Εξετάσεις, εξεταστικές και εξετασιοκεντρικές διαδικασίες...

(1/4) > >>

pmousoul:

Λίγες σκέψεις...

Εφόσον δεν μπορούμε να τις αποφύγουμε, γιατί δεν οργανώνονται καλύτερα? Δηλ. :

1. Γιατί δεν είναι γνωστά τα προγράμματα εξετάσεων από την αρχή του εκάστοτε ακαδημαϊκού έτους?

2. Γιατί δεν υπάρχει υποχρεωτικά για κάθε μάθημα ένας χώρος φυσικός ή διαδικτυακός όπου θα αναρτώνται οι σωστές απαντήσεις στην εξέταση του εκάστοτε μαθήματος?

3. Γιατί δεν υπάρχει υποχρεωτικά για το κάθε μάθημα ορισμένος χρόνος για την διόρθωση των γραπτών?

4. Γιατί να μην υπάρχουν υποχρεωτικά συγκεκριμένες ημερομηνίες ώστε να μπορείς να δεις το γραπτό για όλα τα μαθήματα ανεξαιρέτως?

5. Γιατί όλα τα πιο πάνω δεν μπορούν να προγραμματιστούν?



Εάν κάτι από τα πιο πάνω φαίνεται σε κάποιον παράλογο ή ανέφικτο παρακαλώ να το δηλώσει δικαιολογώντας.


Υ.Γ. : Η λέξη "υποχρεωτικά" είναι υποχρεωτική.  :)
   

Wade:
Δεν ξέρω κατά πόσο συμφωνώ στο ότι πρέπει να υπάρχει ορισμένος χρόνος για την διόρθωση...  Ναι μεν πρέπει να είναι υποχρεωτικό σε περιπτώσεις όπου κρίνονται πράγματα όπως το αν θα πάρει κάποιος τομέα (οπότε και πρέπει να μπορεί κάποιος να μάθει το βαθμό του πριν τη λήξη των δηλώσεων), αλλά μπορεί κάποιοι καθηγητές να αφιερώνουν πολύ χρόνο στη διόρθωση των γραπτών για να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερα η βαθμολόγηση.  Μπορεί ένας καθηγητής, αν έχει όσο χρόνο θέλει στη διάθεσή του, να έχει την ευχέρεια να κάνει τη διόρθωση χωρίς την πίεση του χρόνου, και έτσι να αποφευχθούν και να μειωθούν στο ελάχιστο τυχόν λάθη στη βαθμολόγηση.  Γι' αυτό πιστεύω πως είναι θέμα που εξαρτάται από τον καθηγητή...  Αλλά αν υπάρχει κάποιο χρονικό περιθώριο, δεν πιστεύω πως θα πρέπει να είναι πολύ περιοριστικό...

Όσον αφορά το πρόγραμμα εξετάσεων, είναι πολύ λογική σκέψη, και είναι πολύ θετικό το γεγονός ότι για το θερινό εξάμηνο φέτος το πρόγραμμα ανακοινώθηκε στις αρχές Απριλίου.  Φυσικά και καλό θα ήταν αυτό να γίνεται συστηματικά.

Γενικά, πολύ καλές προτάσεις :)

pmousoul:

@Wade

Εγώ από την άλλη πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει ένα λογικό (όχι υποκειμενικό) όριο. Είναι θέμα προγραμματισμού.

Έστω ότι μετά από ενάμιση μήνα το αργότερο μετά το πέρας της κάθε εξεταστικής είσαι υποχρεωμένος να αποστέλλεις σε ένα ίδρυμα που σου χορηγεί υποτροφία τα μαθήματα που πέρασες ώστε να συνεχίσει να σε υποστηρίζει...

Τότε τι κάνεις?

corina:
Μία μικρή προσθήκη:

Το πρόγραμμα της εξεταστικής σε κάποιες άλλες σχολές του ΑΠΘ (και για να μη με προλάβουν κάποιοι, ακόμη και σε σχολές με αριθμό εισακτέων ανάλογο του δικού μας), το πρόγραμμα μπορεί και βγαίνει πριν τελειώσουν οι δηλώσεις μαθημάτων. Μερικές φορές είναι γνωστό πριν ξεκινήσει το εξάμηνο.

Αυτό σε μας δε συμβαίνει λόγω ασυνεννοησίας των καθηγητών? είναι ειλικρινής η απορία, και χωρίς ίχνος ειρωνίας, γιατί μερικές φορές τα γραπτά παρανοούνται.

Και από μένα ένα μπράβο που βγήκε το πρόγραμμα του εξαμήνου αυτού έγκαιρα! :)

Nikiforos:
και γω κρατώ επιφυλάξεις για το 3 (θα μπορούσε όμως να υπήρχε μια τελεσίδικη ημερομηνία για να βγουν τα αποτελέσματα όλων των μαθημάτων) όσο για τις υπόλοιπες προτάσεις θεωρώ οτι δεν έπρεπε να τις συζητάμε. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έχουν υλοποιηθεί τόσο καιρό με μόνη εξαίρεση το πρόγραμμα εξεταστική που πρέπει ίσως να ήμαστε λίγο υπομονετικοί λόγο της μετάβασης στο ΝΠΣ και η αλήθεια είναι πως έχουν γίνει θετικά βήματα.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page