ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΗΜΜΥ ΕΜΠ ΚΑΙ ΗΜΜΥ ΑΠΘ
riddle:
Εγώ ρε παιδια εξέφρασα μια απορία επειδη κοιτούσα σήμερα τα προγράμματα σπουδων των υπολοίπων ΗΜΜΥ και μου φάνηκαν πολύ λίγα τα δικά σας μαθήματα σε σχέση με των υπολοίπων. Αλλα ως εκεί. Το τι κατάλαβε ο καθένας είναι δικό του θέμα. Απλά μου φαίνεται αρκετά περίεργο διότι ακόμα και το τελευταίο ΑΕΙ εχει 6 μαθήματα το εξάμηνο ενώ εσέίς έχετε και εξαμηνα με 5.
Τέλος, δεν νομίζω ότι θα μου φάει τη θέση στην πολυεθνική ο ΑΠΘίτης, οπότε μην ανησυχείς.
~Michelle~:
Όπως σου εξήγησα και στο προσωπικό μήνυμα δεν έχουμε 5 μαθήματα αλλά 6 στο πρώτο και δευτερο εξάμηνο. Μετά ισα ίσα αυξάνονται.
ΥΓ: Τελικά έλεγε οτι ξέρω για τα μαθήματα του ΕΜΠ επειδή είχα κάνει ποστ στο φορουμ των ΗΜΜΥ ΕΜΠ για να ζητήσω πληροφορίες πριν κανα χρόνο που νόμιζα οτι είχα περάσει εκεί. Ετσι το λέω για να υπάρχεια διαφάνεια, μην νομίζετε οτι κρύβω κάτι δλδ. :P
sparos:
Αχ νταλά ο ήλιος βάρεσε στο κεφάλι μερικούς, ;D ;D ;D
Νομίζω οτι το όλο θέμα το έχουμε λάβει απο λανθασμένη οπτική γωνία.
Κοιτάξτε λίγο το site των ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ
www.ece.ntua.gr
στον οδηγό σπουδών.
Αν υπολογίσει κάποιος τις ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων σε ένα οποιοδήποτε εξάμηνο και στις δύο σχολές θα δει πολύ απλά οτι
οι συνολικές ώρες διδασκαλίας την εβδομάδα είναι ίδιες
Τι σημαίνει πολύ απλά αυτό;
Οτι μάλλον αυτοί που κάνουν τα περισσότερα μαθήματα στο εξάμηνο τα κάνουν με λιγότερες ώρες.
Δεν θεωρούν όμως καθόλου περίεργο το γεγονός οτι κάποια απο τα μαθήματα τους έχουν μόνο μια διαδακτική ώρα την εβδομάδα.
Συγνώμη δηλαδή αλλά αν γεμίζεις το πρόγραμμα με μαθήματα τα οποία τα διδάσκει κάποιος μόνο μια ώρα την εβδομάδα τοτε ναι πολύ ευκολα μπορείς να έχεις περισσότερα μαθήματα στο εξάμηνο.
Γιατι όνομίζω οτι αυτό που καθορίζει άμεσα το πλήθος των μαθήματων σε ένα εξάμηνο είναι κάποιο ανώτατο όριο ωρών το οποίο πρέπει να ισχύει.
Και κάτι άσχετο,
αλλά όπως και να το κάνουμε
είναι αρκετά πιο ευχάριστο να "μαλώνεις" με κάποιον απο άλλο τμήμα απο οτι με τους δικούς σου
(Αναφέρομαι στο περίφημο θέμα "Ανισότητα τομέων" και τους εκεί "σκοτωμούς").
Alexkasgr:
Το θέμα αυτό το θεωρώ αστείο και η αρχική επιχειρηματολογία αστήρικτη.
Δε θεωρώ ότι η σχολή μας είναι καλύτερη από του ΕΜΠ, αλλά δεν υπάρχει κανένα επιχείρημα που να υποστηρίζει και το αντίθετο. Και δεν υπάρχει και νόημα στη σύγκριση. Εξάλλου εγώ πιστεύω ότι το πόσο καλός θα είναι κάποιος πτυχιούχος είναι συνάρτηση των επιλογών του και της προσπάθειάς του τα χρόνια των σπουδών. Δε σε κάνει το καλό πτυχίο επιτυχημένο. Και αν κάποιος έχει απλά πάρει το πτυχίο για να το έχει πιστεύω θα φανεί αργότερα.
fugiFOX:
Quote from: Alexkasgr on August 19, 2005, 00:08:44 am
Και δεν υπάρχει και νόημα στη σύγκριση.
Γιατί δεν έχει νόημα η σύγκριση; Εγώ γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο ισχύει όταν μιλάμε για δύο διαφορετικά πράγματα.
Από όσο όμως θυμάμαι και στο ΕΜΠ το αντίστοιχο τμήμα ΗΜΜΥ λέγεται...
Αντιθέτως, θα είχε ενδιαφέρον μια σύγκριση των δύο τμημάτων, γιατί όχι και των τριών (Πάτρας)
όχι βέβαια στα πλαίσια αριθμητικής στραγαλιών (εγώ στο Α εξάμηνο έχω 10 εσύ 12 άρα 0-2)
αλλά στα πλαίσια της διαφορετικής ίσως νοοτροπίας μεταξύ τους
και ειδικότερα στην ανάδειξη θετικών και κατάδειξη αρνητικών πτυχών των δύο τμημάτων
@riddle
Σπουδάζεις στο ΕΜΠ;
@Aliakmwn
Πολύ πετυχημένο παράδειγμα (clap clap)
Navigation
[0] Message Index
[#] Next page
[*] Previous page