Οι συνέπειες των μεταρρυθμίσεων στη μέση εκπαίδευση

<< < (3/33) > >>

dimakis:
Quote from: ^^DaRk_HunTeR on March 14, 2008, 21:42:22 pm

Πιστευω πως ο ιδιος ο κα8ηγητης εχει τεραστια ευθυνη, με εσας δεν εχω κανει μαθημα ακομα,οχι οτι εχει τοση σημασια εξαλλου δεν κρινω προσωπικα αλλα γενικα, δεν ειναι δυνατον λοιπον αν8ρωποι που δεν ελεγχονται απο κανενα, δεν λογοδοτουν πουθενα να εργαζονται με συνεπεια ειναι "φυση" αδυνατον(εκτος απο ελαχιστες λαμπρες εξαιρεσεις).

Τότε δεν ξέρεις τι είναι το πανεπιστήμιο.
Και το πρόβλημα πάλι δεν είναι δικό σου.
Του μπαμπά σου και των δασκάλων σου είναι.

Όχι, οι καθηγητές δεν είναι καλοί.
Και το πανεπιστήμιο δεν είναι κάτι για το οποίο εγώ θα δώσω τη ζωή μου..
Αλλά και δεν ήταν καλύτερο, ήταν πολύ χειρότερο.

Για να μπορέσουμε να μιλήσουμε χρειάζονται μερικές προϋποθέσεις.
Και κυρίως να μιλάμε την ίδια γλώσσα και για τα ίδια πράγματα.

Δυστυχώς στον χώρο αυτό, εσύ μιλάς ως κυνηγός του σκοταδιού   :) κι εγώ με την αφεντομουτσουνάρα μου φάτσα κάρτα και την υπογραφή μου από κάτω.
Εκτεθειμένος στην επίθεση οποιουδήποτε ψυχοπαθούς.

Περιορίζω λοιπόν το θέμα όσο μπορώ στην δική μου εμμονή που είναι η αδυναμία σας να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των άθλιων καθηγητών σας.

Δεν ισχυρίζομαι ότι είσαστε ηλίθιοι ή αδύνατοι ή ότι οι άλλοι πριν δεκα χρόνια ήταν φωστήρες.

Έχω στα χέρια μου και μπορώ να το τεκμηριώσω το τι διδαχτήκατε εσείς και το τι διδάχτηκαν οι πριν το 90 και οι από το 90 μέχρι το 99.

Είναι πολύ φυσικό να μην ανταποκρίνεσαι στο πεδίο και τα κυκλώματα όπως οι προηγούμενοι.
Είναι πολύ φυσικό όταν φτάνεις σε μένα, σε μάθημα κατ' εξοχήν σύνθεσης, να τα χάνεις τελείως.
Η σκευή σου είναι που φταίει που σου την άφησαν μισή.
Το επίπεδο του αποφοίτου του σημερινού Λυκείου είναι επίπεδο Γυμνασίου του 90.

Οι καθηγητές σου στο Πανεπιστήμιο, ιδιαίτερα οι του Γενικού Τμήματος, δεν έχουν αυτήν την ενημέρωση - και οι πιο πολλοί δεν ενδιαφέρονται κιόλας.
Κάνουν τα μαθήματά τους ευτυχείς όπως τα έκαναν και πριν είκοσι χρόνια.

Φέτος, κάποια στιγμή μου ομολόγησαν στην διάρκεια του μαθήματος οι συνάδελφοί σου ότι δεν γνωρίζουν τον ορισμό του ορίου.
Λες και δεν το ήξερα...
Είναι χαρακτηριστικό της διαφοράς σας από τους προηγούμενους.
Ενώ για εκείνους ήταν μια υπόθεση διδασκαλίας εβδομάδων και τριβής, για σας ήταν ένα αστεράκι που υποδήλωνε 'εκτός ύλης'  και άφηνε την θέση της λογικής και του μαθηματικού ορισμού στην διαίσθηση.

Αυτά, ελπίζοντας σε ουσιαστικό διάλογο και όχι σε προσπάθειες αυτοεπιβεβαίωσης της ... άγνοιας μας.

dimakis:
Quote from: bjork on March 14, 2008, 22:00:35 pm

Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?


Μετά από σοβαρή και ενδελεχή μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων της μέσης εκπαίδευσης από το 1973 μέχρι και σήμερα.

Το σύστημα της Μέσης εκπαίδευσης έχει καταρρεύσει και κρύβει την γύμνια του πίσω από το αδιάβλητο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το αδιάβλητο μπορεί να εξασφαλίσει το ότι είστε οι καλύτεροι, δεν μπορεί όμως να εξασφαλίσει το οτι είστε καλοί.

Τα μαθηματικά τα οποία γνωρίζετε συνολικά για να μπείτε στα Πολυτεχνεία είναι τα μαθηματικά της αλήστου μνήμης Τέταρτης Δέσμης, και κατά κάτι λιγότερα.

Μπορούμε να πούμε άπειρα πράγματα για να το τεκμηριώσουμε.

Ο υποψήφιος του 1995 είχε εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων πριν ξεκινήσει τα κυκλώματα του Μάργαρη.

Και για να κλείσουμε, πέρασες στο Τμήμα μας με 77 σελίδες Φυσική ενώ εκείνος με 500.

Τι λες λοιπόν να φταίει και σου φαίνονται όλα βουνά;
Θες να προσθεσουμε και ότι σε έχουν γραμμένο οι καθηγητές σου;
Να το προσθέσουμε.
Εσύ τι κάνεις;
 

bjork:
Quote from: dimakis on March 14, 2008, 22:34:30 pm

Quote from: bjork on March 14, 2008, 22:00:35 pm

Με βάση τι υποστηρίζετε ότι οι 10 χρόνια παλιότεροί μας τα πήγαιναν καλύτερα? Αναφέρεστε σε όλα τα μαθήματα ή στα δικά σας?
Και αν υποθέσουμε ότι αυτό ισχύει, πώς αποφασίζετε ότι η αιτία του φαινομένου είναι το χαμηλότερο επίπεδο?


Μετά από σοβαρή και ενδελεχή μελέτη των αναλυτικών προγραμμάτων της μέσης εκπαίδευσης από το 1973 μέχρι και σήμερα.

Το σύστημα της Μέσης εκπαίδευσης έχει καταρρεύσει και κρύβει την γύμνια του πίσω από το αδιάβλητο των πανελλαδικών εξετάσεων.
Το αδιάβλητο μπορεί να εξασφαλίσει το ότι είστε οι καλύτεροι, δεν μπορεί όμως να εξασφαλίσει το οτι είστε καλοί.

Τα μαθηματικά τα οποία γνωρίζετε συνολικά για να μπείτε στα Πολυτεχνεία είναι τα μαθηματικά της αλήστου μνήμης Τέταρτης Δέσμης, και κατά κάτι λιγότερα.

Μπορούμε να πούμε άπειρα πράγματα για να το τεκμηριώσουμε.

Ο υποψήφιος του 1995 είχε εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων πριν ξεκινήσει τα κυκλώματα του Μάργαρη.

Και για να κλείσουμε, πέρασες στο Τμήμα μας με 77 σελίδες Φυσική ενώ εκείνος με 500.

Τι λες λοιπόν να φταίει και σου φαίνονται όλα βουνά;
Θες να προσθεσουμε και ότι σε έχουν γραμμένο οι καθηγητές σου;
Να το προσθέσουμε.
Εσύ τι κάνεις;
 



Και γιατί να πρέπει ένας υποψήφιος για ένα εύρος σχολών να έχει εισαχθεί στις διαφορικές εξισώσεις των χρονοκυκλωμάτων? Αν του χρειαστεί, να το μάθει στη σχολή του. Γιατί δηλαδή είναι καλό να μαθαίνει το παιδί του λυκείου τόσο προχωρημένα πράγματα? Μήπως το έχουμε παρακάνει?

Και αν πει κάποιος ότι μαζεύονται πολλά για το πανεπιστήμιο, πιστεύω πως αν μαθαίναμε όσα χρειαζόμασταν και λίγο παραπάνω, δε θα υπήρχε πρόβλημα! Μαθαίνουμε σε 5 χρόνια πολλά και δύσκολα πράγματα και τελικά δε μαθαίνουμε τα ουσιαστικά!

Έχω δει στην Αγγλία τα μαθηματικά που κάνουν οι φοιτητές στο τμήμα Computer Science και τρελάθηκα. Πρόκειται για πράγματα που τα κάναμε στο λύκειο και στο πρώτο μισό του πρώτου εξαμήνου. Ούτε αυτό είναι σωστό φυσικά. Το καλύτερο είναι κάπου στη μέση...

MARIOS:
Πήγαμε από ένα σύστημα τεσσάρων μαθημάτων σε ένα σύστημα 9 μαθημάτων (κάποια στιγμή νομίζω ήταν 12).
Φυσικό είναι να μην έχουμε κάνει αυτά που έκαναν οι μαθητές στις δέσμες.
Οπότε είναι φυσικό να μην ξέρουμε αυτά που ήξεραν οι μαθητές πριν 10 χρόνια όταν τελειώσαμε το σχολείο.
Σε αυτό δεν φταίμε εμείς.Σε αυτό που φταίμε είναι το ότι περιμέναμε απλώ να δώσουμε τις εξετάσεις για να περάσουμε σε μια σχολή σαν κι αυτή.
Στην πραγματικότητα είναι το ελάχιστο αυτό.
Αλλά δεν πιστεύω πως είμαστε όντως οι καλύτεροι αυτοί που μπαίνουμε εδώ.
Όμως δεν λειτουργούν και οι καθηγητές έτσι όπως θα έπρεπε να λευτουργούν.
Έρχονται αρκετοι συνάδελφοί σας ή και διδακτορικοί σας και μας μίλουν ή λες και είμαστε χαζοί λέγοντας μας 20 φορές κάτι ή φωνάζοντας πως δεν είναι υπεύθυνοι εάν εμείς δεν ξέρουμε.
Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως μετά από τις πρώτες εβδομάδες έρχετε μόνο ένα μικρό ποσοστό των φοιτητών του κάθε έτους στα μαθήματα.
Δεν λέω πως οι φοιτητές είναι αστέρια σε αυτή την σχολή, πολλοί απλώς ξέρουν να παπαγαλίζουν ασκήσεις ή να κάνουν καλά σκονάκια.
Αλλά και οι καθηγητές δεν δείνουν την απαραίτητη προσοχή.
Όχι όλοι αλλά αρκετοί στον βασικό κύκλο.

Turambar:
Τι κάνουμε πόλλοι κύριε Δημάκη?

Βαφτισμένοι μικροί στον παραλογισμό....όχι μόνο της κοινωνίας που ζούμε αλλά ολόκληρου του κόσμου... προσαρμοζόμαστε... και προσπαθούμε να αντεπεξέλθουμε με ότι εφόδια έχουμε.

Όπως το θέσατε (πιο κομψά βεβαίως) οι περισσότεροι μας έχουν χεσμένους.
Έχουν τις δημοσιεύσεις τους και τα συνέδρια τους.

Ε πολλοί το μόνο που θέλουν είναι να φύγουν από αυτό το πράγμα με μια τρελή? παράλογη? εύλογη? ελπίδα ότι θα ζήσουν σε ένα κόσμο με προφανείς κανόνες.
Προσωπικά το θεωρώ η ελπίδα της απελπισίας. Σε έχουν φτάσει σε τέτοια κατάσταση που λες...
Δε μπορεί... θα υπάρχει κάτι... κάπου... κάπως... που θα μπορώ να το ελέγξω..


Μερικοί πάνε στρατό. Και βρίσκουν ότι πιο λογικό μπορεί να βρεθεί σε αυτόν τον τόπο.
Ένα μέρος που ξέρεις τουλάχιστον, ότι η λογική δεν επικρατεί, και είσαι προετοιμασμένος....


Είναι όντως υπερβολή, να ζητάς το στοιχειώδες, από διαβασμένους ανθρώπους...

τους παλιούς... και τους μελλοντικούς...



Στα βουνά αδέρφια... στα βουνά...

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page