• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 13:34:53 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 13:34:53 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
ΤΣΕΜΔΕ vs ΤΕΒΕ
by Πατερ Ημμυων
[Today at 13:16:27]

14 Μαΐου η ψήφος σου είνα...
by daphlmhx
[Today at 12:42:50]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Nikos_313
[Today at 12:14:56]

3 γραμματα...
by Nikos_313
[Today at 12:10:18]

ESA x SpaceDot - Satellit...
by Nikos_313
[Today at 12:06:16]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 22:35:15 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 10, 2025, 19:19:05 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 10, 2025, 16:38:41 pm]

Ποια είναι η σχέση σας με...
by tzortzis
[May 10, 2025, 14:16:00 pm]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by George_RT
[May 10, 2025, 14:02:02 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 10, 2025, 13:58:55 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 12:27:33 pm]

Erasmus Πληροφορίες & Εμπ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:13:27 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:00:45 am]

[Poll] Λύση για το θεμα τ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:59:15 am]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:53:02 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[May 08, 2025, 22:20:44 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 22:40:55 pm]

[ΑΡΑΓΕ - Attack] Για τι π...
by Aris★
[May 07, 2025, 21:47:46 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:16 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9952
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426153
Total Topics: 31684
Online Today: 161
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 16
Guests: 95
Total: 111
chris123
mkakale
Elenit
mimaki
geo66
Mitousis
maestros
Antigoni
gkaramp
jimalexoud
evax
thunder
bit11
Κaraflodaimonas
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Για οποιοδήποτε πρόβλημα με register/login, στείλτε email στο contact@thmmy.gr.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: [1] 2 3 ... 11 Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 33623 times)
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« on: March 14, 2008, 14:52:32 pm »

edited by mod: το θεμα προηλθε απο συζητηση για τα αποτελέσματα των αναλογικων επικοινωνιων



Quote from: Karaμazoβ on March 14, 2008, 14:35:58 pm

Αχ το 5αρι το καλό...Και η πλακα είναι οτι νομιζα οτι τα ειχα κατανοησει κάπως και οτι τα θεματα ήταν μετρια...τελικα ουτε τα μισα δεν ηταν σωστα απ οσα ειχα γραψει...

Ούτε το 5 ούτε το 10 είναι το πρόβλημα.
Αυτά είναι νούμερα και παίζουν όπως τα παίζουμε.
Το πρόβλημα είναι η ουσία.
Και μ' αυτήν τι γίνεται;

Το πρόβλημα της μη κατανόησης βασικών εννοιών, της αδυναμίας από το σύνολο σχεδόν των φοιτητών να παρακολουθήσουν αυτά που στο παρελθόν θεωρούνταν απλά και φυσιολογικά, είναι δεδομένο.

Στον ευσυνείδητο εξεταστή, οι εξετάσεις το αποκαλύπτουν.
Ο ευσυνείδητος διεκπεραιωτής έχει ακόμη μια ευκαιρία να το συγκαλύψει.

Νομίζω ότι όλοι παίζουμε τον δεύτερο ρόλο, γι αυτό και αρρωσταίνω.


« Last Edit: March 16, 2008, 01:03:36 am by corina » Logged
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #1 on: March 14, 2008, 15:03:21 pm »

Aυτά ισως να τα σκέφτεται ένας εξεταστης...

ενας φοιτητής ομως που έρχεται και φευγει και παρα την προσπάθεια του, εχοντας επικεντρωθει σε καποιια συγκεκριμενα μαθηματα,που του αρεσουν, δεν παει όπως τα περιμένει,  αρχίζει και αναρωτιέται:

-βρε μπας και διαβάζω λαθος?
-μα καλά μηπως δεν κατέχω τις βασικες έννοιες?
-τι παει στραβά τελοσπάντων? Τι σοι μηχανικος θα βγω απο δω μεσα?


Αυτό δεν το λεω μονο γω αλλα περναει απο τα μυαλά πολλων τελευταια...
« Last Edit: March 14, 2008, 15:08:39 pm by Karaμazoβ » Logged

Appelsinpiken
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Female
Posts: 5019


gone with eternity


View Profile WWW
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #2 on: March 14, 2008, 15:07:58 pm »

Quote from: Karaμazoβ on March 14, 2008, 15:03:21 pm
ενας φοιτητής ομως που έρχεται και φευγει και παρα την προσπάθεια του, εχοντας επικεντρωθει σε καποιια συγκεκριμενα μαθηματα,που του αρεσουν, δεν παει όπως τα περιμένει,  αρχίζει και αναρωτιέται:

-βρε μπας και διαβάζω λαθος?
-μα καλά μηπως δεν κατέχω τις βασικες έννοιες?
-τι παει στραβά τελοσπάντων?


Αυτό δεν το λεω μονο γω αλλα περναει απο τα μυαλά πολλων τελευταια...

δε θα μπορούσα να συμφωνησω περισσοτεροοοοο........ Undecided Undecided Undecided
Logged

Πες μου, πόσο κρατάει το αύριο;
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #3 on: March 14, 2008, 15:47:01 pm »

Ούτε κι εγώ λέω τίποτε διαφορετικό.

Μόνο που εσείς το λέτε μετρώντας τους βαθμούς, και στην αγωνία σας να είστε 'ανταγωνιστικοί', ενώ εγώ βάζω ένα ζήτημα ουσίας.

Αν μπορούσαν κάποιοι που ακόμα σκέφτονται με όρους δασκάλων, και κάποιοι που σκέφτονται με όρους ανθρώπων που τους ενδιαφέρει η απόκτηση της γνώσης, να συναντηθούν, ίσως να είχαμε αποτέλεσμα.
Logged
emmanuel
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3830


πλάκα με κανεις?


View Profile WWW
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #4 on: March 14, 2008, 17:59:29 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 15:47:01 pm
Ούτε κι εγώ λέω τίποτε διαφορετικό.

Μόνο που εσείς το λέτε μετρώντας τους βαθμούς, και στην αγωνία σας να είστε 'ανταγωνιστικοί', ενώ εγώ βάζω ένα ζήτημα ουσίας.

Αν μπορούσαν κάποιοι που ακόμα σκέφτονται με όρους δασκάλων, και κάποιοι που σκέφτονται με όρους ανθρώπων που τους ενδιαφέρει η απόκτηση της γνώσης, να συναντηθούν, ίσως να είχαμε αποτέλεσμα.


εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...
Logged

tu/e
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #5 on: March 14, 2008, 19:48:08 pm »

Quote from: emmanuel on March 14, 2008, 17:59:29 pm
εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...

Αυτό μη το λες σε μενα.
Τα μαθήματα με την μορφή που τα αντιλαμβανόμαστε και τα έχουμε εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών είναι παρωχημένη και χαμένη υπόθεση.
Δεν απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς αλλά σε ... ψάλτες και καλύπτουν μόνο το κομμάτι της ανάλυσης του αντικειμένου τους με τρόπο μάλλον μεσαιωνικό.
Βολεύουν όμως από την άποψη των ... μορίων για τους μοριοσυλλέκτες και μοριοδότες.
Βολεύουν επίσης από την άποψη του τεμαχισμού της ύλης και της περιχαράκωσης εκάστου εξ ημών στα 'δικά του'.

Δυο και (άντε) ένα μικρό πρότζεκτ-εργαστήρια το εξάμηνο είναι αρκετά.
Τέσσερεις πέντε διαλέξεις το καθένα.
Καθημερινή επαφή διδασκόντων διδασκομένων.
Βιβλιογραφία, ψάξιμο, έλεγχος, συζήτηση, πρόοδος εργασίας, παρουσιάσεις.

Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.

Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.



« Last Edit: March 14, 2008, 19:53:03 pm by dimakis » Logged
apostolos1986
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Posts: 13446



View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #6 on: March 14, 2008, 20:48:36 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 19:48:08 pm

Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.





αυτός ίσως είναι η λύση πολλών προβλημάτων...εφόσον το λύκειο δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των πανεπιστημίων...που ίσως δεν είναι και ο ρόλος τους στο κάτω κάτω...το κενό πρέπει να το καλύψει η τριτοβάθμια...
Logged

www.twitter.com/apostolos1986
^^DaRk_HunTeR
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 2146


0001 0010 0100 0010


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #7 on: March 14, 2008, 21:42:22 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 19:48:08 pm


Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.

Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.
Ειλικρινα εχω κουραστει να ακουω τα ιδια και τα ιδια απο τοτε που μπηκα
ολο παραπονα για το επιπεδο μας ακουω.
Την καταντια του Λυκειου την ξερουμε ολοι και κανεις δεν μπορει να την αρνηθει το θεμα για μενα παντως ειναι αλλου και δεν βλεπω να το τονιζουμε ιδαιτερα....

Πιστευω πως ο ιδιος ο κα8ηγητης εχει τεραστια ευθυνη, με εσας δεν εχω κανει μαθημα ακομα,οχι οτι εχει τοση σημασια εξαλλου δεν κρινω προσωπικα αλλα γενικα, δεν ειναι δυνατον λοιπον αν8ρωποι που δεν ελεγχονται απο κανενα, δεν λογοδοτουν πουθενα να εργαζονται με συνεπεια ειναι "φυση" αδυνατον(εκτος απο ελαχιστες λαμπρες εξαιρεσεις).

Δεν μπορει λοιπον αν8ρωποι που κανονικα θα επρεπε να ειναι σπιτι τους και να κανουν κατι ασχετο με την εκπαιδευση να παιζουν τον ρολο του μεταλαμπαδευτη ιδεων και γνωσεων, τι μας παρεχουν???
Εγω σε συζητησεις με αν8ρωπους μεγαλυτερους που εχουν καιρο να ασχολη8ουν με την 3βα8μια εκπαιδευση τους λεω την εξης διαπιστωση μου:"Εφυγα απο το Λυκειο που με αναγκαζαν να διαβασω για να περασω και πηγα στο Πανεπιστημιο και βρηκα τα ιδια" και εκπλησονται.

Τωρα θα μου πειτε αν θελεις και εισαι ωριμος θα τα καταφερεις να παρεις τις σωστες γνωσεις και να τις αξιοποιησεις, ναι βρε παιδια αλλα οταν δεχεσαι τονους απο ΑΧΡΗΣΤΕΣ πληροφοριες και μαλιστα αυτες σου ειναι απαραιτητες ωστε να παρεις πτυχιο και επιπροσθετα βα8μολογησε σε αυτες με αθλιο τροπο βλ. Φυσικη(προ-πο κ.ο.κ) ε τοτε διαπιστωνεις οτι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα....και οτι δεν ευθυνεται το επιπεδο των φοιτητων για αυτα.....

Δεν ξερω τι καναν οι φοιτητες πριν δεκα χρονια, παντως με "φωστηρες" σαν πολλους σημερινους μας δασκαλους ελπιζω να μην συναναστρεφονταν, και αν παρ ολα αυτα τα εβγαζαν περα και παραλληλα διευρηναν τους οριζοντες τους,φιλτραροντας τα απαραιτητα για αυτους τοτε αφηστε με να αμφιβαλω για το αν ηταν γενικο το φαινομενο.Δεν θεωρω οτι διαφερουμε τοσο απο τους παλιοτερους,ουτε υστερουμε,μπορει αυτο να συμβαινει στο 1ο ετος αλλα στην πορεια το πιο πιθανο να αντιμετωπιζουμε τις ιδιες δυσκολιες.



Logged

Without order nothing can exist without chaos nothing can evolve

Timeo hominem unius libri
The minstrel
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #8 on: March 14, 2008, 22:00:35 pm »

Συμφωνώ με ^^DaRk_HunTeR και κύριε Δημάκη θέλω να σας ρωτήσω.

Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?

Λέγοντάς το συνέχεια και συνέχεια, σπάτε τα ήδη σπασμένα νεύρα των φοιτητών αυτής της σχολής.
Logged

It's alright
ampoulog
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1378



View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #9 on: March 14, 2008, 22:10:09 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 19:48:08 pm
Quote from: emmanuel on March 14, 2008, 17:59:29 pm
εχει ψωμι η συζητηση,αλλα δε νομιζω να διαχωριστει γιατι παντα μετα τις εξετασεις πεφτει το ενδιαφερον...
εγω εμμενω στη θεση μου οτι αν θελουμε ποσοτητα και ποιοτητα δεν γινεται...
ή θα εχουμε λιγα μαθηματα και καλα ,ή,για να αντιστρεψω την ειδικευση, θα μαθαινουμε ολοενα λιγοτερα πραγματα για ολοενα περισσοτερα,μεχρι που δε θα ξερουμε τπτ για τα παντα...

Αυτό μη το λες σε μενα.
Τα μαθήματα με την μορφή που τα αντιλαμβανόμαστε και τα έχουμε εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών είναι παρωχημένη και χαμένη υπόθεση.
Δεν απευθύνονται σε μελλοντικούς μηχανικούς αλλά σε ... ψάλτες και καλύπτουν μόνο το κομμάτι της ανάλυσης του αντικειμένου τους με τρόπο μάλλον μεσαιωνικό.
Βολεύουν όμως από την άποψη των ... μορίων για τους μοριοσυλλέκτες και μοριοδότες.
Βολεύουν επίσης από την άποψη του τεμαχισμού της ύλης και της περιχαράκωσης εκάστου εξ ημών στα 'δικά του'.

Δυο και (άντε) ένα μικρό πρότζεκτ-εργαστήρια το εξάμηνο είναι αρκετά.
Τέσσερεις πέντε διαλέξεις το καθένα.
Καθημερινή επαφή διδασκόντων διδασκομένων.
Βιβλιογραφία, ψάξιμο, έλεγχος, συζήτηση, πρόοδος εργασίας, παρουσιάσεις.

Το πρόβλημα που συζητάμε όμως δεν είναι αυτό.
Το πρόβλημα είναι το γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε σε αυτά που πριν δέκα χρόνια οι συνάδελφοί σας ανταποκρίνονταν μια χαρά.
Τα έχω πει αρκετές φορές, φταίει η δευτεροβάθμια που την έχουν ξεσκίσει οι γονείς σας και δεν πρόκειται να διορθωθεί - όποιος πιστεύει οτι δεν είναι τεκμηριωμένα ας έρθει να με βρει, βαριέμαι να τα ξαναλέω.
Κι αν δεν σκύψουμε πάνω στο πρόβλημα, αν δε πάρουμε μέτρα, θα σερνόμαστε συνεχώς.

Προπαρασκευαστικό έτος σπουδών.
Όποιος θέλει το παρακολουθεί.
Διδάσκονται και καλύπτονται σε έναν χρόνο όλες οι αμαρτίες του Λυκείου.
Το επίπεδο όμως των μαθημάτων στην συνέχεια υψηλό, χάρες δεν έχει, το τρία είναι τρία και κόβεται μαζί με το 4.99.
Όποιος δεν τα καταφέρνει πάει και αρχίζει από την αρχή, ας πρόσεχε.
Έτσι κι αλλιώς 7μισυ χρόνια κάνετε να τελειώσετε, ας τα αξιοποιήσετε σωστά.

Το θέμα δεν είναι (μόνο) η δευτεροβάθμιά , γιατι αν σκεφτούμε απλά την βάση της σχολής τα τελευταία χρόνια είναι εύκολο να καταλάβουμε ότι εισέρχονται οι elite  των μαθηματών του Λυκείου . Πράγμα που σημαίνει ότι τα άτομα αυτά διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις τουλάχιστον με βάση αυτά που περιλαμβάνονται στην ύλη των σχολικών βιβλίων .
Από εκεί και πέρα όμως παίζουν ρόλο και άλλοι παράγοντες πχ :
1. Αύξηση των αριθμών εισαχθέων κάθε έτους ( ή τουλάχιστον αν όχι αύξηση μία σταθεροποίηση σε αρκετά μεγάλο αριθμό ) , το οποίο έχει ως φυσικό επακόλουθω οι παρακολουθήσεις να χάνουν την ποιότητά τους (περισσότερα άτομα==περισσότερη φασαρία + αλυτές απορίες απο κάποια+.....)
2. Αύξηση της ύλης ανα χρονια σε διάφορα μαθήματα , που σημαίνει ότι στον ίδιο χρόνο θα πρέπει να διαβάσουμε και να καταλάβουμε πολύ περισσότερα πράγματα από τους προηγούμενους ( αν και αυτό αν αφαιρέσουμε τον παράγοντα χρόνο είναι καλό<==>περισσότερη γνώση ),αλλά ο παράγοντας χρόνος αναγκάζει τα άτομα που θέλουν να καταλαβαίνουν ένα μάθημα είτε να δίνουν λιγότερα μαθήματα είτε να πάνε σε κάποια απλά και μόνο για να λένε ότι πήγαν .

και διάφορα άλλα .

Θα συμφωνήσω με τον Dark_Hunter ότι η έλειψη αξιολόγησης είναι και αυτός  ένας βασικός παράγοντας , πράγμα που όπως ακούγεται θα αλλάξει ....
Logged

Bλάκας δεν είναι αυτός που δεν έχει νοημοσύνη , αλλά αυτός που πιστεύει

σε ό,τι του δείξουν ως αληθινό και σε ό,τι του εξυψώνει την αυταρέσκεια,

χωρίς να κρίνει και χωρίς να σκέφτεται.
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #10 on: March 14, 2008, 22:20:56 pm »

Quote from: ^^DaRk_HunTeR on March 14, 2008, 21:42:22 pm
Πιστευω πως ο ιδιος ο κα8ηγητης εχει τεραστια ευθυνη, με εσας δεν εχω κανει μαθημα ακομα,οχι οτι εχει τοση σημασια εξαλλου δεν κρινω προσωπικα αλλα γενικα, δεν ειναι δυνατον λοιπον αν8ρωποι που δεν ελεγχονται απο κανενα, δεν λογοδοτουν πουθενα να εργαζονται με συνεπεια ειναι "φυση" αδυνατον(εκτος απο ελαχιστες λαμπρες εξαιρεσεις).

Τότε δεν ξέρεις τι είναι το πανεπιστήμιο.
Και το πρόβλημα πάλι δεν είναι δικό σου.
Του μπαμπά σου και των δασκάλων σου είναι.

Όχι, οι καθηγητές δεν είναι καλοί.
Και το πανεπιστήμιο δεν είναι κάτι για το οποίο εγώ θα δώσω τη ζωή μου..
Αλλά και δεν ήταν καλύτερο, ήταν πολύ χειρότερο.

Για να μπορέσουμε να μιλήσουμε χρειάζονται μερικές προϋποθέσεις.
Και κυρίως να μιλάμε την ίδια γλώσσα και για τα ίδια πράγματα.

Δυστυχώς στον χώρο αυτό, εσύ μιλάς ως κυνηγός του σκοταδιού   Smiley κι εγώ με την αφεντομουτσουνάρα μου φάτσα κάρτα και την υπογραφή μου από κάτω.
Εκτεθειμένος στην επίθεση οποιουδήποτε ψυχοπαθούς.

Περιορίζω λοιπόν το θέμα όσο μπορώ στην δική μου εμμονή που είναι η αδυναμία σας να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των άθλιων καθηγητών σας.

Δεν ισχυρίζομαι ότι είσαστε ηλίθιοι ή αδύνατοι ή ότι οι άλλοι πριν δεκα χρόνια ήταν φωστήρες.

Έχω στα χέρια μου και μπορώ να το τεκμηριώσω το τι διδαχτήκατε εσείς και το τι διδάχτηκαν οι πριν το 90 και οι από το 90 μέχρι το 99.

Είναι πολύ φυσικό να μην ανταποκρίνεσαι στο πεδίο και τα κυκλώματα όπως οι προηγούμενοι.
Είναι πολύ φυσικό όταν φτάνεις σε μένα, σε μάθημα κατ' εξοχήν σύνθεσης, να τα χάνεις τελείως.
Η σκευή σου είναι που φταίει που σου την άφησαν μισή.
Το επίπεδο του αποφοίτου του σημερινού Λυκείου είναι επίπεδο Γυμνασίου του 90.

Οι καθηγητές σου στο Πανεπιστήμιο, ιδιαίτερα οι του Γενικού Τμήματος, δεν έχουν αυτήν την ενημέρωση - και οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται κιόλας.
Κάνουν τα μαθήματά τους ευτυχείς όπως τα έκαναν και πριν είκοσι χρόνια.

Φέτος, κάποια στιγμή μου ομολόγησαν στην διάρκεια του μαθήματος οι συνάδελφοί σου ότι δεν γνωρίζουν τον ορισμό του ορίου.
Λες και δεν το ήξερα...
Είναι χαρακτηριστικό της διαφοράς σας από τους προηγούμενους.
Ενώ για εκείνους ήταν μια υπόθεση διδασκαλίας εβδομάδων και τριβής, για σας ήταν ένα αστεράκι που υποδήλωνε 'εκτός ύλης'  και άφηνε την θέση της λογικής και του μαθηματικού ορισμού στην διαίσθηση.

Αυτά, ελπίζοντας σε ουσιαστικό διάλογο και όχι σε προσπάθειες αυτοεπιβεβαίωσης της ... άγνοιας μας.

« Last Edit: March 14, 2008, 22:54:27 pm by dimakis » Logged
dimakis
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Posts: 609


Είμαι μέλος ΔΕΠ....Δεν πειράζει!


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #11 on: March 14, 2008, 22:34:30 pm »

Quote from: bjork on March 14, 2008, 22:00:35 pm
Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?

Μετά από σοβαρή και ενδελεχή μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων της μέσης εκπαίδευσης από το 1973 μέχρι και σήμερα.

Το σύστημα της Μέσης εκπαίδευσης έχει καταρρεύσει και κρύβει την γύμνια του πίσω από το αδιάβλητο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το αδιάβλητο μπορεί να εξασφαλίσει το ότι είστε οι καλύτεροι, δεν μπορεί όμως να εξασφαλίσει το οτι είστε καλοί.

Τα μαθηματικά τα οποία γνωρίζετε συνολικά για να μπείτε στα Πολυτεχνεία είναι τα μαθηματικά της αλήστου μνήμης Τέταρτης Δέσμης, και κατά κάτι λιγότερα.

Μπορούμε να πούμε άπειρα πράγματα για να το τεκμηριώσουμε.

Ο υποψήφιος του 1995 είχε εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων πριν ξεκινήσει τα κυκλώματα του Μάργαρη.

Και για να κλείσουμε, πέρασες στο Τμήμα μας με 77 σελίδες Φυσική ενώ εκείνος με 500.

Τι λες λοιπόν να φταίει και σου φαίνονται όλα βουνά;
Θες να προσθεσουμε και ότι σε έχουν γραμμένο οι καθηγητές σου;
Να το προσθέσουμε.
Εσύ τι κάνεις;
 
« Last Edit: March 14, 2008, 22:36:55 pm by dimakis » Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #12 on: March 14, 2008, 22:52:24 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 22:34:30 pm
Quote from: bjork on March 14, 2008, 22:00:35 pm
Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?

Μετά από σοβαρή και ενδελεχή μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων της μέσης εκπαίδευσης από το 1973 μέχρι και σήμερα.

Το σύστημα της Μέσης εκπαίδευσης έχει καταρρεύσει και κρύβει την γύμνια του πίσω από το αδιάβλητο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το αδιάβλητο μπορεί να εξασφαλίσει το ότι είστε οι καλύτεροι, δεν μπορεί όμως να εξασφαλίσει το οτι είστε καλοί.

Τα μαθηματικά τα οποία γνωρίζετε συνολικά για να μπείτε στα Πολυτεχνεία είναι τα μαθηματικά της αλήστου μνήμης Τέταρτης Δέσμης, και κατά κάτι λιγότερα.

Μπορούμε να πούμε άπειρα πράγματα για να το τεκμηριώσουμε.

Ο υποψήφιος του 1995 είχε εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων πριν ξεκινήσει τα κυκλώματα του Μάργαρη.

Και για να κλείσουμε, πέρασες στο Τμήμα μας με 77 σελίδες Φυσική ενώ εκείνος με 500.

Τι λες λοιπόν να φταίει και σου φαίνονται όλα βουνά;
Θες να προσθεσουμε και ότι σε έχουν γραμμένο οι καθηγητές σου;
Να το προσθέσουμε.
Εσύ τι κάνεις;
 


Και γιατί να πρέπει ένας υποψήφιος για ένα εύρος σχολών να έχει εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων? Αν του χρειαστεί, να το μάθει στη σχολή του. Γιατί δηλαδή είναι καλό να μαθαίνει το παιδί του λυκείου τόσο προχωρημένα πράγματα? Μήπως το έχουμε παρακάνει?

Και αν πει κάποιος ότι μαζεύονται πολλά για το πανεπιστήμιο, πιστεύω πως αν μαθαίναμε όσα χρειαζόμασταν και λίγο παραπάνω, δε θα υπήρχε πρόβλημα! Μαθαίνουμε σε 5 χρόνια πολλά και δύσκολα πράγματα και τελικά δε μαθαίνουμε τα ουσιαστικά!

Έχω δει στην Αγγλία τα μαθηματικά που κάνουν οι φοιτητές στο τμήμα Computer Science και τρελάθηκα. Πρόκειται για πράγματα που τα κάναμε στο λύκειο και στο πρώτο μισό του πρώτου εξαμήνου. Ούτε αυτό είναι σωστό φυσικά. Το καλύτερο είναι κάπου στη μέση...
Logged

It's alright
MARIOS
Καταστραμμένος
********
Gender: Male
Posts: 5937


Ο ταραξίας !!!


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #13 on: March 14, 2008, 22:53:00 pm »

Πήγαμε από ένα σύστημα τεσσάρων μαθημάτων σε ένα σύστημα 9 μαθημάτων (κάποια στιγμή νομίζω ήταν 12).
Φυσικό είναι να μην έχουμε κάνει αυτά που έκαναν οι μαθητές στις δέσμες.
Οπότε είναι φυσικό να μην ξέρουμε αυτά που ήξεραν οι μαθητές πριν 10 χρόνια όταν τελειώσαμε το σχολείο.
Σε αυτό δεν φταίμε εμείς.Σε αυτό που φταίμε είναι το ότι περιμέναμε απλώ να δώσουμε τις εξετάσεις για να περάσουμε σε μια σχολή σαν κι αυτή.
Στην πραγματικότητα είναι το ελάχιστο αυτό.
Αλλά δεν πιστεύω πως είμαστε όντως οι καλύτεροι αυτοί που μπαίνουμε εδώ.
Όμως δεν λειτουργούν και οι καθηγητές έτσι όπως θα έπρεπε να λευτουργούν.
Έρχονται αρκετοι συνάδελφοί σας ή και διδακτορικοί σας και μας μίλουν ή λες και είμαστε χαζοί λέγοντας μας 20 φορές κάτι ή φωνάζοντας πως δεν είναι υπεύθυνοι εάν εμείς δεν ξέρουμε.
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως μετά από τις πρώτες εβδομάδες έρχετε μόνο ένα μικρό ποσοστό των φοιτητών του κάθε έτους στα μαθήματα.
Δεν λέω πως οι φοιτητές είναι αστέρια σε αυτή την σχολή, πολλοί απλώς ξέρουν να παπαγαλίζουν ασκήσεις ή να κάνουν καλά σκονάκια.
Αλλά και οι καθηγητές δεν δείνουν την απαραίτητη προσοχή.
Όχι όλοι αλλά αρκετοί στον βασικό κύκλο.
Logged

Only in my dreams I know you,
Ι wake up, I can't remember you.
Are you in my thoughts or wait for me?...
In your agonic existence.


Ελευθερία είναι
να έχεις ένα κομμάτι χαρτί κι ένα μολύβι
και να γράφεις, να γράφεις, να γράφεις
ο,τι σου κατεβαίνει στο κεφάλι
χωρίς να σκέφτεσαι τίποτα
χωρίς να νιώθεις καμιά ενοχή για τίποτα
χωρίς να λογοκρίνεις τον ίδιο τον εαυτό σου
χωρίς να νιώθεις τύψεις για όσα έκανες ή απέφυγες να κάνεις
Turambar
Veteran
Διεστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 20652

μη νοιάζεσαι


View Profile
Re: Πότε θα βγεί το μάθημα? - Φεβρουάριος 2008
« Reply #14 on: March 14, 2008, 23:03:29 pm »

Τι κάνουμε πόλλοι κύριε Δημάκη?

Βαφτισμένοι μικροί στον παραλογισμό....όχι μόνο της κοινωνίας που ζούμε αλλά ολόκληρου του κόσμου... προσαρμοζόμαστε... και προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε με ότι εφόδια έχουμε.

Όπως το θέσατε (πιο κομψά βεβαίως) οι περισσότεροι μας έχουν χεσμένους.
Έχουν τις δημοσιεύσεις τους και τα συνέδρια τους.

Ε πολλοί το μόνο που θέλουν είναι να φύγουν από αυτό το πράγμα με μια τρελή? παράλογη? εύλογη? ελπίδα ότι θα ζήσουν σε ένα κόσμο με προφανείς κανόνες.
Προσωπικά το θεωρώ η ελπίδα της απελπισίας. Σε έχουν φτάσει σε τέτοια κατάσταση που λες...
Δε μπορεί... θα υπάρχει κάτι... κάπου... κάπως... που θα μπορώ να το ελέγξω..


Μερικοί πάνε στρατό. Και βρίσκουν ότι πιο λογικό μπορεί να βρεθεί σε αυτόν τον τόπο.
Ένα μέρος που ξέρεις τουλάχιστον, ότι η λογική δεν επικρατεί, και είσαι προετοιμασμένος....


Είναι όντως υπερβολή, να ζητάς το στοιχειώδες, από διαβασμένους ανθρώπους...

τους παλιούς... και τους μελλοντικούς...



Στα βουνά αδέρφια... στα βουνά...
« Last Edit: March 14, 2008, 23:05:48 pm by Turambar » Logged

byeeee
Pages: [1] 2 3 ... 11 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...