Καλη σχολικη χρονια!
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κενά και ελλείψεις σε βιβλία και εκπαιδευτικούς
Ελλείψεις στα αυτονόητα, βιβλία και εκπαιδευτικούς, θα αντιμετωπίσουν τα σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με το άνοιγμά τους
Η έναρξη της σχολικής χρονιάς φαίνεται ότι θα φέρει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει το δημόσιο σχολείο, ως συνέπεια της πολιτικής των αναδιαρθρώσεων που εφαρμόζουν πιστά μέχρι σήμερα οι κυβερνήσεις της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Σύμφωνα με τη ΔΟΕ, για το σχολικό έτος 2009 - 2010 παρουσιάζεται (για πρώτη φορά στην τελευταία τετραετία) έλλειψη βιβλίων για κάθε τάξη του δημοτικού: Λείπουν συνολικά 26 τεύχη (βιβλία και τετράδια εργασίας στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά). Η απάντηση του υπουργείου ήταν ότι δεν υπήρχε χαρτί λόγω ευρωεκλογών... Χθες ο Οργανισμός Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων, με ανακοίνωσή του, σημειώνει ότι έχει αποσταλεί το σύνολο των τίτλων των βιβλίων «που είναι απαραίτητα για την έναρξη της σχολικής χρονιάς» σε ποσοστό 95% των σχολείων της Επικράτειας και η αποστολή συνεχίζεται, ώστε «με την έναρξη των μαθημάτων» όλα τα σχολεία να έχουν παραλάβει όλους τους τίτλους βιβλίων.
Παράλληλα, η ΔΟΕ αναφέρει ότι τα φετινά λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών είναι διπλάσια από πέρυσι, με τον αριθμό τους να φτάνει τα 4.359, χωρίς να υπολογίζονται οι 7.000 περίπου ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων που απαιτούνται για τη λειτουργία του ολοήμερου σχολείου. Αναφέρει, παράλληλα, ότι οι προσλήψεις εκπαιδευτικών έχουν μειωθεί κατά 25%. Σε ό,τι αφορά τα νηπιαγωγεία, σύμφωνα με εκτιμήσεις, περίπου 60.000 νήπια φέτος θα μείνουν εκτός προσχολικής αγωγής.
«Οσο συνεχίζεται η πολιτική που αναδιαρθρώνει προς το χειρότερο όλα τα ζητήματα που αφορούν την Παιδεία και την εκπαίδευση, τα προβλήματα κάθε χρόνο θα εντείνονται. Τα προβλήματα στα σχολεία σήμερα, σηματοδοτούν αρνητικές εξελίξεις για την πορεία του δημόσιου σχολείου και, ταυτόχρονα, καλλιεργούν τις προϋποθέσεις για την αναβάθμιση της παρέμβασης του ιδιωτικού τομέα. Οι εκπαιδευτικοί, οι εργαζόμενοι, οι φοιτητές και μαθητές, θα πρέπει να δώσουν σημεία αναφοράς δράσης και αγώνα, ώστε αυτή η πολιτική να μην προχωρήσει στα δημόσια σχολεία. Το επόμενο διάστημα να εκφραστεί αυτό το κύμα αντεπίθεσης, αντίστασης σε μια προοπτική που υποβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση και μειώνει τις αξίες και τα όνειρα των παιδιών για το αύριο», δήλωσε ο Κώστας Παπλωματάς, εκ μέρους της Γραμματείας Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ και μέλος του ΔΣ της ΔΟΕ.
Παράλληλα, καταγγέλλει την πλειοψηφία της ΔΟΕ, καθώς μπροστά στα εκρηκτικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία «αντί να επιλέξει ένα δρόμο με συγκεκριμένο προσανατολισμό, με αγώνες που θα έχουν διάρκεια, συνέχεια και προοπτική, προτίμησε την οργάνωση περιφερειακών συσκέψεων σε όλη την επικράτεια χωρίς να δίνει πρόγραμμα δράσης για τον κλάδο το επόμενο διάστημα. Η ταύτιση των δύο μεγάλων παρατάξεων (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ) που έχουν και την πλειοψηφία στο ΔΣ αποδεικνύει την ταύτιση της συνδιαχείρισης σε ό,τι αφορά την Παιδεία».
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
Και ενα κειμενο απο Αναρχική Πρωτοβουλία Φοιτητών - Μαθητών Ηρακλείου
Καλή σχολική χρονιά!
11 Σεπτεμβρίου. Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς. Έναρξη νέας περιόδου πλήξης και άγχους. Το μεγάλο μαντρί (σχολείο) ανοίγει την πόρτα του και με μια γελοία γιορτούλα τους υποδέχεται όλους: ύπουλους καθηγητές έτοιμους να χαλιναγωγήσουν την προσωπικότητά μας, διαφθαρμένους παπάδες αποφασισμένους να υπνωτίσουν το μυαλό μας και αγχωμένους μαθητές προορισμένους για καταναλωτές και δανειολήπτες.
Όσο αισιόδοξη κι αν φαίνεται αυτή η μέρα, μπορείς στο βάθος αυτού του όμορφου τοπιού να διακρίνεις την παρακμή; Μπορείς μπαίνοντας στη φρεσκοβαμμένη τάξη σου, να αντιληφθείς τα κάγκελα γύρω σου; Να δεις τις αλυσίδες στο θρανίο σου; Μπορείς κάτω απο τη μυρωδιά του λιβανιού που σιγοκαίει ,να μυρίσεις τη σαπίλα; Μπορείς έστω και μία φορά να φανταστείς την εικόνα του “θεόσταλτου” προφήτη που σου έχουν επιβάλει να λατρεύεις, να καίγεται;
Ήρθε η ώρα να αντιληφθούμε την πραγματικότητα. Γι'αυτό αρκεί μόνο να θυμηθούμε την πλύση εγκεφάλου που μας κάνουν από 5 χρονών, τα υποσυνείδητα μηνύματα που μας περνάνε μέσω των βιβλίων,τις ατέλειωτες διδακτικές ώρες γεμάτες ανούσιες συζητήσεις και διαστρεβλωμένες αλήθειες. Αρκεί να νιώσουμε τα βιβλία που κουβαλάμε κάθε μέρα να βαραίνουν την πλάτη μας και την καθιερωμένη διαδρομή σχολείο – σπίτι – φροντιστήριο, μην αφήνοντας μας χρόνο και περιθώρια για προσωπική ζωή.
Με διάφορους τρόπους προσπαθούν να μας καλλιεργήσουν εθνικιστικά ιδεώδη , ψεύτικες θρησκευτικές αντιλήψεις και έναν καπιταλιστικό τρόπο ζωής, προορίζοντάς μας, όχι για ενεργά μέλη αυτής της κοινωνίας, αλλά για τούβλα στο τείχος τους και κεφάλια που θα πατάνε για να βγάζουν κέρδος και εξουσία.
Με τον αγιασμό, την διδαχή θρησκευτικών, την πρωινή προσευχή και το σούρσιμο στην εκκλησία, μας υποχρεώνουν ύπουλα και υποσυνείδητα να πιστεύουμε σε έναν θεό, τον οποίο οι ίδιοι έχουν εφεύρει για να μας κρατάει σε καταστολή. Όλο αυτό δεν είναι τίποτα άλλο, παρά ένας ωμός
θρησκευτικός προσυλητισμός, ο οποίος επειδή ασκείται από μικρή ηλικία, δεν μας αφήνει περιθώρια επιλογής και αμφισβήτησης, έτσι ώστε να ταΐζουμε για πάντα τα μεγάλα στόματα των παπάδων και να χτίζουμε βίλες και μεζονέτες για να κάνουν τα όργια τους.
Οι παρελάσεις, οι εθνικές εορτές, το μάθημα της παραλλαγμένης ιστορίας δεν είναι παρά σοφά μελετημένοι τρόποι για να μας τονώσουν το εθνικιστικό φρόνημα και να φυτέψουν στο μυαλό μας την έννοια του κράτους και της θρησκείας. Μας υποχρεώνουν κάθε χρόνο να παρελαύνουμε, ντυμένοι ομοιόμορφα, κρατώντας εθνικά λάβαρα και σταυρούς, απειλούμενοι με απουσίες και αποβολές θέλοντας έτσι να μας μετατρέψουν σε ένθερμους υποστηρικτές του συστήματος τους, που ως μόνο στόχο έχει να μας καταπιεί και ύστερα να μας ξεράσει σε κανένα υπόνομο, όπου το μόνο μέλημα μας θα είναι να δουλεύουμε και να καταναλώνουμε. Στην ουσία γινόμαστε πιόνια σε μια καλοστημένη παρτίδα σκάκι, όπου για πάντα θα βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή.
Εν τέλει η εκπαίδευση τους δεν έχει κανένα καλό πρόσωπο. Όλα είναι στημένα και προμελετημένα. Ακόμα και η εκλογή του 15μελούς, που σε όλους φαίνεται τόσο δίκαιη και “δημοκρατική” υπάρχει για να μας βάλει στο παιχνίδι των εκλογών, αφού κι αυτό είναι υποκινούμενο από κομματικές παρατάξεις καθώς και να αποκτήσουμε την επιθυμία της εξουσίας και εξουσιασμού. Στην ουσία αν δεν υπήρχαν οι μίζες και οι εκδρομές, δε θα υπήρχε και το 15μελές, καθώς απέχει πολύ από την έννοια της αυτοοργάνωσης.
Ας μην αφήσουμε κι αυτή τη χρονιά να πάει χαμένη. Εμπρός για νέες κινητοποιήσεις και καταλήψεις. Έφτασε η στιγμή να σπάσουμε το τεράστιο κιγκλίδωμα που υψώνεται μας. Να ρίξουμε δικιά μας μπογιά στα μουντά τους ντουβάρια και να θυμόμαστε πως το μόνο σχολείο που φωτίζει είναι αυτό που καίγεται!
ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΡΑ
Αναρχική Πρωτοβουλία Φοιτητών - Μαθητών Ηρακλείου
Τσεκαρετε τα υπογραμμισμενα κομματια του κειμενου (εγω τα υπογραμμισα) :-X :-X :-X [αν και αργα, να πω οτι αν δε το καταλαβατε ειναι σημεια που δε μου αρεσουνε!!!!]
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
και μια υποθεση μαθητων απο τα Γιαννενα που δικαζονται για καταληψη σχολειου, επειτα απο μηνυση καθηγητη του Πανεπιστημιου Ιωαννινων
http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1077555
thematrix:
καλή σχολική χρονιά με δύο τραγουδάκια των στρουμφ
http://www.youtube.com/watch?v=fZP--HIiYsg
και
http://www.youtube.com/watch?v=HtMEmTW6C8k
Αιμιλία η φτερωτή χελώνα:
ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Χτύπησε το κουδούνι... για τις εντυπώσεις!
Πολλά Ειδικά Σχολεία δεν είναι καν σε θέση να λειτουργήσουν
Με τις ελλείψεις εκπαιδευτικών να οργιάζουν και με το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών από και προς τα Ειδικά Σχολεία να παραμένει, έγινε χτες, για πολλοστή χρονιά, στα περισσότερα απ' αυτά ο αγιασμός για το «θεαθήναι», καθώς είναι άγνωστο από τη Δευτέρα πόσα από αυτά, πώς και πότε θα λειτουργήσουν. Τα παραπάνω διαπιστώθηκαν μετά από πρωτοβουλία του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων ΑμΕΑ Αττικής και Νήσων και της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων (ΣΕΑΑΝ), να πραγματοποιήσουν χτες το πρωί μαζικές παραστάσεις διαμαρτυρίας - όπως είχε αποφασιστεί κατά τη διάρκεια της πλατιάς σύσκεψης φορέων που έγινε την περασμένη Δευτέρα - έξω από μια σειρά Ειδικών Σχολείων (σε Αγιο Δημήτριο, Ηλιούπολη, Ιλιον κ.ά.) με τη συμμετοχή ΑμΕΑ, γονιών και εκπαιδευτικών. Να σημειώσουμε ότι το Ειδικό Σχολείο στο Αιγάλεω, επισκέφτηκε χτες εκ μέρους του ΚΚΕ η Λιάνα Κανέλλη.
Ηδη «με το καλημέρα», τα προβλήματα που έχουν να αντιμετωπίσουν μαθητές και γονείς είναι πολλά. Η πλειοψηφία των Ειδικών Σχολείων λειτουργεί - είτε με την κυβέρνηση της ΝΔ είτε του ΠΑΣΟΚ - με αναπληρωτές και ωρομίσθιους και ακόμη δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες προσλήψεις. Εκτός λειτουργίας τίθενται ουσιαστικά τα οχτώ Ειδικά Εργαστήρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) και δύο ΤΕΕ, τα οποία λειτουργούν αποκλειστικά με αναπληρωτές, αλλά δεν έχει προσληφθεί ούτε ένας, ενώ τα ίδια ισχύουν και για το βοηθητικό προσωπικό. Στο ΤΕΕ Κωφών και Βαρηκόων στην Αγία Παρασκευή δεν έγινε καν αγιασμός! Κάποια Ειδικά Σχολεία θα λειτουργήσουν τμηματικά, ανάλογα με τον αριθμό των εκπαιδευτικών. Σε κάποια άλλα κλήθηκε ο Σύλλογος Γονέων να πληρώσει για να αγοραστεί ο απαραίτητος εξοπλισμός που πρέπει να έχει το κάθε σχολείο για την αντιμετώπιση της «νέας γρίπης». Σημαντικό πρόβλημα αποτελεί και η μεταφορά των παιδιών από και προς το σχολείο, η οποία έχει αφεθεί στην κερδοσκοπία των επιχειρηματιών. Ενώ για 185.000 παιδιά με αναπηρίες και μαθησιακές δυσκολίες, η πόρτα του σχολείου δεν θα ανοίξει ούτε και φέτος.
Την ίδια ώρα «η συμβιβασμένη και διεφθαρμένη ηγεσία της ΕΣΑμΕΑ, που χρόνια τώρα στηρίζει τη βάρβαρη αντιλαϊκή αντιαναπηρική πολιτική όλων των κυβερνήσεων της διάλυσης και ιδιωτικοποίησης της ειδικής αγωγής (...), πρέπει να τιμωρηθούν. Με την ψήφο μας και με τον αγώνα μας παίρνουμε την υπόθεση των δικαιωμάτων των παιδιών μας στα δικά μας χέρια!», επισημαίνουν σε κοινή ανακοίνωση η ΣΕΑΑΝ και ο Ενιαίος Σύλλογος Γονέων και κλιμακώνουν τον αγώνα τους με μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας, την Τρίτη 22 του Σεπτέμβρη, στη 1 το μεσημέρι, διεκδικώντας μεταξύ άλλων:
Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν ειδική αγωγή για όλα τα παιδιά που την έχουν ανάγκη, με βάση τις κατακτήσεις της επιστήμης. Να μην πληρώνουν οι γονείς τις ανάγκες εκπαίδευσης και αποκατάστασης των παιδιών τους. Να απαγορευτεί η επιχειρηματική δράση σε υγεία - πρόνοια - παιδεία - ειδική αγωγή και η εμπορευματοποίηση των αναγκών μας. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου ειδικού εκπαιδευτικού και υποστηρικτικού προσωπικού, με βάση τις ανάγκες. Μονιμοποίηση εδώ και τώρα όλων των αναπληρωτών, συμβασιούχων, ωρομίσθιων εκπαιδευτικών και εργαζόμενων του χώρου. Δημόσιο κι ασφαλές σύστημα μεταφοράς των παιδιών από και προς τα ειδικά σχολεία, με μόνιμο και εξειδικευμένο προσωπικό. Ν' ανοίξουν σε πλήρη λειτουργία ΤΩΡΑ όλα τα σχολεία. Δωρεάν παροχή όλων των απαραίτητων τεχνικών βοηθημάτων για τις ανάγκες εκπαίδευσης, επαγγελματικής αποκατάστασης και της καθημερινής ζωής των αναπήρων. Δημόσια ειδική επαγγελματική εκπαίδευση για τα παιδιά με αναπηρίες. Ουσιαστικά μέτρα ενημέρωσης και προστασίας από την πανδημία, για ΑμεΑ, γονείς, εργαζόμενους και εκπαιδευτικούς.
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page