010 στην Πτολεμαΐδα τα ΑμΕΑ δεν έχουν δικό τους κτίριο για να στεγαστεί το ειδικό σχολείο και νηπιαγωγείο», σημειώνει η ΑΕ Εορδαίας του ΚΚΕ και επισημαίνει ότι «αν και γνωρίζουν το πρόβλημα, οι ιθύνοντες ουδέν έπραξαν, με αποτέλεσμα οι γονείς να βρίσκονται σε αδιέξοδο».

Στην ανακοίνωση, η Οργάνωση του ΚΚΕ υπογραμμίζει τις ευθύνες των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ - που εναλλάσσονται στην εξουσία - για την απαξίωση των χώρων πρόνοιας και ειδικής αγωγής, χαρακτηρίζοντας εγκληματική την αδιαφορία της Πολιτείας για τα άτομα με ειδικές ανάγκες. «Πρέπει να γίνει ξεκάθαρο στο λαό ότι τα προβλήματα της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, όπως και τα γενικότερα προβλήματα των ΑμΕΑ, δεν μπορούν να λυθούν με καλές προθέσεις και επιμέρους ρυθμίσεις και, κυρίως, δεν μπορούν να τα λύσουν αυτοί που τα δημιουργούν», σημειώνει η ΑΕ Εορδαίας του ΚΚΕ, που απαιτεί «να δοθεί άμεσα λύση στο πρόβλημα στέγασης που έχει δημιουργηθεί».

    * Για το σοβαρό πρόβλημα έλλειψης προσωπικού διαμαρτύρονται και οι γονείς των ατόμων με βαριές σωματικές αναπηρίες του 1ου Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Πυλαίας. Η διεύθυνση του 1ου ΕΕΕΕΚ σε συνομιλία με τον «Ρ» σημείωσε ότι η έλλειψη βοηθητικού προσωπικού είναι πρόβλημα όλων των ΕΕΕΕΚ της χώρας.

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
ΓΙΑΝΝΕΝΑ
Απαράδεκτη η ποινικοποίηση των μαθητικών αγώνων!

* Δικάζονται σήμερα τρεις μαθητές για τη συμμετοχή τους στις αγωνιστικές καταλήψεις του 2007
* Παράσταση διαμαρτυρίας διοργανώνουν οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ έξω από το δικαστικό μέγαρο. Σχετική ανακοίνωση εξέδωσε και η ΑΣΓΜΕ


Από τις κινητοποιήσεις των μαθητών το 2007

Στο εδώλιο του κατηγορουμένου οδηγούνται σήμερα τρεις μαθητές του 4ου Λυκείου Ιωαννίνων και δικάζονται ως υπαίτιοι για την κατάληψη του σχολείου τους, το 2007, την περίοδο μεγάλων μαθητικών κινητοποιήσεων.

Με αφορμή αυτή τη σημερινή κατάπτυστη δίκη, το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών του νομού Ιωαννίνων, διοργανώνει σήμερα συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 10 το πρωί, έξω από το δικαστικό μέγαρο της πόλης. Πρόκειται για μια κινητοποίηση ενάντια στην προσπάθεια ποινικοποίησης των μαθητικών αγώνων, την τρομοκράτηση και αυταρχισμό απέναντι στους αγώνες της νεολαίας, που αναπτύσσονται για την υπεράσπιση του δικαιώματος στη μόρφωση και στη ζωή.

Θυμίζουμε ότι σύμφωνα με τη δικογραφία, που σχηματίστηκε σε βάρος των τριών μαθητών από την Εισαγγελία («πατώντας» σε μαρτυρία «αγανακτισμένου» γονέα), οι μαθητές διώκονται διότι «προκάλεσαν τη διακοπή της λειτουργίας του σχολείου» το οποίο βρισκόταν σε κατάληψη για το χρονικό διάστημα από τις 17/10/07 έως και τις 5/11/07. Οι τρεις μαθητές δηλαδή σέρνονται στα δικαστήρια σαν κοινοί εγκληματίες επειδή συμμετείχαν στις μαζικές αγωνιστικές κινητοποιήσεις των μαθητών το 2007, διώκεται ο αγώνας για μια καλύτερη Παιδεία.

Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών σε ανακοίνωσή του καταγγέλλει τον αυταρχισμό, την τρομοκρατία και την ποινικοποίηση των αγώνων της νέας γενιάς. «Οι διώξεις αυτές - σημειώνει - αποτελούν ακόμη έναν κρίκο στην αλυσίδα του αυταρχισμού που προσπαθεί να δέσει, να τρομοκρατήσει κάθε μαθητή, κάθε νέο που παλεύει για τα δικαιώματά του. Η ποινικοποίηση των αγώνων της νέας γενιάς είναι άμεση συνέπεια της διαχρονικής αντιεκπαιδευτικής πολιτικής των κυβερνήσεων ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Επιχείρησαν και επιχειρούν να χειραγωγήσουν τις ζωντανές δυνάμεις του λαού μας και της νεολαίας που με την αγωνιστική τους στάση δε συμβιβάζονται με την πραγματικότητα, δε νομιμοποιούν την περικοπή των κοινωνικών δαπανών, την υποβάθμιση της δημόσιας Παιδείας, τη μετατροπή της μόρφωσης σε εμπόρευμα, όπως προστάζει η ΕΕ και υλοποιούν με συνέπεια αυτοί που ψήφισαν ενωμένοι το Μάαστριχτ».

Το ΠΑΜΕ καλεί μαθητές και γονείς, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους, τα ΔΣ της τοπικής ΕΛΜΕ και του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών να πάρουν αποφάσεις και πρωτοβουλίες στήριξης των μαθητών.

Ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ

Tην προσπάθεια ποινικοποίησης και συκοφάντησης του δίκαιου αγώνα των μαθητών καταγγέλλει και η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ), με αφορμή τη δίωξη των τριών μαθητών στα Γιάννενα.

Η ΑΣΓΜΕ υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή της, την τραγική πραγματικότητα που επικρατεί στην εκπαίδευση, η οποία οδήγησε για ακόμα μια φορά, το φθινόπωρο του 2007, χιλιάδες μαθητές Γυμνασίων και Λυκείων στους δρόμους, σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις, καταλήψεις και άλλες μορφές αγώνα, για ένα σχολείο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους. «Οι κυβερνήσεις, όμως όλα αυτά τα χρόνια αντί να λύνουν τα τεράστια προβλήματα της εκπαίδευσης, κάθε φορά προχωρούν με "κοινωνικούς διαλόγους", σε αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις που διευρύνουν τις ανισότητες στο δημόσιο σχολείο, ενώ συγχρόνως συκοφαντούν όσους αντιστέκονται και ποινικοποιούν τη συλλογική τους δράση», υπογραμμίζει.

«Η δικαιοσύνη δεν μπορεί να καλείται να καταδιώξει τα θύματα αυτής της πολιτικής αλλά τους θύτες και τους εμπνευστές της. Ας εγκαλέσουν λοιπόν όλους αυτούς που κυβερνούν όλα αυτά τα χρόνια και ευθύνονται για την άθλια κατάσταση της εκπαίδευσης, για το έγκλημα που γίνεται σε βάρος των παιδιών και των οικογενειών μας», τονίζει η ΑΣΓΜΕ και ξεκαθαρίζει ότι οι γονείς μαζί με τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους, του μαθητές θα συνεχίσουν τον αγώνα για ένα σχολείο ενιαίο, αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν που θα μορφώνει ολόπλευρα θα καλλιεργεί την προσωπικότητα και την κριτική σκέψη χωρίς ταξικούς φραγμούς και αποκλεισμούς, που θα οργανώνει τη γνώση και την κοινωνική ζωή των μαθητών, θα διαμορφώνει σταθερές προσωπικότητες, ανθρώπους με χαρακτήρα και αξίες. «Κανένα δικαστήριο δεν θα τρομοκρατήσει τα παιδιά μας, δεν θα τρομοκρατήσει τους γονείς που αφιερώνοντας μεγάλο χρόνο της προσωπικής μας ζωής, αγωνιζόμαστε για σχολεία που θα μορφώνουν, θα διαπαιδαγωγούν και θα τους δίνουν τα εφόδια ώστε σαν αυριανοί πολίτες θα μπορούν να ερμηνεύουν τον κόσμο και να τον αλλάζουν», και καλεί:

* Την όποια κυβέρνηση να λάβει όλα τα απαιτούμενα μέτρα, ώστε να μην επαναληφθούν τέτοια φαινόμενα στο μέλλον. Να καταργήσει τώρα την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
* Τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς, τους εργαζόμενους, όλους τους φορείς, κάθε πολίτη να σταθεί στο πλευρό των μαθητών, των γονιών, των εκπαιδευτικών για να σταματήσουν τέτοια φαινόμενα στη γέννησή τους.

Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
Τραγελαφικές καταστάσεις!

Πέτυχε στις πανελλαδικές εξετάσεις, αλλά δεν μπορεί να γραφτεί στη σχολή του ΤΕΙ όπου πέρασε. Ο λόγος για μαθητή από σχολείο της Πιερίας, ο οποίος συμμετείχε κανονικά στις πανελλαδικές εξετάσεις του Ιούνη, συγκέντρωσε περισσότερα μόρια από τη βάση εισαγωγής, όμως δε συμμετείχε - λόγω ασθένειας - στις ενδοσχολικές εξετάσεις που έγιναν τον Ιούνη, μετά τις πανελλαδικές. Το γεγονός ότι είχε σχετικό χαρτί από νοσοκομείο που βεβαίωνε την ασθένειά του και ότι πέτυχε στις εξετάσεις του Σεπτέμβρη και πήρε απολυτήριο, δεν μπόρεσε να παρακάμψει το «γράμμα του νόμου», σύμφωνα με το οποίο δε θεωρείται επιτυχών στην εξεταστική περίοδο του Ιούνη. Ο μαθητής θα πρέπει να μπει και πάλι στη διαδικασία των πανελλαδικών εξετάσεων το 2010.

Το παραπάνω τραγελαφικό που δημιουργούν οι νόμοι έρχεται να προστεθεί στα υπόλοιπα προβλήματα της εκπαίδευσης και να επιβεβαιώσει μια παιδεία φτωχή, κατηγοριοποιημένη, με ένα υποβαθμισμένο τεχνικοεπαγγελματικό σκέλος, μακριά από τις ανάγκες των μαθητών.

ΡΕΣΑΛΤΟ:
Quote from: Αλυτος Γριφος on September 11, 2009, 04:53:47 am


Ακόμα και η εκλογή του 15μελούς, που σε όλους φαίνεται τόσο δίκαιη και “δημοκρατική” υπάρχει για να μας βάλει στο παιχνίδι των εκλογών, αφού κι αυτό είναι υποκινούμενο από κομματικές παρατάξεις καθώς και να αποκτήσουμε την επιθυμία της εξουσίας και εξουσιασμού. Στην ουσία αν δεν υπήρχαν οι μίζες και οι εκδρομές, δε θα υπήρχε και το 15μελές, καθώς απέχει πολύ από την έννοια της αυτοοργάνωσης.



τι δε σ'αρεσει ρε μπατμομπιλ;
ψεματα λενε;

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page