• Downloads
  • ! Read Me !
  • Μαθήματα
  • Φοιτητικά
  • Τεχνικά Θέματα
  • Συζητήσεις
  • Happy Hour!
  • About THMMY.gr
 V  < 
Search:  
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:24:57 am

Login with username, password and session length
Links
  Thmmy.gr portal
   Forum
   Downloads
   Ενεργ. Λογαριασμού
   Επικοινωνία
  
  Χρήσιμα links
   Σελίδα τμήματος
   Βιβλιοθήκη Τμήματος
   Elearning
   Φοιτητικά fora
   Πρόγραμμα Λέσχης
   Πρακτική Άσκηση
   Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Φοιτητών
   Διανομή Συγγραμμάτων
   Ψηφιακό Καταθετήριο Διπλωματικών
   Πληροφορίες Καθηγητών
   Instagram @thmmy.gr
   mTHMMY
  
  Φοιτητικές Ομάδες
   ACM
   Aristurtle
   ART
   ASAT
   BEAM
   BEST Thessaloniki
   EESTEC LC Thessaloniki
   EΜΒ Auth
   IAESTE Thessaloniki
   IEEE φοιτητικό παράρτημα ΑΠΘ
   SpaceDot
   VROOM
   Panther
  
Πίνακας Ελέγχου
Welcome, Guest. Please login or register.
June 18, 2025, 01:24:57 am

Login with username, password and session length

Αναζήτηση

Google

THMMY.gr Web
Πρόσφατα
Πρακτική Άσκηση ΤΗΜΜΥ 201...
by chris_p30
[Today at 00:45:33]

[Μεταφορά και Διανομή ΗΕ]...
by Nikos_313
[Today at 00:10:29]

Ισραήλ - Ιράν: Πόλεμος στ...
by Katarameno
[June 17, 2025, 21:32:50 pm]

[Ψηφιακά Ολοκληρωμένα Κυκ...
by tzortzis
[June 17, 2025, 21:25:42 pm]

[Εφ.Θερμοδυναμική] Γενικέ...
by PAPARI69
[June 17, 2025, 20:59:13 pm]

[Γραφική] Λυμένα θέματα
by okanpala
[June 17, 2025, 18:56:22 pm]

Τι ακούτε αυτήν τη στιγμή...
by Katarameno
[June 17, 2025, 14:25:00 pm]

Αντικατάστασης πυκνωτή σε...
by george14
[June 17, 2025, 13:58:20 pm]

Πότε θα βγει το μάθημα; -...
by tzortzis
[June 17, 2025, 13:19:53 pm]

Αποτελέσματα Εξεταστικής ...
by george14
[June 17, 2025, 12:08:25 pm]

[ΨEE] Γενικές απορίες και...
by Juror8
[June 17, 2025, 12:06:57 pm]

[Οργάνωση Υπολογιστών] Γε...
by RAFI
[June 16, 2025, 22:46:54 pm]

[Σ.Π.Η.Ε.] Γενικές απορίε...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 19:49:00 pm]

[ΘΤΠΑ] Γενικές απορίες κα...
by Nikos_313
[June 16, 2025, 16:56:56 pm]

[Αρχές Οικονομίας] Να επι...
by _Trob
[June 16, 2025, 13:28:21 pm]

[Σ.Α.Π.Γ.] Εργασία 2025
by Nikos_313
[June 16, 2025, 12:13:45 pm]

[Διανεμημένη Παραγωγή] Γε...
by Διάλεξις
[June 16, 2025, 01:56:37 am]

[Σ.Π.Η.Ε.] Παλιά θέματα -...
by nmpampal
[June 15, 2025, 06:43:15 am]

Το thmmy.gr στο instagram...
by Mr Watson
[June 15, 2025, 00:50:23 am]

[Λογισμός ΙΙ] Απορίες σε...
by el mariachi
[June 14, 2025, 20:47:07 pm]
Στατιστικά
Members
Total Members: 9961
Latest: Poli
Stats
Total Posts: 1426704
Total Topics: 31710
Online Today: 205
Online Ever: 2093
(April 17, 2025, 08:47:49 am)
Users Online
Users: 32
Guests: 135
Total: 167
Tsn
Η ΤΡΑΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
tinidou
Theislander
thomasdt
stelinas
Stelios V.
tasos gourd
Captain
rafail zisiadis
kakousios
aplos paratiritis
GeorgeGk
asimomyti
Mr Watson
maestros
babistso
Aria10
Kelly Tsimpouri
stavr0s16
nikpapoutsi
ThanosV
chriskazakos
kouf
AA RE LEWN
Saint_GR
antreassv
palladas
eed
Εμφάνιση

Νέα για πρωτοετείς
Είσαι πρωτοετής;... Καλώς ήρθες! Μπορείς να βρεις πληροφορίες εδώ. Βοήθεια για τους καινούργιους μέσω χάρτη.
Κατεβάστε εδώ το Android Application για εύκολη πρόσβαση στο forum.
Ανεβάζετε τα θέματα των εξετάσεων στον τομέα Downloads με προσοχή στα ονόματα των αρχείων!

Νέα!
Επίσημη ενημέρωση για Αντιστοίχηση Μαθημάτων ΝΠΣ με ΠΠΣ και η συζήτηση στο forum.
THMMY.gr > Forum > Μαθήματα Βασικού Κύκλου > 3ο Εξάμηνο > 3ο Εξάμηνο - ΠΠΣ > Ηλεκτρικά Κυκλώματα ΙΙ (ΠΠΣ) (Moderators: chatzikys, Tasos Bot, tzortzis) > [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Go Down Print
Author Topic: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης  (Read 32190 times)
anonymous-root
Veteran
Καταστραμμένος
******
Posts: 8574


What do you want to troll today?


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #90 on: February 08, 2008, 00:21:22 am »

Με την μέχρι στιγμής εμπειρία μου στις εξετάσεις μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι φύλο και φτερό να έχεις κάνει ένα βιβλίο και ασκήσεις μπορεί να μην περάσεις. Το καλά διαβασμένος είναι σχετικό και υποκειμενικό για κάθε φοιτητή.

Για το θέμα των κυκλωμάτων έχω πει παραπάνω στο τοπικ ότι αν ο Μάργαρης άλλαζε από μόνος του τη φιλοσοφία (αλήθεια, ακόμα δεν ξέρουμε αυτή την περιβόητη νέα φιλοσοφία εξέτασης, αλλά την αναλύουμε!) κανένας δε θα έλεγε τίποτα και όλοι θα φωνάζατε τον Μάργαρη.


Επίσης, μια που το ανέφερες, ο μηχανικός καλείται να φέρει εις πέρας την υλοποίηση ενός έργου. Αν αποτύχει (= το έργο έχει πρόβλημα) απλά την πάτησε. Σκέψου να κάνεις ηλεκτρολογική εγκατάσταση και να μη βάλεις γείωση.



Quote from: geo_iv on February 07, 2008, 23:52:35 pm
Επειδη δεν μπορώ να σας πεισω με τα επιχειρηματα μου για το προφανές( οτι ο καλά διαβασμένος διαβαζει και το βιβλιο ασκήσεων του κ.Μάργαρη) σας αφηνω και δεν ξαναγραφω στο τοπικ αυτο...........
Αν πιστέυετε πως η αλλαγη στον τρόπο εξέτασης θα σας βοηθησει τους "καλά διαβασμενους" να περάσετε τοτε ΟΚ απο μένα

Ε τώρα κάνεις σαν μωρό παιδί...


πολύ φιλικά  Smiley Smiley
Logged
COACH
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 589



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #91 on: February 09, 2008, 15:12:17 pm »

Εγώ ακόμα και τώρα αδυνατώ να καταλάβω τη γνωστοποιηση αυτού του mail.Τι σκοπό εξυπηρετεί!Έχεις πρόβλημα με τα θέματα;Ωραία,ποιος τα βάζει;Ο Μάργαρης.Πας και του λες το και το.Αν κατάλαβα καλά ο Μάργαρης από την πρώτη στιγμή συμφώνησε άρα το θέμα θα είχε λυθεί εκεί (πιθανότατα). Τώρα η ΈΚΦΡΑΣΗ: "περιγραφή κάποιων καταστάσεων¨δεν παύει να θίγει ορισμένους ανθρώπους.Όπως επίσης είναι και βαρύνουσας σημασίας στο που και σε ποιους τη "περιγράφεις"!Θαρρείς και φταίει ο Δάιος για την κατάσταση αυτή σήμερα.Ή τέλος πάντων για το όλο σκηνικό στα κυκλώματα.Τώρα αν συμφωνώ για το αν πρέπει να αλλάξει;Για να πω την αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο να αλλάξει αυτό πρώτα!Η "αντιγραφή" σαν...έννοια είναι συνέπεια κάποιων πραγμάτων.Στην τελική με νοιάζει εμένα αν ΕΣΥ αντέγραψες και πέρασες και εγώ ξεσκίστηκα να περάσω και δεν πέρασα ή πέρασα με μικρότερο βαθμό;Η απάντηση λογικά είναι όχι καθώς δεν θυμάμαι να υπάρχει κανένας διαγωνισμός σε ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ πανεπιστήμιο που να λέει μόνο οι καλύτεροι αξίζουν κλπ Αν αξίζεις φιλέ μου και έχεις διαβάσει όλα τα μαθήματα και έχεις πάρει και 10αρια κλπ την ανταμοιβή των κόπων σου να είσαι σίγουρος ότι θα την δεις ΜΕΤΑ το πτυχίο (και μάλλον σε άλλη χώρα για να είμαστε ειλικρινής) Γιατί -στατιστικά μιλώντας- στην Ελλάδα την θέση θα στην φάει κάποιος αντιγραφάκιας με καλύτερο cone από σένα.Τώρα αυτό που φοβάμαι δεν είναι τα περίεργα θέματα.Αλλά αν επικρατήσει αυτή η λογική ειναι πιθανόν ότι την επόμενη εβδομάδα που θα πάω να δώσω "Εισαγωγή στην τεχνική μηχανική" πχ και θα έχω σκονάκια αρκετά -θα είμαι όλος ένα σκονάκι για την ακρίβεια- μήπως κάποιος συνάδελφος με δει να βγάζω σκονάκι και με...καρφώσει.Με την ίδια λογική:γτ αυτός να το περάσει έτσι ενώ εγώ έχασα 3 μέρες από την ζωή μου για να διαβάσω το μάθημα; Η ερώτηση είναι πολύ απλή;Τι σε νοιαζει ρε φίλε τι έκανα εγώ από τη στιγμή που δε σε επηρρεάζω;Τι σε νοιάζει αν εγώ προσπαθώ να περάσω ένα μάθημα -που είμαι σίγουρος ότι δε θα το χρειαστώ και δε θα το ξανακούσω για την υπόλοιπη ζωη μου - κλέβοντας;Τι σε νοιάζει αν εγώ θέλω να γίνω ΦΥΤΟ; -όπως αναφέρθηκε- Για ένα πράγμα να είστε σίγουροι και καθηγητές και συνάδελφοι που περνάτε με την αξία σας -και σας συγχαίρω ειλικρινά γι'αυτό,ειλικρινά!- τα μαθήματα.Ότι από αυτή τη σχολή καλώς ή κακώς (οκ μη βαράτε,καλώς) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΒΓΕΙς ΦΥΤΟ!ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ.Μαθαίνεις θες δε θες.Αν περάσεις 10 μαθήματα με παλιά θέματα με αντιγραφή δε γίνεσαι φυτό.Γτ είναι σίγουρο ότι ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ θα κάτσεις να τα διαβάσεις και θ ατα περάσεις.Γτ εγώ σαν ηλεκτρονικό΄ς και σαν άρρωστος με τους υπολογιστές αν μπορούσα τα 3/4 των μαθημάτων αυτής της σχολής θα τα περνούσα με αντιγραφή και χαλαρό διάβασμα.Γτ εσύ που θα διαβάσεις τα πεδίο την ενεργιακή και την τεχνική μηχανική και θα έχεις ένα Μ.Ο κλίμακας (δεν εννοώ βαθμό ετσι;) γνώσεων 9 σε όλα.Εγώ στα 3/4 θα έχω 5 ας πούμε αλλά στους υπολογιστές θα έχω 9 και σε αυτό που θα κάνω μετά και θα ασχοληθώ πχ java θα έχω 10.Γιαυτό θα ήθελα να περάσω εκείνα με αντιγραφή(ναι όντως πολύ θα το ήθελα αλλά καρφώονομαι εύκολα γμτ...  Tongue ) Το πλεονέκτημα της σχολής ουσιαστικά είναι αυτό λοιπόν!Ότι αν μετά το πτυχίο μου ζητηθεί κκάτι που έχει σχέση με τον τομέα της ενέργειας ή του πεδίου θα μπορώ να το κάνω (νομίζω έτσι δεν ξέρω τι θα αναγράφεται στο πτυχίο (πχ ηλεκτρονικός) ) και δεν θα έχω παρά να κάτσω να διαβάσω κάπως καλύτερα από το αντίστοιχο μάθημα που έχω αντιγράψει ή μου το έχει δώσει ο διπλανός μου.Γτ μη τρελαθούμε έτσι;Η εξειδίκευση κλ΄π γίνονται μετά το πτυχίο.Εμείς επιλέγουμε και στην αγορά εργασίας ότι μπορέσουμε κάνουμε.Και για να σας προλάβω και μη μου πείτε ότι λέω μπούρδες είναι πού απλό: ρωτήστε φίλους σας που έχουν πιάσει δουλειά να σας πουν πάνω στο αντικέιμενο στο οποίο δουλεύουν και τι από τα μαθήματα χρείαστηκαν.Γτ ξέρω αρκετά παιδιά που έχουν αντιγράψει και έχουν περάσει μαθήματα κλεψιμαίικα (ετσι γραφεται αυτό) και κάνουν μια χαρά καριέρα και ούτε φυτά είναι ούτε τους πήρε την θέση κανένας full αντιγραφάκιας!
Και επίσης να πω και το άλλο (ναι ναι άλλαξα παράγραφο..τυπικά μην νομίζετε...) Σκεφτήκατε ποτέ ότι ο λόγος που οι καθηγητές πολλές φορές μας βάζουν ίδιας φιλοσοφίας θέματα είναι γτ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ο΄τι απο το εκάστοτε μάθημα αυτά είναι τα σημαντικότερα που πρεέπι να έχει αποκομίσει ο φοιτητής;Γτ πράγματι έχω συναντήσει μαθήματα που από 10ετίας ήταν πάνω κάτω τα ίδια.Διάβασα τα προηγούμενα θέματα και πέρασα.Μόνο αυτά.Δεν ξέρω αν έτυχε αλλά όλα τα υπόλοιπα που είχε το βιβλίο αποτελούσαν μάλλον..."γενικές γνωσεις" για τη ζωή παρά για τη σχολή...(δλδ με την έννοια του άμεσα να το χρησιμοποιήσω για να καταλάβω κάτι άλλο) Βέβαια απόσο έχω καταλάβει εσείς δε διαβάζετε προηγούμενα θέματα και ούτε ξέρετε κακεντρεχή μαγαζάκια τύπου Α4 κλπ (σορρυ για την διαφημιση!) και ούτε μπαίνετε στο Downloads link του thmmy να δείτε τι παίζει γτ απλά διαβάζετε από το βιβλίο και όποιος διαβάζει και κατανοεί περνάει.Άρα δεν θα ξέρετε σε τι αναφέρομαι.Σκεφτείτε όμως το εξής: κάποτε τα παλιά θέματα ήταν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ σε κάποια γενιά.Όπως για παράδειγμα η άσκηση με τους τελεστικούς.Η οποία δεν μπορώ να καταλάβω τι πάει να πει ότι ήτα έξω απο την φιλοσοφία του βιβλίου;Δλδ είχε κάποιο νόμο άγνωστο;Είχε κάτι που το συναντούσατε για πρώτη φορά;Αν θυμάμαι καλά το αρχικό mail που ξεκίνησε η όλη συζήτηση υπάρχει η έννοια της "πλήρους κατανόησης".Άρα ποιο είναι το πρόβλημα;Στο ότι κάποιοι προτιμούνε στο να ασχοληθούνε με την φιλοσοφία των θεμάτων και κάποιοι με την φιλοσοφία του βιβλίου;Κατα την γνώμη μου η έννοια της "πλήρους κατανόησης" ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ 2.Δε καταλαβαίνω ποιος ο λόγος να αποκλειστεί το ένα.Γτ νομίζω και θέλω να πιστεύω ότι οι καθηγητές,οι θεματογράφοι για να ειμαι πιο ακριβής γτ δεν ξέρω ποιος βάζει τα θέματα, βάζουν τα θέματα με σκοπό να δουνε αν κατανοήθηκε το μάθημα και όχι να μας πετσοκόψουν.Η περίπτωση των κυκλωμάτων τώρα είναι πιο ειδική.Για τον εξής απλούστατο λογο (καλά και όχι μόνο των κυκλωμάτων και άλλα μαθήαμτα το ίδιο) : τα θέματα ΣΥΝΟΛΙΚΑ φαινονται πιο δύσκολα γτ οι καθηγητές των συγκεκριμένων μαθημάτων εκτός από την έννοια της κατανόησης βάζουν και την έννοια της σκέψης με την προσθήκη ενός τρικ συνήθως το οποίο φυσικά αποτελεί εξίσου δείγμα κατανόησης του μαθήματος.Ας μη γελιόμαστε.Είμαστε σε μια τόσο δύσκολη σχολή που αν ένας καθηγητής ξυπνουσε μια μέρα και έλεγε σε αυτό το εξάμηνο θα μπορούσαν να περάσουν μόνο 10 απο τουσ 1000 θα μπορούσε να το κάνει με πολύ μεγάλη ευκολία! 
Αν θέλετε να αλλάξετε το σύστημα και μια συγκεκριμένη κατάσταση λάθος θέμα θίξατε.Το ότι περνάνε κάποιοι με αντιγραφή με παλιά θέματα κλπ κλπ είναι το τελευταίο.Στείλτε mail και συζητήστε με τους καθηγητές για άλλα προβλήματα και μετά πάτε διαμαρτυρηθείτε γτ ο διπλανός σας που είχε το σκονάκι ΄πέρασε το μάθημα μαζί με σας που "γαμηθήκατε" για να το περάσατε.Βρείτε την αιτία που τον ώθησε να κάνει σκονάκι για να περάσει το μάθημα.Γτ (ένα μόνο παράδειγμα θα φέρω) ο σωστότερος τρόπος για να περάσεις ένα μάθημα να το κατανοήσεις κλπ είναι να το παρακολουθήσεις ,την κάθε ώρα του, να ασχοληθείς με αυτό γενικά και αν θέλεις -και κυρίως αν το βιβλίο σου γράφει ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ 1985- να ψάξεις και αλλού να βρεις πηγές γιαυτό για να καταλάβεις τι παίζει καλύτερα.Αλλά εγώ σε σχολή που η μεγαλύτερη της αίθουσα είναι 110 θέσεις και μπαίνουν κάθε χρόνο καμια 200αρια+ και αδυνατώ να παρακολουθήσω το μάθημα λόγω της φασαρίας κλπ θα ψάξω το δεκαετίας βιβλίο χαλαρά και θα δω τα προηγουμενα θέματα για να δω τι παίζει και τι είναι τα σημαντικότερα και ναι,αν το μάθημα δε με ενδιαφέρει άμεσα θα κοιτάξω να το αντιγράψω για να περάσω, να φεύγει και να "γαμηθώ" σε αυτά που θεωρώ ότι θα ασχοληθώ και θα με βοηθήσουν στο μέλλον.

Υ.Γ 1συγνώμη για το μεγάλο post,τώρα διαπίστωσα πόσο έγραψα και γιαυτό έκλεισα λιγάκι απότομα!Και συγνώμη για τυχόν συντακτικά λάθη.Ότι μου ρχόταν στο μυαλό εγραφα και δε κάθισα να το ψάξω λόγω εξεταστικής!Καταλαβαίνετε...
υ.γ.2: εννοείται ότι οι αναφορές μου σε β' ενικό και πληθυντικό είναι αόριστες και δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα.Κάποιες λέξεις σε εισαγωγικά απλά είναι copy paste από το αρχικό mail όπως το θυμάμαι στο περίπου (δε μοθ το βγαζει κάτω στο topic summary!)
« Last Edit: February 09, 2008, 15:15:14 pm by COACH » Logged
corina
Veteran
Αbsolute ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Female
Posts: 4651


summertime


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #92 on: February 09, 2008, 15:23:15 pm »

πάντως πιστεύω ότι το "πρόβλημα", που ανέφεραν κάποια παιδιά, δεν είναι το ότι κάποιος άλλος πέρασε με σκονάκι ή με αντιγραφή ή με το οτιδήποτε. Είναι ότι κάποιος άλλος που διάβασε αλλά δεν αντέγραψε δεν μπορούσε να το περάσει...
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα...
Logged

Η συμμετοχή δεν φέρνει ντε και καλά τη νίκη. Αλλά η νίκη δεν μπορεί να έρθει αλλιώς. Ασε που, συμμετέχοντας μπορεί να βγεις απ' τη συντήρηση.
COACH
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 589



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #93 on: February 09, 2008, 15:28:03 pm »

Quote from: corina on February 09, 2008, 15:23:15 pm
πάντως πιστεύω ότι το "πρόβλημα", που ανέφεραν κάποια παιδιά, δεν είναι το ότι κάποιος άλλος πέρασε με σκονάκι ή με αντιγραφή ή με το οτιδήποτε. Είναι ότι κάποιος άλλος που διάβασε αλλά δεν αντέγραψε δεν μπορούσε να το περάσει...
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα...

Εγώ κατάλαβα ότι πέρασε κανονικά απλα με μικρότερο βαθμό απότι περίμενε και αναγκάστηκε να ξαναδώσει αφού μπορούσε καλύτερα
Logged
blanco
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 29


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #94 on: February 09, 2008, 15:32:36 pm »

αν διάβασε και δεν το πέρασε και έχει πρόβλημα ας πάει φροντιστήριο ή ας διαωάσει καλύτερα ή ας πάει στο μάθημα ή....όχι πάντως να καρφώνει.
Logged
aliakmwn
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #95 on: February 09, 2008, 15:34:51 pm »

Quote from: corina on February 09, 2008, 15:23:15 pm
πάντως πιστεύω ότι το "πρόβλημα", που ανέφεραν κάποια παιδιά, δεν είναι το ότι κάποιος άλλος πέρασε με σκονάκι ή με αντιγραφή ή με το οτιδήποτε. Είναι ότι κάποιος άλλος που διάβασε αλλά δεν αντέγραψε δεν μπορούσε να το περάσει...
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα...

Επιτελους ενας ανθρωπος που δειχνει να καταλαβαινει τι διαβαζει!

Τοσες και τοσες σελιδες για το αυτονοητο...
Logged
ikoufis
Veteran
Μόνιμος κάτοικος ΤΗΜΜΥ.gr
******
Gender: Male
Posts: 1052



View Profile WWW
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #96 on: February 09, 2008, 15:35:13 pm »

Θα συμφωνήσω με την Κορίνα.
Το πρόβλημα ήταν ότι τα δύσκολα και εξεζητημένα θέματα ήταν αυτά τα οποία επαναλαμβάνονταν και στην ουσία από θέματα που απαιτούσαν το κάτι παραπάνω στη σκέψη ή στην κατανόηση(και του βιβλίου και τις φιλοσοφίας) κατέληγαν σε θέματα τα οποία μαθαίνω απέξω επειδή έχουν ξαναπέσει.
Χάνουν δηλαδή το νόημά τους και ξεχωρίζουν αυτούς που μαθαίνουν παπαγαλία ορισμένα θέματα και πάνε και γράφουν και αφήνουν από έξω αυτούς που προσπαθούν να κατανοήσουν το μάθημα.
Δεν είναι ζήτημα αν ο διπλανός μου αντέγραψε από το σκονάκι ή όχι-ο καθένας κάνει τις επιλογές του(και στα μαθήματα που θα ασχοληθεί παραπάνω και στη φιλοσοφία που θα αναπτύξει για κάθε μάθημα και είναι και λογικό αυτό).
Είναι απλά ότι τα πιο δύσκολα θέματα χάσανε την ουσία τους.
Logged
Am@NiTa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 345



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #97 on: February 09, 2008, 15:49:22 pm »

Τα θεματα που τοσο καιρο μπαινανε ηταν γνωστα...Αμα ηταν τοσο καλα διαβασμενος οπως λεει θα τα περνουσε standard....
Logged

!!!Go out, create thunder, and stand right under!!!
blanco
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 29


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #98 on: February 09, 2008, 15:50:49 pm »

δηλάδη ρε συ αλιακμωνα τι θες να πεις οτι εμας δεν μας κοβει?
Logged
Am@NiTa
Θαμώνας
****
Gender: Female
Posts: 345



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #99 on: February 09, 2008, 15:51:34 pm »

και το θεμα ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ δεν εχει να κανει με το μαθημα αλλα με τους επιτηρητες η τον μεγαλο αριθμο ατομων που βρισκεται σε μια ταξη.Αντε για να μη λεμε οτι να ναι
Logged

!!!Go out, create thunder, and stand right under!!!
pmousoul
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #100 on: February 09, 2008, 15:54:57 pm »


Διαβάστε ρεεε... γιατί στο τέλος θα κατηγορείτε την νέα φιλοσοφία εξέτασης για κάθε μάθημα που δεν περάσατε!
Logged
COACH
Εθισμένος στο ΤΗΜΜΥ.gr
*****
Gender: Male
Posts: 589



View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #101 on: February 09, 2008, 15:55:49 pm »

Quote from: aliakmwn on February 09, 2008, 15:34:51 pm
Quote from: corina on February 09, 2008, 15:23:15 pm
πάντως πιστεύω ότι το "πρόβλημα", που ανέφεραν κάποια παιδιά, δεν είναι το ότι κάποιος άλλος πέρασε με σκονάκι ή με αντιγραφή ή με το οτιδήποτε. Είναι ότι κάποιος άλλος που διάβασε αλλά δεν αντέγραψε δεν μπορούσε να το περάσει...
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα...

Επιτελους ενας ανθρωπος που δειχνει να καταλαβαινει τι διαβαζει!

Τοσες και τοσες σελιδες για το αυτονοητο...


Να θυμίσω ότι γράφτηκαν "τόσες σελίδες" στις οποίες αναφερόταν σε "περίεργες βαθμολογήσεις" και σε άτομα με σκονάκια γύρω του και ότι με αυτά αγανάκτησε και όχι με τα θέματα μόνο!Όπως λέει ο blanco ας έκανε φροντιστήριο αν ήθελε κλπ.Ποιος του φταίει που ασχολήθηκε με την φιλοσοφία του βιβλίου και όχι των εξετάσεων!Ο Μάργαρης έβαλε τπτ άγνωστο;Δλδ αν υπήρχε προτεινόμενη βιβλιογραφία και διάβαζε από εκεί και δεν έδινε πάλι σημασία στα προηγούμενα θέματα και έγραφε τα ίδια θα έφταιγαν τα θέματα.Αφού ο σκοπός είναι η πλήρης κατανόηση του μαθήματος και αυτός επετεύχθη(από τον ίδιο σύμφωνα με τα λεγόμενα του) τότε γτ υπάρχει το όλο θέμα με τη δυσκολία των εξετάσεων;Έρχεται όμως και λέει ότι εγώ τα κατανόησα όλα αλλά κάποιοι γράψαν καλύτερα επειδή διαβασαν ή αντέγραψαν τα προηγούμενα θέματα.Και αυτό είναι άδικο.Αν ήθελε να πει ότι τα θέματα είναι δύσκολα αυτό και μόνο αυτό τότε τι ρόλο βαρούσαν οι "περιγραφές καταστάσεων"  από καθηγητές και φοιτητές????Βγες και πες κ.Μάργαρη έχω διαβάσει αυτό αυτό κι αυτό και τα θέματα σας ήταν εξαιρετικά δύσκολα γτ ήθελαν αυτό κι αυτό το οποίο δε τον βρήκα πουθενά στην φιλοσοφία του βιβλίου και των ασκήσεων που μας διδάχτηκαν στην τάξη.Τότε θα γέμιζαν οι σελίδες με το θέμα που ήθελε να θίξει "πραγαμτικά".Συγνώμη,τα έχω πει ουσιαστικά στο πάνω εκτενές post μου δεν είναι σωστό να επαναλαμβάνομαι!
Logged
gtpp
Guest
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #102 on: February 09, 2008, 15:56:47 pm »

Quote from: Am@NiTa on February 09, 2008, 15:51:34 pm
και το θεμα ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ δεν εχει να κανει με το μαθημα αλλα με τους επιτηρητες η τον μεγαλο αριθμο ατομων που βρισκεται σε μια ταξη.Αντε για να μη λεμε οτι να ναι

Sorry που πεταγομαι σαν πορδα.
Αλλα η αντιγραφη εχει να κανει με την ηθικη του ατομου.
Logged
blanco
Νεούλης/Νεούλα
*
Posts: 29


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #103 on: February 09, 2008, 15:59:18 pm »

Quote from: COACH on February 09, 2008, 15:55:49 pm
Quote from: aliakmwn on February 09, 2008, 15:34:51 pm
Quote from: corina on February 09, 2008, 15:23:15 pm
πάντως πιστεύω ότι το "πρόβλημα", που ανέφεραν κάποια παιδιά, δεν είναι το ότι κάποιος άλλος πέρασε με σκονάκι ή με αντιγραφή ή με το οτιδήποτε. Είναι ότι κάποιος άλλος που διάβασε αλλά δεν αντέγραψε δεν μπορούσε να το περάσει...
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα...

Επιτελους ενας ανθρωπος που δειχνει να καταλαβαινει τι διαβαζει!

Τοσες και τοσες σελιδες για το αυτονοητο...


Να θυμίσω ότι γράφτηκαν "τόσες σελίδες" στις οποίες αναφερόταν σε "περίεργες βαθμολογήσεις" και σε άτομα με σκονάκια γύρω του και ότι με αυτά αγανάκτησε και όχι με τα θέματα μόνο!Όπως λέει ο blanco ας έκανε φροντιστήριο αν ήθελε κλπ.Ποιος του φταίει που ασχολήθηκε με την φιλοσοφία του βιβλίου και όχι των εξετάσεων!Ο Μάργαρης έβαλε τπτ άγνωστο;Δλδ αν υπήρχε προτεινόμενη βιβλιογραφία και διάβαζε από εκεί και δεν έδινε πάλι σημασία στα προηγούμενα θέματα και έγραφε τα ίδια θα έφταιγαν τα θέματα.Αφού ο σκοπός είναι η πλήρης κατανόηση του μαθήματος και αυτός επετεύχθη(από τον ίδιο σύμφωνα με τα λεγόμενα του) τότε γτ υπάρχει το όλο θέμα με τη δυσκολία των εξετάσεων;Έρχεται όμως και λέει ότι εγώ τα κατανόησα όλα αλλά κάποιοι γράψαν καλύτερα επειδή διαβασαν ή αντέγραψαν τα προηγούμενα θέματα.Και αυτό είναι άδικο.Αν ήθελε να πει ότι τα θέματα είναι δύσκολα αυτό και μόνο αυτό τότε τι ρόλο βαρούσαν οι "περιγραφές καταστάσεων"  από καθηγητές και φοιτητές????Βγες και πες κ.Μάργαρη έχω διαβάσει αυτό αυτό κι αυτό και τα θέματα σας ήταν εξαιρετικά δύσκολα γτ ήθελαν αυτό κι αυτό το οποίο δε τον βρήκα πουθενά στην φιλοσοφία του βιβλίου και των ασκήσεων που μας διδάχτηκαν στην τάξη.Τότε θα γέμιζαν οι σελίδες με το θέμα που ήθελε να θίξει "πραγαμτικά".Συγνώμη,τα έχω πει ουσιαστικά στο πάνω εκτενές post μου δεν είναι σωστό να επαναλαμβάνομαι!
+100
« Last Edit: February 09, 2008, 16:02:30 pm by blanco » Logged
4Dcube
Veteran
Καταστραμμένος
******
Gender: Male
Posts: 9068


just.do.it.cut.carrots.


View Profile
Re: [Κυκλώματα ΙΙ] Νέα φιλοσοφία εξέτασης
« Reply #104 on: February 09, 2008, 16:00:15 pm »

Quote from: gtpp on February 09, 2008, 15:56:47 pm
Quote from: Am@NiTa on February 09, 2008, 15:51:34 pm
και το θεμα ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ δεν εχει να κανει με το μαθημα αλλα με τους επιτηρητες η τον μεγαλο αριθμο ατομων που βρισκεται σε μια ταξη.Αντε για να μη λεμε οτι να ναι

Sorry που πεταγομαι σαν πορδα.
Αλλα η αντιγραφη εχει να κανει με την ηθικη του ατομου.
gtpp, είσαι οφφ τόπικ, δεν προσπαθούμε να χρησιμοποιήσουμε λογική.
Εδώ λέμε τον πόνο μας που δεν περάσαμε κυκλώματα και βρίζουμε ό τι μπορεί να φταίει (τον τζούνιορ, φιλοσοφίες, νομικές)
Logged

https://www.youtube.com/watch?v=6CAzdawCzhg
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Go Up Print
Jump to:  

Powered by SMF | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC
Scribbles2 | TinyPortal © Bloc | XHTML | CSS
Loading...