Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση

<< < (32/33) > >>

Karaμazoβ:
Τελικα...μετα απο χρόνια...


Ο,τι και να λεμε, οτι και να θεωρούμε σωστό για την εκπαιδευση, στο τέλος πάντα περναέι η Οδηγία της ΕΕ...

Social_waste:
Quote from: PanteGrv on April 29, 2014, 23:45:02 pm




εχω μερικες ερωτησεις γιαυτο που γραφεις. η πιο σημαντικη:
ποιο προβλημα παμε να λυσουμε? δηλαδη αν γινουν αυτα που λες,
και γινουν οπως τα φανταζεσαι, τι ακριβως θα εχει κερδηθει?

και αυτο το προβλημα, οποιο και να ειναι, γιατι να μη λυθει με αλλαγες
στο ιδιο το προγραμμα σπουδων και οχι με, εχμ, την επεκταση των σπουδων
στο απειρο?

και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?
και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?
http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/

PanteGrv:
Quote from: Karaμazoβ on April 30, 2014, 00:23:33 am

Ο,τι και να λεμε, οτι και να θεωρούμε σωστό για την εκπαιδευση, στο τέλος πάντα περναέι η Οδηγία της ΕΕ...


Τhat's the spirit.. μέχρι αυτό να αλλάξει

Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am

Quote from: PanteGrv on April 29, 2014, 23:45:02 pm




εχω μερικες ερωτησεις γιαυτο που γραφεις. η πιο σημαντικη:
ποιο προβλημα παμε να λυσουμε? δηλαδη αν γινουν αυτα που λες,
και γινουν οπως τα φανταζεσαι, τι ακριβως θα εχει κερδηθει?

και αυτο το προβλημα, οποιο και να ειναι, γιατι να μη λυθει με αλλαγες
στο ιδιο το προγραμμα σπουδων και οχι με, εχμ, την επεκταση των σπουδων
στο απειρο?

και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?
και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?
http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/


Μπορεί να μην ήταν φανερό, αλλά το έτος αυτό δεν προστίθεται, αντικαθιστά το 1ο έτος(για την ακρίβεια περιγράφω το 1ο εξάμηνο και σε μία παραγραφούλα πως θα είναι και το δεύτερο και πως θα γλυτώσουμε μαθήματα αν πρόσεξες)

Το βασικό πρόβλημα που καλείται να λύσει, και που νομίζω είναι σαφές, είναι το πρόβλημα ορισμού. Που μπήκα, και αφού καταλάβω που μπήκα μου αρέσει να συνεχίσω? Κοντά σε αυτό προσφέρεται θεωρητική βάση στην επιστήμη, καλύπτονται κενά, συνδέονται γνώσεις και δεν μένουμε εκεί, αλλά διαμορφώνεται "θετική παιδεία". Όλοι θα μπορούν να μιλήσουν γι αυτά και να τα χρησιμοποιήσουν σαν αιχμηρά εργαλεία μπλα μπλα.

Ναι αυτός είναι ο Τάσιος και αν θες το συζητάμε για το αν σου αρέσει ή όχι. Δεν θα πω κάτι άλλη γιατί από την υπόθεση
Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am

και τελος, ο τασιος ειναι αυτος απο το βημα(και το εμπ)?

στο συμπέρασμα
Quote from: Social_waste on April 30, 2014, 05:05:50 am

και πρεπει να ψαξουμε και να βρουμε ομοιους του?

δεν υπάρχει καθόλου αποδεικτική πορεία, πράμα που μας παραπέμπει ακριβώς στα παραπάνω.

Τέλος, να πω και την άποψή μου για τα τελευταία, ότι δηλαδή το να αποκαλείς τον Τάσιο "από το βήμα" και σε παρένθεση το εμπ είναι μεγάλο αμάρτημα για πανεπιστημιακό δάσκαλο του βεληνεκούς του, και σίγουρα δεν διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο τον τρόπο που σκέφτεσαι

Groucho:
http://kavvathas.com/2011/02/02/%CE%B5%CF%84%CF%83%CE%B9-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BE%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BC%CE%B9%CE%B1/
"Η Δημοκρατία προοδεύει στην ελληνική κοινωνία, αλλά έχει προ πολλού καταργηθεί στα ελληνικά πανεπιστήμια."

Social_waste:
Quote from: PanteGrv on April 30, 2014, 11:59:22 am

Μπορεί να μην ήταν φανερό, αλλά το έτος αυτό δεν προστίθεται, αντικαθιστά το 1ο έτος(για την ακρίβεια περιγράφω το 1ο εξάμηνο και σε μία παραγραφούλα πως θα είναι και το δεύτερο και πως θα γλυτώσουμε μαθήματα αν πρόσεξες)

Το βασικό πρόβλημα που καλείται να λύσει, και που νομίζω είναι σαφές, είναι το πρόβλημα ορισμού. Που μπήκα, και αφού καταλάβω που μπήκα μου αρέσει να συνεχίσω? Κοντά σε αυτό προσφέρεται θεωρητική βάση στην επιστήμη, καλύπτονται κενά, συνδέονται γνώσεις και δεν μένουμε εκεί, αλλά διαμορφώνεται "θετική παιδεία". Όλοι θα μπορούν να μιλήσουν γι αυτά και να τα χρησιμοποιήσουν σαν αιχμηρά εργαλεία μπλα μπλα.

νομιζω οτι στα βασικα του προβληματος συμφωνουμε. εγω θα το ελεγα αλλιως: η σχολη μοιαζει να ειναι φτιαγμενη ετσι ωστε τα πρωτα εξαμηνα να αποθαρρυνουν την ενασχοληση - και πραγματι την αποθαρρυνουν. ως εκ τουτου αλλαγες που θα στοχευαν στο να πεισουν τους φοιτητες οτι κανουν κατι που τους ενδιαφερει θα ηταν ευπροσδεκτες. 

τωρα οι ιδιες οι προτασεις σου μου φανηκαν, tbh, μαλλον γενικολογες οποτε δυσκολευομαι να δω πως θα αντιμετωπιζαν το προβλημα στην πραγματικοτητα και οχι μονο στη φαντασια μας.

Quote

Τέλος, να πω και την άποψή μου για τα τελευταία, ότι δηλαδή το να αποκαλείς τον Τάσιο "από το βήμα" και σε παρένθεση το εμπ είναι μεγάλο αμάρτημα για πανεπιστημιακό δάσκαλο του βεληνεκούς του, και σίγουρα δεν διαφημίζει με τον καλύτερο τρόπο τον τρόπο που σκέφτεσαι


εγω, και να με συγχωρησεις, τον τασιο απο το βημα τον ηξερα. στο εμπ μονο για κατι πορειες ειχα παει - δεν ηταν εκει. η αναλυση του στο βημα μου φαινεται οπως μου φαινονται ολες οι επιφυλλιδες του βηματος. τις μερες που δε γραφει για θεματα της επικαιροτητας ειναι αδιαφορος. και οταν γραφει για θεματα της επικαιροτητας ειναι ακροδεξιος (εξαλλου τα γραφτα του φιλοξενουνται διπλα σαυτα του γιαννη μαρινου).

για του λογου το αληθες:
http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=533492
κανε ενα ctrl+f να δεις ποσες φορες αναφερεται η χρυση αυγη. η οτι η μοναδικη αναφορα στο ναζισμο ερχεται μετα απο αναφορες σε: καταληψεις, κομμουνιστες, εμφυλιο, 17Ν, κουκουλοφορους. και ακολουθηται απο αναφορες στη διαδηλοσουλα μου, και μιαν ωραια εξισωση παυλου φυσσα - μαρφιν.

απο αυτη την αποψη, ε, δε θα εκανα και πολυ εντατικες ερευνες να τον βρω.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page