PROBLIST

(1/4) > >>

dim:
Σήμερα στη σχολή ήταν κολλημένες κάτι κόλλες που έγραφαν problist...???

Τελικά ήταν "μάρκετινγκ" για μία πολύ καλή κίνηση..

Αντιγράφω e-mail..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Στις πρόσφατες εξεταστικές περιόδους παρατηρήθηκε μειωμένη προσέλευση των φοιτητών σε αρκετά μαθήματα. Το ίδιο παρατηρείται και στις παραδόσεις των μαθημάτων. Αυτά και παρόμοια φαινόμενα έφεραν στην επιφάνεια τον γενικότερο σχετικό προβληματισμό που υπάρχει αρκετό καιρό τώρα σε πολλά μέλη του τμήματος για την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τις αιτίες της δυσλειτουργίας της.

Σε μια πρώτη – τουλάχιστον – προσέγγιση κρίθηκε απαραίτητο από την Γ.Σ. του τμήματος να αναγνωριστούν και να καταγραφούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν ακολούθως στην Γ.Σ. του τμήματος.

Η problist δημιουργήθηκε σε μια προσπάθεια να δώσει βήμα σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέλη του τμήματος, ώστε να μπορέσουν να καταθέσουν – επώνυμα ή ανώνυμα – τις απόψεις και διαπιστώσεις τους. Λειτουργεί – τουλάχιστον προς το παρόν – σαν χώρος συγκέντρωσης της πληροφορίας και όχι σαν χώρος γενικής συζήτησης· γι’ αυτό είναι και moderated.

Η εγγραφή σας έγινε αυτόματα. Αν, παρ’ ελπίδα, δεν επιθυμείτε να εκφράστε άποψη ή να λαμβάνετε μηνύματα, μπορείτε πάντοτε να διαγραφείτε στέλνοντας e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Unsubscribe

Και μπορείτε πάντοτε να ξαναεγγραφείτε, ή να πείτε και σε άλλους να εγγραφούν (η λιστα είναι ανοιχτή για όλους του φοιτητές του τμήματος), στέλνοντας νέο e-mail στην διεύθυνση

problist-request@faedrion.ee.auth.gr?Subject=Subscribe

με όποια διεύθυνση e-mail θέλετε, χωρίς να είναι απαραίτητη η δήλωση του ονόματός σας.

Αν, όπως ελπίζουμε, επιθυμείτε να συμμετέχετε σε αυτήν την προσπάθεια του τμήματος, στείλτε μήνυμα στην problist@faedrion.ee.auth.gr, όπου να περιγράφετε τον λόγο ή τους λόγους που πιστεύετε ότι δημιουργούν δυσκολίες στην αποτελεσματική λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των σπουδών στο ΤΗΜΜΥ. Ενδεικτικοί, και σίγουρα όχι εξαντλητικοί, λόγοι επιγραμματικά:
Υποδομές - Τεχνικά προβλήματα: Πλήθος, χωρητικότητα, θέρμανση, αερισμός, φωτισμός αιθουσών / εργαστηρίων – Αναγνωστήριο – Πάρκινγκ, κυλικείο, κλπ.
Πρόγραμμα σπουδών: Δομή – Αλληλουχία μαθημάτων – Πλήθος μαθημάτων ανά εξάμηνο – Ωρολόγιο πρόγραμμα, κλπ.
Μαθήματα: Ενδιαφέρον, χρησιμότητα, περιεχόμενο αντικειμένου – Προβλήματα με τους διδάσκοντες, τρόπος διδασκαλίας, μεταδοτικότητα, απουσίες, συμπεριφορά – Προβλήματα με το βιβλίο, κλπ.
Αμαρτίες γονέων …και τέκνων: Λάθος επιλογή σχολής – Προαπαιτούμενες γνώσεις – Ελλιπής παρακολούθηση – Ελλιπές διάβασμα – Πλήθος φοιτητών – Αναλογία διδασκόντων προς διδασκομένους, κλπ.
Προσωπικοί λόγοι: Οικονομικοί, αισθηματικοί, υγείας, εργασία, κλπ.
Θα βοηθούσε αν είστε όσο πιο σαφής γίνεται στην περιγραφή των προβλημάτων, ελλείψεων, δυσκολιών. Επίσης, αν, όπου χρειάζεται και είναι δυνατόν, πέρα από την απλή παράθεση του προβλήματος διατυπώνατε τον τρόπο που το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρεάζει τις σπουδές.

Αν, πάλι, τις απόψεις και τις παρατηρήσεις σας θα προτιμούσατε να τις πείτε προφορικά, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με οποιοδήποτε από τα μέλη της επιτροπής, μέσω προσωπικού e-mail, μέσω τηλεφώνου ή – μάλλον το καλύτερο – με μια βόλτα και προσωπική συζήτηση στο γραφείο του.

Παράλληλα και κατά την διάρκεια της συλλογής των απόψεων, η επιτροπή προτίθεται να διοργανώσει μία ή και περισσότερες ανοιχτές συναντήσεις-συζητήσεις για την όσο μεγαλύτερη δημοσιοποίηση, ενημέρωση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ όλων των μελών του τμήματος. Χωρίς, βεβαία, αυτές οι ζωντανές εκδηλώσεις να μπορούν ποτέ να αντικαταστήσουν την συμμετοχή σας στη λίστα και την προσωπική κατάθεση της άποψής σας.

Αναμένοντας την συμβολή σας,

Για την
επιτροπή καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φοιτητές του Τμήματός μας κατά την διάρκεια των σπουδών τους, για να συζητηθούν στη Γ.Σ του Τμήματος

Αντώνης Παπαγιαννάκης,  agp@eng.auth.gr, 2310/996393
Γρηγόρης Παπαγιάνννης,  grigoris@eng.auth.gr, 2310/996388
Τάσος Ντελόπουλος,  adelo@eng.auth.gr, 2310/996272

Φεβ 2009

tesla:
Καλη κινηση αν και λιγο αργοπορημενη...

Emfanever:
σιγά σιγά θα μπλοκάρει το σύστημα από τα πολλά προβλήματα

mousitsa:
Πήξαμε στις λίστες...
Τα πολλά λόγια είναι φτωχεια..

Nessa NetMonster:
Να ρωτήσω λίγο κάτι συναφές: Κάτι ερωτηματολόγια που μας έρχονται στο e-mail και υποτίθεται ότι τα συμπληρώνουν ανώνυμα όλοι τα διαβάζουν οι καθηγητές; Ποιος τα φτιάχνει και σε ποιον πάνε; Είναι στα πλαίσια της και καλά αξιολόγησης;

Δηλαδή να τα εκλάβουμε ως φιλότιμο του καθηγητή ή ως απλά μια αγγαρεία που την έκανε για να φύγει από πάνω του μια υποχρέωση;

Ρωτάω γιατί είναι ένα μάθημα που έχουμε πολλά να πούμε (*) στον καθηγητή (είτε μέσω του ερωτηματολογίου είτε τετατέτ - κατά προτίμηση το δεύτερο), αλλά αν δεν ενδιαφέρεται δεν έχει νόημα (άσε που μπορεί και να μπλέξεις)... ενώ αν όντως εκδηλώνει ενδιαφέρον τότε να κάνουμε ένα βήμα να του δώσουμε ένα feedback κριτικής.

(*) Το πρώτο πληθυντικό το χρησιμοποιώ γιατί έχω παρατηρήσει ότι το 90+% έχουν ακριβώς τα ίδια παράπονα από το συγκεκριμένο καθηγητή. Υποθέταμε όλοι ότι απλά δεν ενδιαφέρεται να βελτιώσει το μάθημά του.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page