Έλληνες φοιτητές στο MIT
Νessa:
Θυμάστε παιδιά που έλεγα να χωρίζονται τα παιδιά από μικρά και να μπαίνουν στο κατάλληλο τμήμα; Ε, κοιτάχτε τι γίνεται... ο έξυπνος άνθρωπος πηγαίνει στο σχολείο και αντιλαμβάνεται ότι
α) τον έχουν χεσμένο, καθώς όλα είναι προσαρμοσμένα στα μέτρα και στα σταθμά του "μέσου όρου", ενώ κανένας δεν ενδιαφέρεται για τη δική του κλίση
β) του φέρονται συνεχώς σα να μην καταλαβαίνει πράγματα που γι'αυτόν είναι αυτονόητα, του τα εξηγούν ξανά και ξανά με παραδείγματα και αισθάνεται συνεχώς ότι υποτιμούν τις ικανότητές του
γ) δε μπορεί να κάνει παρέες, καθώς δύσκολα επικοινωνεί με τα άλλα παιδιά της ηλικίας του
οπότε αντιλαμβάνεται τα άλλα παιδιά όχι σα φίλους, που τον βοηθούν να καταλάβει τον κόσμο και να γίνει μέρος της κοινωνίας, αλλά σαν εχθρούς, που τον εμποδίζουν να προχωρήσει και να αφιερώσει το χρόνο του σε πραγματική μάθηση και δημιουργία... με αποτέλεσμα να καταντά είτε καταθλιπτικός είτε νευρωτικός είτε αντικοινωνικός είτε όλα μαζί. Και ένας έξυπνος αντικοινωνικός άνθρωπος είναι πιο επικίνδυνος από τον αντίστοιχο χαζό.
Επιπλέον, αισθάνεται και ένοχος που δεν κάνει κάτι δύσκολο, χρήσιμο ή εποικοδομητηκό στη ζωή του για τόσα χρόνια.
Τι μου ήρθε τώρα και τα λέω όλα αυτά; Γιατί πιστεύω ότι ο Ολύμπιος (τον οποίο δεν κρύβω ότι αντιπαθώ) δεν είναι ούτε ηλίθιος ούτε σχιζοφρενής, απεναντίας είναι πολύ ευφυής άνθρωπος με δυνατότητες. Όμως φέρεται σαν ένας εχθρικός σπαστικός μαλάκας. Από την εμμονή του στα "καθυστερημένα", στα φροντιστήρια, στο δόγμα "ο έξυπνος άνθρωπος θα πετύχει", μου φαίνεται ότι έχει περάσει μεγάλη απογοήτευση και κουβαλά πολλή πικρία. Αυτός ο άνθρωπος θα μπορούσε να είναι ευτυχισμένος και χρήσιμος. Επιμένετε ότι έχω άδικο;
4Dcube:
Aν ποτέ διαχωριζόταν αυτό το τόπικ θα είχαμε καμιά ντουζίνα side-topics...
Quote from: dimakis on August 30, 2006, 23:06:47 pm
Προφανώς ο κος Πρετεντέρης δεν έχει ποτέ εντρυφήσει σε αυτό το τόπικ.
Μόνον εδώ μπορεί να βρει απάντηση στο βαθυστόχαστο ερώτημά του .... ;D ;D ;D
Καλά, απίστευτη διασύνδεση κ. Δημάκη! ;D ;D ;D
Και με τον κατάλληλο καραγκιόζη! :D
Νέσσα το ποστ σου εδώ είναι για να κολλάει στον Ολύμπιο? Δε βρίσκω άλλη δικαιολογία, είναι απαράδεκτα υποκειμενικό.
Quote from: Νessa on September 16, 2006, 10:26:35 am
α) τον έχουν χεσμένο, καθώς όλα είναι προσαρμοσμένα στα μέτρα και στα σταθμά του "μέσου όρου", ενώ κανένας δεν ενδιαφέρεται για τη δική του κλίση
β) του φέρονται συνεχώς σα να μην καταλαβαίνει πράγματα που γι'αυτόν είναι αυτονόητα, του τα εξηγούν ξανά και ξανά με παραδείγματα και αισθάνεται συνεχώς ότι υποτιμούν τις ικανότητές του
γ) δε μπορεί να κάνει παρέες, καθώς δύσκολα επικοινωνεί με τα άλλα παιδιά της ηλικίας του
α) Αν μιλάς από προσωπική εμπειρία προφανώς δεν είχες καλούς δασκάλους (=να νοιάζονται για όλους τους μαθητές τους). Οι δικοί μου οι μαθηματικοί π.χ. έβαζαν προαιρετικές ασκήσεις και συνιστούσαν βιβλία άσχετα με την ύλη σε αυτούς που το ήθελαν. Προφανώς άμα το ήθελες, σε βοηθούσε όσο του ζητούσες. Στο λύκειο δε, ο μαθηματικός μας ασχολούνταν αρκετά με τη μαθηματική εταιρία και μας έλυνε και τέτοια θέματα (είχε φτιάξει και τμήμα όπου γινόταν προετοιμασία) αλλά πού καιρός στο λύκειο για τέτοια... αφού το λύκειο είναι προεξεταστική περίοδος...
β) Δεν φέρονται μόνο σε αυτόν, φέρονται σε όλη την τάξη. Ο δάσκαλος που κάνει διακρίσεις είναι κακός δάσκαλος. Και αν έχεις κλίση σε κάτι δε σε υποτιμά. Εσύ νομίζεις ότι σε υποτιμά, στις περισσότερες περιπτώσεις σε υπερτιμά...
γ) Σιγά μην είναι κι εξωγήινος! Η κοινωνικότητα είναι άλλο χάρισμα και δεν εξαρτάται από τις επιδόσεις...
Νessa:
Quote from: 4Dcube on September 16, 2006, 14:18:41 pm
α) Αν μιλάς από προσωπική εμπειρία προφανώς δεν είχες καλούς δασκάλους (=να νοιάζονται για όλους τους μαθητές τους). Οι δικοί μου οι μαθηματικοί π.χ. έβαζαν προαιρετικές ασκήσεις και συνιστούσαν βιβλία άσχετα με την ύλη σε αυτούς που το ήθελαν. Προφανώς άμα το ήθελες, σε βοηθούσε όσο του ζητούσες.
Ο δάσκαλος μέσα στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα δε μπορεί να κάνει κάτι. Όταν όλα τα παιδάκια μαθαίνουν πώς να γράφουν το 1 και το 2 και εσύ λύνεις εξισώσεις προφανώς δε μπορεί να ασχοληθεί μαζί σου και να ικανοποιήσει τη φιλομάθειά σου.
Quote from: 4Dcube on September 16, 2006, 14:18:41 pm
Στο λύκειο δε, ο μαθηματικός μας ασχολούνταν αρκετά με τη μαθηματική εταιρία και μας έλυνε και τέτοια θέματα (είχε φτιάξει και τμήμα όπου γινόταν προετοιμασία) αλλά πού καιρός στο λύκειο για τέτοια... αφού το λύκειο είναι προεξεταστική περίοδος...
Ναι, υπάρχει τέτοιο τμήμα, αλλά νομίζω είναι ένα για όλη τη Θεσσαλονίκη. Πήγαινα κι εγώ στην τρίτη Λυκείου. Ήταν μια ανάσα από τα μαθήματα, μια φορά την εβδομάδα. Αλλά φτάνει αυτό;
Quote from: 4Dcube on September 16, 2006, 14:18:41 pm
β) Δεν φέρονται μόνο σε αυτόν, φέρονται σε όλη την τάξη. Ο δάσκαλος που κάνει διακρίσεις είναι κακός δάσκαλος. Και αν έχεις κλίση σε κάτι δε σε υποτιμά. Εσύ νομίζεις ότι σε υποτιμά, στις περισσότερες περιπτώσεις σε υπερτιμά...
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Εγώ λέω το εξής πολύ απλό: Ο καθένας να παίρνει την εκπαίδευση που του ταιριάζει.
Quote from: 4Dcube on September 16, 2006, 14:18:41 pm
γ) Σιγά μην είναι κι εξωγήινος! Η κοινωνικότητα είναι άλλο χάρισμα και δεν εξαρτάται από τις επιδόσεις...
Από τη βαθμολογία στα μαθήματα, όχι. Από την ευφυΐα ναι.
Sanctifier:
Quote from: 4Dcube on September 16, 2006, 14:18:41 pm
γ)Η κοινωνικότητα είναι άλλο χάρισμα και δεν εξαρτάται από τις επιδόσεις...
Τι ειναι ; Χαρισμα; ;D
Η αντικοινωνικότητα τοτε να δεις τι χαρισμα που ειναι.... ::)
Navigation
[0] Message Index
[*] Previous page