• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 14:57:31 pm

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
May 11, 2025, 14:57:31 pm

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
ΤΣΕΜΔΕ vs ΤΕΒΕ
by Πατερ Ημμυων
[Today at 13:16:27]

14 Μαΐου η ψήφος σου είνα...
by daphlmhx
[Today at 12:42:50]

Η άχρηστη πληροφορία της ...
by Nikos_313
[Today at 12:14:56]

3 γραμματα...
by Nikos_313
[Today at 12:10:18]

ESA x SpaceDot - Satellit...
by Nikos_313
[Today at 12:06:16]

[Δυναμική Συμπεριφορά ΣΗΕ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 22:35:15 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by Nikos_313
[May 10, 2025, 19:19:05 pm]

AUTh Gambit
by DarkMagiK06
[May 10, 2025, 16:38:41 pm]

Ποια είναι η σχέση σας με...
by tzortzis
[May 10, 2025, 14:16:00 pm]

[Ηλ.Μηχανές Ι] Γενικές απ...
by George_RT
[May 10, 2025, 14:02:02 pm]

Ρυθμίσεις Θεμάτων της Ανώ...
by George_RT
[May 10, 2025, 13:58:55 pm]

Κινητοποίηση στον Ρέκανο ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 12:27:33 pm]

Erasmus Πληροφορίες & Εμπ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:13:27 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 02:00:45 am]

[Poll] Λύση για το θεμα τ...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:59:15 am]

[Τεχνικές Βελτιστοποίησης...
by Mr Watson
[May 10, 2025, 01:53:02 am]

Των συνειρμών το παίγνιο....
by Nikos_313
[May 08, 2025, 22:20:44 pm]

[ΔΣΗΕ] Γενικές απορίες, α...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 22:40:55 pm]

[ΑΡΑΓΕ - Attack] Για τι π...
by Aris★
[May 07, 2025, 21:47:46 pm]

Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by Nikos_313
[May 07, 2025, 21:10:16 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9952
Latest: Yamal
Stats
Total Posts: 1426153
Total Topics: 31684
Online Today: 161
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 21
Guests: 111
Total: 132
Dimos Bachlas
Carot1456
giorgosss03
kouf
Mr Watson
Konstantina Karamani
akoil
superkolios
Lykaonia
JoHn!
chatzitsma
dnikoa
matrozos
savvastzan
Gagauss
Chr1sgr
apob
George_RT
jimalexoud
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Τμήμα-Πανεπιστήμιο-Παιδεία > Πανεπιστήμιο και Παιδεία > Τι παιδεία θέλουμε: Προτάσεις (Moderators: Tasos Bot, PolarBear) > Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 9 10 [11] Go Down Print
Author Topic: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση  (Read 33624 times)
Guybrush
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 3527



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #150 on: June 09, 2008, 00:31:03 am »

Απλά παίρνεις το βιβλιαράκι των Sokolnikoff- Redheffer
Everything an engineer needs
Logged
Junior
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1349


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #151 on: June 09, 2008, 10:31:59 am »

Quote from: Γιώργος on June 09, 2008, 00:06:34 am
Από την άλλη για μένα είναι εξίσου περιττό να μπαίνουμε σε τόσο θεωρητικό βάθος στα μαθηματικά και να μην κάνουμε μαθηματικά για μηχανικούς.

Έχω κουραστεί πχ με τα πρώτα εξάμηνα που 'ναι γεμάτα φυσικομαθηματικά στα οποία γίνονται πράγματα που ο μηχανικός δεν θα τα χρειαστεί!! Τι νόημα έχει πχ να εξετάζομαι σε 10 αποδείξεις στην Αρ. Ανάλυση ή πώς αποδεικνύεται το τάδε θεώρημα του μακαρίτη του Cauchy;

Συν ότι αλλιώς διδάσκει ένας μηχανικός κι αλλιώς ένας μαθηματικός. Εγώ πχ μπορώ να πω ότι στα Πεδία Α έμαθα απ' την αρχή όλη τη Φυσική ΙΙ μιας και η διδασκαλία της Φυσικής ΙΙ δεν μου προσέφερε τίποτα.. ήταν χαοτική, μες στη θεωρία και όχι εστίαση στα σημεία που ενδιαφέρουν ένα μηχανικό (ή η διδασκαλία προβλημάτων συνοριακών τιμών στα Πεδία Β και στις μερικές διαφορικές).

Χωρίς να απαξιώ την χρησιμότητα του κλάδου... αλλά εάν ήθελα να μάθω τις 512 διαφορετικές τεχνικές υπολογισμού ολοκληρωμάτων θα πήγαινα στο μαθηματικό. Ενώ τώρα με μία Matlab. Smiley

Το άρθρο απαντάει ακριβώς σε απόψεις σαν αυτή.
Λέει ότι τα μαθηματικά είναι πολύ περισσότερο από ένας τρόπος να λύσεις τις ασκήσεις σου (ή έστω τα προβλήματα που θα προκύπτουν στη δουλειά σου). Σου διδάσκουν έναν τρόπο να σκέφτεσαι(το λέω έτσι γενικά γιατί δε βρίσκω κατάλληλες λέξεις να το περιγράψω). Στους μηχανικούς τα μαθηματικά διδάσκουν έναν τρόπο προσέγγισης των προβλημάτων. Αυτό κατά τη διάρκεια των σπουδών μεταφράζεται σε εύκολη κατανόηση του τρόπου προσέγγισης των προβλημάτων από τα βιβλία.

Ως καλός φίλος των μαθηματικών, μπορώ να σου πω ότι η εμβάθυνση στα μαθηματικά του πρώτου έτους (γραμμική άλγεβρα, λογισμός, εφαρμοσμένα...), η εμβάθυνση στα ίδια τα μαθηματικά και όχι στις εφαρμογές τους, με βοηθάει τώρα στο να καταλαβαίνω καλύτερα και γρηγορότερα τα μαθήματα του μηχανικού. Διότι, αν καταλάβεις τις ιδιότητες μιας έννοιας στην αφηρημένη της έκδοση, όπου και να τη συναντήσεις θα ξέρεις ακριβώς τι είναι. Αν όμως τη δεις σαν ένα εργαλείο σε ένα μάθημα, τότε θα μοιάζει διαφορετική στο άλλο μάθημα και στο άλλο κλπ... Και ποτέ δε θα γίνεις φίλος της...
Logged
bjork
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
*******
Gender: Female
Posts: 4996



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #152 on: August 27, 2008, 00:40:35 am »

επειδή έχει καταντήσει αηδία "έχουμε γαμηθεί στα μαθηματικά αλλάαααααααααα μαθαίνουμε να σκεφτόμαστε"

προσωπικά το 10% των μαθηματικών που κάνουμε μου αρκούσε για να μάθω να σκέφτομαι. το υπόλοιπο μ' έκαψε και μ' έκανε να ξεχάσω αυτά που ήξερα.

έπειτα. ο τρόπος που μαθαίνουμε μαθηματικά φυσική κτλ είναι τόσο θεωρητικός που ανάμεσα σ' αυτά και τις εφαρμογές τους βλέπουμε ένα μεγάλο κενό. μαθαίνουμε να λύνουμε ασκήσεις σα να κεντάμε δαντέλες-αναζητώντας την τελειότητα. ο μηχανικός όμως αναζητά την τελειότητα με άλλο τρόπο, που περιλαμβάνει ατέλειες και εναλλακτικές λύσεις.

τέλος. να το βράσω που μας μαθαίνουν να σκεφτόμαστε μαθηματικά αλλά όχι πρακτικά. δλδ πχ να μπορούμε ν' αναλύσουμε ένα άρθρο και να βρούμε τους βαθύτερους λόγους των κοινωνικών γεγονότων αλλά να μας βάζουν μπροστά σ' ένα πρόβλημα πραγματικής ζωής-έχω αυτά και θέλω να φτιάξω αυτό, τι κάνω?- και να κοιτάμε σα χαζοί. φυσικά η μαθηματική σκέψη θα μας βοηθήσει στη λύση. αλλά θα χάσουμε χρόνο και δυνάμεις γιατί δεν έχουμε εξοικείωση.
Logged

It's alright
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #153 on: August 27, 2008, 01:00:18 am »

μαλλον πρέπει να στείλουμε κι άλλους αποφοίτους του τμήματος στο Γενικό...τοτε μπορεί να διορθωθεί σημαντικά το πρόβλημα.
Logged

PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #154 on: April 29, 2014, 23:45:02 pm »

Είπα να αναστήσω το topic.

Είμαι σύμφωνος με το προπαρασκευαστικό και νομίζω ότι θα πρέπει απαραίτητα να περιέχει(σχόλια στη συνέχεια):
1) φιλοσοφία και πρακτική της επιστήμης(η δεύτερη ως απότοκο της πρώτης)
2) μεθοδολογία του εργαστηρίου εν γένει. ΣΤΟ εργαστήριο
3) εξοικείωση με του αντικείμενου του ηλεκτρολόγου μηχανικού και με τους μηχανισμούς και τα πρόσωπα της σχολής.
4) 2 μαθήματα με βασικές ουσιώδεις γνώσεις (μαθηματικά, φυσική ίσως)

Αυτά για πρώτο εξάμηνο. Στο δεύτερο πιο ειδικά θέματα, ουσιαστικά μαθήματα εισαγωγής. Τα μαθήματα από το 1ο έτος που δεν θα καλύβονται θα κανονίζονται με επικαλύψεις(με τρανό παράδειγμα πιθανότητες-στοχαστικό) ή θα αφιερώνεται σε αυτά κάποιος χρόνος στα πλαίσια βασικών μαθημάτων όπου θα γίνεται μια πιο ελέυθερη ανάπτυξη του θέματος(πχ τεχνική μηχανική μέρος της φυσικής, ότι θέμα μπει θα έχει να κάνει με το πόσο κατανοήθηκε πως εντάσσεται η τεχνική μηχανική στα πλαίσια της φυσικής και τί απαντήσεις μας δίνει με τί τρόπο(ποιοτική προσέγγιση όχι ασκησούλες, ή μπαίνεις στην ουσία της στατικής ή μιλάς για την χρησιμότητα της)). Αναλυτικότερα για τα παραπάνω:

1) ίσως ξενίζει το "επιστήμη". Λοιπόν ο μηχανικός είναι επιστήμονας(ή τουλάχιστον ο μηχανικός που θέλουμε να βγάλουμε). Διαφέρει από τον επιστήμονα των θετικών επιστημών γιατί μελετά επιστημονικά εφαρμογές του αντικείμενου του παραπάνω. Δεν έχει παραπάνω εξοικείωση με το εργαστήριο αναγκαστικά. Βέβαια έχει καλύτερη σχέση με αυτό από έναν θεωρητικό επιστήμονα των θετικών επιστημών. το μάθημα αυτό δεν το βάζω τυχαία πρώτο. είναι μάθημα ουσίας, όπως και τα υπόλοιπα, αλλά όχι μόνο αυτό. Αποτελεί την βάση για κάθε προσέγγιση του χώρου της επιστήμης, όπως η μαθηματική λογική είναι η βάση των μαθηματικών συλλογισμών. Απαιτείται για καθηγητής ένας άνθρωπος των γραμμάτων και του λόγου(εκτός της επιστήμης), ένας Τάσιος, ένα πρότυπο κλασσικισμού(!). Ας κάνουμε αυτό το δώρο στον εαυτό μας, θα έχουμε πολλούς καθηγητές "κοντά" στον φοιτητή, με την στενή έννοια, στη συνέχεια..

2) εξοικείωση με τον δεύτερο επιστημονικό χώρο μετά τον νου μας, το εργαστήριο. εδώ θα αναπτυχθεί και η ικανότητα για problem solving(για την ακρίβεια θα παρουσιαστεί μέσω παραδειγμάτων και ενδιαφέρουσων πρωτοβουλιών των διδασκόντων). Θα είναι το μάθημα φαντεζί, όπως έκανε αυτός ο τρελός στο MIT την φυσική. Δεν χρειάζονται και πάρα πολλά: νέοι διδάσκοντες, κάποια υλικά, ιδέες και προετοιμασία από την πλευρά των διδασκόντων ώστε να είναι ωραία η παράσταση. Προφανώς το εργαστήριο δεν είναι χρώματα εφέ και μαγικά, αλλά παιδιά είμαστε ρε φίλε, δώσε μας την χαρά της δημιουργίας!

3) δεν χρειάζεται πολύ εξήγηση. Μερικά μέλη ΔΕΠ αναλαμβάνουν και χωρίζουν το μάθημα, μεταπτυχιακοί, διδακτορικοί, μεγαλύτεροι φοιτητές έρχονται και μιλούν μαζί μας, μας δείχνουν με τί ασχολούνται, μας γνωρίζουν τις ομάδες του πανεπιστημίου, ζυμωνόμαστε.

4) τα προηγούμενα μαθήματα δεν θα εξετάζονται ούτε θα βαθμολογούνται. Περάσαμε μία χρονιά αυστηρών εξετάσεων, δεν θα μας κάνει και κακό. Απλά οι παρακολουθήσεις θα είναι υποχρεωτικές(ΜΟΝΟ σε αυτά είναι η άποψή μου). Τα άλλα 2 θα σηκώνουν όλο το βάρος της εργασίας. Θα είναι απαιτητικά και στο τέλος θα δίνονται ας πούμε ως 4 μαθήματα, για να μην υπάρχει πρόβλημα αν κοπείς κάπου. Ύλη και λοιπά μπορούμε να βρούμε.

Η ουσία της τακτικής αυτής είναι η εξής: με τα τρία μαθήματα θα έχουμε τέτοιες κ@υλες που θα πάρουμε φαλάγγι αυτά που θα εξετάζονται. Αλλά το κύριο όφελος, όπως φαίνεται και από τα παραπάνω είναι η διαμόρφωση ατόμων έτοιμων για σπουδές, των οποίων τα χρόνια στο πανεπιστήμιο θα αποδώσουν πολύ καλύτερα. Είναι πολύ απλό τρικ: σου προσφέρω κίνητρο και δομές, δώσε μου προσπάθεια και επιμονή. Η απότομη "χειραφέτηση" από το δασκαλίστικο θα έλεγε κανείς πάρε δώσε που προτείνω(που δεν είναι δασκαλίστικο γιατί η ανταμοιβή έρχεται πριν το μόχθο(και κατά την διάρκεια θα έλεγα και προφανώς μετά)) που συμβαίνει σήμερα οδηγεί συχνά σε δίχως τέλος εξάρτηση από τον καθηγητή(και στις καλύτερες οικογένειες..ουπς σχολές εννοούσα!).

Με μία τέτοια φιλοσοφία πιστεύω μπορείς να μεταμορφώσεις απόφοιτους λυκείου, που ενώ έχουν τεχνικές ικανότητες που θα τους κάνει να ανταποκριθούν στο εξεταζόμενο κομμάτι τους λείπει το βάθος και το όραμα..

Το κύριο πρόβλημα στην όλη υπόθεση είναι η εύρεση του Τάσιου καθώς και όλων των άλλων που θα πλαισιώσουν το εγχείρημα. Γι αυτό και αυτή είναι, όπως όλες οι άλλες, υπόθεση αυτουπέρβασης.
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Karaμazoβ
Veteran
Επιβεβαρυμένος
******
Gender: Male
Posts: 13335


ad astra, per aspera


View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #155 on: April 30, 2014, 00:23:33 am »

Τελικα...μετα απο χρόνια...


Ο,τι και να λεμε, οτι και να θεωρούμε σωστό για την εκπαιδευση, στο τέλος πάντα περναέι η Οδηγία της ΕΕ...
Logged

Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #156 on: April 30, 2014, 05:05:50 am »

Quote from: PanteGrv on April 29, 2014, 23:45:02 pm


εχω μερικες ερωτησεις γιαυτο που γραφεις. η πιο σημαντικη:
ποιο προβλημα παμε να λυσουμε? δηλαδη αν γινουν αυτα που λες,
και γινουν οπως τα φανταζεσαι, τι ακριβως θα εχει κερδηθει?

και αυτο το προβλημα, οποιο και να ειναι, γιατι να μη λυθει με αλλαγες
στο ιδιο το προγραμμα σπουδων και οχι με, εχμ, την επεκταση των σπουδων
στο απειρο?

και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?
και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?
http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/
Logged

Vive le son
D'l'explosion!
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #157 on: April 30, 2014, 11:59:22 am »

Quote from: Karaμazoβ on April 30, 2014, 00:23:33 am
Ο,τι και να λεμε, οτι και να θεωρούμε σωστό για την εκπαιδευση, στο τέλος πάντα περναέι η Οδηγία της ΕΕ...

Τhat's the spirit.. μέχρι αυτό να αλλάξει

Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am
Quote from: PanteGrv on April 29, 2014, 23:45:02 pm


εχω μερικες ερωτησεις γιαυτο που γραφεις. η πιο σημαντικη:
ποιο προβλημα παμε να λυσουμε? δηλαδη αν γινουν αυτα που λες,
και γινουν οπως τα φανταζεσαι, τι ακριβως θα εχει κερδηθει?

και αυτο το προβλημα, οποιο και να ειναι, γιατι να μη λυθει με αλλαγες
στο ιδιο το προγραμμα σπουδων και οχι με, εχμ, την επεκταση των σπουδων
στο απειρο?

και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?
και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?
http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/

Μπορεί να μην ήταν φανερό, αλλά το έτος αυτό δεν προστίθεται, αντικαθιστά το 1ο έτος(για την ακρίβεια περιγράφω το 1ο εξάμηνο και σε μία παραγραφούλα πως θα είναι και το δεύτερο και πως θα γλυτώσουμε μαθήματα αν πρόσεξες)

Το βασικό πρόβλημα που καλείται να λύσει, και που νομίζω είναι σαφές, είναι το πρόβλημα ορισμού. Που μπήκα, και αφού καταλάβω που μπήκα μου αρέσει να συνεχίσω? Κοντά σε αυτό προσφέρεται θεωρητική βάση στην επιστήμη, καλύπτονται κενά, συνδέονται γνώσεις και δεν μένουμε εκεί, αλλά διαμορφώνεται "θετική παιδεία". Όλοι θα μπορούν να μιλήσουν γι αυτά και να τα χρησιμοποιήσουν σαν αιχμηρά εργαλεία μπλα μπλα.

Ναι αυτός είναι ο Τάσιος και αν θες το συζητάμε για το αν σου αρέσει ή όχι. Δεν θα πω κάτι άλλη γιατί από την υπόθεση
Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am
και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?
στο συμπέρασμα
Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am
και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?
δεν υπάρχει καθόλου αποδεικτική πορεία, πράμα που μας παραπέμπει ακριβώς στα παραπάνω.

Τέλος, να πω και την άποψή μου για τα τελευταία, ότι δηλαδή το να αποκαλείς τον Τάσιο "από το βήμα" και σε παρένθεση το εμπ είναι μεγάλο αμάρτημα για πανεπιστημιακό δάσκαλο του βεληνεκούς του, και σίγουρα δεν διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο τον τρόπο που σκέφτεσαι
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Groucho
Veteran
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 879



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #158 on: April 30, 2014, 12:28:22 pm »

http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/
"Η Δημοκρατία προοδεύει στην ελληνική κοινωνία, αλλά έχει προ πολλού καταργηθεί στα ελληνικά πανεπιστήμια."
Logged
Social_waste
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Posts: 1917



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδ
« Reply #159 on: April 30, 2014, 15:51:34 pm »

Quote from: PanteGrv on April 30, 2014, 11:59:22 am
Μπορεί να μην ήταν φανερό, αλλά το έτος αυτό δεν προστίθεται, αντικαθιστά το 1ο έτος(για την ακρίβεια περιγράφω το 1ο εξάμηνο και σε μία παραγραφούλα πως θα είναι και το δεύτερο και πως θα γλυτώσουμε μαθήματα αν πρόσεξες)

Το βασικό πρόβλημα που καλείται να λύσει, και που νομίζω είναι σαφές, είναι το πρόβλημα ορισμού. Που μπήκα, και αφού καταλάβω που μπήκα μου αρέσει να συνεχίσω? Κοντά σε αυτό προσφέρεται θεωρητική βάση στην επιστήμη, καλύπτονται κενά, συνδέονται γνώσεις και δεν μένουμε εκεί, αλλά διαμορφώνεται "θετική παιδεία". Όλοι θα μπορούν να μιλήσουν γι αυτά και να τα χρησιμοποιήσουν σαν αιχμηρά εργαλεία μπλα μπλα.
νομιζω οτι στα βασικα του προβληματος συμφωνουμε. εγω θα το ελεγα αλλιως: η σχολη μοιαζει να ειναι φτιαγμενη ετσι ωστε τα πρωτα εξαμηνα να αποθαρρυνουν την ενασχοληση - και πραγματι την αποθαρρυνουν. ως εκ τουτου αλλαγες που θα στοχευαν στο να πεισουν τους φοιτητες οτι κανουν κατι που τους ενδιαφερει θα ηταν ευπροσδεκτες. 

τωρα οι ιδιες οι προτασεις σου μου φανηκαν, tbh, μαλλον γενικολογες οποτε δυσκολευομαι να δω πως θα αντιμετωπιζαν το προβλημα στην πραγματικοτητα και οχι μονο στη φαντασια μας.

Quote
Τέλος, να πω και την άποψή μου για τα τελευταία, ότι δηλαδή το να αποκαλείς τον Τάσιο "από το βήμα" και σε παρένθεση το εμπ είναι μεγάλο αμάρτημα για πανεπιστημιακό δάσκαλο του βεληνεκούς του, και σίγουρα δεν διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο τον τρόπο που σκέφτεσαι

εγω, και να με συγχωρησεις, τον τασιο απο το βημα τον ηξερα. στο εμπ μονο για κατι πορειες ειχα παει - δεν ηταν εκει. η αναλυση του στο βημα μου φαινεται οπως μου φαινονται ολες οι επιφυλλιδες του βηματος. τις μερες που δε γραφει για θεματα της επικαιροτητας ειναι αδιαφορος. και οταν γραφει για θεματα της επικαιροτητας ειναι ακροδεξιος (εξαλλου τα γραφτα του φιλοξενουνται διπλα σαυτα του γιαννη μαρινου).

για του λογου το αληθες:
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=533492
κανε ενα ctrl+f να δεις ποσες φορες αναφερεται η χρυση αυγη. η οτι η μοναδικη αναφορα στο ναζισμο ερχεται μετα απο αναφορες σε: καταληψεις, κομμουνιστες, εμφυλιο, 17Ν, κουκουλοφορους. και ακολουθηται απο αναφορες στη διαδηλοσουλα μου, και μιαν ωραια εξισωση παυλου φυσσα - μαρφιν.

απο αυτη την αποψη, ε, δε θα εκανα και πολυ εντατικες ερευνες να τον βρω.

« Last Edit: April 30, 2014, 15:54:34 pm by Social_waste » Logged

Vive le son
D'l'explosion!
PanteGrv
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 606



View Profile
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #160 on: April 30, 2014, 20:07:08 pm »

Κοίτα νομίζω υπάρχει λόγος που μιλάει για το ένα και όχι για το άλλο(αν και μιλώντας για το ένα μιλάει και για το άλλο, αφού μιλάει γενικά για την βία), και αυτός είναι το εργασιακό του περιβάλλον φαντάζομαι. Γι αυτό είναι ερεθισμένος και μιλάει για αυτό με το παραμικρό, δεν μπορεί να συλλάβει ότι μπορούν να του ασκούν τέτοια βία στο χώρο εργασίας του(γιατί αυτός δεν συμβιβάζεται κιόλας). Τώρα για τον Φύσσα, μιλάει για τις πολιτικές σκοπιμότητες ουσιαστικά, που μεγέθυναν το θέμα με τρόπο που και εμένα εκείνη την εποχή με είχε πειράξει(αν είναι δυνατόν να περιφέρεις τους νεκρούς "σου" για να κερδίσεις από αυτό, του σου σε εισαγωγικά γιατί η οικειοποίηση ήταν αυθαίρετη, να τη η βία). Γενικά ο τρόπος που γράφει απαιτεί να μπεις στο κλίμα του(και έτσι γράφουν οι περισσότεροι άνθρωποι με άποψη). Και δεν με νοιάζει αν είναι δεξιός ή όχι, εγώ εξ αρχής μίλησα για τις ικανότητές του.. Τέλοσπαντων πάμε στο θέμα μας


Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 15:51:34 pm

νομιζω οτι στα βασικα του προβληματος συμφωνουμε. εγω θα το ελεγα αλλιως: η σχολη μοιαζει να ειναι φτιαγμενη ετσι ωστε τα πρωτα εξαμηνα να αποθαρρυνουν την ενασχοληση - και πραγματι την αποθαρρυνουν. ως εκ τουτου αλλαγες που θα στοχευαν στο να πεισουν τους φοιτητες οτι κανουν κατι που τους ενδιαφερει θα ηταν ευπροσδεκτες. 

τωρα οι ιδιες οι προτασεις σου μου φανηκαν, tbh, μαλλον γενικολογες οποτε δυσκολευομαι να δω πως θα αντιμετωπιζαν το προβλημα στην πραγματικοτητα και οχι μονο στη φαντασια μας.


Να δείξουν αν η σχολή είναι κάτι που θέλουν ή όχι θα έλεγα..

Φαντάζομαι τις λες γενικόλογες επειδή είναι κάπως αόριστες. Αντιθέτως θα σου έλεγα, είναι πολύ συγκεκριμένες, αφού κάθε "μάθημα" ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες ανάγκες και τις ικανοποιεί με συγκεκριμένους τρόπους. τα 1) 2) και 3) αυτή τη στιγμή δεν αναγνωρίζονται ως ανάγκες μας, και εξ ου η παραίτηση, ενώ το 4) γίνεται με αποσπασματικό τρόπο..
Logged

“The strangest and most fantastic fact about negative emotions is that people actually worship them.”
P.D. Ouspensky
Ο Ουσπένσκι υποστηρίζει  ότι τα αρνητικά συναισθήματα(θυμός, λύπη, πίκρα, απογοήτευση), αν και υπαρκτά και δικαιολογίσιμα, αποκτούν διάρκεια και σημασία σαν οντότητες από το άτομο οικειοθελώς. Δηλαδή ο άνθρωπος "τραβάει" αυτές τις καταστάσεις στα όριά τους, εμμένει σε αυτές, στήνει τα σκηνικό του βασανιστηρίου του. Επειδή αυτή είναι η δική μου οπτική για αυτά που διάβασα,αξίζει κανείς να ψάξει το θέμα αυτό.
Katarameno
Διεστραμμένος
**********
Posts: 23519


Music@ ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/ ♫♪♯


View Profile WWW
Re: Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση
« Reply #161 on: May 13, 2024, 17:20:28 pm »

Quote from: dimakis on March 14, 2008, 14:52:32 pm

Ούτε το 5 ούτε το 10 είναι το πρόβλημα. (σ.σ της βαθμολογίας σε γραπτά εννοεί ο κ. Δημάκης)
Αυτά είναι νούμερα και παίζουν όπως τα παίζουμε.
Το πρόβλημα είναι η ουσία.

Και μ' αυτήν τι γίνεται;

Το πρόβλημα της μη κατανόησης βασικών εννοιών, της αδυναμίας από το σύνολο σχεδόν των φοιτητών να παρακολουθήσουν αυτά που στο παρελθόν θεωρούνταν απλά και φυσιολογικά, είναι δεδομένο.

Logged

©2008-2025, Καταραμένο Αροξόλ™ | Μουσικούλα για να (μην) διαβάζετε (καλύτερα) ♫♪♯ https://mixupload.com/u/Katarameno/creative ♫♪♯ & https://www.patreon.com/Katarameno ♫♪♯ ή από καλύτερους dj: https://www.bassdrive.com/ / https://mixing.dj/ / https://lifefm.tv/ / https://nubreaks.com/stream-links/nubreaks-podcast/ ♫♪♯
ΝΔ: Στα Εξάρχεια (στους πρόσφυγες, στους φοιτητές, στους φτωχούς) μαγκιές, στο Μαρινάκη πίπες
Pages: 1 ... 9 10 [11] Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...